Ook Albert Verlinde makkelijk doelwit voor PostNL-overvallers

Na Fred van Leer is ook realityster Amanda Balk slachtoffer geworden van overvallers die zich voordeden als pakketbezorgers van PostNL. Albert Verlinde zou er ook zo intuinen, riep hij gisteren in Shownieuws.

Albert Verlinde Foto: NPO

Albert Verlinde woont samen met onder meer Connie Witteman in een appartementengebouw voor onwaarschijnlijk rijke mensen. Net als bij gewone mensen wordt er ook bij Alberts miljoenenwoning aan het Vondelpark in Amsterdam wel eens aangebeld voor een pakketje. Hij laat die bezorgers dan gewoon achteloos binnen, aldus Albert.

Makkelijk doelwit

Wat dat betreft zou Albert eveneens een makkelijk doelwit zijn. “Ik wil er even iets over zeggen, want ze deden zich voor als pakketbezorgers. We hebben laatst natuurlijk het verhaal van Fred van Leer gehad. Ik zeg ook altijd automatisch van: ‘Kom maar binnen, zet maar neer, het zal wel goed zijn.’”

Hier moet een systeem voor komen, bepleit Albert. “Moet er niet een soort code komen hoe je hiermee omgaat? Zeker nu met die lockdowns zijn er zó veel pakketbezorgers. Je moet een soort handleiding vanuit DHL of PostNL krijgen, bijvoorbeeld dat er voorlichting komt over dat je de bezorger vraagt om te laten zien dat deze wegloopt.”

Wachtwoord

Dat soort kleine dingen, aldus Albert. “Ik weet ook niet als ik iemand binnengelaten heb die het neerzet of die het pand weer verlaat. Dat soort dingen…”

Collega Tooske Ragas: “Misschien kun je bij je bestelling een soort wachtwoord krijgen. Dat je als bezorger dat wachtwoord moet noemen.”

Tooske-code

Albert: “Ja, zoiets. Ik vind dit gruwelijk en ik vond dat van Fred van Leer ook al afschuwelijk. Dan denk ik: er moet nu toch een soort richtlijn komen? Die code wat jij zegt is goed.”

“Ik vind jouw idee echt goed. We moeten het de Tooske-code gaan noemen.”

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Monique
januari 11, 2021 10:18

Jaja

Gast
Henkie
januari 9, 2021 20:27

Als je het niet vertrouwt laat je de pakjes toch gewoon bij het pakket afhaalpunt bezorgen. Kun je het ophalen wanneer je wilt en je hoeft niet thuis te blijven.

Gast
C.stol
januari 9, 2021 13:20

Installeer de app van post.nl en je krijgt precies te horen wanneer er post of een pakket komt,even account aanmaken en klaar.

Gast
Jan Kat
januari 8, 2021 23:57

Je krijgt van Post.nl een mail,app of sms wanneer ze komen. Wel blijft het vreemd waarom de bezorger maar een keer kort belt? Ook een keer is een pakje verdwenen en Post.nl wist waar het was! Gaf mij het adres maar deed verder niks? Adres zei,wuj hebben het niet. De bezorgers worden onderbetaald en hebben grote werkdruk.

Gast
Roger
januari 8, 2021 20:12

Albert Verlinden bestelt heel veel via internet en ook via thuisbezorgd nl. Hij doet dan open met alleen een keukenschortje met roesjes aan in de hoop dat hij dan wordt aangerand door een van de bezorgers. Helaas nog nooit gebeurd. Arme Albert…. 😢

Gast
Ikke
januari 8, 2021 19:47

Moet hij niet in Vught gaan wonen? Daar gaat hij de gemeente raad in, is dan m.i. ook de bedoeling dat je inwoner bent/wordt.

Gast
Prins Galvanius Oorbeek II
januari 8, 2021 21:15
Antwoord op  Ikke

Zijn functie als “gemeenteraadslid” voor de VVD is een vrijwilligersbaantje, onbetaald en in de eigen tijd.
Geen idee wat hij daar verder gaat doen, dat weet hijzelf ook niet, maar vergelijk het maar een beetje met de carnavalsvereniging, beetje ouwehoeren, beetje rondhangen en na afloop bier zuipen.
Die gemeentes hebben allemaal een paar ambtenaren die de boel draaiende houden, die raadskeden is allemaal decoratie voor de bühne.

Gast
GrijzePilion
januari 8, 2021 19:04

Ik zie kwalbert er nog wel voor aan dat hij een overval verzint zoals onze grote vriend Gordon heeft gedaan. Allemaal 1 pot nat.

Gast
Pietje Precies
januari 8, 2021 18:27

Waarmee wederom bewezen is hoe dom Kwalbert is. En wie schrijft die stukkies hier? Ik zou ze eerst eens nalezen voor ze op de site worden gezet

Gast
Timor
januari 8, 2021 18:10

O ja, Al.ert?

Gast
Brigitte
januari 8, 2021 18:00

Zet connie voor de deur

Gast
anoniem
januari 8, 2021 17:30

Heb zelf wat ervaringen er mee, terwijl er bij mij weinig te halen valt.. Het is gelukkig goed afgelopen.
Ik denk dat rustig blijven op zo’n moment en geen onverstandige dingen doen het handigst is.
Verder kan ik het niemand aanraden en vraag me soms af of daders beseffen hoeveel schrik ze aanjagen..

Gast
Josefien
januari 8, 2021 17:07

Dan gooi je toch een emmer met je mannenvocht over ze heen. Niet zelf opdrinken hoor.

Gast
Peter Noord
januari 8, 2021 17:04

Ik liet afgelopen zomer een postbezorger binnen. Het was bloedheet, ze belde aan voor wat koud water. Ik verwees haar naar de keuken en ze dronk van de kraan. Haar prachtige rondingen kwamen mooi uit in de strakke bedrijfskleding. Toen ze haar dorst gelest had keek ze me aan en maakte haar paardenstaart los; prachtige blonde lokken. Ze knoopte haar oranje shirt verder open en zei dat ze het nog steeds heet had. Hoe zit dat met jou?, vroeg ze. Ze kwam naar me toe en legde haar hand op mijn geslacht en begon daar voorzichtig te kneden. Ze trok haar shirt uit, knoopte haar strakke broek open en ging voor me op haar knieën zitten. Langzaam stroopte ze mijn broek naar beneden en begon aan mijn slip te likken en te knabbelen. Daar zat inmiddels een stevige paal in die ze er behendig uitwipte en in haar mond stopte. Met haar tanden voorzichtig schurend langs de voorkant van mijn eikel werd ik gek van hitsigheid. Zo ging ze maar door, ondertussen met haar andere hand haar kutje masserend. Ik liet haar heerlijk haar ding doen totdat ik plofte als een vulkaan en het zaad ritmisch en krachtig mijn lul uitspoot. Ze slikte het allemaal door alsof het een duur dessert was. Nou, dat had ik even nodig, zei ze. Sinds die keer open ik altijd de deur voor postbezorgsters die aanbellen met het speciale wachtwoord.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 8, 2021 17:11
Antwoord op  Peter Noord

😂😂😂

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 8, 2021 17:03

Het zijn meestal de gewone burgers die de dupe worden van allerlij vormen van Criminaliteit maar nu zijn dan blijkbaar de wegkijkers aan de beurt, en is die Criminaliteit opeens wel eng 🧤💣🧩

Gast
Meesteres
januari 8, 2021 18:29
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Allerlij? Foei terug naar school jij

Gast
Respect ✌️
januari 8, 2021 16:50

Albert hoeft niet bang te zijn, zelfs schandknapen lopen met een grote boog om die pisnicht heen.

Gast
Licht getinte boy van Post NL
januari 8, 2021 16:07

Kwallie pas maar op

Gast
Arne Verstraeten
januari 8, 2021 16:00

Was het geen viral marketingtruc van postNL? Welke VBMOer denkt dat er bij deze Z-lister wat te halen valt behalve volle luiers?

Gast
Eva
januari 8, 2021 15:52

Lekker slim Tooske NOT! Ik woon in een flat en daar komen per dag tientallen bezorgers met even zo vele pakjes die ook door de buren in ontvangst worden genomen. Hoezo code? Code van de buren? Gaat echt niet werken. Ja misschien in jouw bak van een huis in Aerdenhout/Overveen? Wat een minkukel ben je,

Gast
Poko
januari 8, 2021 18:46
Antwoord op  Eva

Doeislief

Gast
Joop
januari 8, 2021 15:45

Code: Tooske open uw dooske

Gast
Norvo
januari 8, 2021 15:38

Tooske Ragas: “Misschien kun je bij je bestelling een soort wachtwoord krijgen. Dat je als bezorger dat wachtwoord moet noemen.”

Daar hebben ze ook echt tijd voor, Tooske. De gemiddelde bezorger moet zo’n 100 adressen per dag af, tijdens de feestdagen zelfs het dubbele. De hele dag stampen in rap tempo en voor weinig… En dan wil Tooske dat ze voor ieder pakketje een aparte code moeten opzoeken en aan de deur controleren? Een code die mensen vast niet altijd bij de hand hebben?

Bewijs dat zij van Ragas toch totaal van de dagelijkse werkelijkheid los is gezongen.

Gast
Rollins
januari 8, 2021 15:31

De Tooske code…. Ik zie de situatie al voor me:

Goedemiddag
Wat is de Tooske code?
Flaptinus
Huh?
Ja, Flaptinus
Ja maar hier staat iets heel anders.
Wat staat er bij u dan?
Bij mijn Tooske code staat: rododendron
Oh ja, nu zie ik het, rododendron. Flaptinus is voor de buren.
Maar mijn buurman heet helemaal niet Flaptinus. Die heet Albert.
Nee, dat is de code. De Tooske code.
Dus Flaptinus voor Albert. Handig om te weten…

Gast
Diederick
januari 8, 2021 15:27

Wat een ongelofelijke aandachtshoer is het ook weer.
Die vent denkt echt dat iemand het iets interesseert (behalve die overvallers van Gordon en vieze Fredje) of Kwalbert de deur opendoet voor twee licht getinte heren in een roofovervallerskostuum van de Post NL

Gast
Jannes van de Wal
januari 8, 2021 15:33
Antwoord op  Diederick

Heeft Kwalbert geen camera’s opgehangen in de PC Hooftstraat, bij het Vondelpark?
Het is hetzelfde adres als dat van Connie Witteman, die woont in het zelfde portiekje.
Die demente bejaarden zal toch wel iets van beveiliging hebben laten aanleggen?

Gast
Kees K ankerkachel
januari 8, 2021 15:27

Van die omgebouwde doorgesnoven golddiggers die zich na tig jaren nog steeds een ‘realityster’ noemen, die Amanda en zo’n psychopatenwijf Barbie. De hoer spelen, meer kunnen ze niet. En Amanda is een ordinair patswijf, schijt aan alles en net als Lil’Dick naar Dubai terwijl de rest van het klootjesvolk binnen moet blijven.

Wat Verlinde en de rest van de domme BN’rs betreft; weten zij niet wanneer en of ze iets besteld hebben?

Gast
Blake
januari 8, 2021 15:18

Laten bezorgen bij AH of in de winkel zelf.

Laat zelf nooit iets thuis bezorgen. Kan het niet elders dan bestel ik niet online.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen