Nicolette Kluijver rijdt ondanks BN’er-schap in lelijke Peugeot Partner

Nicolette Kluijver rijdt ondanks haar BN’er-schap rond in een relatief lelijke Peugeot Partner, een soort bestelwagen maar dan met een achterbank erin. Dat onthult ze in Veronica Magazine.

Nicolette Kluijver © Moon Jansen / Rudolf Stricker, CC BY-SA 3.0 via Wikimedia

De meeste BN’ers, van Linda de Mol tot Wendy van Dijk en van Wilfred Genee tot Tino Martin, rijden rond in heuse patserbakken, maar dat gaat niet op voor Nicolette Kluijver. Haar wagenpark wordt gevuld met een Peugeot Partner en nog zo’n oud model ook, onthult ze in het tijdschrift.

Peugeot

De reden is eenvoudig: Nicolette heeft niets met luxe. “Ik ben zelf helemaal niet materialistisch. Ik heb geen dure tassen, gebruik geen dure make-up, hou niet van sieraden, doe geen extreem dure boodschappen en ik rijd in een oude Peugeot Partner, zo’n pausmobiel. Ik ben totaal geen luxepoes”, aldus de presentatrice.

Gaat een Peugeot Partner ook weer niet een beetje ver? Nee, vindt Nicolette. “Ik zou ook heel nerveus worden van zo’n dure auto en er waarschijnlijk in no-time een deuk in rijden. Net zoals je me niet blij maakt met een lipstick van honderd euro: zonde van het geld. Ik geef het liever uit aan ervaringen.”

Nieuwe jas

Wat voor ervaringen bedoelt ze? “Ik ga elk jaar met de kinderen alle pretparken langs en we hebben heel bijzondere reizen gemaakt: van een trip naar het Noorderlicht tot een jeeprondreis door Afrika.”

En als haar kinderen een nieuwe jas willen, mag dat wel of valt dat ook onder luxe? “Als mijn kinderen van sport willen wisselen of een nieuwe jas nodig hebben, doe ik daar niet moeilijk over.”

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jantien Visser
januari 7, 2021 12:42

Wat is lelijk? Een bestelautootje is hartstikke handig. Heel verstandig van Nicolette. Ook een krasje of deukje vind je bij een oudere auto onbelangrijk. Wat een vrijheid in je geest levert dat op! Go Nicolette!!!

Gast
Anoniem
januari 7, 2021 12:00

Perfecte dame

Gast
Tvkijker
januari 7, 2021 09:35

Normale meid en daar heeft Hilversum gebrek aan.

Gast
Jaap Aap
januari 7, 2021 09:03

Gelijk heeft ze.

Gast
Npo1
januari 7, 2021 08:37

Leuke vrouw en die word knap ouder, dat kan je van sommige botoxkoppen niet zeggen.

Gast
Theol
januari 7, 2021 08:18

Ze is goed bezig die Kluivert. Ik vind haar steeds beter. Leuk om te zien en altijd spontaan.

Gast
Ano
januari 7, 2021 07:44

Ik vind haar een van de weinige sterren die toegankelijk is.

Gast
Kaagfan
januari 7, 2021 02:28

Geen dure lipstick, maar wel plastische chirurgie all-over. Leuk mens, maar te beïnvloedbaar.

Gast
Chantal
januari 7, 2021 00:43

Peugeot rijdt in lelijke Nicolette Kluijver.

Gast
Hart in Aktie... Vanavond 21:30
januari 6, 2021 20:53

 Hart in Aktie om 21:30. Wendy Van Dijk op SBS6, GA DAT ZIEN!

Gast
Respect ✌️
januari 6, 2021 18:34

Past ook wel bij dat lelijke smoelwerk waar dat suffe wicht mee rondloopt.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Respect ✌️
Gast
Devildriver
januari 6, 2021 17:22

Je voelt je lekkerder in een peugeot

Gast
Jorien
januari 6, 2021 17:01

nou ja zeg, ze doen het ook nooit goed, rijden ze in een giga bak ,dan is het kijk die patser is, rijd je in een gewone auto ,dan krijg je een foto op mediacourant , gelukkig zijn er ook leuke reacties, maar wij hebben wij het over, lekker rijden hoor Nicolette!

Gast
Barbie
januari 6, 2021 16:59

Tenminste een toegankelijke BN’er

Gast
Albert Verhinderd
januari 6, 2021 16:55

Nicolette Kluijver, is dat de vrouw van Patrick?

Gast
Jaap Aap
januari 7, 2021 09:06
Antwoord op  Albert Verhinderd

Ben jij de vrouw van Albert Verlinde?

Gast
Hans
januari 6, 2021 16:50

heerlijk,die is lekker gewoon gebleven, er zijn idd leukere dingen in het leven dan een dure auto, blijft een kwestie van keuzes maken, en dat moet iedereen voor zichzelf weten!

Gast
anoniem
januari 6, 2021 16:48

de wereld staat in brand en dit is nieuws, vreemd.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 6, 2021 17:01
Antwoord op  anoniem

Amerika is nu definitief einde verhaal en wij apen amerika altijd na dus..gordels omdoen want het wordt pittig 😷💩🏴‍☠️

Gast
martijn
januari 6, 2021 17:13
Antwoord op  anoniem

Ah gossie, bent je zomaar op de verkeerde website beland…

Gast
Misutoria
januari 6, 2021 16:37

Nerveus worden in een dure auto…
Normaliter geeft zo’n dure auto je enorm veel rust tijdens het rijden maar voor Nicolette ligt dat anders, gelukkig maar, verschil moet er zijn.

Gast
Corry Jankbal
januari 6, 2021 16:36

Beter een lekkere poes dan een luxe poes. Slimme dame, al blijft het een onveilige auto (de versie op de foto tenminste)

Gast
Gast
januari 6, 2021 16:35

Maar waar gaat dit over?

Gast
Gast
januari 6, 2021 16:35

Ik vind haar best een toffe.

Gast
Anoniem
januari 6, 2021 16:30

Kijk daar kunnen nog vele van leren

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 6, 2021 16:25

Vrouwen maken er zowiezo al heel snel deuken in,iets met beperkt ruimtelijk inzicht en zo..het beste zou zijn om ZE verplicht in een soort van grote Bots Autootjes te laten rijden met dikke rubberen Bumpers rondom 🚗🚑🚆

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Sjakie hoekvlag
Gast
martijn
januari 6, 2021 17:15
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Als jij dan een cursus Nederlands voor jezelf regelt, is iedereen blij!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 6, 2021 18:42
Antwoord op  martijn

Is je vriendje weer naar tegen je geweest 🐦

Gast
Brave
januari 6, 2021 16:25

Ik vind haar opeens mooier…

Gast
Marcel Lamnerink
januari 6, 2021 16:25

Vrouwen en auto’s.
Ik zie dat zij een blauwe auto heeft gekozen omdat die altijd heel betrouwbaar zijn

Gast
Martmanz
januari 6, 2021 16:25

Ik hoorde ook dat Ali B in een Opel rijdt. Is dit de teloorgang van de BN-ers of zijn dit gewoon mensen die waarde hechten aan heel andere zaken zoals Nicolette zelf ook aangeeft. Wat een non onderwerp dit. Maar één ding moet ik meegeven, het is niet iemand afzeiken of bashen zoals MC mij net even te vaak doet.

Gast
UW LOKALE BENTLEYDEALER
januari 6, 2021 17:07
Antwoord op  Martmanz

Die rijdt in een Bentley, helaas.

Gast
René
januari 6, 2021 16:19

O ‘Peugeot Partner’ en niet Peugeot van de Partner

Gast
Remi
januari 6, 2021 16:19

BN-ers en ‘huwelijken’ … need we say more.

… Even ‘zit het tegen’ en jawel hoor … “We gaan scheiden”.
Kindjes snappen er hélemaal niks van.

“We zijn als vrienden uit elkaar gegaan”.

Gast
Mousy
januari 6, 2021 16:23
Antwoord op  Remi

Daar gaat het artikel niet over.

Gast
ZeerNetteDame
januari 6, 2021 16:14

Heel verfrissend. Maar had het kunnen weten, gezien haar hoofd. Een directe en speciale afstammeling van de vrouwelijke neanderthaler. Zoek maar eens een afbeelding daarvan op, dan ziet u wat ik bedoel.

Gast
ZeerNetteDame
januari 6, 2021 16:12

Heel verfrissend. Maar had het kunnen weten, gezien haar hoofd. Een directe en speciale afstammeling van de vrouwelijke neanderthaler. Bij Google afbeeldingen ziet u wat ik bedoel.

Gast
Ernestine
januari 6, 2021 16:38
Antwoord op  ZeerNetteDame

Kijk is zelf in de spiegel !

Gast
IvZ
januari 6, 2021 22:54
Antwoord op  ZeerNetteDame

Jaloezie is een slechte eigenschap

Gast
Ernestine
januari 6, 2021 16:10

Jeetje, wat een schokkend nieuws! Komkommertijd?

Gast
G.ossip
januari 6, 2021 16:10

Zij hoeft er alleen mee van A naar B en dat kan met haar auto ook,wat is het probleem dan?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen