OM is er al over uit: Akwasi niet vervolgd voor intimideren journalist

Het Openbaar Ministerie heeft in recordtempo besloten dat Akwasi niet zal worden vervolgd voor het intimideren van een journalist van NPO Radio 1. Hij heeft niets strafbaars gedaan, aldus het OM.

Akwasi © NPO Radio 1

Akwasi werd eind december geïnterviewd door een radiomaker van de EO, maar was niet blij met de vragen die gesteld werden. Hij besloot om woest weg te lopen en alle laptops van het radioteam mee te nemen. Na een halfuur bracht hij ze terug, maar dwong hij de journalist wel om het interview van de laptops te wissen.

Strafbaar?

Wat Akwasi niet wist is dat de EO nog een back-up achter de hand had. Het interview werd daarom vrijdag alsnog online gezet. Het nieuws over Akwasi’s misdraging heeft ertoe geleid dat hij zich voorlopig terugtrekt uit de media en mogelijk ook als boegbeeld van Omroep Zwart.

Maar hoe zit dit juridisch? Na zijn oproep tot geweld op de Dam liet het OM immers weten: “Indien Akwasi binnen een jaar nogmaals een strafbaar feit begaat, dan zal hij zich niet alleen voor dat nieuwe feit maar ook voor de uitspraak op 1 juni 2020 voor de rechter moeten verantwoorden.”

Niet vervolgd

Eén werkdag nadat de EO de opnames online gooide, is het OM er al over uit: Akwasi is niet strafbaar. “Wij zijn tot het standpunt gekomen dat hier geen sprake is van een strafbaar feit. Daarbij speelt mee dat de benadeelde partij geen aangifte heeft gedaan”, aldus een woordvoerder tegen het AD.

Het OM vindt het meenemen van laptops, het onder dwang laten verwijderen van opnames en het intimideren van journalisten geen punt. “Op basis van wat wij gehoord hebben was het niet zijn bedoeling om de laptops te stelen.

Roethof

Gerald Roethof, de advocaat van Akwasi, ergert zich aan de berichtgeving in de media. “In zijn algemeenheid geldt dat niet elk gedrag waarvan achteraf gezien misschien gezegd kan worden dat het minder handig was, strafrechtelijke consequenties oplevert.”

“Ik heb in hetgeen mij bekend is met betrekking tot het radio-interview, geen enkele reden te veronderstellen dat dit strafrechtelijk enig gevolg zal hebben.”

Reacties

Veel mensen reageren op social media verbijsterd dat het OM nu al besloten heeft om Akwasi niet te vervolgen. “Klassenjustitie”, zegt bladenmaker Rens Muller.

Story-baas Guido den Aantrekker: “Iemand verbaasd? Nee, toch? Hij moet en zal erdoorheen gedrukt worden #daderparadijs”

Nieuwe Revu-hoofdredacteur Jonathan Ursem: “Even naar het Mediapark om een nieuwe laptop te jatten zonder het oogmerk ‘m te stelen, brb.”

167 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
f88
januari 14, 2021 15:08

Hoe een totale psycho door een elite wordt beschermd. Hij gaat nog wel geweerd worden hoor, die Akwasi. Kwestie van wachten. Over een maand heeft hij iemand het licht uit zijn ogen geschopt of zo.

Gast
Brenda
januari 13, 2021 19:58

Dit is niet te bevatten. Akwasi word niet vervolgd. Wat een vriendjes politiek. Moeten wij als blanke doen.

Gast
jansen
januari 14, 2021 15:06
Antwoord op  Brenda

Het OM moet in zijn geheel vervangen worden. Dat is de enige manier om dit soort praktijken voor altijd te voorkomen. Want dit klopt niet.

Gast
Corinne
januari 13, 2021 16:34

Ik vind Aquarium een nare gestoorde tyfus ngr en het OM vind ik een bende waar je dus niet op kunt vertrouwen. Angela Groothuizen vind ik een eng hypocriet wijf.

Gast
peter
januari 13, 2021 13:38

Wat moet je met zo´n OM. Moeten we die niet opheffen en vervangen door betere mensen.

Gast
bon
januari 13, 2021 13:35

En nu krijgt deze kwakmongool straks miljoenen om kletsverhaaltjes via de buis te verspreiden. dit moet op alle manieren voorkomen worden.

Gast
Toni
januari 13, 2021 10:08

Linkse rechters, linkse burgemeesters grote steden, linkse politietop, wat verwacht je dan. Dit land is doodziek.

Gast
Kleine dikke
januari 13, 2021 09:54

Daar komt akwaaki mooi weg
Wat is dit voor een apeland
Ze hebben hier schrik voor de eerste beste zwarte man

Gast
Olga Boto
januari 13, 2021 04:50

Zoveel als Akwasi mazzel heeft gehad. De top van NPO Shula Rijxman wil toch de NPO achterdeur sluiten voor ongewenste geluiden dankzij Akwasi, D66-propaganda, Omroep ZWART, EO, Ongehoord Nederland ON, GOP en Trump Riot MOB!

Gast
Fritsiepilsie
januari 12, 2021 21:54

Roethof en Akwasi wat een vreselijke gasten zijn dat joh..
Ben geen rascist en van discriminatie ben ik ook niet van maar betreft deze twee irritante zwartjoekels gooi ik al mn principes overboord.
Opkazen met die twee roetmoppen.

Gast
Cor
januari 12, 2021 18:44

Het verschil is dat het geen aktie van bv
Wilders was.
Kijk maar naar de reactie van Roethof.
Die ettert in ons maar door samen met zijn Zus.

Gast
mies
januari 12, 2021 18:25

Overigens is het vooral de EO (+ de kennelijk NIET bedreigde en NIET afgeperste journalisten, die kennelijk GEEN gegevens hebben moeten wissen),
die fout zit. Door geen aangifte te doen!
En daarmee een signaal geeft aan alle journalisten-belagers in spe: met dit gedrag kom je weg!

Omdat de EO weigert aangifte te doen, hoeft het OM in deze zaak niet in actie te komen.
Waarom de EO de boel 10 dagen lang verzwijgt, om vervolgens ook nog eens geen aangifte te doen, laat zich raden.
Denk: vreedzame KOZP, vreedzame BLM, vreedzame Zwart, vreedzame Akwasi. Je weet wel, Akwasi, die zichzelf “32-jarige licht der vreedzaamheid” noemt.  

Het OM beweert dat er sowieso geen sprake is van strafbare feiten. Daar slaat ze de plank volkomen mis.
Sterker nog, had de EO wél aangifte gedaan, dan was het OM zeker wél in actie gekomen. In weerwil van wat het OM nu gratuit kan beweren.
Gratuit, omdat er weinig tegen te beginnen is.
Terwijl mét een aangifte, er een artikel 12-procedure als stok achter de deur is.
En het OM, zelfs een Amsterdams OM, zich (nog) een blamage bij het Hof (12Sv), niet kan permitteren.

Daarom zeg ik:
hier is iets meer woede op de EO en de betrokken journalisten, zou zeker gepast zijn!
(zonder OM Amsterdam dus te willen vrijpleiten)

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 18:16

Gerald Roetmop, zuchttttt!

Gast
Koos
januari 12, 2021 16:46

Niet vervolgd.
Tja, de rechtsgang in Nederland wordt met de dag slechter en het blijkt dat alleen de eerzame burger straks nog gestraft kan worden.
Het doet mij denken aan de beroemde Netflix films over de drug oorlog in Mexico.
Ook daar deden velen politie en jusitie ambtenaren , of ze gek waren en keken ( voor geld ) alles weg.

“Volgende week schopt Akwasi inderdaad wellicht iemand dood”.
Geeft niks, hij biedt zijn excuus aan en het waardeloze openbaar ministerie doet niets, kan niets en het hele erge:
wil niets.
Het respect van die eerzame burger verdwijnt dan ook met de dag !
Wat een ventje die Akwasi.

Gast
Allstar's Reggae Band
januari 12, 2021 15:53

Kost geld en geeft weer aandacht, en dat moeten we deze droeftoeter inderdaad niet gunnen. Dus goed geregeld zo. Oprotten uit de media graag. De anti-racisme beweging moet sympathieke voorgangers krijgen, en niet zulke minkukels die de boel lopen te verkloten. Zo maken ze het alleen maar erger en wordt de schreeuw voor de herinvoering van de slavenhandel alleen maar groter! Dat mogen we niet toestaan, maar mensen als Akwasi krijgen het voor elkaar! Knaop hoor, is hij nou trots op zichzelf? Daarom, negeren, die kwast!!

Gast
face
januari 12, 2021 15:50

Nou, met zo´n OM heb je als bevolking geen vijanden meer nodig.

Gast
Rint
januari 12, 2021 15:16

Het nieuwe normaal. Methode Ashanti!!

Gast
tering
januari 12, 2021 15:51
Antwoord op  Rint

Geef dat gestoorde onderkruipsel niet zoveel eer, dombo.

Gast
Marijke
januari 12, 2021 15:08

Strontvervelend gedrag, ja, maar strafbaar, neuh. Heel ongemakkelijk, maar ik denk dat het klopt van het OM. Die laptops zijn vrij snel teruggegeven, dus geen diefstal. Bedreiging is een klachtdelict; dat kan alleen vervolgd worden als degene die bedreigd werd zich ook daadwerkelijk bedreigd voelt én daarvan aangifte doet. Kan het OM niet zelfstandig doen. Geen reden op basis hiervan toch te vervolgen voor opruiing.

Dan blijft over de eigenlijke feiten en omstandigheden rondom de 1 juni-toespraak. Als het wel is voorbereid door Akwasi zoals uit het interview bleek, en niet in een opwelling gezegd, én de zogenaamde opwelling was mede reden om voorwaardelijk te seponeren, dan zou het OM het onderzoek moeten heropenen. Maar als het goed is, komt dat nog wel aan bod in de artikel 12-procedure. Bij mijn weten loopt die nog doordat degenen die van opruiing aangifte hebben gedaan dat hebben opgestart. Als daar een advocaat op zit, zal die dat zeker bepleiten.

Gast
Roger
januari 12, 2021 22:35
Antwoord op  Marijke

Helder…

Gast
En Jacobientje doen
januari 12, 2021 13:23

Ze doen weer een ‘Jacobien Vreekampje’ bij het OM. Zoals we weten is het bij OM een gore bende. Van schimmige benoemingsprocedures , tot verboden liefdesrelaties, een getrouwde hoofdofficier Vincent L. die betaalde seks had met een minderjarige jongen. Ik ben dus niet verbaasd dat Akwasi niet wordt vervolgd.

Gast
Josefien
januari 12, 2021 13:17

Dat krijg je als je alle gevangenissen weg bezuinigt. Dan wordt er niemand vervolgd want er is geen plaats meer voor. Nog een erfenis van Rutte.

Gast
tim pietersen
januari 12, 2021 13:06

afrikaan die steelt niet vervolgd, whats new?
zijn stam verkocht andere afrikanen als slaaf, wanneer gaat hij geld geven aan andere afrikanen in nederland?

Gast
tim pietersen
januari 12, 2021 13:12
Antwoord op  tim pietersen

sorry ik ben een vieze hoertje die dit soort mensen graag pijpt

Gast
tim pietersen
januari 12, 2021 13:38
Antwoord op  tim pietersen

oy vey #naaaper

Gast
Boh foi toch
januari 12, 2021 11:58

Het zegt allemaal niet zo veel meer over die Akwasi, want dat dit een nutteloze hoop terreurkleur is, dat weten we onderhand wel, maar het zegt des te meer over het rechtssysteem, je vergrijpen aan andermans spullen en dreigen met geweld mag niet, mits je een kleur hebt, dan kom je er keer op keer weer zo mee weg.

Gast
Meder
januari 12, 2021 11:15

Een bewijs van partijdige justitie. Wat doen we hieraan. Mensen wat gaan we doen.

Gast
janlul
januari 12, 2021 15:47
Antwoord op  Meder

Hier moeten eens een paar echte goede advocaten op gaan zitten, en als team de staat voor de rechter slepen.

Gast
anthonia
januari 12, 2021 19:02
Antwoord op  Meder

o had ik maar een toverstafje dan waren al die criminele rechters weg,waren veel kwaadaardige lichtgetinten donkergetinten,kozp,simons,akwasi,foute imams,dit gehele kabinet enz weg ver weg.

Gast
Sasha
januari 13, 2021 00:33
Antwoord op  anthonia

Als je klaar bent met dat stokkie mag ik m dan ff ? ;-)

Gast
Britt
januari 13, 2021 20:10
Antwoord op  Meder

Misschien net als Akwasi. Demonstreren op de Dam. Maar ja waar haal je zoveel mensen vandaan. Blijkbaar zijn veel mensen bang om hun stem te laten horen. En ja het OM geeft ons toch geen gelijk. Dus wint die klootzak weer.

Gast
maatje te groot
januari 12, 2021 10:48

Tja geen vervolging toeslagaffaire. Geen vervolging van bedreiging op de Dam van voornoemd heerschap. Bijstandsmoeder keihard aangepakt en moet 7000 euro’s terugbetalen.Grapperhaus, de grote baas uit de wind gehouden via doorzichtige manipulaties. Uiteraard is deze man, zonder ook meer enige scrupules, niet opgestapt. We zijn hard op weg naar een bananenrepubliek.

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door maatje te groot
Gast
Zero52
januari 12, 2021 10:26

Als Akwasi mijn macbook zonder mijn toestemming zou meenemen, “ik trap hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht en stuur hem naar zijn hoere moeder, het is klaar”.Of zoiets.

Gast
Klaas
januari 12, 2021 10:15

Misselijkmakend zwart onderkruipseltje. Als een blanke dit doet krijgt hij gelijk 360 uur werkstraf

Gast
Mershel
januari 12, 2021 11:16
Antwoord op  Klaas

Wat heeft kleur hiermee te maken? Kan iemand een mening hebben ongeacht zijn afkomst of??

Gast
Boh foi toch
januari 12, 2021 12:01
Antwoord op  Mershel

Ben jij dan blind of zo?

Gast
bril
januari 12, 2021 15:49
Antwoord op  Mershel

@Mershel, ben jij een debiel of zo ? Wat kleur hiermee te maken heeft ?

Gast
Mariska
januari 13, 2021 06:23
Antwoord op  Mershel

Als hij “blank” was zou dit geeneens nieuws zijn, maar dat hier niet erkend

Gast
Jan Rijkers
januari 12, 2021 09:42

Dat durven ze niet wel arme families jaren lastig vallen maar akwasie mag alles doen

Gast
Özge
januari 12, 2021 09:30

Black privilege!

Gast
Zero52
januari 12, 2021 10:18
Antwoord op  Özge

Extreme Black privilege! Met medewerking van een slap, laf OM.

Gast
Louis
januari 12, 2021 10:43
Antwoord op  Özge

Ja zeker, Nederland wordt langzaam maar wel heel zeker overgenomen door subversieve elementen uit andere landen.
Het BLM is zo’n voorbeeld. Allemaal klagers die zoeken naar elk motief om weer een blanke te kunnen beschuldigen van zogenaamd racisme. Nederlanders moeten niet meer alles pikken van onze Overheid en eisen dat ook de gekleurde mensen gewoon gestraft worden als zij iets ondernemen tegen blank Nederland. Wij moeten weer trots worden op de eigen indentiteit.

Gast
Paul
januari 12, 2021 09:02

Het is raar dat de EO geen aangifte doet gezien de toenemende terrorisering wereldwijd van journalisten. De EO moet dus een signaal afgeven: geen druk op journalisten, meneer Akwasi.

“Wij zijn tot het standpunt gekomen dat hier geen sprake is van een strafbaar feit. Daarbij speelt mee dat de benadeelde partij geen aangifte heeft gedaan.” Aldus het OM.

En dat is, de jure, onzin. Want voor een schending van artikel 284 – 1 hóeft geen aangifte te worden gedaan. Het OM kan zélf vervolgen, maar wil dus niet.

Dit begint, gezien de coulance eerder door het OM richting Akwasi, op rassenjustitie te lijken. Black privilege. Daar zou men een Malieveldje aan moeten besteden, lijkt mij.

Gast
Louis
januari 12, 2021 10:46
Antwoord op  Paul

Nou, nog even dan zijn wij ook van dat soort christenen af die te laf zijn om de gekleurde mens aan te pakken. Als de Islam hier eenmaal de meerderheid heeft verworven dan zal de christelijke godsdienst snel onderdrukt worden.
Maar dan moeten wij ook niet meer klagen!

Gast
maatje te groot
januari 12, 2021 10:52
Antwoord op  Paul

Stel, stel dat de EO dit aangegeven had. Kunt u zich voorstellen wat ze van de linkse deugmensen over zich heen hadden gekregen? Logisch dat ze eieren voor hun geld kozen.. Zie bijv al eens de column hierover in de Volkskrant.

Gast
J.P Coen
januari 12, 2021 08:16

*Wordt je huis leeggeroofd moet je digitaal aangifte doen.
Draag je geen mondkapje staan er 4 agenten om je heen.
*Loop je hond los met uitlaten , komen er Boa.s op de fiets 95,00 euro
Staan er 2 asielzoekers op je oprit te schijten komen ze niet .
*10.000 duizenden vertroetelde illegalen .
Maar ik moet verplicht me i d tonen .
*100.000 duizend onderzoeken op de plank , bij hem in 1 dag een antwoord .

Wie nu nog niet ziet dat bepaalde groepen beschermd worden lopen echt met oog kleppen .
Dit gaat fout mensen pikken het niet meer , hoop dat er snel wat gaat gebeuren .

En zolang laffe NPO , E.O geen aangifte doen , zijn ze nog beschermd ook .
Terwijl NOS stickers van wagens ” de mensen ” beschuldigen van toenemende agressie .
Zien ze hier dus niets in .
Land is ziek , media is ziek , politiek is !

Gast
tito
januari 12, 2021 11:13
Antwoord op  J.P Coen

Heel goed, J.P. Coen. Het land is ziek, de media is ziek, de politiek is ziek !

Gast
Danny
januari 12, 2021 07:58

En weer komt die viezerik er mee weg.
Echt niet normaal dat hij alles maar kan roepen en doen en worst nooit gestraft.
Weg met dat vreselijke kereltje en omroep zwart erbij.

Gast
D van der snoek
januari 12, 2021 07:32

Natuurlijk dit was van tevoren al bekend anders was de discriminatie kaart wel getrokken door zn advocaat en dat schrikt het o.m. gelijk af

Gast
Nelis
januari 12, 2021 07:07

Hypocriet..Wilders heeft om minder straf gekregen.

Gast
Jaap Aap
januari 12, 2021 06:45

Kansloos weer, maar uiteraard niet anders verwacht van onze justitie. Stel je voor dat ze moe worden of een Bekende Neger vervolgen, poeh poeh…

Gast
David
januari 12, 2021 03:02

NL is een slappe hap en dat weten al die minderheden/tandartsen uit Aleppo.

In maart stem ik PVV.

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door David
Gast
anonymous
januari 12, 2021 02:41

Bkack Privelege !!

Gast
mies
januari 12, 2021 17:57
Antwoord op  anonymous

Rassenjustitie !

(niet zelf verzonnen, geleend. Maar te mooi om te laten lopen…)

Gast
ylan
januari 12, 2021 02:03

Hoe fout kun je als justitie zijn. Nog meer bewijzen nodig ?

Gast
mies
januari 12, 2021 01:53

Het enige dat het OM hier had mogen vertellen, is dat er geen aangifte ligt. En dat de feiten niet van dien aard zijn, dat het OM hier uit eigener beweging tot vervolging overgaat.

Al het andere dat het OM nu rondbazuint, is gebaseerd op klassejustitutie.
Zoals: beweren dat er sowieso geen sprake is van een strafbaar feit. En mededelen dat in dit individuele(!) geval, de sepot-voorwaarden niet geschonden zijn. Allereerst mag het OM helemaal niet speculeren over individuele gevallen.
Maar belangrijker, het OM heeft het alleen over diefstal. Hebben ze ook naar bedreiging gekeken? Afpersing?
(“nogmaals een strafbaar feit begaat” – OM versus de voorwaarden van het sepot zijn vooral van toepassing op het opruien – OM #woordkunst)
Het OM is haar boekje wederom ernstig te buiten gegaan.
Iedereen die het gedrag van Akwasi navolgt, gaat vrijuit. Het OM heeft een nieuwe norm gesteld.
Ook juridisch-technisch gezien: speculeren inzake individuele gevallen!
(of gaat dit alleen maar op voor beroepsslachtoffers?)

Gast
tegen elitaire racistische klassejustitie
januari 12, 2021 02:05
Antwoord op  mies

Goede reactie. Kan justitie niet aangeklaagd worden?

Gast
Jan Rijkers
januari 12, 2021 09:46
Antwoord op  mies

Hij heeft zogenaamd excuses aangeboden voor de dam zo had ie het niet bedoeld en bij de e o zegt hij dat ie het allemaal van te voren heeft bedacht dus hij heeft de eerste keer tegen het o m gelogen dus aanpakken die hap

Gast
mies
januari 12, 2021 21:19
Antwoord op  Jan Rijkers

Dat zogenaamde excusues aanbieden, waar het OM weer verdacht(!) graag in meeging, bestond er uit dat woordkunstenaar Akwasi de schuld legde bij de (blijkbaar slechte) luisteraars:
“omdat ze door sommigen helaas ten onrechte zijn geïnterpreteerd als…”

Dat liegen, maar vooral het door de mand vallen, dát was de werkelijke reden dat Akwasi kortsluiting kreeg.
En dat Jacobien + OM beseften dat het een-tweetje van OM en Akwasi, op valse gronden was afgesloten. Of op de radio uitlekte…

Gast
jmp
januari 12, 2021 01:22

We weten allemaal wat het besluit van het OM zou zijn geweest als Akwasi Hans de Vries zou hebben geheten en blonde haren en blauwe ogen zou hebben gehad. Maar dat het OM tot op het bot corrupt is is dan ook allang geen geheim meer.

Gast
Snorlax
januari 12, 2021 05:40
Antwoord op  jmp

Valt ook wel mee. Kijk naar lil kleine, johnny 500, Kim Feenstra of dave Roelvink. Dat zijn of waren ook criminelen en die zijn nou ook niet bepaald gestraft voor hun walgelijke gedrag.

Gast
Bob
januari 12, 2021 01:11

Als alle boe-roepers, reageerders op deze site nou eens 100 euro bij elkaar leggen dan kunnen we een advocaat in de arm nemen en zo het OM via procedure dwingen om de wet uit te voeren.
Maar ehh ik verwacht weinig enthousiasme. Zo principieel en verontwaardigde zijn we ook weer niet?

Gast
Ron
januari 12, 2021 05:49
Antwoord op  Bob

Wanneer komen wij in opstand inderdaad. Bob ik ben voor, allemaal 100 euro inbrengen en OM dwingen aktie te ondernemen. En in maart PVV stemmen zal ook helpen.

Gast
Piet Zwart
januari 12, 2021 08:25
Antwoord op  Bob

Nog meer geld inzamelen voor die lui , de tering voor ze .
Gozer heb miljoenen , gewoon leeg schudden .
Grote veerboot kopen , en elke Afrikaan , of wat dan ook .
Die die dat soort losers steunen , Nederland minachten of kapot willen maken er op zetten en afvoeren nooit meer terug komen .
Vragen ze maar asiel aan in Saoedi- Arabië, Iran lekker belangrijk.

Gast
Fina
januari 12, 2021 09:00
Antwoord op  Bob

Omdat we denken dat het toch niks wordt

Gast
Paul
januari 12, 2021 09:05
Antwoord op  Bob

Naat het Malieveld en demonstreren tegen rassenjustitie.

Gast
Vis
januari 12, 2021 00:26

Die vieze zwarte rad AKWALSIE is nu al voor de 3de keer zijn hand boven zijn hoofd gehouden je kunt hier in NEDERLAND beter zwart of asielzoeker zijn want, ben je blank en je begaat een overtreding dan wordt je hard aan gepakt maar dat tuig dat schorem die ons land verzieken JA DIE MOETEN TOCH GEHOLPEN WORDEN!!!! Ik wordt hier schijt ziek van Wat leef ik in een KUT land RUTTE!!!!! Dank u dat je ze allemaal binnen laat sluit die grensen gvd.

Gast
5man
januari 12, 2021 02:04
Antwoord op  Vis

Het lijkt wel of de bedoeling is dat de kampen steeds meer verdeeld raken, de kloof tussen autochtoon en instromers, steeds groter moet worden. Daar lijkt het voor mij ERG op.

Gast
Iemand
januari 12, 2021 09:10
Antwoord op  Vis

Kijk naar de headline van de Telegraaf grote druk op huisvesting door asielzoekers. Gescheiden ouders moeten naar de daklozenopvang 27.000 statushouders moeten worden ondergebracht terwijl er al 16.000 huizen extra nodig zijn. Is toch ook te gek voor woorden wordt hier heel droevig van. Als het om klimaat gaat hoor je links ja de kinderen moeten ook nog een toekomst hebben maar ze kunnen niet eens een huis krijgen in dit overbevolkte land. Dit gaat echt niet meer goed komen.

Gast
Louis
januari 12, 2021 00:16

De huid invalide met kikkerogen wint weer.

Gast
echte woordenkunstenaar
januari 12, 2021 13:13
Antwoord op  Louis

…met cokekikkerkijkertjes….

Gast
Michel
januari 12, 2021 00:00

Heel goed dat zo veel mensen hun mening/reacties delen, maar hoeveel mensen doen er ook daadwerkelijk iets mee. Voor alle Akwasi die denken gewoon hun gang te kunnen gaan die kick out zwartepiet misbruiken voor hun eigen gewin en hun narcisme niet in de hand kunnen houden. Er zijn mensen die bezig zijn of er toch nog wat uit het rechtsysteem valt te halen, en jullie dwingen je verantwoordelijkheid te nemen! Vrienden zijn te koop. Nederlandse nuchterheid niet.

Gast
Fidel
januari 11, 2021 23:53

BLACK out!

Gast
OPSPORING VERZOCHT
januari 11, 2021 23:34

Wie weet waar de griep woont?

Gast
Koen
januari 11, 2021 23:18

Black privilege.

Gast
Blinde Herdershond
januari 11, 2021 23:49
Antwoord op  Koen

Dit dus. Als pigmentverwende persoon kom je met alles weg in dit land.

Gast
Meindert Kramp
januari 11, 2021 23:17

Akwasi vervolgen zou de omvolkingsagenda en de ontvolkingsagenda in de weg staan.

Gast
Sarah
januari 11, 2021 23:10

Akwasi is dus het beste boegbeeld wat ze hebben voor de zwarte gemeenschap?
Helder.

Gast
Louis
januari 11, 2021 23:05

Waarom krijgt zo’n man nog een podium? Verbaas mij er elke weer over dat hij daar mee weg komt

Gast
Patty b
januari 11, 2021 22:58

Dat interview ook. Hij beseft dat hij iets verkeerds zegt. Namelijk dat hij het van tevoren heeft ingestudeerd. De journalist herhaald het en dan valt het kwartje. Dan begint hij er doorheen te lullen en te dreigen.

Hij is niet alleen aggresief maar ook nog tyfus dom. Een zwarte tokkie.

Gast
Corona
januari 11, 2021 22:55

Geert het wordt tijd dat jij een paar zetels gaat claimen in de kamer. mijn stem heb je

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen