Marieke Elsinga’s Crime Desk niet in kijkcijfer top 25

De kijkcijfers van maandag 11 januari 2021 (SKO) – Het nieuwe misdaadprogramma Crime Desk met presentatrice Marieke Elsinga en een keur aan misdaadverslaggevers is voorzichtig begonnen op RTL 5.

Crime Desk © William Rutten

De eerste aflevering van Crime Desk wist maandagavond met 362.000 kijkers (5 procent) geen plekje te veroveren in de dagelijkse kijkcijfer top 25; daarvoor waren bijna een half miljoen kijkers nodig. Een ietwat teleurstellende start dus, aangezien Crime Desk door RTL is neergezet als hét nieuwe misdaadprogramma van Nederland.

Beter op RTL 4?

Crime Desk wordt door RTL gezien als een erg belangrijk programma, maar waarom is er dan toch voor een plekje op het kleine RTL 5 gekozen? Eva Jinek sprak er vorige week haar verbazing over uit. “Luister, op het moment dat je meewerkt met zoiets, dan wil je natuurlijk een zo groot mogelijk publiek. Dit komt op RTL 5. Wil je niet gewoon dat dit programma op 4 is, Mick?”

Mick van Wely, een van de misdaadverslaggevers van Crime Desk, daarop in Jinek: “Ik hoop dat het een gigantisch succes wordt. Het idee achter RTL 5 is dat het een crimezender wordt, waar meer van dit soort programma’s komen. Kees van der Spek gaat bijvoorbeeld nauw met ons samenwerken en Ewout Genemans ook. Misschien willen we helemaal niet meer naar RTL 4.”

Big Brother

Na afloop van Crime Desk ging gisteren de tweede uitzendweek van Big Brother ook een beetje teleurstellend van start. Dat programma noteerde met 318.000 kijkers (5 procent) een voorlopig laagterecord. Al met al een ietwat magere avond voor RTL 5 dus.

Vanzelfsprekend was De Slimste Mens wederom de grote winnaar op prime time. Daar keken ditmaal 1,9 miljoen mensen (26 procent) naar. Nieuwsuur trok direct erna ook nog een mooie 939.000 kijkers (15 procent).

Spoorloos en Carlo

Het zilver is voor NPO 1 dankzij het door 1,5 miljoen mensen (20 procent) bekeken Spoorloos. De serie Klassen stelde aansluitend teleur met 735.000 kijkers (13 procent). RTL 4 pakt brons met het prime-timevullende Married At First Sight, waar 1 miljoen mensen (15 procent) naar keken.

Op de vierde plek volgt SBS 6 met de combinatie Familie Gillis: Massa is Kassa (586.000 kijkers en 8 procent) en URK! (599.000 kijkers en 10 procent).

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • Veronica scoorde met Veronica Inside: 488.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met De Hel van 63: 476.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Crime Desk: 362.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met 211: 287.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Winters’ Dream: 286.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Lord of the Rings Two Towers: 193.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,7 miljoen), Zesuurjournaal (1,6 miljoen), Half acht nieuws (1,5 miljoen), EenVandaag (1,4 miljoen), M (1,2 miljoen), RTL Boulevard (968.000), GTST (898.000), Editie NL (854.000), Met het mes op tafel (791.000) en Tijd voor MAX (773.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (1 miljoen), Jinek (927.000), Journaal laat (714.000) en Hart van Nederland (647.000) het meest in trek. Shownieuws trok 453.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 25 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en NPO 2 brons met 12 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.708.00001. NPO1 / 24.8%
02. De Slimste Mens (NPO2) 1.900.00002. RTL4 / 18.4%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.610.00003. NPO2 / 12.1%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.493.00004. SBS6 / 9.1%
05. Spoorloos (NPO1) 1.458.00005. NPO3 / 5.4%
06. EenVandaag (NPO1) 1.422.00006. Vero / 4.4%
07. M (NPO1) 1.231.00007. RTL5 / 3.5%
08. Op1 (NPO1) 1.034.00008. RTL7 3.4%
09. Married at first sight (RTL4) 1.032.00009. NET5 / 3.2%
10. RTL Boulevard (RTL4) 968.00010. RTL8 / 3.1%
11. Nieuwsuur (NPO2) 939.00011. RTLZ / 1.3%
12. Jinek (RTL4) 927.00012. Discov / 1.1%
13. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 898.00013. FOX / 0.9%
14. Editie NL (RTL4) 854.00014. Spike / 0.7%
15. Met het mes op tafel (NPO2) 791.00015. TLC / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 42,3%
02. RTL Nederland 30,2%
03. Talpa TV 17,3%

123 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tracy
januari 14, 2021 07:41

Bij rtl en Sbs zijn ze allemaal ineens deskundigen over de tuin makelaar en nu weer crime deskundigen ze staan alles van de autoque af te lezen die moeten aan wie is de slimste mee doen kijken of ze dan nog zo slim zijn

Gast
wordt vast verwijderd....
januari 12, 2021 23:38

Ge noten van Veronica Inside.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Topi
januari 12, 2021 21:42

K*T…. Marike praat veel te snel als een gestreste 🐔 en vals lachen bahhhh. Ik zou zeggen ga bij de logopedist, want niemand begrijpt jou. Weet niet wat RTL4 aan haar ziet. 🤦‍♂️

Gast
Bezoeker 2
januari 12, 2021 21:28

MAFS wordt nu wel erg opgerekt moet ik zeggen. Aflevering 3 al, terwijl juist na de bruiloft het interessante en leukste gedeelte van het experiment begint. Aanloop te lang om vervolgens weer in een sneltreinvaart door het vervolg te gaan. Ik had een andere keuze gemaakt. Zeker na een aantal reeksen gehad te hebben.

Gast
mark 2
januari 12, 2021 17:36

Ik ben echt gaan zitten crime lab, maar het is net boulevard. Jammer! Had leuk kunnen zijn

Gast
Robert
januari 12, 2021 16:51

Het probleem van Marieke is dat ze eigenlijk een heel gewoon simpel meisje is. Zelfs met de Nederlandse taal heeft zij moeite.
Geen hoogvlieger, zeker niet intellectueel.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 16:34

Vanavond de ECHTE opsporing verzocht met 1 miljoen kijkers.

Kwaliteit trekt kijkers.

Gast
Rob v W
januari 12, 2021 16:49

Ingekorte versie om geld te besparen.
Trouwens, Crime Desk heeft een geheel andere opzet en is in principe geen opsporingsprogramma.

Gast
Rob v W
januari 12, 2021 17:29
Antwoord op  Rob v W

Glazenbol?
Behoor jij ook tot de kastjes elite?

Gast
Cruimeltjes Desk
januari 12, 2021 16:53

De kruimels zijn altijd voor John vd Heuvel.

Gast
Rob v W
januari 12, 2021 17:31

Glazenbol?
Behoor jij ook tot de kastjes elite?

Gast
Hugo
januari 12, 2021 19:49

Leer Nederlands, Turk.

Gast
Diederik
januari 12, 2021 15:29

Goh geen zin om naar de Telegraaf te kijken op je vrije avondje.

Gast
Anoniem
januari 12, 2021 14:46

Ze heeft het in ieder geval zelf leuk en vindt zichzelf interessant dat is toch leuk voor haar

Gast
UitMelken
januari 12, 2021 14:01

Tjongejonge, is dat vreselijke SM op NSO2 nog steeds op tv.
Voor mijn gevoel al 3 maanden. Vreselijk.

Gast
Prima Start
januari 12, 2021 13:59

CrimeDesk is een goed programma op RTL5.
Presentator Marieke deed het prima.
Ik heb de h.h. om 23.15 uur gekeken i.v.m. het gelijktijdig uitzenden van VI op Veronica.
Verdiend meer kijkers.

VI, zonder publiek, was wel weer goed, maar toch een beetje kaal.

Gast
Kees
januari 12, 2021 13:05

Marieke… Die denkt dat ze heel wat is.
Nou, laat haar aub op de radio blijven. Voor dit programma is ze, en blijkt maar weer, dat ze helaas te dom is.
Lekker bij die Mattie blijven.
Het domste duo van de radio maar voor haar net het juiste niveau

Gast
Nono
januari 12, 2021 13:54
Antwoord op  Kees

Ach ja, je kent haar natuurlijk. Dombo.

Gast
RobbieGay
januari 12, 2021 15:50
Antwoord op  Kees

Wat een vriendelijkheid zeg

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:42

Die marieke is kampioen domme vragen stellen en open deuren intrappen..verder prima programma..

Gast
anonymous
januari 12, 2021 12:22

Programma was oké maar Marieke past er niet bij.
Laat haar Boelefart maar blijven doen.

Gast
Art Rooijakkers
januari 12, 2021 12:46
Antwoord op  anonymous

Ik ben beschikbaar.
Maar ik niet meer van Peter vd Vorst.

Gast
Topi
januari 12, 2021 23:17
Antwoord op  anonymous

Boelefart ook niet want is gehandicapt met de taal hihi. Laat haar mooi bij de Qmusic roddelen in de ochtend.

Gast
Mark
januari 12, 2021 10:56

Maandag moet reality-avond blijven bij SBS 6: in maart weer Meilandjes, tot die tijd vullen met Gillis: extra afleveringen bijdraaien, net zoals bij S1. Man Bijt Hond XL schrappen, kijkt geen hond naar, moet weer naar de vooravond een half uurtje lang: als het daar die 400.000 haalt is voor SBS 6 prima.

Gisteren weer veel stukjes gezien van Marble Mania, ziet er prima uit, echt iets voor gezinnen à la Masked Singer. Kinderen gaan dit heel leuk vinden. Beetje Domino Day achtig. Als SBS 6 1 miljoen haalt met I Can See Your Voice op een donderdag, dan moet SBS 6 dat toch ook wel lukken. Ze zijn iig zo slim om te wachten tot Slimste Mens finaleweek voorbij is.

Gast
Guttegut
januari 12, 2021 11:31
Antwoord op  Mark

Dat jij nooit door John de Mol gevraagd bent als het tv orakel?

Gast
Pieter
januari 12, 2021 13:02
Antwoord op  Guttegut

Mark is zijn roeping misgelopen hahaha

Gast
Topi
januari 12, 2021 23:25
Antwoord op  Guttegut

John de Mol wil geen autistische mensen hebben bij SBS6 zoals Marieke Elsinga. 🙈

Gast
Chiel
januari 12, 2021 12:29
Antwoord op  Mark

Vorig jaar vond je het nog de grootste fout van SBS6 om Familie Gillis van de vrijdag af te halen, je loopt ook met alles mee.

En Marble Mania… die promo´s zien er best oke uit, maar nu zie ik bn/ers curlen en minigolf spelen met knikkers. Wat een armoe! En dan nog zo’n leeg sfeerloos decor… Kijk eens op Youtube naar HoleyMoley (minigolf in het groot), dát ziet er pas prima uit.

Gast
Tracy
januari 14, 2021 07:44
Antwoord op  Mark

Mark je bedoel sbs pulp programma’s

Gast
Mark
januari 12, 2021 10:51

Familie Gillis heeft zo’n 800.000 vaste kijkers met uitgesteld erbij, hetzelfde als vorig seizoen. Urk met uitgesteld 900.000, was vorig jaar ook op de maandag. Prima cijfers. Ben benieuwd wat er gebeurd als Slimste Mens finale week achter de rug is: alle grote zenders zo’n 150.000 – 200.000 kijkers erbij (ongeveer 1 miljoen mogelijke zappers). Married en Spoorloos zal wel naar 1,2 miljoen gaan, Crime Desk kan 100.000 stijgen en SBS 6 zal dicht tegen het miljoen aanzitten.

Gast
Tracy
januari 14, 2021 07:46
Antwoord op  Mark

Wie wil er nu naar de fam gilis kijken de zelfde dombo’s als die aan programma
mee doen

Gast
Ron
januari 12, 2021 10:44

VI gaat nog maar af en toe over voetbal, en de rest zijn onbelangrijke zijpaden die bewandeld worden waarvan de kijker gewoon niet op de mening van de mensen aan tafel zit te wachten. Dan is er nog die oersaaie Chris Woerts die vrij regelmatig aanschuift, die zichzelf wel heel erg belangrijk vind. Dat merk je aan zijn intonatie als hij begint te oreren met zijn armpjes over elkaar en zijn lelijke gebitje.
Big Brother heeft duidelijk last van de slechte lead-in Crime Desk, en ook zijn er kijkers weggezapt omdat het geluid weer erg slecht was en ze de ondertiteling waren vergeten er in te monteren. Dodelijk.

Gast
John
januari 12, 2021 12:22
Antwoord op  Ron

Heb gekeken naar Crime Desk, geen last van slecht geluid gehad, je zou ook eens ’n nieuwe t.v. kunnen proberen!!!!!

Gast
Ron
januari 12, 2021 12:32
Antwoord op  John

Je leest niet goed vriend.

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:46
Antwoord op  John

Jij een bril..hij had het over bigbrother..blinde vink

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:45
Antwoord op  Ron

Inderdaad..het is niet te verstaan…helpen zelf dit programma om zeep…en die kinderachtige stem als ze een bewoner roepen…lijkt wel een kleuterprogramma

Gast
VoorOordeel
januari 12, 2021 14:07
Antwoord op  Ron

Zeker weer niet gekeken naar VI , want het ging gisteren voornamelijk over voetbal.

En wij hebben ook geen last van geluid gehad bij zowel het zeer goede CrimeDesk als ook bij BB.
Toch een andere tv nodig….

Gast
Rob v W
januari 12, 2021 10:44

Crime Desk; top programma.
Dus, kastjeskijkers wel kijken de volgende week😂

Gast
Bezoeker 2
januari 12, 2021 10:37

De NPO maakt het de andere zenders op maandag erg lastig om goede cijfers neer te zetten. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Veronica Inside verliest steeds meer kijkers. Dat valt wel op.

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:50
Antwoord op  Bezoeker 2

Gelukkig…wat een kut programma

Gast
robb
januari 12, 2021 10:34

Wat wil Jinek met haar Talkshow , ze is nu 6 dagen terug en 3 dagen zit telegraaf Wouter aan tafel het word een gezellig onderonsje met Jinek , Rtl nieuws heeft zelf goede politiek verslaggevers die het kunnen doen of mensen uit de politiek zit de redactie te slapen.

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:53
Antwoord op  robb

Jinek heeft stiekum een relatie met de telegraaf…

Gast
Snuifdoos
januari 12, 2021 10:33

Was toch ook een onwijs kut programma zeg met snuifdoos Mick die graag meedoet met John. ging nergens over

Gast
John
januari 12, 2021 12:23
Antwoord op  Snuifdoos

Dan heb je niet gekeken!!!

Gast
Tom plot
januari 12, 2021 12:53
Antwoord op  Snuifdoos

Was goed..

Gast
Rob v W
januari 12, 2021 13:13
Antwoord op  Snuifdoos

Big Brother kijker zeker?
Denk het wel door je hersenloze reactie😂

Gast
tim
januari 12, 2021 10:32

Anderhalf jaar geleden was het verschil tussen RTL en Talpa 1%, gisteren was dat 13%!

Gast
Prachtige cijfers NPO zenders SBS/RTL kunnen op zw
januari 12, 2021 10:23

Mensen zijn de bagger van SBS en RTL met hun stompzinnige uitgekauwde uitgemolken tweedehandsjes al lang zat.

RTL en Pulpa kunnen op zwart en niemand heeft er een centje pijn aan.

Gast
Wim
januari 12, 2021 09:53

Gisteren een Top uitzending van OP1 met oa een schrijnend verhaal van een vluchteling uit Ethiopië die al 27 jaar in ons land woont, en nog steeds geen paspoort heeft. Chapeau Nederlandse overheid.

Gast
HalloJumbo
januari 12, 2021 09:30

VI bungelt er mooi bij.

Gast
David
januari 12, 2021 09:43
Antwoord op  HalloJumbo

Ze moeten de presentator vervangen en vaker Boskamp neerzetten en Theo Jansen binnenhalen.

Gast
Nozem
januari 12, 2021 09:26

Veronica Inside heeft afgelopen zomer haar eigen glazen ingegooid met hun Judas Genee en golddiggers Derksen en Gijpie !!

Gast
talloo
januari 12, 2021 10:25
Antwoord op  Nozem

Nou Derksen zit allemaal Rutte-geile praatjes uit te slaan waar de VI-kijker geen trek in heeft.

Gast
Nozem
januari 12, 2021 11:51
Antwoord op  talloo

Derksen waait met alle winden mee en natuurlijk stemt hij vvd nu hij bij Talpa binnen gelopen is . Alle rijken stemmen op de man die alles weg lacht !

Gast
Zomaar
januari 12, 2021 09:13

Het is geweldig dat er nog programma’s als Klassen tussen al dat uitgebreide entertainment kunnen worden gemaakt.

Gast
Case
januari 12, 2021 09:41
Antwoord op  Zomaar

Mee eens. Ook ben ik blij met programma’s als De Wasstraat en de docuserie over China. Heerlijk.

Gast
NPO zenders is wat je wil bekijken.
januari 12, 2021 10:30
Antwoord op  Zomaar

Helemaal mee eens geweldige inhoudelijke docu’s op de NPO zenders. Bij mij gaan de pulpa zenders al lang niet meer aan. 3 NPO zenders geven kwaliteit diversiteit amusement kortom alles wat de kijker wil.

Gast
Coen
januari 12, 2021 08:52

Je kan van Peter R vinden wat je wil maar als crime-fighter , staat hij toch eenzaam aan de top , de rest mag alleen naar boven kijken.

Gast
hannah h.
januari 12, 2021 08:45

 Massa is Kassa (586.000 kijkers en 8 procent)

Ook niet echt een succes meer !

Gast
Respect ✌️
januari 12, 2021 08:44

Misschien moet die Marieke meedoen met boer zoekt vrouw, ik zie haar wel in overall en kaplaarzen koeien melken en mest scheppen maar met zo’n hoofd heeft ze op tv niets te zoeken.

Gast
thepat
januari 12, 2021 08:35

jammer was het was een goed programma

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:40
Antwoord op  thepat

kopie/plak NPO pikken de kijkers niet.

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:42
Antwoord op  thepat

362k is iets boven verwachting en prima voor RTL 5.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:43
Antwoord op  Marjan

Ben je nu weer van naam veranderd???

Gast
Loverboy
januari 12, 2021 08:33

Misschien kan die koulo marieke Akwasi eens uitnodigen? Ik hoop dan dat Akwasi zo boos wordt dattie heel de studio kort en klein slaat! En dat je dan een closeup ziet van marieke dr geschrokken gezicht…9

Dat zou pas leuke tv zijn!

Gast
tja
januari 12, 2021 08:30

De reacties hier zeggen alles over het niveau van Nederland.

Gast
Ryder
januari 12, 2021 08:26

En dat is flop 3 en 2021 is pas net begonnen.

Dat gaat niet goed voor de RTL baasjes. Halen ze 31 december?

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:35
Antwoord op  Ryder

RTL 30%, Talpa 17%, volgens mij zijn er wel andere dingen waar je je druk om kunt maken!

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:37
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Wat ben je weer origineel vandaag.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:41

Reageer je nu al weer op jezelf?

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:44

Vind je het grappig om mijn naam te kopiëren en dan te zeggen dat ik op mezelf reageer?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:56
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Ik ben mezelf en dat weet je!

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:40
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:35 Talpa telt gewoon niet mee. Lullig voor ze.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:44
Antwoord op  Marjan

Weer op jezelf reageren. Ziekelijk vormen gaat het aannemen.

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:52

Nep Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:44

Pas maar op, binnenkort wordt je MAC- adres hier geblokkeerd.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:54
Antwoord op  Marjan

Nep?

Gast
De Zoete Zus
januari 12, 2021 16:21
Antwoord op  Marjan

Wat is dit?

Gast
De Zoete Zus
januari 12, 2021 16:21

Wat gebeurt hier allemaal?

Gast
Albert Verhinderd
januari 12, 2021 08:22

Veronica Inside: 488.000 kijkers, WHAHAHAHHAHAHHHAHAHHAHHHAHA!

Gast
Onno Hoezzzzzzz
januari 12, 2021 08:26
Antwoord op  Albert Verhinderd

Big brother: 318.000 kijkers, WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:21

1-19, geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:33
Antwoord op  Marjan

Dat is RTL al jaren, maar wel richting kelder.

Gast
Wim
januari 12, 2021 08:17

Het zou Marieke Elsinga sieren als ze in haar RTL Boulevard zou melden dat haar crime desk een flop is.

Gast
Achterhaald
januari 12, 2021 08:12

Er klopt niks van die 1250 kijkers kastjes

Gast
Albert Verhinderd
januari 12, 2021 08:23
Antwoord op  Achterhaald

Tuurlijk niet, en bij de Amerikaanse verkiezingen is gefraudeerd. Alternative facts?

Gast
Ja Albert
januari 12, 2021 10:36
Antwoord op  Albert Verhinderd

Ja bij de Amerikaanse verkiezingen is gefraudeerd ja.

Gast
Wim
januari 12, 2021 08:08

M ontpopt steeds meer als de talkshow koninging van Nederland, nu weer 1.2 miljoen kijkers.

Gast
Loverboy
januari 12, 2021 08:34
Antwoord op  Wim

Helder!

Gast
Anaal_digitaal
januari 12, 2021 11:17
Antwoord op  Wim

Die Linkse M mag de kut van Eva Jinek nog niet eens likken.

Gast
John
januari 12, 2021 12:29
Antwoord op  Anaal_digitaal

Bedankt voor je nette reactie 11.17 zegt genoeg over jou!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Georgios Penaltikus
januari 12, 2021 08:07

Leuker kunnen ze het ook niet maken.
Voorlopig gaat VI gewoon door.
Johan werd van de weg gehaald door agent: ‘Dan heeft u een heel groot probleem’
In Radio Veronica Inside vertelde Wilfred deze week over de uitzending van De VI Meestervoorspellers, die afgelopen zondag werd uitgezonden. Doordat het programma vooraf werd opgenomen, waren er een aantal anekdotes en grappen uitgeknipt. In de radioshow vertelt Wilfred één van die anekdotes.

Wilfred begint: ‘Johan zei op een gegeven moment: ‘We hebben deze zomer een crisis gehad, dat zullen mensen waarschijnlijk niet mee hebben gekregen, maar we hadden deze zomer een crisis. Toen reed ik op gegeven moment op de snelweg bij Zwolle en toen werd ik zomaar door een agent van de weg afgehaald.”

‘Johan zegt: ‘Wat raar’, dacht ik bij mezelf, want ik heb niks verkeerd gedaan en ik heb mijn gordel om.’ Dus hij gaat naar de kant van de weg en die agent komt eraan. Johan doet het raampje omlaag en Johan zegt: ‘Meneer de agent, wat heb ik verkeerd gedaan?’ ‘Nu nog niets,’ zei die agent, ‘maar als u stopt met het programma Veronica Inside heeft u een heel groot probleem.”

Na de anekdote van Johan in De VI Meestervoorspellers vroeg Wilfred aan hem: ‘Oh, dat hele gelul over John de Mol is helemaal niet waar? Het was die agent die het geregeld heeft? Helemaal niet John de Mol?,’ waarop Johan antwoordde: ‘Ja, dat was het inderdaad

Gast
Siep
januari 12, 2021 10:01
Antwoord op  Georgios Penaltikus

Ze kunnen beter stoppen met VI tot er weer gevoetbald word.

Gast
Tracy
januari 14, 2021 07:56
Antwoord op  Georgios Penaltikus

Zeg Genee dat omdat kijkers er niets aan vonden dat hij zo maar wat bralt
en de kijkers daar mee nieuwsgierig maakt maandag Johan Derksens die
zichzelf zo geweldig vind zei er ook niks over.ze hadden het te druk om
reclame te makken voor die toy seks speeltjes

Gast
Anoniem
januari 12, 2021 08:00

Slechtst bekeken VI aller tijden. En hier gaat het weer over RTL-cijfers. Boring.

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:23
Antwoord op  Anoniem

Ook Veronica Inside heeft de wind in de zeilen! 🤣😂🤣

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:35
Antwoord op  Marjan

Bij RTL is alles bagger. Zelfs RTL4 kakt al in.

Gast
Nederland wil niet elke avond RTL Hamburgers
januari 12, 2021 08:50

Fantasieloze TV
Alles lijkt op elkaar
Geen vernieuwing
Altijd dezelfde koppen
Weinig nieuwswaarde
Niet het vermogen om echt in te kunnen inspelen op actualiteit
Altijd dat kunstmatige “hypen”

Gast
De Zoete Zus
januari 12, 2021 16:22

Alles kakt in. Man man man

Gast
willem
januari 12, 2021 08:35
Antwoord op  Anoniem

Idd, goed dat je het even aan de orde stelt , VI begon al irritant gelijk dat , nu toch vaak vind ik wel vervelend worden gehinnik van Rene van der Gijp , in t begin over die sexuele onderbroekenlol , jeetje wat platvloers .

Iets meer aub goeie voetbal analyse en wetenswaardigheden .

Ik kijk tegenwoordig graag, en met steeds meer plezier naar Studio Voetbal, Sjoerd doet het goed , veel humor, ook stevige meningen, en waar is waar, Ibrahim Affelay is een prettige , welkome analist in het team.

Als de kijkcijfers van Veronica Inside , op de Maandag al onder de 500.000 gaan , denk ik dat de heren een beetje aan t werk moeten gaan met het fatsoeneren van de formule.

Gast
Frans
januari 12, 2021 08:41
Antwoord op  willem

Het wordt tijd dat er weer gevoetbald gaat worden

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 07:58

willen ze nu ook een soort opsporing verzocht
en waar komen ze straks mee?

RTLwil van zijn domme image af natuurlijk dus krijgen we een soort publieke RTL volgestampt met p. o. producties om middelbaal kijkerpubliek aan te trekken, want aan voedselbank lopers verdienen ze niets

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 08:00

Moet zijn middelbaar

Gast
Hallo
januari 12, 2021 07:58

Dit had ik al zien aankomen voor Big Brother. Vrijdag en zaterdag zat je naar 2 herhalingen te kijken. Snap wel dat de kijker afhaakt.

Gast
Rutger
januari 12, 2021 07:54

Ai dat is het eerste scheurtje voor deze over het paard getilde dame…snap ook echt niet dat men luistert naar haar kleuterradio..zo nep allemaal..

Gast
Rob rtl
januari 12, 2021 07:59
Antwoord op  Rutger

Gelukkig blijk ik dus niet de enige. Ze komt op mij over als nep en intussen hoog in haar bol. Wanneer zij Boulevard host, kijk ik niet. Inderdaad net een kleuter-lerares. Ik denk dat het een naar mens is.

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:32
Antwoord op  Rob rtl

Marieke is top.
Slappe mannen hebben over het algemeen een hekel aan bijdehandte vrouwen.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:36
Antwoord op  Marjan

Marieke is een man. Kom er vooruit.

Eerlijk duurt het langst. Zeker als je boeven wil gaan vangen als amusement.

Gast
Zoloto
januari 12, 2021 07:54

Akwasi dat is een dwasi
Hij gooit in zijn eigen glasi

Gast
Woke papi
januari 12, 2021 08:09
Antwoord op  Zoloto

Stop hem in de zak van sinterklasi

Gast
Marjan
januari 12, 2021 08:34
Antwoord op  Zoloto

En hij houdt niet van Sinterklaas maar van Pasi.

Gast
LITTLE BROTHER
januari 12, 2021 07:48

Amper 300.000 kijkers meer over in slechts 1 week.

Geen wonder dat Talpa er de stekker uit trok.

Gast
Ezel, steen, 3x
januari 12, 2021 08:28
Antwoord op  LITTLE BROTHER

Je kon het van kilometers afstand al zien aankomen.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:30
Antwoord op  LITTLE BROTHER

Little Brother wordt nu een dagelijks grapje?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:31
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Daar ben jij toch goed in?

Gast
De Zoete Zus
januari 12, 2021 16:23
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Man man man bizar gewoon

Gast
Jean
januari 12, 2021 07:46

Zowel Crimedesk en Big Brother dreigen op een blamage af te stevenen, natuurlijk volkomen terecht, daar zal niemand over twijfelen!

Gast
Rob rtl
januari 12, 2021 08:00
Antwoord op  Jean

Komt ook door een nitwit als die muts van een Marieke op te zetten.

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 08:02
Antwoord op  Jean

dus bij RTL wordt niet alles goud, zoals ze daar denken
Wordt echt tijd voor jonge kaderpersoneel bij RTL
ZE HEBBEN TE VEEL OUDE DENKBEELDEN

Gast
Crime desk. Alleen de titel al doet niet kijken
januari 12, 2021 08:18
Antwoord op  Jean

Had er, los van de inhoud van het programma, nu niemand bij RTL een andere titel kunnen verzinnen?

Deze Engelstalige titels is uitgewerkt in Nederland.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:29

Deze titels is?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:32
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Verzin een leuke kopie/plak/jat naam. Dar ben jij toch goed in.

Gast
RTL Misdaad Tafel
januari 12, 2021 10:45

De ontmaskerde misdadiger

Gast
Logica
januari 12, 2021 10:30
Antwoord op  Jean

Marieke heeft wel de best beluisterde radioshow, dus ik denk ook dat mensen haar niet moeten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen