Jaap Reesema vergeeft Humberto Tan: ‘Een prachtmens!’

Jaap Reesema was in de zomer nog hartstikke boos op Humberto Tan, maar inmiddels is alles vergeten en vergeven. Gisteren mocht Jaap namelijk optreden in zijn nieuwe talkshow Humberto en nu vindt hij hem een ‘prachtmens’.

Jaap Reesema © Humberto

De man van Kim Kötter was in augustus te gast in de radioshow van Humberto Tan en toen was hij behoorlijk kritisch over de podcast die Jaap maakt met zijn maatje Sander Schimmelpenninck. Hij viel met name over de beruchte ‘lekkerste prinsesje’-uitspraken. “Je kan over een prinses die zo jong is niet zeggen: ‘Die is lekker!’”, zei hij.

‘Humberto lult maar wat!’

Jaap en Sander reageerden zwaar geprikkeld. De opstelling van Humberto viel niet goed bij Jaap, maar hij durfde er niet tegenin te gaan. “Ik vind het altijd wel eng om die discussie aan te gaan. Ik probeer dat te vermijden”, zei hij achteraf.

Sander was furieus: “Je voelt aan alles in zo’n Humberto of Michiel Vos die erbij zat dat ze niet hebben geluisterd. Die weten niet wat er precies is gezegd en lullen ook maar wat mee met wat ze hebben gelezen in de krant.”

Jaap zingt bij Humberto

Een paar maanden later staan de zaken er anders voor. Jaap is eindelijk doorgebroken als artiest en een goede relatie met de machthebbers in Hilversum is dus van groot belang. Hij zat begin december al in Beau om een liedje uit de Top 2000 te zingen, maar de afspraak om in dat programma ook zijn eigen liedje Nu Wij Niet Meer Praten te zingen werd almaar uitgesteld.

Humberto gaf hem die kans gisteren wel, in de seizoensopener van zijn gelijknamige zondagshow. “Wat een eer om de eerste muzikale gast te zijn in de nieuwe talkshow van Humberto Tan. Ik denk dat elke muzikant zal beamen dat RTL Late Night altijd een feestje was om te mogen spelen”, zegt Jaap nu.

Prachtmens

Jaap heeft nu niets dan lovende woorden voor Humberto. “Humberto is oprecht geïnteresseerd, geniet extreem van muziek en geeft elke gast in zijn show een heel warm en fijn gevoel. Kortom een prachtmens! Zet hem op zo vriend!!!”

Het mooie optreden van Jaap en zijn collega Pommelien Thijs bij Humberto ziet u onderstaand:

34 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mark
januari 13, 2021 17:01

Dus dat nummer gaat eigenlijk over de ruzie tussen Jaap en Humberto: nu wij niet meer praten…

Gast
Harry:-D
januari 12, 2021 13:53

Jaap Reesema is net zo’n

nitwit als zijn vrouw. Niet
serieus nemen, deze vre-
selijk huichelaars…

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 11, 2021 18:14

Is Jaap Reesema het tweelingbroertje van Kees Tol?

Gast
Karin
januari 12, 2021 14:22

Nee de dikke tweelingzus

Gast
Fox Mulder
januari 11, 2021 18:12

Jaap heeft een kledinghanger in z’n nek.

Gast
Tracy
januari 11, 2021 18:10

Die Jaap reeseman ook zo een hufter heeft hij geld nodig dan slijmen om uit genodigd te worden bij Tan

Gast
tegen de telegraaf en hun tokkienpubliek
januari 11, 2021 18:00

kim heeft die minder valide man met rugzakje genomen omdat zijn ouders extreem rijk zijn,zo dringt kim zig ook op bij begravenissen (o.a. bij de ex van denis schouten)ze wil dan wel voor aan staan en niet in de wachtrij staan omdat ze een bekende nederlander is..soort zoekt soort en maar door blijven focken…

Gast
Juist
januari 11, 2021 17:21

Ben niet zo’n fan van Humberto maar who the fuck is Jaap Reesema.

Gast
Rita
januari 11, 2021 17:26
Antwoord op  Juist

een vet varken

Gast
trudy
januari 11, 2021 17:08

Ik vind Jaap niet echt een artiest..
maar gewoon iemand die een liedje zingt.
Kan ik ook

Gast
Carla
januari 11, 2021 17:02

De bn’ers vergeven en vergeten heel snel als het gaat om eigenbelang.en zakken vullen .

Gast
Robbygay
januari 11, 2021 16:13

Nou, nu ik dit weet, zal ik eindelijk goed slapen, joh

Gast
Robbert
januari 11, 2021 15:58

Wie is Jaap?

Gast
Leo
januari 11, 2021 17:24
Antwoord op  Robbert

Jaap is een ex morbide obees die schijnt te zingen.

Gast
Koen
januari 11, 2021 15:24

Ruggengraatloze geldwolven zijn het.

Gast
Mike
januari 11, 2021 16:00
Antwoord op  Koen

in Jaap zijn geval nekloos…

Gast
Frederik
januari 11, 2021 15:22

Humberto zal wel balen dat de opnames van z’n programma niet langer in hotels plaatsvinden…

Gast
Snorlax
januari 11, 2021 15:15

Doorgebroken? Laten we niet overdrijven. Die gast heeft weet ik veel hoeveel jaar geleden xfactor gewonnen en daarna hoorde je nooit meer wat van hem op muziekgebied. Ik hoop dat ie geniet van dit ‘hitje’ dat ie heeft, want hierna gaat ie weer terug de vergetelheid in..in ieder geval op muziekgebied.

Gast
Bart
januari 11, 2021 16:19
Antwoord op  Snorlax

3 nummer 1 hits in België en 2 in Amerika. Die gaat niet meer de vergetelheid in hoor.

Gast
bastiaandv85
januari 11, 2021 15:11

Wat een dom gelul

Gast
Easton
januari 11, 2021 15:06

Slijm, slijm – vangen, vangen.

Gast
Lucas
januari 11, 2021 14:57

Inmiddels is het genoegzaam bekend dat dwerg Sander Schimmelpenninck vies is en niet spoort. Hij heeft vast teveel Thaise hoeren gepijpt en volgeladen condooms geslikt. Zijn ouwe lelijke volgeladen stinkmoer die op een kat met het syndroom van Down lijkt heeft vast haar handen vol aan deze dwaas. Jaap is een laffe dikke knor die moet compenseren en moet pleasen om leuk gevonden te worden dus daar heeft hij veel voor over. Veel succes Jaap, vette knorr en doe vooral niet de groeten aan je vieze gestoorde maat Sander.

Gast
Sander S
januari 11, 2021 15:24
Antwoord op  Lucas

En nu gaan solliciteren anders pak ik je bijstandsuitkering af, klaploper!

Gast
Dame uit de Pijp
januari 11, 2021 16:11
Antwoord op  Sander S

Hi Sander, je begint een oude vent te worden, bijna 40 en nog steeds geen serieuze relatie. Hoe gaat het met je Zweedse uitgedroogde surrogaatmoeder? Heb je nog geneuqt kleine viespeuk :-) Ga maar gauw naar je moeder in Hengelo uitgepoepte nageboorte.

Gast
Eric B
januari 11, 2021 16:53
Antwoord op  Lucas

Wat een geblaf! Ga werk zoeken man, of uberhaupt een nt1 volgen.

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Eric B
Gast
Roos
januari 11, 2021 17:21
Antwoord op  Eric B

Moet jij niet werken of je dikke vrouw weer eens een veeg geven?

Gast
Jona
januari 12, 2021 13:59
Antwoord op  Lucas

Dat dit geplaatst word is wel heel erg,ga voor de spiegel staan en kijk naar wie jij bent en wat jij gepresteerd hebt in je leven.

Gast
Efteling2
januari 12, 2021 14:18
Antwoord op  Jona

Het lijkt me een veel beter idee als strontdwerg Sander Schimmelpenninck voor de spiegel gaat staan ( wel een van maximaal 1.50 m hoog ). Sander en zijn vette varken verspreiden al deze gore praatjes over onder andere Thaise hoeren, volgeladen vrouwen in de Pijp te Amsterdam die je makkelijk kan neu*ken volgens Sander, hij heeft ook iets tegen condooms en heeft hij Yolanthe Cabau beledigd door haar een een kat te noemen met het syndroom van down. Tel daar al de scheldwoorden van deze strontdwerg bij op en dan snap je dat deze strontdwerg gewoon terug krijgt wat hij uitdeelt.

Gast
ZeerNetteDame
januari 11, 2021 14:51

Ik hoef niet te luisteren om te weten dat dit verschrikkelijk klinkt! Ook dat hoofd van die jongen irriteert me op de een of andere manier; het product van eeuwenlang mixen met familieleden. Voor echt entertainment op dit niveau kijk en luister ik wel naar Ben en Ruurd op YT.

Gast
Faust
januari 11, 2021 15:03
Antwoord op  ZeerNetteDame

Dat eeuwenlang mixen met familieleden is ook goed te zien aan Sander Schimmelpenninck, die kleine onwelriekende poepdwerg met zijn vreemde gedrag.

Gast
Fons
januari 11, 2021 14:43

Sandertje Schimmelpenninck heeft onderhand al meer dan genoeg aandacht gekregen. Volstrekt doorgesnoven idioot die denkt dat hij door in zijn podcast provocerend te lullen, enorm populair denkt te zijn, not.
Opzouten met die gek.
Dat Humberto zeer geinteresseerd is in zijn gasten, is niets nieuws. Dat was hij ook al bij Late Night, maar daar vroeg hij nooit door en was hij geen kritische presentator. Dat heeft hem toen deels genekt.

Gast
Jona
januari 12, 2021 14:02
Antwoord op  Fons

Nee hij stond liever zelf in de belangstelling en niet zijn gasten de egotripper.

Gast
Kim Kotter
januari 11, 2021 14:41

Jaap asjeblieft……lul niet zo stom man,je lijkt hem er helemaal in ,dit kan je beter bij mij doen

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 14:38

Humberto is de nieuwe kijkcijfer van de zondag avond?!!! Gefeliciteerd

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen