Farid Azarkan steunt Sander Schimmelpenninck

Sander Schimmelpenninck vindt steun bij Farid Azarkan in zijn aversie tegen De Vooravond-ster Fidan Ekiz. De DENK-leider kan zich goed vinden in Sanders column waarin hij Fidan verwijt in de domrechtse echoput te zijn gevallen. Dat laat hij blijken met een retweet op Twitter. Fidan is volgens Sander domrechts, omdat ze niet alleen islamkritisch is, maar zich ook ergert aan klimaat-Pipi Greta Thunberg. Farid kan zich daar maar al te goed in vinden; hij heeft een pleurishekel aan Fidan.

Farid liet eerder al weten dat hij net als de NOS heeft besloten om De Vooravond te boycotten, vanwege de uitspraken die Fidan heeft gedaan over Geert Wilders. Nadat zij het proces tegen de PVV-leider een ‘politiek proces’ noemde, wilde de omroep niets meer met haar te maken hebben.

Een wijs besluit, vindt Farid. “Ik schuif ook niet aan sinds Fidan Ekiz het proces tegen Wilders wegzet als politiek proces en mensen die het niet met haar eens zijn uitscheldt voor nazi. Verstandig dat de NOS niet aanschuift.

Een beetje jammer is zijn boycot wel: Farid aan tafel bij Fidan zou ongetwijfeld vuurwerk opleveren. Eerder haalde de DENK-leider ook al het bloed onder de nagels vandaan bij Jeroen Pauw en bij Eva Jinek.

Sander en Farid hebben overigens nóg een ding gemeen. Ze hebben ook allebei een hekel aan Telegraaf-journalist Wierd Duk, de ex van Fidan.

Foto: NPO

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pieter
oktober 29, 2020 10:00

Is die verwijderd Sander Schimmelpenninck alweer negatief in het nieuws? Die k*tmarokkaan vind ik te dom om te kakken.

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
oktober 28, 2020 17:09

Ja, die super enge islamofascist wil iedere islamcriticus de mond snoeren, het liefste permanent.
Als deze engerd jouw kant kiest weet je dat je fout zit.

Gast
Farid de echo van Sander
oktober 28, 2020 12:50

Farid Azarkan vindt net als Sander Schimmelpenninck dat Fidan Ekiz in ‘rechtse echoput’ is gevallen

Gast
jim67
oktober 28, 2020 12:13

passen goed bij elkaar, soort zoekt soort, allebei eng nekken

Gast
Lars
oktober 28, 2020 11:27

Graaf Schimmelpenninck en laffe schijtbak heeft het over gulzige vrouwen in de Pijp die je zou kunnen ne#ken. Sander en gulzige vrouwen ne#ken is geen juiste combinatie want Sander is verwijderd?
De simpele Marokkaan Azarkan vind ik een sukkel.
Sander en die Marokkaanse sukkel hebben wel iets wat ze kunnen delen. De profeet Mohammed trouwde Aisha toen ze 9 jaar was en consumeerde haar ook op deze leeftijd als je de verhalen mag geloven. Verwijderd zou door beide heren bespreekbaar kunnen zijn?

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
anoniem
oktober 28, 2020 11:13

Farid Azarkan

koop een enkeltje naar je vaderland

Moslim vrouwen doen het 10 keer beter dan you in nederland

en dat mag niet van een moslimman

nederland is voor iedereen en gelijk

Farid nederland lekker land

je vader land niet goed daarom jij hier

lekker lekker

dag reisburo mag ik een enkeltje

ja natuurlijk

reisburo zeg je geen prettige reis

nee farid

wel tot nooit meer

over 2 jaar ik wil zien hoe ver je ben

in je vaderland

Gast
Evo
oktober 28, 2020 10:41

Ach ja natuurlijk. Als (ex) moslim kritiek hebben op moslims is een dood zonde. Kunnen we natuurlijk niet hebben om je mening te uiten, zeker als vrouw zijnde. Fidan moet haar plaats weten , of niet soms Farid?

Gast
JasperV
oktober 28, 2020 10:41

Soort zoekt soort, Schimmel en Azarkan, 2 debielen bij elkaar!

Gast
Corry Jankbal
oktober 28, 2020 09:20

Sander Schimmelpenninck schaamt zich dusdanig voor zijn adelijke afkomst dat hij inmiddels een extreem links gedachtengoed verspreidt.
Hij doet denken aan die adelijke dame die Pim Fortuyn bekogelde met een stront taart.

En nu dus op een lijn met moslim fundamentalisten. Bravo Sander. Hoe diep kun je zinken?

Gast
Wijze van Zion
oktober 28, 2020 02:24

Twee onvolgroeide geesten.
Sander schrijft schoolkrant plus columns, en Farid zit met z’n gladjanuskop daar waar geld uitgedeeld wordt.

Gast
De taalarmoe van een graafje
oktober 28, 2020 02:07

Ook een echoput kan tegenwoordig al domrechts zijn. Net zoiets als een koran, die een ras is, of bruine schoenen, die racistisch zijn. Het graafje is knettergek geworden.
Hij bedient zich van domrechtse beeldspraak.

Gast
Wendy's dealertje
oktober 27, 2020 22:37

Azarkan snuffelt een beetje aan de stok van Schimmelpenninck

Gast
Geneuzel
oktober 27, 2020 20:46

Ohhh nu snap ik dat populistisch geneuzel van die Fidan. Zo, die Duk heeft zijn DNA er gigantisch diep in gepompt bij haar. Man man, wat is dat toch met mensen die historicus zijn? Denken alle wijsheid in pacht te hebben. Rutte is ook zo’n wijsneus. Resultaat: 10 jaar ellende. Bezuinigingen in de zorg tot en met.

Gast
RifVarken
oktober 27, 2020 20:12

Ik steun alle islamofoben.

Gast
Rechtsraap
oktober 27, 2020 20:02

Alle Mexikezen terug naar Mexicana!!!!

Gast
Sarien Helgers
oktober 27, 2020 19:57

Sander Schimmelpenninck durft alleen te zeiken over wat er allemaal niet deugt aan Nederland. Over radicale moslims houdt hij zijn mond wel, de schijterd. Gek he Sander dat Fidan daar woorden aan vuil maakte, aan de aanslag op die franse leraar, zou jij nooit doen, lafaard. Blij dat je oprot naar het beloofde land, Zweden, waar alles natuurlijk beter is.

Gast
Mohammed b.
oktober 27, 2020 19:22

Sander en Farid zijn helden. Als ik vrij kom gaat die kop halal geslacht worden.
Allah akbar!

Gast
Rita
oktober 27, 2020 18:45

Farid Azarkan kan zich beter druk gaan maken over de zeer ernstige criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid, racisme, vrouwonvriendelijkheid, de jo den- en hom oh aat, het inferieure laf fe gedrag van bepaalde Marokkanen die kwetsbare oud eren beroven, juweliers ber oven, plofkraken plegen en in elke zin en bijzin het woord k an k er gebruiken. Van dat tui g willen we heel veel minder. Farid begin met het afpakken van het Nederlands paspoort en schop ze terug naar het Rifgebergte in dat niet democratische Ma rokko waar een naar verluidt een ‘fli k ker’ ( ik citeer Ali B.) koning is want elders in Marokko zijn ze niet welkom, daar kotsen ze ook op dit afval.

Gast
Karin
oktober 27, 2020 18:45

Denk is tegen alle allochtonen die niet hun visie prediken of kritisch zijn op Turkije en moslims. Denk is autoritair, niet inclusief, niet divers, niet ingeburgerd en wordt bedient door de lange arm van terroristen steuner Erdogan.

Gast
Rita
oktober 27, 2020 18:42

Farid Azarkan kan zich beter druk gaan maken over de zeer ernstige criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid, racisme, vrouwonvriendelijkheid, de joden- en homohaat, het inferieure laffe gedrag van bepaalde Marokkanen die kwetsbare ouderen beroven, juweliers beroven, plofkraken plegen en in elke zin en bijzin het woord kanker gebruiken. Van dat tuig willen we heel veel minder. Farid begin met het afpakken van het Nederlands paspoort en schop ze terug naar het Rifgebergte in dat niet democratische Marokko waar een ‘flikker’ ( ik citeer Ali B.) koning dan wel koningin is want elders in Marokko zijn ze niet welkom, daar kotsen ze ook op dit afval.

Gast
Daan
oktober 27, 2020 18:31

Alsof men op de mening van verwijderd Sander Schimmelpenninck en op de mening van een domme Marokkaan als Farid Azarkan zit te wachten? Wat beide heren melden is niet relevant.

Met als aanvulling dat Fidan Ekiz het heel goed doet en lef toont.

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Momo
oktober 27, 2020 18:29

A.u.b geen aandacht meer voor deze twee, een junkie en een geitenliefhebber.

Gast
Tonnie
oktober 27, 2020 18:29

Past goed bij elkaar ,misschien nog een politieke carrière voor Sander bij Denk

Gast
Karbonade
oktober 27, 2020 17:27

Met sommige vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

Gast
Bertje
oktober 27, 2020 17:25

Leuk voor Sandertje die bijval van moslimrat Azarkan

Gast
Yogi bear
oktober 27, 2020 17:18

Als je kan denken denk je toch niet aan DENK!

Gast
chris?
oktober 27, 2020 17:03

Als Azarkan je vriend is heb je geen vijanden meer nodig

Gast
Xavier
oktober 27, 2020 16:55

Wie heeft er vijanden nodig als ie vrienden als Azarkan heeft. Goed koppel.

Gast
Michael
oktober 27, 2020 16:50

Als Azarkan je steunt dan weet je dat je fout zit.

Gast
Palestijnen = Filistijnen
oktober 27, 2020 16:18

Weg met Denk!

Gast
Anti-racist
oktober 27, 2020 16:13

Frappant dat tegenwoordig niemand meer vraagt aan (vertegenwoordigers van) de moslimgemeenschap om de aanslag te veroordelen.

Gast
Ray
oktober 27, 2020 16:08

Als moslims, oftewel terrorismesupporters, blij met je zijn, dan weet je dat je goed bezig bent.

Gast
Tissum
oktober 27, 2020 15:52

Hoedanook, Fidan is wel heel erg mainstream en dat gaat snel vervelen.

Gast
Gn
oktober 27, 2020 15:34

Soort zoekt soort.

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 15:23

Sander heeft helemaal gelijk

Fidan is niet recht door zee.

Gast
Juist
oktober 27, 2020 15:18

Hij heeft een pleurishekel aan Fidan. Denk dat er nog veel meer mensen een pleurishekel aan Farid Azarkan hebben.

Gast
Patty Harpenoo
oktober 27, 2020 15:18

Allebei geestelijk getormenteerde idioten!

Gast
Rubicon
oktober 27, 2020 15:17

“hij heeft een pleurishekel aan Fidan”, foei Mediacourant, ga je mond poetsen..

Gast
JB wtf
oktober 27, 2020 15:15

Zum Kotschen!

Gast
Zalmneusje
oktober 27, 2020 15:09

Farid net weer bij het Vragenuurtje janken dat de hele Moslimgemeenschap wordt aangeken op de moord op Paty en hoe de politiek dat wil voorkomen. Wat een griezelig doorzichtig mannetje is het toch ook.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 27, 2020 15:03

Hij moet nog eens op Fidan beter dan dat prinsesje lekker vinden.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen