Wouter van der Goes naar Q-music

Radio-dj Wouter van der Goes stapt over van Radio 3FM naar Q-music. Daar gaat hij per september aan de slag als programmadirecteur en dj. Nu presenteert Van der Goes het BNN-programma Wout! op 3FM. Van der Goes: “Ik heb het bij BNN en 3FM ontzettend naar mijn zin en eerlijk gezegd zag ik mezelf daar ook niet zo snel vertrekken. Maar toen Q-music me voor deze baan vroeg, voelde ik dat ik daar niet zomaar ‘nee’ tegen kon zeggen.”

“Q-music volg ik al sinds de start in Belgi en later in Nederland. Een goed station met een herkenbaar en ijzersterk format. Ik vind het een eer dat ik mijn steentje mag bijdragen aan de verdere groei en ontwikkeling van deze zender.

11 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Eric
juli 8, 2006 20:26

Ik vraag me af of Stenders hier op zit te wachten, volgens mij vindt ie het allang best zo. Misschien als hem de volledige vrije hand wordt gegeven, anders zie ik ‘m echt niet terugkeren op 3FM. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk zou vinden!

Gast
DJS1
juli 5, 2006 15:18

Dus idd de glorieuze terugkeer van Rob Stenders op 3FM! :)

Gast
Marleen
juni 26, 2006 12:01

Erg jammer dat Wout 3 FM verlaat. Ik heb jarenlang de radio uigelaten vanwege dom gelul. Maar de combi Astrid en Wout vindt ik geweldig. Q-music daarentegen is een duffe zender met humorloze en saaie jongens achter de microfoon. Als Wout toch naar deze zender vertrekt hoop ik van harte dat hij deze jongens wat vuur in de reet stopt en ze op dj-les stuurt bij Beelen en Wout zelve.

Gast
overloper
juni 22, 2006 20:16

Overloper

Gast
Veronicafan Michael*
juni 20, 2006 13:27

Laat Rob Stenders maar lekker op zijn Freakradio stationnetje KX zitten, daar zit hij prima op z’n plaats! 3FM is te mainstream geworden voor Rob…

Gast
OnzeJongens
juni 20, 2006 11:56

Rob Stenders: omhooggevallen blaaskaak wiens mond overloopt van poep. Een klassieke über-patjepeeër.

Gast
Wous
juni 20, 2006 11:43

Rob! Kom terug! En neem Fred en Margreeth met je mee :D

Gast
Anoniem
juni 20, 2006 10:17

Rrrrrrob Stenders?

Gast
Anoniem
juni 20, 2006 10:13

Wouter heeft idd GEEN humor. Alleen een relaxe stem; maar meer als voice over op tv ofzo

Gast
Marjolijn d B
juni 20, 2006 09:36

Mag ik opteren voor Michiel Veenstra op dat tijdstip.

Gast
Arie
juni 20, 2006 09:32

De saaiste en meest humorloze DJ van Nederland

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen