Menno Vroom nieuwe DJ Radio 10 Gold

De afbeelding http://www.rtl.nl/experience/rtl_fm/components/programmering/mennovroom/menno138x186.jpg kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat. Radio 10 Gold heeft DJ Menno Vroom aangetrokken. Na een reeks omzwervingen is Menno weer terug waar hij ooit begon: Radio 10 Gold. Menno wordt vanaf dinsdag 1 augustus aanstaande n van de nieuwe stemmen van de zender. “We zijn erg blij dat Menno weer terug is en ons team komt versterken“, aldus stationsmanager Peter Rijsenbrij. “De warme persoonlijkheid van Menno past perfect bij het Radio 10 Gold gevoel. Gouden tijden dus!” Vroom is bij verschillende omroepen DJ geweest. Allereerst bij ROVOZ Ziekenomroep, daarop volgden de omroepen Radio Hoorn, Radio West-Friesland, Radio 10FM, JFK, Radio Veronica en RTL FM.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Mediacourant.nl » Blog Archive » Julia Samuël vertrekt bij RTL FM
juli 28, 2006 15:16

[…] RTL FM-presentatrice Julia Samuël neemt vanavond tussen 21.00 en 24.00 uur afscheid van haar luisteraars. Ook Menno Vroom vertrekt bij RTL FM. “Het was een heel moeilijke beslissing om bij RTL weg te gaan“, aldus Samuël in de Telegraaf. “Ik ben enorm gehecht aan mijn radioprogramma LoveSongs. Drie jaar geleden heb ik het samen met Robert Jensen ontwikkeld. Het gaat diep, mensen vinden er troost in. Mijn hart gaat ernaar uit, maar door het verlies van de etherfrequentie is het niet meer zoals het was.” […]

Gast
A.V.
juli 20, 2006 08:48

RTL FM was echt een pretentielozen maar best aardige pretentieloze zender. Mis ’t ook.

Gast
Roon
juli 19, 2006 19:00

Jammer dat MENNO VROOM weg is bij RTL FM. Hij was daar altijd leuk op de radio om naar te luisteren in de middag. Sowieso jammer dat RTL FM weg is bij de FM, ik luister nog iedere dag via de kabel en ik ben bang dat dat ook snel op houd. AL HOOP IK HET ECHT NIET!!!

Gast
M@rk-Bred@.
juli 19, 2006 17:10

Overigens de VTM-serie “De Kavijaks? wordt (uiteraard) uitgezonden door de TROS!

Gast
Theo
juli 19, 2006 15:00

Remco ik heb je stukje wel met aandacht gelezen, en zoals je ziet is het nieuws inmiddels overgenomen door Mediacourant.
En Rene is af en toe een botte stronk, maar verder valt hij zo nu en dan wel mee ;)

Gast
Remco
juli 19, 2006 14:55

@rene, ik had tot op vandaag geen weet van formulieren, hoef je niet zo brut voor te reageren.
Of heb je het niet in jou om beschaafd zoals Craig te reageren?

Gast
M@rk-Bred@.
juli 19, 2006 14:20

Ik vind het ook erg mooi dat Radio 10 Gold zo goed blijft scoren. Daarnaast vind ik het wel vreemd dat zij geen ether-frequentie kregen.
Verder vond ik het erg vreemd dat een medewerker van Radio Veronica zo minderwaardig deed over Radio 10 Gold, want volgens hem was “10” voor de doden…toch een vorm van jaloezie dan?

Bij Radio Veronica moeten ze de playlist eens aanpassen, want muziek uit de jaren ’80 en ’90 houdt méér in dan alleen Queen en Genesis! De jaren ’80 en ’90 waren toch ook de succesjaren van het producerstrio Stock, Aitken en Waterman…maar producties van hen hoor ik dus echt nooit bij Radio Veronica :-(…

Gast
Joost
juli 19, 2006 14:07

Toch mooi dat Radio 10 Gold nog zo goed scoort op de kabel en AM.

Gast
René
juli 19, 2006 14:05

Wat een gelul Remco, daar zijn formulieren voor.

Who the fuck is deze dj? Nooit (van) gehoord

Gast
Veronicafan Michael*
juli 19, 2006 13:51

En bij welk omroep? de TROS??

Gast
Craig
juli 19, 2006 13:46

Er is toch een mail formulier voor dit soort nieuwtjes?

Gast
Remco
juli 19, 2006 13:43

off topic;….De prestigieuze VTM-serie “De Kavijaks”, die al een hele tijd geleden werd opgenomen, zal dit najaar worden uitgezonden op de Nederlandse televisie. De reeks van vijf uitzendingen krijgt in het najaar een plaatsje op Nederland 2, zo werd meegedeeld door de Publieke Omroep. Ook VTM moet de reeks nog uitzenden

De Kavijaks is een vijfdelige miniserie naar het gelijknamige boek van Jozef Vantorre. Deze reeks werd gerealiseerd met de steun van het Vlaams Audiovisieel Fonds.

Topregisseur Stijn Coninckx, scenarist Marc Didden en Vlaanderens grootste acteurs hebben hun talenten gebundeld voor deze zeer aangrijpende en boeiende reeks die ongetwijfeld televisiegeschiedenis zal schrijven.

“de kavijaks? brengt het verhaal van de telgen van een arme vissersfamilie uit Heist-aan-Zee, tijdens en vlak na de Tweede Wereldoorlog. Het is een kroniek van vallen en opstaan, van samenspannen om te kunnen overleven tijdens de Duitse bezetting. Maar het gaat ook over familierelaties en over volwassen worden. Soms ontroerend en schrijnend, soms hilarisch.

Jan Decleir neemt in “de kavijaks? de rol van pater familias voor zijn rekening. En dat was ook zo op de set, want voor het eerst speelt hij samen met zijn zoon Jenne en zijn dochter Sofie in dezelfde tv-serie. Ze werden omringd door het kruim van acterend Vlaanderen: Nand Buyl, Karlijn Sileghem, Lucas Vanden Eynde, Hilde Van Mieghem, Marie Vinck, Sien Eggers en vele anderen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen