Na Duncan Laurence: ook André Hazes jr. in paniek door Beau

De BN’ers worden massaal getroffen door vergaande coronastress. Eén dag na Duncan ‘paniekaanval’ Laurence, zegde ook André Hazes jr. bijna zijn optreden in de talkshow van Beau van Erven Dorens af.

André Hazes jr. Beeld: Beau

De sterren hebben het hartstikke zwaar nu ze vanwege de coronacrisis hun gebruikelijke leven vol aandacht en luxe moeten missen. Duncan Laurence heeft het zelfs zó zwaar dat hij van paniekaanval naar paniekaanval sukkelt: hij kon maandag wel práten bij Beau, maar niet zíngen. Dat zou een derde paniekaanval opleveren.

Ook André durft niet

Een dag later, gisterenavond, bleek dat ook André Hazes jr. nogal in de hysteriemodus zit. “Ik heb een gekke vraag. Gisteren zat hier Duncan Laurence en die zou hier optreden, maar hij biechtte op dat hij eigenlijk wel eens last heeft van paniekaanvallen. Ik vond het moedig, want hij zei: ‘Dit gebeurt mij.’ Herken jij dat?”, vroeg Beau van Erven Dorens hem.

André: “Niet zo heftig, maar ik herken het wel. Zijn gevoel, zeg maar. Wij kregen ook de aanvraag van: ‘Wil je naar Beau?’ ‘Ja, heel leuk.’ ‘Maar je gaat wel zingen.’ Ja, dan ben ik in staat om af te bellen. Het is gewoon doodeng en vooral in een tijd als nu. Ik ben er echt uit. Ik ben echt papa, ik ben niet meer artiest ofzo, weet je wel.”

Verkloten

Uiteindelijk heeft André niet afgebeld, maar: “Ik weet ook zeker dat wat ik vanavond ga doen, ik het ga verkloten. Ja, het is wel gewoon echt een eng vak, vind ik.”

Beau: “Dat is grappig, want ik zou dat niet zeggen bij mensen die zo ervaren zijn als jou of Duncan.”

André: “Ik ben voor mijn Ahoy-concerten altijd zo nerveus, maar echt tot het ziekelijke aan toe. Ik weet nog dat ik er eens met Jan Smit over sprak. Hij zei: ‘Wat kan jou het schelen? Die kaarten zijn al verkocht.’ Ik zei: ‘Maar dat is de stress!’ Je merkt dat iedereen er anders in staat.”

Vals

Volgens RTL Boulevard heeft André in elk geval wel zelfkennis, want volgens de showrubriek heeft hij zijn optreden inderdaad verkloot. ‘André Hazes oogst fikse kritiek na optreden in Beau’, kopt de showrubriek. “Het viel bij de kijkers thuis niet in goede aarde. Ze vonden de stem van André namelijk een beetje uit vorm.”

Twitteraar Matthijs zegt bijvoorbeeld: “Zo. De Nederlandse artiesten missen wat meters. Gordon bij #op1 was moet om aan te horen. Dreetje Hazes zit er ook nog niet lekker in bij Beau.”

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dutchie
november 19, 2020 22:43

Laten we toch allemaal eens in onze eigen spiegel kijken ! Omroep regenboog !

Gast
Tom plot
november 19, 2020 15:55

Waarom zou hazes een paniekaanval kunnen krijgen? Hij weet toch al jaren dat ie niet kan zingen!!

Gast
[MikE]
november 19, 2020 00:12

Ik vind dit wel een leuke comment eigenlijk!

Gast
Curryworst
november 18, 2020 18:28

Als ik zeg dat ik last heb van mijn heerlijk worst, dan heeft iedereen de volgende dag last van zijn worst. Als ik geniet van mijn worst, genieten de mensen de volgende dag van hun worst.

Gast
[MikE]
november 19, 2020 00:13
Antwoord op  Curryworst

Dubbel comment, sorry! Ik vind dit wel een leuke comment eigenlijk! +1

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door [MikE]
Gast
Leo knots
november 18, 2020 17:45

En weer aandacht voor deze talentloze Tokkie. Daar is het hem om te doen

Gast
anoniem
november 18, 2020 17:44

Ik kan me zo voorstellen dat er heel wat artiesten zijn die het uitstekend zouden doen, maar niet in de rolodex staan?

Gast
Paul
november 18, 2020 16:07

SLECHT ARTIKEL. HIJ GAF JUIST AAN DAT HIJ WEL ZENUWACHTIG WAS MAAR NIET IN PANIEK! WEL GOED LUISTEREN MC

Gast
123
november 18, 2020 15:37

Het grote voordeel van COVID-19: rust! 🙂

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door 123
Gast
Kwaaie Pier
november 18, 2020 15:28

Dat ze die tokkie nog aandacht geven

Gast
Max
november 18, 2020 15:08

Allemaal luie donders, ze willen toch iets verdienen, dan krijg je de kans en dan aanstellen.. pfff zo klaar met die vent

Gast
Piepmuis
november 18, 2020 14:49

We hebben nog echte zangers….Waylon, Danny Vera, Jan Dulles. Geef die een podium. In plaats van al die zielige hysterische jankers.

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 14:52
Antwoord op  Piepmuis

Danny Vera heeft nu genoeg podium.
Zijn album komt as. vrijdag op #1 trouwens.

Gast
Piepmuis
november 18, 2020 16:35
Antwoord op  Donald Dumped

Nou Waylon en Jan wat meer aandacht dan.

Gast
Bastiaan
november 18, 2020 14:32

en dat noemt izch dan zanger/artiest! wat een pulp!

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 14:26

Voordeel van corona. De schifting van pulp en kwaliteit. De acts en artiesten die kwaliteit bieden hoor je niet klagen. Altijd geklaag uit de hoek van het B garnituur/braderiezangers…
Hazes is wel eerlijk nu. Hij is geen artiest. Alleen bekend door zijn achternaam…

Gast
Mark
november 18, 2020 14:09

Aardje naar z’n vaartje; Hazes senior had 30 jaar geleden al last van paniekaanvallen voor optredens.

Gast
Dreetje Hazes ☑️
november 18, 2020 13:24

Dreetje je blijft een knappe gast.
Ik zou je doen!

Gast
Toedeloe
november 18, 2020 13:22

Als hij alle uren die hij in de sportschool hangt nou eens zou besteden bij een zangcoach, of aan het bezig zijn met zijn stem. Kwestie van prio’s stellen Dré ;-) #wasinderdaadnietbestbijbeau

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 14:54
Antwoord op  Toedeloe

Zangcoach zou ook niet helpen.
Zingen kunnen die twee Hazes nazaten gewoon niet…

Gast
Buurvrouw van Laura herself
november 18, 2020 12:56

Niet zo vreemd met handenschuddende Beau!

Gast
Ap gast
november 18, 2020 12:53

Andre je hebt capsonus,doe normaal man,je komt net kijken,wat heb je nou helemaal gepresteerd,niks,alleen maar naar de sportschool,om aan die gewichten te hangen,walgelijk mannetje ben je,

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 14:27
Antwoord op  Ap gast

Zijn enige prestatie is Hazes heten en hier bekend door zijn…

Gast
Karbonade
november 18, 2020 12:52

Je zou zijn dikke zus eens moeten horen zingen.
Een misdaad tegen het menselijk gehoor.

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 14:55
Antwoord op  Karbonade

Pure oorterreur inderdaad

Gast
Mono
november 18, 2020 12:48

Als zanger je metier is en je raakt in blinde paniek als ze vragen om een liedje te zingen dan heb je toch het verkeerde vak gekozen. Een buschauffeur raakt toch ook niet in paniek als hem wordt gevraagd de bus te besturen.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 18, 2020 12:50
Antwoord op  Mono

Ik ben piloot bij Transavia en houd m’n hart vast als ik straks na maanden weer eens een 737 vol Nederlanders naar Malaga mag vliegen. Wordt een enerverende trip, vakantiegangers!

Gast
Flauwe Kul
november 18, 2020 12:43

Als je weet, dat je niet kan zingen dan hoef je toch niet nerveus te zijn? Jan Smit is nooit nerveus!☺

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 18, 2020 12:42

Ik heb nog wel een gaatje vrij in de praktijk, Dre. Morgen tussen 10 en half 11 vrijblijvende intake?

Gast
Frans.D
november 18, 2020 12:36

Als Andre naar beneden kijkt en ziet dat dingetje hangen raakt hij steeds in paniek. Oude vrouwtjes kunnen daar nog wel mee om gaan.

Gast
Norvo
november 18, 2020 12:28

“Het is gewoon doodeng en vooral in een tijd als nu. Ik ben er echt uit. Ik ben echt papa, ik ben niet meer artiest ofzo, weet je wel.”

… Man, waar héb je het over? Eind september heb je nog een nieuw album uitgebracht, je hebt aan de lopende band in kleine kring opgetreden… Doe nou toch niet alsof je tien jaar geen noot meer geraakt hebt.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Norvo
Gast
Wendy
november 18, 2020 12:27

Je bent niet meer relevant Hazes. Next!

Gast
david
november 18, 2020 12:23

Ook een opgepompte aap blijft een aap.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen