Johan Derksen: ‘Forum bestaat nu uit fascistoïde jonge jongetjes’

Johan Derksen is verbijsterd over het nieuws dat Thierry Baudet de ledenverkiezing van Forum voor Democratie heeft gewonnen en daarmee weer partijleider is. Dat heeft hij vrijdagavond gezegd in Veronica Inside.

Johan Derksen © Veronica Inside

Forum voor Democratie heeft zijn leden gevraagd of zij willen dat Thierry Baudet partijleider blijft en ruim driekwart van de leden heeft ja gestemd. Na een turbulente periode voor Forum voor Democratie, zit Thierry daarmee weer in zijn vertrouwde zadel. Een wanvertoning, vindt Johan Derksen, die aanvankelijk Forum stemde maar tegenwoordig anti-Thierry is.

Dorpsidioot

Johan kan het niet geloven. “Ik wist niet wat ik hoorde. Ik dacht dat Thierry Baudet de enige was in Nederland die de weg kwijt was en zich de afgelopen weken als een dorpsidioot heeft gedragen, maar 75 procent van zijn aanhang hoeven we ook niet meer serieus te nemen. Dat is toch belachelijk?”

Hij vindt het volstrekt onbegrijpelijk dat er nog zo veel mensen zijn die in Thierry geloven. “Ik kan geen enkele reden meer bedenken dat je stemt op iemand die zich zó misdragen heeft en zo aangetoond heeft dat hij het leiden van een partij, laat staan het leiden van een land, niet aankan. Als hij Nederland moet redden, dan zijn we reddeloos verloren.”

Fascistoïde jonge jongetjes

Thierry Baudet mag dan wel de ledenverkiezing hebben gewonnen, maar van Forum voor Democratie is weinig over: de leegloop was de afgelopen weken gigantisch. “Hij had natuurlijk best wat goede mensen om zich heen en al die goede mensen zijn weg en zijn er niet in geslaagd om hem als rotte appel eruit te werken”, zegt Johan.

Aan de mensen die niet weggerend zijn bij Forum, zit een luchtje, meent Johan. “Thierry heeft een plaat voor zijn kop, gaat gewoon door en gaat dadelijk met die fascistoïde jonge jongetjes uit de jongerenpartij door. Dat loopt uiteraard verkeerd af, dat kan niet anders. De goede mensen om hem heen zitten overal verspreid en doen niks.”

Raar groepje

Collega René van der Gijp: “Heb jij dat interview met Jaïr gezien? Die Jaïr liep daarna even naar binnen. Aan dat groepje gaan wij nog heel veel plezier beleven, ha ha. Dat weet ik zeker.”

René doelt op dit interview dat Jaïr Ferwerda had met Thierry Baudet. Tot ongenoegen van de politicus liep Jaïr mee zijn Forum-vergadering in en begon hij nog vragen te stellen ook.

81 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
😷Paulus
december 7, 2020 08:43

😷Cliche, Bromsnor. Nerderland is al geruime tijd ziek!

Gast
anoniem
december 6, 2020 19:58

Waar ik mij over verbaas is dat ik niets nieuws hoor over de FvD. Wat was toch de reden dat iedereen ineens afhaakte?
En gaat men nu ondergronds? :-)

Gast
Appie
december 6, 2020 16:46

Thierry Baudet was mede oprichter van fvd maar heeft de man die de lijn uitzette er uitgezet Dhr Henk Otten en daardoor in die tijd is hij populair geworden daarna ging het berg afwaarts met Dhr Baudet. Hij is totaal niet geschikt voor de politiek hij had nog goede mensen om zich zoals Dhr.Hiddema en nog een paar maar die zijn ook afgehaakt. Met Baudet aan het roer word de Nederland bv een puinhoop maar gelukkig zo ver komt het niet en Dhr Johan Derksen heeft ook gelijk met zijn uitspraken.

Gast
Anonieme allochtoon
december 6, 2020 09:06

Johan Derksen is een realist en geen idealist en zeker geen racist. Hij pakt met veel lef zowel extreem links als extreem rechts flink aan. Hij zegt met scherpe bewoordingen en soms op een grappige manier wat veel mensen (autochtoon of allochtoon) denken en stelt zijn mening zo nodig bij door voortschrijdend inzicht. Bij Geert Wilders is wat you see is what you get. Je hoeft niet met hem eens te zijn, maar hij is wel echt en vastbesloten. Thierry Baudet is een wolf is schaapskleren en is niet te vertrouwen. Hij zit de politiek voor zichzelf en niet voor het volk. Het zegt iets over de mensen die op hem stemmen. Gelukkig worden dat er steeds minder.

Gast
Peter Oudshoorn
december 5, 2020 23:49

Johan Derksen heeft gelijk, zoals altijd.

Gast
Michiel
december 5, 2020 22:28

Derksen opmerkingen slaan nergens op. FvD is precies hetzelfde wat het altijd is geweest. Een elitaire nazi club. Het is ontzettend hypocriet van hem dat hij de fanboys van FvD nu zo aanvalt. Nog niet zo lang geleden was Derksen ook zo’n fanboy.

Gast
Ruud
december 6, 2020 08:58
Antwoord op  Michiel

Dat het een naziclub was, was indertijd niet bekend, dus dit is gelul. Dat links ze fascisten en racisten noemde zegt niets, die noemen alles wat rechts van hun is zo, het is het onverdraagzame volk ten top. Er zitten (zaten)heel wat fatsoenlijke mensen bij Forum, helaas ook een aantal dubieuze figuren, sue er direct uitgegooid hadden moeten worden.

Gast
Thomasje
december 5, 2020 20:36

Johan heeft gelijk. Ik heb mijn lidmaatschap vorige week definitief opgezegd na maandenlange twijfels. Ik kwam voor corona vaak al nazi debielen tegen op de congressen, maar bleef lid door voornamelijk Thierry en Nanninga. Maar deze hele partij is voor mij te fascistisch geworden.

Vanaf nu weer terug bij de PVV.

Gast
010
december 6, 2020 12:03
Antwoord op  Thomasje

De PVV is geen haar beter..

Gast
Ron
december 7, 2020 11:40
Antwoord op  010

De pvv is de enigste patij die wat aan immigratie wil doen en zijn zeker geen nazi!

Gast
Corry Jankbal
december 5, 2020 18:34

Johan vergeet dat vooral Thierry de FvD groot heeft gemaakt. Ook weer afgebroken, maar dat is een ander verhaal. Zonder Baudet was het Forum altijd een zeer kleine partij gebleven. Ere wie ere toekomt.

Gast
Appie
december 6, 2020 16:57
Antwoord op  Corry Jankbal

Corry Jankbal je bedoelde Henk Otten die forum groot gemaakt heeft daarna ging het bergaf met fvd.

Gast
Jacob
december 5, 2020 17:05

Je geeft je land toch niet uithanden aan Trierry Baudet.
Hebben we gezien wat een stel engers daar in de kamer van Baudet zaten?
Mensen kijk uit, wees op je hoede!

Gast
Werner
december 5, 2020 19:09
Antwoord op  Jacob

Klopt.
Je hebt gezien wat een bende de PVV ervan maakte.

En de LPF was helemaal chaos.

Gast
17 Maart Gaat Het Gebeuren
december 5, 2020 16:33

Precies.
En GroenLinks wordt langzaamaan omgevormd tot een dependance van de Moslimbroederschap. Ontkennen heeft geen zin. We geloven je toch niet.
Die FEMSYO waar hoofddoekje Kauthar zo trots bestuurslid van is werd door de Moslimbroederschap opgericht.
Dat is dezelfde Moslimbroederschap die in Egypte verboden is wegens terroristisch denken en omverwerpen van het staatsapparaat.

GroenLinks. Voor een radicale koerswijziging in dit land. Iedereen aan het halal-vreten en bidden met je komt naar het oosten.

Gast
StefanV
december 5, 2020 17:59

Kritiek hebben op het fascistoïde gehalte van Forum voor Democratie wil niet zeggen dat je GroenLinks steunt. En omgekeerd precies zo: kritiek hebben op het islamisme binnen GroenLinks wil niet zeggen dat je aanhanger bent van extreem-rechtse bruinhemden.

Er zijn gelukkig genoeg andere partijen om op te stemmen.

Gast
Tom
december 5, 2020 15:51

Laten we is even kijken naar (extreem) groen links. Daar lopen aanzienlijk meer , een veelvoud van half idioten en gevaarlijke individuen. Derksen slaat volkomen door en is veel te veel in zichzelf gaan geloven.

Gast
Bars
december 5, 2020 15:24

Johan heeft gelijk aan de mensen die gebleven zijn hangt een nare penetrante bruine lucht die niet in de tweede kamer thuis hoort. Baudet omringt zich nu met een eng soort mensen waarvan hijzelf er een is. Er zit geen rem meer op en dat gaat absoluut mis.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 15:52
Antwoord op  Bars

Geen compotdenkers.

Gast
Jan
december 5, 2020 15:22

Ik volg VI inside niet meer. Al het “sensationele” wat daar gezegd wordt, kan ik op mediacourant ook wel volgen.
Johan gedraagt zich een beetje als een stoer jongetje met zijn kijk eens wat ik durf te zeggen.

Gast
Help
december 5, 2020 14:24

Genee = cda (met hun eigen verkiezingsfraude De Jonge-Omtzigt)
vd Gijp = vvd (hoeveel voorbeelden van fraude wil je hebben)
Derksen = Henk Krol+Henk Otten (juist: die vochten elkaar de tent uit. Toch Johan ???)

Pim. Jij bent doodgeschoten doordat de media je constant met al die -ismes kapot maakten.
Precies zoals die Dersken nu doet bij Baudet.
En straks is het “Wir haben es nicht gewusst”.
Thierry we houden ons hart vast. Laat niet gebeuren wat er bij Pim is gebeurd met zoveel intense haat.

Gast
Kan deze schrijver geen pilletje krijgen.Weg kwijt
december 5, 2020 14:46
Antwoord op  Help

Wat een onzinnig stukje. Deze help-schrijver is de weg kwijt en kan niet goed nadenken en analyseren .
Even rust nemen en dan de route die Baudet gelopen heeft nog eens even door de oogwimpers bekijken.

Dan kom je echt tot de conclusie dat Baudet een narcist is met zware psychopathische trekjes die nooit in de politiek zou mogen. Deze man is een manipulator zonder weerga en zonder missie dat is gevaarlijk.

Gast
Truus
december 5, 2020 15:25

Geef het maar eerlijk toe. Jij bent politiek links en jouw reactie is de standaard reactie bij teveel lieden van die politieke richting. Schelden, beledigen, weg kwijt, pilletje, de hele klaagzang staat er weer.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 16:37
Antwoord op  Truus

Thierry Baudet is echt de weg kwijt zegt een VVD stemmer.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Maup Caransa
Gast
Jonnie
december 5, 2020 17:41
Antwoord op  Truus

Wat een verwarde tekst. Jij leest dingen, die er niet staan, en trekt dan ook nog eens conclusies. Lees eerst goed wat er staat.
Kennelijk ben je het niet eens met deze analyse en conclusies. Dat mag in een vrij land, maar kom dan met argumenten van het tegendeel, en ga niet zo maar wat roepen.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 15:49
Antwoord op  Help

Ook een bruinhemd?

Gast
Paige Turner
december 5, 2020 14:18

Ga zo door Derksen! Top VI gisteren mannen.

Gast
Frans
december 5, 2020 14:57
Antwoord op  Paige Turner

Alleen sinterklaas was leuk.

Gast
fikkie
december 6, 2020 11:19
Antwoord op  Frans

Kan Sinterklaas niet iedere week komen dan hoef ik die rotkop van Derksen niet meer te zien.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 15:50
Antwoord op  Paige Turner

👍👍👍

Gast
Suzie
december 5, 2020 13:34

Hij schaamt zich niet eens voor zijn uitspraken. Tijd voor het tehuis Johan! Ze wachten je al op met een spuitje.

Gast
robert
december 5, 2020 13:20

Denk dat het goed zijn als onze inlichtingendienst de Forum aanhouders even zorgvuldig in beeld gaat brengen. Lijkt mij met het oog op de toekomst van deze bruinhemden club geen overbodige luxe. Ben het een keer met Johan eens, er zit een onwelriekend luchtje aan alles wat zich nu nog Forum noemt. Met die Haga als goede tweede. Ook zo’n gekkie.

Gast
Suzie
december 5, 2020 13:36
Antwoord op  robert

Je hebt een smartphone en vind 5G geweldig, maar de geschiedenis is nog in het stenen tijdperk, bij je.
We leven in 2020, laat je niet verkeerd voorlichten.

Gast
Robert is apestape gek????
december 5, 2020 15:26
Antwoord op  robert

Gekkie? Wat je zegt dat ben je zelf.

Gast
joost
december 5, 2020 13:02

Ik ken Johan Derksen nog uit zijn periode bij het blad VI in Gouda.
Hij schreef er vaak van die valse ongenuanceerde opstellen in daar.
Hij stond bij de clubs daar bekend als een intrigant, was een soort communist, roder kon bijna niet en als je daar kwam solliciteren en je had geen lang haar en geen “spijkerpak” aan , kon je het schudden. Werd je de deur gewezen. Hij verdiende er niet veel. Wel weet ik van collega’s van hem, ook de zeer integere en onpartijdige, dat ze bij VI heel blij waren dat ze van dit dictatoriale mannetje af waren.
Bij de TV heeft Johan geleerd hoe fijn het is om veel geld te verdienen, met boekjes, lezingen, schoenen, badjassen, onderbroeken etc. etc. Het geld heeft hem “te pakken”.
Links werd ineens uitermate rechts. Tegenover Genee en v.d. Gijp is hij ook daar bij Veronica een “verdeel en heers mannetje” geworden.
Daarnaast, onder het motto vrijheid van meningsuiting, veroorloofd hij zich en maakt misbruik ervan, om op TV speciaal over mensen die hij niet mag, die te kleineren en te beledigen. Onder het motto “humor”.
Veel voetballers en scheidsrechters haten hem.
Bovendien is hij een ambivalente man, het is immers nog niet zolang geleden dat hij op TV verklaarde voor Baudet te stemmen en stond met Baudet en Hiddema op een toneel om zich te laten fêteren.
Alles wat die Derksen zegt kan in de prullenbak.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 13:04
Antwoord op  joost

Johan Derksen is al bijna zijn hele leven VVD’er met hier en daar een uitstapje.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 13:06
Antwoord op  Maup Caransa

Hij was vroeger al bekend met johan derksen cuby and the blizzards.
Daarvoor Oud-voetballer  johan derksen.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Maup Caransa
Gast
joost2
december 5, 2020 13:08
Antwoord op  Maup Caransa

Maupie is al lang dood/

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 13:09
Antwoord op  joost2

Joost kan het weten.

Gast
Jan
december 5, 2020 15:31
Antwoord op  joost2

Maar niet tussen 24:00 u. en zonsopkomst.

Gast
Help
december 5, 2020 14:38
Antwoord op  Maup Caransa

Zoals Henk en Henk . Maar ja, die hebben elkaar de tent uitgevochten. Toch Johan ???
Johan ??? Dat is toch zo. Johan ????
Ssssst. Moet over Baudet gaan.
En Genee ? cda had toch geklooid met hun stemmen ? De vrouw van Omtzigt kreeg te lezen dat ze had gestemd voor De Jonge ? Toch Genee ? Of moeten we dat kartel met rust lagen, in verband met de komende baantjes ?

Gast
Jan
december 5, 2020 15:29
Antwoord op  joost

Zeer informatief. Niet iemand waar je vrienden mee wilt zijn.

Gast
Mediacourantlezert
december 5, 2020 17:16
Antwoord op  joost

Perfect samengevat

Gast
jmp
december 5, 2020 12:28

Dat wordt nog lachen dan, de fascisten van FvD tegen de communisten/marxisten van de SP. Terug in de tijd zeg maar.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 12:29
Antwoord op  jmp

Lol.

Gast
man pan
december 5, 2020 12:25

Je kan kiezen voor Code Oranje, weet je zeker dat je op geen racistische complotwappies stemt.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 12:31
Antwoord op  man pan

Richard de Mos oud PVVer.

Gast
Tycho Graagnat
december 6, 2020 18:42
Antwoord op  Maup Caransa

Zoon van Erik de Vlieger: Mick, Jan Roos??????
Persoonlijk denk ik dat alle kleine, splinterpartijen geen alternatief zijn voor ons land zullen betekenen.
Ze zijn onstaan uit onvrede met het heersende, huidige systeem ( of al sinds jaren) en die onvrede laat zich nu meer en meer horen en neemt meteen verwerpelijke, angstaanjagende vormen/gedachtegoed aan. Zo werd er al eerder een partij in 1931 voor zover mijn kennis van de geschiedenis nog bijstaat opgericht. Waar dat toe leidde en waarom de partij in 1945 werd ontbonden weten we allemaal.
Ja politieke partijen hebben de laatste twintig jaar teveel weggekeken en bewust of onbewust niet ingegrepen op velerlei fronten. Dat vraagt om een goede oplossing zonder geweld.

Als ik kandidatenlijsten van zowel Code Oranje als het afgesplitse Thiery clubje zo bekijk zie ik dat het toch vooral weer een mannenbolwerk is.
In tegenstelling tot het artikel dat ik vandaag heb gelezen dat er bij de komende verkiezingen zowel meer kleur alsook vrouwen op de lijst staan bij de grootste partijen.
Dat zie ik hier niet terug. Hoe denkt het forum daar over?

Overigens kan ik nu nog niet beoordelen of het slechts voor de buhne is, onder druk van het geluid en de roep om beiden in de media.
Een soort quotum? Beste jongetje van de klas willen zijn? Kijk ons eens vooruitstrevend zijn.
Ik denk dat daar de problemen van nu niet liggen. Neem je volk serieus, weg met de hautaine haagse houding. Bergen werk te verzetten.

Gast
Zwarte Pietje precies
december 5, 2020 13:15
Antwoord op  man pan

Je kunt….

Gast
man pan
december 5, 2020 14:21

Ach gut, weer zo’n taalnazi die denkt beter te weten…

Wat is goed: ‘Je kunt je nu inschrijven’ of ‘Je kan je nu inschrijven’?
Het is allebei goed. De keuze tussen je kan en je kunt is vrij. 

Gast
De Taalhygiëna
december 5, 2020 15:34
Antwoord op  man pan

Zwarte Pietje precies houdt niet van “vrij”. Taalnazi’s houden van taalregeltjes.

Gast
woordenkunstenaar
december 5, 2020 18:07
Antwoord op  man pan

Onzin. Je kunt kiezen tussen: u kunt, jij kunt of gij kunt. ‘Je kan’ is kindertaal en wordt door domme taaladviseurs in de betekenis ‘men kan’ goedgekeurd. Maar omdat jij en de meeste andere ‘je kan-zeggers’ dat onderscheid niet kennen of niet snappen is dit verzonnen verschil een domme uitzondering en een onzinnig advies.

Gast
Jozef
december 5, 2020 12:22

Baudet is een verwent kind die ze zijn speelgoed hebben afgenomen. Eerst sloopt hij alles door zijn narcistisch gedrag , en geeft iedereen de schuld , voor die rotzooi waar hij verantwoordelijk voor is. En dan wil hij op onrechtmatige manier zijn speelgoed terug. 70% zou hem hebben gesteund. Waar zijn die de afgelopen weken geweest, op een andere planeet? Baudet een goeie raad, ga wat anders doen, voor de politiek ben jij met jouw karakter niet geschikt. Veel succes

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 12:32
Antwoord op  Jozef

Mooi gezegd.

Gast
Zwarte Pietje precies
december 5, 2020 13:16
Antwoord op  Maup Caransa

Slecht geschreven. Verwent?

Gast
Taaldraaikont
december 5, 2020 15:37

Alles wendt

Gast
Wolkje koffieroom
december 5, 2020 15:36
Antwoord op  Maup Caransa

Ik ben diep geroerd.

Gast
aammehoela
december 5, 2020 12:20

Goed nieuws dat Baudet blijft. Dan weet je zeker dat ze heel veel kiezers gaan verliezen. En dat is goed nieuws voor hen die wel snappen dat het klimaat verandert. Gelukkig gaat Trump over een dikke maand ook weg eveneens heel goed nieuws.

Gast
Help
december 5, 2020 14:32
Antwoord op  aammehoela

Wij hebben met 16 man op Tjerrie gestemd. Uit allerlei andere groepen lezen wij hoe populair hij is. De tegenstanders die niet eens gestemd hebben, zijn vervuld van een intense haat. Ze kunnen het niet verkroppen dat mensen EEN EIGEN MENING HEBBEN.
Verder valt het steeds meer op dat het internet overspoeld is door (betaalde) trollen.
Veel reacties nemen wij niet meer serieus, omdat de trollen het eerlijke debat frustreren.
Kijk eens naar Beau. Met z’n allen dansen op het graf. Zonder weerwoord. ENG

Gast
Jan de 💩
december 5, 2020 12:14

Wat de plank misslaan betreft doet links niet onder voor rechts , de pot verwijt de ketel weet je wel . Verder kan ik alleen nog maar de woorden van Frank Boeijen aanhalen : vraag niet naar de weg , want iedereen is de weg kwijt .En onthoud verder dit : hoe groter de waffel , hoe kleiner de herseninhoud .

Gast
Truus
december 5, 2020 15:39
Antwoord op  Jan de 💩

In de jaren tachtig zei Frank het al. Had hij goed gezien.

Gast
NSB(audet)
december 5, 2020 12:11

De rattenvanger van Hamelen.

Gast
ome H
december 5, 2020 11:57

Zitten natuurlijk wel fascistoïde typetjes bij maar niet allemaal, blijft ongelooflijk dat zoveel mensen in de circusact Baudet trappen.

Gast
Donald
december 5, 2020 12:07
Antwoord op  ome H

En in Mark and his lying circus niet dan?

Gast
Rinus
december 5, 2020 11:54

Zo alles te lezen zit hier veel links ongerief , en wat ze schijnbaar zelf niet door hebben , Fascisten !

Gast
Frans
december 5, 2020 12:03
Antwoord op  Rinus

Lekker makkelijk. Je roept gewoon even fascisten.

Gast
Willie
december 5, 2020 11:52

Ja die Johan die heeft ze allemaal gesproken.
Ze liepen allemaal mee in en optocht van Hamas ,Hams alle joden aan het ….
Oh, dat is waar ook, dat waren linkse partijen die mee liepen.
Maar Johan is toch die vent die de corrupte Otten in ze achterste kruipt en bij Rutte natuurlijk de man van de 1000 leugens. Ook was hij gek op de corrupte Pechtholt.

Gast
Frans
december 5, 2020 11:52

De oude seniele grammofoonplaat trapt nog even verder na.

Gast
Karbonade
december 5, 2020 11:50

Bij de jongeren van FvD lopen bruinhemden rond en bij de jongeren van de SP lopen communisten rond die de arbeiders willen bewapenen.
Gaat lekker met de politieke jongeren in NL.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 12:14
Antwoord op  Karbonade
Gast
Johan zegt rake dingen over Forum
december 5, 2020 11:46

Johan braakt in het algemeen veel onzin uit maar soms is de onterecht tot opinie maker gebombardeerde ordinaire Pulpa geldgraaier bij de les.

Zijn opmerkingen over Forum zijn wel steekhoudend en van waarde. Mogelijk dat een paar kijkers van zijn vaste kijkersgroep nadenkt om door zijn woorden niet te stemmen op die valse fascistoïde club FvD van onbetrouwbare sluwe “gestudeerde” meelopers van een verderfelijk gedachtegoed.

Gast
Maup Caransa
december 5, 2020 12:13

Die houden geen zetel over.

Gast
Matthijs Zelf.
december 5, 2020 11:38

FvD’ers naar rechter om referendum, Europese fractie stapt uit partij.

Gast
Matthijs Zelf.
december 5, 2020 11:39
Antwoord op  Matthijs Zelf.
Gast
Ron
december 5, 2020 11:38

Maar natuurlijk ging het wederom enkel en alleen over voetbal….

Gast
Matthijs Zelf.
december 5, 2020 11:36

Kids partij.

Gast
Donald
december 5, 2020 11:34

Johan duwt na zijn vrouw Thierry ook nog even van de trap. Wees er maar trots op.

Gast
Mono
december 5, 2020 11:38
Antwoord op  Donald

Walgelijke opmerking. Het illustreert precies de FvD-tokkie

Gast
Donald
december 5, 2020 11:40
Antwoord op  Mono

Nee, walgelijk is het om mensen voor fascisten uit te maken als je verder niets zinnigs te vertellen hebt.

Gast
Willie
december 5, 2020 11:53
Antwoord op  Donald

Inderdaad maar andere argumenten ontbreken ook en dan ga je schelden.

Gast
Help
december 5, 2020 14:26
Antwoord op  Mono

U bent ook een betaalde trol ?
Pim is door deze acties dood geschoten. Dag in/dag uit demoniseren. Herkenbaar.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen