Matthijs van Nieuwkerk heeft corona, nieuwe show uitgesteld

Het coronavirus slaat ook de A-sterren van ons land niet over. Matthijs van Nieuwkerk is erdoor getroffen, waardoor hij dit weekend niet zijn nieuwe programma Matthijs Gaat Door kan maken.

Matthijs van Nieuwkerk © NPO

Matthijs van Nieuwkerk begon op oudejaarsavond aan zijn eerste programma sinds De Wereld Draait Door: Matthijs Gaat Door. De presentator verraste met een programma waarvan het decor nog in de steigers stond, maar zowel inhoudelijk als kijkcijfermatig was het allemaal weinig spectaculair.

Uitstel

De tweede aflevering van Matthijs Gaat Door zou eigenlijk morgenavond op de buis komen, maar dat gaat niet door. “Omdat Matthijs van Nieuwkerk positief is getest op corona zal de uitzending van Matthijs Gaat Door niet doorgaan”, legt een woordvoerder van BNNVARA uit.

Matthijs Gaat Door is in elk geval met één week uitgesteld. “Matthijs heeft lichte coronaverschijnselen en blijft met in achtneming van de GGD richtlijnen in thuisquarantaine. Hij en de redactie werken vanuit huis en hopen snel weer een uitzending te kunnen maken.”

Nieuwe Boeren

NPO 1 heeft hierdoor op het allerlaatste moment een gat in de programmering, maar dat wordt opgelost door een nieuwe aflevering van het Anita Witzier-programma Nieuwe Boeren uit te zenden.

Andere A-sterren die het coronavirus al hebben gehad zijn Linda de Mol, Gordon en Badr Hari.

82 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
paul dino
januari 9, 2021 10:57

God straft niet altijd onmiddelijk!, maar nu was de tijd!

Gast
in your face
januari 9, 2021 02:41

Hij heeft het verschrikkelijke killervirus? Dat gaat hij niet overleven. Record sterftecijfers zijn uiteindelijk het bewijs dat niemand dit verschrikkelijke virus overleeft; de beelden in de mainstream media met overvolle mortuaria, uitvaartverzorgers die af en aan rijden en overal stapels lijken op straat, het spreekt boekdelen. Het virus des doods, erger dan miljoenmiljard keer de pest, zal uiteindelijk ook de populatie bnr’s compleet uitroeien, het killervirus slaat niemand over. Blijft vooral binnen, doe ramen en deuren dicht en plak de kieren af, sluit vrouw en kinderen op in de kelder, ontsmet ieder uur het huis, licht uit en bid tot de Heilige Vaderse Regering, op uw bloedende knietjes en stel de nederige vraag als goedgelovig schaap, als corona slaaf en kleuter wanneer u weer uw bloedeigen leven terugkrijgt, vrij en veilig bent. “Nooit meer!” Doei!

Gegen die Wand und Abspritzen, alle!

Gast
GrijzePilion
januari 9, 2021 01:37

Whahahah lollzzzz Trump is zijn twitter kwijt. Bye feliciaaaaaa!

Gast
Het corona fabeltje
januari 9, 2021 01:25

Nieuw corona fabeltje uit Engeland. Zogenaamd een nieuwe corona variant haha.

Type op google flu London 2019, 2018 of 2017 et, dan zal je zien dat er elk jaar rond deze tijd een griepepidemie heerst !!

Bijvoorbeeld dit artikel in de Telegraph:

18 JANUARY 2018 • 2:34 PM

Aflu epidemic will hit England within a fortnight, if current trends continue, according to latest figures suggesting more than eight million people are now suffering symptoms.

Gast
tja
januari 9, 2021 14:56
Antwoord op  Het corona fabeltje

Men kan echt wel het onderscheid maken tussen een reguliere griep en Covid-19. Jij bent een fabeltje

Gast
Het corona fabeltje
januari 9, 2021 15:48
Antwoord op  tja

Men kan ook onderscheid maken tussen domme mensen die geloven in corona en betaalde rivm trollen zoals jij.

Gast
tja
januari 9, 2021 16:09
Antwoord op  Het corona fabeltje

Betaalde RIVM trollen? Je knettergek.

Gast
ben niet dom
januari 9, 2021 17:02
Antwoord op  Het corona fabeltje

Ga maar lekker naar een ziekenhuis in Londen en dan zal je de werkelijkheid zien. Als je die uberhaupt al wil zien

Gast
Het corona fabeltje
januari 9, 2021 18:02
Antwoord op  ben niet dom

Type op google flu London 2019, 2018 of 2017 et, dan zal je zien dat er elk jaar rond deze tijd een griepepidemie heerst !!

Bijvoorbeeld dit artikel in de Telegraph:

18 JANUARY 2018 • 2:34 PM

Aflu epidemic will hit England within a fortnight, if current trends continue, according to latest figures suggesting more than eight million people are now suffering symptoms.

Gast
ben niet dom
januari 9, 2021 18:41
Antwoord op  Het corona fabeltje

En nu komt Corona daar boven op. Hoepel op met je griep geleuter. Griep is een tijdelijke piek. En 2018 was een uitzonderlijk verhaal (althans in NL dus wellicht ook in het VK). Nu hebben een langdurige aanzwellende golf aan ziekhuisopnames. Een heel ander verhaal dus. Google eens het woord “eikel” en je zult een plaatje van jezelf tegenkomen.

Gast
Koertj
januari 8, 2021 21:50

Waarom moet ik hier smakelijk om lachen?

Gast
Meindert Kramp
januari 8, 2021 20:28

Build Back Better kan pas als alles helemaal onderuit is gegaan. Ook W.A. gebruikte die slogan.
Met eindeloze lockdowns gaat het ze helemaal lukken.

Gast
Deug niet
januari 8, 2021 20:16

De eerste aflevering was verreweg niet niveau dwdd. Aan het programma moet nog wat gebouwd en gesleuteld worden. En dus hebben we wat tijd nodig en doen we een johnny de molletje. Je veinsd corona en laat de bui over drijven

Gast
C. Van der Voort
januari 8, 2021 21:14
Antwoord op  Deug niet

Leer Nederlands, sukkel.

Gast
Zwarte Pierlala
januari 9, 2021 01:44
Antwoord op  C. Van der Voort

Je hebt gelijk, maar je kunt je ook wat beschaafder uitdrukken.

Gast
Meindert Kramp
januari 8, 2021 20:15

Akwasi weet dat in de westerse mietjesculturen je vooral vaak sorry moet zeggen en dat alles dan vergeven wordt.
Het is een straatvechter, een antifa-type.

Gast
Jeep
januari 8, 2021 19:50

Veel beterschap Matthijs, maar ik geloof niet dat ik het erg vind dat het programma niet door gaat.
Inhoudelijk vind ik het niet boeiend en alleen al de titel “Matthijs gaat door” vind ik echt kansloos, creatieve armoede…

Gast
eric denissen
januari 8, 2021 19:21

ligt matthijs in het ziekenhuis ? hij heeft lichte klachten en de msm noemt het al gelijk weer corona weer chaos veroorzaken de msm

Gast
Jan
januari 8, 2021 20:19
Antwoord op  eric denissen

85% van de coronagevallen is niet erger dan een griep. Youp van ’t Hek had nota bene een onderliggend probleem met zijn hart en desondanks genas hij. Heeft iemand nog iets van kortademigheid gemerkt tijdens zijn wappie conference?

Gast
Alyssa
januari 9, 2021 00:23
Antwoord op  eric denissen

Corona = corona. Of je nou op de IC ligt of milde klachten hebt. Er staat in het artikel dat hij milde klachten heeft. Dus niemand veroorzaakt chaos. Even lezen, dan pas reageren.

Gast
Hugo snuifduif
januari 9, 2021 01:26
Antwoord op  Alyssa

Jij bent een betaalde overheidstrol.

Gast
tja
januari 9, 2021 14:58
Antwoord op  Hugo snuifduif

Nee wappie-trol, dat is mijn baan. 38 uur per week deze site monitoren.
Goed betaald en kan lekker vanuit huis werken.

Gast
Logicus
januari 8, 2021 18:52

Daarom vind ik dat alle BN-ers, influencers en opiniemakers voorrang moeten krijgen bij inenten. Want als deze mensen ziek worden, dan krijgen we te maken met inhoudsloze kranten, geen “guidance” meer van internet, en moeten we elke avond op tv kwaliteitsprogramma’s bekijken!

Gast
Logicus
januari 8, 2021 20:35
Antwoord op  Logicus

Negatieve reacties?? Ironie is blijkbaar niet ieders “ding”…

Gast
Je-oen Pauwpauw
januari 8, 2021 18:38

Die zien we nooit meer…terug!

Gast
Het corona fabeltje
januari 8, 2021 18:16

Haha corona. Zijn er nog steeds mensen die in corona geloven.

Mathijs heeft gewoon een griepje of verkoudheid, wat heel normaal is voor deze tijd van het jaar. Die is binnen een paar dagen weer opgeknapt, let maar op!

Moet hier nou het hele land voor op slot en elke wereldburger gevaccineerd worden met het Bill Gates vaccin. Word wakker mensen, jullie worden keihard in de maling genomen.

Gast
Logicus
januari 8, 2021 18:55
Antwoord op  Het corona fabeltje

Toevallig in de buurt van het Capitool geweest, deze week…?

Gast
Het corona fabeltje
januari 8, 2021 18:57
Antwoord op  Logicus

Toevallig in de buurt van het RIVM geweest om je zak met (smeer-) geld op te halen?

Gast
Jeep
januari 8, 2021 19:51
Antwoord op  Logicus

Klinkt heel logisch logicus….

Gast
Meindert Kramp
januari 8, 2021 20:24
Antwoord op  Logicus

Logicus, jij bent zeker een ambtenaar, die lekker thuis kan werken en verzekerd is van een inkomen. Wees dan maar niet te arrogant, want ook wij gepensioneerden en ambtenaren gaan leeggeroofd worden.

Gast
Het corona fabeltje
januari 8, 2021 20:54
Antwoord op  Meindert Kramp

Logicus is een rivm prostituee. Feitelijk is hij dus inderdaad een ambtenaar die op de loonlijst van de roverheid staat.

Gast
Alyssa
januari 9, 2021 00:25
Antwoord op  Het corona fabeltje

Anders ga je even in London achter de ambulances aansluiten. Maar ach, jij weet wel beter!

Gast
Het corona fabeltje
januari 9, 2021 15:50
Antwoord op  Alyssa

Nieuw corona fabeltje uit Engeland. Zogenaamd een nieuwe corona variant haha.

Type op google flu London 2019, 2018 of 2017 et, dan zal je zien dat er elk jaar rond deze tijd een griepepidemie heerst !!

Bijvoorbeeld dit artikel in de Telegraph:

18 JANUARY 2018 • 2:34 PM

Aflu epidemic will hit England within a fortnight, if current trends continue, according to latest figures suggesting more than eight million people are now suffering symptoms.

Gast
A. Tempelman
januari 8, 2021 17:40

Die komt voorlopig niet meer terug.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 8, 2021 18:08
Antwoord op  A. Tempelman

Misschien ook wel.

Gast
Precies
januari 8, 2021 17:31

meneer pruillip, **KOTS** neem de tijd.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 8, 2021 16:58

Matthijs wordt gewoon doorbetaald hoor net als de rest

Gast
Vlaflip tv
januari 8, 2021 16:38

Fake nieuws! Programma is gewoon nog niet goed genoeg.

Gast
Gtstfan
januari 8, 2021 16:33

Herhaling van CHAZIA EN PUCCINI zou ik doen.

Gast
Ed normaal
januari 8, 2021 16:25

Oh, ik dacht dat alle BN’ers al Corona hadden gehad. Je moet tenslotten wel bekend blijven.

Gast
Ron
januari 8, 2021 16:18

Lichte verschijnsel is gewoon een griep. Testen slaan ook aan op griepverschijnselen. Leer dat nu toch eens!

Gast
Alyssa
januari 9, 2021 00:27
Antwoord op  Ron

Nee, als de uitslag corona is, is het corona. Als je verschijnselen hebt en de uitslag is negatief dan heb je griep. Leer dat nu toch eens!

Gast
Ron
januari 9, 2021 00:31
Antwoord op  Alyssa

Nee dom wicht, je snapt het nog steeds niet! Die testen kloppen van geen kant.

Gast
WanSmaak
januari 8, 2021 16:13

A sterren, hahaha.
Dit komt hem heel goed uit, het stond in de stijgers en het blijft in de stijgers staan. Dat programma is 1 grote flop.

Gast
Mono
januari 8, 2021 15:45

Matthijs gaat door gaat niet door.

Gast
Pé ter Braak
januari 8, 2021 15:41

Het advies is: blijf zoveel mogelijk thuis en beperk dus niet-noodzakelijke bewegingen. Waarom denkt de NPO een uitzondering te mogen zijn? Dagelijks getoeter van bandjes bij M en andere talkshows. Gasten van 70+ schuiven aan terwijl ze in bescherming moeten worden genomen door de redacties en producers. Niet alleen zijn ze een gevaar voor huh directe omgeving, ook geeft het een slecht voorbeeld aan een samenleving die niet de disciple heeft zich aan de maatregelen te houden.

Gast
Jan
januari 8, 2021 20:42
Antwoord op  Pé ter Braak

Waarom klaagt u? U moet juist blij en positief zijn, want dit bewijst toch dat het allemaal fake is. Ron op 16:18 u. zegt het ook al: “Het is gewoon een licht griepje”. Waarom blijft u de leugenaars toch geloven?
Als die BN’ers hadden vorige jaren ook een licht griepje en toen was het ’t vermelden niet waard.

Al die jaren waren we niet panisch voor griep en toen werden de dodencijfers niet elke dag genoemd, maar nu die cijfers wel elke dag genoemd worden, raken we in paniek.

Het is zelfs nog erger. Besmettingscijfers veroorzaken net zoveel paniek als de dodencijfers. Dit is toch knettergek?

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 8, 2021 15:31

Dit is het ergste wat mij had kunnen overkomen!

Gast
Harry:-D
januari 8, 2021 15:21

Frappant dat veel BN’ers pas corona krijgen

op het moment dat ze niet zo positief in het
nieuws zijn. Nu maar hopen dat tijdens zijn
ziekte ook zijn nieuwe show beter wordt…

Gast
Don
januari 8, 2021 15:20

Dit is pas échte humor.. whahaha

Gast
Blake
januari 8, 2021 15:16

Beterschap. Volgende week weer een kans op de zaterdagavond.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:13
Antwoord op  Blake

Duurt hopelijk wat langer dan één week.

Gast
Flauwe Kul
januari 8, 2021 15:08

Hoort bij die bril ook niet een rood/witte stok?

Gast
LLRV
januari 8, 2021 16:41
Antwoord op  Flauwe Kul

Nee, een KNGF hond.

Gast
Jantje
januari 8, 2021 15:04

We sterven allemaal aan dit killervirus! O nee wacht…

Gast
Leoknots
januari 8, 2021 15:00

Verder heeft Matthijs ook last van het vreselijke grachten gordel syndroom en het Links lullen, Rechts vullen virus. Beterschap

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:15
Antwoord op  Leoknots

wat bedoel je met vreselijke grachten? Oh, je bedoelde vreselijke grachtengordelsyndroom. En rechts en links zijn geen namen en worden in een zin dus niet met een hoofdletter geschreven.

Gast
NedNet
januari 8, 2021 18:17
Antwoord op  ZwabberKak

Je blijkt het dus wel te begrijpen. Zeur dan niet zo.

Gast
Vrolijke Frans
januari 8, 2021 20:44
Antwoord op  Leoknots

Net als Youp van ’t Hek. Als er 1 wappie door ’t Hek is, volgen er meer.

Gast
Ray
januari 8, 2021 14:59

Hopelijk is Joost Prinsen niet door hem aangestoken. Die zou het wellicht niet overleven.

Gast
Wendy's dealertje
januari 8, 2021 14:56

Wat? Is de koning van de autocue nog niet ingeënt dan, die hoort toch een voorkeursbehandeling te genieten.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 8, 2021 18:13
Antwoord op  Wendy's dealertje

Had ik ook wel verwacht. Hij is toch een buitengewoon talent?

Gast
Kees kutmongool
januari 8, 2021 14:53

Hahahahhaha

Gast
Miranda van C.
januari 8, 2021 14:52

Beterschap Matthijs!!
Houd moed.

Gast
Wat fijn dat je er bent
januari 8, 2021 14:49

De show in de steigers….weet je nog?
Ze zijn er nog niet uit.
Er is ergens rook en ergens vuur…of hoe was het weer?

Gast
Fox Mulder
januari 8, 2021 14:47

“Andere A-sterren die het coronavirus al hebben gehad zijn Linda de Mol, Gordon en Badr Hari”

Vergeet Johnny de Mol niet he!


Gast
Ex-bedrijfsleider Buckler
januari 8, 2021 14:52
Antwoord op  Fox Mulder

En Youp heeft ook Corona gehad..

Helaas heeft hij het overleefd.

Gast
Banana Moeskuri
januari 8, 2021 14:55
Antwoord op  Fox Mulder

Johnnie de Mol telt niet meer mee.
Vrouwenmishandelaars krijgen een van.
Dit huichelende sujet staat te lachen tussen de mongo÷ltjes en de vluchtelingen en ondertussen slaat hij zijn geliefde richting de Spoedeisende Hulp.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:19
Antwoord op  Banana Moeskuri

Watz bedoel je met “krijgen een van”? En spoedeisendehulp is één woord èn wordt zonder hoofdletter geschreven want geen naam.

Gast
Conrector
januari 8, 2021 18:15
Antwoord op  ZwabberKak

Zwabberkak, hierrr! Ga het schoonplein maar schoonvegen, taalnazi!

Gast
Jan met de pet
januari 8, 2021 15:09
Antwoord op  Fox Mulder

Johnny heeft de vrouwelijke variant..is ook pijnlijk..voor de vrouw dan

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Jan met de pet
Gast
G.Langbroek
januari 8, 2021 15:29
Antwoord op  Fox Mulder

A sterren. Voor God is iedereen gelijk

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:20
Antwoord op  G.Langbroek

God bestaat niet.

Gast
Teun-Arie van der Geelen-Coppens
januari 8, 2021 14:46

De Corona Draait Door!

Gast
Ex-bedrijfsleider Buckler
januari 8, 2021 15:02

Maar voor Matthijs staat de Wereld stil.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:21

Waarom schrijf je wereld met een hoofdletter?

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 8, 2021 18:16

Weet je niet. Kan ook reuze meevallen.

Gast
Bor
januari 8, 2021 17:18

Corona heeft Matthijs van Nieuwkerk opgelopen.

Gast
Piet
januari 8, 2021 14:46

Niet rot bedoeld maar schijnbaar niet aan die maatregelen gehouden, beterschap

Gast
Lucy
januari 8, 2021 14:53
Antwoord op  Piet

Fijn Piet, dat jij schijnbaar precies weet hoe en waar Matthijs het heeft opgelopen.

Gast
LLRV
januari 8, 2021 16:51
Antwoord op  Lucy

Heb je de laatste 9 maanden geen persco gezien? Volgens het RIVM, OMT, Rutte, de Jonge, Grapperhaus c.s. moet men zich aan de 1,5m-regel houden en 134 keer per dag z’n handen stuk wassen. Gaan de cijfers omhoog – dus elke besmetting of de cumulatie hiervan – dan HEBBEN ZICH DE MENSEN NIET AAN DE REGELS GEHOUDEN. Dus moet Matthijs zich ook niet aan de regels hebben gehouden.

Gast
jabadabii
januari 8, 2021 14:46

NINE NINE!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen