Leonie ter Braak wil Fred van Leer niet in openbaar steunen

Leonie ter Braak wil Fred van Leer, haar oud-collega bij 6 Inside, niet in het openbaar steunen, zoals sommige andere bekende Nederlanders dat doen. Ze vindt dat ordinair, geeft ze aan in de Party.

Leonie ter Braak Beeld: William Rutten

Tv-persoonlijkheid Fred van Leer kwam in een emotionele rollercoaster terecht toen recentelijk een van zijn sekstapes uitlekten. Ruim een week na het uitlekken probeerde de stylist een einde aan zijn leven te maken, wat gelukkig niet is gelukt. Veel BN’ers zaten op de sociale media vervolgens in #TeamFred, maar Leonie hoorden we niet.

‘Dit doe ik niet in de media’

Leonie ter Braak vindt het een beetje ordinair om dit soort dingen in de media te doen. “Fred ken ik van het programma ‘6 Inside’ dat ik presenteerde en waar Fred insider Mode en Lifestyle was. Natuurlijk wens ik hem het allerbeste toe, maar dit soort dingen doe ik nooit in het openbaar.”

Waarom vindt ze dat lastig? “Als ik iemand veel sterkte wil wensen, doe ik dat gewoon privé. Ik sta ook niet dicht bij Fred genoeg om er verder meer over te roepen, behalve dan dat ik het de grootste nachtmerrie vind die je kan overkomen, bekende of onbekende Nederlander. Dit gun je helemaal niemand.”

Sieneke geeft ook mening

Andere bekende Nederlanders staan wel in de rij om Fred van Leer een hart onder de riem te steken, is te lezen in de Party. Het entertainmentblad heeft zelfs ergens in de provincie Songfestival-Sieneke opgegraven. Wat is haar band met Fred dan? “Fred deed de voice-over van Shopping Queens VIPS waaraan ik in 2015 meedeed.”

Oké, en wat vindt zij ervan? “Ik heb hem wel vaker ontmoet en vind het verschrikkelijk wat hij nu moet doormaken. Ik heb Fred een berichtje gestuurd via Instagram om hem een hart onder de riem te steken. Ik hoop dat hij de tijd neemt om hier bovenop te komen.” Lief van Sieneke.

Lees ook: Heftig: Evert Santegoeds kotst op ‘leugenachtige’ Fred van Leer (7 november)

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
november 17, 2020 11:14

Het wordt hoog tijd dat de BN-ers hun privé zaken ook eens privé gaan houden en niet alles de wereld in slingeren.

Gast
Jaap
november 16, 2020 14:41

Nuchtere “BNer”. Leuke vrouw.
Mijn mening is dat van Leer een domme man is om zich zo te laten filmen.verder zal het mij een zorg zijn.

Gast
Frans.D
november 16, 2020 10:08

Maar in bed gaat ook moeilijk met Fred om hem te troosten.

Gast
Nick E
november 15, 2020 19:35

Erg belangrijk hoor wat irritante Leoni ter Braak vind. Bij RTV Oost kon ze niks anders dan giechelen en dom uit de hoek komen. Zij is zo fake als wat.

Gast
annaaas
november 15, 2020 16:52

Sjiek om het stiekem toch openbaar te doen via een reactie aan een roddelblad.

Gast
Koekwaus
november 15, 2020 16:49

Gelukkig, ze bestaan nog! Een normale en nuchtere BN’r.
Laten we deze zeldzaamheid dat Leonie heet in ere houden met z’n allen.

Gast
Meubilair
november 15, 2020 16:22

Daar heeft ze een punt, dat je dat niet breed uit in de media doet.

Gast
PeeWeeJee
november 15, 2020 13:04

Dat Fred-van-Leer-nieuws en alle reacties is om van te kotsen. Al dat meegeleef bij zo’n ranzig figuur, die alles doet om in de publiciteit te komen, zelfs ranzige sexfilmpjes waarvan hij dan weer geen weet heeft, wordt gebruikt om Fred op de kaart te houden in deze barre tijden. En dan neemt Fredje ook nog zowat afscheid van het leven! Is Fredje helemaal van de rol. Graag de komende weken radiostiltje over deze nietsut! Geen aandacht meer aan besteden, hij doet het er om!

Gast
J. Bloemheuvel
november 15, 2020 13:56
Antwoord op  PeeWeeJee

Perfect verwoord.
Een ECHTE kerel kan zijn probleem zelf oplossen.

Gast
J. Bloemheuvel
november 15, 2020 13:57
Antwoord op  J. Bloemheuvel

Een echte kerel.
O, zegt dat dan.

Gast
Ekele
november 15, 2020 15:43
Antwoord op  J. Bloemheuvel

Ik vraag me af of jíj weleens in het openbaar gepoept hebt en zo ja, waar liet jíj je wortel na afloop?

Gast
J. Bloemheuvel
november 15, 2020 13:58
Antwoord op  PeeWeeJee

Ranzig vind ik een veel te milde kwalificatie voor dit figuur.

Gast
Bob
november 16, 2020 09:19
Antwoord op  PeeWeeJee

Prima reactie ,over de dramaqueen ,warum denk je dat die aansteller geen aangifte doet ,dan komt er meer over zijn sexmaat in de bladen ,hij weet verdomt goed wie hij mee naar huis heeft genomen .Geef die gek nog meer podium Niets.

Gast
Fer
november 16, 2020 19:59
Antwoord op  PeeWeeJee

Goeie tekst pwj

Gast
Toedeloe
november 15, 2020 12:50

Leonie heeft helemaal gelijk. Al die BN’ers die altijd direct na een overlijden klaarstaan om te RIP’en en te pronken met hoe goed ze het lijk gekend hebben, vreselijk.

Gast
BMX
november 15, 2020 12:46

Ik denk nog steeds dat het één grote fake bedoeling is geweest. Of mag ik dat niet denken?

Gast
Ray
november 15, 2020 13:06
Antwoord op  BMX

Je mag het denken, maar denk het dan wel goed. Je bedoelt “bedoening”.

Gast
Frank Mollema
november 15, 2020 12:41

Wat een lelijkerd, er is toch wel wat beters te vinden? Hier kan ik niet lang naar kijken.

Gast
Mousy
november 15, 2020 12:40

Respect voor haar mening / opvatting. Deden dat er maar meer. 😁

Gast
Rick
november 15, 2020 12:33

De grootste nachtmerrie die je kan overkomen? Fred heeft dit toch zelf gedaan?

Gast
Mono
november 15, 2020 12:32

Een te respecteren mening. Veel van die zogenaamde BN’ers proberen op die manier de situatie om hen te laten draaien.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen