Youp van ’t Hek: ‘Arie Boomsma is een ontzettende nicht’

Youp van ’t Hek is nog steeds niet klaar met Arie Boomsma. De cabaretier vindt dat de tv-persoonlijkheid ‘een ontzettende nicht’ is. Dat laat hij dit weekend weten in Volkskrant Magazine.

Youp van 't Hek en Arie Boomsma Foto: Bob Bronshoff, RTL

Er is dit weekend veel verontwaardiging over het feit dat Youp van ’t Hek niet wil stoppen met het maken van ‘nichtengrappen‘, maar als Arie Boomsma het lijdend voorwerp is zal menigeen graag een oogje dichtknijpen. De fitnessgoeroe en tv-dominee blijft maar onder vuur liggen van de cabaretier.

‘Een ontzettende homo’

Sara Berkeljon, sterjournaliste van de Volkskrant, zaagt Youp tijdens hun interview behoorlijk door over zijn boomerachtige taalgebruik. “Ander voorbeeld. Je omschreef Arie Boomsma in het verleden als ‘een ontzettende homo’, die duidelijk nog in de kast zit”, legt ze hem bijvoorbeeld voor.

Youp daarop: “Dat denk ik namelijk, dat dat zo is.”

Belachelijk maken

Ongepast, vindt Sara het: “Al was het zo. Waarom is dat de manier om hem belachelijk te maken?”

Youp vervolgens: “Ik maak hem niet belachelijk, maar die man gaat met een camera naar ouders om te filmen hoe een kind uit de kast komt. Daar kijk ik met scepsis naar. Het is gewoon zelf een homo, man, zeg ik dan, als grap. Het gaat mij om hoe hij zich presenteert. Als een ontzettende nicht, vind ik, met zijn zalvende jezustoontje.”

We moeten dat allemaal niet te serieus nemen, vindt Youp. “Mag ik me daar niet vrolijk om maken? Jij maakt het veel zwaarder dan ik het bedoel, en dat is precies de botsing.”

‘Jezus, wat deugt-ie’

Eigenlijk ergert Youp zich al jaren een versuffing aan Arie. Net als veel kijkers vindt de cabaretier het toontje waarmee Arie de kijkers van bijvoorbeeld RTL Boulevard tegemoet treedt verschrikkelijk irritant. Zijn ergernis nam een sprongetje toen Arie deze zomer opriep tot een adverteerdersboycot van Veronica Inside.

Arie is volgens Youp het typisch voorbeeld van een ‘gutmensch’. “Arie deugt. Aan alle kanten deugt-ie. Jezus Christus wat deugt onze Arie. Hij is de opperbevelhebber van het almaar uitdijende gutmenschenbataljon”, bitchte hij deze zomer in zijn column.

Het grote Volkskrant-interview met Youp van ’t Hek kunt u lezen via Blendle of op de Volkskrant-site.

130 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Joke
december 8, 2020 10:04

Toch merkwaardig dat die mensen die zeggen dat ze van New York houden of van LHBTI+ mensen dat die zo afgelegen gaan wonen.Ver weg van alles wat ze zo mooi zeggen te vinden.

Gast
Esther Tetelepta
december 7, 2020 13:32

Lieve mensen wij kennen BN alleen via de tv en bladen…we kennen ze niet persoonlijk.dus in feite kun je niets over hun zeggen…want wij kennen hun niet persoonlijk…en tegelijk scheldt partijen …dat noem ik pas triest…mensen uitschelden terwijl wij ze niet eens kennen. Stel als er mensen die jullie uitschelden voor alles en nog wat…dan denken jullie toch ook…jeeh wat kennen ze ons dat ze zo over mij praten…

De wereld is al ellendig genoeg laten we liefdevol en met respect met mekaar omgaan. Groeten van Esther Tetelepta…en ondanks heel veel ellende vanwege Corona toch fijne en gezellige dagen toegewenst en een.voorspoedig 2021…voor iedereen… zwart/ blank/ lelijk/ mooi/ vet/mager/ oud / jong!!!!! IEDEREEN ❣

Gast
Ruud Steunassen
december 7, 2020 16:06
Antwoord op  Esther Tetelepta

Geweldig positieve bijdrage. Bedankt Esther Tetelepta en van hetzelfde.

Gast
KeesJan
december 9, 2020 13:09
Antwoord op  Esther Tetelepta

Valt wel mee toch? In feite zegt de cabaretier niks ergs. Weet niet waar ze met zijn allen mee zitten. Wel heul veel taal- en schrijffouten in je tekst Esther…

Gast
IngridHenk
december 7, 2020 12:52

Youp, je hoeft niet zo te provoceren ten koste van anderen (naar aanpak van Derksen) om zo je nieuwe show te promoten. Een beetje sneu.

Gast
Jop Hoogenboom
december 7, 2020 11:13

De grootste gedegenereerde klootzak, die het woord kanker, bijna dagelijks in zijn vocabulaire heeft staan moet zich kapot schamen. En wanneer doet hij dat nu eindelijk eens.

Gast
Hans hermens
december 7, 2020 12:04
Antwoord op  Jop Hoogenboom

Hopelijk nooit

Gast
Luister
december 7, 2020 09:18

Youp durft te zeggen wat de meeste mensen denken!

Gast
Ronald
december 7, 2020 08:45

Youp is TOP!

Gast
Jop Hoogenboom
december 7, 2020 11:19
Antwoord op  Ronald

Als je deze mening hebt ben je rijp voor een psychiater.

Gast
Woordkunstenaar
december 7, 2020 15:18
Antwoord op  Jop Hoogenboom

Wat een zelfkennis!

Gast
Tracy
december 7, 2020 07:44

En Yoep van t hek is een lafaard wel over homo’s maar durf
niks meer te zeggen over de islam of Turken en Marokkanen
dan ben j pas hypocriet een ander verwijten maken

Gast
Kevin kotskop
december 7, 2020 07:00

Youp vind ik een verzuurde ouwe zeikerd die alles kut vindt en arie vind ik een deugfacist.

Gast
Bratis Lava
december 6, 2020 22:59

Als Youppie een grap over moslims wil maken, wordt ie gelijk badend in het zweet wakker van zn nachtmerrie. Gele Kanarie Youppie?

Gast
Klaas
december 6, 2020 22:45

Youp ergert zich aan aan alles en iedereen!!! Een verschrikkelijke en tegelijk een hoogst ontwikkelde NARCIST!!! en….??? . HET ALLERERGSTE IS DAT MEN ZEGT DAT IK OOK NOG OP HEM LIJK !!!

Gast
Woordkunstenaar
december 7, 2020 15:19
Antwoord op  Klaas

Van alle eigenschappen van Youp is zijn uiterlijk toch wel het minst benijdenswaardig

Gast
De kapper van Herman
december 7, 2020 16:15
Antwoord op  Klaas

Maar het leuke aan Youp is, dat hij aan zijn ergernis een humoristische draai weet te geven.
Lijkt u op hem vanwege die brede scheiding?
Als u het haar opzij lang houdt, dan lijkt u op Herman van Veen. Dat compenseert het weer.

Gast
Piet
december 6, 2020 21:34

Ari pisnicht! Youp ga door!!

Gast
Marry Hens
december 6, 2020 20:46

Heb Arie jaren geleden ontmoet in een toeristenbus in Egypte, hij was onderweg naar zijn broer. Bleek een geweldig leuke man zonder sterallures en heeft de gave om te luisteren. Een karakter veranderd niet. Arie deugt echt!

Gast
Woordkunstenaar
december 7, 2020 15:19
Antwoord op  Marry Hens

Dat zegt ie toch ook?

Gast
Jan
december 7, 2020 16:19
Antwoord op  Marry Hens

Ik geloof u onmiddellijk. mediacourant is een website waar mensen lekker jennen en schelden.
Als ze er maar niet teveel zelf in gaan geloven, hoop ik dan maar.

Gast
Janneke
december 6, 2020 19:50

Enge achterbakse oude l u l met dat maffe mislukte getransplanteerde haar in zijn lelijke rot kop is niet alleen een griezel, het is een homo en een smerige NSB-er.

Gast
Jip
december 6, 2020 21:21
Antwoord op  Janneke

Janneke.
Ik denk niet dat Arie van de NSb is.
Misschien wel van de Arische knapen verders..

Gast
Indringende vragen steller
december 7, 2020 16:22
Antwoord op  Janneke

Ben jij vroeger vaak gepest?

Gast
Frans
december 6, 2020 19:20

Natuurlijk heeft Youp gelijk. Irritante nicht die Arie bombarie

Gast
anoniem
december 6, 2020 19:18

Blijkbaar heeft meneer van’t Hek nog niet door dat beschaafd rechts weer in opmars is.. :-)

Gast
Simon
december 6, 2020 18:09

Volgens mij is Youp transseksueel. Boeie !

Gast
Westerneng
december 6, 2020 17:16

Joep heeft helemaal gelijk arie is een ENORME PISNICHT,🤣🤣🤣en een hele ENGE ook🤮🤮🤮

Gast
theemuts
december 6, 2020 16:53

Je bent pas stoer als je ook een grap over een moslim durft te maken, Youp.
Maar zoals je aangeeft, durf je dat niet.
Wie is hier nou de nicht.

Gast
saperdeflap
december 6, 2020 15:50

Daar komt narcist Arie Boomsma, de reus met lemen voeten aan, moreel hoog te Paard zal hij de domme bange tokkies vertellen of ze wel of niet deugen want Arie hanteert hoge ethische en morele standaarden en heeft de wijsheid in pacht.

Arie is een ijdele narcistische homoseksuele man? die geen kritiek of spot duldt want hij vindt zichzelf geweldig. Arie Boomsma ziet zichzelf als een ‘persona grandiosa’, de uiterlijke persoon zoals hij er graag uit wil zien. Het lijkt dat Arie een andere kant van zijn persoon, zijn schaduw, die er wel eens minder fraai uit zou kunnen zien, krampachtig probeert te bedekken

Gast
Eric
december 6, 2020 14:52

Youp zegt wat hij vindt met naam en toenaam. Alle schreeuwers hier durven hun gezicht, naam en toenaam niet te laten zien. Wie is dan de held en wie is dan de loser? Te simpel dit.

Gast
Frans.D
december 6, 2020 16:36
Antwoord op  Eric

Eric wie?

Gast
Reclame
december 10, 2020 16:04
Antwoord op  Frans.D

😂

Gast
Eric
december 6, 2020 14:49

Eric

Gast
Tv Junkie XL
december 6, 2020 14:47

Al maakt t niet uit als het zo is, maar denk dat Youp wel gelijk heeft. Mijn gaydar is al paar keer doorgeslagen bij het zien van bepaalde trekjes van Arie. Niemand bij Boulevard durft er iets over te zeggen om zijn gezin niet te kwetsen.

Gast
Paul
december 6, 2020 14:50
Antwoord op  Tv Junkie XL

Hij heeft mij een keer proberen te versieren in de Rise in de Reguliersdwars op 2 hoog bij de toiletten. 2011, of 2012. Zomer.

Gast
Dibbes
december 6, 2020 15:33
Antwoord op  Paul

Geprobeerd, zeg je. Je kon hem weerstaan? Of ging plotseling het licht aan?

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Dibbes
Gast
anonymousje
december 6, 2020 16:57
Antwoord op  Paul

Was het zeker erg donker

Gast
A. B
december 6, 2020 18:58
Antwoord op  Paul

Hoe kan hier 9 keer een plus staan ? Is dit die negen ook overkomen met Arie ? Of waren ze er alle 9 bij ?

Gast
Ali
december 7, 2020 10:57
Antwoord op  A. B

Aziz Bouazi jij was er toch ook bij? Of mag Allah dat niet weten ?

Gast
anonymousje
december 6, 2020 16:57
Antwoord op  Tv Junkie XL

Is bij zijn vrouw bekend, Arie is bi-seksueel.
Zijn vrouw vind het ook prma dat hij het af en toe met mannen doet
En als zijn vrouw het goed vind dat hij het af en toe met een man doet wie zijn wij dan om hier schande van te spreken.

Gast
Nieuwe Revu
december 6, 2020 21:27
Antwoord op  anonymousje

Het lijkt mij tamelijk storend voor zijn vrouw om ineens te merken dat ze chlamydia heeft opgelopen vanwege één van de uitspattingen van haar man.

Of dat hij er met één niesbui voor zorgt dat het bed weer eens verschoond moet worden omdat zijn sluitspier stuk is.

En wat doet Arie als ie bevlogen door wellust een knaap met hepatitis wil pijpen? Denk je dat zij dan tien dagen lang zovirax op haar bek gaat smeren om die kloppende brandende jeuk in te tonen?

Ben nu wel benieuwd geworden.
Heb je haar gevraagd hoe ze daar mee omgaat?

Gast
Suus
december 6, 2020 22:32
Antwoord op  Nieuwe Revu

Misschien doet de vrouw van Arie dan hetzelfde als jouw vrouw.

Gast
Zwarte Piet
december 6, 2020 22:13
Antwoord op  anonymousje

Wie weet hebben ze wel een trio? ze doen hun best maar tegenwoordig kan alles,dat hij niet deugd en glad is klopt en vind hem ook een oude pisnicht en als ie kan verlinkt ie je vreet van alle walletjes mee .

Gast
Lucky
december 6, 2020 14:43

Lucky

Gast
Lucky
december 6, 2020 14:50
Antwoord op  Lucky

Arie Boomsma is een goeie kerel niet bevooroordeeld gewoon lekker zichzelf. Hij gaat niet met de stroming mee hij heeft altijd zijn eigen mening en daardoor is hij het mikpunt geworden van verlopen cabaretiers zoals youp de gek. En hij heeft nog een aantal sportscholen waar alleen hiphop muziek gedraaid wordt top kerel die arie !! Arie for president !!!!

Gast
Woordkunstenaar
december 6, 2020 15:38
Antwoord op  Lucky

Dat laatste zou hij wel willen idd, de media-populist. Een echte mening heeft hij nooit gehad.

Gast
Femke.
december 6, 2020 16:14
Antwoord op  Lucky

Arie wordt de Nachtburgemeester van Amsterdam tijdens de Gay parade.

Gast
document
december 6, 2020 14:07

Arie is een rat. Omdat er maar een beperkt aantal draaidagen is, moet die kinderen met een deadline uit de kast komen. Voorts worden de te nemen hordes gechanteerd. Niet voor de camera komen is homofoob of niet trots op je kind. Verplicht aan het Arie-circus meedoen.

Gast
Petra
december 6, 2020 13:35

Wel een beetje blijven relativeren mensen.
Die Arie is niet zomaar een nicht het is een achterbakse nicht die voor het oog van de wereld in de camera opkomt voor de zg. zwakkeren zoals hij het noemt, maar ondertussen onder het mom van een politiek correct jasje de nazaat van een slavenhandelaar verdedigt en tegelijkertijd ons Hollandse gedachtegoed verkwanseld en afserveert waarbij hij zich vervreemd van de samenleving om aansluiting te zoeken bij een rellende en ruzie zoekende minderheid.
Door de jaren heen hebben we gezien dat hij dramatisch veel problemen heeft met uit de kast komen, gehinderd door zijn geloof in een imaginaire hogere macht, vals fatsoen en groepsdruk, van arren moede maar getrouwd met een vrouw en ondertussen de heren in de rozentuin blijven ontmoeten en toenadering zoeken in de sauna.
Wat weet Youp dat wij niet weten, dat wordt op oudejaarsdag wel duidelijk. Een gegeven blijft dat een verrader als Arie Boomsma zichzelf heel hoog in de boom heeft gehesen en hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Mand.

Gast
Jan met de korte achternaam
december 6, 2020 13:22

Zo joep en nu een paar grappen over moslims komaan je durft het wel toch ik als grootste fan van jou laat mij niet in de steek

Gast
Dorine
december 6, 2020 13:19

En nu Youp…? Lucht het op?

.

Gast
Ttt
december 6, 2020 13:17

Als Youp een echte vent was maakt hij een keer een grap over moslims. Je moet toch echt iedereen kunnen beledigen volgens links Nederland? Gebruik dat recht dan ook.

Oh, en Youp is een dik, kalend, goor, heterofiel oud mannetje. Nu blij?

Gast
Jusuf el A
december 6, 2020 14:19
Antwoord op  Ttt

Weet jij nog goede grap over Mohammed?
Jij kan ook een schuine grap op zoeken namen veranderen in Mohammed. Niet zo moeilijk. Doe eens.

Gast
Gerda
december 6, 2020 13:16

Ja Arie en Youp liggen elkaar meer, dan men zou vermoeden.. Beiden grootheidswaanzinnige engerds.. Arie vind zichzelf: knap, deugzaam, sportief en vooral een voorvechter voor minderheden.. En Youp, daarover kunnen we kort zijn. Als je als cabaretier denkt dat de regering, burgemeester hem een uitzonderingspositie zou toebedelen wat betreft de Oudejaarsconference.. Want Youp is belangrijker dan al die andere artiesten.. Dan doet Youp niet onder voor Arie..

Gast
Youp is een held
december 6, 2020 15:02
Antwoord op  Gerda

U hebt gelijk. Youp is belangrijker, want YOUP GELOOFT IN HET LEVEN. Hij durft in een grote zaal voor een grote menigte te staan, terwijl hij nogmaals corona kan krijgen. Daar moet je lef voor hebben. Of zou je het genuanceerder kunnen zien? Youp weet wat u niet weet en wat ik ook niet mag weten, hoe dat voelt zo’n BESMETTING en dat de meeste mensen, die aan corona sterven ook aan een zware griep waren gestorven. Alles in het leven is een gok.
Hoeveel sigaretten gaan er in een pakje? Elke sigaret is een gok.

Gast
Peter Oudshoorn
december 6, 2020 12:57

Youp is inmiddels z’n eigen Buckler lul.

Gast
Westmalle Tripel
december 6, 2020 15:14
Antwoord op  Peter Oudshoorn

Ben je nog steeds zo boos over het tackelen van je favoriete biertje?

Gast
Viola
december 6, 2020 12:42

Wat is Youp toch een triest figuur dat hij -kennelijk-alleen dénkt te kunnen scoren over de rug van anderen. Altijd maar weer kwetsende taal over homo of christen of dikke mensen of politici of wie dan ook. Je zou verwachten dat ie wat milder was geworden nadat hij zelf flink ziek is geweest. Maar nee hoor, ram maar door met anderen uit te schelden te discrimineren of belachelijk te maken. Wat een vreselijke wereld etaleren die cabaretiers toch. Hulde aan hen die altijd respectvol zijn, dat kan namelijk ook! Hij zit hiermee in hetzelfde hoekje als mensen die anderen lekker pesten en we weten inmiddels hoeveel schade dat slachtoffers kan geven, tot zelfmoord toe. Trots op jezelf?

Gast
Ronald
december 6, 2020 12:55
Antwoord op  Viola

Youp is een grote eindbaas!
Youp van ’t Hek, altijd +1

Gast
Vervelio
december 6, 2020 13:47
Antwoord op  Ronald

Youp is een lul.
En mensen die Youp een eindbaas vinden, zijn dat ook.

Gast
Ronald
december 6, 2020 14:01
Antwoord op  Vervelio

Iedereen een eindbaas!
Ook jij Vervelio

Gast
Justin Fidelio
december 6, 2020 15:36
Antwoord op  Vervelio

Teveel pepernoten gegeten?

Gast
Eindslaafje
december 6, 2020 15:29
Antwoord op  Ronald

Lang leve Youp! Lang leve Ronald!

Gast
Horeca kapot dissen
december 6, 2020 15:28
Antwoord op  Viola

Pesten tot zelfmoord aan toe? Youp is tenminste heel duidelijk in zijn “pesten”.
Dat kun je van Rutte, De Jonge en Van Dissel niet zeggen.
Die verschuilen zich laf achter corona om de horeca en de kleine middenstand kapot te dissen, zodat we met z’n allen onze activiteiten naar het internet moeten verhuizen en zo nog controleerbaarder worden. De kapotgemaakte kleintjes worden opgeslokt door de groten. Daar doet Rutte het voor. Hij is er niet voor de kiezer maar voor het grote geld.
Hoeveel middenstanders hebben al zelfmoord gepleegd?

Gast
Vervelio
december 6, 2020 12:25

5. Youp is een bange poepert.

Gast
Vervelio
december 6, 2020 12:24

4. Youp is een bange poepert.

Gast
Rocko
december 6, 2020 13:11
Antwoord op  Vervelio

Hey vervelio in mis jouw commentaar ongeveer 3000 x maar dat is dan wel veel werk, snap ik. Nou een fijne nutteloze zondag verder.

Gast
Vervelio
december 6, 2020 13:49
Antwoord op  Rocko

Rocko is een bange poepert (5x).

Gast
Vervelio
december 6, 2020 12:24

3. Youp is een bange poepert.

Gast
Vervelio
december 6, 2020 12:24

2. Youp is een bange poepert.

Gast
Vervelio
december 6, 2020 12:23

Youp is een bange poepert.

Gast
Justin Fidelio
december 6, 2020 15:39
Antwoord op  Vervelio

Beetje het niveau van reaguurder Yvonne, die van het dwangbuis.

Gast
Manus van Alles
december 6, 2020 12:20

Wat een ontstellende lafbek is die Youp van ‘t Hek toch. Grappen over moslims durft deze kwezel niet te maken. Maar homo’s verbaal in elkaar rammen, nou laat dat maar aan Youpie over.

Mag ik een teiltje?

Gast
Westmalle Tripel
december 6, 2020 15:42
Antwoord op  Manus van Alles

Van mij krijg je geen teiltje. Had je maar niet alle Buckler die er nog was, op moeten kopen en achter elkaar opzuipen.

Gast
Rinus
december 6, 2020 12:13

Youp maakt iedereen belachelijk , vind ik prima , maar een grap over Moslims durft hij niet te maken dat links stuk ongerief !

Gast
Woordkunstenaar
december 6, 2020 15:34
Antwoord op  Rinus

En dat is heel erg belangrijk, omdat?

Gast
Kuttien Vaginale-Schimmel
december 6, 2020 11:58

Ik vind het wel raar dat Youp zichzelf als ouwe lul ziet , terwijl dat toch meer met mentaliteit als leeftijd te maken heeft .

Gast
Woordkunstenaar
december 6, 2020 15:34

Ik heb de leeftijd van mentaliteit nog niet bereikt.

Gast
Jan
december 6, 2020 15:43

Youp houdt ook wel van een beetje zelfspot.

Gast
Antonio
december 6, 2020 11:35

Met de bedenkelijke reputatie van Arie Boomsma is van alles mis.
Arie dweept met de Bijbel en is zelf de grootste farizeeër. Terwijl iedereen moet deugen knijpt hijzelf de katjes in het donker
Waarom zou Youp daar geen grapjes over mogen maken?

Gast
Rob de Knijp
december 6, 2020 15:52
Antwoord op  Antonio

Eens in den beginne, was het donker en was ik in het bezit van een knijpkat.
Ik heb het voorwerp helaas niet lang in het donker kunnen beknijpen, want het ding ontspoorde reeds na enkele knepen.
“Zet een kaars bij je raam vannacht” is een nuttig advies voor degenen, die overwegen de katjes in het donker te knijpen.

Gast
Jaapww
december 6, 2020 11:22

Youp heeft een grote mensenkennis.

Gast
Kuttien Vaginale-Schimmel
december 6, 2020 11:09

Boomsma heeft een hoog Sjors en Sjimmie gehalte .

Gast
Tineke S.
december 6, 2020 12:06

Boomsma is een gereformeerde zijden sok.
Een ware hypocriet, zelfs de kerk is hem beu.

Gast
Sam Beesie
december 6, 2020 15:57

Boomsma is dat niet die van Sportschool De Kannibaal?

Gast
John
december 6, 2020 11:05

Het heeft er toch een paar keer er op geleken dat we van deze tweederangs
cabaretier af zou de zijn,Youp is een zeer zielig bangepoeperd een lafaard,een l.l zonder buckler,sterf voor 31 december aub.✝️

Gast
Jaapww
december 6, 2020 11:23
Antwoord op  John

U bent niet zijn tekstschrijver zie ik, u mist net DAT

Gast
Pimm
december 6, 2020 11:36
Antwoord op  John

Het barst van de stijlfouten, da’s ook een slecht begin

Gast
Koen
december 6, 2020 10:57

Youp is aan lafaard eerste klas, wel achter nichten aan gaan maar geen grappen over moslims durven maken, flikker op Youp met je links deugen, komiek onwaardig LAFAARD!

Gast
Wiek Molenaar
december 6, 2020 10:59
Antwoord op  Koen

Heel goed gesproken!!

Gast
fikkie
december 6, 2020 11:13
Antwoord op  Wiek Molenaar

Noem mij een cabaretier die dat wel doet en ook durft en dan heb ik het niet over Hans Teeuwen want die is klip en klaar, als enige.

Gast
Don Quichot
december 6, 2020 19:36
Antwoord op  Wiek Molenaar

Als ik zeg dat jij een Molenaars pannenkoek bent, ben je dan ook in je wiek geschoten?

Gast
Jaapww
december 6, 2020 11:26
Antwoord op  Koen

Helaas durft niemand dat dus ik denk dat de moslims in Nederland de terroristen dankbaar zijn en in stilte ze zien als helden en strijders voor goede zaak.

Gast
Koen
december 6, 2020 13:26
Antwoord op  Jaapww

humor is altijd het eerste wat valt, daarna de mensenrechten. Dit mag je dus nooit toelaten in een westerse vrije samenleving, als je dat doet dan geef je het op en ben je geen knip voor de neus waard.

Gast
De Covid Kijkbuis
december 6, 2020 13:28
Antwoord op  Koen

Gelukkig hebben we in Nederland ene Koen. HELD als hij is zal hij nu, met volledige naamsvermelding een grap over moslims maken. Bij aanmoediging van jullie kant volgen er ongetwijfeld meer. Ja toch Koen?

Gast
Koen
december 6, 2020 15:18
Antwoord op  De Covid Kijkbuis

nee jouw ouders hebben je De Covid Kijkbuis genoemd, oelewapper.

maar goed hoe noem je de serie die over de liefdeslevens van moslims gaat ?
The Love Goat

flauw he, maar goed ik ben dan ook geen cabaretier.

Oja en ik heet Koen Vanderals en woon in Diever, ik ben niet bang voor wie dan ook.

Gast
Hassanli al Allemeda
december 6, 2020 15:46
Antwoord op  Koen

Grappige grap.
Wust jij dat die moslims het condoom hebben uitgevonden rond het jaar 1300?
Dat was namelijk gemaakt van de endeldarm van een geit.
Ze hebben dat zo ongeveer 500 jaar lang gebruikt als geboortebeperking totdat er een slimmerik kwam die de rest van die geit eromheen weghaalde.

Gast
Koen
december 6, 2020 16:02

lol, en zo waar als een geit uh koe

Gast
Liegen, een beroep zoals kwakzalver
december 6, 2020 19:40
Antwoord op  De Covid Kijkbuis

Als Koen op jouw voorstel ingaat en sneuvelt door moslim hand, dan zal hij vast en zeker genoteerd worden als Covid dode en dat is niet zo heldhaftig.
Daar wil Koen niet mee in de kijkert komen.

Gast
Woordkunstenaar
december 6, 2020 15:36
Antwoord op  Koen

Het is idd niet lief tegenover nichten om ze met Arie Boomsma te vergelijken.

Gast
Koene Ridder
december 6, 2020 19:33
Antwoord op  Koen

Moslims gaan ook achter hun nichten aan, maar dat durf jij natuurlijk niet tegen ze te zeggen, hè Koen?

Gast
Harry:-D
december 6, 2020 10:55

Laten we wel wezen

Arie Makelovenotbombarie hangt ook
wel héél erg de vleesgeworden goed-
heid uit. En de judasachtige wijze
waarop hij huiliehuiliënd samen met
een aantal discipelen de adverteer-
ders van Veronica Inside heeft be-
naderd verdient ook bepaald geen
schoonheidsprijs. En dat hij overal
met zijn uitgestreken smoelwerk
en zalvende woorden het Arieïsme
predikt maakt hem eerder hoogst
irritant/meelijwekkend dan geloof-
waardig onder het weldenkend deel
der natie. Vandaar dat ik tot de con-
clusie ben gekomen dat Arie B. nog
veel moet leren. En ik in dit geval
liever van ‘leernicht’ zou spreken…

Gast
Virgil Binksms
december 6, 2020 11:58
Antwoord op  Harry:-D

Arie wil het allerliefste met zijn zuignap op de paal van een sportieve jonge knul zitten.
Hij is zelf alweer de vijftig gepasseerd dus de jaartjes gaan tellen en hij doet moeite om nog mee te kunnen komen.

Gast
Sandertje Schimmelpenninck
december 6, 2020 10:53

Ik denk inderdaad ook dat hij Willem-Alexander lekkerder vindt dan Alexia… Ik niet hoor, maar die mening is al bekend uit mijn schandaal-podcast.

Gast
Karbonade
december 6, 2020 10:53

Arie Boomsma gedraagt zich altijd alsof hij een topsporter is die Olympische medailles heeft behaald of internationale atletiekrecords heeft gevestigd.
Niets van dit alles.
Arie is gewoon een ijdele kwast die dol is op zijn eigen afgetrainde lijf gekweekt in zijn eigen sportschooltje. Iedere ochtend weer wordt hij verliefd op wat hij ziet in de spiegel.

Gast
Carolien
december 6, 2020 11:59
Antwoord op  Karbonade

Arie z’n fleshlight is een dildo.

Gast
Bart
december 6, 2020 10:52

Helemaal een met Youp! Arie wil zo graag deugen en zo overkomen maar als het echt op aan komt dan deugt hij juist niet. Dat is het foute van mensen zoals Arie. Het is gemaakt en je prikt er zo doorheen. Boulevard stop met deze man!

Gast
Koen
december 6, 2020 10:58
Antwoord op  Bart

Youp wil ook deugen, durft alleen mensen aan te pakken waarvan hij niks te vrezen heeft, Youp is een lafaard!

Gast
Erno-BE
december 6, 2020 10:49

Weer leuke treinvideo van Julien op youtubes. Kijken!

Gast
Ronald
december 6, 2020 10:45

Als homoseksueel keur ik Youp goed. Hoef geen deugende hetero’s die t zogenaamd voor ons opnemen, heb liever dat ze tijd en energie besteden aan mocros die homos op straat lastig vallen of discriminerende religieuze instellingen, scholen etc.

Gast
ger
december 6, 2020 10:57
Antwoord op  Ronald

ik idem homo vind Youp helemaal geweldig.

Gast
fikkie
december 6, 2020 11:15
Antwoord op  ger

Ik vind Youp ook geweldig en in essentie heeft hij ook een bloedhekel aan jank moslims, maar het zou een keer goed zijn om dat ook als cabaretier een keer uit te dragen en dat durft hij niet, denk ik.

Gast
Koen
december 6, 2020 10:58
Antwoord op  Ronald

Youp is ook een deuger

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen