Goed nieuws voor Gordon: ‘OM wil belager langdurig de bak in’

Mooi nieuws voor Gordon: de 23-jarige jongen die verdacht wordt van de roofoverval op de SBS 6-ster eind september moet op 22 december voor de rechter verschijnen en de inzet lijkt een langdurige celstraf.

Gordon Beeld: William Rutten

Het zal op 22 december gaan om een pro-formazitting, een zitting die plaatsvindt als het onderzoek nog gaande is, zo laat de rechtbank weten aan Shownieuws. “Er is twee uur voor de zaak uitgetrokken”, laat de woordvoerder van de rechtbank weten.

Goed nieuws

Shownieuws-deskundige Bart Ettekoven vindt het ongelooflijk snel dat de zaak al over een maand van start gaat. “Het lijkt mij voor Gordon heel goed nieuws, want heel vaak hoor je dat dit soort dingen heel lang duren. Ik kan me voorstellen: hoe eerder deze mensen vastzitten, hoe eerder hij rust heeft in deze zaak.”

Oud-strafpleiter Bram Moszkowicz denkt dat Gordon tevreden kan zijn. “Wat Gordon zal plezieren denk ik, is dat deze man is gedagvaard voor de meervoudige kamer van de rechtbank en niet een enkelvoudige kamer. Enkelvoudig is de politierechter, de meervoudige kamer zijn drie rechters.”

OM zet hoog in

Wat houdt dat precies in? Bram legt uit: “Bij de politierechter kun je een maximale gevangenisstraf krijgen van één jaar, dus dit betekent dat ze hoog inzetten bij het Openbaar Ministerie.”

Bram kan geen verwachting uitspreken over de straf die gaat volgen. “Dat is niet te doen, dat kun je niet zeggen, alleen de meervoudige kamer betekent dat het OM voor een langdurige gevangenisstraf zal gaan.”

Trauma

Gordon is zeer bruut overvallen in zijn woning in Amsterdam. Hij werd naakt mishandeld en gekneveld in zijn woning. Toen de daders gevlucht waren, rende Gordon naakt de straat op, tot verbazing van de mannen van VI. Het duurde toen heel erg lang dat hij door omstanders geholpen werd, meldde Gordon.

In die twintig minuten dat Gordon naakt door de Amsterdamse museumbuurt rende, vreesde hij te worden gefotografeerd door sensatiezoekers. Dat is, gelukkig voor iedereen, niet gebeurd.

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
L. Van Veer
november 22, 2020 03:36

Wetende dat gordon er niet vies van is om knullen op te pikken om samen met ze de jakuzzi te delen… Zou dit zo maar n heel andere twist kunnen krijgen. Gordon laat zich graag betalen om met zijn kop in t nieuws te komen.

Gast
putting
november 21, 2020 13:45

Koen Kardashian, Gordon en Fred van Leer: allemaal aandachtsziek en bruut beroofd. Iets met de soort van dates die zij hebben gehad?

Gast
Caat
november 21, 2020 11:39

Ik hoop dat deze gast een flinke douw krijgt. Iemand beroven en mishandelen in z’n eigen huis is wel heel erg laag. Ik hoop echt dat Gordon zichzelf weer bij elkaar kan rapen na alle ellende en stront die hij over zich heen krijgt. Zoiets gun je toch niemand.

Gast
Donald
november 21, 2020 11:36

Gaan ze bij het OM ook maar zo voortvarend te werk als het om gewone burgers gaat. 6,5 jaar lang een politicus treiteren en dan met grijnzende verwaande rotkoppen een interview geven in de Televod dat je het zo goed gedaan hebt. Wereldvreemde elitaire valse prutsers daar bij het OM.

Gast
John de hol van sbs 6
november 21, 2020 11:34

En nu stoppen met te proberen te zingen valse nicht

Gast
Andries K.
november 21, 2020 11:12

Mijn God, je zal het maar naakt zijn tegen gekomen op straat. Lijkt me ook geen pretje.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Andries K.
Gast
arjen
november 21, 2020 18:40
Antwoord op  Andries K.

Daar kikt hij op.

Gast
Harry :-D
november 21, 2020 09:56

Gordon sanitaire

Gast
Carl
november 21, 2020 09:32

Gaat deze ziekelijke fantast ook Grindr aanklagen?

Gast
Respect ✌️
november 21, 2020 09:31

Nu die Gordon ook verplicht opsluiten , is toch niet normaal dat die nicht onder invloed naakt door de straten van A’dam rondzwerft.

Gast
arjen
november 21, 2020 09:27

Voorkeursbehandeling voor Gordon ?

Gast
Dave Filet
november 21, 2020 09:06

Goed nieuws voor Gordon!

Gast
Meubilair
november 21, 2020 08:53

Langdurig is nooit lang genoeg. Dus ik heb zo’n vermoeden dat Gordon uit z’n gestyleerde bilnaad springt als-ie de eis hoort…

Gast
Harry :-D
november 21, 2020 08:48

Twintig minuten? Naakt? Door de Museumbuurt?

Rare manier om publiciteit voor een overval te
genereren. O, wacht es even… Kort daarop
kwam zijn nieuwe single toch uit?… Oké…
Nee, zonder dollen… Naakt gekneveld
worden is voorwaar geen pretje. Daar
weet de vrouw van Andries alles van…

Gast
Psycholoog Kalteis
november 21, 2020 08:45

Het wordt pas echt goor als de verdediging van de verdachte aan het woord komt. Tot nu toe horen we namelijk een tamelijk eenzijdig verhaal. Dit kan net als met die geile whatsappjes aan die doktersassistent nog wel eens als een boomerang in het gezicht van Heuckeroth terugkeren.

Gast
Patty Koot
november 21, 2020 09:12
Antwoord op  Psycholoog Kalteis

Game over voor Gordon.
Game over voor Talpa.

Gast
Greet
november 21, 2020 14:08
Antwoord op  Psycholoog Kalteis

Dat verwacht ik ook.

Gast
Sonja
november 21, 2020 15:08
Antwoord op  Psycholoog Kalteis

Boomerang?

Gast
Patty Koot
november 21, 2020 08:38

Sleaze and dirt & more sleaze and dirt, maar scoren ho maar.
Lekkere zendergroep daar!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen