Rob Stenders tijdelijk terug bij VARA op 3FM

De afbeelding “http://www.sbsonline.nl/images/database/r/robstenders/special/sp_robstenders_01.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.Rob Stenders presenteert vanaf maandag 7 augustus tijdelijk het programma Claudia d’rop bij de VARA op 3FM. Stenders neemt de plaats van Claudia de Breij in omdat zij in augustus bij de VARA op Nederland 3 het nieuwe televisieprogramma Claudia d’rbij presenteert. “Rob Stenders is nog steeds een van de beste radiopresentatoren van het land en wat dat betreft zijn we blij dat hij, al is het dan tijdelijk, weer even terug is bij de VARA“, aldus VARA-programmadirecteur Frans Klein over de vervanging van Claudia door Rob Stenders.

Rob Stenders neemt de honneurs waar bij de VARA op 3FM, van maandag tot met donderdag, tussen 12.00 en 14.00 uur. Hij is te horen vanaf 7 tot en met 31 augustus. Rob Stenders presenteerde voor de VARA op 3FM tot augustus 2004 het ochtendprogramma Stenders Vroeg.

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
@ngelina
augustus 31, 2006 10:03

damn! waarom lees ik dit nu pas?!
ik mis rob en fred in de ochtend echt vreeeeeselijk!
hoorde laatst over KX radio…. heel fijn!
maar nog beter om stenders weer door de radio te horen komen!
ik ga er vanmiddag eens goed voor zitten!

Gast
GD
augustus 26, 2006 01:53

Risicovolle stap van Claudia.
Stenders is vele malen beter dan Claudia, zijn presentatie is veel volwassener dan die van Claudia. Dat kinderlijke gezwets van haar was ik al lang beu. Echt een reden om 3FM op dat bewuste tijdstip af te zetten om twee uur later weer terug te komen.
Laat Stenders lekker blijven en Claudia vervanger worden van Stenders. Laat die Troel maar een of ander programma op TV presenteren.
Laat Rob in godsnaam erop blijven!!

Gast
roy
augustus 6, 2006 04:12

Lekker voor je zelf gaan ROB ! Gaat je lukken dat http://www.KXradio.nl op tezetten ! en 3FM jah het is een publieke omroep :(

Gast
René
juli 20, 2006 09:08

@Mickey

Het antwoord zit in je vraag.
Jensen is een non-talent op beide disciplines en heeft gewoon mazzel. Soms heb je van die mensen die niets kunnen, zoals hij, maar door de juiste mensen om zich heen te verzamelen, bereiken ze toch nog iets.

Gast
Mickey
juli 20, 2006 09:00

@ Rene

Robert Jensen zou zwaar beledigt zijn, hij komt van de radio en heefd nou een van de best bekeken en besproken Talkshows van nederland.
Vreemd, maar het werkt toch niet helemaal volgens jouw?

Gast
René
juli 19, 2006 11:00

Het is een bewezen feit dat radioformats niet werken op televisie en andersom. Het is ook een bewezen feit dat radiomaker geen televisie kunnen maken en andersom.

Kortom Rob moet lekker op de radio blijven en zich niet inlaten met televisie.
Volgens bronnen was die pilot helemaal niets.

Ik ben vor Rob Stenders terug op 3. Dan ga ik oom weer luisteren voorlopig doen we het maar met zijn internetzender.

Gast
Bocaj
juli 19, 2006 10:59

@Jordy

Claudia is een schatje!

Gast
TvS
juli 19, 2006 10:47

Fantastisch! Laat ‘m daar zitten!!!

Gast
Joost
juli 18, 2006 22:03

@ Jorn. Als je het mij vraagt blijft het niet bij deze invalbeurt. Misschien kunnen De Breij en Stenders elkaar afwisselen op radio en tv.

Gast
Jorn
juli 18, 2006 21:49

@ El Pepe

Stenders komt naar alle waarschijnlijkheid ook met een tv-programma. Begin juni is er een pilot opgenomen van het programma Stenders Late Vermaak. Ik was er bij en het is een humoristisch muziekprogramma. Precies Stenders zoals op de radio, maar dan nu met beeld erbij. Het is nog afwachten welke zender/omroep het wil kopen…

Gast
Mickey
juli 18, 2006 20:00

Beter, op 3FM luisterde ik elke ochtend naar Stendersvroeg (en daar voor nog Giel, ja was een vroege vogel)
Toen hij comercieel ging verloor hij mij, ik ging wel na giel luisteren.
Dus nu krijgt hij mij misschien wel weer terug, en met mij vast wel meer nederlanders.

Gast
El Pepe
juli 18, 2006 18:52

zou rob stenders niet op televisie kunnen komen met een leuk televisieprogramma over muziek ofzo ? De man heeft een schat aan kennis in zijn kop en een goede dosis humor!

Gast
Jordy ||
juli 18, 2006 18:12

Claudia sucks. Burgerlijke zeiktrut met d’r HA – HA – HA – humor. Dat ze haar steeds maar weer een kans geven op tv. Niet te geloven! Is er ook een kotsemoticon ?

Gast
mariska
juli 18, 2006 18:00

Hij zou ook een goeie vervanger zijn van Wout, die er binnenkort mee ophoudt..

Gast
Bocaj
juli 18, 2006 16:22

Mooi zo! Hij heeft weer een voet tussen de deur! :)

Gast
René
juli 18, 2006 16:20

Dat is nou excact de plaats waar Stenders hoort.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen