Nieuw vrouwenmaandblad 100%NL Magazine gelanceerd

Jan Smit en Bridget Maasland hebben vandaag het eerste exemplaar van het nieuwe vrouwenblad 100% NL Magazine overhandigd aan initiatiefneemster Lisette Sier (35). Deze huisvrouw en moeder kwam een half jaar geleden op het idee om een nieuw blad te beginnen. Om het blad bij verschijning te promoten nam ze contact op met radiostation 100%NL, dat nu partner en naamgever van het blad is. Ook het artiestenbureau Volendam Music van Jaap Buijs besloot in te stappen.

Het blad moet zich onderscheiden door een grote diversiteit aan onderwerpen, humor, positiviteit en een vrolijk Hollands tintje. “Na diverse brainstormsessies met haar vriendinnen vond zij het perfecte format voor een nieuw blad voor vrouwen net als zij“, aldus een woordvoerster van het blad. “Vrouwen die de ideale balans hebben gevonden tussen gezin, werk en ontspanning en daardoor positief in het leven staan. Lisette en haar vriendinnen bepalen de inhoud en treden verder op als cultuurbewakers van het 100% NL Magazine.”

Directeur Carlo de Boer van radiostation 100%NL was direct enthousiast. “Het idee van Lisette sprak mij erg aan omdat onze doelgroep grote overeenkomsten heeft met de beoogde doelgroep van het magazine.

Sier had na haar ontmoeting met De Boer een afspraak met Jaap Buijs en Aloys Buijs van Volendam Music BV geregeldom makkelijker toegang te krijgen tot Bekende Nederlanders. Het management van Jan en Monique Smit, Nick en Simon en de 3J’s was eveneens enthousiast over het ambitieuze plan van Lisette.  Aloys Buijs: “Lisette had een goed verhaal en dit is natuurlijk een hele moeilijke tijd om iets nieuws te beginnen. Haar enthousiasme werkte aanstekelijk en daarom besloten wij in te stappen als partner om haar op allerlei gebieden te ondersteunen.

ier: “Wij zijn van mening dat dit blad een verrijking is voor het huidige tijdschriften- aanbod. Leuke reportages over bekende Nederlanders worden afgewisseld met mooie verhalen over gewone mensen. Ieder onderwerp wordt geschreven met een positieve insteek en veel humor. Natuurlijk mogen zaken als mode, beauty, wonen en culinair ook niet ontbreken. Het bedrijf dat de verspreiding van het 100% NL magazine verzorgt wist niet in welke categorie ons blad moest worden ingedeeld. Dit geeft al aan dat zoiets nog niet bestond en het een nieuw en verfrissend concept is.

Vanaf 16 juni zal het 124 pagina’s tellende magazine landelijk in de winkels liggen.

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen