Beau verbijsterd over stoute Ferry Doedens: ‘Is dit echt waar?’

Het nieuws dat Ferry Doedens een stoute carrièreswitch heeft gemaakt, houdt Hilversum flink bezig. Ook Beau van Erven Dorens is erdoor verrast, laat hij blijken in de nieuwe promo van RTL Exclusief.

Beau van Erven Dorens © RTL

Beau van Erven Dorens heeft het format van RTL Exclusief flink omgegooid: het programma begon vlak voor de jaarwisseling als satirische talkshow, maar is vanaf aankomende zondag een vrolijke nieuwsquiz. Om dat aan te kondigen heeft Beau een promo opgenomen waar ook de stoute carrièreswitch van Ferry Doedens in voor komt.

Ferry Doedens

De nieuwe quiz RTL Exclusief zal draaien om de centrale vraag: is het echt of is het nep? Beau leest in de promo een aantal krantenkoppen voor. “‘Nederland in derde kwartaal gevaccineerd’… ‘Ferry Doedens doet…’ Doet wat?! Je weet gewoon niet meer wat waar is en wat nep! Wat is echt en wat is fake? Dat is de vraag.”

Beau gebruikt de headline over Ferry Doedens in zijn promo als een typisch nieuwtje, dat in de quiz gebruikt zou kunnen worden voor de vraag: is dit waar of is dit niet waar?

Vrolijke nieuwsquiz

De presentator: “Wat ik zeker weet is dat we met een vrolijke nieuwsquiz komen, waarin we met bijzondere gasten een spelletje gaan spelen met de waarheid en dat ik dat mag presenteren.”

Dan verandert het gezicht van Beau in dat van Johan Cruijff. “Maar dat is logisch, tot zondag bij RTL Exclusief!”

RTL Exclusief is zondagavond direct na Beat the Champions te zien op RTL 4.

34 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet Pannelap
januari 8, 2021 18:19

Lekker verhaal. Pak de baby olie of vaseline er maar bij…!

Gast
Josefien
januari 8, 2021 12:25

Ik zie liever Ferry met z’n pielemans spelen dan Beau.

Gast
Paul
januari 8, 2021 12:43
Antwoord op  Josefien

Ik ook.😉

Gast
Josefien
januari 8, 2021 18:29
Antwoord op  Josefien

Of zijn jullie die reclame van Beau in z’n onderbroek alweer vergeten. Zag er niet erg appetijtelijk uit.

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 22:55
Antwoord op  Josefien

Helemaal waar

Gast
LLRV
januari 8, 2021 12:15

Hij presenteert een programma dat van deep fake gebruik maakt en vraagt wat echt is en wat fake?

Gast
Peanut
januari 8, 2021 12:08

Dat mensen gaan roepen dat het nep is dat Beau verbijsterd is… Damn…. het is een PROMO. Een PROMO. Dat hier een artikel over geschreven wordt is al bizar, maar dat mensen hier ook nog serieus op ingaan is al helemaal verbijsterend. Past wel weer mooi bij het nieuwe thema van de quiz… wat is echt en wat is nep.

Gast
Blinde Herdershond
januari 8, 2021 12:56
Antwoord op  Peanut

Echt he! Lol. Dat het niveau hier niet echt hoog is is bekend, maar dit is wel een dieptepuntje hoor. Allemachtig.

Gast
Ap-gast
januari 8, 2021 12:02

Beau doe niet zo hypocriet,net of je het net heb gehoort,zo schrikachtig,echt fake zoals je doet,ga heel anders tegen je aankijken.

Gast
Precies
januari 8, 2021 11:52

Fake verbijstering BvE🤮

Gast
Peter
januari 8, 2021 11:38

Ik denk dat menigeen jaloers is, beetje aftrekken voor de camera en er per maand 20.000 euro aan verdienen. Daarbij komt dat hij er niemand kwaad mee doet. Ik zou zeggen: laat die gast zijn gang gaan. Er zijn wel ergere dingen om elke dag over te praten.

Gast
Black Panther
januari 8, 2021 11:47
Antwoord op  Peter

Wie betaald er zoveel voor Ferry, geloof je het zelf?😂

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Black Panther
Gast
Snorlax
januari 8, 2021 14:07
Antwoord op  Black Panther

Ja, dat onlyfans platform is een abonnement dus mensen die jou volgen daarop betalen maandelijks rond de €10-€20…als je dan 4000 volgers daarop hebt. Reken maar uit.

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:01
Antwoord op  Snorlax

heel slim toch wordt rr rijk mij hoe meer sexy hoe beter dat is vrijheid of ga je liever voor de islampersonen die ons land kapot maken ps afasie is een engerd deze zwartman

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 22:59
Antwoord op  Peter

waar vrij heid hij vermoord niemand laat een islam figuur zich aantrekken voor de kamera durven ze niet ze blazen liever mensen op haatzaaien kijk naar wilders hoe hij leefd onder bedreigingen ik zou zeggen trek je af voor de kamera en wordt stinkend rijk dan ben je slim bezig mensen zijn jaloers op je je bent een mooie slimme jongen mijn zegen heb je

Gast
Jan
januari 8, 2021 11:30

We zijn tegenwoordig wel heel erg preuts geworden laat iedereen zijn gang gaan hij doet er niemand kwaad mee. En je moet je abonneren dus het is niet zo maar door iedereen te zien.
Ik heb wel de indruk dat degenen die hier zo over vallen, maar wat nieuwsgierig zijn!

Gast
dank
januari 8, 2021 11:24

Zegt de man die in witte tanga en met laarzen aan, een commercial deed.

Gast
Rtd
januari 8, 2021 11:18

Nou MC…. dat Ferry een cariere switch maakt, heeft nogal indruk op jullie gemaakt!!! Jongens jongens toch!!

Gast
Marq
januari 8, 2021 11:17

Pfff…. we weten het nu wel. laat die zwakzinnige nou maar met rust, voordat ie door alle ophef weer gaat snuiven.

Gast
Abraham
januari 8, 2021 11:03

RTL maakt ex collega verder zwart.

Gast
LLRV
januari 8, 2021 12:11
Antwoord op  Abraham

Oh, oh! Dat is niet policor.

Gast
2021
januari 8, 2021 10:54

Waar maken jullie jezelf allemaal druk om, dat moet hij toch zelf weten, het is zijn eigen leven….Hoe zou je het vinden als alle mensen zich met JOU LEVEN gaan bemoeien.

Gast
Jack
januari 8, 2021 12:07
Antwoord op  2021

JOUW*

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:04
Antwoord op  2021

Heb het liever over de akwasie man die een journalist bedreigd met ik weet jouw te vinden in een interview dit is een enge man geestelijk gestoord hij isceen gevaar voor ons land een ghanaman wat een eng nek

Gast
Ferry Doedens
januari 8, 2021 10:49

Allen……Gaan we nou weer beginnen met dat gezeik over mij?Ga gewoon aan het werk,ga je tijd nuttig besteden en laat mij lekker de douche volblaffen

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:04
Antwoord op  Ferry Doedens

schat je hebt gelijk wordt stinkend rijk ik gun je het

Gast
ben
januari 8, 2021 10:35

Koketteerde van Erven Dorens niet ook met zijn weelderige volle borsthaar????

Gast
Blanke homo
januari 8, 2021 11:25
Antwoord op  ben

Die reclame in witte (type “Francisco van Jole”) onderbroek van van Erven Dorens krijg ik helaas ook niet meer van mijn netvlies gebrand. Wat treurig en hypocriet allemaal van moralistisch Hilversum.

Gast
Bernadette van Amerongen
januari 8, 2021 10:29

Effe geen Ferry Doedens aub.
Alles is al gezegd over dit onderwerp.

Gast
Frederik
januari 8, 2021 10:24

Klikt Ferry Doedens nou zó goed dat het elke dag over hem gaat?

Gast
Lucky
januari 8, 2021 10:37
Antwoord op  Frederik

Waarschijnlijk wel, maar zijn doedelzak is 1 grote teleurstelling, niks aantrekkelijks aan

Gast
Kevin pikhoofd
januari 8, 2021 10:21

Who cares man, laat die ferry lekker

Gast
W van Dungen
januari 8, 2021 10:24
Antwoord op  Kevin pikhoofd

Doedens is een hufter

Gast
Zucht 2
januari 8, 2021 10:20

Sorry beau maar dit is je grootste nachtmerrie. Flop flop

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen