Estelle Cruijff en Lil’ Kleine steken middelvinger op naar Telegraaf

Estelle Cruijff heeft maling aan de kritiek die ze in eigen land krijgt op het feit dat ze de jaarwisseling gezellig aan het vieren is met Lil’ Kleine in Dubai. Dat laat ze weten op Instagram.

Estelle Cruijff en Lil' Kleine © Instagram

Minister-president Mark Rutte heeft een dringend beroep gedaan aan alle Nederlanders om de komende tijd niet op vakantie te gaan vanwege de coronapandemie, maar daar hebben Estelle Cruijff en Lil’ Kleine maling aan. De rapper zit al een tijdje in Dubai en Estelle vloog vlak voor de jaarwisseling naar hem toe.

Cocktails

Estelle Cruijff liep niet te koop met haar vakantie, maar deze lekte uit door een Insta-post van iemand uit Lil’ Kleine’s kring. Een van de vriendinnen van Lil’ Kleine’s vriendin Jaimie Vaes plaatst namelijk een story op Instagram waarop te zien is hoe ze samen, opgepakt op elkaar, cocktails aan het drinken zijn in een bar in Dubai.

Evert Santegoeds heeft op de Telegraaf-site een kritisch stuk geschreven over haar vakantie en laat blijken dat hij nauwgezet zal volgen of de societyster zich bij terugkeer in Nederland zal houden aan de tien dagen quarantaine. “Mist Estelle straks eigen rechtszaak om huisuitzetting?”, vraagt hij zich af.

Middelvinger van Estelle

Het zal bij de rechter een slechte indruk maken wanneer haar advocaat straks de reden voor haar afwezigheid moet benoemen, denkt Evert. “Het heeft er op de zonnige beelden veel van weg dat Estelle daar niet elk moment bij stilstaat. Maar dat doet zij getuige haar reisje (…) evenmin bij het grote probleem dat de hele wereld teistert.”

Estelle heeft schijt aan Evert en zijn Telegraaf, laat ze weten met een Insta-foto waarop zij en Lil’ Kleine hun middelvingers opsteken. “Kleine bedankt! Kleine bedankt! Kleine bedankt! Zielige krant geworden, Telegraaf! Kun je beter de Donald Duck gaan lezen”, bitcht ze.

Lil’ Kleine

De volgers van Estelle worden nu overspoeld met stories uit het zonnige Dubai. Eerder raakte ook Lil’ Kleine al in opspraak vanwege zijn zonnige vakantie, vooral nadat hij Nederland begon uit te lachen vanwege de lockdown die hier geldt. Albert Verlinde pleitte vervolgens voor een inreisverbod voor de rapper.

226 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jeroen Plasgoot
januari 6, 2021 11:49

Laat die sukkels toch vakantie vieren met hun bord voor de kop, arrogant en narcistisch gedrag. Geen aandacht meer aan schenken aan deze proleten.

Gast
Ludolf
januari 5, 2021 23:13

Estelle lust hem wel en wat is ze lekker. knap wijf

Gast
Johscha
januari 5, 2021 22:13

Ze spoort noiet dez

Gast
Christel
januari 5, 2021 20:00

Laat die mensen toch lekker vakantie vieren. jullie zijn gewoon jaloers, ik in ieder geval wel 😁 niks aan de hand hoor in de buitenlucht en in het zonnetje; daar houdt COVID niet van 😁

Gast
Jaap5000
januari 5, 2021 20:17
Antwoord op  Christel

Precies.. elkaar niet aanraken, binnen zitten, rondlopen met een vochtig mondkapje vol bacterieen, je vuile adem recyclen… Alles wat je weerstand en gezondheid verzwakt wordt ons aangeraden… Echt misdadig..

Gast
Peter van Noor(t)
januari 6, 2021 13:10
Antwoord op  Jaap5000

Jaap, onderontwikkeld figuur. ga een studie volgen en oriënteer je op feiten, niet wat de kuddewappies zeggen.

Gast
Jaap5000
januari 6, 2021 14:33
Antwoord op  Peter van Noor(t)

Trek je mondjapje nog wat verder over je snuit, spatmasker eroverheen. Elke winkel braaf je handen kapot reinigen met schoonmaakgel. Goed hoor Peter, ga lekker mee in de paniek…

Maar zoek eens op officiele sites als van het CDC wat de IFR is van corona.
Zoek ook eens op hoeveel zorg er wegbezuinigd is de laatste 10 jaar.
Zoek eens wat het effect is van een vochtig niet-medisch mondmasker ivm bacteriën ophoping en het effect op je longen…
Deze is informatie kan je gewoon vinden.. Nee, niet op Facebook of in overheidsgefinancierde media.. Kijk verder naar wetenschappelijke studies..

Of wil je simpelweg ‘viruswappies!!’ blijven brullen naar alles wat je niet begrijpt?

Gast
Kees
januari 5, 2021 19:25

Wat een stelletje Mongolen, daar blijven en nooit meer terug komen. De gekke tuinkabouter en onze opgespoten kutje. God wat zullen je exen blij zijn dat ze van je af zijn

Gast
Bert
januari 5, 2021 19:15

Als iedereen zou stoppen met het volgen en aandacht geven aan die hele BN clan pak je ze pas echt. Ze zijn zo bang allemaal dat we na corona niet meer weten wie ze zijn en weten van gekkigheid niet hoe ze de media moeten zoeken. Stop aub masaal met volgen en aandacht geven aan dit nepvolk.

Gast
Gerard
januari 5, 2021 16:09

Ik nodig alle mediamensen die meelezen uit om eens met een diepgravende reportage over Estelle te komen. Haar scheiding van Ruud, de verslaving aan cosmetische ingrepen, de grimmige periode met Badr en hoe haar kinderen hiermee omgingen en last but least de innige vriendschappen met rijke kerels die haar luizenleventje faciliteren. Oh en haar chronische gebedel om geld natuurlijk.

Gast
Chanel
januari 5, 2021 16:30
Antwoord op  Gerard

Lees haar autobiografie.

Gast
Carl
januari 5, 2021 18:33
Antwoord op  Chanel

Ik bedoel de ongecensureerde versie…

Gast
Chanel
januari 6, 2021 12:26
Antwoord op  Carl

Aha Oke

Gast
Joost
januari 5, 2021 18:56
Antwoord op  Gerard

Gerard ga aub een leven zoeken!! Je houd je teveel met andere bezig!! Neem dat vaccin en ga lekker dood!!!

Gast
Rob
januari 6, 2021 08:14
Antwoord op  Joost

Joost alles goed of zijn je pillen weer op??

Gast
Prettig gestoord
januari 5, 2021 15:38

Blijf alsje alsjeblieft daar in Dubai en kom maar niet meer terug. Stelletje droeftoeters. Ik zal aan mijn middelvinger denken als het een periode minder/ slecht met 1 van jullie gaat.

Gast
Sadie
januari 6, 2021 07:29
Antwoord op  Prettig gestoord

Zoooo, die barbiepop heeft de handen van een vent.

Gast
Appie
januari 5, 2021 15:08

Je moet toch wat met je leven,vermaak in een omgebouwde zandbak,maar zoals gerefereerd, onze Estelle ach te triest voor woorden.
En dan Jorik,deze middelvinger kan ook wel eens meegenomen worden door het OM,want zijn zaak omtrent mishandeling gaat behandeld worden….dus geniet nog maar even jongen.

Gast
Roely
januari 5, 2021 15:01

Waarom noemtTelegraaf geen namen van de vakantie vierende BN’ers die in december op Curaçao waren. En die gevraagd hebben om dit niet bekend te te maken? Hoe schijnheilig kun je zijn als BN’er en als Telegraaf/Shownieuws/Boulevard?

Gast
Rolanda
januari 5, 2021 15:00

Lekker daar laten zitten niet meer Nederland in kunnen komen schaam jullie vind dit echt niet kunnen hoop niet dat jullie naaste ziek worden Hoe snel jullie terug komen er zijn zoveel mensen die ziek zijn van mij part. Zink. Je bootje woest. Ben ik kijk nooit meer naar lil kleine

Gast
Jacob
januari 5, 2021 14:46

De commentaren op die 2 stakkers.
Echt heerlijk om te lezen!

Gast
Jacob
januari 5, 2021 13:19

Vraag; is het mogelijk om Estelle en die Kleine de toegang tot ons land te ontzeggen?
2 sneue aso’s bij elkaar!

Gast
Lucas
januari 5, 2021 11:54

Estelle is een ex van een criminele)Marokkaan. Ze mag wel oppassen met haar stoere praatjes en het uitsteken van ene middelvinger . Ze kan Evert Santegoeds nog wel eens heel hard nodig hebben. Estelle is een zielige oudere vrouw aan het worden die haar hand op moet houden. Ze heeft niets gepresteerd behalve dan het opbouwen van een discutabele reputatie en van een vrouw die afhankelijk is van een man met geld. Zelf kan ze niet veel. Treurig vooral om zo vakantie te moeten vieren en je hand op te moeten houden. Dubai is een viezig oord waar de rechten van mensen ernstig worden geschonden, maar dat maakt Estelle niets uit, ze gaat voor de glans van uiterlijk vertoon. Estelle zelf is platzak en moet het hebben van mannen die haar geld geven dan wel onderhouden. De aantrekkelijke leeftijd is bij haar voorbij, ze ziet er best nog redelijk goed uit als je van een gepimpt aapje houdt, maar het verval slaat toe. En nee Estelle , mensen zijn niet jaloers op jou en die kleine lachwekkende meneer met zijn minderwaardigheidscomplex en kunstgebit.

Gast
Axl
januari 5, 2021 13:26
Antwoord op  Lucas

👏

Gast
Moutarde
januari 5, 2021 13:47
Antwoord op  Lucas

Inderdaad triest om haar tussen de pubers van net 20 te zien zitten als een vrouw van middelbare leeftijd. Zou ze nou echt haar eigen centen niet kunnen verdienen?

Gast
Chanel
januari 5, 2021 15:21
Antwoord op  Lucas

Gevaarlijk 🤛🥊

Gast
Chanel
januari 6, 2021 12:38
Antwoord op  Lucas

Hoe weet je dat hij een kunstgebit draagt? Zij ook? Bekend is dat bij haar alles is aan haar face body en hair is gedaan om er knap en jeugdig er uit te zien Beneden daar weet ik niet ‘Ja daar ja’ weet ik niet?

Gast
Prettig gestoord
januari 5, 2021 11:44

Wat een sneukneuzen, die 2…. Blijf lekker in Dubai en kom maar niet meer terug alsjeblieft!

Gast
anthonia
januari 5, 2021 11:33

trouwens wat een hoogstaande reacties op die estelle en kleine! wat ordinair,wat slecht wat misselijkmakend!! net zo misselijkmakend als deze twee ,,bekende,,nederlanders!die alleen maar aan zichzelf denken.bah.

Gast
anthonia
januari 5, 2021 11:28

waarom?????en wat als ze besmet raken??en ernstig ziek worden zoals zovelen? wat dan?

Gast
Axl
januari 5, 2021 13:26
Antwoord op  anthonia

Dan mogen ze van mij hartstikke dood neer vallen..

Gast
Boze oog
januari 5, 2021 16:23
Antwoord op  anthonia

Dat is hun eigen verantwoordelijkheid!

Gast
Sadie
januari 6, 2021 07:36
Antwoord op  anthonia

Dan lach ik me een breuk. Wat een stelletje pubers, maar inderdaad…geen aandacht meer aan schenken. Want daar geilen ze juist op.

Gast
Martin
januari 5, 2021 11:08

Helemaal gelijk. Dikke vinger naar een pandemie met een sterftecijfer van minder dan 0,05% op een bevolking van ruim 17 miljoen. Wat zal het lekker opruimen als al die goedgelovige sukkels zich laten vaccineren. Corona= bullshit!!!!

Gast
Cutmurning
januari 5, 2021 11:55
Antwoord op  Martin

Goeie reactie! Niet miepen wanneer je zelf aan de beurt bent!

Gast
Dick
januari 5, 2021 10:42

Beste Nederlanders. Hou dan ook op om ook maar enige aandacht aan die lul kleine(geslacht veronderstel ik) en die bedrijfshrrr van een Goldfinger enige aandacht te geven. Laat die onvolwassen stumper lekker doodvallen en trek het ventiel uit die opblaaspop. Groet!

Gast
Chanel
januari 6, 2021 13:17
Antwoord op  Dick

🤣

Gast
Ronald
januari 5, 2021 10:31

Het wordt tijd om middelvinger uit te steken naar die malloot.

Gast
Fritsiepilsie
januari 5, 2021 10:24

Estelle en Lil’ klootzak hebben samen één hersencel..
Geen aandacht meer aan geven lijkt me t beste..
Die Lil’ K* mogen ze van mij direct de gevangenis in sturen , heeft namelijk in zijn opdracht een man in elkaar laten slaan die per abuis tegen dat domme wicht van z’n vriendin aanliep.

Gast
Guttegut
januari 5, 2021 09:53

Wat een paupers zijn het toch. Wees er maar trots op Nederland!

Gast
Sammy
januari 5, 2021 09:25

Pfff echt hoofdpijn van mensen die maar altijd bemoeien met andermans leven. Ga zelf een leven zoeken en laat mensen gewoon leven man.. Altijd dat gezeik en kritiek naar iedereen toe. Jezus wat kunnen jullie toch allemaal zo negatief zijn. Afschuwelijk gewoon hoe mensen altijd maar bemoeien in andersmans leven. Ieder zijn ding man. Ja dit is pas ziekelijk. Wees gewoon aardig en stel jezelf gewoon positief in, in plaats maar van altijd naar anderen te kijken en bekritiseren🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️. Wees gewoon aardig voor elkaar en zeik elkaar niet af. Ellende genoeg op de wereld. Snap dat nooit. Zoek een eigen leven en zie wat het positieve gedachtengang met je doet. Het leven is dan veel mooier!!! Altijd maar overal ophef om niks maken 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Gast
Zoauk
januari 5, 2021 10:20
Antwoord op  Sammy

Zeker nog niemand verloren aan Corona of in de verpleging werken. Hier zakt je broek van af dat je zo respectloos naar anderen kan uithalen. Stelletje Droeftoeters hoop dat ze jullie weigeren met opname indien dat nodig zal zijn! In de Opvoeding veel mis gelopen dat is zeker!!!!

Gast
Carl
januari 5, 2021 13:28
Antwoord op  Sammy

Grow a brain. En loop niet te mutsen over de ‘negativiteit’ van de reageerders hier. Deze opblaaspop stak zelf een middelvinger op naar Nederland, dan kun je een tegenreactie verwachten. Ik stoor me eigenlijk nog meer aan mensen zoals jij die voortdurend lopen te huilen over de zogenaamde negativiteit van mensen en dat we liever moeten zijn. Verhuis naar een yoga-retrait in L.A.

Gast
Sadie
januari 6, 2021 07:42
Antwoord op  Carl

Als je je zo ergert aan de reacties hier, waarom lees je ze dan, Sammy?

Gast
Sadie
januari 6, 2021 07:40
Antwoord op  Sammy

Dan moet je geen filmpjes op Twitter zetten. Dan krijg je dit soort reacties ook niet. Hebben ze aan zichzelf te danken. Dus niet zeiken.

Gast
Harry:-D
januari 5, 2021 08:39

Deze twee lijden overduidelijk aan

het syndroom van Lockdown. Hier
past derhalve geen beschuldigende
vinger maar gepaste hulp/ therapie.

Gast
Rotjeknor
januari 5, 2021 08:31

Twee oligofreentjes bij elkaar, de perfecte combinatie.

Gast
Babs74
januari 5, 2021 08:23

Estelle, de dame die in mijn ogen niet veel gepresteerd heeft en alleen maar teert op andermans zakken…. tja… en Lil trapt hier in…niveau mensen. Echt niveau.

Gast
Timor
januari 5, 2021 08:19

Estel’ en Lil demonstreren hun ‘niveau’. ‘Briljant’.

Gast
Louis
januari 5, 2021 08:18

Albert Verlinde de nieuwe Arie Boomsma? ????

Gast
PeeWeeJee
januari 5, 2021 08:11

Ordinair straatmeisje die aan de grond zit en zich dan inlaat met patjepeejers als die Kleine onbeschofte gast! Graag deze mensen negeren anders blijven we maar die onzin en onbeschofte houding accepteren!

Gast
Tracy
januari 5, 2021 08:05

Estel is de Marokkanen hoer aan het worden voor geld doen ze alles
nog even en ze zit voor het raam als haar nu nog vriendjes er niet meer zijn

Gast
Ome Cor
januari 5, 2021 07:25

Dubai, het nieuwe toevluchtsoord voor criminelen, wannabees en eencelligen.
Ach die Kleine l*l komt toch wel tragisch aan zijn einde.
Vaders en moeders in Nederland: denk nog eens goed na voordat jullie een volgende keer jullie puber-kinderen naar de kleuter met z’n Kleine l*l laten gaan.
Estelle heeft blijkbaar de gave om zich te omgeven met randfiguren uit onze maatschappij, tja……..les incompetents he.

Gast
NinoTonino
januari 5, 2021 01:53

shit de comment 😂😂😂😂, ik kan better niets zeggen ik krijg de volle lading , ik ben zwaar vergief met antibiotica fluoroquinolone ,en 30 jaar in lockdown opgesloten thuis , so i don’t care a fuck dat ze in Dubai zitten, maar heb hier genoten van de grappig comment 😆😆😆

Gast
Rob
januari 5, 2021 01:37

Estelle, die muts bestaat bij de gratie van haar achternaam . Wat een dom wijf .

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:44

Moet toch wel een nare gedachte zijn Lil dat als je geen Euro had gehad je helemaal niemand om je heen had gehad, dat is toch wel een nare gedachte voor je denk ik , dat je in een fakewereld leeft , het ongeluk straalt uit je ogen , je hoertje is zwanger van een ander , dat geld stukgooien in Dubai is het ook niet voor je , het ongeluk straalt uit je ogen!!

Gast
Respect ✌️
januari 5, 2021 01:17
Antwoord op  imothep

Vreemd, ik weet totaal niet hoe het komt maar ik heb een klein beetje het gevoel dat je iets tegen die kleine l.l hebt, maar ik zal er wel compleet naast zitten.

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:38

Lekker he Lil zo een vinger in je kontgaatje ha ha ha????

Gast
Chanel
januari 5, 2021 15:40
Antwoord op  imothep

😷

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:37

Ze moet er aan ruiken dadelijk aan die vinger , die komt net uit zijn kontgaatje , Lil heeft haar niet voor niks naar Dubai laten komen he!!!

Gast
Boze oog
januari 5, 2021 10:15
Antwoord op  imothep

Lange vinger met chocolade dip eroverheen….

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:35

Ze heeft haar vinger in zijn kontgaatje hoor op de foto , en hij vind het lekker hoor die Kleine je ziet het aan hem ha ha ha!!

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:30

Ze denkt dat er nog een Sugardaddy op haar zit te wachten , maar als je hem bij haar er in hangt rot hij er de volgende dag af , ze moet ondertussen met allerlei vaginale schimmels rondlopen!!

Gast
Chanel
januari 5, 2021 15:42
Antwoord op  imothep

Gatver!

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:11

Die stinkhoer van een Estelle Cruyff probeerd natuurlijk die patatboer bij zijn vrouw weg te halen, ze gaat gerust met die kleine piggelmee door Amsterdam lopen , dat maakt haar geen reet uit, voor een paar nieuwe gympen trekt ze haar broek uit die stinkhoer!

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:02

Die kleine lul, versierd nog geen drommedaris met dat lelijke wijf van hem , wat een lul zeg als je zo een gevulde portemonnee hebt, en je dan nog omgeven met hoeren waarvan je hun kut aan de andere kant van Amsterdam ruikt!!Dat kind schijnt ook niet van hem te zijn, zijn hoer neukte met iemand anders , logisch ook want wie wordt er opgewonden van dat kleine lelijke ventje, die mag alleen zijn portemonnee trekken hij is een Cougar hij mag kijken hoe ze een echte kerel naait ha ha ha!!

Gast
Nanda
januari 5, 2021 10:05
Antwoord op  imothep

Zo je zal je nu wel opgelucht voelen , maar er druipt wel een dosis jaloezie van af .
Je zou bijna zeggen dat je ontevreden bent met je eigen leven .

Gast
Irene van Ballegooien
januari 4, 2021 23:46

Gefeliciteerd bakvissen en patatgeneratie, door jullie streaming gedrag zit dat arrogante proleet joch daar.

Gast
Leo
januari 4, 2021 22:35

Ja ja dat kleine ventje en die gold digger zijn het uithangbord van asociaal Nederland .
Dat zijn de mensen die het niet waard zijn om te redden mochten ze ooit in aanmerking moeten komen voor een IC plaats.
Het lijkt mij verstandig om dit soort ‘mensen’ de Nederlandse nationaliteit te onttrekken.

Gast
Linda
januari 4, 2021 22:06

Die Estelle heeft geen zelfrespect, beetje op kosten van een of andere bekende joch de diva in het buitenland uithangen terwijl je in de werkelijkheid geen cent meer te makken hebt. Laat me niet lachen!

Tijd om achter de kassa plaats te nemen.

Gast
Pascale
januari 5, 2021 08:00
Antwoord op  Linda

O jee, stel je voor. Er zou eens een nagel kunnen breken. Meteen drama in de supermarkt

Gast
Boze oog
januari 5, 2021 10:23
Antwoord op  Pascale

Dan heeft zij geen nagel om aan haar kont te krabben…van dat lang zitten…Dan maar een rijke vent. En nagels vijlen in Dubai.

Gast
Willem
januari 4, 2021 21:57

Er ontbreekt maar 1 ding aan de naam van kleine
verander de achternaam in grote en maak er zijn voornaam van en verander de I in zijn voornaam in een U en maak er zijn achternaam van wat je dan overhoudt is GROTE LUL🤭

Gast
ROTTERDAMMER
januari 4, 2021 21:48

Uitgenaste tante die tokkie Estelle. Te dom om te poepen máár net slim genoeg zich als belegen temeier te handhaven. Walgelijk wijf met kapsones terwijl ze niets kan en niets voorstelt , ze teert alleen op de zakken van anderen, letterlijk en figuurlijk. Lil Kleine is óók niet mijn type maar die is nog jong en onervaren dus mag nog wel even raaskallen…

Gast
imothep
januari 5, 2021 00:16
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Estelle de hoer probeert achter de rug van Kleine s hoer haar vriendje af te pikken , ze schaamt zich nergens voor om een lelijke kabouter te nemen als hij maar een goeie portemonnee heeft , Estelle de stinkhoer van Nederland

Gast
Erik de Vries
januari 4, 2021 21:43

Laat hen toch de pestpleuris krijgen, dat goedkope Huug, met veel te veel geld op zak. Of juist driedubbel bankroet zijn.

Gast
Tuig
januari 4, 2021 21:34

Ik ga mijn hond uitlaten.

Gast
Respect ✌️
januari 4, 2021 21:40
Antwoord op  Tuig

Een Chihuahua kan je toch niet echt een hond noemen…

Gast
Joop55
januari 4, 2021 20:47

Het niveau van kamperend Nederland.

Gast
Reteketet
januari 4, 2021 20:44

Met een beetje geluk volgt hij zijn opa zo snel mogelijk.

Gast
Robbert
januari 4, 2021 22:06
Antwoord op  Reteketet

Onmenselijk deze reactie

Gast
Pascale
januari 5, 2021 08:04
Antwoord op  Reteketet

Je kunt iemand niet mogen, maar deze reactie getuigd ook niet dat U/je meer fatsoensnormen bezit dan de personen in kwestie.
Zijn oma, vader en verdere familie zijn momenteel in rouw en is onmenselijk deze reactie.

Gast
Jantje
januari 4, 2021 20:41

Ze zullen daar vast ook al een vaccinatie geregeld hebben in Dubai. Die kan je daar gewoon kopen En dan posten ze dat vast ook op Insta hoe ze een prikje krijgen terwijl het Nederlands gepeupel nog een jaar moet wachten.

Overigens zullen alle BN-ers wel inmiddels de wereld over vliegen voor een prikje.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Jantje
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen