Eva Jinek: ‘Bridget Maasland en Rob Goossens leveren broddelwerk af’

Eva Jinek walgt ervan dat Bridget Maasland en Rob Goossens in RTL Boulevard hebben gesuggereerd dat ze opnieuw zwanger zou zijn. Ze hebben zich beiden gediskwalificeerd, briest ze in de Nouveau.

Rob Goossens, Eva Jinek en Bridget Maasland © RTL

Bridget Maasland en Rob Goosens suggereerden eind november dat Humberto Tan is toegevoegd aan het late-night-team van RTL 4 omdat Eva Jinek zwanger zou zijn. Eva hulde zich aanvankelijk in stilzwijgen, maar Humberto noemde het ‘idioot‘ van zijn RTL-collega’s. Rob probeerde de schuld vervolgens te verleggen naar RTL.

Beledigd tot op het bot

Nu komt Eva Jinek eindelijk met een reactie en wel tijdens een uitgebreid vraaggesprek met topinterviewster Antoinnette Scheulderman voor de Nouveau. “Ten eerste: ik ben niet zwanger. Ten tweede: ik ben de juiste persoon op de juiste plek bij dat programma, en dat er toch meteen wordt gesuggereerd dat ik wel zwanger moet zijn omdat er een man bij komt, vind ik beledigend tot op het bot.”

RTL Boulevard bedrijft hiermee gewoon puur seksisme, vindt Eva. “Als ik een kerel was geweest, had niemand dit überhaupt gezegd. Het is dus seksisme in z’n alledaagse, meest irritante vorm.”

Roddelprogramma

Bridget en Rob gaan ranzig te werk, vindt Eva. “Dat belangrijke stappen in een vrouwencarrière zo snel worden gelieerd aan een man of een zwangerschap, moet stoppen. In de dertien jaar dat ik nu op televisie ben, ging ik nooit in op roddels, maar in dit geval wil ik het toch benoemen, omdat het puur seksisme is.”

Eva is echt heel erg teleurgesteld in haar RTL-collega’s. “Ik kon niet geloven wat ik zag. Dat een ongeïnformeerd iemand (Rob Goossens, red.) in een roddelprogramma als RTL Boulevard zoiets maar gewoon kan roepen – het zou je baan zijn, om zulk broddelwerk af te leveren.”

Gediskwalificeerd

Antoinette Scheulderman wijst erop dat het niet alleen Rob Goossens was, maar ook Bridget Maasland. “De presentatrice van dienst suggereerde ook dat jij zwanger zou zijn.”

Eva daarop: “Daarom! Dat nota bene een vrouw eraan meewerkt! Mijn broek zakte ervan af. Die twee hebben zich in mijn ogen volledig gediskwalificeerd.”

De eerste fikse televisierel van 2021 is hiermee een feit. Smullen!

81 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ans
januari 7, 2021 10:24

Wat een commentaar op Eva,why omdat ze zegt wat ze denkt…

Gast
Jan
januari 6, 2021 19:50

Wat een aansteller die Eva!

Gast
Eva
januari 6, 2021 10:29

“Als ik een kerel was geweest….”
ja, dan hadden ze inderdaad niet gezegd dat je zwanger zou zijn…….

Gast
Robert
januari 6, 2021 10:25

Je ziet dat er slecht leiding aan Boulevard wordt gegeven. En dat die Rob en Bridget gewoon praatpoppen zijn die je werkelijk alles kunt laten zeggen. Maar dat is toch geen verassing?

Gast
S.j.
januari 5, 2021 23:12

Ik mag eva niet..

Maar ik heb een bloedhekel aan die overjarige breezer slet en die betweterige soplul

Gast
Ans
januari 7, 2021 10:22
Antwoord op  S.j.

Overjarige breezer wat een zielige woordkeuze wat is bridget overjarige kaas,?

Gast
Arie
januari 5, 2021 17:00

En jij dan linkse Eva met je schellevisogen.

Gast
Cobweb
januari 5, 2021 11:34

En wat doet zij dan? Zeikwijf !

Gast
Lennn87
januari 5, 2021 11:18

Niet Rob Goossens hey, wat valt dit me tegen zeg 🤬 :)

Gast
anonymous
januari 5, 2021 10:32

Goed zo, gooi deze twee er uit bij Boulevard

Gast
J. Bloemheuvel
januari 5, 2021 10:14

Hoe kun je jezelf beledigt voelen door een, naar mijn mening leeghoofd als Bridget Maaaland?

Gast
Lola
januari 5, 2021 09:44

En Jinek heeft niet het fatsoen om iemand te laten uitpraten ze kakelt er altijd doorheen.

Gast
Peter
januari 5, 2021 09:24

Merkel, Rutte en van der leyden hebben de Jong en co verboden de vaccins te kopen

Hoop dat dit in debat naar voren komt,.!

Gast
Joshua
januari 7, 2021 16:44
Antwoord op  Peter

Verkeerde reactie in de cerkeerde discussie Peter. Beter nog, reageer nergens meer op…..

Gast
Bart
januari 5, 2021 09:10

Die Goossens is de grootste minkukel van heel boulevard, snap werkelijk niet wat die gozer daar nog doet. Nog nooit 1 primeur gehad en alleen maar uit zijn duim gezogen verhaaltjes. Hij zal wel heel goed kunnen zuigen dat hij daar nog werkt.

Gast
Xavier
januari 5, 2021 08:39

Heeft iemand een asperine voor me?

Gast
Tracy
januari 5, 2021 08:02

Wat erg Eva doodstraf eisen bij rtl wat een over het paard getilde muts gediskwalificeerd het is geen tennis wedstrijd hoor Eva niet zo hoog van de toren
blazen als je kijkcijvers zo slecht blijven vlieg je eruit net als Tan en boulevard
blijf die bestaan uit roddelen en shownieuws uit te zenden

Gast
Hanna
januari 6, 2021 12:29
Antwoord op  Tracy

Hoi Tracy, wist je dat op de meeste toetsenborden tegenwoordig leestekens te vinden zijn? Punten, komma’s… Dergelijke onzin. Ik dacht dat ik het niet eens was met je statement, maar om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat je probeert te zeggen.

Gast
jan````````````````````````
januari 5, 2021 07:53

Dat is opzet van dit soort programmas
men schuwd niets meer , want het gaat om kijkcijfers !
Heb ook even de reacties gelezen op andere site
s over BB
Als je de negatieve reacties vertaald naar kijkcijfers, moet het haast wel een grote flop zijn geweest , want veel positieve reacties waren er niet , of die gene die het wel goed vonden zijn waarschijnlijk mensen die nooit reageren ,of de krant nooit lezen !
Het domme volk dus !

Gast
Jordy
januari 5, 2021 07:23

EVA HEEFT GELIJK…

Gast
Nicolaas Reeuwe
januari 5, 2021 01:11

Binnen zes tot acht weken horen we dat Eva
zwanger is en dan is die poppenkast allemaal voor niks geweest.
Eerst moeten de adverteerders financieel vastgelegd worden en ze moet proberen de kijkcijfers op te krikken…. Niet gemakkelijk.
Tot over zes tot acht weken !!!

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Nicolaas Reeuwe
Gast
Hanna
januari 6, 2021 12:30
Antwoord op  Nicolaas Reeuwe

Mocht Eva toch zwanger zijn, dan heeft zij het recht om dit op een door haar gekozen moment de wereld in te helpen. Ordinaire zooi, zulke roddels spuien.

Gast
HjzhzgxgzkH
januari 5, 2021 01:06

Seksimse? Hahahahaha. Mannen kunnen niet zwanger zijn.

Gast
Willeke
januari 5, 2021 01:16
Antwoord op  HjzhzgxgzkH

Moeilijk hoor 🤣
Tjonge gast!

Gast
Tom
januari 5, 2021 01:03

Ojee, Eva is ziedend. Dat mag niet hoor jongens en meiskes. Zo komt de promotie van het D66 gilde en natuurlijk het Kaag monster in gevaar en wordt Dexter ook nog boos. Kijk eerst eens even naar je gluiperigr, slinkse manier je winterstop af te breken om mrvrouw Kaag en D66 veelvuldig in je programme te krijgen tot de verkiezingen. Het briefje van Jan brengt daar veel meer duidelijkheid in. Vies zootje dat D66.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Tom
Gast
Harry:-D
januari 5, 2021 00:17

Nu Jinek de slag om de hoogste kijkcijfers

definitief heeft verloren van het team van
Op1, is ze nog lichter geraakt dan dat ze
daarvoor al was. Zelfs van een ordinaire
roddel gaat ze nu al volledig over de rooie.

Gast
Gerben
januari 4, 2021 23:50

Wanneer wordt die gluiperige, enge, bange, zielige nobody een keer ontslagen? Ik weet dat sinds de komst van Peter allerlei magere gay looking guys (niks mis met gays) aan het werk zijn, maar come on. Je wilt toch wel iemand aan de desk hebben die niet alleen maar nonsens uitkraamt. Die Luuk mag m ook wel smeren haha. En ijsheks Bridget, tja die moet gewoon ook haar muil houden.

Gast
Jantien Visser
januari 4, 2021 23:38

Erg hè

Gast
Boer Piet
januari 4, 2021 23:32

En dan nog ff wat.
Eva Jinek is dus wél zwanger en over zes weken ongeveer horen we het officieel.
Tot die tijd doen we of we van niks weten en zien haar hoofd dikker worden.

Kwestie van tijd 👍

Gast
Oma
januari 4, 2021 23:25

Mevr.Maasland pffff

Gast
anita
januari 4, 2021 23:11

Ik word helemaal misselijk van die Bridget ze is zo nep

Gast
Anneloes
januari 4, 2021 22:31

Pietje Broddel Penispijp.

Gast
Boer Piet
januari 4, 2021 22:38
Antwoord op  Anneloes

Zuigen Anneloes? 🍆

Gast
Petra
januari 4, 2021 22:00

Mijn dochters en ik dachten t ook. Is toch niet erg.

Gast
Wonder Bra
januari 4, 2021 22:24
Antwoord op  Petra

Wij dachten het ook.
En ze heeft een veel dikkere kop dan eerst en ze heeft nu veel futlozer haar dan eerst. Allemaal dooie punten die springen.
Of haar grimeur is met corona thuisgebleven.
Dat kan natuurlijk ook hé!

Gast
Nick
januari 5, 2021 00:38
Antwoord op  Wonder Bra

Ze is dan ook 42 he, geen 25.

Gast
Wyatt
januari 4, 2021 21:50

Rob Goossens is sowieso irritant.

Gast
Zomaar
januari 4, 2021 19:12

Don’t shoot the messengers.
Het is allemaal het werk van een redactie.

Gast
Bart tv man
januari 4, 2021 19:01

Zwanger gemaakt door 1 van haar ( Herders ) hond uit haar honden stichting.

Gast
Fred van Wijk
januari 4, 2021 19:38
Antwoord op  Bart tv man

Wat.
Kun.
Jij.
Slap.
Lullen.
Bart.
Dit slaat werkelijk nergens op.

Gast
@Bart - talentloze voddenbaal
januari 4, 2021 19:56
Antwoord op  Bart tv man

@Bart tv … (talentloze voddenbaal)
Dat jij tussen het afval bent opgegroeid blijkt maar weer eens uit je wezenloze reactie,

Gast
Zuster Ursula
januari 5, 2021 09:46
Antwoord op  Bart tv man

Zieke geest!

Gast
Flob Goossens
januari 4, 2021 18:37

Pieter Waterdrinker vertrekt bij De Telegraaf.
Rob mag blijven.
Dat zegt alles bij het zieltogende dagblad.

Gast
ZeerNetteDame
januari 4, 2021 18:32

Bridget had zich al gediskwalificeerd door zich meerdere keren (in het openbaar) te laten injecteren door een dronken en naar verluid doorgesnoven Hazes Junior. Dat gerontofiele mannetje, dat dankzij papa en SBS6 veel te veel aandacht krijgt. Dan spoor je toch niet.

Gast
teuntje
januari 4, 2021 18:20

Janknek moet eens naar zichzelf kijken ze zit met haar arm in sigrid kaag de grootste kontelikker van de Tv Clinton aanbidder rot op naar Amerika

Gast
Turnpike
januari 4, 2021 19:08
Antwoord op  teuntje

Heb je een zware dag gehad op de dagbesteding? En dan ook nog eens geen nieuwjaarsborrel. Het zijn zware tijden voor jou, nietwaar? Dag in, dag uit wasknijpers op kartonnetjes mikken. Niet meer dan tien per kartonnetje, anders wordt de teamleider boos. Gefrustreerd tot en met. Dan blijft niets anders over dan je hier af te reageren met een zogenaamde mening in ‘Teuntje-stijl’, dus een mening die nergens op slaat en een tokkie waardig is.

Gast
Jarold
januari 5, 2021 06:47
Antwoord op  Turnpike

Je verteld het zo gedetailleerd dat het net lijkt of je uit ervaring spreekt, oftewel een projectie van jouw dagelijkse leven ?

Gast
Bart
januari 4, 2021 18:15

Over Rob Goossens heeft ze helemaal gelijk. Die man heeft helemaal geen verstand van media maar dan ook echt helemaal niet. Het is een blamage voor Boulevard en RTL dat deze man nu al ruim een jaar aan de desk staat daar.

Wat betreft Bridget, die is eigenlijk de meest perfecte presentatrice voor programma’s als RTL Boulevard en Shownieuws maar is totaal niet meer geloofwaardig als presentatrice na haar affaire met Hazes junior vorig vanwege haar gedrag tijdens als na de relatie. Ook als presentatrice van De Zwakste schakel is ze niet meer geloofwaardig. Ik hoop voor haar dat ze het tweede seizoen nooit gaan herhalen.

Gast
Dartsfan
januari 4, 2021 18:13

’mijn broek zakte ervan af’ ja, die van Bridget ook

Gast
Fbb
januari 4, 2021 18:07

Smullen?! Haha wat sneu

Gast
Piet Zwart
januari 4, 2021 18:05

Jinek is gevaarlijk masker begint af te vallen .
Er komen scheuren in haar sokkel zal niet lang meer duren voor ze eraf dondert .
En haar ware aard zichtbaar wordt .
En dat is niet best .

Gast
Zuster Ursula
januari 5, 2021 09:49
Antwoord op  Piet Zwart

Jinek is top!!!

Gast
Kaagfan
januari 4, 2021 17:59

Als er een vrouw bij kwam, dan was het geen seksisme. Vrouw lijkt wel een Gordon, zo hysterisch zij doet.

Gast
Luister
januari 4, 2021 17:33

Bridget is een goedkope troel en Rob Goossens is een mietje.

Gast
Sander Veerloo
januari 4, 2021 17:42
Antwoord op  Luister

Ja, Rob Goossens is absoluut een handtas met het Syndroom van Homo en daarom zéér irritant om naar te kijken op tv.

Daarom zap ik altijd gelijk weg als die tevoorschijn komt anders wordt de walging te groot.
Dat heb ik ook altijd als ik die hond van de buren uitlaat één keer in de week en hij ergens in het gras zit te schijten, zodra die bruine drol in het daglicht komt dan kijk ik weg.

Dat gevoel weet je wel?
Dat je bijna moet kotsen van de walging.

Maar ja.
Dan loop je met dat warme zakje poep in je jaszak en dat vind ik dan wel best weer lekker om rond te kneden. Zeker nu het zo koud is buiten.

Vaak bewaar ik de stront voor thuis om een miniatuur Rob Goossens van te kneden. Die zet ik dan naast de kunstwerkjes van Patty Brard op de salontafel.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Sander Veerloo
Gast
Wyatt
januari 4, 2021 21:55
Antwoord op  Sander Veerloo

🤣

Gast
Willemijn B.
januari 4, 2021 22:26
Antwoord op  Sander Veerloo

🥺 echt!?
Gast!! 😂

Gast
Engnek strikes again
januari 4, 2021 17:28

“Als ik een kerel was geweest had niemand dit überhaupt gezegd”. Nee duh. Een kerel kan ook niet zwanger worden.

Gast
Miep
januari 4, 2021 17:27

Op Twitter gaat Rob al los… ze kan de boom in!

Gast
Trudy
januari 4, 2021 17:23

XL-Eva verwacht een achtling.

Gast
Klaas
januari 4, 2021 17:19

Een echte d66 reactie… van Eva…

Gast
Karbonade
januari 4, 2021 17:18

Eva en Bridget, de twee ijskonijnen van Unilever TV.

Gast
Kromhout
januari 4, 2021 17:17

Ik heb het maar half gelezen. Huberto Tan is niet langer zwanger van Jinek, maar waar rook is is vuur, aldus RTL. Zo iets?

Gast
Pettie Fart
januari 4, 2021 17:16

Wanneer een vrouw eenmaal een kind heeft gebaard verandert ze in een zeer overgevoelige, hysterische mongool. Eva geeft hiermee het bewijs.

Gast
Mopsie
januari 4, 2021 17:15

Is het seksisme om af te vragen of een vrouw zwanger is?!?!

Gast
Luister
januari 4, 2021 17:31
Antwoord op  Mopsie

Ze vraagt het zich niet af, maar ze beweert dat het zo is.

Gast
Peter
januari 4, 2021 17:14

Eva vertelde NPO ik blijf bij jullie ondertussen had ze een RTL kontakt
En na moedertijd op kosten K-N ging ze voor ’t eind contract al aan de slag bij RTL

Dus moet ik haar vertrouwen?

Gast
Sjaak echt
januari 4, 2021 17:13

Dat gehuil van vrouwen over dat ze zielig zijn omdat ze vrouw zijn is misselijk makend. Het laat zien dat ze niet met kritiek kan omgaan. Wat een ellendig vrouwtje ).

Gast
Jarold
januari 5, 2021 06:50
Antwoord op  Sjaak echt

Tja het slachtoffer roll bespelen is makkelijker dan eigen verantwoordelijkheid dragen voor je fouten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen