BN’ers smeken Boulevard niet te melden dat ze op Curaçao zijn

RTL Boulevard weet van meerdere bekende Nederlanders dat ze momenteel op vakantie zijn op Curaçao, maar houdt dat op hun verzoek geheim. Ze vrezen negatieve publiciteit.

Gerard Joling Bron: Instagram

Er heerst in bekend Nederland grote verdeeldheid over de Curaçao-kwestie: het ene kamp vindt het schandalig dat men daar in crisistijd op vakantie gaat alsof corona niet bestaat, het andere kamp geniet graag van de Caribische zon en vindt het vooral vervelend dat er vanwege het groene licht van Rutte extra veel gepeupel uit de provincie rondloopt.

Britt Dekker en Connie Witteman zijn boegbeelden van het eerste kamp: Britt walgt van mensen die naar het eiland gaan en Connie lag door haar anti-Curaçao-standpunt bijna onderaan de trap van haar appartementencomplex. Tegelijkertijd zijn Gerard Joling en Jandino Asporaat voor het oog van de Insta-camera flink aan het genieten van het tropische weer.

Imagoschade

Niet alle BN’ers zijn zoals Gerard Joling. Veel collega-sterren genieten liever in het geniep van de zon in Curaçao en willen daar niet op afgerekend worden door het gewone volk dat in Nederland netjes binnenzit, onthulde tv-kenner Rob Goossens gisteren in RTL Boulevard. Daarbij werden foto’s getoond van Irene Moors en Glennis Grace.

Rob: “Er is iets geks aan de hand, want we weten van verschillende BN’ers dat ze nu op Curaçao of Bonaire zijn of recent zijn geweest, maar daar is op sociale media niets over te vinden. We hebben ook mensen benaderd en die willen echt niet dat we zeggen dat zij daar nu zijn, dus er is nu sprake van vliegvakantieschaamte.”

BN’ers hebben reisschaamte

De BN’ers willen dolgraag aan het grijze Nederlandse weer ontsnappen, maar durven volgens Rob bijna niet het vliegtuig op te stappen. “Mensen willen wel heel graag daarheen, maar voelen zich er blijkbaar toch heel ongemakkelijk over.”

Bridget Maasland, die liever elke dag in een vrieskist zit, vindt dat gek. “Maar waarom dan? Mark Rutte heeft gezegd dat het kan. Ik vond het heel onverstandig dat hij dat zo zei, want dan krijg je dit soort gevallen, maar het mag. Waarom zou je je er dan voor schamen?”

Oneerlijk

Rob denkt dat Bridget daar een punt heeft, temeer omdat BN’ers het zich makkelijker kunnen veroorloven om zich goed aan de coronaregels te houden. “Op zich is dat natuurlijk ook zo. Bij Gerard en al die BN’ers die in dure villa’s zitten geloof ik dat ze de regels kunnen naleven als je de ruimte hebt. Daar zit wel iets oneerlijks in.”

De tv-kenner vervolgt: “Zij kunnen het zich permitteren om een grote villa af te huren, maar als jij hutjemutje bij het lauwwarme buffet in de rij moet gaan staan, wordt het wat ingewikkelder. En juist die mensen kunnen een vakantie nog wel harder gebruiken dan Gerard Joling en de andere mensen die er nu zitten.”

Bridget als tv-viroloog

Tot slot had Bridget Maasland ook nog een mening over het stijgend aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. De amateurviroloog rekent op korte termijn op een nóg sterkere stijging in de VS.

Bridget: “Ik vind het niet heel vreemd, want tijdens de verkiezingen en na de overwinning ging iedereen de straat op en ik heb maar weinig maskers gezien en weinig anderhalve meters. Ik denk dat er in Amerika nog een hele golf komt.”

80 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marcel
november 14, 2020 12:53

Ik ben er ook recentlijk geweest, en het is daar gewoon te doen, beetje aan de regels houden heb ik ook gedaan. En als je het kan veroorloven lekker doen. En geen andere sukkel gaat bepalen of ik wel of niet mag.
En volgend jaar als het mag ga ik weer, en het jaar daarna weer enz.

Gast
Annemarie
november 15, 2020 05:16
Antwoord op  Marcel

Geen andere sukkel… Fijn dat je jezelf indirect een sukkel noemt. Want dat ben je gezien je reisbestemming.

Gast
Josefien
november 14, 2020 12:19

Dan zijn jullie zeker vergeten dat Rutte een Antilliaanse vrind heeft die wel wil blijven verdienen om z’n wiet te kunnen bekostigen. En Mark helpt ‘m daar graag bij want dan hoeft ie zelf z’n portemonnee niet te trekken.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:08

Schijnheilig zooitje  vooral die Joling  de valse vrucht

Gast
AlexF
november 14, 2020 02:07

gewoon simpel. Als je iemand besmet die komt te overlijden is het dood door schuld. Je zou dit maar op je geweten hebben.

Gast
Hans
november 13, 2020 23:49

Carlo zit er ook

Gast
Dorine
november 13, 2020 22:20

In Nederland zijn er heel veel besmettingen op Curaçao was dat niet zo. Voelt men dan dan helemaal geen verantwoording tav de bevolking van Curaçao. Als mensen daar besmet worden is het een ramp. Daar zijn de meeste mensen arm en te weinig medische voorzieningen om dat op te vangen.
Maar dat kan jou toch niets schelen, je bent een ‘belangrijke’ BN’er en je hebt geld en het is code geel dus jij loopt geen risico en je hebt er recht op!!!???
Hoe banaal!!!!!!
En kom niet met die smoes dat je de horeca steunt. Die redden zich beter dan de bevolking daar.

Gast
Bastiaan
november 13, 2020 20:18

het gewone volk mag het niet weten? ze kiezen er toch zelf voor om er heen te vliegen, daarnaast klagen over geen inkomsten en wel dure vakanties. Stelletje egoisten zijn het!

Gast
Misutoria
november 13, 2020 20:22
Antwoord op  Bastiaan

Hoezo egoïstisch ? Ga jij even bepalen voor een ander of die wel of niet op vakantie mag ? Jij bent echt gigantisch van de pot gerukt zeg. Als zij daar het geld voor hebben dan hebben ze alle recht dat te mogen doen.

Gast
Decadent
november 13, 2020 23:41
Antwoord op  Bastiaan

Gaan ze eerst mistroostig janken in de landelijke media dat ze € 50.000 per optreden mislopen, en dat ze op die manier snel aan de bedelstaf raken, daarom moet het verbod op optreden worden opgeheven. (Froger, Roelvink, Joling, Gordon, Noem ze maar, deze weet ik nog) en zelf doen ze niets niets niets niets om het virus te stoppen. Wat een galbakken. Dus nu zitten ze zonder inkomsten op Curaçao de lokalen een beetje te besmetten en hun laatste stuivers uit te geven.
Nee maar, dat is pas decadent.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:09
Antwoord op  Decadent

Inderdaad stelletje hypocrieten

Gast
Mirakel
november 13, 2020 19:43

Gerard Joling, allesfoob behalve een lul zonder condoom in zijn aarsje.

Gast
Bekende Nederlander
november 13, 2020 23:45
Antwoord op  Mirakel

In z’n uitgelubberde poepert.
Maar owee als ie moet niezen.
Dan loopt het hem dun door de broek.
En dan gaat ie weer lopen jammeren dat ie er de kracht niet voor heeft.

Ik heb niet meer de kracht om die Postcodeloterij te blijven volgen. Ik heb zo een geweldige typhushekel aan die vent.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:09
Antwoord op  Bekende Nederlander

LOL lig dubbel  mee eens hoor

Gast
F.U
november 13, 2020 19:42

Bridget Dwaasland je bent talentloos (en een homewrecker), het feit dat jij nog bekend bent spreekt boekdelen over het belabberde niveau in Nederland.

Gast
Snorlax
november 16, 2020 08:01
Antwoord op  F.U

De ‘homewrecker’ is degene die een gezin heeft en z’n vriendin en kind in de steek liet. De ‘andere’ vrouw die singel is krijgt altijd de schuld. Dré was fout, hij liet z’n gezin in de steek. Punt.

Gast
Jacob
november 13, 2020 16:26

Als Willen Alexander en Máxima naar geel gebied gaan nota bene hun eigen huis, schreeuwt heel Nederland moord en brand.
Moeten de b n ers en andere luitjes zich nu niet gaan zitten schamen op Curaçao.

Gast
Ikke
november 13, 2020 15:45

Curaçao op slot kunnen ze voorlopig daar blijven. Zien wij ze voorlopig niet meer op tv., Lekker rustig. Bij terugkomst meteen testen. En klagers geen nood, de armen geen brood

Gast
aammehoela
november 13, 2020 14:32

Bridget heeft waarschijnlijk Dr. Fauci op CNN gezien. Mogelijk 44.000 extra doden in de USA binnen 3 weken omdat ze daar nog een president hebben zitten die geen maatregelen neemt. Vindt de nieuwe adviseur van Trump, ene dr. Scott Atlas, niet nodig. Wellicht zal het dodental in de USA dik in de 400.000 lopen op het moment dat Biden de president wordt van dit verdeelde land.

Gast
Donald Dumped
november 13, 2020 14:31

Ach dat er wat Amerikanen besmet raken komt door hun eigen stupiditeit.
Met name bij Republikeinse kant. Ach dan maakt dokter Trump ze wel beter toch…?

Gast
anoniem
november 13, 2020 13:56

Wie weet komt de upperclass ook gemakkelijker aan een vaccin?

Gast
robert
november 13, 2020 13:32

Reisschaamte is niet het grootste probleem, een uitbraak ter plekke en dat zij het virus weer importeren. Het is van de gekke dat het kabinet reizen ‘verbiedt’ maar dar Curacao en Bonaire tot recent code geel hadden. Alsof alleen op die eilanden in de Carib de situatie als enige zelfs beter is dan in Nederland. Geloof je het zelf? In Den Haag denken Rutte c.s. dat hun landgenoten achterlijk zijn. Maar wat maakt het uit, denken ze daar, wie maakt ons wat. En gelijk hebben ze; een opstand zal niet uitbreken. Gek dat je de oppositie hier ook totaal niet over hoort.

Gast
😷Paulus
november 13, 2020 12:29

😷Hup! Alle poepstampers voor een paar maanden naar Curaçao. Kunnen we eindelijk naar fatsoenlijk programma’s kijken. Boulevard, horen, zien en zwijgen. Laat deze gasten daar hun Sodomie uitoefenen. 😁

Gast
Schöne straat veger
november 13, 2020 23:53
Antwoord op  😷Paulus

Weg. Met. De. Poepstampers!
Opgesodemieterd.
En Patty Brard en dat botoxkonijn uit de p c hooft straat ook opgesodemieterd allebei.

Gast
😷Paulus
november 14, 2020 11:19

😁

Gast
HadieDave
november 14, 2020 23:21

Hahahahahhaaaaa.

Gast
Lucille Werner
november 13, 2020 12:23

Curaçao? Dat is toch één van de Waddeneilanden?

Gast
Max
november 13, 2020 12:00

Heerlijk dat gezeik op elkaar terwijl we elkaar niet eens kennen.. pfff tijd te veel door de corona zekers..

Gast
Gerard
november 13, 2020 11:49

Rutte zijn holmaatje komt ook van Curaçao, vandaar.

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Gerard
Gast
Max
november 13, 2020 11:58
Antwoord op  Gerard

Ach wat leuk dat jij er vandaan komt, enig meid

Gast
Harry:-D
november 13, 2020 11:32

Hé, Dik…

  • Hé, Dik, hé Dik! Ik denk ik kom vandaag es incognito

naar de studio; speciaal een andere route genomen
en ik kom hier binnen en het eerste dat ik hoor, is
hé Dik! Houdt het dan dan nooit op?!…
Nou, vertel, wat heb je op je lever? Gooi het eruit,
ram ‘m erdoorheen want we zitten weer nokkienokkie

Veel bekende Nederlanders willen liever niet dat bekend
wordt dat ze in deze coronatijd lekker op Curaçao verblijven

  • Wat is veel, De Groot? Plaats het es in perspectief

zodat ik me daar een beeld van kan vormen…

O… Eh… Samantha Steenwijk, Lange Frans, Dries Roelvink,
Mies Bouwman… O nee, die valt af… Eh… Robert ten Brink,
Max Verstappen, Doutze Kroes, Johan Vlemmix….

  • Zitten die allemaal op dat eiland?

Nou nee, dat niet. Maar ik moest het toch in perspectief
plaatsen? Dus nou zit ik even te noteren wie er allemaal
een bekende Nederlander is, zodat ik dan straks zo
ongeveer weet hoeveel % van de BN’ers daar nou zit
zonder dat wij het weten…

  • Schiet mij maar lek… Dat heeft toch geen enkele

zin, De Groot?! Misschien zitten Lange Frans en
Dries Roelvink daar ook wel, zonder dat wij het
weten! Misschien loopt de koning daar ook wel
elke ochtend even met de krant onder z’n arm!…
Wat je niet weet, dat wéét je toch niet?!…

Maar de koning doet zijn behoefte toch niet in een
Dixie op het strand? Die leest de krant toch gewoon
op de wc in zijn hotelkamer?…

  • Wie zegt nou dat ik, dat de koning, dat, dat…

Lama gaan!… Anders nog iets?

Er zijn er twee waarvan bekend is dat ze daar nou
in het geheim zijn; Glennis Grace en Irene Moors

  • In het geheim? Glennis Grace en Irene Moors?

Even een vraagje, De Groot: wat is daar geheim aan?

Dat ze nou op Curaçao zijn

  • Hóór je wel wat je zegt, De Groot? Nou weet toch

iedereen dat Glennis Grace en Irene Moors daar
zijn?! Daar is toch niks geheims meer aan?…

Ja, als je het zo bekijkt niet, nee… Maar ze hebben
zich onherkenbaar vermomd zodat niemand ze herkent

  • Ze hebben zich onherkenbaar vermomd? Maar

helemaal níemand is toch geïnteresseerd in
Irene Moors of Glennis Grace? Die zijn toch
al lang over hun houdbaarheidsdatum heen?
Als ze bananen in het schap van een super-
markt waren geweest dan waren ze allang
weggegooid! Sterker: al helemaal vergaan!
Dus waarom zouden zíj zich dan onherken-
baar vermommen?

Ja, dat zit zo, Dik… Ze zijn daar in het geheim…

  • Ik word gek! Sluit mij maar op! Maakt niet

uit, waar. Neem me mee! Haal me hier weg!

En dan nog iets… Tim Hofman had een maaltijd
besteld en die bleek voor de helft al opgegeten

  • Interessant… De wereld staat in brand en Tim

Hofman zeurt over een halve pizza… Laat me
raden… Dat had-ie liever geheim willen houden?…

Nee, dit gaat over Tim Hofman; díe wil nooit iets
geheim houden… Die moet alles altijd meteen kwijt.
Of het nou via internet, de radio of televisie is, dat
maakt ‘m niks uit. Hij wil altijd wel iets kwijt

  • En nou is-ie een halve pizza kwijt

en nou doet-ie meteen huiliehuilie…

Dat is niet om te lachen, Dik. Ik heb het laatst
zelf ook meegemaakt. Ik had ook iets besteld
en dat ging ook mis

  • Vertel… Wat had je besteld?

Een opblaaspop

  • Een opblaaspop? Jij vertel hier en plein

publique dat je een opblaaspop hebt
besteld?!… Het moet niet gekker worden…
Maar, vertel… Wat ging er mis?… Kreeg
je een paar schoenen? een rekverband?
een horloge?… Vertel… Wat ging er mis?

M’n vrouw had het pakket aangenomen…

  • Je vrouw had het pakket aangenomen…

Lama gaan… Niks meer aan doen, gewoon
leeg laten bloeden… We zijn begonnen!
Goeiemiddaaaaaag!…

Gast
Chantal
november 13, 2020 11:47
Antwoord op  Harry:-D

Zoek professionele hulp.

Gast
Max
november 13, 2020 11:58
Antwoord op  Chantal

Lukt niet, niemand wil hem behandelen

Gast
Annie van Achteren
november 13, 2020 11:22

“Rob denkt dat Bridget daar een punt is”

Ja, klopt. Een mispunt voornamelijk.

Gast
John
november 13, 2020 11:40
Antwoord op  Annie van Achteren

Onzin BNR’er klagen dat ze geen inkomsten hebben, gaan wel op vakantie
vraag eens aan mensen die hun baan kwijt zijn en naar de voedselbanken
moeten.

Gast
Max
november 13, 2020 11:59
Antwoord op  John

Het is BNers geen BNR’ers die bestaan niet..

Gast
Hi!
november 13, 2020 12:08
Antwoord op  Max

Hoe dom ben je als je je zogenaamde correctie fout spelt? BNR’ers bestaan trouwens wel degelijk, die werken bij BNR Nieuwsradio.

Gast
Bekende Nederlander
november 13, 2020 23:57
Antwoord op  Hi!

Morgen weer meer nieuws op BNR Radio.
Altijd op de hoogte met Business News Radio Radio.
Klopt.

Gast
Ron
november 13, 2020 11:16

Framing en shaming, Boulevard doet er vrolijk aan mee. Als het over het c-woord gaat in dit soort programma’s zap ik weg. Bridget begint al net zo hysterisch met haar speculatieve meningen te worden als colega, grootoog Vivienne. Kan zo in het rijtje Angela de Jong, nou wees er maar trots op.

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Ron
Gast
Grun
november 13, 2020 11:30
Antwoord op  Ron

Het c-woord? Wat is dat nou weer voor flauwe Amerikaanse censuurconstructie? Wij Nederlanders zijn in tegenstelling tot de Amerikanen een vrij volk dat woorden voluit mag schrijven!

Gast
Ron
november 13, 2020 11:31
Antwoord op  Grun

Ja snapt het niet in de context zoals ik het schrijf.

Gast
Grun
november 13, 2020 11:38
Antwoord op  Ron

Natuurlijk snap ik dat wel. Dat doet het gebruik niet minder triest overkomen, Yank!

Gast
Ron
november 13, 2020 12:42
Antwoord op  Grun

Fijn dat jij dat vind dan. Next.

Gast
Donald Dumped
november 13, 2020 14:25
Antwoord op  Ron

En weer gebruikt hij Engels…

Gast
Bart
november 13, 2020 11:41
Antwoord op  Ron

Bridget is sowieso totaal ongeloofwaardig geworden als presentatrice van Boulevard en eigenlijk ook haar andere programma’s na haar hele escapes met Dreetje Hazes.

En waarom zegt ze niet aan het begin haar achternaam erbij? Iedereen zegt voor en achternaam en alleen zij zegt, Ik ben Bridget. Ze werkt al 20 jaar niet meer bij TMF.

RTL gewoon lekker stoppen met Bridget. Er zijn nog presentatoren in huis voor op die plek.

Gast
Julske
november 13, 2020 16:23
Antwoord op  Bart

Daar heb je meneer Bart weer, die vertrouwd niemand en altijd achterdochtig.

Gast
Wammes
november 13, 2020 11:09

Zijn dit de bn’ers die allemaal zo goed weten hoe het moet Diezelfde bn’ers die ons gaan vertellen wat we mogen en het beste kunnen laten. Op insta de grootste mond hebben zolang het ze zelf maar niet treft. Nee want dat zou toch te gek zijn. Kom op binnen blijven en lekker in Nederland blijven is voor het gewone volk en niet voor de zogenoemde Bn’er.

Gast
Arjan
november 13, 2020 11:06

Als rutte zegt dat het kan, dan vinden ze het wel goed. Het lijken net robots. Je kunt zelf toch wel inschatten of het goed is of niet. Denken ze echt dat er geen corona is, in de abc landen??? Rutte kijkt ook naar het financieel gedeelte. De abc landen leven van toeristen. Als er niet genoeg geld binnenkomt. Dan moet nederland dat weer compenseren. Zelfde verhaal met mondkapjes en de koning. Rutte heeft altijd een dubbele agenda.

Gast
John
november 13, 2020 11:43
Antwoord op  Arjan

Ze luisteren alleen naar Rutte als ’t hun uitkomt,
hij zegt ook ander halve meter afstand houden,
als iedereen dat gedaan had hadden we geen tweede golf gehad!!!!

Gast
Zuster Ursula
november 14, 2020 11:16
Antwoord op  Arjan

Zó geniepig en zó voorspelbaar, dat is Rutte en zijn VVD.
Voor 99% bezig met de komende verkiezingen. Corona is dat er nog steeds? Ik heb met de andere geweldige coalitieleden zulke goede maatregelen getroffen!
Volgende week donderdag lekker alles weer open, Fijn naar de bios, Rutte heeft er zo’n zin in; Lekker met popcorn gooien!! Hij kan ook niet wachten om op stap te gaan. Popie Jopie!
1 en al huichelarij, BN’ers en anderen, die zoveel geld hebben moeten inleveren, zitten met zijn allen op Curaçao! Walgelijk!!!
Als ik Alexander was zou ik met het 1e vliegtuig met Máxima en kinderen naar Griekenland vertrekken. De besmettingen zullen grotendeels in Curaçao plaatsvinden. Wat maakt het uit. Ze verdienen er weer een hoop geld. Wie maakt het uit dat de mensen daar straks vrijwel allemaal besmet zijn!!! Het scheelt het kabinet weer in de kosten!!!
Hier in Nederland exact hetzelfde. Onze zorgmedewerkers houden hun hart vast. Binnen no time weer enorme oplopende cijfers van mensen met corona!!!
Rutte is daar totaal niet mee bezig! Gezellig met boezemvriend Kelder op Terschelling de verkiezingscampagne bespreken. Ja, dat is een goede, we zeggen dat we ons op de midden- inkomens richten. Joehoe daar krijgen we een hoop stemmen meer mee.
De chronisch zieken en gehandicapten kunnen allemaal voor de zoveelste keer de boom in. Letterlijk, we kunnen het beste alvast een touw kopen of nee, die krijgen we wel toegestuurd en mensen in een rolstoel krijgen een zak met stenen, die rijden maar ergens het water in. Dat scheelt weer een hoop uitkeringen!!! We worden volgend jaar toch weer verder gekort!! Het geld wordt alleen maar bij de zwaksten in de samenleving weggehaald.
Diep Diep triest!!!
Er moet heel wat bezuinigd worden, staatsschuld loopt op, de overheid heeft nauwelijks nog geld, nog veel meer mensen zullen hun baan verliezen, dus met alleen onze groep chronisch zieken en gehandicapten uit te kleden, worden de grote tekorten bij lange na niet aangevuld. Mensen met midden-inkomens, Trap er Niet in!!!
Ze kunnen het op geen enkele manier waarmaken om jullie de hand te reiken!!
Bij de rijken wordt sowieso geen geld gehaald, liefst worden die nog wat gepamperd!!!
Nederland, mooi land, maar door Rutte en consorten naar de afgrond gebracht. Al 10 jaar vrijheid, vrijheid, zonder beperkingen, grenzen. Alles kan en mag. Tja dan krijg je dit. Een land waarbij zovelen alleen nog aan zichzelf denken!!! Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Lekker doen waar je zelf zin in hebt en wordt je ergens op aangesproken of er zelfs voor bekeurd dan trap je diegene toch gewoon in elkaar of veel erger ( ik ga het niet benoemen, teveel gedrag wordt al gekopieerd)
Hoe zou het toch komen, dat er zoveel mensen uit de bocht vliegen, zullen Rutte en zijn VVD zich af misschien afvragen. 10 jaar dit beleid en waarschijnlijk nog langer, maakt het zo’n grote teringzooi!!!
Draai dat nog maar eens terug. Ik wens de volgende leider ( of lijder) veel sterkte en succes ermee!!! Die zal het héél hard nodig hebben.
Bij het opvoeden van kinderen, geef je ze, als het goed is, normen en waarden en respect mee. Een land regeren is ook een groot stuk opvoeden, maar daarvoor moet nog even een cursus voor gegeven worden, vrees ik!
Een vuurwerkverbod hebben ze nu weer bedacht. Laat me niet lachen. Hier wordt al 2,5 maand dagelijks geknald. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Alle mensen, die naar coronafeestjes gaan, krijgen ze niet eens te pakken, laat staan dat ze hen allemaal kunnen bekeuren! Te weinig politie, wordt er dan gezegd. Bereid je alvast maar voor op de knallen of zeer waarschijnlijk wordt er in veel plaatsen al volop geknald. Het ene na het andere grandioze idee, wordt uit de toverdoos gehaald! Hup 40 miljoen naar de vuurwerkbranche en dan zeggen die lui dat dat nog te weinig is. Ja natuurlijk want dat zeggen ze allemaal dat het te weinig is. Te weinig is het voor mensen die nauwelijks nog te eten hebben en die hoor je nog het minst. Triest, de verdeling in dit land!!! Het maakt niks uit wat je zegt, het kabinet doet toch waar het zelf zin in heeft. Twee christelijke partijen erin. Bij de 1 kan de C er wel af en de ander kan zich wel Unie noemen. Houden zij niet vast aan: Heb uw naasten lief, rijk de ander je hand ( of zoiets, iig help de ander). Ik zie iets heel anders, maar dat zal vast verkeerd geïnterpreteerd zijn!
Dat het een zooitje is in dit land, heeft niet eens met Corona te maken!
Een eerlijke verdeling, als corona onder controle is, zal er wederom niet komen, net als voor de coronatijd!!

Gast
Oister
november 13, 2020 10:59

Bridget vindt het gek, het zal ook niet! Het gaat om een maas in de wet. Daarom kan de overheid ons niet verbieden om naar Curaçao te gaan. Net zoals ze moeilijk kunnen zeggen dat we niet naar Drenthe mogen. Achterlijke en egoïstische mensen zoals Bridget Maas(-in-de-wet-)land vatten die onmogelijk om te verbieden op als een aansporing om naar de Antillen te gaan.

Gast
mrGer
november 13, 2020 11:09
Antwoord op  Oister

Is geen maas in de wet, welke wet? Je kunt er gewoon naar toe, en als je dan gaat, waarom niet. Waar bemoeit iedereen zich mee.

Gast
Scher
november 13, 2020 11:19
Antwoord op  mrGer

Jij mag je moeder ook nxxken als jullie dat allebei goed vinden. Betekent nog niet dat het verstandig is om te doen!

Gast
Rob
november 13, 2020 11:34
Antwoord op  Scher

Ik krik liever jouw moeder.

Gast
Jeroen
november 13, 2020 10:52

Kan er nou echt niet een keer een dag voorbijgaan zonder de mening van die minkukel Goossens?!

Gast
mrGer
november 13, 2020 11:15
Antwoord op  Jeroen

Goossens die kakelt maar wat, dachten we het met Albert wel gehad te hebben, komt dit orakel plots te voorschijn, vuilnisman, kan deze zak ook mee?

Gast
Bart
november 13, 2020 11:44
Antwoord op  mrGer

Los wat je van Albert kan vinden, die was toch echt altijd zeer goed op de hoogte en is dat eigenlijk nog steeds. Kunnen we van Rob Goossens niet zeggen. Hoevaak die er al niet naast zat in een jaar tijd. Is niet meer op 2 handen te tellen. Rob Goossens mag in nog geen 1000 jaar ook maar de veters strikken van Albert Verlinde.

Gast
Rukken moet lukken
november 13, 2020 11:55
Antwoord op  Bart

Goossens zit er zo vaak naast dat hij beter weerman had kunnen worden.

Gast
Ome Cor
november 13, 2020 10:48

Jandino en Glennis zijn al bruin zat, lijkt me.

Gast
Anita
november 13, 2020 10:38

Ze zijn allemaal bang voor het toonaangevende RTL Boulevard.
De enige echte showrubriek op de Nederlandse tv!

Gast
Toedeloe
november 13, 2020 10:38

Toch lastig om je eigen Boulevard-collega Rick Brandsteder te verlinken die op Bonaire zit.

Gast
Pietje Precies
november 13, 2020 10:52
Antwoord op  Toedeloe

Wie is Rick nu weer aan het mishandelen?
En is de lokale politie ervan op de hoogte dat er een notoire geweldpleger op het eiland zit?
Kan iemand ze even bellen?

Gast
Anita
november 13, 2020 10:36

Ze zijn allemaal bang voor het toonaangevende RTL Boulevard.
De enige echte showrubriek op de Nederlandse tv!

Gast
Sebas
november 13, 2020 10:33

Grote villa’s…. Geer zit volgens de Instagram gewoon in een hotelkamer, net als al het andere gepeupel hoor…

Gast
Toedeloe
november 13, 2020 10:51
Antwoord op  Sebas

Geer zit al jaren in hetzelfde hotel. Inderdaad niks geen villa.

Gast
Angela
november 13, 2020 10:32

Klimaat- en corona ontkenner Joling zal ook niet op Curacao zitten. Kunnen ze hem daar niet vasthouden?

Gast
Meubilair
november 13, 2020 10:32

Zucht… al die BN’ers zouden moeten snappen dat er zoiets als persvrijheid is. Net als dat zij creatieve vrijheid hebben. Och du liebe…

Gast
Jan Steinsen
november 13, 2020 10:22

Laat ze vooral daar blijven!

Gast
Albert Verhinderd
november 13, 2020 10:16

Dacht dat ze het zo slecht hadden…

Gast
John
november 13, 2020 11:45
Antwoord op  Albert Verhinderd

Klopt stonden vooraan met klagen!!

Gast
Paar dagen nog en dan zit Curaçao ook op slot
november 13, 2020 10:02

Probleem opgelost.

Gast
Pettie Fart
november 13, 2020 10:05

Laten we het hopen. En dan ook zo onverwachts dat die aso’ geen tijd meer hebben om eraf te komen. Kunnen ze weer verongelijkt gaan janken in de media. Zum kotzen!

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 13, 2020 09:59

De vorige keer dat Bridget op dat eiland was neuqte haar vriendje zijn ex in een toilethokje. Snap wel dat ze even thuis blijft, zijn toch nare herinneringen.

Gast
John
november 13, 2020 11:47

Je moet toch eens beter leren lezen.

Gast
Valerie
november 13, 2020 09:58

Hypocrieten

Ik persoonlijk vind het beter als deze mensen voor altijd wegblijven uit Nederland.

Voor dit soort egoïstisch gedrag zou volgens mij gevangenisstraf of verbanning uit onze samenleving wel op zijn plaats zijn.

Zelf geven ze er immers blijk van geen interesse te hebben in de zorgen om corona die Nederland momenteel in zijn greep houdt.

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Valerie
Gast
mrGer
november 13, 2020 11:12
Antwoord op  Valerie

Slap verhaal. Je mag er gewoon naar toe en waarom dan niet? Is iedere vakantie niet egoistisch dan? Hoop gekakel en geen eieren

Gast
Leo
november 13, 2020 09:57

Gewoon zonder schaamte gaan naar Curaçao als het mag. Risico neem je zelf.
Het heeft toch meer met jaloezie te maken van het deugvolk.

Gast
Pettie Fart
november 13, 2020 09:55

Narcisten gonna narcist. Bn’r zijn is je vooral boven een ander verheven voelen en de adviezen die gelden bij een zeer besmettelijke ziekte zijn alleen bedoelt voor het klootjesvolk die blij mogen zijn met een uitje naar de plaatselijke super.
Hoop dat ze allemaal de corona stikken, smerige aso’s!

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Pettie Fart
Gast
Tonnie Rober
november 13, 2020 09:54

<blockquote>Bridget Maasland, die liever elke dag in een vrieskist zit, vindt dat gek. “Maar waarom dan? Mark Rutte heeft gezegd dat het kan. Ik vond het heel onverstandig dat hij dat zo zei, want dan krijg je dit soort gevallen, maar het mag. Waarom zou je je er dan voor schamen?”</blockquote>

Nee de basis is ” Blijf thuis en ga niet op reis als het niet noodzakelijk is.” Hoe moeilijk kan het zijn?

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Tonnie Rober
Gast
Kin Ki Jim
november 13, 2020 09:54

Zo te zien allemaal RTL snollen!!

Robje Goossens verlinkt zelfs zijn eigen collega’s!

Laatst bewerkt 22 dagen geleden door Kin Ki Jim
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen