Oudejaarscijfers: The Masked Singer wint eerst helft, Youp tweede helft

De kijkcijfers van donderdag 31 december 2020 (SKO) – De RTL 4-show The Masked Singer en de oudejaarsconference van Youp van ’t Hek waren de kijkcijfertoppers op oudejaarsavond.

The Masked Singer © RTL

The Masked Singer was op oudejaarsavond met 2,4 miljoen kijkers (34 procent) veruit het meest bekeken programma op prime time. De tv-show van Ruben Nicolai waarin bekende Nederlanders in hysterische pakken liedjes zingen, wist met overmacht te winnen van het nieuwe programma van Matthijs van Nieuwkerk.

Matthijs kan niet op tegen Ruben

Matthijs van Nieuwkerk zat op oudejaarsavond niet in de kopgroep op prime time. Zijn NPO 1-show Matthijs Gaat Door moest na het Achtuurjournaal genoegen nemen met bijna 1,1 miljoen kijkers (15 procent), al wist hij ná de jaarwisseling nóg eens een miljoen kijkers te boeien. Verder trok NPO 1 met Het Rad van het Jaar 1,3 miljoen kijkers (19 procent).

Het brons op prime time was voor NPO 2: De Slimste Mens trok 1 miljoen kijkers (15 procent). Daarna was de SBS 6-herhaling van de Jochem Myjer-show Adem in Adem uit het meest in trek met 753.000 kijkers (11 procent).

Youp wint late avond

Gedurende de tweede helft van de oudejaarsavond won Youp van ’t Hek met ruime cijfers. Zijn voorstelling Korrel Zout kon rekenen op een torenhoge 2,7 miljoen kijkers (37 procent). Daar kon RTL 4’s Guido Weijers niet tegen op. Zijn oudejaarsconference bleef steken op 1,3 miljoen kijkers (18 procent).

Het brons op de late avond is voor de oudejaarsspecial van Ik Hou Van Holland, al was Linda de Mol geen echte kijkcijferknaller op SBS 6. Ze moest genoegen nemen met 980.000 kijkers (14 procent).

Nationaal Aftelmoment

Het meest bekeken programma op oudejaarsavond was het Nationaal Aftelmoment, dat direct na Youp bijna 3,9 miljoen kijkers (49 procent) wist te boeien.

De meest bekeken titels die ná middernacht begonnen waren de herhaling van Matthijs Gaat Door met 952.000 kijkers (18 procent) op NPO 1, Vrienden van Amstel Live met 779.000 kijkers (16 procent) op SBS 6, The Best of the Proms met 619.000 kijkers (10 procent) op NPO 2 en De Edwin Evers Band met 578.000 kijkers (11 procent) op RTL 4.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Abba in Concert: 412.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Snollebollekes live in concert: 256.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Freddie Mercury Tribute: 198.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Christmas in Homestead: 117.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Highlander: 72.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met New Years Eve: 57.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), Half acht nieuws (1,3 miljoen), EenVandaag (1,1 miljoen), GTST (1,1 miljoen), Een huis vol (1 miljoen), Editie NL (781.000), Top 2000 a gogo (771.000) en RTL Boulevard (759.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Het Nationaal Aftelmoment (3,9 miljoen), Youp: Korrel Zout (2,7 miljoen), Guido Weijers (1,3 miljoen), Ik Hou Van Holland (980.000) en Muziekfeest van het jaar (560.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 26 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 23 procent en SBS 6 brons met 11 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Nationaal Aftelmoment (NPO1) 3.886.00001. NPO1 / 25.7%
02. Youp Korrel Zout (NPO1) 2.696.00002. RTL4 / 23.2%
03. The Masked Singer (RTL4) 2.388.00003. SBS6 / 10.6%
04. Journaal 20:00 (NPO1) 1.967.00004. NPO3 / 6.6%
05. Journaal 18:00 (NPO1) 1.375.00005. NPO2 / 6.2%
06. Guido Weijers (RTL4) 1.287.00006. RTL5 / 2.2%
07. Half acht nieuws (RTL4) 1.263.00007. RTL7 / 2.1%
08. Rad van het Jaar (NPO1) 1.255.00008. RTL8 / 1.5%
09. EenVandaag (NPO1) 1.148.00009. Vero / 1.3%
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 1.082.00010. FOX / 1.1%
11. Matthijs Gaat Door (NPO1) 1.051.00011. NET5 / 1.0%
12. De Slimste Mens (NPO2) 1.044.00012. BBC / 0.8%
13. Een huis vol (NPO1) 1.039.00013. RTLZ / 0.7%
14. Ik Hou Van Holland (SBS6) 980.00014. SBS9 / 0.6%
15. Editie NL (RTL4) 781.00015. Spike / 0.5%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 38,5%
02. RTL Nederland 29,8%
03. Talpa TV 13,5%

94 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Maria
januari 3, 2021 09:37

Youp was een beetje tam maar ik ben toch blijven kijken en heb daar geen spijt van gehad. Bedankt Youp! Hopelijk komt er een waardige opvolger en kan Youp ergens een keer per maand aanschuiven voor een vrolijke noot.

Gast
SKO
januari 2, 2021 17:23

De Hart van Nederland Ochtend editie krikt de cijfers van SBS6 flink op.

Gast
Koos
januari 2, 2021 13:15

Het structurele beledigen van ons koningshuis ( die zichzelf daartegen niet kunnen verdedigen ) begint voor Youp van ’t Hek nu wel een soort trauma te worden voor hem .
De grappen steeds flauwer, voor zover het grappen zijn. Vroeger lachte ik nog wel eens om hem.
Zoek hulp Youp !

Gast
Donald
januari 2, 2021 14:24
Antwoord op  Koos

Ons koningshuis maakt het Youp dan ook wel heel erg makkelijk.

Gast
Levia
januari 2, 2021 16:41
Antwoord op  Koos

Geheel terecht dat ons koningshuis door Youp met grappen op de hak is genomen. Ze hebben het er ook naar gemaakt. Eerste staan ze op de foto met een kok zonder afstand, dan gaan ze in een lockdown op vakantie terwijl bedrijven omvallen, mensen eenzaam thuis zitten, etc. Ze harken bakken met geld binnen, bouwen een peperdure villa in Grieken land, kopen een peperdure boot en ga maar door. Ik kan deze mensen niet meer serieus nemen, net als dat ik Fapperhaus en een activiste Halsema niet meer serieus neem. Incompetente sukkel vind ik het. Youp was top!

Gast
Donald
januari 2, 2021 12:22

Het Nationaal Aftelmoment. Dat wisten ze in de DDR op de Deutscher Fernsehfunk nog boeiender te brengen dan op de NPO. Het BBC aftelmoment was geweldig. Met een hele dikke vinger naar de EU.

Gast
😷Paulus
januari 2, 2021 07:29

😷Youpie heeft toch een zakcentje verdient. Goed of slecht, maakt niet uit! Hij is een bejaarde Icoon. 👍Kereltje.

Gast
Bastiaan
januari 2, 2021 01:36

YOUP was geweldig!

Gast
RoyB
januari 1, 2021 22:10

Persoonlijk vond ik de oudejaarsavond niet tegenvallen hoor.
+ Masked singer (lekker easy watching, lekker luchtig
+ Youps voorstelling was oud en vertrouwd goed met een goed gestructureerd verhaal.
+Guido voortelling was ook goed, voornamelijk origineel, ik vraag me wel af in hoeverre hij daadwerkelijk heeft genoten van zijn show vanwege die Coronamaatregelen.

-de break van de masked singer vond ik zonde, hierdoor kwam ik niet meer volledig in de flow
-mooie laser show van nos maar die verrekte webcam video’s die regelmatig terug kwamen was mega irritant..

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 1, 2021 22:03

Niemand heeft op z’n kapotgebeukte laptopje naar het xKNAAGDIER gekeken??… 👙🥽🧤

Gast
mark 2
januari 1, 2021 21:48

Te opzichte van de normale uitzending van the masked singer vallen de kijkcijfers tegen eerlijk gezegd

Gast
Sven L.
januari 1, 2021 18:51

In slaap gevallen bij Youp. Bloedserieus 😂

Gast
Tv Mening
januari 1, 2021 18:09

Top : Masker Singer (heerlijke tv) en Guido Weijers (zeker het laatste 1/2 uur).
Mooie RTL4 avond

Flop : Mathijs Gaat Door (afgang), Youp was weer niet echt leuk. Ja een klein stukje en dat is veeeeel te weinig.
Het (zogenaamde) Aftelmoment. Flopperdeflop.
Mislukte NSO1 avond, leuk voor.. ja voor wie?

SBS6 deed het voor TALPA begrippen best okay met Jochen Meyer en IHVH.

Ook weer genoten van ABBA (NSO3 en VRT1).
Altijd goed en gezellig.
De Tribune voor F Mercury op RTL7 was ook aangenaam.
Alle muziek op alle zenders was trouwens lekker.

Gast
Joop55
januari 1, 2021 17:51

Dat er dit jaar vrijwel geen festivals en concerten waren hoeft niemand uitgelegd te worden. Maar het is goddomme ook elk jaarwissel (corona of niet) hetzelfde wat ze op de treurbuis gooien qua muziek. Youp was by far de moeite waard, intens genoten van wat een ”try out” zou zijn geweest. The Masked is voor half debiel Nederland, IHVH is vergaande glorie en als armoe de zoveelste herhaling van De vrienden van Amstel. Over Guido kan ik niet oordelen.

Een goed en gezond 2021 gewenst.

Gast
Trotsie
januari 1, 2021 18:35
Antwoord op  Joop55

Haha ik houd van je sarcasme als je zegt dat Youp de moeite waard was :) Ik denk dat je niet de enige was die hem zwaar vond tegenvallen

Gast
Kotsie voor jou hebben we pulpa
januari 1, 2021 20:02
Antwoord op  Trotsie

Als je het niet kan volgen Kotsie dan ga je zo reageren. Wat een dumbo reactie zeg.

Weer zo’n onnadenkende rechtse pulpa kijker die wat uitkraamt.

Gast
wordt vast verwijderd....
januari 1, 2021 17:49

Ge noten van Masked Singer.
TLP wederom 3de……
Veronica andermaal beter!

Gast
Ronnie
januari 1, 2021 17:09

Talpa kan er net zo goed mee kappen…..

Gast
Rob v W
januari 1, 2021 18:18
Antwoord op  Ronnie

Nederland 1 en 2
RTL4 en 5
SBS6 en Veronica

De rest van de Nederlandse stoorzenders, weg ermee, reclameblokken minder lang en minder vaak. En al die flut programma’s en onnozele shows en praatprogramma’s die allemaal op elkaar lijken ook weg ermee. Dan kijken ook meer mensen naar hopelijk een fatsoenlijk programma.

Gast
Youp klasse en hoogstaand cabaret
januari 1, 2021 16:43

Even een applaus voor onze kleine grote man Youp. Het was weer hoogstaand.

Met messcherpe opmerkingen die er toe doen. Prachtig te horen hoe hij zijn eigen corona verleden koppelde aan de zorgkwaliteit van onze helden.

Ook het koninklijk huis werd op een prima wijze in de hoek gezet. Deze mensen die denken dat ze boven de maatschappij op kosten van ons allen gewoon hun gezellige dingetjes kunnen doen moeten constant door goede kritiekrasters op de hak genomen worden. Youp doet dat.

Wat gaan we deze man missen. De derde rangs- cabaretartiesten van RTL en Talpa zijn er alleen voor de tokkies en gaan het niveau van onze Youp nimmer halen.

Gast
Trotsie
januari 1, 2021 16:58

Wat een hoop tekst om te zeggen dat je Youp eigenlijk niks aan vond…

Gast
Herfst
januari 1, 2021 17:30
Antwoord op  Trotsie

LOL Trotsie.
De overige miljoenen keken Netflix of zegen geen tv.

Gast
Rob v W
januari 1, 2021 16:40

De masked singer, was best een aardig programma, met uitzondering van de de zap-momenten door de vele reclames, die de bloeddruk doen stijgen. (Commerciële, graag minder lang en minder vaak een reclameblok, er kijkt toch niemand naar)

Wederom was Youp top en geen ergernis door die vervelende reclames.

Gast
Tv Mening
januari 1, 2021 18:10
Antwoord op  Rob v W

Wederom was Youp een flop

Gast
Rob v W
januari 1, 2021 18:27
Antwoord op  Tv Mening

Jij kikt alleen op de reclames van de stoorzenders😂 dat is natuurlijk voor jou de perfecte tv avond👍

Gast
Paul.
januari 2, 2021 09:02
Antwoord op  Tv Mening

Nee Wappie dat was hij niet. Hij was grandioos.

Gast
Hans
januari 1, 2021 16:40

MC of volgers : hoe hebben npo 1 rtl 4 en Sbs het gedaan in 2020 ? Vergelijk dat eens met 2019 ?.
Doet rtl het beter nu dan het laatste jaar dat Linda/ Wendy / gorden daar nog zaten ? Verwacht je niet .
En hoeveel doet sbs het beter met bovengenoemde namen ?
Dat is wel interessant vind ik ! Heb je meer aan dan cijfers van 5 jaar geleden .

Gast
Matthew
januari 1, 2021 16:20

Iedere dag dezelfde reactie van EEN persoon is het dieptepunt van 2020 geweest.

Gast
Robbygay
januari 1, 2021 16:23
Antwoord op  Matthew

Gelukkig kunnen we die reacties nu een cijfer geven, want “cijfers zeggen alles”🤣🤣🤣

Gast
Sjaak echt
januari 1, 2021 16:26
Antwoord op  Matthew

Iedere dag was voor jou een dieptepunt dus. Fijn leven heb je.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 16:18

Het totale marktaandeel van Talpa: 13.5%. Lijkt me een behoorlijk dieptepunt!

Gast
JobF
januari 1, 2021 16:14

Erg goede avond voor RTL 4. Al hoort dat natuurlijk ook voor de tweede zender van NL. Vorig jaar was een totale afgang, maar dat was natuurlijk wel een incident. Daar profiteerde SBS 6 toen erg van. Nu is SBS 6 niet volledig ingestort tegenover het goed scorende RTL 4 dus ik denk dat ze daar tevreden zijn. Veronica en Net5 is wel erg matig.

Gast
Ron
januari 1, 2021 16:14

Mooie en te verwachte cijfers, eerlijk verdeeld en geen echte verliezer. Zelf GTST doet het goed op oudejaarsavond met een spannende verhaallijn. Maar het melken van de Ludo verdwijning verhaallijn mag wel eens tot een ontknoping komen.
Vond overigens ik Rad van Jaar in de versie die Matthijs van Nieuwkerk deed leuker. Weer die vreselijke Martijn Koning erbij, die ze altijd oproepen als niemand anders kan. Ook gisterenavond had hij weer zure opmerkingen.

Gast
Robbygay
januari 1, 2021 16:25
Antwoord op  Ron

De ontknoping van deze verhaallijn is ingezet op videoland.

Gast
Ron
januari 1, 2021 16:34
Antwoord op  Robbygay

Eindelijk. Nou even afwachten maar dan.

Gast
Tv Mening
januari 1, 2021 18:13
Antwoord op  Ron

Van Nieuwkerk was een giga flop.
Erger dan RTL Exclusief

Gast
Jensen
januari 1, 2021 16:13

Als mensen overstappen als Youp van ’t Hek begint ben je een terechte winnaar Nr 1.

Gast
Herfst
januari 1, 2021 17:31
Antwoord op  Jensen

Dank je !

Gast
Elijah
januari 1, 2021 16:07

Matthijs knap met ruim 1 miljoen tegenover de slimste mens met ook ruim 1 miljoen.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 16:12
Antwoord op  Elijah

Een miljoen kijkers op NPO 1 is weinig knaps aan.

Gast
Iemand
januari 1, 2021 19:01
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Ik denk als je een gezin hebt met jongere kinderen dat je dan eerder naar masked singer kijkt dan naar Matthijs van Nieuwkerk.

Gast
Jopie
januari 2, 2021 10:31
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Voor een nieuw programma, jij hebt nog ligt iets te zeiken!!!!!!

Gast
ano@niem.nl
januari 1, 2021 15:58

We zien jaar na jaar dat Guido Weijers een totale aanfluiting is en een cabaretier onwaardig.
Het is me een raadsel hoe RTL en SBS er steeds weer intuinen om hem een zogenaamde conference te laten doen die bestaat uit clouloze grappen.

Guido die dertig man niet aan het lachen kon krijgen zodat RTL van armoe nog maar een lachband onder heeft gezet. Wat een totale afgang.

Youp die dezelfde 30 man in nota bene een try out wel kon pakken, je meenam in zijn verhaal, goede grappen op het juiste moment, kop en staart. Dat is heel erg knap!

Gast
Lachband van Beau geleend
januari 1, 2021 16:04
Antwoord op  ano@niem.nl

Je moet toch wat als RTL

Gast
Trotsie
januari 1, 2021 16:05
Antwoord op  ano@niem.nl

@ano@niem.nl haha ik houd van je sarcasme in het stukje over Youp. Ik snap ‘m helemaal. Tussen de regels door lees ik dat je Youp helemaal niks aan vond.

Gast
Sjaak echt
januari 1, 2021 16:28
Antwoord op  ano@niem.nl

De boomers hadden gisteren de afstandsbediening vast. Het enige goede aan de show van Youp gisteren was dat het de laatste keer was.

Gast
TopShow
januari 1, 2021 18:15
Antwoord op  ano@niem.nl

Wij hebben wel weer genoten van Guido Weijers en weer niet van Youp vt Hek.
Gek he!

Gast
suus
januari 1, 2021 18:50
Antwoord op  ano@niem.nl

Spreek voor jezelf, ik vond Guido geweldig en heb genoten.
Net als 1,3 miljoen andere kijkers.

Gast
anonymous
januari 1, 2021 19:06
Antwoord op  ano@niem.nl

Spreek voor jezelf.
Ik vond Guido geweldig en heb genoten, net als die 1,3 miljoen andere kijkers.

Gast
ano@niem.nl
januari 1, 2021 19:37
Antwoord op  anonymous

De lachband die er onder zat was leuk, voor de rest is Weijers al jaren oersaai en niet om aan te gluren.

Gast
Eva
januari 1, 2021 15:53

Dat aftelmoment, wat een blamage in een lege Arena met het dak dicht. Nul spectaculair. Waarom het dak niet open? Hadden de mensen kilometers ver kunnen genieten van het lichtspektakel. Deden ze het in Londen beter met een schitterende lasershow.

Gast
010 en 020
januari 1, 2021 18:20
Antwoord op  Eva

Wij hebben gewoon naar het echte vuurwerk gekeken vanaf ons balkon in Amsterdam.
Ja hoor dat volk luistert toch niet.
Tevens de (oude) beelden op RTL vanuit Rotterdam gezien. Heerlijk.

Gast
Asjemenou
januari 2, 2021 03:23
Antwoord op  Eva

Omdat in het dak van de Arena rigging van de show hing misschien?

Gast
William
januari 1, 2021 15:52

NPO vanaf 20.00 tot 24.00 tussen de 3 en 4 miljoen kijkers.

Gast
Trotsie
januari 1, 2021 16:37
Antwoord op  William

@ William RTL had er tussen 20:00 en 24:00 10 miljoen en dan heb ik nog niet eens het weerbericht meegeteld wat ook tot over 20:00 duurde.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
januari 1, 2021 15:46

Donderdag 31 december 2015 (Donderdag 31 december 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 42,7% (38,5%)
2. RTL Nederland 30,1% (29,8%)
3. SBS Groep 9,9% (13,5%)

Cijfers zeggen alles. Trek zelf uw conclusies en laat u geen zand in de ogen strooien door de media.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:47
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Waardeloze vergelijking omdat er in de tussentijd veel gebeurd is. Als je met vorig jaar vergelijkt daalt SBS 6 en stijgt RTL 4.

Gast
Michael
januari 1, 2021 15:54
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Nederland ruim 50%
Duitsland nog net geen 30%

Gast
Koen
januari 1, 2021 15:55
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

conclusie, er kijken meer mensen naar de commerciëlen dan naar de staats tv, of was dat niet wat je wilde horen ?

Gast
Chiel
januari 1, 2021 15:38

Is er geen Knallende kurken meer?

Gast
Benjamin
januari 1, 2021 15:38

Youp laat iedereen ver achter zich!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:40
Antwoord op  Benjamin

Ver achter zich lijkt me wat overdreven!

Gast
Rickie
januari 1, 2021 15:35

God, wat een horror die cijfers van SBS6
NIKS boven t miljoen,zelfs voorbij gestreefd door GTST (topcijfers trouwens))

Daaaaag Talpa!

Gast
Marjan
januari 1, 2021 15:20

1-13,, wederom geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Max
januari 1, 2021 15:34
Antwoord op  Marjan

Boeiende conclusie!

Gast
Cor
januari 1, 2021 15:37
Antwoord op  Max

Harde waarheid! Moeilijk te accepteren voor de Talpa trollen
Maar het is nu bijna dagelijks drama

Gast
Zomaar
januari 1, 2021 15:20

Met een herhaling van 952.000, Matthijs dus 2x in de top 15.
Best uniek.

Gast
Mc bezoeker 53
januari 1, 2021 15:17

De NPO en RTL maken nog steeds de dienst uit. Even heel wat anders dan Paul de Leeuw en Martijn Koning voor RTL4.

Gast
Nou zeg
januari 1, 2021 15:16

GTST ook mooie cijfers weer de laatste tijd, zelfs meer dan Linda primetime
Talpa mag er echt mee stoppen
Nog geen miljoen voor IHVH is beschamend

Gast
Tanja
januari 1, 2021 15:15

Topcijfers RTL en NPO
SBS6 drama, weg ermee
Totaal niet relevant in tv land

Gast
Mick
januari 1, 2021 15:16
Antwoord op  Tanja

Niets drama aan. Hele mooie cijfers voor RTL, hele mooie cijfers voor SBS6. Matthijs valt vooral tegen.

Gast
Yuri
januari 1, 2021 15:19
Antwoord op  Mick

Hou op man
SBS6 gewoon mega slecht
Niet eens boven miljoen op zo’n belangrijke avond

Gast
Marjan
januari 1, 2021 15:22
Antwoord op  Mick

Je kan beter even niet tikken met teveel drank in je mik.

Gast
Mick
januari 1, 2021 15:39
Antwoord op  Marjan

Ik drink nooit. Voor een zender op de zesde plek is 1 miljoen gewoon heel netjes. 700 duizend voor een herhaling van Jochem Myjer (die in 2020 ook nog eens massaal is gestreamd) is ook netjes.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:46
Antwoord op  Mick

Dat ze de zesde zender zijn is niet zo relevant. Het is de hoofdzender van Talpa, in dat licht zijn dit zeker geen goede scores. Vorig jaar had IHVH nog 1.3 miljoen kijkers, en was het niet eens een special.

Gast
Mick
januari 1, 2021 15:54
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Wel relevant. Voor de NPO1 is het makkelijker om 1 miljoen te halen dan voor SBS6. En mensen zappen als eerste door naar RTL4 voor ze bij SBS6 uitkomen. Bij SBS zijn ze tevreden met 700K en blij met 1 miljoen. Niets ‘drama’ dus.

Paul de Leeuw op RTL4 vorig jaar, dat was drama.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 16:04
Antwoord op  Mick

Natuurlijk heeft SBS 6 nadeel van plaats 6, maar dat nadeel is niet zo groot. Over het algemeen is 1 miljoen inderdaad prima voor SBS 6, maar het is erg mager voor Linda de Mol.

Gast
Mick
januari 1, 2021 16:05
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Kim-Lian had waarschijnlijk 150.000 kijkers gehad tegenover de NPO en RTL.

Gast
lezer
januari 1, 2021 18:18
Antwoord op  Marjan

Je kunt beter niet reageren met te veel alcohol in je lijf.

Gast
Max
januari 1, 2021 15:35
Antwoord op  Tanja

Hahahaha TMS, ja dat is relevante TV, man man man

Gast
Trotsie
januari 1, 2021 15:14

Had wel verwacht dat Youp zou winnen van Guido, maar met zulke lage cijfers had ik dan weer niet verwacht.

Gast
Elijah
januari 1, 2021 16:14
Antwoord op  Trotsie

Met deze cijfers is een vernedering.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 16:16
Antwoord op  Elijah

Als je de cijfers van Guido een vernedering vindt, dan zijn die van IHVH dat zeker!

Gast
Matthew
januari 1, 2021 16:22
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Appels en peren

Gast
harrie heikneuter
januari 1, 2021 15:14

Hoe geniaal en injtens grappig zou het daadwerkelijk geweest zijn als Hugo de Jonge inderdaad in het oliebollen pak zat zoals men speculeerde.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:12

Ten opzichte van vorig jaar stijgt RTL 4 van 12% naar 23.2%, en daalt SBS 6 van 14.2% naar 10.6%.

Gast
Paul de Leeuw is flopperdeflop
januari 1, 2021 15:17
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Toen had RTL Paul de Leeuw.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:19

Ja, dus? Bovendien hadden ze Paul de Leeuw toen niet de hele avond.

Gast
Mick
januari 1, 2021 15:08

Topcijfers voor alle zenders.

SBS6
Jochem Myjer 800K
Ik hou van Holland 1M

RTL4
The Masked Singer 2,4M
Guido Weijers 1,4M

NPO1
Matthijs gaat door 1M
Rad van het jaar 1,3M
Youp van ’t Hek 2,7M

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:10
Antwoord op  Mick

IHVH minder dan een miljoen en Matthijs rond het miljoen zijn zeker geen topcijfers!

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 1, 2021 15:05

Meeste cijfers zijn volgens verwachting. IHVH onder het miljoen is erg slecht, en Matthijs scoort ook niet erg goed.

Gast
Max
januari 1, 2021 15:36
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Op zo’n avond is 1 miljoen prima! Wat een bullshit

Gast
Vinny
januari 1, 2021 15:39
Antwoord op  Max

ONDER t miljoen he
Gewoon slecht hoor!

Gast
Mick
januari 1, 2021 23:34
Antwoord op  Max

Precies SBS6 is tevreden met 700K en blij met 1M. Helemaal niets slechts aan, maar sommigen hier zijn echt kampdenkers en vallen álles van SBS aan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen