Caroline aan desk Shownieuws: ‘Martien Meiland heeft me geraakt’

Caroline van Eeden wordt in het nieuwe boek van Martien Meiland behoorlijk zwartgemaakt. De Meilandjes hebben eurotekens in de ogen en willen de verkoopcijfers krikken. Jammer dat het ten koste van haar moet, vindt Caroline.

Caroline van Eeden Foto: Shownieuws

De Meilandjes lijken een warme familie, maar inmiddels is duidelijk geworden dat het gezinnetje bikkelhard is: ze kunnen emotieloos mensen uit hun leven bannen. Niet alleen huisvriendin Caroline werd uit hun kasteel gebonjourd, maar ook huishoudster Nadège voelde zich als grofvuil aan de kant gezet door de hysterische Martien.

Met name over Caroline is veel dirt naar buiten gebracht door de Meilandjes. Volgens de familie is ze vertrokken uit Chateau Meiland na een bloederig gevecht met dochter Maxime. Het is sowieso een rare vrouw, want ze heeft ook jarenlang een affaire gehad met een getrouwde man, wordt er en passant aan toegevoegd.

Caroline heeft boek niet gelezen

Caroline zat gisterenavond in Shownieuws om één of ander programma met BN’ers aan te kondigen, maar werd uiteraard ook gevraagd naar de biografie van Martien.

Weekend-baas Bart Ettekoven: “Ik wil toch even wat aan jou vragen: heb jij het boek van Martien gelezen?”

Caroline: “Nee.”

Bart: “Heb je dat écht niet gelezen? Dat geloof ik niet.”

Caroline: “Nee, dat hoef ik niet te lezen, want ik krijg genoeg informatie.”

Bart: “Je weet wat hij heeft gezegd en wat er over jou in staat? Wat vind je daarvan?”

Caroline: “Ik denk dat ik een statement heb gemaakt dat het mij wel heeft geraakt.”

‘Ik hou dit voor mezelf’

Bart: “Wat heeft jou geraakt dat er in staat?”

Caroline: “Ehmm. Nou, weet je, er zijn genoeg dingen die mij hebben geraakt, omdat ik met Martien een heel mooie vriendschap heb gehad. Dat doet zeer, maar uiteindelijk mag ieder z’n eigen verhaal geloven. Ik denk dat dat het beste is. Ik vergelijk het een beetje: als je in een gezin leeft met 4 kinderen en er gebeurt iets in een gezin en je vraagt na een jaar: goh, weet je die situatie nog? Dan zal ieder gezinslid een eigen verhaal hebben. Dat mag ook van mij. Ik heb mijn verhaal en dat hou ik voor mezelf.”

Een tijdje geleden zei Caroline nog dat ze graag nog eens een wijntje met Martien zou drinken, maar hij heeft de deur dichtgegooid. “Weet je, soms zijn er dingen die je gebeuren en dan gaat het leven ook weer verder. Als de een het wel wil en de ander niet, dan zeg ik: dan is dat zo. Dat respecteer ik ook. Ik vind het jammer, maar weet je: een schip gaat altijd vooruit en nooit achteruit.”

De uitzendingen van Shownieuws kunt u bekijken op KIJK.

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
annoniemus
november 9, 2020 06:46

Martin en Erica Meiland zijn keiharde ondernemers en daarbij ontzien ze niets of niemand.
Maar is dat erg ?
Natuurlijk niet , het is wat iedereen zou doen , voor je eigen belangen opkomen !

Gast
Patrick
november 8, 2020 18:59

Carolien is niet alleen een mooie vrouw maar ook lief . Ben blij dat ze weg is bij dat stiekeme Koppel de familie meiland Maxime is ook gelukkig heeft eindelijk haar zaaddonor gevonden mvgroet Patrick

Gast
Yda
november 8, 2020 18:26

Boek ook gelezen..en hoe jaloers ik ook ben op haar figuur, ik was het met de Meilandjes eens: hoe Caroline gekleed was! Ze liep, terwijl er gasten om haar heen waren, zowat in haar blote r…t te bedienen! En dat voor een vrouw op leeftijd…en die decolletés…er liep een jonge, knappe, slanke meid (Maxime) bij on een spijkerbroek of zo en zij stond zowat in haar slipje. Sorry hoor, dat doe je niet en zeker niet in het bedrijf en bij gasten van een ander! Dat de Meilandjes daar toen ter tijd niets van gezegd hebben is geen teken van valsheid of koude kikkers….

Gast
Anne
november 8, 2020 15:17

Dit is nou precies wat ze willen maakt niet uit positief of negatief het boek krijgt weer aandacht!

Gast
Bart
november 8, 2020 13:21

Als het niet heeft gelezen moet ze ook niet zo zeuren in de media. Het valt namelijk wel mee wat er in het boek staat over haar. Ze kraken haar helemaal niet af. Er staat alleen in wat er is gebeurd en waarom ze is vertrokken.

Dat is vanwege het moeilijk aarden in een ander gezin, het elke dag hard en lang werken en het missen van haar eigen van familie. Alle 3 hele normale dingen en logisch dat dit uiteindelijk verkeerd is gegaan. Dit zou bij ieder ander net zo zijn gegaan.

Gast
Help
november 8, 2020 12:55

Carolien is een mooie en lieve vrouw. Ze begint steeds meer voor zelfzelf te vechten. Prima !

Gast
Magnus Dickendorfer
november 8, 2020 12:44

Dat nadege zich als vuil behandeld voelt klopt ook niet. Uit de serie blijkt dat ze alles wilden doen om haar goed achter te laten. Ze wilden zelfs een huis voor haar kopen die ze dan voor een lage huur kon terug huren. Dit mens wilde echter helemaal geen enkele hulp. Ja, dan zou ik mijn handen er ook vanaf trekken. De familie meiland zijn eerlijke en oprechte mensen.

Gast
Kwaaie Pier
november 8, 2020 12:19

Klasse Carolien  Martin had  dit nooit naar buiten moeten brengen  maar ja slim is hij niet  er komt een tijd dat de mensen de Meilandjes zat zijn   mark my words

Gast
Election Fopspeener
november 8, 2020 11:56

Uitgekookte grof geld graaier Martien trekt overal zn winst vandaan, over de rug van anderen. Dat Nadege ook niks mocht medelen is ook wel wat triest, want die kon wel wat centjes gebruiken. En nee, een bed en breakfast runnen voor de meilandjes is geen winst pakken (potentiele tv winstpakker?)

Gast
Max
november 8, 2020 12:12
Antwoord op  Election Fopspeener

OORDEEL NIET TE SNEL

Gast
Bea
november 8, 2020 12:45
Antwoord op  Max

Sorry Maxime, doe de groeten aan Martien straks.

Gast
mrGer
november 8, 2020 10:55

Uiteraard zetten die Meilandjes alles om in geld. Aan het hoofd een valse nicht met in zijn spoor een kouwe kikker en een dochter die kleding ontwerpt maar ze gewoon online in China bestelt. Firma list en bedrog. Starten een B&B in Frankrijk maar stoppen omdat er gasten kwamen. En heel Nederland ligt aan zijn voeten.

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 10:59
Antwoord op  mrGer

Deze familie duld geen andere mensen om zich heen en dus niet geschikt voor een B&B.

Gast
Patty Koot
november 8, 2020 10:49

Hoe pleeg je karaktermoord op je enige kijkcijferkanon?
Talpa weet er alles van.

Gast
Dorine
november 8, 2020 12:24
Antwoord op  Patty Koot

Inderdaad, maar dat lijkt de core business van SBS te zijn.

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 10:43

De ware aard van valse gilnicht Martien is niet lang geheim gebleven.

Gast
Max
november 8, 2020 12:17
Antwoord op  Meesteres Hannie

Oordeel niet te snel, jij hebt medelijden met die dame, die grijp grage mevrouw, die geen zere heup of burn out had, die meeging omdat ze in de schulden zat dat zij hebben betaald, de serie loopt als een tiet, zij wil meer maar krijgt ze niet.. dus even nadenken voordat je wat schrijft pipo.. Ze heeft wel degelijk gevochten met een van de Meilandjes, daarna spijt hebben, maar geen spijt heeft, maar het boek niet heeft gelezen omdat ze weet dat t de waarheid is..

Geen medelijden hebben met mensen die het hebben verkloot en er zielig uit zien.. beter nadenken.. niet zo onnozel doen

Gast
A.M.
november 8, 2020 14:41
Antwoord op  Max

Heeft ze al een nieuwe heup? Daarom ging ze toch weg?

Gast
Barbara
november 8, 2020 16:39
Antwoord op  Max

Helemaal mee eens @Max
Deze dame al haar schulden zijn betaald door fam. Meiland en dan achteraf zeuren. Dat was de reden dat zij meeging om te helpen.
Wees blij dat ze dat hebben willen doen en dan schuldenvrij weer naar Nederland. Lekker makkelijk en snel verdiend.

Gast
M. Kreukhoven
november 8, 2020 10:27

Ik gun SBS een oer hollands bedrijf echt alle succes en het gaat goed, de kijkcijfers voor Chateau Meiland zijn geweldig. Maar wat een geldbelust familie, dit hoort niet, je gaat een biografie schrijven en daar bespreek je het liefdesleven van een andere, onacceptabel!!!

Gast
Karbonade
november 8, 2020 11:00
Antwoord op  M. Kreukhoven

Oerhollands?
Opgericht door een Amerikaan en SBS staat voor Scandinavian Broadcasting System.

Gast
Dorine
november 8, 2020 12:28
Antwoord op  M. Kreukhoven

Het podium voor dit verdienmodel wordt door SBS aangeleverd met diverse programma’s waarin Martien een prominente rol heeft.
Een ‘overkill’ zorgt ervoor dat het publiek snel genoeg heeft van deze familie.
Jammer, zeker Erica vind reuze vermakelijk

Gast
Karbonade
november 8, 2020 10:26

Dat de verkoopcijfers ten koste van haar gaan… Nou nee.
Ze komt nauwelijks voor in het boek. Het gaat even over haar torenhoge schulden, de ruzie met Maxime, dat ze totaal onbekwaam is en overal hulp bij nodig heeft, dat ze al meer dan 10 jaar de maîtresse is van een getrouwde man.
En dat was het wel zo’n beetje.

Dank zij de familie Meiland heeft zij wel lekker lang in Frankrijk kunnen bivakkeren, heeft SBS haar verre vakantie betaald (om te vermijden dat ze bij de uitreiking aanwezig zou zijn van de Gouden Televizier-Ring) en nu het zeilavontuur van SBS6.

Gast
Mevrouw Plu- in ’t Hol
november 8, 2020 10:05

Ze heeft het boek niet gelezen maar ze weet wel iedere roddel. Vreemd!

Gast
Koen
november 8, 2020 10:26

Dat krijg je wel te horen hoor.

Gast
Max
november 8, 2020 12:12
Antwoord op  Koen

NIET ZO ONNOZEL DOEN KOEN

Gast
Joey
november 8, 2020 10:05

Ze is destijds meegegaan met de meilandjes, omdat ze schulden had, toen het programma zo goed liep wilde zij meer, dat kreeg ze niet, toen kreeg ze ruzie, terwijl Martien in Nederland zat voor opnames, ze kreeg bonje met Maxime en toen ging ze uit zichzelf weg, ze had dus geen burn out, maar ze wilde meer geld en nog eens geld.. Ze hebben destijds ook haar schuld betaald.. en niks geen zere heup. Laatst wilde ze het nog weer goed maken maar ze had het al verkloot .. dus waarom zou je spijt hebben als ze geen spijt heeft. Met haar kledingzaak verdiend ze weer wat, geef haar toch geen aandacht, want dat verdiend ze niet. Dus niet de Meilandjes gaan afkatten terwijl ze zelf is weggegaan, vanwege de ruzie.. Niet meteen gaan oordelen..

Gast
burgos
november 8, 2020 11:46
Antwoord op  Joey

En zo is het

Gast
Max
november 8, 2020 12:14
Antwoord op  burgos

Thankx, anderen hier boven oordelen te snel, willen graag mensen geloven die niet sterk in zijn of haar schoenen staan. Erg jammer en zo onnozel

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen