Caroline’s volgers vinden Meilandjes diep gezonken

Caroline van Eeden krijgt veel steun van haar volgers nu Martien Meiland haar aan het besmeuren is in de media. Ze vinden dat de Meilandjes onder de gordel opereren. Dat is te lezen op haar Instagram. In de hoop flink te cashen met zijn biografie, onthult Martien na ruim een jaar wat er werkelijk ten grondslag zou hebben gelegen aan het vertrek van Caroline uit Chateau Meiland: ze zou in een bloederig gevecht zijn beland met dochter Maxime Meiland, waarna ze de biezen pakte.

De televisiekijker kreeg daar niets van mee: die werd keihard bedonderd en kreeg voorgehouden dat Caroline oververmoeid zou zijn. Martien schrijft in zijn biografie dat Caroline terugkwam voor een in elkaar gezette afscheidsscène.

Caroline staat de media niet te woord over de onthullingen in de biografie en laat op Instagram het volgende weten: “Het is moeilijk om respectvol te zwijgen als je hoort en leest wat er allemaal gezegd wordt. Dit gaat over mij persoonlijk en raakt mij dan ook, er zijn altijd twee kanten van het verhaal.”

En: “Ik kies ervoor om dit privé te houden en respectvol te blijven. Dit is mijn keuze en hier blijf ik bij. Ik wens de Familie Meiland alle goeds toe, het leven draait om leren en hopelijk zelfreflectie. Ik richt mij op de toekomst.”

‘Je staat ver boven die familie’

De volgers van Caroline steunen haar in deze moeilijke tijd. “Het is jouw leven en dat gaat ons niets aan. Je staat ver boven die familie“, zegt Marianne.

Edith: “Inderdaad schat, hou de eer aan jezelf!!! Jij hebt het niet nodig om je te verrijken over de rug van een ander…

Marianne vertolkt de mening van veel van Caroline’s volgers: “Beste Caroline, wat een chique reactie. Dat verdienen zij helemaal niet. Jij had het terrein nog verlaten of ze gingen al over tot de orde van de dag. Zij zijn toneelspelers, totaal niet spontaan, Erica is nog de normaalste van het stel. Martien en Maxime lopen beiden mijlenver buiten hun schoenen.

Ze vervolgt: “Martien wil alleen maar dom doen en daarmee de lachers op zijn hand krijgen en Maxime denkt werkelijk dat zij een topmodel is. Alles wat zij doen is nep. Ongelofelijk dat jij dit een jaar hebt volgehouden, alleen daarvoor al respect. Voor Nadege is het ook heel vervelend gegaan. Zolang ze je kunnen gebruiken mag je meedoen aan het toneelspel. Ik denk dat hun zogenaamde roem niet nog jaren duurt.”

Caroline is blij met alle reacties. “Het doet mij goed om al jullie lieve reacties te lezen, bedankt hiervoor!

Lees ook:
Kijkersbedrog: Meilandjes logen over Chateau-bloedbad (zaterdag)
Meilandjes cashen met dirt: ‘Boek levert 1,5 miljoen op’ (zaterdag)
Caroline reageert op bloedbad in Chateau Meiland (zondag)

Foto: SBS

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Turnpike
oktober 19, 2020 13:34

@colette
ma 19 okt 2020 om 13:24

Jij bent hier de leugenaar, want jij bent @Teuntje, randdebiel bij uitstek. De naam van je moeder gebruiken om hier de popie jopie uit te hangen. En dat commentaar! Stam jij soms af van een zakloze stofzuiger?

Gast
Gerda
oktober 19, 2020 13:27

Een sympathieke familie is het echt niet hoor! Vraag maar aan de inwoners van Hengelo..

Gast
colette
oktober 19, 2020 13:24

Maxime liegt wel meer zegt dat ze de jurkjes zelf heeft ontworpen LEUGENAAR je koopt ze bij Ali Express bah wordt misselijk van die hysterische meid doet haar vader na …geef mij maar Montana dat is pas een klasse meid

Gast
jaja
oktober 19, 2020 13:14

Willie,

Een goede reden om niet te kijken ze liegen allemaal!!

Gast
Willie
oktober 19, 2020 12:46

De Meilandjes hebben Caroline haar schulden afbetaald en voopr Nadége wilden ze een woning kopen. De dames zelf waren niet eerlijk (Caroline) of ondankbaar (Nadége).

Kopen en dan verhuren aan Nadege dat is wat anders.

Gast
Whitedog
oktober 19, 2020 12:35

@de: Ze hebben maar 1 hulp in de huishouding gehad: Nadége. Carolien was geen hulp in de huishouding en een derde was er niet.

De Meilandjes hebben Caroline haar schulden afbetaald en voopr Nadége wilden ze een woning kopen. De dames zelf waren niet eerlijk (Caroline) of ondankbaar (Nadége).

Schrijver van artikel probeerd erg te sturen, zoal;s altijd hier en meer dan de helft gaat er in mee.

Ben het eens met Coca Cola en Tja.

Gast
mark2
oktober 19, 2020 12:18

Jammer dat ze niet iets zegt dan over de schulden die de anders heeft voorgesteld dan dat ze waren.. das m.i. Pas diep zinken

Gast
SL
oktober 19, 2020 12:18

Waarom zou je dit mens überhaupt volgen…?

Gast
de
oktober 19, 2020 12:09

Drie hulpen in de huishouding en alle 3 kapotgemaakt. Mooie score.

Gast
Tja
oktober 19, 2020 11:55

Ik zie veel jaloezie van de narcistische schrijver van dit artikel.
Jammer he dat het niet lukt om de lezers mee te krijgen in je jaloezie/negativiteit.. GUN een ander nu ook eens iets.. (lesje niet gehad van je (ook narcistische?) moeder)

Gast
Viola
oktober 19, 2020 11:47

Vanaf het begin zei ik al dat Martien vals was,hoe hij over mensen praat achter hun rug.

Dus Caroline had dit ook kunnen zien aankomen.Martien mist empathisch vermogen.Gezeik? Hup naar de volgende. Voor Nadège ook zo sneu,niet meer nodig? Weg ermee.

Gast
kruitje roer me niet
oktober 19, 2020 11:34

Meilandjes zo nep bah

Gast
Coca Cola
oktober 19, 2020 11:22

Heeft deze site OOIT iets positiefs over de Meilandjes geplaatst? Het lijkt RTL wel, elke gelegenheid om ze in een kwaad daglicht te zetten, gebruiken ze.

Beetje doorzichtig, ze gunnen de familie duidelijk het succes niet.

Gast
M.
oktober 19, 2020 11:14

What goes around comes back around, Karma zal deze boekverkoop beheersen, ik hoop dat Nederland volledig negeert… Zo ga je niet met mensen om, Caroline geeft toe dat verhalen altijd twee kanten heeft en zo is het… Nadegé is gewoon misbruikt voor de serie, omdat in het script past en zo is ook Caroline, opvallende dat de twee dames afgedankt zijn en nu als gekkies en agressievelingen worden neergezet. Niet netjes en intense ondankbaar.

Gast
Willie
oktober 19, 2020 11:01

Drie vrouwen bij elkaar met ook nog zo doorgedraaide home ook een halve vrouw geeft altijd ruzie in jaloersheid.
Die Maxime moet je tam houden door iedere avond een SM behandeling te geven

Gast
Schijt aan azijnpissers
oktober 19, 2020 10:13

We weten allemaal dat het de waarheid is, eerst liegen dat ze een burn out heeft, dan zeggen dat het niet waar is.. Het klikte ook helemaal niet tussen Erica en Maxime met Caroline en al helemaal niet toen Martien in NL zat.. Ze had schulden en die hebben zij betaald, maar naar mate het programma vorderde en populairder werd wilde ze meer geld.. zelfde geldt voor die pizzabakker van een Nadege die loog ook.. Geld Geld Geld willen het maar nie krijgen en dan zeike… CAROLINE WEET DAT DIT DE WAARHEID IS.. ze begon meer te eisen waar ze geen recht op heeft, domme doos

Gast
Eva
oktober 19, 2020 10:11

Dat winkeltje in de 9straatjes was niet van haar maar ze hebben haar ingehuurd omdat ze dachten dat ze klanten zou trekken maar helaas gebeurde nauwelijks.

Gast
Jantien Visser
oktober 19, 2020 10:08

Kan dat gezeur over die “Meilandjes” en aanhangend spul nu ook eindelijk eens over zijn bij MC. Ongelofelijk wat een waardeloos nieuwsmedium is dat Mediacourant aan het worden. Bah!

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 09:54

Ik vind Coralientje met haar hernia en burn-out diep gezonken.
Je spot niet met fake gezondheidsklachten. Graaien en dan roddelen. Brrrrr

Haar winkeltje, met geld van Talpa, is al weer failliet.

Gast
Ernestine
oktober 19, 2020 09:53

Maxime had “ een kras” op haar arm, had Caroline gedaan. Camera erop niets te zien, was vast krasje van mevrouw Jansen. De kat die ter ziele is. Caroline heeft meer fatsoen in haar pink dan Martien en Maxime in hun hele ADHD lijf

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen