Radio 538 met nieuwe ‘directie’ en campagneplatform

Radio 538 komt deze week met een nieuw campagneplatform. De campagne wordt de komende periode verspreid op onder meer outdoor, via internet, online games, in free publicity en op bijna alle tv-zenders. Basis van het platform vormt de nieuwe tweekoppige directie van het station. “Zij zijn het geweten en de verpersoonlijking van het station en zorgen ervoor dat het station zijn jonge, scherpe en vernieuwende karakter blijft waarmaken“, aldus een zegsvrouw van Radio 538 vandaag.

Dit directieteam is dan ook wat eigenzinniger dan we gewend zijn van een directie; het zijn de twee ballen die al jaren prominent figureren als het 538-logo.

De kick-off van de campagne bestaat uit drie tv-spots waarin de ballen te zien zijn in verschillende situaties. Vanaf 11 september start een grootse outdoor-campagne met 300 billboards. “De tv-spot zal te zien zijn op RTL 4, 5, 7 en 8, SBS 6, Net 5, Veronica, TMF en MTV“, aldus de woordvoerster. Reclamebureau S-W-H is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.

Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538 voelt zich niet bedreigd door de uitbreiding van zijn directie. “Deze mannen vervulden al jarenlang een essentiële rol op de achtergrond“, vertelt Brüggenwirth. “Ik denk juist dat we met de kwaliteiten die zij meebrengen een nog steviger basis vormen voor de verdere uitbouw van ons nummer 1 station. Door hen centraal te stellen in de campagne hebben we onbeperkte mogelijkheden in alle middelen om de autoriteit en het karakter van het station op onze eigen manier te vertolken en op een verrassende manier op te duiken waar het relevant is.

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen