Drama Fred van Leer: zeer heftige seksvideo uitgelekt

Fred van Leer wordt getroffen door een enorm persoonlijk drama. Er is een zeer heftige seksvideo van de presentator uitgelekt. Dat was donderdagavond het openingsnieuws van Shownieuws. De presentatoren van Shownieuws zaten naar eigen zeggen met een ‘knoop in de maag’ aan de desk, maar vonden toch dat ze het nieuws moesten brengen. “We beginnen de uitzending met een verschrikkelijke avond voor Fred van Leer, Albert“, begon presentatrice Dyantha Brooks.

Albert trok daarop een zeer ernstig gezicht. “Ja, ik begin de avond met een diepe zucht. Toen ik hier de redactie binnenkwam, was er een video ontdekt en aangereikt via Instagram waarop je Fred van Leer ziet in een situatie waarin je Fred van Leer niet wil zien en hij zichzelf ook niet wil zien.”

Het filmpje werd niet uitgezonden in Shownieuws. “We gaan het filmpje natuurlijk niet delen, want dat is strafbaar, het is duidelijk gefilmd door iemand die door Fred van Leer uitgenodigd is en Fred waarschijnlijk onder invloed van iets heeft gebracht. Hij laat hem dingen doen die gewoon echt verschrikkelijk zijn om te zien.”

Story-baas Guido den Aantrekker: “Maar seksueel bedoel je dan? Ik denk dat we dat wel even moeten duiden.”

Albert: “Onder andere, ja. Ik vind dat we zo min mogelijk moeten duiden.”

Guido: “Ja, maar anders blijft het natuurlijk wel een beetje vaag denk ik.”

Albert: “Ja, maar dat is zo’n ontzettend precair verhaal. Aan de ene kant is het een filmpje dat je gezien hebt en het is niet alleen seksueel, maar ook intimiderend en zelfs discriminerend, laat ik dat ook zeggen. Er wordt duidelijk een soort statement gemaakt tegen homo’s, dat kan ik toch wel zo zeggen op die manier. Het is heel triest.”

Dyantha: “Iedereen mag weten dat we allemaal met een enorme knoop in onze maag deze show in zijn gegaan.”

Deskundige Anouk Smulders: “Kijk het niet, deel het niet, schenk er geen aandacht aan.”

Albert: “We zijn een shownieuwsprogramma, dus als zoiets gebeurt moet je het melden. Fred is hartstikke bekend. We laten echter niets zien en beschrijven ook niet expliciet wat er te zien is. We roepen ook op om het niet te delen.

Fred van Leer ontvangt op sociale media veel steunbetuigingen. Mensen die het filmpje gezien hebben zijn in shock; sommigen spreken van een ‘rape video’. Anderen nuanceren dat; er staan weliswaar teksten op zijn lichaam geschreven als ‘homo’, maar het zou ook kunnen dat hij van vernedering houdt.

Naar verluidt is Fred gisterenavond naar de politie gegaan. Hij heeft zelf nog niet gereageerd.

In de zomer lekten nog expliciete naaktfoto’s uit van Ferry Doedens, waarop te zien hoe hij aan het masturberen is. Die werden uiteindelijk verwijderd van het internet.

Foto: RTL

76 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Donny
november 3, 2020 20:33

Fred betaald zeker en goed, denk je dat marokaan gratis is

Gast
Bastiaan
oktober 31, 2020 15:56

Ja waarom zou je prive dingen als dit ook filmen….

Gast
Marco
oktober 31, 2020 14:30

Albert Verlinde is om te kotsen hoe hij het bracht. Door hem werd ik nieuwsgierig en had het flimpje binnen 5 minuten binnen. Fred weet prima wat hij doet, vind het blijkbaar prima zich erbij te laten filmen en brandt nu zijn gatje. Meest walgelijke nogmaals was het grafgezicht van Verlinde en zijn interpretatie van het geheel.

Gast
Huawei
november 5, 2020 23:40
Antwoord op  Marco

Stuur is

Gast
wilfred degens
oktober 31, 2020 09:27

Wat nu weer? Niemand op straat die wist wie Fred van Leer was? En een stevige scheut exhibitionisme in je genen en wanhopig op zoek naar bekendheid? Dan heb je de juiste hersenmix om zoiets te bedenken en te doen. Who cares?

Gast
Sigmund
oktober 31, 2020 08:54

Goed zo Marloes, haal de angel er maar uit!

Gast
Wyatt
oktober 31, 2020 07:53

Fred is gewoon een kinky fucker. 🤣

Gast
Martien
oktober 30, 2020 18:17

Dit heet Findom, zoek het eens op zou ik zeggen.

Ieder zijn ding maar mij niet bellen.

Gast
System of a downy
oktober 30, 2020 17:55

Fuck the System!!!

Gast
Marloes
oktober 30, 2020 17:24

Nou heb het filmpje gezien echt stelt zo niks voor. Je ziet Fred zich aftrekken en blowen. En iemand die dom tegen hem praat. Nou als we dit als schokkend ervaren dan zegt dat wat over de vertrutting van Nederland. Fred je mag er wezen en draag het met trots

Gast
Ard
oktober 30, 2020 17:11

Wat een sukkel, ik ben ruimdenkend maar wat een loser. Fred heeft hem er waarschijnlijk voor betaald ook nog om vernederd te worden.

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 30, 2020 16:52

Staat het al op Por… Hub ?

Gast
Lies
oktober 30, 2020 15:59

Leuk filmpje

Gast
Carlo
oktober 30, 2020 15:22

https://youtu.be/uUBSnIBKcQA

Carlo zag t vier jaar geleden al aankomen. Fred zijn fascinatie voor maroc jongens.

Gast
Peter
oktober 30, 2020 15:04

Nu ziet de linkse elite en de BN’ers in hun Amsterdam zuid en laren bubbel ook hoe gevaarlijk bontkraagjes kunnen zijn. Gordon was al eerder slachtoffer, nu dus ook Fred van leer. Eigen schuld allemaal. Ik hoop dat Fred dit mentaal aankan en geen gekke dingen gaat doen. Gelukkig staan al zijn liefhebbende bn’ers klaar om hem te helpen. Maar wel nadat ze zich verbrokkelt hebben aan zijn filmpje. Bas Smit heeft dit ook al verspreid tussen zijn vrienden. Wat een held eh.

Gast
Miep
oktober 30, 2020 14:54

Kijk hoe jullie reageren !!!
Schandalig stelletje tyfus honden ….

Gast
Josefien
oktober 30, 2020 14:29

Eigen schuld, dikke bult (zal ie wel hebben gehad).

Gast
Kwakje
oktober 30, 2020 14:20

Heel dom van Fred, als BN’er weet je dat je heel erg op je qui vive moet zijn, dat is de prijs van de roem. Fred zal nu met het schaamrood op de kaken en met een diepe depressie en nog veel meer spijt op de bank zitten. Dit is onomkeerbaar, lik je wonden en weet dat alles voorbij gaat….

Gast
Keta Minek
oktober 30, 2020 14:13

Snap de link met papiesia paaij niet. Dat was gewoon geil, alleen een beetje zout. Niks mis mee.

Gast
p
oktober 30, 2020 14:06

en maar klagen dat niemand een relatie met je wil… vind je het gek? wie wil een relatie met iemand die een verleden met ranzigheid heeft? come on..

Gast
Lariekoek
oktober 30, 2020 14:04

Wat is de reden dat men dit niet in de privésfeer wilt laten? M.a.w., waarom neemt men dit soort dingen op?

Gast
M.
oktober 30, 2020 13:15

Waarom doen mensen elkaar zo pijn?! Onbegrijpelijke dat je iemand drogeert zulke vernederend dingen laat doen en ook nog een filmt, Fred moet echt aangifte doen en hopelijk komt de Fred van Leer wet en dat nooit meer iemand mag overkomen. Het is echt verschrikkelijk, vernederend en bovenal respectloos. Empathie mensen Empathie. Veel sterkt Fred, jij bent een top gozer… Nederland houdt van je, vergeet dat niet, miljoenen mensen gaan naar je show kijken naar jouw programma’s, omdat jij het waard bent.

Gast
Luno
oktober 30, 2020 12:59

Zeer heftig ook dat nog wel!! 😂😂

Gast
Flauwe Kul
oktober 30, 2020 12:59

Oh, ik dacht een aflevering te zien van “Lang leve de Liefde met BN-ers”! ☺

Gast
Tinus
oktober 30, 2020 12:38

Dit zie je bij hoge ambtenaren ook veel.
Omdat ze heel de dag de touwtjes in handen hebben en controle uitvoeren, compenseren ze dat met onderdanige seks.
Dus je hoeft je niet te schamen hoor fred.

Gast
Iel
oktober 30, 2020 12:27

Lijkt wel alsof hij kickt op de vernedering.
Dan is dit de ultieme vernedering.
Er zat ook een naald in zijn schaamstreek.

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 30, 2020 12:24

Heb het gezien en het was wel echt vernederend. Krijg bijna medelijden met hem..

Gast
colette
oktober 30, 2020 12:22

Vies pervers ventje net Pies Paay

Gast
Pipet
oktober 30, 2020 12:15

Ik heb het filmpje gezien en Fred krijgt opdrachtjes van een buitenlander.
Fred is met stift op buik beklad met de tekst HOMO fuck the system.

Fred houd wel van het slaafje spelen.

Gast
Mark
oktober 30, 2020 11:57

Na Gordon is bij deze de tweede kandidaat van het nieuwe SBS 6 programma My Grindr Date Went Wrong bekend. Binnenkort worden meer namen bekend gemaakt. In de wandelgangen gonst al de naam van Ferry Doedens.

Gast
Xxxx
oktober 30, 2020 11:57

Kan me levendig voorstellen waarom Kwalbert en Joop van der Ende niet meer door 1 deur kunnen. Kan Joop geen ongelijk geven.

Gast
Gérard Joling
oktober 30, 2020 11:33

OMG…Frits Huffnagel helemaal katje lam net bij WNL. Ik ben niet gebeld!

Gast
Freddy
oktober 30, 2020 11:20

Heeft niemand een link?

Gast
mike
oktober 30, 2020 11:19

Inmiddels gezien. Bontkraagje vernederd hem en hij schijnt ervan te genieten. Kan nooit meer presentator zijn van een programma als Dra Race aangezien hij homoseksualiteit an sich als minderwaardig laat zijn in het filmpje.

Gast
Henk
oktober 30, 2020 11:12

Wie heeft het filmpje 😂😂

Gast
Claire
oktober 30, 2020 10:51

Fred van leer is een vieze zieke nicht net als dikzak, viezerik en junk Gordon en net als die viezerik en junk Ferry Doedens

Gast
Bennie Shuqer
oktober 30, 2020 10:18

Een zeemansknoop van een matroos in zijn rectum waarschrijnlijk

Gast
pepe
oktober 30, 2020 10:17

ging al rond op twitter voordat shownieuws het gewhatsaped zou hebben gekregen

is ook vrij logisch omdat twitter zo ongeveer het traagst is qua social media met bannen en blocken

Gast
Luister
oktober 30, 2020 10:01

Hypocriet volkje daar, achter de desk.
Hij is niet onder invloed gebracht. Hij is gewoon een vieze vuile gore flikker.

Gast
critikast
oktober 30, 2020 09:58

Dat gezicht van Verlinde. Hoe schijnheilig, vilein, gemeen, achterbaks, hypocriet en intens verdorven kun je zijn ! Met een stalen gezicht melden dat je het er liever niet over hebt, maar intussen zichtbaar verkneukeld melden dat het je spijt dat je het wel moet melden. Verlinde en zijn soort zijn de eersten die gaan overlopen als ons land nog ooit prooi wort van een bezetter !

Gast
Anouk
oktober 30, 2020 09:46

Iedereen weet dat Fred van Leer dol is op Marokkaantjes, dit moest natuurlijk een keer mis gaan.

Gast
MolTalk
oktober 30, 2020 09:24

Ik zou 4Chan maar in de gaten houden, als je echt interesse hebt. Duikt daar ongetwijfeld op.

Gast
Jantje
oktober 30, 2020 09:17

Arme Conny schalke. Die meid leeft al jarenlang enkel van inkomsten Fred en weet zich nu geen enkele raad met het hele verhaal. Hoop dat Fred dit mentaal aan kan. Enorme diva maar van binnen onzeker. Zijn omgeving moet hem goed in de gaten houden en dan bedoel ik niet die oud zuid wannabes en bn’ers die op premieres “zich zo zorgen maken om Fred”.

Gast
Bennie
oktober 30, 2020 09:15

‘Met een knoop in onze maag’.

Je moet maar durven om het met droge ogen te beweren. Iemand helemaal kapot maken omwille van kijkcijfers.

Het is walgelijke televisie, van een walgelijk programma, van een walgelijk programma, van een walgelijk bedrijf achter dit programma.

Gast
Karbonade
oktober 30, 2020 09:11

En in datzelfde Shownieuws zaten ze heel empathisch te zemelen over de se ksvideo van Paay en de uitspraak van de rechter.
Dat ze er zo enorm onder geleden heeft en in therapie is gegaan.

Anyway, iemand een link naar de video van Fred van Leer?

Gast
L.
oktober 30, 2020 09:02

Wat vreselijk voor Fred. En hoewel shownieuws inderdaad een show-programma is, had je dit niet hoeven melden. Het is al erg genoeg. Veel sterkte voor Fred. Het gaat niemand iets aan wat een ander tussen de lakens doet.

Gast
Leernicht
oktober 30, 2020 08:56

Maar begrijp ik goed dat hij aangifte gaat doen vanwege het filmpje en dus niet omdat hij zogenaamd gedrogeerd en verkracht is geworden?!!!
In dat geval weet je weer genoeg. Ook deze hysterische leernicht houdt ervan zijn neus flink te poederen en Jan en alleman binnen te laten voor een stevige neuksessie onder genot van nog meer middelen. Type Gordon dus.
Geen medelijden mee. En doei!

Gast
Witte pater
oktober 30, 2020 08:54

Ha Ha Ha pisnichtende BNNers aan de schandpaal het riool kan niet ver genoeg open voor deze zelfpijpers!

Gast
ZeerNetteHeer
oktober 30, 2020 08:54

TV-presentator Fred van Leer
Ging weer eens flink te keer
Hij verkrachtte een onschuldige vrouw
Maar nu heeft de viespeuk berouw
Om zijn gedrag definitief af te leren
Kunnen ze Fred het beste castreren
Zonder balletjes valt ook wel te leven
En zal Fred geen aanstoot meer geven.

Gast
Uuuh
oktober 30, 2020 08:53

Heeft ie bezoek gehad van diezelfde jongens die ook bij Gordon zijn geweest?

Gast
Sufk*t Smulders
oktober 30, 2020 08:46

Anouk Smulders: “Kijk het niet, deel het niet, schenk er geen aandacht aan.”

Dat maken we altijd nog zelf wel uit, sufkut!

Ik durf te wedden dat ze zelf met het kwijl op d’ r kin het filmpje keer op keer blijft bekijken en ook de rest van de hypocriete bende bij Shownieuws, want ze geven het maar wat graag aandacht, ook op FB!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen