Diederik Gommers stopt na coronacrisis als bekende Nederlander

Als de coronacrisis voorbij is trekt Diederik Gommers zich terug uit de media. Hij wil niet verder met zijn carrière als bekende Nederlander. Dat zei hij zondagavond tijdens een live-interview in Shownieuws.

Dyantha Brooks en Diederik Gommers © SBS Shownieuws

Het live-interview met Diederik Gommers was het openingsonderwerp van Shownieuws. Hij zat in de uitzending om te praten over de kritische houding van model Kim Feenstra ten opzichte van het coronavaccin. Zij is relevant genoeg om op te reageren, vindt het opperhoofd van de ic’s.

Brainwash

Kim is al jaren van de complotten en ook in het geval van de coronavaccins voelt ze nattigheid. “Voelt eerder als een brainwash. Want als je je niet zou willen vaccineren? ‘Mag’ je dan straks ‘minder’ meedoen aan je ‘oude leven’ voor corona?”, riep ze dit weekend op de socials.

Presentatrice Dyantha Brooks: “Diederik, Kim Feenstra geeft op social media aan dat dit filmpje voelt als een brainwash. Begrijpt u haar kritiek?”

Diederik: “Nou, ik schrik er wel van. Voor mij is het dan zoiets van: als zij zo denkt, dan denken meer mensen dat en dan moeten we dat proberen uit te leggen. Ik zou dan wel willen weten waarom ze denkt dat het brainwash is. Er staat heel duidelijk dat niemand zich moet laten vaccineren, hè? Dat zegt zij, maar je moet zelf een keuze maken.”

Conspiracygek

Dyantha: “Ik denk wel, Diederik, dat je zelf al heel goed aangaf: als zij dit denkt, dan zijn er een hoop mensen die dit denken. Ik wil Kim ook absoluut niet wegzetten als een conspiracygek, maar er zijn gewoon een hoop mensen die nu denken: er wordt heel veel voor mij besloten.”

Diederik benadrukte daarna: “Wat wel belangrijk is met elkaar: we willen ons oude leven terug en dat betekent dat het grootste deel van de mensen zich moet laten vaccineren.”

BN’er

Als iedereen zich heeft gevaccineerd en corona is de wereld uit, blijven we Diederik dan op televisie zien? Nee, zegt hij. “Ik heb dit gedaan omdat ik toevallig de rol had als voorzitter van de intensive care’s. We vonden het heel belangrijk om te vertellen wat er op een ic gebeurt en dat heb ik met veel liefde gedaan.”

“Uiteindelijk merk je dat er veel behoefte is aan meer kennis en dat blijf ik doen zolang wij problemen hebben met de Covid. Ik zal verdwijnen op het moment dat het voorbij is. Ik hoef geen bekende Nederlander te zijn. Dat het toevallig zo is, is absoluut geen straf. De meeste mensen zijn heel aardig. Maar ik verdwijn weer.”

Fragment

Het fragment met Diederik:

106 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
fikkie
januari 12, 2021 18:46

Ik denk dat Gommers de enige echte bekende Nederlander is want de rest van het spul hangt er maar een beetje bij als onbekende Nederlanders, en laten we dat ook maar zo houden.

Gast
Huismaker
januari 12, 2021 08:48

Hij gaat nu cashen. Net als Van Dissel, Ab O. en Kuipers.
En de schapen blaten verder en gaan weer hun hok in.

Gast
Nuchtere blik
januari 12, 2021 09:34
Antwoord op  Huismaker

Gek!

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 12, 2021 18:51
Antwoord op  Nuchtere blik

Wacht nou eerst even af voor je begint te gillen als een viswijf. Leef je profielnaam, zou ik zeggen.

Gast
Snorlax
januari 12, 2021 05:45

Dat is als het zo door gaat dus over 3 jaar ofzo?

Gast
anonymous
januari 12, 2021 02:43

Mijn god, wat is die Dyantha ook een plastic pop zeg.

Gast
Bob
januari 12, 2021 01:22

Dat is een goed bericht, Diederick moet zich maar weer eens bezighouden met zijn IC patienten en minder met Kim Feenstra en Fampje Louise. 50 keer per dag al die coronaberichten ben ik nu echt wel zat. En of ze zeggen hetzelfde of spreken elkaar tegen. Meer dan gisteren, neen minder dan voor weekend. Heel gevaarlijk het stijgt weer, toch minder dan gedacht, de Britse variant , scholen open dicht open dicht open dicht,ik zie perspectief, nee voorlopig moet ergste nog komen. blah blah blah. En kan die Bruls ook niet gelijk een tijdje in lock down in een isoleercel?

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 12, 2021 18:52
Antwoord op  Bob

Die Gommers mag zich ook ver houden van het vormgeven van het overheidsbeleid.

Gast
Corona-hoax
januari 12, 2021 00:23

In de USSR was iederere kritische denker automatisch tegen de staatspropaganda “Anti-communistisch” en “kapitalistisch”. In NL ben je nu een “wappie”. Beter als een platgespoten schapie..

Gast
Ria
januari 12, 2021 09:37
Antwoord op  Corona-hoax

Nog even en je gaat jezelf als verzetsheld zien. Heb jij jezelf al een lintje gegeven?

Gast
Corona-hoax
januari 12, 2021 23:45
Antwoord op  Ria

Dat doe ik. Verzetten tegen deze WHO-invasie. In WO2 waren het er maar 10.000 tegenover 220.000 NSBers….geschiedenis herhaalt zich

Gast
jezus-wat-een-wappie
januari 13, 2021 01:30
Antwoord op  Corona-hoax

“Oh opa, wat deed u dan in 2020/2021?”

“> Ja, jongen. Ik postte boze, inhoudsloze schreeuwposts op instagram omdat ik het niet kon verkroppen dat ik iets moest inleveren.”

Zo dapper! En alleen kritisch zo lang je ego en je cognitieve dissonantie niet in gevaar kwamen. ;)

Gast
Laat je prikken dan kunnen de Chinezen pikken
januari 11, 2021 23:56

Het uitroeien van de middenklasse is de aloude contrareformatische JIHAD om wereldwijd het communisme te introduceren. Eén religie, één bank, één munt, één leger, één digitaal netwerk, één …..
Ein Volk, ein Führer…..
Men is goed op weg en wij moeten onszelf redden en niet wachten op de verlosser met eigen belangen. Het fundament ligt er, het raamwerk kunnen we opbouwen, we moeten alleen door het “virus” prikken.

Gast
Erik
januari 12, 2021 00:07

Je moet een avondvullend programma maken, je bent hilarisch.

Gast
Sjaak
januari 12, 2021 09:06

En jij met je bruine hemdje, broekje en trommeltje een bruin spoor door de straten trekken

Gast
Kajsa FeeksNieuws Alert
januari 11, 2021 22:26

Ziezo Kamala Harris heeft ook haar eerste nepvaccinatie(?) gehad. Op het filmpje is te zien hoe de verpleegster met haar linkerhand op de bovenarm drukt met een gaasje en de rechterhand legt de spuit opzij, die een vreemde knik maakt.
Vreemd filmpje. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Gast
Sjaak
januari 11, 2021 22:49

Jij bent nep, zolderkamer truttekutje

Gast
Kajsa FeeksNieuws Alert
januari 11, 2021 23:59
Antwoord op  Sjaak

Dat zeg ik eikel. Kajsa is nep.

Gast
Erik
januari 11, 2021 22:52

Probeer het ook maar niet. Het denken is aan jou niet besteed.

Gast
x x
januari 11, 2021 23:57
Antwoord op  Erik

sneu mannetje

Gast
Erik
januari 12, 2021 00:17
Antwoord op  x x

Heb je niks beters in petto?

Gast
Kajsa FeeksNieuws Alert
januari 12, 2021 00:01
Antwoord op  Erik

Nou ik had zo gedacht dat ik jou een dislike geef. lachen man

Gast
Betram
januari 11, 2021 21:45

Van zulke bekende Nederlanders kun je niet genoeg hebben. Hulde!

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 12, 2021 18:54
Antwoord op  Betram

Liever niet. Hij is de vriendelijk glimlachende beul van het regime.

Gast
LLRV
januari 11, 2021 20:45

Man, man, man. Mensen nog even volhouden. Dit voorjaar geen vakantie maar daarvoor ook niet naar het (afgesloten) strand. Maar het wordt vanaf einde 2e kwartaal waarschijnlijk beter! Verkiezingen worden mss uitgesteld, moeten we nu accepteren en schouder aan schouder het virus eronder krijgen. Zomervakantie kan echt niet dit jaar maar niet zeuren, zonder visite in de tuin zitten mag. Wie meer dan een krat bier in de buurtsuper haalt is verdacht, maar kom op dit moet nog even. Herfstvakantie slaat we nog één keer over en daarom komt de winter lockdown pas eind oktober. Heb vertrouwen in het vaccin, was je handen stuk dan kunnen óf oma óf zusje op visite met kerst. Nog één jaar vuurwerkverbod en avondklok spertijd met Oud en Nieuw. Begin 2022 hebben we wel de 5e golf en de gevaarlijke Hongaarse virusvariant, maar het Sanofi vaccin is er en werkt ook hiervoor. Wees geen wappie, heb vertrouwen! We staan ook 2023 voor een afgrond maar dankzij Rutte cs maken we dan met z’n allen een stap voorwaarts.

Gast
Sjaak
januari 11, 2021 20:23

Zie net op tv Johnson bij vaccinatie in 3e wereldland Engeland. Hij als voormalig commissaris van wereldwijd netwerk van corona ontkenners.! Hij moet wel opletten met zijn vetzucht! Ook Baudet, Haga, Vogel en alle andere ontkenners komen aan de beurt. Of toch liever uitsluiting van vaccinaties, zorg, vliegreizen enz. voor deze…?

Gast
Paul
januari 11, 2021 20:06

HALLELUJA!! De ijdeltuit.

Gast
Vic
januari 11, 2021 20:00

De reclame/voorlichting over het vaccin roept de reactie van Kim wel op moet ik zeggen.

Gast
who-cares
januari 13, 2021 01:32
Antwoord op  Vic

Wat boeit het wat Kim denkt? Zij is een wappie.

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2021 19:08

Laat Gommers mij eerst maar eens overtuigen waarom ook gezonde /,jonge mensen zich moeten laten vaccineren. De mensen die doodgaan aan (of met) corona zijn, op een enkele uitzondering na, bejaarden en kwetsbaren en hebben bijna altijd onderliggende medische problemen. Als je dan toch iets wilt doen bescherm dan de risicogroepen en laat de rest zelf maar weerstand opbouwen!

En laat Gommers dan ook even uitleggen waarom de vaccins zo geweldig zijn. Er is nog niet eens bekend hoe lang het vaccin je beschermt, of het je beschermt tegen ernstige vormen van covid en of je het virus nog kunt overdragen na vaccinatie … Zelfs minister Hugo de Jonge erkent in zijn brief aan de Kamer (dd 16 november) dat er gebruik wordt gemaakt van een technologie waarmee nog geen geregistreerde vaccines zijn gemaakt en dat dat een risico is.

Gast
Jantje
januari 11, 2021 19:27
Antwoord op  Dries Roel Vink

Ga jij maar naar het clubje van Baudet. Dat is hij niet zo alleen. Baudet richt zich specifiek op mensen als jou. Dat is zijn verdienmodel.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 12, 2021 18:57
Antwoord op  Jantje

Hoi proefkonijntje, houd je me op de hoogte van je fysieke toestand de komende tien jaar?

Gast
Ria
januari 12, 2021 12:31
Antwoord op  Dries Roel Vink

Beb je niets anders te doen dan dit soort teksten overal neer te zetten. Dat jij je niet wil laten vaccineren is prima. Maar waarom zet je dit soort teksten meerdere malen per dag op deze site. Ben je eenzaam ofzo?

Gast
Diedericks Sterke Water
januari 11, 2021 18:43

Is deGrommert Zelf ook een gemuteerd virus?

Gast
Beau's beauty parlor
januari 11, 2021 18:16

Beter zet De Grommert snel op sterk water. Veiliger zo voor het Neerse Landje.

Gast
Corona hoax
januari 11, 2021 18:12

Politiek Den Haag, de echte georganiseerde misdaad.

Gast
tja
januari 11, 2021 18:54
Antwoord op  Corona hoax

Poeh, poeh…het gebruikelijke nietszeggende statement van Corona hoax. Ga eens emigreren!

Gast
Corona hoax
januari 11, 2021 19:02
Antwoord op  tja

Daar is onze nsb-er en rivm prostituee tja weer !!

Gast
tja
januari 11, 2021 19:11
Antwoord op  Corona hoax

En jij bent het kritiekloze Willem Engel-billenmaatje

Gast
Truus
januari 11, 2021 22:30
Antwoord op  tja

Zo kan ie wel weer viezerik.

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2021 19:09
Antwoord op  tja

inhoudelijk reageren te moeilijk voor je?

Gast
tja
januari 11, 2021 19:13
Antwoord op  Dries Roel Vink

Inhoudelijk reageren op iets dat geen inhoud heeft? Jouw reaguursels zijn doorgaans ook tamelijk inhoudsloos.

Gast
Corona-hoax
januari 12, 2021 00:27
Antwoord op  tja

Last mijn naamgenoot zonder – met rust!

Gast
Karel
januari 11, 2021 18:12

Henny Huisman heeft vast nog wel wat tips.

Gast
H.Vanna
januari 11, 2021 19:55
Antwoord op  Karel

Ja, Q-tips …

Gast
Corry Jankbal
januari 11, 2021 17:59

Op die foto een zeer veelbelovende dame, die Dyantha Brooks.

Gast
Karbonade
januari 11, 2021 17:44

Wat is dat toch met die Dyantha en Bridget.
Het lijkt wel een wedstrijd wie het meest decolleté durft te tonen.

Gast
Dreetje H
januari 11, 2021 17:56
Antwoord op  Karbonade

Tegen decolleté zeg ik geen nee

Gast
Dicky
januari 11, 2021 20:38
Antwoord op  Dreetje H

Ga maar lekker vreemd

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 17:42

Tegen die tijd heeft hij zijn pensioen wel verdient.

Gast
Nick
januari 11, 2021 17:38

Oh, dus we zien dokter Gommie nog wel een jaar of 5.

Gast
Klaus Schwab
januari 11, 2021 17:34

Stomme slaafjes en schaapjes, jullie krijgen jullie vrijheid nooit meer terug !!

Ik ga jullie en de economie resetten. Jullie zullen straks niks meer bezitten. Wij zullen pandemie na pandemie en lockdown na lockdown creëeren tot de economie volledig is gesloopt en jullie niks meer zullen bezitten !!

En we komen ook voor jullie gezondheid. Vaccin na vaccin elk jaar !! We zijn nu met 8 miljard mensen op deze planeet. Als we nu niet ingrijpen wordt de situatie al over 20 jaar onhoudbaar !! De bevolkingsomvang en groei moet terug. Dus braaf jullie vaccins nemen schaapjes !!

Al de nieuwe mutatie gezien ?? Hahahaha !! Stom voetvolk !!

Gast
Smalsiebig
januari 11, 2021 17:39
Antwoord op  Klaus Schwab

Je bent je medicijnen vergeten in te nemen.

Gast
Klaus Schwab
januari 11, 2021 17:41
Antwoord op  Smalsiebig

Lees mijn boek ‘The great reset’ kut slaaf en vergeet niet je bekpamper op te doen en anderhalve meter afstand te houden.

Gast
Ernestine
januari 11, 2021 18:02
Antwoord op  Klaus Schwab

De “echte “ Klaus Schwab heeft een ander taalgebruik! U kunt reageren op een reactie echter enig fatsoen, kost niets. Prettige dag!

Gast
De enige echte steenkolen Schwab
januari 11, 2021 22:34
Antwoord op  Ernestine

Zuh Kreet Rieset

Gast
De enige echte steenkolen Schwab
januari 11, 2021 22:35
Antwoord op  Ernestine

Weet u hoe politiek links u in de jaren zestig zou noemen? Fatsoensrakker.

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2021 19:10
Antwoord op  Smalsiebig

Inhoudelijk draagt je in elk geval niets bij aan deze discussie

Gast
tja
januari 11, 2021 19:13
Antwoord op  Dries Roel Vink

en jouw inhoud?

Gast
Jolanda
januari 11, 2021 17:42
Antwoord op  Klaus Schwab

Lucht het op? Zou zeggen vroeg naar bed vanavond en neem uw pilletje!

Gast
Jack
januari 11, 2021 17:50
Antwoord op  Klaus Schwab

Je loopt zelf als een mak schaap achter de complotdenkers aan. Dwaas.

Gast
Thijs
januari 11, 2021 17:54
Antwoord op  Jack

Loser !! Corona is een hoax. Een scam. Bent u de toespraak van Rutte vergeten in maart 2020 net na het zogenaamd uitbreken van dit virus? Er was nog helemaal niks bekend maar Rutte had het al over een vaccin en het nieuwe normaal !!
De grootste dwaas ben jij en de rest die niet door heeft dat dit de grootste fraude in de geschiedenis van de mensheid is !!

Gast
Piepmuis
januari 11, 2021 18:02
Antwoord op  Thijs

Al die lichten die alles zo goed weten. Wappies zouden verboden moeten worden.

Gast
virtuele rivm trolletjes
januari 11, 2021 18:05
Antwoord op  Piepmuis

Hey kijk weer zo een betaalde virtuele overheidstrol !!

Gast
tja
januari 11, 2021 18:57

Hey..Willem Engel, jij ook hier? Of ben je die Van Haga van de FvD met zijn fantasietjes. Of ben je gewoon een dom achterdochtig rund?

Gast
virtuele rivm trolletjes
januari 11, 2021 19:04
Antwoord op  tja

Over betaalde rivm trollen gesproken !!

Gast
Adolf
januari 11, 2021 22:40
Antwoord op  tja

tjaja dat kost je een puntje. Ik kan er ook niets aan doen. Ik houd niet zo van scheldend plebs.

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2021 19:11
Antwoord op  Piepmuis

Graag inhoudelijk reageren

Gast
Peipmuis
januari 11, 2021 20:03
Antwoord op  Dries Roel Vink

Zeg zelf eens wat zinnigs!

Gast
Adolf
januari 11, 2021 22:38
Antwoord op  Piepmuis

Naar concentratiekampen hè Pielemuis?

Gast
Mark
januari 11, 2021 18:03
Antwoord op  Thijs

En zo praat Thijs vele monden na………hee, dat klinkt bekend.

Gast
Jack
januari 11, 2021 18:19
Antwoord op  Thijs

Zucht. Overigens heeft Rutte het in die toespraak niet over het nieuwe normaal gehad, als uw waanbeelden daarmee überhaupt al gestaafd zouden zijn. Slaat u de tekst er gerust nog eens op na.

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 18:27
Antwoord op  Jack

Wat heeft hij gezegd dan? The Great Reset?

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 19:12
Antwoord op  Jack

Klaus Schwabb zegt dus The Great Reset en Rutte zegt Bild Back Beter,dat alles is zo te zien op YouTube,Kaag is er ook een onderdeel van zoek het maar op en nee ik ben geen Wappie of wat dan ook.

Gast
Meindert Kramp
januari 11, 2021 22:41
Antwoord op  G.ossip

Sukkels durven het niet op te zoeken. Zij willen altijd gelijk hebben.

Gast
Vrolijke Frans
januari 11, 2021 22:37
Antwoord op  Jack

Veel mensen zijn het toch niet met je eens Jack. Zou je niet eens een praatje met ze gaan maken?

Gast
Schrandere Alexandere
januari 11, 2021 17:33

Gommers had afgelopen zomer de IC op orde moeten brengen. Maar in plaats daarvan liep hij alle TV-omroepen en kranten af. Dagelijks was hij wel ergens in de media te bewonderen.

Deze man is mede verantwoordelijk dat de IC-zorg nu zo overbelast is. Dat is tot de meeste media niet doorgedrongen. Maar dat komt nog wel, als ook de breinen van de redacteuren en journalisten weer ‘normaal’ gaan denken.

Gast
Piere
januari 11, 2021 17:42

Het grootste probleem zijn de IC-verpleegkundigen, niet de bedden. Komt bij dat er nu veel verpleegkundigen afvallen door COVID od quarantaine. Deze verpleegkundigen zijn niet snel op te leiden.

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2021 19:16
Antwoord op  Piere

Een tweede golf was toch al in maart voorzien? Genoeg tijd om verpleegkundigen op te leiden! Maar nee hoor, er is niks gedaan om de tekorten tijdig op te vangen … Gek ook dat er in 2017 /2018 bijna 10.000 mensen stierven aan de griep en er 60.000 ziekenhuisopnames waren … geen centje pijn en geen lockdowns, geen muilkorven en ook geen verplichte vaccins …

Gast
tja
januari 11, 2021 19:25
Antwoord op  Dries Roel Vink

IC verpleegkundigen leidt je niet in een paar maanden op. Maar dat begrijp je vast niet. Enne die griepgolf van 2018 was een tijdelijke golf en niet een aanhoudende golf zoals nu. Maar ook dat zal je niet begrijpen. Probeer alsjeblieft niet meer te reageren als je niet eens weet hoe jij je veters moet strikken, gast!

Gast
Adolf
januari 11, 2021 22:44
Antwoord op  tja

Hé daar hebben we onze “gast” weer, de fatsoensstakker.

Gast
De echte Schwab
januari 11, 2021 22:43
Antwoord op  Dries Roel Vink

Het is nooit de bedoeling geweest dit probleem op te lossen, want ZUH KREET RESET

Gast
Mark
januari 11, 2021 18:04

Ehhhh, en waar denk jij het personeel vandaan te halen?

Gast
tja
januari 11, 2021 19:01

Je wordt geen IC-verpleegkundige na het volgen van een paar maanden durende LOI-cursus. Verdiep je eens voordat jij je mening ergens neerplempt. Gommers doet zijn uiterste best om binnen zijn taakgebied alles voor elkaar te krijgen. Hij wil niets lievers dan een rustige IC.

Gast
Adolf
januari 11, 2021 22:46
Antwoord op  tja

Kalmeer eens een beetje “gastje”.

Gast
ZeerNetteDame
januari 11, 2021 17:28

Dyantha Brooks is geen mens, maar een satanische robot die kinderen eet! Ze is gecreëerd door de Deep State in een laboratorium in Hawaï waar Thierry Baudet niet naar binnen mag en persoonlijk door Hillary Clinton bij SBS6 benoemd!!!! Dat staat op FaceBook en dus is het waar!!!!1!!

Gast
tja
januari 11, 2021 19:02
Antwoord op  ZeerNetteDame

Op een rare manier klinkt dit logisch :)

Gast
Adolf
januari 11, 2021 22:48
Antwoord op  tja

Jij begint je al te ontwikkelen tot wappie. Tja het kan verkeren.

Gast
Ik vertrouw blindelings op Marcel Gelauff
januari 11, 2021 22:47
Antwoord op  ZeerNetteDame

Ze zouden facebook moeten opsplitsen in drie ondergrondse bases.

Gast
Juist
januari 11, 2021 17:26

Heb me zitten verbazen gisteren dat op één man na ze allemaal dhr Gommers met je en jij aanspraken. Wat een stelletje onbeleefde harken zeg.

Gast
Gommers betaalde rivm puppet
januari 11, 2021 17:36
Antwoord op  Juist

Een hond moet je ook met je of jij aanspreken.

Gast
Mark
januari 11, 2021 18:06
Antwoord op  Juist

Omdat hij dat zelf het liefste wil en ook zelf doet.

Gast
Thijs
januari 11, 2021 18:08
Antwoord op  Mark

Dat tutoyeren, is dat ook onderdeel van de virtuele rivm trollen afdeling ?

Gast
man pan
januari 11, 2021 17:24

Britse mutatie is een tikkende tijdbom. Oplossing is mensen in kwetsbare groepen (ouderen, 50+ met BMI > 30) versneld te vaccineren.
Als Rutte beetje leiderschap wilt tonen moet hij de vaccinaties door iemand anders laten trekken. Alles wat snackbar Hugo aanraakt loopt uit op een fiasco, in bedrijfsleven was hij allang ontslagen. We krijgen hier Engelse toestanden als de vaccinaties net zo verlopen als het testbeleid.

Gast
Piere
januari 11, 2021 17:43
Antwoord op  man pan

Zorg jij voor de vaccins?

Gast
Piepmuis
januari 11, 2021 18:05
Antwoord op  Piere

Hadden ze op kunnen anticiperen. Helaas ook weer te laat.

Gast
Luister
januari 11, 2021 17:19

Kim Feenstra? Was dat niet dat escortgrietje dat van haar klanten de knip leegmaakte terwijl ze sliepen?
Ja, ja nu weet ik het allemaal weer…..

Gast
keesbeest
januari 11, 2021 17:48
Antwoord op  Luister

Dat niet alleen, vechtpartijen, scooter jatten, pornofilm etc. Zoek maar op.
En dat heeft een grote mond en eist een gesprek met Gommerts ?

Gast
Piepmuis
januari 11, 2021 18:06
Antwoord op  Luister

Nu een BNNer. Was idd een crimineel. Niet serieus nemen zo,n praatdoos.

Gast
Respect ✌️
januari 11, 2021 17:13

Ben die slijmjurk spuugzat, en die spastische bewegingen met zijn mond irriteert mij ook..maar ik ben en blijf altijd positief .

Gast
Ernestine
januari 11, 2021 17:29
Antwoord op  Respect ✌️

Het respect niet zijn! Iets genuanceerder commentaar zou zo prettig zijn.

Gast
Declan
januari 11, 2021 17:12

Groot gelijk!

Gast
Boris
januari 11, 2021 17:09

Gelooft helemaal niemand natuurlijk. Die man schuift bij elk programma aan waar het maar mogelijk is. Die heeft straks afkickverschijnselen als corona ineens het land uit is en hij niet meer relevant is. Dan zien we hem sowieso nog bij Wie is de Mol en een jaartje later bij Ranking the Stars.

Gast
Paul de L
januari 11, 2021 23:40
Antwoord op  Boris

En bij knoop in je zakdoek gala

Gast
Bennie
januari 11, 2021 17:08

Ik ben benieuwd, want we hebben er sinds vorig jaar gewoon een fenomeen bij: de Bekende Arts. Ook dat gaat niet meer weg.

Gast
Kuis
januari 11, 2021 17:05

Maar dit gaat nog jaren duren, dus we zijn echt nog lang niet van die man af.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen