Gordon doodsbang voor uitlekken naaktfoto’s na roofoverval

Gordon was na de roofoverval in zijn woning in Amsterdam doodsbang voor het uitlekken van zijn naaktfoto’s. Hij stond daarna namelijk twintig minuten lang volledig naakt op straat. Dat vertelt hij aan Privé TV.

Gordon Beeld: William Rutten

De SBS 6-ster werd anderhalve maand geleden mishandeld en beroofd in zijn appartement boven de Blushing in Amsterdam. Toen zijn belagers gevlucht waren, rende Gordon volledig naakt de straat op, tot verbazing van critici als Johan Derksen. Nu onthult Gordon dat hij maar liefst twintig minuten lang naakt in de Paulus Potterstraat stond.

Men lachte om naakte Gordon

Voorbijgangers vonden het nogal lachwekkend dat Gordon middenin de nacht naakt over straat rende. “Het meest heftige was voor mij het feit dat ik compleet naakt de straat op ben gelopen, om hulp heb geroepen en dat er niemand stopte. Dat was voor mij het allerergste”, vertelt de entertainer aan Privé TV.

Het duurde tientallen minuten voordat iemand Gordon aandacht gaf. “De eerste die stopte was een jongen op zijn fiets en dat was echt na een kwartier of twintig minuten. Ja, zo lang heb ik op straat gestaan. Taxichauffeurs reden door en lachten me uit, fietsers kwamen voorbij en keken om van: wat is dit?!”

Gordon vreesde voor naaktfoto’s

Gordon vreesde nog het meest dat er foto’s van zouden uitlekken. “Het is een mirakel dat er geen foto’s van me zijn gemaakt. Dat is nog mijn grootste angst geweest ook, want ik stond daar poedelnaakt op straat gewoon. Moet je je voorstellen wat dat met je doet als mens.”

Maar waarom stond hij in vredesnaam volledig naakt voor de Blushing? “Ik was bang dat ze er nog waren en ze me achterna zouden komen. Je haalt je allemaal dingen in je hoofd.”

Uit de hand gelopen Grindr-date?

Veel mensen vinden het uiterst merkwaardig dat Gordon tijdens de roofoverval helemaal naakt was en bovendien naakt werd vastgeboden door zijn belagers. Er gingen daarom veel geruchten dat dit een uit de hand gelopen date via homodatingplatformen als Grindr of Bullchat was.

Als Gordon gevraagd wordt of het inderdaad een uit de hand gelopen date was, dan ontkent hij het opvallend genoeg niet. “Ik ga niet in op roddels”, zegt hij op Radio 538.

Vrees voor schietpartij in Blaricum

Gordon vertelt op Radio 538 ook dat hij er nog steeds niet helemaal bovenop is. “Het gaat heel erg op en af. Als je zoiets traumatisch meemaakt, ben je eerst van slag. Het heeft zo’n impact op mijn leven gehad, dat kan ik je niet uitleggen. Ik ben enorm bang en angstig, zelfs in mijn eigen huis in Blaricum.”

De RTL 4-ster vreest zelfs voor een schietpartij bij zijn woning in Blaricum. “Ik doe ’s avonds mijn gordijnen en luiken dicht, bang dat ze door mijn ramen schieten. Dat soort krankzinnige ideeën krijg je.”

“Mijn beste vriend Patrick is de eerste weken bij me gebleven. Er is altijd wel iemand bij me. Soms weet ik niet wie het is, ha ha ha.”

53 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Goor'68
november 15, 2020 21:17

Ja als Gordon zn klep opentrekt, is er gelijk gevaar voor, ruzie, niet te harden muziek, egocentrisch gebabbel en wat nog meer. Nu komt er ook nog bij een evt naaktfoto of video. Kan ie niet beter wat Geer Goor spul gaan opnemen, dat was wel aardig.

Gast
Ik ik
november 14, 2020 17:54

Wij zijn meer bang voor het uitlekken van Gordon zijn muziek

Gast
Misutoria
november 14, 2020 15:14

Gordon die snachts naakt op straat rent in een chique straat en dan heeft gewacht tot na 20 minuten en dan eindelijk, jawel, een “jongen” Gordon kwam helpen.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:32

Wordt tijd dat Corrie met een vrouw gaat trouwen  als hij er 1 kan krijgen  en vasthouden … denk dat ze luid gillend het pand uitvliegen

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:19

LOL  niemand die  de narcist wilde helpen ze dachten natuurlijk die zoekt aandacht geen hond is geinteresseerd in een naakte Gorrie

Gast
Ap gast
november 14, 2020 11:55

Gordon, tranen staan in zijn ogen,begint zowat te huilen,en gelijk daarna weer een stomme opmerking en lacht weer overdreven,ik denk dat hij alles bij elkaar liegt,hij schreeuwt om aandacht,echt een zielig mannetje,Gorden ga lekker naar Africa,en kom niet meer terug,we zitten ook niet op je zangkunst te wachten,narcist.

Gast
Richard.
november 14, 2020 10:48

Respect komt te voet en gaat te paard.

Gordon heeft het Nederlandse publiek al zo ontzettend vaak in de zeik genomen.
Onmogelijk dat dit karakter ooit nog serieus genomen kan worden.

Gast
Moeder Theresa
november 14, 2020 09:33

Wat een nare opmerkingen toch allemaal. Verplaats je eens in Gordon. Ik ben ook geen fan maar je hoeft toch geen fan te zijn om een beetje respect op te brengen? Lekker anoniem vanaf je zolderkamertje lelijke dingen schrijven is pas triest…

Gast
Jeroen Smit
november 14, 2020 10:46
Antwoord op  Moeder Theresa
  • Respect kun je niet afdwingen. Het woord respect heeft inmiddels weinig waarde, een ieder die te weinig gehoord is vraagt om respect. Het leven van deze artiest bestaat nu echt niet uit hoogtepunten waar we hem verdienstelijk om moeten zijn. Integendeel zelfs hij is niet echt een uithangbord voor de horeca, community, schrijverswereld. Respect moet je keihard verdienen en nogmaals niet afdwingen. Je naamgenoot daar heb ik wel respect voor niet deze over de marktkraamgetilde zelfgenoegzame artiest.
Gast
Bastiaan
november 13, 2020 20:14

aandacht aandacht en aandacht, laat je opnemen!

Gast
Carl
november 13, 2020 19:45

Laten we deze narcistische fantast voortaan negeren met zijn allen. Daar heb je hem het ergst mee. Hij en Fred van Leer moeten vooral doorgaan met het in huis halen van vage types. Eens gaat het nog eens verschrikkelijk mis. Sukkels.

Gast
Help
november 13, 2020 19:22

Hard of zacht piemeltje ?
Of rubbertje of zonder rubbertje ?

Gast
Caat
november 13, 2020 17:17

Ik denk dat Gordon iemand in dienst moet nemen om hem te beschermen tegen zichzelf.

Gast
M vd Hout
november 13, 2020 17:02

Cordon schreeuwt om aandacht ziele poot

Gast
JoopH
november 13, 2020 15:58

Ik weet het niet met die Gordon, in Op1 deelt hij de vreselijkste dingen, vooral over zichzelf en een seconde later ligt ie weer in een deuk.

Gast
Jeroen
november 13, 2020 15:48

Die angela kan echt alles en ze heeft nu ook al verstand van zingen. Ze was al een kenner in design, organiseren van een talkshow, viroloog. Wat kan ze eigenlijk niet. Uit betrouwbare bron weet ik dat ze elke dag een zak chips eet en dat ze vervolgens op haar dikke reet zit en tv kijkt. Ik vraag me af of zij vroeger geen man was. Ze heeft in ieder geval een stem van een man en ook de uitspraken van een man. En nou vooruit dan, ook de bouwvakkers reet van een man.

Gast
Cees
november 13, 2020 14:39

Kreeg Gordon geen harde plasser van die jongen op de fiets?

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:20
Antwoord op  Cees

LOL

Gast
robert
november 13, 2020 13:34

Brrr, ik wil mij er nu al geen voorstelling van maken, dat koddige lijf met dat kleine fluitje rondbengelend.

Gast
Tonnie Rober
november 13, 2020 12:51

“Gordon doodsbang voor uitlekken naaktfoto’s na roofoverval”
Wat dacht je van ons?

Gast
Leo
november 13, 2020 12:30

Je kan het ook positief zien Gordon. Amsterdam is zo vrij dat mensen je laten gaan/in waarde laten als je ’s nachts naakt over straat loopt. Denk dat veel bestuurders je hulp roep niet gehoord hebben of dachten dat je een joke maakte (mogelijk voor een TV-programma).

Gast
Leo
november 13, 2020 12:31
Antwoord op  Leo

Of een snuifje teveel gedaan te hebben ;)

Gast
Nick Ensch
november 13, 2020 12:28

Niet alleen Gorden wij ook!!!!!

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Nick Ensch
Gast
COkijkers
november 13, 2020 12:19

Wie wil er nou een naakte Gordon zien?, ik niet in ieder geval. Gordon is totaal niet meer geloofwaardig, gisteren ook weer bij Op1. Hij leeft in een droomwereld waar hij denkt dat alles om hem draait, hij is zielig, slechtoffer, hem word onrecht aangedaan. Snuift er ook nu nog op los, want afkicken van drugs en drank doe je niet in 1 maand. Waar mensen maanden of jaren over doen om van hun verslaving af te komen, lukt het Gordon in 1 maand. Ja echt niet, das gewoon weer schreeuw om aandacht. Hij flopt op SBS, zijn zaak loopt niet zoals gehoopt. Geen zangcarrière, niets loopt goed.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:21
Antwoord op  COkijkers

Corrie zelf loopt ook niet   goed   het blijft een kneus

Gast
Mark
november 13, 2020 12:05

Geen zorgen Gordon, die foto wil niemand zien. En anders zijn er nog ellenlange wachtlijsten bij de psychiater voor getraumatiseerde kijkers.

Gast
Josefien
november 13, 2020 12:02

Oh, maar die gaan allang rond op sociale media. Vies hoor.

Gast
Minoes
november 13, 2020 11:58

Paris Hilton en Kim Kardashian zijn er groot mee geworden.
Wij hebben straks Fred en Gordon als supersterren.

Gast
Sally
november 13, 2020 12:01
Antwoord op  Minoes

Het was nog wel geil om te zien hoe Kim aan die lans werd geregen, maar Paris lag erbij met een kop van ik maak nog liever de kelder schoon.

Gast
Nono
november 13, 2020 13:33
Antwoord op  Sally

Prinsesje is moe

Gast
rollie
november 13, 2020 15:10
Antwoord op  Sally

“Duurt het nog lang? Ik moet de bus halen.”

Gast
Duco van Deugen
november 13, 2020 11:58

Zou er iemand zitten te wachten op een foto van die 8 cm van hem?

Gast
Trui
november 13, 2020 12:06
Antwoord op  Duco van Deugen

Nee niemand .

Gast
Gerard Cocks
november 13, 2020 11:54

Wat een intens walgelijk stuk onmens is deze man toch. Zonde van de zuurstof. Laat hem lekker zijn aandachtsprostitutie loslaten in een township bij Johannesburg. Dan piept ie wel een toontje lager, doorgesnoven stuk ellende dat het is. Kusje.

Gast
Umfufu
november 13, 2020 11:52

Ja, Fred van Leer eiste alle aandacht op, dus het moet weer even onder de aandacht worden gebracht.

Gast
Pauline
november 13, 2020 11:49

Wat is het toch een walgelijke aandachtsgeile borderline narcist die compleet mislukt is zeker na zijn valse optreden in op1

Gast
IngridHenk
november 13, 2020 11:48

Alleen met dit soort berichten kan Gordon weer aandacht krijgen. Hij is daarom doodsbang dat de berichtgeving over de zogenaamde overval daarbij blijft en probeert nu deze nieuw leven in te blazen.

Gast
Tycho Graagnat
november 13, 2020 11:51
Antwoord op  IngridHenk

Aandacht en geld. Want ja hij heeft maar wat vaak geklaagd in de media over zijn financiele positie.

Gast
Respect ✌️
november 13, 2020 11:41

“Dat was voor mij het allerergste”, GGRrrr wat een waardeloze nicht is het toch , het allerergste is het voor de mensen die jouw naakt hebben gezien slappe hap! En waarom mag hij ongestraft naakt op straat rondlopen, geef hem een boete of taakstraf die viespeuk.

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Respect ✌️
Gast
Kin Ki Jim
november 13, 2020 11:35

Daar kan en mag je bang voor zien.

Gast
Corry Jankbal
november 13, 2020 11:35

Maar was Gordon onder invloed toen hij besloot naakt zijn appartement uit te rennen?

Gast
Pettie Fart
november 13, 2020 11:33

Volgens mij hoopt hij heel hard dat zijn zogenaamde naaktfoto’s online komen, maar niemand geeft een neuk, Gordon!
Het feit dat deze hysterische junk het zoveel erger vindt geen hulp van onwetende mensen te hebben gekregen -en maar blijft wijzen naar deze groep- dan de daad van zijn zelf gekozen ‘overvallers’ zegt veel over hoe deze klapmongool van een doorgesnoven narcist denkt.

Gordon; ´´ Er is altijd wel iemand bij me. Soms weet ik niet wie het is, ha ha ha.”

Zum kotzen! Volgende keer dus niet meer janken als je in je uitgewoonde anus de straat op moet voor wat aandacht!!

Gast
Tycho Graagnat
november 13, 2020 11:53
Antwoord op  Pettie Fart

Juist en achteraf een ‘fred van Leertje’ doen….

Gast
Garry glamour
november 13, 2020 11:32

En daar is ie weer , Gordon .
Voor de zoveeeeelste keer zijn overval uitbuiten .
Het is triest voor Gordon dat de foto’s niet zijn uitgelekt omdat hij anders nog meer aandacht zou kunnen krijgen .Jammer jammer lek ze uit , ik wil aandacht .
Gordon is ziek , heel ziek , de nationale aandachtshoer van Nederland , die we kennen van alle leugens en niet van alle hits die hij ooit had .
Hoever kan een mens zinken ?.

Gast
Sukkel
november 13, 2020 11:31

A.
A.
N.
D.
A.
C.
H.
T.
S.
H.
O.
E.
R.

Aandachtshoer.
Ik begrijp het.

Gast
Karbonade
november 13, 2020 11:41
Antwoord op  Sukkel

Tegenwoordig heeft Gordon stevige concurrentie van Fred van Leer als aandacht sh0er.
En Rogier Smit nadert beide ‘heren’ met rasse schreden.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:26
Antwoord op  Karbonade

De 3 griezels van Nederland  Rogier Gorrie en  F van het Leertje   ja daar kan je mee voor de dag komen  lach me gek als  eerdaags Rogier [heet Gerrie]ook  naakt op straat loopt het begint al met zijn naakte pan 

Gast
Greet
november 13, 2020 11:30

20 minuten is heeeel lang en niemand die stopte?Kun je toch nagaan.Of het is niet waar of hij liep zijn bekende flauwe grappen te maken.Dan fiets je gelijk door.Een mens in nood wordt echt wel geholpen.

Gast
Rob
november 13, 2020 11:32
Antwoord op  Greet

Een mens wel ja.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:27
Antwoord op  Greet

Ik kom nu al niet meer bij  Corrie  naakt op straat jammer dat niemand het heeft gefilmd

Gast
Jaja
november 13, 2020 11:28

Aandachtshoer die Gordon!

Gast
De observator.
november 13, 2020 11:25

O Mij n God.
Laat het niet waar zijn!

De aandachtshoer die nog niet genoeg aandacht heeft gehad wil graag aandacht voor de naaktfoto’s waarvan hij niet wil dat iemand weet dat ze bestaan!!

Ojeetje, Gordon! Wat errug!!
Hebben ze jou soms ook vastgebonden om te chanteren en te beroven??
Of heb je het gewoon helemaal zelluf in scène gezet om weer is een keertje in het middelpunt van de belangstelling te staan??
Het was alweer een dag of tien geleden je dat je tegen de pers zei dat je met de hulp van een psychiater probeerde deze vreselijk traumatiserende ervaring te verwerken en te vergeten.

Nou, dat is je schijnbaar gelukt.
Nu even afwachten in welke talkshow je mag komen vertellen hoezeer dit alles je heeft geraakt.

Kassa.

Gast
Noortje
november 13, 2020 11:23

Wij hebben dezelfde angst, Gordon. BAH!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen