Charles Groenhuijsen: ‘FvD-stemmers toegang ontzeggen tot IC?’

Op1-ster Charles Groenhuijsen vraagt zich af of het een goed idee is om Forum voor Democratie-stemmers de toegang tot de intensive care te ontzeggen. Dat is te lezen op Twitter.

Charles Groenhuijsen © Wessel de Groot, MAX

Charles Groenhuijsen verwijst naar een nieuwe peiling van Maurice de Hond. Daaruit blijkt dat de vaccinatiebereidheid is gestegen tot 72 procent, al zijn de verschillen tussen de politieke partijen groot. Van de stemmers van Forum voor Democratie geeft slechts 10 procent aan zich ‘zeker of waarschijnlijk wel’ te laten vaccineren.

Geen FvD op de IC?

Het roept een kritische vraag op bij de tv-oom van Carrie ten Napel. “72 procent van Nederland laat zich vaccineren. Maar bij FvD-stemmers is dat slechts 10 procent! Zien FvD-ers ook af van ziekenhuisbed of plek op de IC als ze besmet raken? Goed idee, Thierry?”

Het leidt tot een stortvloed aan reacties: waar de meeste tweets van Charlies slechts een handjevol reacties uitlokken, leidt deze tweet bij duizenden mensen tot interactie. “Mogen ze dan ook stoppen met het betalen van hun zorgpremie?”, vraagt ene Sander zich af.

En Rick: “Hounou eens op met bepaalde groeperingen in een hoek te zetten Charles. Zeker met dit soort kansloze vergelijkingen. Vraag je dit ook aan rokers die een chemokuur misschien nodig hebben? Zou je dit ook aan D66 aanhangers gevraagd hebben als dat uit dit onderzoek zou komen? Jammer”

DDS maakt Charles kapot

De rechtse opiniesite De Dagelijkse Standaard gruwelt van Charles. “De immer pedante Op1-betweter Charles Groenhuijsen heeft de meest walgelijke uitspraak van de dag gedaan”, briest de redactie.

Charles begrijpt die felheid niet: “Walgelijk? Ik riep een vraag op. Dat mag niet?”

Ook daar reageren weer honderden mensen op. Ron: “Een frame vermomd als een vraag. Dat is de bewuste tactiek: je stelt een vraag waar je een groep mensen zwart maakt. En dan de onschuld uithangen door te stellen dat het maar een vraag was. Smerig spelletje.”

Bastiaan Ragas

Acteur Bastiaan Ragas, de man van Tooske, heeft met een soortgelijke tweet veel emoties opgeroepen. Hij zei: “Ik vind het idee, dat als je je om politieke of religieuze redenen niet laat vaccineren je ook geen recht hebt op een schaars IC bed, wel te verantwoorden. Wat vinden jullie daarvan? Is dat logisch/fair of verwerpelijk?”

“Het is geen leefwijze of verslaving of iets dergelijks, het is een doelbewuste keuze om je niet te laten vaccineren. Daar zou je als maatschappij ook gevolgen aan kunnen hangen.”

Tweet

De bewuste tweet van Charles:

93 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Compromisloos objectief
januari 6, 2021 10:15

Heeft Karel wel een punt natuurlijk, als je niet ziek wordt, heb je ook geen zorg nodig.

Gast
Corona-hoax
januari 5, 2021 00:20

Misschien kan Charles weer eens echt onderzoeksjournalistiek(cynisch) gaan doen ipv de burger framen.
Ga eens uitzoeken waarom Zwitserland (Swissmedic) AstraZenica,Pfizer en Moderns niet heeft toegelaten…… Leg dat eens voor aan Hugo als hij weer bij Ab1 zit ipv dat ingestudeerde toneelstuk.

Gast
Corona-hoax
januari 5, 2021 00:27
Antwoord op  Corona-hoax

Nu is het wel goedgekeurd in Zwitserland btw….maar dit duurde wel 2 maanden….Hoor ik niemand over

Gast
Bart
januari 4, 2021 23:56

Charles weet heel goed hoe dit werkt en heeft de tweet bewust zo geplaatst. Dit is typisch wat er mis is gegaan met de media in de loop der jaren. Charles speelt nadat hij op zijn tweet is aangesproken (en hij wist wat voor reacties hij zou krijgen en misschien zelfs in sommige gevallen van wie) de vermoorde onschuld. Echt kansloos voor zo’n volwassen man dat je op deze manier je plasje nog moet doen in de media.

Gast
Koen
januari 4, 2021 23:11

Oje, iemand met een mening verpakt in een vraag, eens kijken of nu iedereen Charles aanvalt zoals ze dat ook altijd doen bij Fidan Ekiz, zal vast wel niet want dit soort meningen wordt breed gedeeld en gesteund bij de deugneuzen uit de deugneuzenstraat. #MarcelGelauff

Gast
Joop55
januari 4, 2021 21:07

De uitspraak druist tegen de (Grond-)wet in, maar raakt een zekere snaar gezien de bagetaliseren of zelfs ontkenning van het coronavirus door deze mensen.

Gast
Sinas
januari 4, 2021 21:14
Antwoord op  Joop55

Die uitspraak gaat helemaal niet tegen de grondwet in, hij mag dit gewoon zeggen.
En waarschijnlijk ben jij te stom om te begrijpen dat zijn reactie refereerde naar Wilders’ verweer “Een vraag stellen, mag dat niet?” Hahaha. Trek je toch niet zoveel aan van zijn mening man. Gaat toch nooit gebeuren.

Gast
Joop55
januari 4, 2021 21:22
Antwoord op  Sinas

Ik bedoelde niet de uitspraak, Harry Nak.

Gast
K Waterreus
januari 4, 2021 18:11

Charles, lieverd!
Zo werkt fascisme, en dat wil jij toch niet?

Gast
Piet Sint
januari 4, 2021 18:07

Domme Groenhuijsen. Hoe ziet hij dat voor zich? Dus voordat je zal worden opgenomen in het ziekenhuis, moet je eerst laten weten welke partij je hebt gestemd? Hahahahah

Gast
Frans
januari 4, 2021 17:59

We gaan allemaal dood. De vraag is hoe eervol???

Gast
Sjaak echt
januari 4, 2021 17:22

Dikke vrouwen geen borstverkleining, donken rijders geen medische zorg, skieers geen medische kosten, hardlopers geen vergoeding van miniscus, hondeneigenaren geen bijtwonden, Charles Groenhuijsen mag niet terug naar de publieke omroep en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gast
Josefien
januari 4, 2021 17:05

Het is nog maar de vraag of ik me laat vaccineren en ik stem helemaal niet op FVD. Als ze weer eisen dat je een auto moet hebben, net als bij het testen, gaat ’t zowiezo niet want die heb ik niet.

Gast
anoniem
januari 4, 2021 17:10
Antwoord op  Josefien

Het is dat de medewerkers aldaar een enorme zwijgplicht hebben,,
Of het allemaal zo lekker loopt…?

Maar eerlijk gezegd zou ik in ons parlement niemand anders weten die het beter zou doen.. :-)

Gast
anoniem
januari 4, 2021 16:59

Op zich dunt het wel vanzelf wel uit zo.. Ik weet alleen niet of dat de bedoeling is.. :-)
En ze kunnen altijd nog anderen daarin meenemen..

Gast
anoniem
januari 4, 2021 17:01
Antwoord op  anoniem

Sorry, this comment is no longer possible to edit

!x wel teveel… :-)

Gast
Sven L.
januari 4, 2021 16:53

Terug naar de basis; zorg is er voor iedereen in Nederland. Daar betaal je premie voor. Staat los van je politieke gedachtegoed en bereidheid tot wel/niet vaccineren. Dat die Groenhuijsen er überhaupt over nadenkt is al verwerpelijk.

En over tien jaar? Laten we je dan liggen op straat als je een ongeluk hebt gehad omdat je stemt op een partij die 140 op de snelweg een goed idee vond?

Zorg is er voor iedereen, onvoorwaardelijk.

Gast
Piet Sint
januari 4, 2021 18:09
Antwoord op  Sven L.

Vind het zo bijzonder dat je blijkbaar aan het uiterlijk van iemand zou kunnen zien op welke partij hij/zij stemt…..hilarisch.

Gast
Frans.D
januari 4, 2021 16:33

Veel mensen die corona hebben opgelopen zijn eigenschuld door het negeren van regels. Dus 80% kun je het ziekenhuis uit lazeren. Of niet Charles.

Gast
Frans.D
januari 4, 2021 16:27

Wat deze vent als eenzijdige anti Trump ouwehoer vindt is totaal onbelangrijk.

Gast
Corry Jankbal
januari 4, 2021 15:58

Het merendeel van de mensen op de IC’s schijnt een allochtone afkomst te hebben. Ze houden zich vaak niet aan de voorschriften. Of kennen die niet? Zou de arrogante Charles Groenhuijsen daar ook zo’n opmerking over durven te maken? En over religieus fundamentalisten die in volle kerken en moskeeën zitten?

Gast
Frans
januari 4, 2021 15:41

Dat is nou een echte fascistische opmerking.

Gast
Fjord
januari 4, 2021 15:50
Antwoord op  Frans

Een vraag is geen opmerking.

Gast
Frans
januari 4, 2021 16:36
Antwoord op  Fjord

Wel een heel suggestieve opmerking.

Gast
Jan
januari 4, 2021 19:43
Antwoord op  Fjord

Willen we meer of minder Marokkanen is ook geen opmerking.
Groenhuijsen mag een vraag stellen en dat mocht Wilders nota bene een politicus kennelijk niet.

Gast
Jensen
januari 4, 2021 15:41

De ziekenhuis medewerkers vanaf woensdag allemaal geprikt, daarna Politie, Boa’s, en Huisartsen.
Daarna zien ze wel weer.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Jensen
Gast
Willy Wappie
januari 4, 2021 21:41
Antwoord op  Jensen

En dan mag jij, want jij bent veel te dik.

Gast
De Directe Draak
januari 4, 2021 15:37

Stel, we volgen de krankzinnige denkwijze van Charles:

Je stemt FVD, maar neemt wel het vaccin.
Dan wordt een mogelijke opname op de IC je geweigerd (vaccin is geen wondermiddel, er is een kans om nog steeds ziek worden).

Je stemt een andere partij, maar weigert het vaccin.
Dan is er plaats voor je op de IC.

Kunnen ze trouwens een keer brommers verbieden? Als je daar als fietser achter rijdt krijg je 25/30 jaar later kanker door de extreme hoeveelheid fijnstof, terwijl je daar niet om vraagt. Mensen gaan langzaam een wrede dood tegemoet en geen haan die er naar kraait. In principe gewoon een vorm van moord.

Gast
Hennie035
januari 4, 2021 15:35

Zeer goed idee.

Gast
deug niet
januari 4, 2021 15:30

zo gaan we niet met elkaar om.

zover ik weet overtreden ze niet de wet.

Wat dat betreft kunnen we beter de gasten die ondanks verbod vuurwerk afstaken toegang tot de ic ontzeggen. idem de demonstranten duindorp, straatfeest coevorden, coronaontkenners(wappies) etc etc u begrijpt wel wie ik bedoel. Waarschijnlijk zit daar wel een verhoudingsgewijs grotere deel der FVD stemmers onder. Maar puur onderscheid maken op politieke voorkeur, geloof of geslacht of huidskleur is in mijn optiek discriminatie.

Wat dat betreft roept dhr Groenhuizen op in zekere zin tot discriminatie

Gast
Flippie Wappie
januari 4, 2021 15:41
Antwoord op  deug niet

Groenhuijzen is altijd al een linkse Sjarrel geweest.

Gast
Jensen
januari 4, 2021 15:28

De Dagelijkse Standaard is een Nep site kijk bij de de hoax wijzer.

Gast
Flippie Wappie
januari 4, 2021 15:44
Antwoord op  Jensen

GeenStijl en ThePostOnline en Nu.nl zijn overheid. 100% voorstander van vaccinatie en lockdowns. Bart Nijman heeft een ouwehoer tic en Bert Brussen is knetterlinks.

Gast
Jensen
januari 4, 2021 15:49
Antwoord op  Flippie Wappie

Ik heb het over Michael van der Galien.

Gast
Flippie Wappie
januari 4, 2021 19:58
Antwoord op  Jensen

Van der Galien heeft gematigd rechtse opvattingen, terwijl Engelbart af en toe net als Johan Derksen flink de plank links/mis slaat.
Er zit daar een reaguurder Meriadoc Brandebok die de notoire linkse elitaire zeurpiet/treiteraar speelt/is en door zijn mediareaguurders gehaat wordt.
Bij DDS is de redactie wel zo fair dat als Brandebok iets schrijft dat hun instemming heeft, zij het als hoofdartikel plaatsen, wat tot nog toe maar een keer gebeurde. En dan moet je de rest eens horen briesen.
Bij de beoordeling van een website ga ik af op mijn eigen oordeel en niet op een suffe hoax wijzer. Dat jij dat wel doet, vind ik nogal zwak.

Gast
Jensen
januari 4, 2021 15:22

FvD complotpartrij krijg concurrentie van Willem Engel gaat de politiek in en stelt zich verkiesbaar als de nummer drie op de lijst van de nieuwe politieke partij Vrij en Sociaal Nederland (VSN).Op links wie verwacht dat? partij van de coronawappies,
Ga je, zoals het Antifa-gajes waarmee je sympathiseert, Jan Dijkgraaf.

Gast
Flippie Wappie
januari 4, 2021 20:05
Antwoord op  Jensen

Coronawappies zijn vreedzaam, intelligent en goed geïnformeerd en halen hun mening niet uit een hoaxwijzer. Wat je in het Journaal als frame ziet, zijn de emotionele, wat schreeuwerige mensen met het hart op de goede plaats.
Overigens bedankt voor de informatie.
VSN lijkt mij een eerlijke en oprechte partij, waar het sociaal met elkaar omgaan en de menselijke maat centraal staan. Dat is wat anders dan het megalomane van de linksliberalen en de “christenen”.
Jammer, nee bedroevend dat politiek links zijn idealen heeft verspeeld aan het grote geld.

Gast
critikast
januari 4, 2021 15:20

Eens met Groenhuijzen. Boycotten die nitwits van FvD, net als trouwens die 1700 demonstraten afgelopen weekeinde in Haarlem. Laat ze in hun ziekbed nadenken terwijl ze snakken naar adem over hun dwaze uitstapje naar dat Haarlemse park. Voor straf op excursie naar de IC’s. Dombo’s !!

Gast
Groenhuijzen is dat wat onder een paard hangt
januari 4, 2021 15:57
Antwoord op  critikast

Er zijn duizenden mensen die corona hadden en niet naar adem snakten.

Houd eens op met die flauwekul.

Autorijden verziekt het milieu. Elekstrisch rijden is zelfs nog slechter voor het milieu.
Charles Groenhuijzen vindt ook dat wanneer hij een auto ongeluk krijgt, hij niet geholpen moet worden.
Dat zal ze leren, die automobilisten.

Gast
Iemand
januari 4, 2021 17:38
Antwoord op  critikast

Laatst gelezen 98% van de besmette mensen komen niet eens in de buurt van een ziekenhuis. Als iedereen er zo mee bezig was dan waren er geen illegalen feestjes of ging niemand nog steeds op vakantie. Zijn ook geloven die kinderen niet laten inenten daar hoor je nou nooit niemand over. Denk dat FvD’ ers zich best wel laten inenten alleen al omdat je anders voor veel dingen wordt buitengesloten.

Gast
anonymous
januari 4, 2021 15:08

Ik ben geen FvD stemmer dus voel ik mij niet aangesproken, maar misschien is het ook een goed idee om mensen die soms iets te veel drinken, hè Charles, dan ook maar uit te sluiten van zorg.

Gast
Truus
januari 4, 2021 15:58
Antwoord op  anonymous

heel goed idee. Ik ken mensen, die getraumatiseerd zijn door een drinkende vader.

Gast
Kaagfan
januari 4, 2021 15:06

Waarom mogen rokers, dikzakken, alcoholisten wel naar de IC? Neem je geen vaccin dan niet naar IC, negeer je doktersadvies dan wel. Of homo’s die geen voorbehoedsmiddel gebruiken geen medicijnen tegen AIDS geven.

Gast
remco
januari 4, 2021 15:54
Antwoord op  Kaagfan

Je verwart verslavingen met een simpel prikje.

Gast
dank
januari 4, 2021 16:44
Antwoord op  remco

Kijk naar Diederik Jekel. Diabeet, dik, roken en niet sporten. Viel na maart opeens af.

Gast
Stuk in de Kraagfan
januari 4, 2021 20:12
Antwoord op  remco

Verslaafden zijn bijvoorbeeld fan van bier. Kaag zal van een sinas met prikje geen stuk in de kraag krijgen.

Gast
grapje
januari 4, 2021 16:00
Antwoord op  Kaagfan

Of mensen van wie de man al 17 jaar in Nederland woont en nog geen Nederlands spreekt. haha

Gast
Tom Weerdmans
januari 4, 2021 15:06

Redelijk hypothetisch geklets allemaal.
Voordat er de helft van Nederland gevaccineerd is zijn we zo een half jaar verder.
Dan zijn de verkiezingen al geweest.

Gast
Piet Zwart
januari 4, 2021 15:04

Schaarse ic bedden is resultaat van 10 jaar Rutte kartel heeft Fvd geen reet mee te maken .
En wat gaan we doen met die media trollen die massaal naar Aruba en Dubai afreizen terwijl het is afgeraden .
Of de malloten op wintersport die met hun dronken kop een heling afgaan .
ook maar verbannen .
Gewoon op pleuren met dat soort type.s als Groenhuysen voeg niks toe .
En Ragas moet helemaal ze kop houden , die is met die draak allang door het ijs gegaan .met zijn zelf hulp flop progamma

Gast
Tijs
januari 4, 2021 15:56
Antwoord op  Piet Zwart

“Ze kop”…… Hoe oud ben je?

Gast
Kees klapmongool
januari 4, 2021 15:02

De kont van mn vriendin smaakt naar een 9 volt batterij

Gast
Piet Zwart
januari 4, 2021 15:18
Antwoord op  Kees klapmongool

Val wel mee hoor !

Gast
Justin van Doorn
januari 4, 2021 15:42
Antwoord op  Kees klapmongool

Ik heb haar gisteren nog in beide gaten genomen, misschien was het glijmiddel bedorven?

Gast
Gekke Henkie
januari 4, 2021 16:03
Antwoord op  Kees klapmongool

Als je nou de halve kont neemt, smaakt die dan naar 4,5 volt? Proef eens.

Gast
Harry:-D
januari 4, 2021 14:57

Als al die weigeraars echt zo principieel zijn,

dan zouden ze niet eens op de IC WÌLLEN liggen.
Ik vrees echter dat het merendeel gewoon aquasi
interessant wil lijken door dergelijke onzin te uiten.

Gast
Gekke Henkie
januari 4, 2021 16:08
Antwoord op  Harry:-D

Ik weiger een vaccin en het IC, want daar worden je longen kapotgeblazen.
Ik zou illegaal Ivermectine of en HCQ behandeling scoren, maar jij laat natuurlijk je longen kapot blazen. Heel logisch.

Gast
lijpeloetje
januari 4, 2021 14:56

Beste Charles, zorg is, ongeacht iemands intenties, voor iedereen. Als we dit toch doen stel ik ook het volgende voor. Alle GroenLinks & D66 mensen afsluiten van het gas en verplicht aan de warmwaterpomp en ook die mensen verplicht een document zodat zij niet meer mogen vliegen en geen auto rijden. Ook het verbod op niet duurzaam eten is verboten!

Gast
Windmolenwappie
januari 4, 2021 16:13
Antwoord op  lijpeloetje

Maar voor Rob Jetten moet er een uitzondering gemaakt worden. Hij heeft zelf gezegd dat hij het vliegen compenseert.
Ik compenseer ook. Omdat ik nooit vlieg, mag ik elke dag een warm bad nemen en ’s avonds barbecuen of als alternatief 8 jaar lang autorijden. Aangezien ik geen auto maar een zeer zuinige scooter heb, mag ik 16 jaar scooterrijden.

Gast
Huismaker
januari 4, 2021 14:55

Beste Pim ?
Er is nog steeds niets veranderd. De haat is gebleven.
Theo en jij hebben het niet gered. Thierry wordt nu iedere dag gedemoniseerd.
Geert wordt al 15 jaar 24/7 bewaakt.

Haat, haat, haat.

En nu weer die Groenhuijsen, bekend van Trump, Trump, Trump, Trump, Trump en Trump.
Lekker politiek-correct raaskallen om zijn baantje bij de staatsmedia veilig te stellen.

Dus vanavond maar weer naar jensen.nl kijken voor het echte nieuws.

Gast
Peter
januari 4, 2021 15:02
Antwoord op  Huismaker

Hou nou eens op met je gejank over Pim.

Gast
Cornelie
januari 4, 2021 15:27
Antwoord op  Huismaker

Helaas hebben Geert en Thierry het aan zichzelf te danken. Wie demoniseert zal gedemoniseerd worden.

Gast
Jan
januari 4, 2021 16:17
Antwoord op  Huismaker

Al vanaf dat gedoe rond Pim mag ik die Groenhuijsen niet. Rosenmöller is er ook zo een.

Gast
robb
januari 4, 2021 14:53

De mensen die in Haarlem demonstreerden tegen de corona , zonder afstand te houden en zonder mondkapje moeten ook geen aanspraak maken op ziekenhuis en ic zorg .

Gast
Piet Zwart
januari 4, 2021 15:08
Antwoord op  robb

Lul toch niet zo stom , zeker zo type die elke maand zijn geld toch wel krijg.
Nieuwe regel vanaf Februarie krijg iedereen 30% minder inkomen om de Corona op te vangen.
Kijken hoe druk het dan wordt , niemand ontkent Corana alleen onderhand levert de aanpak meer schade op.

Gast
Bennie Bang
januari 4, 2021 21:45
Antwoord op  robb

Hoeft ook niet. Ze worden niet ziek. Hooguit een snotneus of een griep(je).

Gast
gtstfites
januari 4, 2021 14:50

Kan je meteen ook de jongeren ontzeggen en mensen van corona waanzin.

Gast
Klok en Klepel
januari 4, 2021 16:20
Antwoord op  gtstfites

Over wie heb je het allemaal? Ga de krant ontzeggen en stop met corona waanzin.

Gast
Bram Biester
januari 4, 2021 14:50

Ik snap niet dat al die virusontkenners en die anti-vaxers niet gewoon zélf aangeven dat ze geen gebruik zullen maken van de zorg als ze onverhoopt toch met covid-19 besmet blijken. Want als je ontkent dat het er is, is het er ook niet als je ziek blijkt te zijn. En als je dus niet ziek bent, dan hoef je ook geen gebruik te maken van ze zorgvoorzieningen die er juist voor zijn als je wél ziek bent. En dit heeft dus helemaal niets te maken met dat je dan ook geen zorgpremie zou hoeven betalen, want voor alle andere zorg komen ze gewoon in aanmerking…

Gast
Snip
januari 4, 2021 16:26
Antwoord op  Bram Biester

Snap het dan.

Gast
Piet Sint
januari 4, 2021 18:17
Antwoord op  Bram Biester

Klets niet zo onnozel. Er is niemand die het c-virus ontkent. Er zijn wel groepen mensen die kritisch zijn tegenover het beleid en het vaccinatiemiddel. Niemand weet er iets van. Net las dat er geen klimaatontkenners zijn (ook zo’n onnozel woord, of dat je het bestaan van klimaat kunt ontkennen). Wel zijn er mensen die kritiek hebben op het “klimaatbeleid”. Blijkbaar zie de onnozelen hier niet het verschil.

Gast
Daisy
januari 4, 2021 14:50

Waarom zou je zo’n idioten die met pannen slaan, die ‘voor hun recht opkomen’ door illegaal vuurwerk af te steken,die conducteurs in het gezicht spugen wanneer ze worden aangesproken op het niet dragen van een mondkapje, die 5G-masten in de fik steken, die met hun gedrag oplossingen saboteren, die maatregelen ten bate van henzelf omschrijven als davidsster een ic-bed geven?

Gast
Boris
januari 4, 2021 14:57
Antwoord op  Daisy

Dat is een heeeele lange zin!

Gast
Zuster Ursula
januari 4, 2021 15:23
Antwoord op  Boris

Maar wel heeeeel to the point!!!

Gast
Adolf
januari 4, 2021 16:31
Antwoord op  Daisy

omdat jij er geen recht op hebt.

Gast
Bernadette van Amerongen
januari 4, 2021 14:49

72% laat zich vaccineren?
Totale onzin.

Vooralsnog is HELEMAAL NIEMAND gevaccineerd en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.

In bijna alle landen wordt er volop gevaccineerd BEHALVE in Nederland.

Zullen we het daar eens over hebben?

En nog wat.
Zoals het er nu uitziet lopen jullie ALLEMAAL en ook je kinderen en je kleinkinderen tot ergens ver weg in juni/juli dezezomer nog steeds met je mondkapje op en mogen jullie niet naar de kroeg of naar een restaurant en kun je vakantie in het buitenland WEDEROM vergeten.

Beetje jammer dat je dit nu allemaal van mij moet horen maar ja, de waarheid is hard.

Kom maar op met die minnetjes, de boodschapper heeft het weer gedaan.
Hugo de Jonge gaat straks toch met wachtgeld, die zal het voorlopig nog niet hierover gaan hebben.

Gast
Bram Biester
januari 4, 2021 14:51

Koekoek!

Gast
Boris
januari 4, 2021 14:58
Antwoord op  Bram Biester

Roekoe roekoe Wappie

Gast
Twee nieuwe aanwinsten Voliere Mediacourant
januari 4, 2021 16:40
Antwoord op  Boris

Boris denkt “dank je de koekoek, ik ben een duif”.

Gast
Jan
januari 4, 2021 16:37
Antwoord op  Bram Biester

Bram Biester is het spoor biester. Begint al koekoeksgeluiden te maken.

Gast
Terence
januari 4, 2021 15:03

Over twee weken gaan ze vaccineren hoor.
Rustig aan

Gast
Zuster Ursula
januari 4, 2021 15:34

Precies! Het kabinet ( niet alleen de Jonge) komt met de meest stompzinnige argumenten, maar het enige waar het om gaat, is dat de plaatsen waar gevaccineerd moet gaan worden, nog niet startklaar zijn!!! Zojuist nog op tv gezien. De vraag is zelfs of het vrijdag allemaal af is. Nederland loopt zo vaak achter de feiten aan. Maanden geleden hadden ze hier al mee kunnen beginnen, wetende dat er vaccins aan zaten te komen! Zeg dan eerlijk dat de ruimtes waar vaccins moeten worden gegeven nog niet geplaatst zijn en men er zelfs nog niet aan is begonnen!!!

Gast
Ron van W.
januari 4, 2021 15:44

Ik wordt een beetje ongeduldig.
Waarom moet ik zo lang wachten op een vaccinatie?

Gast
Jan
januari 4, 2021 16:35

Hugo de Jonge is de uitverkoren clown, de useful idiot. Straks wordt hij gedumpt door zijn “vrienden”.
Hij kan overal de popie uithangen.

Gast
Martosaurus
januari 4, 2021 14:49

Goed idee. Dit moet je verder uitwerken:
GroenLinks stemmers mogen niet met het vliegtuig.
D66 stemmers moeten verplicht assielzoekers opnemen.
SP stemmers mogen alleen bij staatsbedrijven boodschappen doen.

Gast
Huismaker
januari 4, 2021 14:57
Antwoord op  Martosaurus

vvd-ers moeten met hun fraude de gevangenis in.

Gast
Tobias
januari 4, 2021 19:10
Antwoord op  Huismaker

😆

Gast
Tasjesdrager van Kaag
januari 4, 2021 16:44
Antwoord op  Martosaurus

Wees welkom lieve vreemdeling tralala,
Wees welkom bij Femke en Claudia.

Gast
Donald
januari 4, 2021 14:49

Ja goed idee! En dan verbieden we ze in de supermarkten te komen, gaan we hun winkelruiten ingooien en hun boeken massaal verbranden! En natuurlijk allemaal naar een heropvoedingskamp. Dat zal ze leren.

Gast
LLRV
januari 4, 2021 14:55
Antwoord op  Donald

En een sticker op hun borst … een gele spuit! Charles en andere linke deugers zullen zeker ook nog ideeën voor de douches in de heropvoedingskampen bedenken.

tis en leuke tijd tegenwoordig, 75 jaar vrijheid en we doen zamen … en alleen maar voor ons aller gezondheid.

Gast
Joe
januari 4, 2021 16:48
Antwoord op  Donald

Jij lijkt Donald wel.

Gast
Cameron
januari 4, 2021 14:48

Helemaal mee eens.

Niet vaccineren dan ook geen IC bed. In ieder geval achter aansluiten.

Gast
John
januari 4, 2021 14:47

HERSENK.NKER VOOR DEZE IDIOTEN.🐷🐷🐷

Gast
Brigitte
januari 4, 2021 16:50
Antwoord op  John

Ach mannetje ben je dan zo bang voor het k-woord.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen