Mooie dag voor Akwasi: omroep Zwart heeft 50.000 leden

De nieuwe omroep Zwart van Akwasi heeft zojuist de 50.000 leden aangetikt, meldt de rapper op Twitter. Daarmee voldoet hij aan een van de twee voorwaarden om het NPO-bestel te betreden.

Akwasi Foto: RTL Jinek

Akwasi wil een einde maken aan de witte dominantie op televisie. Zijn eigen omroep Zwart moet veel meer kleur brengen op de beeldbuis. Niet alleen met gekleurde presentatoren, maar bijvoorbeeld ook door meer aandacht te besteden aan Afrikaanse landen. Hij staat nu met één been in het bestel, want de 50.000 leden zijn binnen.

Twee voorwaarden

Nieuwe omroepverenigingen kunnen een erkenning krijgen als zij minimaal 50.000 betalende leden hebben én zich onderscheiden van de andere omroepen. “Bijvoorbeeld door andersoortige programma’s te maken of zich te richten op andere doelgroepen. Zo voegt de omroep iets toe aan de bestaande programmering”, aldus de Rijksoverheid.

Akwasi moet nog bewijzen dat hij ook aan die tweede voorwaarde voldoet. Wie daar precies over gaat? “Het Commissariaat voor de Media (CvdM) controleert of omroepen bij de aanvraag van een erkenning aan de voorwaarden voldoen.”

Angela de Jong denkt dat Akwasi niet hoeft te vrezen dat het Commissariaat ervoor gaat liggen. Volgens haar zal de mediawaakhond racismeroepers over zich heen krijgen als de erkenning wordt geweigerd.

Einde aan blonde dominantie

Hoe dan ook: nu is het feest bij Akwasi. Hij wordt op de sociale media volop gefeliciteerd. “Te gek!! Now Lets rock and roll”, zegt Zwarte Piet is Racisme. En L v Hoof: “Hoop oprecht dat dit een goed voorteken is voor Bij1. Er is ruimte voor een divers geluid. Laat het maar helder klinken.”

Akwasi wil een einde maken aan de dominante van witte, blonde tv-vrouwen. Hij deelt op zijn socials een collage van Wendy van Dijk, Irene Moors, Linda de Mol, Bridget Maasland, Chantal Janzen, Eva Jinek en Nicolette van Dam. “Wakker?”, staat erbij.

Geen goede afspiegeling

Hij verwijst naar een post van kunstenares Marcella Lede. Zij zegt: “Niets ten nadele van deze vrouwen, maar het is echt tijd voor diversiteit. Twee jaar geleden vroeg ik hier al aandacht voor. Met honderd mensen heb ik toen een test gedaan: schrijf zo snel mogelijk zeven presentatrices op die je als eerste te binnen schiet. Deze namen zijn toen het vaakst genoemd.”

“Dit is wat wij het vaakst zien op de Nederlandse tv. Dit is waar multicultureel Nederland het momenteel mee moet doen. Nogmaals, niets ten nadele van deze vrouwen, maar dit is totaal geen afspiegeling van de maatschappij.”

Akwasi viert feest

Akwasi is momenteel uitzinnig van vreugde, laat hij zien in een video op Twitter:

268 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Johan
november 20, 2020 01:43

Ik verneem dat 15000 van de ´betalende leden´ wel lid zijn, maar nog helemaal niet betaald hebben. Zal hij zelf wel doen, kan makkelijk, hij is multimiljonair, en nu stroomt het geld straks binnen. Het is een verdienmodel, he. Meer niet. Racisme als verdienmodel.

Gast
Ruud Steunassen
november 19, 2020 22:18

Dat kan nog eens wat worden met zo’n figuur, die zijn emoties niet in bedwang kan houden. Dat gaat hem veel vijanden opleveren.

Gast
uitman
november 19, 2020 23:20
Antwoord op  Ruud Steunassen

Hij heeft al veel vijanden. Het hele Nederlandse volk. Ik ken zoveel mensen die hem kunnen wurgen met die debiele uitspraken van hem constant. En dan doet hij nog of hij geweldig geliefd is ook. Echt niet te filmen dit. Die vent leeft in zijn eigen waanwereld. Een totaal psychiatrisch gestoord geval. met 50.000 randdebielen die op hem gaan stemmen, ik denk een flink aantal daarvan gefraudeerd. En ga zo maar door. Nee een aanwinst hoor. We gaan via het afvoerputje het riool in als land zo.

Gast
Caldron
november 20, 2020 03:14
Antwoord op  uitman

Op hem stemmen?

Gast
Josefien
november 19, 2020 22:06

Dan gaan we weer naar zwart-wit tv.

Gast
Piet Phikzuuker
november 19, 2020 19:40

Zwart ….. kijkers … dat worden we zo.

Gast
M. Kreukhoven
november 19, 2020 19:33

Zwart is dankbaar, Bedankt voor jullie steun en massaal lidmaatschap. Ik zo’n kort tijd hebben we mensen alle het onmogelijk mogelijk gemaakt, we samen omroep Zwart maken, een plek waar iedereen te zien is, ongeacht, ras, kleur, seksueel voorkeur of wat dan ook… Jullie allemaal Bedankt. Wir schaffen das, Yes, we can!

Gast
anti M.Kreukhoven
november 19, 2020 23:08
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kreukhoven, rot toch op met die maffe mails van je man. Akwasi wordt hier totaal afgemaakt. Houdt eens op hier te posten. Ben je wel helemaal goed in je hoofd.

Gast
pass
november 19, 2020 23:21
Antwoord op  M. Kreukhoven

Iedereen uitkijken, Kreukhoven de gek is weer bezig. Niet lezen, niet op reageren, laat maar blaten. Gaat vanzelf over.

Gast
Piet Phikzuuker
november 19, 2020 19:22

Denk niet wit denk niet ZWART denk niet zwart wit…. zei Vrank ahhh….Boeien.

Gast
Piet Phikzuuker
november 19, 2020 19:21

Ik vind zo een donkere omroep wel mooi. Vaak zie ik maar kort enkele donkere mensen in opsporing verzocht en ik zou zo graag ze de hele avond willen zien, om te zien hoe hun slechte en goede dingen vorm krijgen. Ik ben trouwens tegen slafernij want donkere mensen wilde nooit echt hard werken, we moesten er geld op toeleggen. Dit zei mijn broertje van 9 vanmiddag tegen mij. Ik zelf durf niet te zeggen dat donkere mensen slechter zijn of verderfelijke dingen doen of veel meenemen zonder te betalen. Ik geloof meer in leren van elkaars slechte kanten zodat we dr Evil blij kunnen maken.

Gast
Zero52
november 19, 2020 15:37

Zie het ‘zwart’ in. Alweer een Diversiteit aan slechte tv toegevoegd aan de NPO. Gewoon weer Netflixen.

Gast
aammehoela
november 19, 2020 15:21

Het schijnt dat men op Aruba vasthoudt aan Zwarte Piet……. En voor de rest… deze omroep (NPO 3?) gaan we niet volgen. Hooguit als er interessante muziek is. Kan dus geen rap zijn. Maar zoals onlangs bij NPO 2 extra, een geweldig optreden van Muddy Waters met o.a. de Rolling Stones. Dat is “zwarte tv” op zijn best.

Gast
19man
november 19, 2020 13:44

Heb medelijden met mensen die in Hilversum werken. Die zitten zo direct opgescheept met een opgefokte, totaal hysterisch figuur die eigenlijk alleen maar macht wil, en geld. Daar is alles op gericht. Hij sloopt hiervoor alles, maakt niet uit wat. Als HIJ maar geld en macht heeft. En gericht op verbinden ? Als je dat nu nog denkt, ben je echt wel dom. Hij wil juist NIET verbinden maar polariseren, hoe en op welke manier maakt niet uit. Vandaar al die totaal criminele uitingen. Geweldsoproepen, het kan hem niet schelen. Geen geweten. Een rechtgeaarde gek.

Gast
Jupper
november 19, 2020 12:36

Gefeliciteerd!

Alles wat “Zwart” kan dat 1 uur in 2022 bij Zwart aan de slag weg bij de rest PO/CO

Gast
Gtstfan
november 19, 2020 12:12

Als hij programma zonder te schreeuwen over Sinterklaas feest maakt. Dus hoe zwart gezin Sinterklaas vierd zonder gelul over discriminatie en liefst zelfs met zwarte piet.

Gast
spreeuw
november 19, 2020 11:29

Snel allemaal lid worden van Ongehoord Nederland. Zijn de enigen die hun bek opentrekken.

Gast
Stanislav
november 19, 2020 09:49

Zal de koning wel geroggeld hebben voor die 3 verwende snotblagen van hem want die zijn fan van deze trol.

Gast
Blanke man
november 19, 2020 09:32

PB, PROUD BLANKIES

Gast
Blanke man
november 19, 2020 09:31

PO. Gewoon als tegenhanger van ZWART omdat het mag/kan?!?!

PROUD BLANKIES

Gast
sjaak Trekhaak
november 19, 2020 09:16

Polarisatie 2.0
Anderzijds: die zwarte omroep krijgt waarschijnlijk toch maar een tijdsslot van 04:00 – 05:00 op maandagnacht. Of zal dat racisme zijn?

Gast
Big Mike
november 19, 2020 08:50

De NPO is nu al voor 95% links progressief, de NTR is zelfs de cultureel diversiteits-omroep dus zou er juist wat meer midden- en rechts geluid bij moeten komen.
WNL maakt het helaas niet waar. Omroep ON is bij nader inzien ook een stel gekken bijelkaar. Ik kijk nauwelijks nog NPO.
We kijken hier als gezin steeds meer Netflix. HBO en af een toe een Filmdownload.

Gast
Big Mike
november 19, 2020 08:36

Ik zie mijn geleurde buren als gelijkwaardig en ook die zitten niet te wachten op een betuttelende ‘migrantenomroep’.
Je kunt niet 50 verschillende niet-westerse achtergronden op een hoop gooien en dan hier een omroepje voor jullie. bespottelijk. We moet naar een samenleving toe, meer ontzuilen. Voor elke subgroep ‘TV’ maken is een verarming niet een verrijking.

Gast
jawel
november 19, 2020 23:11
Antwoord op  Big Mike

Exact.

Gast
Goede morgen
november 19, 2020 01:37

Nou dat is leuk. Ben een beetje bang dat hij zo debiel agressief gaat lopen doen, in die producties die er mogelijkerwijs komen, dat tientallen jaren begrip en opgebouwde goodwill totaal kapot gemaakt worden en er echt alleen maar haat en nijd over en weer overblijft. Akwasi heeft al vaker bewezen niets te begrijpen van hoe een verstandhouding op en uit te bouwen. Hij gaat als een totale hystericus tekeer, en zo komt hij ook op me over. Dit wordt niets.

Gast
meneer van Ooyen
november 19, 2020 01:08

Heb niets met dit figuur. Waarom zo´n heisa. Hoe gaat het met al die andere aspirant omroepjes waar je maar niets van hoort. Waarom alleen maar steeds over dit initiatief en nooit ook maar iets over al die anderen. Dat vraag ik me af.

Gast
whats in a name
november 19, 2020 01:05

Zag net een flitsbericht op het nieuws. Weer die hysterische kop waar ik zo onderhand van kan kotsen.

Gast
😷Paulus
november 19, 2020 00:45

😷Toen ik een tijdje terug hier melde van maakte dat hij al bijna 30 duizend had, geloofden de rioolfiguren hier mij niet.kijk! Nu heeft hij 50 duizend. 😝De racisten kunnen nu inpakken.

Gast
ubo
november 19, 2020 00:57
Antwoord op  😷Paulus

Wat wil je nu eigenlijk zeggen, paulus. Dat je een tijdje geleden hebt gezegd dat hij er 30.000 had. Nou en. Houdt die kinderachtige emojis en je kinderachtige uitspraakjes toch bij je. Ga anders naar de kleuterschool. Daar praten ze ook zo.

Gast
😷Paulus
november 19, 2020 08:17
Antwoord op  ubo

😷Luister rioolfiguur, ik had gelijk! 😁 By the way, Als je last heb van de emo’s, niet lezen! Zoek werk en blijf weg hier weg. Snotvreter!

Gast
medion
november 19, 2020 11:08
Antwoord op  😷Paulus

Ja paulus, schelden kun je goed, voor de rest niets vrees ik. Wat doe je hier zelf eigenlijk. Je scheldt al vele, vele posts alleen maar mensen uit. Ze zijn rioolfiguren en 10.000 maal noem je vrijwel iedereen een racist. Je hebt het wel moeilijk, he.

Gast
😷Paulus
november 19, 2020 13:25
Antwoord op  medion

😷Niet zeuren jij, klopt. Ik ben hier om heerlijk te schijten op de witte rioolfiguren die alleen maar bezig zijn met polariseren. Nederland barst van de racisten. De zogenaamde blanke broeders die denken beter mens te zijn dan anderen. Heerlijk om ze hier keihard af te zeiken. Dus niet zeuren met je geklaagd, ik ben hard aan het werk😬. En als het jou niet bevalt, mij niet meer volgen. Anders hou je bek dicht en geniet. Het owzo nuchter wcpapier volkje. Amen! 😇

Gast
cece
november 19, 2020 23:15
Antwoord op  😷Paulus

Nou Paulus, die tienduizend posts hier van je staan vol taalfouten. Verder laat je een totaal gebrek aan intelligentie en redenatievermogen zien. Dus wie zet jij hier nu eigenlijk voor gek. Niet mij, niet ons. Jezelf. Om over die debielige emoji´s overigens nog maar te zwijgen. maar uit je vooral, laat vooral je domheid veelvuldig zien, prima. Dat zijn onze tegenstanders dus. Uiterst domme mensen als jij. Doei.

Gast
claude
november 18, 2020 23:36

Ik geloof hier niets van.

Gast
brandpunt
november 19, 2020 23:17
Antwoord op  claude

Ik ook niet. Een oplichter is een oplichter. Als er iemand niet betrouwbaar is, is het Akwasi de miljonairszoon die vastgoed bezit ter waarde van 3,5 miljoen, die huisjesmelkt daarmee, die oproept tot geweld, veelvuldig, die overal geld vandaan probeert te plukken voor die zielige emotie agressieve kletspraatjes van hem, die Zwarte Piet wil doodtrappen, die etc etc. Enfin. Moet ik die geloven, hell no. Crimineel dat het is.

Gast
Benq
november 18, 2020 22:59

Ik denk dat er een grote kans is dat dit geen betalende leden zijn, maar betaalde leden. Ook omdat nog geen paar dagen geleden, er nog 10.000 leden nodig waren. Er bestaan systemen dit bot systemen heten, die automatisch leden aanmaken, als je dan de betalingen zelf doet, ben je er al. Follow the Money en andere ´journalisten´, kom er maar in. Ik geloof hier allemaal niet al teveel van. Vooral niet dat meneer om 20 uur al een soort presidentieel praatje heeft gehouden, en volgens zijn volgers een standbeeld verdient voor het samenbrengen van Nederland, terwijl hij de bevolkingsgroepen juist bewust van elkaar verwijdert, en een wig drijft tussen de mensen. Dat is zijn doel heel duidelijk ook, daar zijn zijn uitspraken op gericht. Dus helaas, zijn er genoeg mensen te vinden om in de hypocriete leugen te trappen die meneer ons als rechtgeaarde valse volksmenner voorhoudt, en waar de Nederlandse bevolking niet intrapt, maar de allochtone deels wel…Journalisten doe je werk, onderzoek en Nederlanders, houdt je eigen mening en kritiek hoog. Dit gaat NIET om het samenbrengen van Nederland, maar om het drijven van een splijtzwam tussen bevolkingsgroepen, en ten laatste puur om macht. Hoe die ook verkregen wordt, elke weg is goed, volgens dit soort miljonairs zoontjes en huisjesmelkers lieden.

Gast
ginger
november 18, 2020 23:01
Antwoord op  Benq

Allemaal snel lid worden van Ongehoord Nederland, als tegenwicht !

Gast
Sport 7 kijker
november 19, 2020 10:55
Antwoord op  ginger

Nee bedankt. Ik ben geen holocaust ontkenner, in tegenstelling tot de aanhangers van Ongehoord Nederland.

Gast
Botte Hork
november 19, 2020 22:28
Antwoord op  Sport 7 kijker

Ik ben lid van die omroep en vraag mij al vanaf mijn twaalfde jaar af, na het zien 1964/’65 op een fototentoonstelling in een kerk in Zwolle van stapels lijken in een concentratiekamp, wat dat Duitse volk toch bezielde. Hoe komen mensen tot zoiets verschrikkelijks. Ik wilde weten en las veel van wat erover te lezen was en nu komt u met zo’n botte belediging. U mag zich kapot schamen.
Ik doe u een suggestie. Komt u hier a.u.b. niet meer terug. Van sport weet u vast veel meer dan over de holocaust. Met sportcommentaren komt u vast beter tot uw recht.

Gast
sjaak Trekhaak
november 19, 2020 09:20
Antwoord op  Benq

ik DENK dat er ooit een burgeroorlog in Nederland en Europa gaat komen, ik hoop het niet maar ik verwacht het wel.

Gast
Ozzy
november 18, 2020 22:36

Een zwarte dag in Nederland

Gast
Donald Dumped
november 18, 2020 23:08
Antwoord op  Ozzy

Ozzy is de prins der duisternis. Dan moet je toch wel wat met zwart hebben…

Gast
Ellert
november 18, 2020 21:29

Was Powned ook niet zo begonnen? En zijn die jongens niet slapende rijk geworden? Schijt aan de betalende leden, wel zakken vullen.

Gast
Yo-Neger
november 18, 2020 21:26

Ik ga kijken of ze veel yo gaan doen en hete kip klaarmaken.

Gast
Ronaldz
november 18, 2020 22:04
Antwoord op  Yo-Neger

Waarschijnlijk wel. Weinig smaakvolle stamppot, boerenkool en overheerlijke hutspot bij dit nieuwe omroep. Ze gaan laten zien dat er meer te eten is dan alleen de oer Hollandse piepers. En lekkerder ook…

Gast
Drs.Ir.Ph.D Rabin Gangadin
november 18, 2020 21:15

Misschien is de benadrukking ” meer kleur op de beeldbuis ” een beetje onhandig gekozen , vooral wanneer omroepen als BNN/VARA, VPRO, EO etc. wel degelijk ideële programma’s betreffende vreemde culturen op de beeldbuis brengen. Een veel gerechtvaardigdere insteek zou geweest kunnen zijn om een omroep te brengen die hoofdzakelijk gemanaged werd door etnische burgers in Nederland en als gevolg waarvan er aan thema’s aandacht besteed zou kunnen waar gevestigde omroepen onopgemerkt aan voorbij streven. Deze thema’s zijn kunst-en cultuuruitingen benevens de ( exacte)wetenschap uit Afrikaanse, -Aziatische-en Zuid-Amerikaanse landen die misschien door door de witte selectie als niet erg interessant worden weggezet. Verder genezingsmethodes die in het Westen afgedaan worden als tribaal en onveilig. Thema’s als discriminatie op de arbeidsmarkt, in het rechtssysteem, in het onderwijs, op de woningmarkt etc. krijgen wel aandacht maar zoals witten die aan witten wensen te presenteren. Omroep Zwart wenst om via de causale labyrinten door te dringen tot de kern .

Gast
Totempaal
november 19, 2020 00:00

Superinteressant wat je daar zegt.
Het laatste wapenfeitje van akwasi is zijn voorstel om het Afrika-museum te sluiten.

Eerder al had hij het Tropen museum op de korrel.

Verbreding, informeren, integreren, samenbrengen, raakvlakken zoeken?
Tot op de dag van vandaag is meneertje aan het polariseren en aan het ruzie zoeken.

Dit wordt een subsidieslurpend putje van uiteenlopende meningen.

(Is geen voorspelling of verwachting, het is een feit.)
(Een feit dat is gebaseerd op ervaringen uit het verleden die wel degelijk een garantie bieden voor de toekomst.)

Gast
jakan
november 19, 2020 11:11
Antwoord op  Totempaal

Precies. Geld . Daar gaat het om, en pure macht. Niet om verbinden. Dat mensen dat nu nog niet doorhebben.

Gast
Ria
november 19, 2020 00:02

Kees van der spek is vaak in Afrika zie je veel van de cultuur. Denk niet dat we er naar toe reizen brr.ruimte genoeg daar ivm woning nood.genezingsmethoden hmm de zieken worden druk bezocht hier .waarom nog steeds artsen zonder grenzen enzv.en bootjes deze kant op leg dat eens uit drs gangad3in

Gast
Anti-racist
november 19, 2020 10:59

Witte mensen bestaan niet. Dit is racistische White Power terminologie.

Gast
Botte Hork
november 19, 2020 22:33

Treurig die negatieve reacties zonder onderbouwing, die u krijgt.

Gast
Kromhout
november 18, 2020 21:00

Gefeliciteerd. Ik vind het prima. Ik denk niet dat ik ga kijken en vermoed dat het een kansloze missie wordt met ongein a la Jandino, maar toch gefeliciteerd.

Gast
faceman
november 18, 2020 21:10
Antwoord op  Kromhout

Op naar het totaal uit elkaar spelen van de bevolkingsgroepen hier in Nederland. Het grote doel van Akwasi en criminele co. en dan te bedenken dat er blijkbaar 50 000 mongolen nog ingetrapt zijn ook… o.o,o.

Gast
Jan met de pet
november 18, 2020 21:13
Antwoord op  Kromhout

We moeten allemaal onmiddelijk lid worden van Ongehoord Nederland. Als tegenwicht aan deze hypocriete oneerlijke criminele zwijnerij van een geweldsoproepende, Nederland uit elkaar spelende crimineel. Snel lid worden !

Gast
Bart
november 18, 2020 20:59

Nogmaals maar een keer de haatzaaiende uitspraken en doodsbedreigingen van Akwasi.

“Als ik in November een Zwarte Piet zie dan trap ik hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht”

“Zwarte Piet moet dood man. Serieus. #huurmoord”

“Gaat er iemand nou ooit nog een Zwarte Piet knallen of moet ik het doen?”

“Kan iemand Sinterklaas dit jaar van die boot schieten, ik leg 500 euro op z’n hoofd.”

“Ze zouden eens op de intocht van Sinterklaas moeten inrijden.”

“Ik haat Sinterklaas met zoveel passion dat als ik een kind had, ik hem/haar zou trainen om Sinterklaas te liquideren.”

Volgens mij gewoon strafbaar volgens de Nederlandse wet. Werkelijk te zot voor woorden dat zo iemand een publieke omroep kan beginnen en niet achter de tralies zit waar hij hoort te zitten.

Gast
Piet Phikzuuker
november 18, 2020 20:54

Al die eilandjes staan voor meer fragmentatie. We zouden juist samengaan en inclusie moeten nastreven. WIJ vormen samen Nederland.

Gast
Piet Phikzuuker
november 18, 2020 20:51

We willen allemaal meer samenhang en inclusie. We krijgen echter fragmentatie. Straks krijgen we een zwarte zender …….. een Jodenzender… een katholieke zender … een arabische zender …….. waar is het inclusieve Nederland? We vormen samen nederland.

Gast
allochtoon
november 18, 2020 20:43

Gefeliciteerd aquarium. Mede mogelijk gemaakt door de witte Nederlander. Gebruik gemaakt van wetten door witte Nederlanders gemaakt. Neem een wet aan om NPO af te schaffen. Je buurlanden Duitsland, België, Frankrijk, Engeland kennen geen omroepverenigingen. Zijn die landen dictaturen?

Gast
drek
november 18, 2020 21:07
Antwoord op  allochtoon

Allochtoon, dat moet sarcastisch bedoeld zijn, die ´felicitaties´. Maar ik ben het roerend met je eens dat de NPO onmiddelijk afgeschaft moet worden. Dankzij hen wordt steeds meer verdeeld. Want DAT is wat Akwasi en co proberen te bereiken. Niets verbinden, ze polariseren bewust. Waarom ? Joost mag het weten. De NPO maakt dit mogelijk, in hun oneindige onnozelheid…Ze brengen ons alleen maar ellende. 1 grote zwijnerij is het daar. Weg ermee.

Gast
Ria
november 19, 2020 00:03
Antwoord op  drek

👍

Gast
Gunter de Grunter
november 18, 2020 21:07
Antwoord op  allochtoon

Ik ben voor afschaffen van de NPO, want dan krijgen we meer reclames. Daar zit ik altijd lekker mee te grunten.

Gast
Anti-racist
november 19, 2020 11:01
Antwoord op  allochtoon

Witte Nederlanders bestaan niet.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 18, 2020 20:41

George Soros kan tevreden zijn. Weer een splijtzwam succesvol geparachuteerd.

Gast
Gunter de Grunter
november 18, 2020 21:11

George Soros bestaat niet. Splijtzwammen bestaan niet. Ik heb zelf nog in het bos gekeken.

Gast
Soros
november 18, 2020 23:21
Antwoord op  Gunter de Grunter

Ja hoor, ik besta wel. Mijn vazal zoon is daar een voorbeeld van. Rutte heeft nog met hem op de foto gestaan. Hoeveel bewijs wil je, Gunter de Grunter…

Gast
Gunter de Grunter
november 19, 2020 22:36
Antwoord op  Soros

Kreun.

Gast
M. Kreukhoven
november 18, 2020 20:37

Hoe ervaren jullie Akwasi Live? Wat mogen we trots zijn op deze jongen. Anton Karel is zo inspirerend. Nederland schouder aan schouder

Gast
toti
november 18, 2020 20:39
Antwoord op  M. Kreukhoven

Nou Kreukhoven, wij ervaren verwende miljonairszoon en huisjesmelker en geweldsoproeper Akwasi als een crimineel die met list en bedrog en met polarisatie en heel veel onterecht verkregen geld, zichzelf in het mediabestel heeft gewurmd. Maar dat wil je niet horen, want je blijft maar groupie en trolberichten plaatsen hier. Veel succes met je leven, zielige trol.

Gast
Gunter de Grunter
november 19, 2020 22:39
Antwoord op  toti

Kreukhoven heeft een kreukel boven. Vast met zijn hoofd ergens tegenaan gestoten. Het is altijd zo’n blij menneke, daar ga ik enorm van grunten.

Gast
bomberger
november 18, 2020 20:42
Antwoord op  M. Kreukhoven

We mogen trots zijn op deze jongen ?!!! Ben je wel goed bij je hersens ? Never zo´n smerige geldwolf en hypocriete leugenaar meegemaakt als deze Akwasi. Allerlei domme mensen geloven zijn gladde hypocriete miljonairszoontje geklets. Die hebben waarschijnlijk een iq van 50…

Gast
Piet
november 18, 2020 20:36

Mooie zender voor zwarte piet

Gast
Ria
november 19, 2020 00:26
Antwoord op  Piet

Lijkt me leuk

Gast
Van de Camp
november 18, 2020 20:23

Als de gevestigde omroepen dan de reclame’s met al die zwarte er in omruilen voor blanke heb ik er geen moeite mee. En wat hebben de blonde presentatrice’s ooit verkeerd gedaan? Humberto is niet wit maar wel in opspraak geweest wegens wangedrag.
Hoe staat Bitch Simons er tegenover samen te werken met een afstammeling van degene die haar over-overgrootvader VERKOCHT? Heeft ze daar niet meer haat voor dan voor de blanke die het voor haar mogelijk maakte hier haar zakken te vullen?
Er is genoeg kleur op de Nederlandse tv. Ik heb nog maar weinig blanke spelers is opsporing verzocht gezien.
Ik durf zelfs te stellen dat het percentage blanke dat voor de tv werkt veel kleiner is dan het percentage zeartjoekels die voor Nederlandse tv werken. Percentage van het totaal aantal blanke en van het totaal aantal zwarte bedoel ik dan.
Ben ooit in Suriname geweest en daar word de omroep denk ik wel door zwarte geregeld met het gevolg dat de film die ze dagelijks uitzenden de ene dag Nederlandse ondertiteling heeft en de volgende dag Franse omdat ze simpelweg te lam zijn de ondertiteling in te stellen van de iligaal gecopieerde dvd die ze afspelen.
Daar komt bij dat in het geval van een ontevreden racistische parasiet gesproken moet worden die alleen als doel heeft zijn mede lamjoekels op te naaien tegen de blanke.
De kloof tussen de kleuren is nog nooit zo groot geweest als nu en word alleen maar groter.
De Nederlandse omroepen profileren zich niet met kleur en er werken genoeg zwarten maar we leven in een land waar de zwarte maar hoeven te piepen en ze krijgen hun zin. Als Jinek omgeruild zou worden voor een of andere sylvana dan worden de problemen waar de blanke burger die hoofdzakelijk financier is en het voor homo Rutte mogelijk maakt de zwarten en de moslims te pamperen niet meer besproken.
De blanke is het enige ras wat hier gediscrimineerd word maar kan geen aangifte doen want dan word hij uitgelachen.
Ben benieuwd of die slavenhandelaar ook laat zien hoe de zwarte in zijn werelddeel met zwarten omgaan. Zou hij laten zien dat ze elkaar daar de kop afhakken als ze iemand van een andere stam tegenkomen? Waarom hoor je black live’s (don’t) matter (anymore) niet over hoe idioot ze de zaken in zwartjoekelland geregeld zijn. Heeft hij ook aandacht voor de zwarte die in Australië blanke vermoorden?

Gast
Ria
november 19, 2020 00:29
Antwoord op  Van de Camp

Mooi gezegd en nog aantal blanke boeren in Zuid-Afrika bij .ik vind het eng worden hier

Gast
Deug niet
november 18, 2020 20:22

Tv op zwart

Gast
Taken
november 18, 2020 20:21

Het nieuwe failliet van het NL omroepbestel

Gast
M. Kreukhoven
november 18, 2020 20:11

Onze nationaal held Anton Karel (Akwasi) is vanaf 20:00 uur live, NU… Ga dat zien, instagram: Omroepzwart. Angela. Ga nu kijken!!! Bedankt voor alle steun.

Gast
s*am
november 18, 2020 20:30
Antwoord op  M. Kreukhoven

Vooral NIET naar deze ingebeelde megalomaan met criminele trekken gaan kijken !

Gast
guus
november 18, 2020 23:23
Antwoord op  M. Kreukhoven

nationaal held ? Ben je wel lekker joh. Randaarde crimineel zul je bedoelen. Verwend in een bubble levend miljonairszoontje met grenzeloze machtambities.

Gast
Zero52
november 18, 2020 19:22

Voor mij gaat deze zender direct op ‘Zwart.

Gast
Ernst
november 18, 2020 19:12

Gek eigenlijk Zwarte Piet mag niet maar zender Zwart wel. Verder begrijp ik niet dat er gesproken wordt dat er meer gekleurde mensen op tv moeten. Die zijn er toch??? Er zijn weinig mensen op de Nederlandse TV met een bruine huid met bruin haar en bruine ogen. Veel zijn juist meerkleurig. Verder wordt het misschien ook tijd voor een roze zender? Kom op meneer Akwasi wees gelukkig dat je in een multicultureel land woont. En een dergelijke afsplitsing is het in stand houden van verschillen tussen mensen en dat je toch niet voor. Je discrimineert hiermee jezelf.

Gast
René le Blanc
november 18, 2020 18:58

Dankzij mijn recente succes ben ik aan het overwegen om ook een omroep te beginnen: ‘Omroep Blanc’.
Ik denk dat Nederland er wel klaar voor is!

Gast
Ome Cor
november 18, 2020 18:57

Weten we wel zeker dat er geen bots zijn die hebben gezorgd voor fake en/of dubbele leden? En mocht het D-omroepje er toch komen, boeiuh er kijkt toch geen hond naar, dan stel ik voor dat ze hun zendtijd zo programmeren dat er voldoende ruimte is voor geldinzamelings-acties gaan voor alle zielige, corrupte landen en bv voor slachtoffers van de Ashanti slavendrijvers.
Zijn we zo 5 jaar verder en zijn wij, werkenden, ook weer af van dat soort jank-programma’s op onze eigen witte zenders. Een verademing, kan niet wachten.

Gast
morning
november 18, 2020 18:57

Een crimineel is een crimineel, veroordeeld of niet. En zoiets heeft nu een omroep en nog meer geld dan hij al had. We moeten dit voortaan onmogelijk maken. Zo iemand mag NOOIT meer zomaar een omroep beginnen. Fout persoon, crimineel, geweldsoproepend, debiel.

Gast
Mirakel
november 18, 2020 18:15

Ik ben van mening dat Nederland voor witte mensen is en Afrika voor zwarten. Zo dachten de afrikanen er vroeger ook over toen de witte man het tegenovergestelde deed wat hun nu doen.

Gast
Anti-racist
november 18, 2020 18:24
Antwoord op  Mirakel

Hun? Wat zij nu doen. Zwarte en witte mensen bestaan niet.

Gast
Anti Multi Cultuur
november 18, 2020 18:53
Antwoord op  Anti-racist

Jij bestaat voor mij niet, nitwit..Ga je buitenlandse vrienden corrigeren qua Nederlands.

Gast
Tolerante Nederlander
november 18, 2020 19:50
Antwoord op  Anti Multi Cultuur

Je wakkert met jouw polariserende woorden en jouw apartheidsstreven racisme aan.

Gast
Rutte liegt niet; ik zweer het je.
november 18, 2020 21:40

Sinds juni kan jij geen Tolerante Nederlander meer zijn, want Mark Rutte zei dat Nederland systemisch racistisch is.

Gast
Sjarrel de Neerlandici
november 18, 2020 21:34
Antwoord op  Anti Multi Cultuur

qua is qua Hollands eigenlijk best wel een beetje erg Akwasi, zeg maar.

Gast
naam
november 19, 2020 11:17
Antwoord op  Anti-racist

Houdt eens op met die stomme trol berichtjes die feiten ontkennen, anti racist. Ga je ergens anders vermaken. Je wil alleen maar discussies verwarren en denkt daarmee te scoren.

Gast
Ria
november 19, 2020 00:31
Antwoord op  Mirakel

👏

Gast
Wendy's dealertje
november 18, 2020 18:08

Dus nu wordt hij ook nog betaald van ons belastinggeld, knap staaltje werk van deze agressor.

Gast
Robby
november 18, 2020 17:51

Neeeeegr tv daar win je leden mee

Gast
ADD
november 18, 2020 19:46
Antwoord op  Robby

Kom op, waarom moet dit?

Gast
Anti-racist
november 18, 2020 21:48
Antwoord op  ADD

Ja waarom moeten neeeeegers elkaar voor neeeeeeger uitschelden. Is nikker al niet erg genoeg? Waarom moet dit. Alles wat mag hoeft nog niet te moeten. Er bestaat niet zoiets als het recht te negeren. Je moet ze met hun neus in hun eigen stront drukken. We zullen ze afleren te negeren. Ze moeten er dag en nacht mee bezig zijn met dat afleren.

Gast
Geilneef
november 18, 2020 17:35

Zo ben ikzelf bezig met omroep blank in Ghana,veel te zwart dat land

Gast
Anti-racist
november 18, 2020 21:53
Antwoord op  Geilneef

Misschien ben je wel veel te geil voor Ghana.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen