SBS 6-hunk Jordi Huirne na Ferry-herrie: ‘Ik zit níet op OnlyFans’

SBS 6-hunk Jordi Huirne, de appetijtelijke opvolger van Piet Paulusma, heeft géén eigen OnlyFans-pagina. Dat geeft hij aan na alle herrie die is ontstaan over de stoute carrièreswitch van Ferry Doedens.

Jordi Huirne © Instagram

Heel even leek het erop dat Jordi Huirne in navolging van Ferry Doedens óók een pagina was begonnen op het pikante sociale medium, maar dat is niet het geval. De Jordi Huirne die op Instagram zijn eigen OnlyFans-pagina promoot, blijkt een valse kopie te zijn van de échte Jordi Huirne.

Nep-Jordi

Deze nep-Jordi heeft honderden volgers en probeert hen te verleiden om te betalen voor zijn OnlyFans-pagina. “Join my Exclusive Contents 🔞 1 month FREE ACCESS to all New Subscribers 💦”, staat erbij. “Click my link below 👇🏽👇🏽 👇🏽”

Het is oplichterij, waarschuwt Jordi op zijn échte Instagram-pagina. “Dit zou wel lekker verdienen denk ik… Maar nee, natuurlijk ben ik dit niet! Rapporteren als je dit ziet of als deze faker je volgt. Thx!”

Hunk

Jordi heeft weliswaar een hoop verleidelijke foto’s op zijn Instagram-pagina staan, maar dat betekent niet dat hij achter een betaalmuur ook zijn broek uittrekt, zoals Ferry dat doet. Dat zou natuurlijk ook niet echt bevordelijk zijn voor zijn carrière bij het SBS 6 van mediamiljardair John de Mol.

Sinds kort is Jordi daar te zien als weerman. “Het is eigenlijk een kinderdroom die ik al heb gehad sinds ik een heel klein jochie was. Een jaar of drie, vier. Er trok toen een keer heel zwaar onweer over de boerderij van mijn ouders in de Achterhoek en daarna was ik eigenlijk helemaal gek van het weer”, vertelde hij eerder.

Lees ook: SBS 6 heeft ineens een hunk als weerman: Jordi Huirne (16 november)

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Devo
januari 7, 2021 21:25

Het is indd een hele knappe jongen om te zien. Maar mag je op insta tegenwoordig niet meer met je blote buik op de foto staan? Kom op zeg!

Gast
GrijzePilion
januari 7, 2021 00:51

N3UK ALLAH IN ZIJN ASSER

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door GrijzePilion
Gast
GrijzePilion (de echte)
januari 7, 2021 09:10
Antwoord op  GrijzePilion

Kijk, en dit is dus wat je krijgt als je leven zo’n hoopje ellende is dat je niks anders te doen hebt dan andermans gebruikersnaam te jatten en te proberen om een goede naam zwart te maken. Deze persoon, die waarschijnlijk een micropikkie heeft post normaal onder zijn meisjesnaam ‘l#lletjerozenwater’ en is zonder twijfel een John de mol fanboy

Gast
Hart in Aktie... Vanavond 21:30
januari 6, 2021 20:53

 Hart in Aktie om 21:30. Wendy Van Dijk op SBS6, GA DAT ZIEN!

Gast
Tonie
januari 6, 2021 20:54

Wendy is ook kapot.
Die WILLEN we geeneens zien

Gast
tja
januari 7, 2021 08:15
Antwoord op  Tonie

Geeneens? Waar kom jij vandaan..

Gast
WEST*
januari 6, 2021 20:43

Grote strop voor RTL big berother live streams Ziggo KPN uitgeschakeld , en met samsung toestellen big brother ook niet te zien

Gast
GrijzePilion
januari 7, 2021 09:12
Antwoord op  WEST*

Jij? De grootste John de mol likker ten oosten van de Mississippi kijkt RTL?

Dat moet in de krant! Uiteraard een door John gerunde krant. Krijg je zo’n lekkere dikke van he?

Gast
Vlaflip tv
januari 6, 2021 20:28

Hunk? Zo bijzonder knap is hij nu ook weer niet echt.

Gast
WILKE
januari 6, 2021 19:36

ALS GEERT WILDERS DIT ZOU DOEN ZOU HET LAND TE KLEIN ZIJN MAINSTREAM MEDIA ZOUDEN ER WEER BOVENOP DUIKEN EN DIT VERHAAL VERKRACHTEN ZO ZIE JE MAAR WEER HOE HET WEER ALLEMAAL LOOPT TIJD DAT WE ORDE OP ZAKEN STELLEN EN DE MACHT WEER TERUGGRIJPEN KIJK MAAR NAAR TOEN HIJ EEN VERBORGEN TWITTER ACCOUNT HAD MEDIA WISTEN NIET HOE SNEL ZE DIE VERHAAL MOESTEN UITBUITEN EN GROOT MAKEN GADVERDAMME

Gast
GrijzePilion
januari 6, 2021 20:08
Antwoord op  WILKE

Praat eens niet zo slap. En kap eens met die capslock onzin. Hoeveel matzeballen heb jij op vandaag zeg?

Gast
tja
januari 7, 2021 08:15
Antwoord op  GrijzePilion

Zei u wat ? GrijzePilion
 januari 7, 2021 00:51
N3UK ALLAH IN ZIJN ASSER

Gast
Dieke
januari 6, 2021 20:49
Antwoord op  WILKE

Rot op PVVdebiel.

Gast
Frans R.
januari 6, 2021 20:57
Antwoord op  WILKE

Nou nou.
Ik vind dat je goed je best doet 👍
Weinig spelfouten en ook een best wel samenhangend verhaal. Goed van jou Willen.
Dat heb je mooi gedaan.

Wist jij dat de mensen het fijn vinden als je geen hoofdletters gebruikt de hele tijd?
Een hoofdletter komt aan het begin van de zin.
En ook bij de eerste letter van Greet z’n naam.

Groetjes!
Tot de volgende keer!

Gast
Niet vergeten...
januari 6, 2021 17:50

Wel te zien op het on demand platform KIJK

Gast
Paul
januari 6, 2021 17:49

Jemig, wat een domme arbeiderskop heeft die gast.

Gast
Xantippe
januari 6, 2021 18:57
Antwoord op  Paul

Wat is een arbeiderskop? Zelf nooit aan de arbeid geweest zeker.

Gast
Rob Oudenhoven
januari 6, 2021 19:26
Antwoord op  Xantippe

Inteelt misschien.
Getrouwd met de dochter van je vaders zuster.

Gast
Paul
januari 6, 2021 20:05
Antwoord op  Rob Oudenhoven

Mijn vader heeft geen zuster. Wel poen.

Gast
Paul
januari 6, 2021 20:04
Antwoord op  Xantippe

Wie arbeidt er nou vrijwillig? Alleen iemand die zijn eigen gezelschap niet verdraagt en geen centen heeft.

Gast
Misutoria
januari 6, 2021 19:14
Antwoord op  Paul

Ik wou het niet zo schrijven maar ik kan je geen ongelijk geven.

Gast
Even aandacht
januari 6, 2021 17:43

Bestaan er ook nog gewone mannen, zonder Instagram alwaar ze met zelfingenomen blik en of duckface in net te strakke jeans staan.
Zo’n man die thuis komt, niet heel fris ruikt, zijn vrouw (of desnoods man) een lieflijke klap op de bil geeft en na het eten gelijk weer gaat klussen…zo’n type. Niet zo’n gast die zichzelf gaat pimpen met creme dingetjes en daarna 2000 selfies gaat maken.
Het lijkt wel of alles om uiterlijk gaat. Mannen zijn zowaar nog erger en meer ijdel dan een vrouw.
En is iedere gast homo of zo???
Die fotootjes met een hoog kijk mij eens mooi en sportief zijn gehalte en ja naast mij staat mijn vriendje.
Heel erg leuk allemaal. Not.

Gast
Hoppa
januari 6, 2021 19:16
Antwoord op  Even aandacht

Komt omdat bijna alle knullen zonder dat ze het zelf weten niet hetero zijn. Anders kun je tenslotte niet zo geilen op jezelf met die halve naakt foto’s…

Gast
K. Bouterkamp
januari 6, 2021 19:31
Antwoord op  Even aandacht

Hier zijn het allemaal nichten of halve wijven.
Er is waarschijnlijk geen hetero meer die op tv wil, of het moet een professionele zij-instromer zijn die vanuit journalistiek, kunst of wetenschap de stap maakt.
Forget it. En dat amusement waar SBS/Talpa en waar de RTL-groep mee adverteert is gebaseerd op de wansmaak van hysterische gayseksuals en vrouwen die dit type hysterica fantastisch vinden. Types als Brard dus eigenlijk. Ik kots erop.

Gast
Paul
januari 6, 2021 20:06
Antwoord op  K. Bouterkamp

Ah, de betero aan het woord.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 17:26

Dat is meer iets voor ex RTL coke gebruikers.

Gast
ben
januari 6, 2021 17:25

Overigens wil ik er even aan toevoegen dat je broadcasters en viewers hebt op OF in alle leeftijden.
Er is wel een minimumleeftijd en terecht maar geen maximum.
Je wil niet weten hoeveel mannen tussen 70 en 80 er zijn met een groot betalend publiek ook weer in alle leeftijden.

Gast
Senior
januari 6, 2021 17:20

In mijn jonge jaren had je al van die deuren op de wallen met luikjes waar na inworp van wat geld een schaars geklede dame, kroelend wat bewegingen maakte/
Lol te over hadden we.
Luikje open, luikje dicht en weer open.
Eigenlijk is er niets veranderd.

Gast
Albert
januari 6, 2021 17:15

Leuk koppie inderdaad, alleen jammer van de kabouterlengte.

Gast
Simon van de Steegh
januari 6, 2021 16:51

Ik wordt hier zo moe van.
Het is waarschijnlijk weer komkommertijd en de editor heeft bedacht dat hij de komende weken elke dag blote of halfnaakte jongetjes gaat publiceren die dan gaan ontkennen dat ze ferry d na doen op die vage website onlyfans.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Simon van de Steegh
Gast
Paul
januari 6, 2021 17:50
Antwoord op  Simon van de Steegh

Waar zie jij jongeTJES? Smeerkees.

Gast
Dat is niet legaal Paul.
januari 6, 2021 19:35
Antwoord op  Paul

De vader van de wens is de gedachte jij gore viespeuk. Ik snap wat jij wil maar dat is niet legaal. Als ik jou was zou ik mijn
IP-adres even gaan maskeren of anders bloedsnel van provider wisselen want je werkt jezelf aardig in de kijkert zo.

Gast
Paul
januari 6, 2021 20:11

Ik zei SMEERKEES,dus waar wil je precies heen? Wie begint er over jongeTJES als een 27-jarige man wordt getoond? Wat denk je dan aan jongeTJES? Dus wie is dan de gore viespeuk?

Gast
Paul
januari 6, 2021 20:15
Antwoord op  Paul

En nog even uitlggen ‘wat ik precies wil’, VADER…

Gast
Franz Kramweich
januari 6, 2021 21:01
Antwoord op  Paul

Gewoon ontkennen Paul.
Keihard ontkennen.
Ze kunnen je cloud toch niet kraken.

Gast
Paul
januari 6, 2021 21:50
Antwoord op  Franz Kramweich

Wát ontkennen?

Gast
Maria
januari 6, 2021 21:24

Mensen als Paul komen vroeg of laat in de problemen door hun gedrag.

Gast
Paul
januari 6, 2021 21:51
Antwoord op  Maria

Leg uit? Welk gedrag?

Gast
Ramon Rames
januari 6, 2021 16:48

Ja tuurlijk.
Nou gaan ze allemaal ontkennen.
Lekker weer, mediacourant.

Gast
Ladio
januari 6, 2021 16:47

Wel struinde hij hele dagen Grindr af voor een trio met hem en zijn vriend, maar ach…. ;)

Gast
Peanut
januari 6, 2021 16:53
Antwoord op  Ladio

Dus?

Gast
Tijs
januari 6, 2021 17:01
Antwoord op  Ladio

Dat je dit bedenkt joh…

Gast
Elm
januari 7, 2021 00:44
Antwoord op  Tijs

Haha nee hoor, hij is heel bekend in de gayscene. Maar goed, ze leven hun leven zoals ze het willen. Monogaam zijn is tegenwoordig niet meer zo boeiend.

Gast
Pettie Fart
januari 6, 2021 16:46

Wie? En wtf heeft die knul op zijn hoofd?

Gast
Bor
januari 6, 2021 16:58
Antwoord op  Pettie Fart

Gewoon…. haar.

Gast
Tijs
januari 6, 2021 17:03
Antwoord op  Pettie Fart

Het permanentje is al weer een tijdje terug, wist je dat niet?

Gast
Paul
januari 6, 2021 17:57
Antwoord op  Pettie Fart

Wol.

Gast
Rodo
januari 6, 2021 16:44

Wat een wereldnieuws. Is het erg als ik deze nono niet ken?

Gast
Corry Jankbal
januari 6, 2021 16:43

Het schijnt 20.000 eurp per maand op te kunnen leveren, dus Jordi, waar wacht je nog op?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen