Glennis Grace zwijgt haar haters Jan Roos en Dennis Schouten dood

Glennis Grace heeft er heel bewust voor gekozen om niet te reageren op de RoddelPraat-uitzending waarin Jan Roos en Dennis Schouten haar keihard aanvielen. Dat vertelt ze in weekblad Story.

Jan Roos, Glennis Grace en Dennis Schouten © YouTube

Vlak na het overlijden van haar vader, kwamen Jan Roos en Dennis Schouten in hun programma RoddelPraat met een behoorlijk kritisch item over Glennis Grace. Ze hadden daarin ook de grootste lol om beelden van haar vader, die op dat moment doodziek in bed lag. Jan maakte onder meer wat grapjes over zijn zwarte huidskleur.

Heel moeilijk

Het was voor Glennis moeilijk om er niet op te reageren, maar ze had geen zin om haar bullies te voeden met haar woede. “Het was voor mij heel moeilijk om niet te reageren, want iedereen weet hoe ik ben. Maar op dat moment heb ik ervoor gekozen niet te reageren, omdat mijn vader net twee dagen dood was.”

Intussen is het een maand geleden. “En nog steeds is er vanuit mij of mijn familie niet gereageerd op Jan Roos of Dennis Schouten, want dat hadden ze waarschijnlijk gewild. Wat anderen doen, daar heb ik niets mee te maken. Deze mannen, en dan vooral Jan Roos, gaan héél ver…”

Bedreigd

Wel zijn Jan en Dennis na de aflevering van RoddelPraat bedreigd door een boezemvriendin van Glennis. Ondanks alles heeft Jan naar eigen zeggen geen spijt van zijn uitspraken.

Jan: “Glennis heeft haar stervende vader gefilmd in haar vlog, maar niet op een leuke manier. Zonder hem aan te kijken. Dat is gewoon het uitbuiten van een stervende man, joh.”

Lees meer

Alles over deze rel:
Robbert Rodenburg kotst Jan Roos onder: ‘Sodemieter op!’ (29 november)
Jan Roos giert om overleden vader Glennis Grace: ‘Circusaapje’ (10 december)
Boezemvriendin Glennis Grace bedreigt Dennis Schouten: ‘Vuile rat’ (17 december)

133 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
The Voodoo
januari 11, 2021 15:45

Kan ze dat dan, met die assertieve plat-Jordanese tong? Iemand doodzwijgen? Zou me verbazen als ze überhaupt langer dan een minuut stil kan zijn.

Verder, sommige mensen vragen erom om gehaat te worden dus de insinuatie dat Jan & Dennis haters zijn klinkt compleet verkeerd. Ze zijn grof in de bek, maar zelden onterecht negatief over iemand.

Maar ze zijn anti-Links dus worden ze niet gepruimd. En dus hou ik van ze.

***Men hoeft niet perse zeer rechts te zijn om een grafhekel te hebben aan Links (lees: aan hypocrisie, racisme, huichelarij en met-2-maten-meterij)***
The Voodo-2021

Gast
Annet
januari 11, 2021 12:55

Eindelijke houdt zei die grote schreeuwende Kamelenmuil van dr. Kan ze niet opdonderden naar Amerika die doos en gaan krijsen voor die plunderende bende BLM?

Gast
Ajt buysman
januari 11, 2021 11:24

Ik vind dat Jan roos en Dennis Schouten gelijk hebben .als je zo moet opvallen met een filmpje over je zelf
Tenkosten van een vader die doodziek op bed licht, dat vind ik ook wel erg triest.
Nou ben ik toch al geen fen van die Glennis Grace,, ze denkt dat ze heel erg goed is.maar heeft best wel een grote bek vind ik het is geen superster’

Gast
Joop
januari 11, 2021 08:09

Jan roos Dennis schouten , foto’s op wc , prima laxeermiddel voor als je niet kan kakke

Gast
Snorlax
januari 11, 2021 01:06

Het zijn alle drie walgelijke personen. Doen en zeggen alles voor aandacht. Erg sneu.

Gast
Den
januari 10, 2021 23:00

Twee zeldzame hufters natuurlijk, die roddelpraatjongens, maar ook daar is een publiek voor en je moet ergens je geld mee verdienen.

Gast
Jan
januari 10, 2021 22:07

Ze heeft ook een nieuwe single. In het Nederlands dit keer. ‘Okkie , Okkie ,Okkie ik ben me toch een Tokkie. Ijssen Ijssen Ijssen laat mij histerisch krijssen. Ukkel , ukkel , ukkel ik ben ook een minkukkel. En dat alles bijelkaar ben ik idioot, crimineel en ook eigenlijk best wel raar”

Gast
Brigitte
januari 10, 2021 21:59

Ik hoor batta batta elke eerste maandag van de maand om 12 uur SCHREEUWEN

Gast
Timor
januari 10, 2021 21:15

Heerlijk die ‘overwogen’ negatieve ‘beoordelingen’ niettemin is mevrouw Glennis Grace beter ‘gebekt’ dan veel van de negatief krassende kraaien.

Gast
Respect ✌️
januari 10, 2021 18:35

Zet ze alledrie maar tegen de muur, knapt de wereld ook weer een beetje van op.

Gast
Timor
januari 10, 2021 21:17
Antwoord op  Respect ✌️

Respect?! Met zo een primitieve reactie?

Gast
jan
januari 10, 2021 21:37
Antwoord op  Timor

Over primitief gesproken! Heb jij ooit Roddelpraat gezien? Het is een supertokkie-show, als dit uitgezonden zou worden in Amerika was het de nummer 1 show van de KKK.

Gast
Thomas
januari 10, 2021 18:32

2 sukkels…….

Gast
M52
januari 10, 2021 18:24

Het is natuurlijk wel triest., als je vader heel erg ziek is. Daar ga je met respect mee om. En je hoopt dan ook dat anderen dat doen. Maar deze 2 sukkels zijn ongeveer het domste volk , wat we hier rond hebben lopen. Nou vind ik Glennis zelf ook vaak aso en respectloos overkomen over onze cultuur..En een ontzettende grote muil tegen alles wat haar niet zint.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 19:58
Antwoord op  M52

Klopt vaak zwarte mensen die Nederland belachelijk maken grof volk kijk kawasakie akwasie is dit de cultuur van de zwarte mensen schelden geweld is dit dan ga dan weg als het je niet zint zoveel gekleurde mensen die goede dingen doen ze krijgen door dit gedrag the face zij zijn slachtoffer van gedrag van zwarte mensen mooi voorbeeld voor de jonge generatie zwart gekleurd in het land van je voorouders worden jullie metteen opgepakt of dacht je dat ze in Afrika Ghana usa maroc zitten te wachten op jullie jullie hebben je zelf buiten de Nederlandse maatschappij geplaats vaak zie ik zwarte of gekleurde jonge mensen die arrogant zijn grote bek en op Nederland neerkijken ga dan weg genoeg asielzoekers kijk personen uit Iran Syrië of sommige delen van Afrika die loeihard werken hun kansen pakken en relaxed en happy zijn hier te zijn

Gast
Één Woord.
januari 10, 2021 20:50
Antwoord op  Anoniem

I n t e r p u n c t I e.

Gast
Nee
januari 10, 2021 22:54
Antwoord op  Één Woord.

O p k a n k e r e n m e t j e s p e l l i n g s l e s j e g a m a a r l e k k e r w i j s n e u z e r i g d o e n b i j h e t s c h o o l p l e i n v a m d e k l e u t e r s c h o o l d i e z i j n m i s s c h i e b w e l o n d e r d e i n d r u k

Gast
Sinas
januari 10, 2021 23:13
Antwoord op  Nee

Nee, je bericht was gewoon erg laagopgeleid.

Gast
Snorlax
januari 11, 2021 01:02
Antwoord op  Anoniem

Wat klets je nu eigenlijk allemaal? Ik zou echt even wat punten en komma’s toevoegen hoor. Nu is je bericht een grote onduidelijke puinhoop.

Gast
Anona
januari 11, 2021 10:35
Antwoord op  Anoniem

Wat een onzettend aids verhaal, beter ga je zelf lekker optieven naar Iran of syrie ofzo

Gast
Jim
januari 10, 2021 17:22

Dennis en Jan hebben helemaal gelijk.
Je stervende vader in je vlog gebruiken.
Grace is een stompzinnige narcistische trut.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:00
Antwoord op  Jim

je stervende vader filmen is dit voor een examen je stervende vader filmen eng gewoon en het dan plaatsen luguber is dat Surinaams mijn kennissen zeggen dit is eng rare vrouw

Gast
Luister
januari 10, 2021 17:05

Batta, Batta, Batta toch……

Gast
Gerard
januari 10, 2021 16:52

Haar agressieve hoofd. Niet te doen.

Gast
Roy
januari 10, 2021 15:45

Jan en Dennis, 2 simpele sukkels. Dennis die alleen met de camera erachter confrontaties aan durft. Krijgt zonder camera vaak genoeg klappen in Enschede omdat ie dat verdiend. Iemand lopen stangen over een overleden familielid toont aan geen normen en waarden te hebben.
En Glennis is gewoon zichzelf en als je dat arrogant vindt, boeien…. Trouwens Dennis verzint zowieso al genoeg, staat zogenaamd aan de deur bij Ferry Doedens aan de deur schrijft ie, terwijl die al 2 maanden verhuisd is, sukkel….
Sterkte Glennis!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 10, 2021 15:46
Antwoord op  Roy

Hoi glennis……

Gast
Jeffrey
januari 10, 2021 17:08
Antwoord op  Roy

SOWIESO!

Gast
B.Beds
januari 10, 2021 15:10

Als je hen wilt doodzwijgen, is deze reactie al teveel.

Gast
Leoknots
januari 10, 2021 17:02
Antwoord op  B.Beds

Gaat dit domme wijf alleen maar om de aandacht Aandacht waar ze alles voor over heeft. Zelfs het filmen van haar stervende vader

Gast
Klaa
januari 10, 2021 15:08

Waarom denk men toch dat het iemand iets intereseerd wat deze tokki zangeres wel of niet vindt. Ze kan goed zingen maar is verder onuitstaanbaar en acociaal. Niet gek dat zoon ook onhandelbaar is geworden en van school is gestuurd.

Gast
Misutoria
januari 10, 2021 14:37

Alsof Dennis en Jan haar nog wel ‘haten’ zelfs, wat een woordkeuze…

Gast
Josefien
januari 10, 2021 14:18

Ze heeft gelijk. Die onbenullen kan je beter links laten liggen. Of beter nog: rechts.

Gast
Peter
januari 10, 2021 14:48
Antwoord op  Josefien

Josefien anders kijk je eerst even het fragment terug. De reden dat glennis niet heeft gereageerd. Ze weet dat ze fout zat. Dit doe je niet. Dit is echt respectloos.

Gast
Corry Jankbal
januari 10, 2021 13:12

Glennis Grace verkeert in criminele kringen. Wat wel toepasselijk is voor een vrouw die zo agressief is, en volop discrimineert. Dat vrienden / familie van Glennis in het criminele circuit zitten vindt ze helemaal niet erg. Komt haar wel goed uit als ze anderen weer eens (mond) dood wil maken.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:05
Antwoord op  Corry Jankbal

geen probleem dat ze in criminelen kringen zit moet ze zelf weten maar ondertussen wordt haar kind de dupe van haar gedrag zo gaat het van in dit soort kringen kinderen de dupe en ook zwart zijn what Alice arm kind

Gast
Geertje
januari 10, 2021 12:30

Het hele zootje opdonderen het land uit,Akwasi,Vrees,Simons enz

Gast
Geertje
januari 10, 2021 12:31
Antwoord op  Geertje

Vrees is Grace

Gast
willem
januari 10, 2021 12:29

Jeetje, jeetje, nog aan toe, laten we nou eens ophouden met elkaar over en weer dood te wensen, laten we ons allemaal nou een beetje gedragen, het is toch al een ellendige tijd met Corona en alle gevolgen van dien .
Ophouden aub , en stop , ook over en weer, met ook al die walgelijke commentaren,
Dank U wel.

Gast
Gordon
januari 10, 2021 15:45
Antwoord op  willem

Ik wil de hele familie Froger dood hebben nou en

Gast
Roger
januari 10, 2021 16:17
Antwoord op  Gordon

En zij jou! Boeie…

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:05
Antwoord op  Roger

boeiend ga een boek schrijven

Gast
K e v i n f r i k a n d e l
januari 10, 2021 12:12

Zwijgen is toestemmen

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 10, 2021 12:10

Mevr grace (nep naam + nep amerikaans accent, is er eigenlijk iets wel echt aan dat mens behalve haar Totilas gebit?) Wil hier dus even het morele kompas van echte Jan en Dennis herCalibreren,niet doen pijpenla,niet doen!

Gast
Nelis
januari 10, 2021 12:05

Ik hoop dat Jan en Dennis aangifte doen van bedreiging en hoop ook dat ze haar aanpakken.

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:08
Antwoord op  Nelis

Zij moet aan gifte doen idiote roos denkt dat hij alles mag zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Nelis
januari 10, 2021 12:10
Antwoord op  Jopie

Dat is vrijheid van meningsuiting en niet strafbaar.

Gast
jan
januari 10, 2021 13:47
Antwoord op  Nelis

Vrijheid van meningsuiting is ok, liegen niet. 95% wat in Roddelpraat wordt besproken is gelogen.

Gast
Xandernieuws.
januari 10, 2021 12:44
Antwoord op  Jopie

Meld het even bij. Meld het even bij

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Xandernieuws.
Gast
XYZ
januari 10, 2021 11:59

is en blijft een eng mens .met der kapsones

Gast
Vic
januari 10, 2021 11:31

Jan Roos doet alles voor een beetje aandacht, triest! Je doodzieke vader online plaatsen en half reageren in de Story is misschien nog triester.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:06
Antwoord op  Vic

beiden triest

Gast
famouslastwords
januari 10, 2021 11:29

Als je alleen al die foto ziet van deze twee blonde hoofden met fanatieke uitstraling dan weet je genoeg.
Roos wiens eigen leven een aaneenschakeling is van mislukkingen en vruchteloze pogingen om iets te bereiken, zowel prive als carriere en dan kun je het eigenlijk alleen maar gaan hebben over anderen, meer zielig dan wat anders.

Gast
Jolanda
januari 10, 2021 11:26

Weet je iedereen maakt verschrikkelijke dingen mee wij als iedereen.. alleen als je beroemd bent is het erg. Sorry dat doet bij veel mensen zeer
Ik ben mijn pa zus en broertje al verloren
Staat ook niet in de bladen .. kijk naar de armoede de 1 heeft geld de ander niet
Als er iemand alles kwijt is een beroemd persoon is dat verschrikkelijk. Komt gelijk op televisie.. maar hoeveel mensen zijn er dakloos of hebben geen eten op hun boord en kinderen die afschuwelijke dingen mee maken..
Als je de geschiedenis goed kent waren de blanken de aller eerste slaven .. door wie. Tja ik zeg niks
En dat vergeet iedereen
Spijtig want alles moet afgepakt en weg uit Nederland.
Sinterklaasfeest zwartepiet en ga zo maar door kleurpieten nu. Zelf zat ze ook als kind op schoot bij Sinterklaas nu iedereen aan het zeuren is moet het anders ..
Denk is na negerzoen weg en andere dingen
Maar wat ik dan niet begrijp is dat de joden koeken tekst er nog wel is
Er zijn allerlei kleuren mensen op aarde
We zijn allemaal 1
Iedereen verdiend liefde en geluk
Je vraagt niet met welke kleur je geboren wordt

Gast
Han
januari 10, 2021 11:25

Wat een walgelijke mannetjes zijn die Roos en Schouten. Als op deze walgelijke manier je geld probeert te verdienen ben je geen knip voor je neus waard. Ga iets nuttigs doen dan op deze manier mensen te beledigen.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:08
Antwoord op  Han

vroeg deze mevrouw g er niet zelf om of zit ze in een sekte een dode filmen doden genieten de rust heeft met fatsoen en respect te maken

Gast
Bo Hemia
januari 10, 2021 11:20

Jan Roos is dat niet die baby uit family Guy? Stewie?

Gast
Geert van T.
januari 10, 2021 11:13

Echt prettig.
Net als die rapper die werd uitgelachen door zijn fans en een steen door zijn ruit kreeg.
Die heeft vervolgens al z’n rap videootjes offline gehaald -:om z’n fans dwars te zitten 🤣😂

Glennis G. mag best nog eventjes langer stil zijn. Ik denk niet dat Jan of Dennis dat erg vinden……

Gast
Piepmuis
januari 10, 2021 11:00

Je reageert of je reageert niet. Maar dan via Story. Leert weer wat op.natuurlijk.Ze komt met alles in het nieuws maar niet met haar zangkunsten. Zielig. Mensen hoeven haar niet meer. Lege zalen is wat haar rest. Uitgekotst heet dat geloof ik.

Gast
XYZ
januari 10, 2021 10:57

Eng mens

Gast
Koen
januari 10, 2021 10:56

Glennis is wel echt een ordinair narcistisch zelfingenomen wijf, bah.

Gast
Norbert Tijhuis
januari 10, 2021 12:03
Antwoord op  Koen

Spijker kop!

Gast
dank
januari 10, 2021 10:51

Carrière in het slop, kind van school gestuurd, je insta-account gehackt, je vader overleden en vervelende grapjes door Jan, kortom, het zit niet mee.

Gast
Whatever
januari 10, 2021 10:42

Paar afleveringen gezien van Roddelpraat. Ze gaan inderdaad erg ver. Wat mij betreft mogen zij hard aangepakt worden door de cancel cultuur, weg ermee. En dan niet omdat ze niet mogen zeggen wat ze willen. Maar meer omdat hun grapjes zo laag bij de grond en dom zijn. In hun vorige aflevering lachen ze een transvrouw keihard uit. Zonder enige uitleg en zonder enige reden. Te flauw voor woorden. Deze mensen verdienen echt geen podium.

Gast
Char Retel
januari 10, 2021 10:48
Antwoord op  Whatever

Wat moet je anders doen om zo’n trans? Juist ja, hard uitlachen.

Gast
Whatever
januari 10, 2021 11:01
Antwoord op  Whatever

Mijn god al die minnetjes. Een hoop zwakbegaafden op deze site blijkt maar weer.

Gast
mark 2
januari 10, 2021 11:05
Antwoord op  Whatever

Volledig met jeeens. Fatsoen is ver te zoeken hier

Gast
Roger
januari 10, 2021 14:01
Antwoord op  mark 2

De minnetjes vinden Glennis Grace een asociale jordaantokkie enz enz, de pot verwijt de ketel gezien de reacties….

Gast
famouslastwords
januari 10, 2021 11:24
Antwoord op  Whatever

it takes one to know one

Gast
Bart
januari 10, 2021 11:08
Antwoord op  Whatever

Niets gaat te ver in een land waar je over alles grappen mag maken.

Gast
Whatever
januari 10, 2021 11:15
Antwoord op  Bart

De grappen gaan mij ook niet te ver. Het is gewoon te dom en te niet grappig. Leuk voor kinderen van een jaar of 8 misschien.

Gast
Patty b
januari 10, 2021 15:58
Antwoord op  Whatever

Trans idioten moet je heel hard uitlachen. Die zijn niet goed in hun zieke hoofd.

Gast
Diederick
januari 10, 2021 21:00
Antwoord op  Whatever

Doe ff als een gewoon mens Jezus zeg.
Die transmensen zijn toch ook supergrappig om te zien.
Staat er een kerel in de tram met een pruik en reusachtige handen en lippenstift in een rokje, met die gespierde knokige heipalen eronder die staat heel serieus te doen alsof die een vrouw is.
Dat kán toch niet anders dan op de lachspieren werken? Het ziet er niet uit.

Maar voor alle haters die mij gaan minnen als de ziekte heb ik het volgende voorstel:
Alle travestiëen gaan jullie net als de BLM beweging keihard aanpakken en dwarszitten.
Zo’n Jandino in een jurk gsst met pek en veren en die Jurgen Raymann ook, die mafketel uit Rotterdam, Richard Groenendijk, Paul Haenen en ga maar door. Al die rariteiten kabinetten keihard verbieden.

Gast
Piet Zwart
januari 10, 2021 10:41

🙈 🙉 🙊
Die man ging niet dood, maar wilde dood .
Om zo snel mogelijk van dat narcistische kutwijf en die niets zeggende ruk vrienden af te zijn .

《《《《RODDELPRAAT》》》》
Elke woensdag om 18.00 op you-tube
met: Dennis Schouten en Jan Roos.

Gast
mark 2
januari 10, 2021 11:06
Antwoord op  Piet Zwart

Walgelijke reactie.

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:12
Antwoord op  mark 2

Hij past precies bij twee andere walgelijke figuren

Gast
Freek
januari 10, 2021 10:27

Ze reageert er dus wel op…

Gast
Piepmuis
januari 10, 2021 10:51
Antwoord op  Freek

Omdat dit geld oplevert. Cover queen

Gast
Sjaak echt
januari 10, 2021 10:25

Stijlvol om je stervende vader te filmen voor je blog.

Gast
Jantje
januari 10, 2021 10:24

Na Akwasie neemt Glennis het stokje je over als boegbeeld van BLM?

Gast
Glenn
januari 10, 2021 10:31
Antwoord op  Jantje

En… lekker interessant zeg!!! Moeten ze zelf weten. We wonen in vrij land.

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:22
Antwoord op  Jantje

Ze is een half zwart en wit enzo inelkaar steken interesseren me niet wat en hoe alleen haar kind krijgt de klappen van haar gedrag

Gast
Joopie
januari 10, 2021 10:21

Zo kun je het ook zeggen, maar ik denk dat dit meer te maken heeft met het feit van de bedreigingen richting jan en dennis maar dat kan ik fout hebben natuurlijk

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 10:19

Glennis Grace is gewoon een krijsende schreeuwlelijk met een zeer arrogante uitstraling……
Ik denk dat niemand haar echt leuk vind….
Maar veel van haar broeders en zusters hebben een hele brutale arrogante uitstraling hoor…
Weinig aaibaarheid dus…

Gast
Roger
januari 10, 2021 10:40
Antwoord op  Klaar Koomen

Sorry maar ik vind Glennis Grace geweldig. Afgezien van het feit dat ze fantastisch zingt is ze deep down eerder wat timide en verlegen en camoufleert ze dat met een heleboel amsterdamse bravour. Dat doen er meer. Zoals ik zelf. You go girl!!

Gast
Piepmuis
januari 10, 2021 10:53
Antwoord op  Roger

Zowaar Glennis heeft 1 fan. Of is het Dotan?

Gast
Roger
januari 10, 2021 11:04
Antwoord op  Piepmuis

Maar ik denk echt dat ze beter zingt dan jij Piepmuis. Sorry maar toen ze Afscheid zong bij de Beste Zangers werd ik weggblazen. Ik denk dat jij het volume van Glennis alleen haalt als je in een muizenval terechtkomt…

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Roger
Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:14
Antwoord op  Piepmuis

Piepmuis daar weet jij niks van !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Piet Zwart
januari 10, 2021 11:31
Antwoord op  Roger

Amsterdamse Bravour rot toch op !
Bij ons heet dat Rotterdams lijkenpikken .
Opzouten met die 💩

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:15
Antwoord op  Piet Zwart

Rotterdam bah!!!!!!!!!!!!!

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:32
Antwoord op  Piet Zwart

toevallig uit mokum maar dat wijf haar kind krijgt de klappen niks amsterdams aan triest gewoon

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:30
Antwoord op  Roger

grote bek oké maar mensen bedreigen dat je vrienden noemen en je kind wat de pleuris in gaat wat gweldig

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:13
Antwoord op  Klaar Koomen

Kon jij maar zo zingen jaloerse idioot!!!!!

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 12:46
Antwoord op  Jopie

Hahaha, gelukkig niet….als ik zing hoeven de anderen niet hun oren dicht te stoppen van het gekrijs.

Gast
Roger
januari 10, 2021 13:47
Antwoord op  Klaar Koomen

Als ik zo jouw comments lees moet jij wel een boosaardige heks zijn, wat een vuil kan er komen uit een lelijk, venijnig trolletje als jij. Alleen al die naam die je boven je verheffende tekstjes plaatst zegt veel over je bestaan. Sneue roeptoeter…. 🤔

Gast
Anoniem
januari 10, 2021 20:28
Antwoord op  Klaar Koomen

zwarte mensen of van kleur opgevoed met haat naar de witte maatschappij hebben dit gedrag ze zeggen we voelen de pijn uit het slaventijdperk dat zie je in hun gedrag net als Marokkanen e bij e.kaar zitten niet meedoen in deze wereld maatschappij alleen als hun partner wit is of indindish dan zitten ze niet meer in die zwarte gemeenschap ze zijn dan vrij zwarte en Marokkaanse gemeenschap of gewel haat naar onze maatschappij ze kunnen zich niet handhaven ze haten iedereen die vrij is

Gast
Klaar Koomen
januari 11, 2021 08:49
Antwoord op  Anoniem

Ze stellen zich gewoon aan….Zij kunnen alleen maar de samenleving ontwrichten, want hun haat naar ons vertroebelt hun ( weinige) verstand….
Nooit opgemerkt dat we vooral witte dokters en specialisten zijn en vooral zwarten alleen actievoerders?
Omdat zij te stom zijn om te studeren…daarom leven zij zoonder de maatschappij….
Wat betreft Marokkanen, ik zie niet één Marokkaan als ondernemer, of dokter, enz….
Wel een grote muil opzetten naar de witte Nederlander, maar wel naar de witte dokter gaan, omdat zij zelf niets kunnen….

Wat betreft de zwarten: Nou, mijn grootvader had geen slaven, en een zwarte is geen slaaf….dus wat zeurt dat zooitje ongereld nou…

Gast
Oke
januari 10, 2021 10:19

Later we niet in de val van polarisatie trappen. We hoeven niet tussen deze twee partijen te kiezen.

Ze zijn namelijk alledrie ongelofelijk ordinair.

Gast
Karbonade
januari 10, 2021 10:15

Hoe gaat het nu met haar internationale carrière? Ze stonden toch in de rij voor haar met lucratieve aanbiedingen in de VS.
Allemaal grote verhalen maar ze komt niet verder dan kappersblaadje Story.

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 10:20
Antwoord op  Karbonade

Ja, Amerika vond haar zo goed……ik kon het al niet geloven…

Gast
Char Retel
januari 10, 2021 10:49
Antwoord op  Klaar Koomen

De USofAaprica lag aan haar voeten.

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 12:47
Antwoord op  Char Retel

Ja, haar eigen mensen……die vinden alles mooi wat uit hun koker komt…

Gast
Frederik
januari 10, 2021 11:03
Antwoord op  Karbonade

Zelfde reden als haar net-niet carrière hier: ze is een asociale relzoeker waar niet mee samen te werken is.

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:15
Antwoord op  Karbonade

Welke artiest komt nu verder niemand toch wat ’n onzin!!

Gast
Timor
januari 10, 2021 10:08

Deze dáme(!) heeft meer fatsoen en beschaving in de nagel van haar pink dan voornoemde heren in hun lijf! Dat er altijd anti’s en pro’s zijn is logisch maar probeer beschaafd te blijven.

Gast
Nico Tine
januari 10, 2021 10:11
Antwoord op  Timor

meest ordinaire dame zul je bedoelen..

Gast
Wendy's dealertje
januari 10, 2021 10:15
Antwoord op  Timor

De nagel van haar pink, met resten wit poeder zeker

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 10:21
Antwoord op  Timor

“Dame?” Ze zou als viswijf op een marktkraam uitstekend op haar plaats zijn.

Gast
Roger
januari 10, 2021 13:49
Antwoord op  Klaar Koomen

En jij ernaast? Alleen is jouw vis rot en meurt, net als jij!

Gast
Klaar Koomen
januari 10, 2021 13:57
Antwoord op  Roger

Alleen domme mensen met een beperkt IQ vallen anderen persoonlijk aan, zonder het besef te hebben wat ze nu eigenlijk opschrijven…. Als zij hun frustraties maar kunnen uiten…..
Aan je schrijven is af te leiden dat je dom bent, gefrustreerd en agressief…

Gast
Roger
januari 10, 2021 14:41
Antwoord op  Klaar Koomen

Jij valt Glennis Grace altijd overal op een heel onbeschofte, directe, smerige manier aan. Ik dacht ik doe het eens terug en kijk, nu al op je teentjes getrapt. Als je je als een proleet gedraagt word je ook zo behandeld. En nee, ik ben niet gefrustreerd, en niet agressief en dom, ach. Wie bagger verspreidt komt uiteindelijk zelf onder het slijk te zitten….

Gast
Karbonade
januari 10, 2021 10:22
Antwoord op  Timor

Met die lange nagel aan haar pink poert ze haar re et schoon.
Want door het langdurig gebrek aan optredens op lokale braderieën heeft ze nauwelijks geld om pleepapier te betalen.

Gast
Piepmuis
januari 10, 2021 10:54
Antwoord op  Timor

Ja Dotan..

Gast
Dotan
januari 10, 2021 11:18
Antwoord op  Timor

Alweer Dotan..

Gast
Jan Roos = Boos
januari 10, 2021 10:07

Grace is aan de race. Ze kakt weer eens de heleboel onder. Vies wijf.

Gast
Nico Tine
januari 10, 2021 10:05

Sjieke poes uit de Jordaan niet-echt.

Gast
Leoknots
januari 10, 2021 09:58

Nog geen maand geleden en nu al met Story praten. Deze tokki zangeres doe alles maar dan ook echt alles voor de aandacht

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen