Sander Schimmelpenninck houdt niet van condooms

Podcastgraaf Sander Schimmelpenninck vindt condooms verschrikkelijk. Hij heeft het misschien ooit een keer voor de grap gebruikt, maar verder niet. Dat laat hij weten in zijn schandaalpodcast.

Sander Schimmelpenninck Foto: BNNVARA, NPO

Een condoom is een elastisch hoesje, meestal van dun rubber, dat je tijdens de seks om de erecte penis heen doet. Ze zijn onder meer bedoeld om seksueel overdraagbare aandoeningen te voorkomen.

Sander Schimmelpenninck en zijn sidekick Jaap Reesema moeten er echter niets van hebben, ook niet toen ze nog jong en vrijgezel waren. “Die condooms zien er ook niet mooi uit, hè? Dat zijn geen stylish dingen”, begint Jaap in de Zelfspodcast.

Jaap denkt dat fabrikanten de condoom een beetje moeten verhippen. “Zo’n mooi nektasje of heuptasje is leuk, dus ik dacht aan de Louis Vuidoom. Dat Louis Vuitton serieus mooie condooms gaat maken, dat het een soort statussymbool wordt. Dan ga je het meer gebruiken.”

‘Nooit en te nimmer’

Dan zegt Jaap tegen Sander: “Zou jij er eentje om leggen?”

Sander gruwelt al bij de gedachte. “Absoluut nooit en te nimmer.”

Jaap: “Heb jij überhaupt… Onze generatie gebruikt toch helemaal geen condooms, man? Doen ze dat nu nog? Haha. Nee, toch, even serieus?”

Sander: “Nee, maar echt serieus, deden wij dat, condoompies?”

Jaap: “Nee, natuurlijk niet, dat was toch verschrikkelijk?”

Sander: “Misschien ooit een keer om voor de grap te kijken hoe het is.”

Jaap: “Dat was toch echt vreselijk. Het paste bij ons natuurlijk ook niet. Het was niet in onze maat. Het was ook te duur. Nee, het werkt niet.”

Volgeladen vrouwen

De heren praten in hun schandaalpodcast wel vaker over pikante onderwerpen. Zo suggereerden ze laatst al dat de Amsterdamse hipsterwijk De Pijp vanwege de coronacrisis vol zit met ‘volgeladen vrouwen‘.

Sander: “Je moet gewoon aanbellen, al die verdiepinkjes zitten vol met volgeladen vrouwen en je hoeft er alleen maar tegenaan te lopen. Gewoon aanbellen. Ik denk dat de kans 50 procent is dat je neukt.”

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jan met de droge ogen.
november 4, 2020 00:42

Oud wijf.

Gast
Duco van Deugen
november 3, 2020 20:53

Altijd lachen met Sander. Vrouwenverslinder Charlie Sheen moest er ook niks van hebben, maar wordt nu behandeld voor HIV. Sommige mensen denken kennelijk nog steeds dat het alleen maar homofiele mannen kan treffen…

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Duco van Deugen
Gast
Custard
november 3, 2020 20:49

Hij heeft een kop als een afgesjorde eikel, dus ze zullen dat condoom wel iets te vaak over de verkeerde lul hebben getrokken. Dat verklaart zijn hekel aan condooms. Die Jaap heeft net zo’n bochel in zijn lul als in zijn rug, als ik Kim moet geloven.

Gast
Sandertje Schimmelbeen
november 3, 2020 19:32

Verwijderd.
Hehehr, dat staat nogal slecht op ze CV bij de Quote godverdommrlis, bij ze volgende sollicitatie.
Wat deed u hiervoor als u werkte?
“Nou,ik werkte op de redactie van een eh, blaadje over dinges, jou ja ik ging over de stagieres, eh, heen, en eh, toen kickten ze me er ineens uit, de motherfockers. Daarom sta ik nu hier.

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Vieze Sander
november 3, 2020 19:25

Vieze. Sander is een vies heethoofdje.
Zonder condoom maakt niet uit voor dit kind.
Sandertje ging altijd als laatste naar huis zonder te scoren. Droomt nog steeds van neukon. Vies mannetje met een lelijke pukkel.
Ondertussen wil zijn. Vieze. vriendin het niet meer met hem doen omdat hij liever op kleine kinderen valt, dat is wel een beetje sneu voor vieze Sander. Blijf maar lekker weg, vieze Sander, in Zweden moeten ze je echter ook niet.

Gast
Piet Grijs
november 3, 2020 17:58

Natuurlijk wil Sander S. geen condoom. Dat ding blijft nooit zitten, maar glijdt altijd van zijn friemeltje af. Bij rubbertjes bestaan er nu eenmaal geen kindermaten.

Gast
Stan
november 3, 2020 17:34

Hij wil geen condoom gebruiken. Dat komt goed uit aangezien toch niemand met hem wil nöken (Zweedse spelling).

Gast
Dries Roel Vink
november 3, 2020 17:28

Een lul zonder condoom … daar komen ongelukken van.

Gast
teun
november 3, 2020 16:17

Sander Schimmelpennis, haha

Gast
Wôôôôôh Gertjêêêê
november 3, 2020 16:22
Antwoord op  teun

HAHAHAHA ja inderdaad. HAHA, en dan ook nog verkeerd spellen. HilAHAHAHArisch!

teun

Gast
Donald
november 3, 2020 15:57

Met zo’n lullekop zou ik er toch altijd wel een kapotje overheen trekken.

Gast
Alexia
november 3, 2020 15:43

Hoi Sander, de volgende keer als je bij ons aanbelt moet je even naar mijn prinsessenkamer seinen met een zaklantaarn. Dan leid ik de lakei even af die bij de deur staat. Doe ik een nektasje of heuptasje om met een Louis Vuitton-condoom erin. Wedden dat je het dan wél wil? Tot straks, als het donker is.

Gast
Sanders tjej
november 3, 2020 15:33

Sinds zijn penisverlenging heeft mijn ventje 3 cm. Groetjes uit Zweden!

Gast
Sanders G. Leuter
november 3, 2020 15:29

Het enigste wat Sander deelt is zn Schimmel. Wel is het zo dat je die dingen schijnbaar ook op maat kan laten maken. En bij de condomerie toch een veelheid aan maten en soorten.

Gast
Whitedog
november 3, 2020 15:53
Antwoord op  Sanders G. Leuter

kleuter

Gast
Dree's
november 3, 2020 15:21

Waarom krijgt deze dreumes zoveel aandacht van Mediacourant?
Als hij nou wat indrukwekkends te vertellen had, dan zou ik het begrijpen maar al dat puberaal geneuzel slaat toch nergens op?!

Gast
Pàkme van Agteren
november 3, 2020 15:21

Anders kan hij Alexia natuurlijk niet bezwangeren.

Gast
Coca Cola
november 3, 2020 15:54
Antwoord op  Pàkme van Agteren

Zo, ehhh graag jouw fantasieën voor je zelf houden viespeuk

Gast
Josefien
november 3, 2020 15:19

Als ze te groot zijn knip je ze toch gewoon doormidden.

Gast
MolTalk
november 3, 2020 15:16

Goh, hoe waarom zou Sander toch altijd Schimmelpenis, Schimmelpick, Schimmelscrotum, Schimmelaars, Schimmelpiemel met kopkaas genoemd worden??

Gast
Coca Cola
november 3, 2020 15:55
Antwoord op  MolTalk

Omdat er zoveel kneusjes van basisschool-niveau reageren misschien?

Gast
Jutta
november 3, 2020 15:05

Dit kleutertje plast nog in zijn condoom.

Gast
achtmet
november 3, 2020 14:59

Misselijk makend verwijderd .En maar stoer doen met zijn grafelijke gereedschap .Diep triest !

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Donald Dumb
november 3, 2020 14:59

Ze hebben wel een beetje gelijk. Die dingen zijn ook niet fijn…doe het ook liever zonder.
Maar ja, allerlei enge kwalen aan de jongeheer heb je ook geen zin in…

Gast
Wippie Wappie Woppie
november 3, 2020 14:54

Logisch. Kleine kinderen kun je niet zwanger maken, toch Sander?

Gast
anoniem
november 3, 2020 14:46

Fijn, weet ik dat ik niet hoef te luisteren.. :-)

Gast
Door de zon gemaakte poepbruine blanke Nederlander
november 3, 2020 14:44

Zijn mentaliteit doet mij denken aan het Afrikaanse spreekwoord: Neuken met een condoom is als douchen met je kleren aan.

Gast
allochtoon
november 3, 2020 14:28

Passen de condooms niet om zijn kleine banaan.
Stay Safe Stay Healthy

Gast
Gerard Cocks
november 3, 2020 14:28

Op de foto achter Schimmelpenis de meest recente seksuele verovering van de Rebelse Podcastmaker of Leeftijd.

Gast
Bastiaan
november 3, 2020 14:16

Waarom deze onzin over Schimmel, is totaal niet boeiend! wat hij vind, denkt of wil!

Gast
Willemijn
november 3, 2020 14:10

Sander Schimmeklpenninck met zijn te grote arrogante bek heeft waarschijnlijk een klein lachwekkend piepeltje die hij in zijn puberteit liet aftrekken door die ex morbide obees en beste vriend Jaap Reesema. Beide mannetjes zijn bijna 40 en lijken een in een midlifecrisis te verkeren. Het komt op mij over als puber grootspraak van oudere mannen (veel praatjes maar weinig neu k en ) en vaak maken maken dit soort praatjesmakers ook niet veel klaar tussen de lakens. Verwijderd. Wat zal zijn Zweedse uitgedroogde mossel vinden van al zijn praatjes?

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Gomorra
november 3, 2020 14:24
Antwoord op  Willemijn

Die Zweedse is met haar elf jaar nog te jong voor een eigen mening.

Gast
Stella
november 3, 2020 14:07

“Die condooms zien er ook niet mooi uit, hè?”
Net als je geslachtsdeel als je gonorroe hebt. Maar ach, gelukkig zag het er tijdens de seks nog wel uit.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 3, 2020 14:05

Een andere vrij belangrijke functie van het condoom is voorkomen van een zwangerschap. Kan MC dat nog even toevoegen?

Gast
Martosaurus
november 3, 2020 14:55

Condoom werkt ook om een zwangerschap te voorkomen, maar zeker niet optimaal (het biedt dezelfde niveau van bescherming als bijvoorbeeld sx tijdens borstvoedingsperiode). Het is primair ter voorkoming van een soa. Er wordt daarom aangeraden om naast condoom een ander anticonceptiemiddel te gebruiken. Weet je dat ook weer.

Gast
Bente
november 3, 2020 14:05

Altijd je regenjasje aanhouden.dank u

Gast
*DE ECHTE*
november 3, 2020 14:09
Antwoord op  Bente

Ik heb wel een echte regenjas en geen nep!

Gast
Piet Pannelap
november 3, 2020 14:28
Antwoord op  *DE ECHTE*

Alleen een regenjas van Louis Vuitton

Gast
Con Domo Plus Homo
november 3, 2020 14:04

Lagen hooguit bij hun moeder aan de borst.
Lieten op hun achttiende hun melksnor staan.

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 14:03

Wie wel?

Hoef ik van hem niet te weten, en verder!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Chil Persoon
Gast
Peel
november 3, 2020 14:00

Ik ben van dezelfde generatie en deze mannen praten onzin. Heb altijd condooms gebruikt. Had dan wel eens vrouwen die dat onzin vonden, maar dat bleken naderhand altijd losbandige types te zijn. Wat bij mij des te meer de vraag opriep waarom juist zij moeilijk deden over condooms, als je van de een naar de ander fladeert heb je ze duidelijk nodig, en des te meer blijdschap dat ik voet bij stuk hield

Gast
Piet Pannelap
november 3, 2020 14:30
Antwoord op  Peel

Hmmmm…. lekkere spannende Chicks dus.

Gast
M. Kreukhoven
november 3, 2020 13:59

Dit gaat over onderwerpen gaan waarin ik niet geïnteresseerd ben.

Gast
Stella
november 3, 2020 14:08
Antwoord op  M. Kreukhoven

En toch reageren.

Gast
Nick
november 3, 2020 13:59

Aah, de dwerg heeft dus ooit Syfilis opgelopen en dat tast al jaren z’n hersenen aan.

Gast
Israël
november 3, 2020 13:58

Sander Schimmelpennis, doet zijn naam eer aan! Hij gedraagt zich net als de meeste Arabieren en Europeanen. Roekeloos en zonder verantwoordelijkheid.

Gast
Mark
november 3, 2020 13:58

Een condoom is een elastisch hoesje, meestal van dun rubber, dat je tijdens de seks om de erecte penis heen doet. Ze zijn onder meer bedoeld om seksueel overdraagbare aandoeningen te voorkomen.

Serieus? Zijn de mensen hier zo dom dan?

Gast
Karbonade
november 3, 2020 13:57

Het lijkt mij verstandiger als de heer Schimmelpeen een cond0om over dat za adhoofd van hem heentrekt.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen