Vervelend: ‘Bridget Maasland wordt ook in 2021 keihard gedumpt’

Bridget Maasland werd in 2020, vlak voor de coronacrisis losbarstte, keihard aan de kant gezet door André Hazes jr. Tot overmaat van ramp schijnt ze ook dit jaar genadeloos te worden gedumpt.

Bridget Maasland © RTL

Later dit jaar krijgt Bridget Maasland een relatie met een donkerharige man, maar die zet haar al vrij snel weer aan de kant, zegt medium Marion Berndsen in een zes pagina’s tellende voorspellingenrubriek in de Story. “Het komend jaar ontmoet ze een vlotte man met donker haar van eind dertig. Hij is geen bekende Nederlander. Althans, ik herken hem niet.”

Teleurstelling

Lang kan Bridget niet van dit liefdesgeluk genieten, weet medium Marion. “Deze relatie zal niet lang duren. Hij zet er een punt achter. De teleurstelling bij Bridget is dan enorm groot, want ze wil heel graag een gelukkige relatie.”

Bridget moet geduld hebben, zegt het medium. “Want ik zie wel dat ze in de komende jaren iemand ontmoet met wie ze echt oud gaat worden. Maar eerst moet de storm gaan liggen. Iedereen heeft iets op haar aan te merken en dat moet voorbijgaan.”

Betrouwbaar

Het is niet voor niets dat de Story zes pagina’s inruimt voor medium Marion. Het weekblad wijst erop dat ze in 2007 genomineerd werd voor medium van het jaar. “En vorig jaar keek ze voor Story ook in de toekomst van onze sterren en heeft het in veel gevallen bij het rechte eind gehad.”

Het ziet er dus niet goed uit voor Bridget. Dat wordt weer Kleenex-boxen hamsteren.

93 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Koale
januari 12, 2021 20:48

Blijft een lekker wijf.
Ik zou hem er graag inhangen!

Gast
Gerry Haverhals
januari 11, 2021 13:35

Ieder moet maar doen wat hij/zij wil. Commentaar komt er toch wel.
Alleen heb ik me destijds afgevraagd hoe wanhopig je bent als je iemand als André Hazes neemt.

Gast
Daniel
januari 11, 2021 10:53

Ze moeten haar met rust laten en ze moet zelf even uit de media blijven dan komt alles weer goed ieder heeft in zijn leven wel eens tegenslag

Gast
famouslastwords
januari 11, 2021 09:33

Maakt het uit. Als ze 50 wordt dan komt er vanzelf wel eentje die het ook allemaal al paar keer heeft meegemaakt en dan hoef je allebei niet meer zonodig. Koop je huisje op Ibiza en vlieg je wat heen en weer, kan makkelijk.

Gast
Murd
januari 11, 2021 09:30

Naar wijf!

Gast
Lolita
januari 11, 2021 06:32

Lijkt me duidelijk aan wie het dus te ligt…

Gast
F. v.d. Lecq
januari 11, 2021 06:03

Soms komen mensen ongewild de verkeerde evt. partner op hun pad. Het is jammer dat ik niet zo jong ben en niet zo rijk anders had ik wel verkering. Bridget dit verdien jij niet ik vindt jou een topvrouw. Heel veel geluk in de toekomst gewenst.

Gast
Ali
januari 10, 2021 22:55

Ze moet minder roddelen en niet zo snel haar broek laten zakken

Gast
Theo
januari 10, 2021 23:51
Antwoord op  Ali

Ze vind het gewoon lekker.

Gast
Wilton
januari 10, 2021 21:34

Wat een fijn medium. Enige tijd geleden wist ze mij te vertellen dat dit jaar 365 dagen telt en kerstmis op 25 december valt. Ik wacht met gezonde spanning af.

Gast
Lydia
januari 10, 2021 21:27

Bridget wordt voor alles uit gemaakt.

Maar ze houdt haar rug recht.
Sterke meid .Jammer dat ze geen geluk heeft.Verkeerde mannen op haar pad.

Gast
Paul Lamote
januari 10, 2021 21:41
Antwoord op  Lydia

Die verkeerde mannen kiest ze wel zelf uit.

Gast
famouslastwords
januari 11, 2021 09:31
Antwoord op  Lydia

Tijd om ander paadje te kiezen

Gast
Timor
januari 10, 2021 21:07

Je eigen schaduw voorbij lopen lukt nooit meisje.

Gast
Leo
januari 10, 2021 19:02

Bridget is een leuke meid .
Ze maakt wel eens de verkeerde keuzes ,maar wie doet dat nu niet .
Lekkere zelfstandige losbol.
Ik denk echt dat stiekem heel veel vrouwen Bridget zouden willen zijn
Blijf jezelf meid je doet het goed

Gast
Joop
januari 10, 2021 18:44

Hopelijk weet in 2023 niemand meer wie zij was, wat een verademing zou dat zijn.

Gast
Jacob
januari 10, 2021 18:10

Bridget is een prachtige vrouw
Wat moest zij in godsnaam met die oetlul van een Hazes?
Ze mag mij altijd bellen!

Gast
Iris
januari 10, 2021 18:08

Ik gun haar al het geluk. Ze heeft het verdiend. Mensen zijn zo jaloers. En dan dat gedoe met André? Serieus? Mensen die het voor hem opnemen?

Gast
Chatida
januari 10, 2021 17:28

B

Gast
Hendrik
januari 10, 2021 17:27

Brigid ga toch naar oud vuil en kom nooit meer in de media of zoekt een leuke meid.

Gast
JaLoers
januari 10, 2021 16:54

Ze is een Top wijf.

Geweldig al die roddel en achterklap.
Daar zijn domme Hollanders zot op.

Gast
Ome Cor
januari 10, 2021 16:04

Denk dat ze wel goed in de markt ligt bij de vrouwtjes, als meesteres.

Gast
anonymous
januari 10, 2021 15:28

Iedereen dumpt Bridget toch na een maand.
Wat moet je nou met zo’n overjarige, afgelikte boterham Leuk voor even, daarna oprotten.

Gast
Geile Gerrit
januari 10, 2021 15:56
Antwoord op  anonymous

@anonymous……….of je bent stekeblind of je bent een echte bruinwerker,man man man wat een lekker wijf is ze.

Gast
Theo
januari 11, 2021 12:09
Antwoord op  Geile Gerrit

Verpakking en inhoud dekken elkaar niet altijd.

Gast
Iemand
januari 10, 2021 14:45

Je kunt veel over Bridget zeggen maar ze heeft altijd haar eigen geld verdiend. Ze is niet eens afhankelijk van een man zoals Monique die kan direct terug naar de woonwagen zolang ze niet getrouwd is. Denk dat Bridget ook wel geluk verdient zij krijgt alle rotzooi over haar heen en Andre is de lachende derde.

Gast
Eus
januari 10, 2021 16:07
Antwoord op  Iemand

Ze zeggen toch, wil je iemand beoordelen, kijk naar zijn/haar vrienden. Dat ze het niet lang volhouden kan een indicatie zijn, dat ze misschien teveel roddelt over anderen of slecht kookt.. Immers de man denkt meer met zijn maag…😂. Ik vermoed het eerste.

Gast
Bernadette von K.
januari 10, 2021 13:56

Deze is een mooie typering over dit bericht.

gereanimeerde onzin uit een derderangs roddelblaadje

En hier wens ik niks meer aan toe te voegen.

Gast
Marco
januari 10, 2021 13:45

Ze is al oud.

Gast
Pol
januari 10, 2021 13:36

De Story is echt een Tokkieblad

Gast
Ikke
januari 10, 2021 13:34

Bridget kan zich beter even met haar kind en winkel gaan bezighouden. Er zit ook nog een verhuizing aan te komen, kan zich bezig houden met de inrichting. Misschien later als het meeste van de misère vergeten is zich weer in het openbaar vertonen.

Gast
M52
januari 10, 2021 13:30

Laat haar maar eens met rust. Ze heeft genoeg bagger over zich heen gekregen. Ik vind het super lief dat ze dat voor haar ouders heeft gedaan. En bovendien verdient ze beter dan al le rot opmerkingen. Iedereen is heilig behalve Bridget.

Gast
Alleen Maria is Heilig
januari 10, 2021 13:35
Antwoord op  M52

Zo is dat

Gast
Snorlax
januari 10, 2021 16:43
Antwoord op  M52

Helemaal mee eens. Erg bizar hoe Bridget de schuld van dat hele Dré fiasco heeft gekregen en Dré er ongeschonden mee weg is gekomen. Terwijl hij degene was die z’n gezin in de steek liet.

Gast
John K
januari 10, 2021 13:21

Zegt het medium? als je je daar mee bezig houdt ben je van het padje.

Gast
Alfons
januari 10, 2021 13:19

De medium ziet ook dat madame een kasteel koopt voor haar ouders en de wereld moet het weten

Gast
M52
januari 10, 2021 13:22
Antwoord op  Alfons

Overdrijven, is zeker je hobby.

Gast
Corry Jankbal
januari 10, 2021 13:18

Dat wordt weer een spannend jaar voor onze geblondeerde siliconen milf-in-de-overgang. Zou ze nog iemand zo gek krijgen om voor haar op de knieën te gaan?

Gast
Albert
januari 10, 2021 13:14

Hou eens op met dat Bridget pesten.En medium Marion hoort in een gesticht thuis en niet op zes door Story ingeruimde pagina’s.

Gast
Hansje van Laar
januari 10, 2021 13:29
Antwoord op  Albert

Who cares about the Story?

Mijn god, ik lees dat blaadje één misschien hooguit twéé keer per jaar en ben dan alweer helemaal genezen vanwege de bijelkaar geharkte onzin die erin staat.

Dat ze hier op deze site eruit lopen te citeren geeft aan dat er waarschijnlijk geen echt nieuws meer is vandaar de artikeltjes over de gereanimeerde onzin uit een derderangs roddelblaadje hier.

Gast
joost2
januari 10, 2021 13:07

Ik vind haar gewoon een leuke vrouw, die op TV heel normaal en het ook goed doet .

Zij is ook niet de eerste vrouw die door een zgn. “vriendje” in de maling genomen is.

Maar ze moet wel even nu wat meer kieskeurig zijn en geen koekenbakker meer nemen.

Gast
Ikke
januari 10, 2021 18:00
Antwoord op  joost2

Vind je dat echt? Op tv hellemaal niet goed en overdreven. Komt niet geloofwaardig over! Laat haar lekker thuis en zich bekommeren om haar zoon! Hij heeft al genoeg vriendjes van zijn moeder meegemaakt! Jammer!

Gast
J. A. Bourne
januari 10, 2021 13:02

Die Rick Nieman is ook een ‘opgeleide’ journalist, die alleen de linkse multic ulti democratische leer predikt.
Is het journaille een links obsessieve se kte zonder serieuze objectiviteit? Kijk maar naar de berichtgeving tav de covid griep. Totaal gericht op injecteren met allerlei depopulation vergift. Propa ganda is hier een betere omschrijving.

Gast
Massa
januari 10, 2021 13:15
Antwoord op  J. A. Bourne

Hé pipo wat heeft dit te maken met het item? Ga lekker op je pannetje slaan

Gast
Liefhebber
januari 10, 2021 12:27

Bridget is bij mij altijd welkom voor een complete beurt met echt alles erop en eraan,ze is zo lekker,echt bizar lekker wijf

Gast
K e v i n f r i k a n d e l
januari 10, 2021 12:33
Antwoord op  Liefhebber

Mee eens

Gast
Iemand
januari 10, 2021 14:48
Antwoord op  Liefhebber

Reageer eens een keer normaal. Vrouwen zitten niet op mannen zoals jij te wachten die nog maagd zijn en achter hun computer een grote bek hebben om te laten blijken hoe stoer ze zijn terwijl ze niet eens weten wat ze moeten doen.

Gast
K e v i n f r i k a n d e l
januari 10, 2021 17:11
Antwoord op  Iemand

Bullshit, wat ik iniedergeval wel weet is dat vrouwen echt niet op zo’n whiteknight als jou zitten te wachten!

SIMP!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 10, 2021 12:20

Wat BrittJett doet is moeilijker dan iedereen denkt, elke maand gaan tientallen meisjes een screentest doen en die zitten vrijwel allemaal 10 minuten later huilend in de auto terug naar huis en dat ze heeft gesmeerpijpt met dreetje is haar vergeven 🙃

Gast
K e v i n f r i k a n d e l
januari 10, 2021 12:18

Waar slaat dit nou weer op?

Als je in waarzeggers gelooft ben je echt de grootste debiel ooit!

Gast
Vis
januari 10, 2021 12:09

Wanneer sodemietert die dwijl nou eens n, keer van dat beeld want, ik krijg er n, beetje genoeg van dat wijf.

Gast
Taalnasi
januari 10, 2021 12:14
Antwoord op  Vis

dweil

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:19
Antwoord op  Vis

Ik ook van jou.

Gast
Geert
januari 10, 2021 12:29
Antwoord op  Vis

Helemaal mee eens.
Dat gekrijs van dat viswijf kan ik niet aanhoren.

Gast
Gerry Haverhals
januari 11, 2021 19:57
Antwoord op  Geert

Hoef je toch ook niet.

Gast
Jona
januari 10, 2021 12:58
Antwoord op  Vis

Er zit een knop op je afstandbediening.

Gast
XYZ
januari 10, 2021 12:06

Ik heb nog iets om vast te houden

Gast
Oma den A
januari 10, 2021 11:39

Waarom wordt dit hier geplaatst? Lekker belangrijk! Dit is Story leesvoer

Gast
A.M.
januari 10, 2021 11:26

Fijn dat ze dat nu al weet, dan hoeft ze er niet aan te beginnen!

Gast
Piet Zwart
januari 10, 2021 11:23

Brigitte is geweldig , knap en sexy .
Op flikkeren met voorspellers en dat soort shit , genoeg gelul in de wereld deze losers niet bij nodig.
En zeker niet opschrijven en publiceren.
Brigitte topjaar gewenst 😘

Gast
M52
januari 10, 2021 13:35
Antwoord op  Piet Zwart

Ook van mij.🥰
.

Gast
Murd
januari 10, 2021 11:15

Is het misschien Rene le Blanc??🤷🏻‍♀️

Gast
Greetje Kouwsma
januari 10, 2021 11:11

En door.

Gast
Frans D.
januari 10, 2021 11:09

Story.
Voorspellingenrubtiek.
😂🤣😂🤣😂🤣😂

Kom op.

Gast
Koen
januari 10, 2021 10:59

Nou ik ben helemaal niet van plan mijn toekomstige vriendin Bridget aan de kant te zetten. Ik kan dus nu al zeggen dat dit medium er naast zit. 💕 you Bridget 😘

Gast
Dr. Bibber
januari 10, 2021 10:59

Sinds wanneer behoren koffiedik kijken, tarotkaart lezen en glaasje draaien ook tot legitieme bronnen van de journalistiek?

Gast
2021
januari 10, 2021 10:48

Gelukkig, weg met dat nare mens.

Het ga je goed verder Maasland, en zoek een man die vrij is, en niet eentje die een vaste relatie heeft, of getrouwd is.

Gast
Jopie
januari 10, 2021 12:20
Antwoord op  2021

Hazes is zelf vreemd gegaan niet zij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Jona
januari 10, 2021 13:02
Antwoord op  2021

Zeg dat tegen die vreemdganger Hazes,dat zijn ex die kriep terug ñam zal ook wel voir het geld zijn.

Gast
ome H
januari 10, 2021 10:47

Geef mij maar Liesbeth van Dijk 🤣

Gast
XYZ
januari 10, 2021 12:09
Antwoord op  ome H

Geef mij maar arie boomsma .dan draai ik hem de nek om

Gast
A van den Boom
januari 10, 2021 10:45

De medium onzin ga lekker op de kermis staan en bemoei je verder met je eigen leven, Bridget is een leuke vrouw die fouten maakt net als iedereen maar roddels zijn een verdien model geworden waar ze zelf helaas ook aan mee doet

Gast
Bor de Wolf
januari 10, 2021 10:40

Zo te zien kan ze dat oud worden alleen ook wel

Gast
Norvo
januari 10, 2021 10:38

Marion Berndsen klinkt als de naam van een weervrouw, die voorspellen ook van alles.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen