Marcel van Roosmalen: ‘John en Linda de Mol zijn meedogenloos’

Marcel van Roosmalen vindt het lachwekkend dat Britt Dekker de steenrijke John en Linda de Mol neerzet als barmhartige filantropen. Het zijn twee meedogenloze mensen, vindt hij.

Britt Dekker en Marcel van Roosmalen © Media Inside

Britt Dekker is tegenwoordig dikke mik met Talpa. Niet alleen heeft ze van John de Mol een peperduur paard gekregen, ook is ze de beste vriendin van de dochter van Talpa-bobo Erland Galjaard. Britt stak John zondag in het programma Media Inside een flinke veer in de bips, maar werd vervolgens terechtgewezen door Marcel.

‘John is supergoed’

Nadat Britt vertelde over het gedoe met de fiscus over haar Talpa-paard, merkte Marcel op: “Ik zou als ik dat paard was liever door Britt worden verzorgd dan door John de Mol.”

Britt vervolgens verbijsterd: “Hoezo? John de Mol is supergoed voor alles wat zwakker is, dus kinderen, bejaarden en dieren. Hij geeft echt superveel aan goede doelen.”

Marcel daarop: “Nee joh, dat is wat hij jou vertelt. Hij heeft aan het begin van de coronacrisis iedereen eruit gegooid. Bij Talpa is zijn zus Linda meedogenloos bij haar eigen tijdschrift. De crisis brak uit en alle freelancers op straat. Dan zeg jij: ‘Hij is lief voor paarden.’”

‘Wat vertel je hier?!’

Britt: “Nou ja, ik heb meer met paarden, bejaarden en kinderen dan met bijvoorbeeld freelancers.”

Marcel: “Ja, ik ben ook een freelancer. We zijn allemaal freelancers, wat vertel je hier?”

Daarop gaf Britt toe dat ze de freelancende Marcel in elk geval wél een warm hart toedraagt.

Media Inside is het nieuwe programma waarin elke zondag de afgelopen mediaweek wordt besproken op NPO 3. De presentatie is in handen van Gijs Groenteman.

91 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
NBC
januari 14, 2021 05:11

Altijd wat met Ali B.

Gast
Mom
januari 13, 2021 13:57

Allemachtig wat zijn er toch rare mensen. Er is niets interessants aan dit onderwerp
Maar blijkbaar voor aantal mensen wel! Omg wat een onzinnig onderwerp .Vindt Brit erg
Lief en open .

Gast
ruud
januari 13, 2021 09:29

Inderdaad hele gevaarlijke lui die familie de Mol.

Gast
M. HANSE
januari 13, 2021 08:25

Britt zit altijd vol loifde cvoor iedereen, die moet je niet bij aankomen met jij dit en jij dat , dat weet potdomme iedereen, die marcel zijn reactie tegenover haar had hij moeten inhouden, als ie kwaad is op John de Mol dan rechtstreeks reageren naar john, en niet via Britt hem door het slijk halen, het lieve kind wist even niet hoe of ze het had!

Gast
Koos
januari 13, 2021 07:49

Britt heeft de verstandelijke vermogens van een spruitje. Het is mij een raadsel waarom zij steeds opnieuw weer in programma’s opduikt. Ze voegt namelijk nooit iets toe. Marcel daarentegen acht ik hoog. Over het algemeen ben ik het eens met wat hij zegt. Luister naar zijn laatste column over Diederik Gommers. Deze enge kwezel word geslacht door Marcel. Net als ik Britt een beetje eng vind vind ik Diederik gevaarlijk. Griezel. Bbbrrr

Gast
T.van den Berg
januari 12, 2021 17:50

Britt moet een beetje geholpen worden..
Ze moet niet voor de onvoorziene kosten opdraaien..
Dit had ze niet voorzien, de gulle gever zal haar ongetwijfeld helpen../ bijstaan
Dhr. De Mol laat dit niet gebeuren daar ben ik zeker van.

Gast
Bryan Thijssen
januari 12, 2021 15:45

Hoeveel piemels zouden er tegelijkertijd in Britt passen?

Gast
Pi
januari 12, 2021 19:15
Antwoord op  Bryan Thijssen

Je vind je eigen zeker geweldig met zo’n rot op merking?

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:22
Antwoord op  Pi

Alsof jij nooit hebt gefantaseerd over deelname aan een gangbang met Britt!

Gast
Coos
januari 13, 2021 00:09
Antwoord op  Koale

Alweer een psychisch gestoorde. Koale neem je pillen in.

Gast
Liedje
januari 13, 2021 09:50
Antwoord op  Koale

Als je zo beperkt bent dat je tijd hebt om over zoiets te fantaseren

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:24
Antwoord op  Pi

Je schrijft niet je eigen maar jezelf!
Analfabeet!

Gast
M. HANSE
januari 13, 2021 08:26
Antwoord op  Pi

Wat een kutopmerking!!

Gast
Zuster Ursula
januari 13, 2021 09:43
Antwoord op  Pi

Niet op reageren, is alleen aandacht vragen en hoe meer reacties hoe leuker zulke mensen dat vinden. Totaal negeren!

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:19
Antwoord op  Bryan Thijssen

Ik schat zo minstens drie stuks!

Gast
Lee
januari 12, 2021 23:32
Antwoord op  Koale

Je bent behoorlijk onbeschoft bezig Koale …

Gast
Coos
januari 13, 2021 00:07
Antwoord op  Bryan Thijssen

Bryan is psychisch ziek. Hij weet niet beter.

Gast
Yvonne
januari 13, 2021 03:41
Antwoord op  Bryan Thijssen

Ben u zelf wel lekker fouten opmerkt g hoor slaat echt nergens op dom zelfs Brit is een schat

Gast
Rotjeknor
januari 13, 2021 05:07
Antwoord op  Bryan Thijssen

Jouw piemel zal ze niet voelen…te klein.

Gast
Cirri
januari 13, 2021 07:43
Antwoord op  Rotjeknor

Neee gat is te groot van al die andere abtiiaanse bomen

Gast
Liedje
januari 13, 2021 09:49
Antwoord op  Bryan Thijssen

Stumperd!!!!!!!

Gast
Schoenmaeckers
januari 13, 2021 13:01
Antwoord op  Bryan Thijssen

Discusiëre…????? Verwijdere die tekst.Reagere met fatsoen.Lukt dat niet????? Reageer dan niet!!!!!!!!!

Gast
Gerry Haverhals
januari 13, 2021 20:04
Antwoord op  Bryan Thijssen

Kan deze reactie niet verwijdert worden?

Gast
Stella
januari 12, 2021 15:17

Britt, je bent te goed voor.de televisiewereld, blijf precies zo als hoe je bent. Maar pas op jezelf, soms hebt je met wolven te maken.

Gast
teuntje
januari 12, 2021 14:54

Britt blijft een hersenloos mokkel

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:25
Antwoord op  teuntje

Wel lekkere tieten!

Gast
Fox
januari 12, 2021 14:51

Akward….

Gast
WILKE
januari 12, 2021 13:01

MAAR PRESIDENT GEERT WILDERS IS DE BESTE HIJ WEET WAT GOED IS MARCELLETJE EN DAT IS NIET JE MOEDERTJE IN EEN VERZORGINGSTEHUISJE STOPPEN DEBIEL ONDER WILDERS WAS DIT NIET GEBEURT

Gast
Umberto
januari 12, 2021 13:49
Antwoord op  WILKE

Geen drank meer !

Gast
GrijzePilion
januari 12, 2021 14:37
Antwoord op  WILKE

Computerwinkels zijn helaas geen essentiële winkels, anders had deze malloot zijn computer even naar de reparateur kunnen brengen ivm een kapotte capslocktoets.

En president Wilders? WhahHahahahahahahahahahahHhahahahahahahaha

Gast
Coos
januari 13, 2021 00:12
Antwoord op  GrijzePilion

Taalkundig vind jij jezelf een malloot …

Gast
GrijzePilion
januari 13, 2021 00:14
Antwoord op  Coos

Ahhh is je Wilderssnaartje geraakt? Boehoehoe.

Gast
Paul.
januari 12, 2021 17:37
Antwoord op  WILKE

Ga jij maar lekker 140 rijden….

Gast
pff tja
januari 13, 2021 08:46
Antwoord op  WILKE

Euhm…verkeerde topic..?

Gast
Bart tv man
januari 12, 2021 11:53

het is allemaal show sukkels!

Gast
StefanV
januari 12, 2021 11:22

Media Inside heeft potentie, maar zit op de verkeerde zender. NPO3 stelt allerlei eisen aan gasten die aanschuiven: ze moeten persé jong en divers zijn. Zie je dan zo’n Tim den Besten zitten, dan weet je: die zit er niet vanwege z’n deskundigheid of omdat hij interessant is, maar puur vanwege z’n geaardheid.

Media Inside moet, net als Veronica Inside, naar een zender waar ze vrijuit kunnen praten, zonder allerlei strakke diversiteitsformats en geforceerde leeftijdsgrenzen.

Gast
Rotjeknor
januari 13, 2021 05:11
Antwoord op  StefanV

Logisch, als de bazin van de NPO een pot is.

Gast
Snorlax
januari 12, 2021 11:12

John de mol goed voor kinderen? Vertel dat maar tegen de kinderen die mee hebben gedaan aan zijn talentenjachten. Ze tekenen een wurgcontract worden een paar weken gebruikt en vervolgens blijven ze met niks achter. Ze worden wijsgemaakt dat ze het gaan maken en er komt niets van terecht.

Gast
Zomaar een persoon
januari 12, 2021 11:20
Antwoord op  Snorlax

De eerste winnares raakte aan de drugs, de tweede niet maar raakte wel depressief. Vat het maar op als waarschuwing voor als je kinderen hebt die misschien wel aan The Voice Kids mee zouden willen doen.

Gast
Donald Dumped
januari 12, 2021 13:28
Antwoord op  Snorlax

Dat had ik ook willen schrijven.
The Voice Kids is een moderne vorm van kinderuitbuiting.
Al die deelnemertjes zijn gewoon weer scholier enzo. Wat ze beloofd was zijn ze in ieder geval niet…

Gast
Coos
januari 13, 2021 00:13
Antwoord op  Snorlax

Zeer mee eens.

Gast
Prammie
januari 12, 2021 11:03

Britt is lief

Gast
Hans Hond
januari 12, 2021 11:00

Daarom is John multi-miljardair, Linda multi-miljonair en zit Marcel geforceerd sarcastisch te doen in een programmaatje waar geen hond naar kijkt.

Gast
Theo
januari 12, 2021 11:48
Antwoord op  Hans Hond

Kennelijk kijkt er wel een Hond naar.
Programma zou geen autocue moeten hebben, want dan zie ik robotgedrag. Verder wel leuke podcast tv.

Gast
Donald Dumped
januari 12, 2021 13:30
Antwoord op  Hans Hond

John de Mol heeft zijn vermogen gekregen door misleiding en bedrog…
Een soort oplichter dus…

Gast
Bea
januari 12, 2021 10:59

Britt heeft een eigen agenda. De Britt Laadklep agenda

Gast
Umberto
januari 12, 2021 10:55

De heer de Mol is rijk geworden met publieke gelden.
samen met de heer van der Ende.
handige zakenmannen dat wel.

Gast
GrijzePilion
januari 12, 2021 10:45

Tenminste nog iemand die het begrijpt. Die hele Mol-clan is onmenselijk en verantwoordelijk voor decennia aan ellende op televisie. Hun belangrijkste doel is het dom houden van de mensheid. Ze verdienen een enkeltje gevangenis, en snel!!

Gast
Jopie
januari 12, 2021 10:52
Antwoord op  GrijzePilion

Neem van Roosmalen dan mee stuk chagrijn!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
GrijzePilion
januari 12, 2021 11:35
Antwoord op  Jopie

Ahhh ben je boos omdat er niet aardig wordt gedaan over je beste vriendje John? Stuur eens een fax naar West, die wacht met smart op je Mol-verhalen.

Gast
Rutte
januari 12, 2021 10:28

Makkelijk lullen bij de NPO – met een begroting van 850 miljoen euro – dat er mensen ontslagen moeten worden bij commerciële instellingen, dat is de schuld van Rutte. Als bedrijven dat niet deden vielen ze zeker om. Maar gelukkig had Rutte een plan, marginale steunpaketten voor als je het personeel in dienst houdt…

Gast
Louis
januari 12, 2021 10:32
Antwoord op  Rutte

Klets toch niet man.

Gast
Corry Jankbal
januari 12, 2021 10:20

Het media wereldje is ook ranzig en meedogenloos. Alleen wie goed voor zichzelf opkomt zal het redden. Ik ben geen fan van de familie De Mol, maar ze zijn al vele jaren erg succesvol. Dat zal geen toeval zijn.

Gast
JpBrouwer
januari 12, 2021 10:15

Ik ken iemand die jarenlang juridisch wordt achtervolgd , terwijl er hier figuren rondlopen die alles maar mogen zeggen en juridisch beschermd worden hoezo discriminatie.

Gast
Tracy
januari 12, 2021 10:11

John en Linda zijn de baas en dat willen laten zien ook
als Linda de arme mens helpt moet heel Nederland het weten
hoe goed ze wel niet is

Gast
Klaar Koomen
januari 12, 2021 10:05

Marcel vergeet John de Mol ( vrouwenmepper) er nog bij te vermelden….

Gast
Huismaker
januari 12, 2021 09:56

Nog meer echt nieuws ?

Wat weten wij over de vaccins ? Helemaal niets !!!!!!!!!!!!
We dienen naar het mediakartel te luisteren hun marketingcampagne voor massale vaccinaties.

Luister eens naar Prof. Dr. Theo Schetters over de RISICO’s. Volledig stil gehouden in de media (wegens het verdienmodel (miljarden !!!!!!) en niet voor onze gezondheid. Kijk naar Youtube: Blckbx (blackbox) met de laatste aflevering “Massa mRNA en gevolgen”.
En bepaal je eigen mening en niet wat er voor je wordt bepaald.

Gast
maatje te groot
januari 12, 2021 10:37
Antwoord op  Huismaker

Kan iemand deze halve zool hier opsluiten in een psychiatrische inrichting? Of nog beter opsluiten in een ziekenhuiszaal bij coronapatienten?

Gast
Guttegut
januari 12, 2021 10:49
Antwoord op  Huismaker

Nog steeds niet aan het werk randmongool??

Gast
Umberto
januari 12, 2021 10:52
Antwoord op  Huismaker

de media, om moe van te worden.
maar weet terug naar de dorps omroeper met ratel.
complotdenkers zijn echt een probleem aan het worden.

Gast
De gulle lach
januari 12, 2021 10:58
Antwoord op  Huismaker

Bill Gates zit vuistdiep in de vaccigiffen en zou op al uitzicht hebben op 200 miljard winst. Met maar 10 miljard investering.

Gast
Xavier
januari 12, 2021 13:30
Antwoord op  Huismaker

Wij bepalen onze eigen mening. Daar zijn geen complottheorieën voor nodig. Gelukkig keert in de VS volgende week het fatsoen weer terug.

Gast
Whatever
januari 12, 2021 09:55

Fantastisch programma. Hopelijk bestelt NPO3 snel meer afleveringen bij.

Gast
Mark van Dale
januari 12, 2021 09:45

Ik vind het een uitermate grappig en leuk programma. Het mag langer en meer uitzendingen!

Gast
Ra de Maker
januari 12, 2021 09:44

Bedrijfs Pinocchio Römer zal binnenkort wel weer met een mooi weer praatje komen. #opbouwen #windindezeilen #kloptniet

Gast
MolTalk
januari 12, 2021 09:41

Marcel heeft natuurlijk gelijk.

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 12, 2021 09:41

Britt nu ook media-expert ?

Gast
maatje te groot
januari 12, 2021 10:39

Och Britt is toch een lief meisje. En met een duidelijke mening over haatzaaier en opstoker Akwasi. En dat telt dubbel.

Gast
Fiscus
januari 12, 2021 09:39

Paard van Britt is ook aftrekbaar

Gast
Van der Werf
januari 12, 2021 09:36

We kunnen deze aflevering allemaal kijken, dan hoeven jullie geen 10 nieuwsberichten op te tikken. Is dat een idee?

Gast
Albert Verhinderd
januari 12, 2021 09:33

Hij geeft echt superveel aan goede doelen. Dat is namelijk aftrekbaar bij de Belasting…

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 09:35
Antwoord op  Albert Verhinderd

Wat een onzin.

Loonkosten zijn ook aftrekbaar.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 09:38
Antwoord op  Albert Verhinderd

Dat zal die goeie doelen worst wezen,alles wat aftrekbaar is is Saved Money want niet in handen van de Roverheid!

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 09:48
Antwoord op  Albert Verhinderd

Prima, de overheid heeft anders toch alleen aan mensen die niet willen werken.

Gast
Wife Beater Sjonnie
januari 12, 2021 09:33

Sjonnie houdt ook van de zwakkeren in de samenleving. Die slaat hij namelijk het ziekenhuis in.

Gast
Slmoan
januari 12, 2021 09:22

Is die Gijs van de mannenpapliefde?

Gast
Wife Beater Sjonnie
januari 12, 2021 09:33
Antwoord op  Slmoan

Gulzig mannetje.

Gast
Xyz
januari 12, 2021 09:20

Hitler was ook lief voor kind und dier het zegt dus niks over de persoon verder of hij goed of slecht is.

Gast
Wife Beater Sjonnie
januari 12, 2021 09:33
Antwoord op  Xyz

Dré had gelijk.

Gast
Greetje Kouwsma
januari 12, 2021 09:19

En door.

Gast
Marjan
januari 12, 2021 09:19

Talpa heeft de wind in de zeilen! 🤣😂🤣

Gast
Micah
januari 12, 2021 09:23
Antwoord op  Marjan

Ja, en RTL de zeilen richting kelder.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 09:26
Antwoord op  Micah

Anderhalf jaar geleden was het verschil tussen RTL en Talpa 1%, gisteren was dat 13%!

Gast
Micah
januari 12, 2021 09:28
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

RTL gaat nu hard richting kelder.

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 09:33
Antwoord op  Marjan

ja voor iedereen trouwens want een aankomende avondklok zorgt voor meer kijkcijfers .

Gast
Jason
januari 12, 2021 09:18

Wat een heerlijk mens is Britt. Marcel kan heerlijk stoken.

Top programma op de zondag.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 09:22
Antwoord op  Jason

Dit heeft niks met stoken te maken, hier heeft Marcel gewoon gelijk.

Gast
Micah
januari 12, 2021 09:24
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Snap je toch de humor niet van het programma.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 09:28
Antwoord op  Micah

Lekker makkelijk, als je het niet meer weet zeggen dat de ander het niet snapt.

Gast
Micah
januari 12, 2021 09:30
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Waarheid is hard.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 09:32
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Waar heb je het over?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen