Meilandjes verklaren kijkersbedrog: ‘Vechtpartij te heftig voor SBS 6’

Het bloedbad dat in Chateau Meiland plaatsvond na een hoogopgelopen ruzie tussen Caroline van Eeden en Maxime Meiland is een jaar lang verzwegen, omdat het gevecht ‘te heftig’ werd bevonden voor de SBS 6-kijkers. Dat vertelt Erica Meiland in tijdschrift Weekend.

Chateau Meiland © SBS 6

Vorige maand werd bekend dat de Meilandjes hun kijkers een jaar lang hebben voorgelogen over het vertrek van huisvriendin Caroline van Eeden. Aan de kijkers werd verteld dat Caroline vermoeidheidsklachten had, maar in werkelijkheid had ze gevochten met Maxime Meiland. “Ik had bloed. Schrammen”, onthulde de chateau-dochter.

Te heftig

Waarom hebben de Meilandjes een jaar lang tegen hun eigen kijkers gelogen? “Omdat de cameraploeg daar niet bij was. Dat het verder niet verteld is in de uitzending op SBS 6 is omdat ze het te heftig vonden. Nu kunnen de mensen het lezen in het boek!”, zegt Erica Meiland in gesprek met het tijdschrift Weekend.

Maxime herinnert het horrorgevecht nog als de dag van gisteren. “Ik vind het heel moeilijk wat er gebeurd is. Ik denk dat Caroline zoveel vervelende dingen heeft meegemaakt dat ze niet weet wie ze zelf is. Ze past zich steeds aan mensen en hun wensen aan, waardoor ze met iedereen in zee gaat, met iedereen mee zweeft en geen eigen persoonlijkheid heeft.”

Doos

Dat gebrek aan karakter leidde tot irritaties bij Maxime. “Als je dan zo close met elkaar bent doordat je bij elkaar woont, ga je dat merken. Dat gaat botsen, omdat ze de ene keer dit zegt en de andere keer dat. Toen ze mij uitschold voor ’doos’ was het voor mij klaar, want het was al dagenlang ruzie.”

Ondanks dat gevecht riep Caroline enige tijd geleden in de media – voordat de biografie van Martien verscheen – dat ze graag weer eens een wijntje zou drinken met haar voormalige beste vriend Martien. Raar, vindt Maxime: “Daar was ik ook best wel verbaasd over. Waar komt dat opeens vandaan? Ik vind dat heel gek.”

Lees ook: Caroline reageert op bloedbad in Chateau Meiland (18 oktober)

80 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
arjen
november 23, 2020 18:47

Je kan je stem nog uitbrengen voor de
Loden Leeuw voor Meiland

Gast
tineke
november 22, 2020 21:46

Wat gebeurt is moet je achter je laten ze zijn ook maar mensen die hun werk doen en bekend zijn

Gast
tineke
november 22, 2020 21:48
Antwoord op  tineke

Verhaal heb 2 kanten he

Gast
S1962
november 22, 2020 16:39

Om schijt ziek van te worden, Meilandjes voor Meilandjes na, wil je ze niet zien zap zap je toch verder zeggen ze dan maar dat helpt ook niet want ze zitten overal in wat voor progamma dan ook, ze worden je gewoon door de strot heen geduwd met dat aanstellerige gedrag van die Martien, ben benieuwd als iedereen ze heeft uitgekotst wie er hierna weer in de picture verschijnt !!

Gast
Yvonne
november 22, 2020 19:49
Antwoord op  S1962

Ik vind ze een welkome afleiding. Ik snap de andere kant ook, ik zit zo vaak te schelden tegen de televee! Verder maak ik me er niet druk aan mijn eigen leven heeft daar geen tijd voor.

Gast
T.conijn
november 23, 2020 13:30
Antwoord op  S1962

Kijk je toch niet duhhh

Gast
Bas
november 22, 2020 15:05

Jongens en meisjes,
Het is maar commercieel licht vermaak, denk er niet te veel over na.

Gast
Valerie
november 22, 2020 12:25

Onzin

Gast
Frans Niesten
november 22, 2020 11:24

Ik kan niet zeggen dat er wat gebeurt is van een vechtpartij bij de Meilandjes

Gast
M52
november 22, 2020 11:22

Niets is wat het lijkt. Zolang er tv bestaat, wordt er gemanipuleerd en gelogen.De waarheid ligt altijd in het midden. Dus gewoon blijven kijken. En niet klagen.

Gast
Tim
november 22, 2020 10:38

Omdat de camera ploeg er niet bij was??? Het is toch een real life soap, dan zou de camera toch 24 uur er bij moeten zijn. Dus alles zou dan gefilmd moeten zijn. Anders kun je het net zo goed gtst 2.0 noemen. Nu lijkt het net of alles gescript is. Nu ga jij schreeuwen en nu ga jij dit doen. Staat het er op, nee? Dan doen we het over. En dan doe je even of je aan het schilderen bent. Camera uit. Schilders kom het maar afmaken. Oke camera aan. Nu weer doen als of je het zelf hebt geschilderd.

Gast
Hannie
november 22, 2020 10:27

Wat een kansloos wijf is die caroline,nu zit ze weer in dat programma ,,alle hens aan dek,met die kansloze marco kroon en die drugsdealer,bah,bah.
Ik kijk daar nog niet naar,moet al kotsen ,als ik een voorstukje daar van zie..🤮🤮

Gast
Rona
november 22, 2020 10:04

Hoe dan ook. Iedereen haat de meilandjes en niemand kijkt. En toch weten ze allemaal hoe het zit….Ik ben heel blij met deze mensen..Allemaal…..en ach,ze hebben niet zomaar de ring gewonnen he….

Gast
Elly
november 22, 2020 12:10
Antwoord op  Rona

Ik vind ze leuk

Gast
Blokhoff
november 22, 2020 09:39

Meiland

Gast
Blokhoff
november 22, 2020 09:43
Antwoord op  Blokhoff

EEN BLOEDBAD? Wat een onzinnige journalistiek.

Gast
Gast
november 22, 2020 16:58
Antwoord op  Blokhoff

Ja. Max had toch bloed en schrammen? Dus een bloedbad. 🤣🤣🤣

Gast
Ilona vonk
november 21, 2020 22:14

Knap hoe het altijd de schuld van anderen is volgens de meilandjes….

Gast
E.J
november 21, 2020 21:02

Maxime denkt alles te kunnen zeggen! Een verwend meisje die erg jaloers is! Gunde haar vader niet de vriendschap met Caroliene

Gast
Dick Louter
november 21, 2020 20:54

Een collega vroeg eens aan mij: kijk jij naar Chateau Meiland? Mijn antwoord was nee. Hij zei: moet je eens doen, is leuk om naar te kijken. Ik heb er 1 keer naar gekeken, vond er helemaal niets aan. Het is bij die ene keer gebleven. Snap absoluut niet waarom dit zo massaal bekeken wordt.

Gast
Csaba Bálint
november 21, 2020 20:23

Fuck de Meilandjes. Ga wat doen gekke, idiote familie. Een gek wijf Erica met een pisnicht als husband en een gekke superfalse, totaal niet originele trut als dochter!
Fuck off van de buis en ga werken!

Gast
Jan ganzevoort
november 22, 2020 00:06
Antwoord op  Csaba Bálint

Ja

Gast
Eerste keer
november 22, 2020 08:59
Antwoord op  Csaba Bálint

Csaba, waarom kijk lik eigenlijk?

Gast
Nap sugar
november 22, 2020 10:22
Antwoord op  Csaba Bálint

Nee Hongaarse televisie is lekkere entertainment

Gast
Geraldo Jasper
november 22, 2020 11:15
Antwoord op  Csaba Bálint

Nou nou!

Gast
Martien
november 22, 2020 12:27
Antwoord op  Csaba Bálint

Csaba ben jij Hongaars? Dat zou je homofobe gedrag verklaren .
Als het je niet bevalt dan kijk je toch gewoon niet!!

Mij niet bellen !

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Martien
Gast
Jan
november 22, 2020 13:26
Antwoord op  Csaba Bálint

Zo is dat je wordt toch misselijk als je die idiote familie ziet,Wat is daar toch in godsnaam aan een manwijf dat heel de dag oohh roept een dochter die zich ook net zo belangrijk voelt en denkt dat ze ook zo gewild is op tv en dan die erica ja wat moet je daar nou van denken die leeft op een andere planeet en als laatste die vervelende klote hond die iedereen bijt en die ze dan nog iedere x gewoon los laten lopen hoe gek kun je zijn.

Gast
thijs reijnen
november 23, 2020 09:13
Antwoord op  Csaba Bálint

50.000 per uitzending voor de Meilandjes….

Gast
Csaba Báljnt
november 21, 2020 20:19

Fuck de Meilandjes, hef is heel triest dat deze gekke familie nog steeds in the picture is.
Dit bewijst alleen hoe laag de cultuur van de gewmiddeldd Necerlander ligt. Meilandjes, RTL Bouleward etc.

Gast
R. H
november 21, 2020 22:34
Antwoord op  Csaba Báljnt

Wie denk jij wel wie je bent. Om te zeggen Dit bewijst alleen hoe laag de cultuur is van een gemiddeld Nederlander ligt. Schijnbaar heb jij het hoog in je bol. Met je stomme gepraat. Deze mensen gedragen zich zo als ze zijn eerlijk en oprecht en niet gemaakt. Jij lijkt mij ’n type die zo gespeeld overkomt als of je heel wat bent. Je bent niks bijzonders, je moet ook werken voor je centen. Anders kan je ook steun trekken. Zoals de meeste van jou soort doet.

Gast
Geraldo Jasper
november 22, 2020 11:16
Antwoord op  R. H

Precies!

Gast
Patrick
november 21, 2020 18:55

Ze hebben carolien even gebruikt en de schoonmaakster ze hebben ze niet meer nodig dus weg ermee .mvgroet patrick

Gast
Carla
november 21, 2020 18:36

In iedere familie is er wat dat is hun probleem ik geniet nog iedere week van de meilantjes en waarom moesten hun die ruzie dan vertellen ik vraag jou toch ook niet naar jou allende

Gast
Ikke
november 21, 2020 18:35

Toch gezellig als je bekend wordt/bent. Ik zou weer snel in de anonimiteit duiken!😱😥😴😴😴😊

Gast
Umfufu
november 21, 2020 18:02

Van der Gijp zou zeggen: ze zijn wel erg in zichzelf gaan geloven.

Gast
Keta Minek
november 22, 2020 00:05
Antwoord op  Umfufu

Leuk geprobeerd, maar je bedoelt Kieft.

Gast
Erik
november 21, 2020 17:03

Toevallig kwamen we de dochter vandaag tegen in Hengelo . Wat een over het paard getild mokkel in haar gesponsorde Engelse wagentje . Nog nooit een dag gewerk denk ik . En dan in het boek vertellen dat het allemaal aan de vriendin van Martin ligt . Gelooft niemand . Leugen en bedrog om alweer geld . Ze komen zich zelf nog wel tegen in Hengelo .Waar we heel nuchter zijn .

Gast
1340wolf
november 21, 2020 18:13
Antwoord op  Erik

Waarom zou je überhaupt in Hengelo willen wonen?

Gast
Erik
november 21, 2020 16:55

Vamd

Gast
Gretha
november 21, 2020 17:43
Antwoord op  Erik

De grootste rasist is hij zelf met de paplepel ingegoten kijk naar zijm voorouders en een grote mond als ik.een zwartepiet zie trap ik hem voor zijn hoofd we moeten hem en silvana echt helemaal negeren en doen of ze er niet zijn als er al iemand een rasist is dan zijn dit de grootste weg er mee geen publiciteit meer geven

Gast
E.J
november 21, 2020 21:05
Antwoord op  Gretha

Wat een taal! Niet te begrijpen,slaat nergens op!

Gast
Danielle
november 21, 2020 22:22
Antwoord op  Gretha

Ik snap echt niks van wat je zegt

Gast
Gewoon mijn mening
november 21, 2020 16:52

Krijg een beetje genoeg van de familie Meiland….

Gast
Harry :-D
november 21, 2020 16:06

Op een schram meer of minder komt het echt niet aan.

Deze familie heeft zichzelf dermate belachelijk gemaakt
op televisie dat die wonden nooit meer zullen helen…

Gast
Peter
november 21, 2020 14:27

Gisteren bij de laatste aflevering van Chateau Meiland viel mij iets opmerkelijks op. Toen de familie bij de drukker was om hun boek te bekijken was er iemand van de drukkerij die wilde toosten met champagne. Er werd gezegd dat is een medewerker van de drukkerij. Hij pakte een fles champagne en heel subtiel ging hij die fles met een sabel ‘onthoofden’.
Ik dacht ‘deze man komt mij heel bekend voor’ en na het terugkijken van Wie van de 3 van vorige week zaterdag, zat deze zelfde man in. Daarin was hij sommelier, wijnkenner.
Dus heel bijzonder dat deze man als uitgever in het programma van Chateau Meiland zat en een week eerder als wijn sommelier in wie van de 3 zit. Ook in Wie van de 3 onthoofde hij een fles wijn. Martien Meiland had zowel op dat moment als het moment in Chateau Meiland bij het ‘onthoofden’ hetzelfde gilletje.
En in Wie van de 3 zit Martien Meiland als jurylid.

Gast
Rick
november 21, 2020 14:52
Antwoord op  Peter

Dat klopt helemal… dat was degene die ook meedeed in Wie van de 3, Martien deed niet mee met de vragen omdat hij de man al kende, pas op het laatst deed ie wel mee, dezelfde reactie gaf hij ook bij wie van de 3 kun je dat

Gast
ZeerNetteDame
november 21, 2020 15:05
Antwoord op  Rick

En jij moet leren spellen of prinses Laurentien aanschrijven voor hulp, taalbarbaar!

Gast
Peter
november 21, 2020 16:12
Antwoord op  Rick

Ik blijf het vreemd vinden, er zijn genoeg wijnkenners in het land en dan moet persé die ene in het programma, die ook in Chateau Meiland zit.

Gast
Help
november 21, 2020 19:33
Antwoord op  Peter

Wel eens van de “notaris” John de M. gehoord ?
Een man, die bepaalt wie een liedjesprogramma gaat winnen met een wurgcontract.
Alles op TV is bedacht. Nagenoeg niets is toeval.
In ruil voor zwijgplicht en gigantische boetes.

Gast
Keta Minek
november 22, 2020 00:08
Antwoord op  Help

Mooi he hoe ze er allemaal intuinen? Bij Laat ze maar lachen faken de BNers ook dat ze niet doorhebben dat het candid camera is.

Gast
ZeerNetteDame
november 21, 2020 15:03
Antwoord op  Peter

Een +1 van mij voor deze zeer kundige observatie. En dat is heel bijzonder en waardevol, om van mij een ‘like’ te krijgen op deze site. Dus lijst deze maar in.

Gast
Erik
november 21, 2020 17:04
Antwoord op  Peter

Top van je. Arends oog.

Gast
Erik
november 21, 2020 17:06
Antwoord op  Peter

Hoezo opgeligt dacht dat dat alleen op dinsdag avond te zien was.

Gast
Nel
november 21, 2020 14:27

Grappig dat commentaar van iedereen ze vinden het verschrikkelijk ,maar schijnbaar kijken ze allemaal😂😂😂en de kijkcijfers liegen er niet om.
Ga lekker door hoor Meilandjes ik vind het heerlijk en gun jullie alles links of rechtsom.
Lekkere dikke vinger voor alle azijnpissers.🖕🖕

Gast
Mien
november 21, 2020 14:01

Het is een onvervalste Tokkie familie!

Gast
Rick
november 21, 2020 14:52
Antwoord op  Mien

iemand met de naam Mien moet wel de grootste Tokkie van heel de wereld zijn

Gast
putting
november 21, 2020 13:37

Het imago moet wel positief blijven. Daarom geen aandacht voor het gevecht.

Gast
swans
november 21, 2020 13:22

waarom kijkt heel nederland naar een familie die inmiddels weet wat de kijker wil zien, alles maar verkoopt wat ze kunnen verkopen, niets meer weet te verzinnen en dus maar een lampje vervangt en in de poep gaat staan…..sjonge jonge hebben we het dan echt niet door?????? Hoe lang gaan we deze geldgraaiers nog uitmelken?

Gast
Rocky
november 21, 2020 13:14

Dat stom kind ( die doos ) is het wat hoog in der bol geslagen bah……de laatste uitzending ging ze iets zeggen over Duitse mensen en taal !!! Die mocht zij niet zo te hebben gehoord…..
Bah lelijk lui kind oordeel eens over jou zelf eerst en dan over een ander…..jij hebt jou eigen te veel bemoeid toen met die lieve Caroline je was jaloers op haar vandaar die grote bek van jou jij wou in het middelpunt staan lelijk kind dat jij bent……..
Ga eens werken zou ik zeggen!!!

Het beste van het hele gedoe is Erica die vrouw werkt zich kapot vaak……heel veel respect voor deze vrouw……..

Gast
mrGer
november 21, 2020 13:10

Hysterische bende.
Wat dan nog, keer klap voor je muil; grote meid zijn, gewoon bek koffie, praten klaar. Nee, er komt weer eens een boek aan. Als een koe zo gemolken zou worden dan was daar geen druppel meer uit te krijgen.

Gast
Douwe Kwak
november 21, 2020 13:07

Groot gelijk. Het is geen RTL roddel Boulevard!

Gast
Paul Dino
november 21, 2020 13:03

Maxime (ik kan er maar niet aan wennen, wat een naam.)is een over het paard getild vrouwtje die nog nooit iets gepresteerd heeft, en het zeer hoog in de domme bol heeft.
Het is binnenkort sbel afgelopen met die soap, kunnen we gewoon doen.

Gast
Kleine Claire
november 21, 2020 12:56

Maxime, het papa’s kindje dat nooit op zichzelf zal kunnen wonen en altijd het handje van papa nodig heeft. Stom wicht. Dacht net als Nikkie Plessen ermee weg te kunnen komen door een fake kledinglijn op te zetten. Zij was strontjaloers op de goede band tussen haar gillende pappie en Caroline, daarom is het uit de hand gelopen! Vals verwend kreng dat ze is!

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Kleine Claire
Gast
[MikE]
november 21, 2020 12:38

Ze mogen die leader ook wel eens aanpassen en de naam.

Gast
Mick
november 22, 2020 02:09
Antwoord op  [MikE]

Een volgend seizoen heet ‘De Meilandjes’ die naam is ook al geregistreerd.

Gast
COkijkers
november 21, 2020 12:31

Allemaal leugens

Gast
Jaap Aap
november 21, 2020 12:29

Rot toch op met de promotie van die poppenkastnicht met de rest van z’n hysterische familie.

‘We hebben het verzwegen want het was te heftig, maar je kunt het nu wel lezen in het boek (hint, hint, hint!)’.

Gast
wouter
november 21, 2020 12:26

maxime is heel erg nep doet haar vader na en lift aardig mee met pa en ma terwijl de andere dochter veel meer haar eigen gang gaat en niet zo media geil is. Maxime had een kledingslijn die ze gejat heeft probeerde door haar eigen bekendheid wat eigen geld te verdienen maar door de mand gevallen.

Gast
Martien van Aankomende Adel
november 21, 2020 12:23

De familie voelde zich in hun positie bedreigd door Caroline. En zonder Martien om te middelen kwam de uitbarsting. En ja, Caroline zal met de rotte klusje hebben gedaan. En dat terwijl C best wel grote ambities had, en ook wilde meedelen in de 50 000 per aflevering.

Gast
M. Kreukhoven
november 21, 2020 12:21

Ga alsjeblieft weg met die hysterische nicht. Het boek was maar kortstondig op nummer 1 en gaat de reclamemachine weer. Iemand als Maxime zulke dingen horen zeggen is buitengewoon schandalig. De lege persoonlijkheid van Maxime hebben we iedere avond kunnen zien op SBS6. Wat deze familie aanricht is rampzalig te noemen hoor.

Gast
André
november 21, 2020 12:13

In de serie zie je wat voor vreselijk grote mond dochter Maxime heeft. Je moet wel erg naïef zijn om in het zelfmedelijden en en krokodillentranen te trappen. De enige in dit alles die zich richting media netjes heeft gedragen is Caroline.

Gast
Pip
november 22, 2020 12:44
Antwoord op  André

Juist! Dat bewijst ze nu ook in t programma “alle hens aan dek”. Ze zegt er alleen over dat ze hoopt ooit weer eens wat met Martien te kunnen drinken en te kletsen. Toch wel wat sjieker dan dat walgelijke geroddel van een 24 jarige “moeder”.

Gast
Kwaaie Pier
november 21, 2020 12:10

De Fam blijft maar natrappen   bah  en die  irritante leugenachtige Maxime moet  dr muil houden  hoe ze over haar vader praat  weinig respect

Gast
Hans
november 21, 2020 12:09

Ook weer zo een voorbeeld van een verhaal dat iedereen in showland al een jaar wist, maar om (on)begrijpelijke redenen is afgesproken stil te houden. Caroline een afkoopsom en vakantie en iedereen houdt z’n mond. Totdat het boek verkocht moet worden en het alsnog overal staat. Wat overigens wel weer een meesterzet van Erica (en Jan Dijkgraaf) is, -alles- in eigen beheer, geen gedoe met uitgeverijen: kassa.
Je kan alles zeggen over die vreselijke familie maar dat ze weten hoe ze geld moeten verdienen is zeker.

Gast
Jeroen Smit
november 21, 2020 12:02

Het boek aan de man brengen heet dat – commerciële zooi.

Gast
Jenneke
november 21, 2020 16:15
Antwoord op  Jeroen Smit

Allemaal jaloers.ik blijf het knap vinden dat ze het zo lang volhouden. Komt doordat
Jullie blijven kijken en ervan genieten. Anders er zit een knop aan je TV

Gast
Dolfijn
november 21, 2020 19:43
Antwoord op  Jenneke

Allemaal.azijn zeikerds die vooraan zitten . Ik kijk er altijd naar uit als.ze.weer.op.tv.komen ik vind ze geweldig . En Maxime heeft een eigen webwinkel met kleding en doet best veel op het chateau
.tegels sjouwen en zand scheppen .verven en behangen . Ze doet meer dan menig mens hier denkt . Ik vind het een top gezin. En ze heeft die kleine ook om voor te zorgen ..

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Dolfijn
Gast
Jolanda bruse
november 22, 2020 09:29
Antwoord op  Dolfijn

Ik vind het ook een geweldig gezin !
Snap alle commentaar niet ! Ze hebben hoge kijkcijfers en ik ga er echt voor zitten als ze er op komen !
Als het jullie allemaal zo stoort waarom kijken jullie dan ?
En laat iedereen in zn waarde aub. En keuzes maken die ze zelf willen doen. Mensen mogen graag over een ander lullen in het negatieve ..kijk eerst bij jezelf en dan naar een ander.
Ik vind ze erg open en geweldig dat ze een ieder deel uit laten maken van hun leven ! Vergeet niet dat je leeft met camera s in je nek doordat je hier voor kiest en weinig privacy hebt. Er zijn meer familie s die dit hebben gedaan ..petje af en zet de tv op een andere zender aub als het je stoort..sommige mensen vinden het leuk om altijd kritiek te leveren..jammer..

Gast
Leni
november 22, 2020 15:06
Antwoord op  Jolanda bruse

Wij vinden ze leuk en gezellig, er is wat als er geklust wordt, bij ons ook!

Gast
Tedje
november 24, 2020 23:02
Antwoord op  Dolfijn

Als je de ballen had om hetzelfde te realiseren hoefde je ook niet zo jaloers te zijn, want dat is waarom velen een negatief beeld van de familie proberen neer te zetten. Wij zijn in maart naar het chateau in Frankrijk geweest en hebben het prima naar de zin gehad. Wil je ergens naar toe dan hadden ze goede tips. Reserveren bij een restaurant, dan wordt dat geregeld. Ik hoop dat ze zich niets van die jaloerse azijnpissers aantrekken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen