Manager OG3NE woest op RTL Boulevard, showrubriek buigt

Na hun gezellige optreden in de talkshow van Beau op vrijdagavond, kreeg OG3NE de ochtend erna een hoop drek over zich heen van RTL Boulevard. Hun manager was er niet blij mee en trok aan de bel bij de showrubriek.

OG3NE © Beau

OG3NE zong in de aflevering van Beau, net als onder meer Jaap Reesema, een liedje uit de Top 2000. In hun geval ging het om het beroemde Bohemian Rhapsody. De dames van OG3NE staan erom bekend dat ze heel erg mooi meerstemmig kunnen zingen en dat lieten ze dan ook horen in de talkshow van Beau van Erven Dorens.

Twitter

Als gevoelige BN’er moet je na afloop van een tv-uitzending eigenlijk nooit op Twitter kijken: naast positieve reacties, staan er immers ook altijd een heleboel negatieve reacties op. Sterren die social media ontwijken, kampen nu echter ook met een nieuwe plaag: reguliere media die hun berichtgeving baseren op de reacties op social media.

Sommige showbizzmedia pakken werkelijk iedere ochtend uit met voorspelbare artikelen over negatieve reacties op een tv-uitzending. Het lijkt wel of er een conceptartikel klaarstaat met de kop ‘Veel kritiek op ‘persoon X’ in ‘programma A’’, en dat die ’s ochtends alleen nog hoeft te worden ingevuld. Daaronder volgt dan een verzameling tweets.

‘Kritiek op OG3NE’

Ook OG3NE was de klos. RTL Boulevard kwam zaterdag met de kop ‘OG3NE-zusjes slaan plank mis met optreden talkshow Beau’. “De uitvoering van de zusjes verdient volgens kijkers op Twitter in ieder geval géén plek in de lijst der lijsten”, bitchte Boulevard in de inleiding.

En: “Ook OG3NE was present, maar die hadden volgens Twitter beter thuis kunnen blijven…”

RTL Boulevard baseerde zijn berichtgeving op een aantal negatieve tweets, maar als er tegenover die negatieve reacties ook een hoop positieve reacties staan, dan is de showrubriek natuurlijk behoorlijk sturend met zijn berichtgeving.

OG3NE boos

Benno de Leeuw, manager van OG3NE, sprak RTL Boulevard erop aan. “Waarom zo negatief? Iedereen mag een mening hebben, begrijp me goed, maar onjuistheden opsommen is je reinste sensatiejournalistiek. Koppen als ’OG3NE slaat de plank volledig mis’ slaan werkelijk nergens op”, vertelt hij, meldt De Telegraaf.

Het is een bewuste keuze van RTL Boulevard om de opinie een kant op te sturen, meent Benno. “De journalisten hadden ook mega-veel prachtige reacties erin kunnen zetten, die waren er namelijk VOLOP en in overvloed. Je kunt als kok ook niet naar alle monden koken maar benader de zaken nu eens positief.”

Boulevard buigt

RTL Boulevard buigt voor de kritiek van OG3NE. De showrubriek heeft het artikel inmiddels van de website verwijderd (hier in cache). “Waarvoor dank!”, zegt Benno. “Kost me wel weer mijn zaterdag.”

Hopelijk heeft Benno op deze zondag ook nog wat tijd over, want Shownieuws heeft eveneens een leuke kop in petto. ‘Veel kritiek op OG3NE-zusjes na optreden’, is te lezen op de showbizzsite.

Het optreden van OG3NE bij Beau kunt u bekijken op de RTL-site.

113 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Turfy
december 9, 2020 10:25

RTL4 schaart zich als mainstream media steeds meer achter de kwaliteit van de televaag. Steeds meer scoren met nieuwskoppen die dan op de site bekeken moeten worden. Het lijkt wel klickbait zoals het zich momenteel gedraagt. Wordt tijd voor een frisse wind!

Gast
Henk
december 8, 2020 05:34

Het zijn sneue mensen van RTL boulevard gruilen in de ellende van een ander. Dat moet je toch niet willen

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Henk
Gast
Ikke
december 7, 2020 11:04

Veel reacties zijn zeker heel A-Sociaal, hou je met iets anders bezig, misschien vrijwilligerswerk in deze periode is zeer welkom. Wel je kritiek voor je houden!

Gast
Ronnie
december 7, 2020 11:03

Het is nou eenmaal leuker voor een showrubriek om negatieve reacties te laten zien, dat willen de kijkers liever zien dan positiviteit. O’gene moet ook gewoon niet te veel aantrekken van een programma als RTL Boulevard, het afvoerputje van de Nederlandse TV, samen met Shownieuws

Gast
Jan Terlouw
december 7, 2020 10:00

Social media is een mislukt experiment dat afgeschaft moet worden.

Gast
Theo
december 7, 2020 08:31

Het zou mooi zijn als de naam : “Social media” is wordt aangepast naar “A-social media”
Ik lees tot mijn spijt voornamelijk asociale berichten daar. Wat jammer dat een deel van de mensheid afglijd naar een niveau waar het scheppen van bagger over iets of iemand anders, hen schijnbaar een gevoel van eigenwaarde geeft. Men beseft daarbij klaarblijkelijk niet dat vaak in een goudmijn geen bagger wordt gedolven. Daarvoor moet je op een andere plek zijn.
Aan al die mensen met gedachten in een negatieve spiraal wil ik graag zeggen: heel veel sterkte. Ik hoop dat er ooit iets is in uw korte leven waar u wel blij van wordt, want ik durf te zeggen: dat voelt best wel lekker.
In elk geval lekkerder dan het naamloos gooien met modder.

Gast
Arie de Jong
december 7, 2020 08:03

Over smaak valt niet te twisten. Het lijkt erop dat Heeeel veel mensen geen smaak meer hebben. Waarschijnlijk de gevolgen van Corona

Gast
Gregor van hees
december 6, 2020 21:35

Waarom al het gezeik wille nederland op kaart zetten met musiek laat die meiden zingen rtl doet zo stupid want het kwam twitter laat ze hun ding doen doet rtl zijne last mekaar in vrede en in hun respct vol roem hoe moeilik is dat

Gast
B.R.
december 7, 2020 18:02
Antwoord op  Gregor van hees

Alexander

Gast
Jaap Aap
december 6, 2020 21:26

Het is een kansloze verkrachting van het nummer. Jullie zijn niet populair, jullie kleden je als een stel sloeries en denken daarmee te scoren.

Stop alle drie gewoon met zingen en ga een nuttige functie vervullen in de zorg ofzo.

Gast
Matthijs
december 6, 2020 23:58
Antwoord op  Jaap Aap

Wat een nare reactie van jou. Ze zijn top.

Gast
saperdeflap
december 7, 2020 10:21
Antwoord op  Matthijs

Niet op reageren! Dit is ook zo’n eeuwige handophouder. Dat lees je met gemak, als je de vuilnis leest van wat hij hier uitbraakt. Hangen graag de ‘altruïst’ uit. Dat is altijd makkelijk, als je nooit iets bereikt heb en altijd je hand op moet houden voor een centje en daarom je gehele leven boos bent op een ieder die het beter heeft. Ze zijn eigenlijk het meest kwaad op zichzelf, omdat ze weten, dat ze de boot gemist hebben en dat het hun eigen schuld is.
Er is een mooi woord voor,en dat is, ‘onrendabele’

Gast
CARMENICUS
december 6, 2020 20:49

IK -een oudmuzikant- wil graag kwijt dat Og3ne gewoon werelds goed zijn. Misschien kunnen Hollanders daar niet tegen.
Ik kom ook het best uit de verf bij close harmonie. En ook heb ik absoluut gehoor.. (is paar keer getest)
Ze zijn Fantastisch!!
Er zijn HELAAS veel mensen die een ander niet de top gunnen. Zo.. zielig.. zo Nederlands ook..
Ik hoop dat deze 3 topmeiden die al heel ver zijn in hun carriere ook de doemdenkers omver blijven blazen.
BLIJF VOORAL ZO GOED BEZIG DAMES!! Zoenen Carmenicusxxx

Gast
Hoeperdepoep
december 6, 2020 23:09
Antwoord op  CARMENICUS

CARMENICUS
december 6, 2020 20:49
“Ik kom ook het best uit de verf bij close harmonie. En ook heb ik absoluut gehoor.. (is paar keer getest)”

Aan de leugendetector met jou, winterschilder. Als je niet eens weet hoe close harmony correct te schrijven, ben je een enorme leugenaar en/of snoever. En het absoluut gehoor waar je over stoeft, daar geloof ik geen ene moer van. Zo te lezen is dit een reactie van een of andere kansloos individu dat zich tot de vriendenschaar van de Volletjes mag rekenen. Triest reaguursel. Mineur dus …

Gast
Riek
december 6, 2020 20:22

Zo kun je de aandacht van het presenteren van Beau afleiden, je praat gewoon negatief over de gasten.

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 19:40

Bohemian Rhapsody door een middelmatig meidengroepje laten zingen? Dat is schandalig…

Gast
Ingrid
december 6, 2020 22:46
Antwoord op  Donald Dumped

Doe normaal.Deze meiden zingen beter dan Queen ooit gedaan heeft, LIVE. En ik heb Queen vaak gehoord LIVE. Vreselijk! Wordt hoog tijd dat ze van de nr. 1 plek worden gestoten. Zat groepen uit de 70’s die betere musici waren dan Queen, LIVE.

Gast
Donald Dumped
december 7, 2020 14:28
Antwoord op  Ingrid

Grapjas. Misschien betere muzikanten maar betere zangers dan Freddie Mercury zijn er bijna niet op het ogenblik.
Die had deze versie absoluut niet gewaardeerd denk ik…

Gast
Matthijs
december 6, 2020 23:59
Antwoord op  Donald Dumped

Middelmatig? Ze zijn de beste.

Gast
Donald Dumped
december 7, 2020 14:29
Antwoord op  Matthijs

Ja middelmatig. Goed gelezen…

Gast
De schaamte voorbij
december 6, 2020 19:34

Drie gillende keukenmeiden die al jarenlang een aanslag op het gehoor van menigeen plegen en nog steeds niet doorhebben dat hun geblèr, te vergelijken met schreeuwlelijk Glenda Batta, mensen tot wanhoop drijft en mensen in voorkomende gevallen tot eerlijke reacties, zoals hieronder, noopt. De dwarsliggers, ook wel fans genoemd, zijn amuzikale, ritmegevoelloze meelopers zonder scherp gehoor, die op geen enkel moment in staat zijn melodielijnen te onderscheiden. Als men deze gebreken bij elkaar optelt, is een blijk van medeleven met de fantasten die dit trio krampachtig de hand boven het hoofd houden, gerechtvaardigd, een en ander indachtig de slogan: Heer, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen.

Gast
Matthijs
december 7, 2020 00:00
Antwoord op  De schaamte voorbij

Wat een rare reactie, ze zijn goed

Gast
KeesC
december 7, 2020 20:21
Antwoord op  De schaamte voorbij

Je, hoeft niet te luisteren. Je kan je tv overzetten of uit. Jammer dat je jouw smaak van muziek/zang vermeld. Hadden wij dan weer een oordeel over kunnen geven. Doe ik niet hoor, want zoveel mensen zoveel smaken. En over “gebrek aan” smaak valt niet te twisten.

Gast
Bart
december 6, 2020 19:01

Eerlijk, ik vind Og3ne fantastisch!! En dan moet je ook eerlijk kunnen zijn wanneer een optreden minder goed was. Of het aan de techniek of wat dan ook lag, het optreden bij Beau was verre van fantastisch.
Maar moet dat een schande zijn? Ik vind van niet! Ze zijn doorgaans exceptioneel geweldig en perfect in hun optredens en ik neem het de dames niet kwalijk dat dit optreden slecht was. Mogen ze ook eens?! Verder zijn ze gewoon wel superieur!!

Gast
Ikke
december 6, 2020 18:28

Zou iedereen zo zingen was het de hele dag feest op de radio, komt genoeg voorbij waar je de radio voor uit zet. Jaloezie zal met de negatieve reacties een rol spelen. Hou je niet van deze muziek wil niet zeggen dat het slecht is. Wens de dames alle goeds voor het nieuwe jaar!👍

Gast
Blunt
december 6, 2020 18:49
Antwoord op  Ikke

Ik wens de dames een spoedig einde aan hun carrière

Gast
Bart
december 6, 2020 19:04
Antwoord op  Blunt

Wat een kinderachtige reactie Blunt! Als je ergens niet van houdt, zap dan zelf weg en misgun anderen hun plezier niet.

Gast
KeesC
december 7, 2020 20:21
Antwoord op  Blunt

Ik jou ook!

Gast
Marianne
december 6, 2020 17:14

Ze waren gewoon goed klaar je wordt ziek van die roddelrubrieken alleen als het hun zelf betreft kijk naar birgit Maasland met André Hazes zijn ze niet thuis

Gast
Babs74
december 6, 2020 17:10

Nachtegaaltje deze dames. Ook bij Beau vrijdag.

Ik wens ze in 2021 een goed productieteam toe zodat ze een keer echt een hit scoren. Nu hangt hun vader er te veel rond met zijn ‘simpele’ liedjes…. ze moeten overstappen op goede producers.

Gast
theemuts
december 6, 2020 17:06

Beste Og3ne, julie muziek is gewoon k*t.
Als je optreed op tv moet je ook tegen kritiek kunnen.
Punt.

Gast
Geertruida
december 6, 2020 17:17
Antwoord op  theemuts

Je bent echt een Thee muts he kan jij tegen kritiek ? Met K*t opmerking . Zeg gewoon het is niet mijn smaak . Dan kom je niet Als een Thee K*t over 😁

Gast
Van Turenhout
december 6, 2020 16:49

Er zijn er weinig die zo zuiver drie stemmig zingen laten we daar nu eens over praten bij die no no desks

Gast
theemuts
december 6, 2020 17:07
Antwoord op  Van Turenhout

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Gast
Van Turenhout
december 6, 2020 16:46

Er zijn zijn veel

Gast
Mieke
december 6, 2020 16:19

Mensen moeten altijd qat te zeiken hebben toch .
Gaat het niet over jullie dan is een ander wel de smaak.
Maar de gene die commentaar hebben kennen zelf niet zinnen

Gast
Blunt
december 6, 2020 15:19

Dat klopt over dat verhaal dat Queen de versie van OG3NE mooi vind. Mooi. Maar ik vind hun versie kut!!

Gast
theemuts
december 6, 2020 17:07
Antwoord op  Blunt

Was ook zwaar kut

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
december 6, 2020 15:11

Die mokkeltjes zullen nooit meer worden dan braderieartiesten, maar als je daar als showrubriek een artikeltje aan wijdt is het huis volgens Benno de Leeuw te klein.

Een echte manager accepteert kritiek en adviseert zijn pupillen om liedjes te verkrachten die wel binnen hun mogelijkheden liggen. Clown.

Gast
Paris
december 6, 2020 15:02

Ze hebben dit nummer begin van de eerste corona golf ingezongen op hun insta account wel gek dat ze zijn opgemerkt door de heren van Queen zelf en dat de heren hun filmpje op hun eigen pagina gedeeld hebben omdat ze het geweldig vonden. Maar mensen moeten toch altijd wat te zeiken hebben niet iedereen vindt alles mooi hoeft ook niet iedereen zijn eigen mening. Maar dat ze opgemerkt zijn door queen zelf dat zijn mensen vergeten denk dat het ook wel jaloezie wordt genoemd…

Gast
Emile
december 6, 2020 17:41
Antwoord op  Paris

Amen!

Gast
Rick
december 6, 2020 14:50

Schandalig dat zij geen zwarte artiest coverden. Is die donkere van een andere vader? Lijkt niet op de rest en stem is iets anders.

Gast
TonnyvanEngen
december 6, 2020 14:09

Ik heb ze gezien en was verbaasd over de kop
Ze slaan de plank volledig mis
Ze zongen juist prachtig maar even andere interpretatie dan het origineel maar dat mag toch
Nee dan die Anouk met haar commentaar over zangeres Brenda die er prachtig uitzag en met pianobegeleiding heel mooi zong.Ik genoot ervan en dan komt Anouk met dat gescheld tenenkrommend die moet je van de buis halen daar zit je als kijker niet op te wachten
Jaloers of zo als ik haar was zou ik ook eens wat aan dat piekhaar doen of ze zo uit het zwembad komt en wat vlotters aantrekken hebben wij als kijker ook wat leukers om naar te kijken dan dat sjachrijne gezicht maar dat moet ze zelf weten maar ze zit daar voor opbouwende kritiek nou dat was het niet

Gast
Rappenelis
december 6, 2020 14:00

Zo is het maar net bij rlt en shownieuws ze kunnen niks beter dan over mensen zeiken en ouden berichten plaatsen.
En dat er dan mensen bij zijn die daar in mee gaan heb je helaas ook en dan sommige reacties hier sorry gaan echt te ver een Turk en domme Belg nou en laat ze lekker als hun gelukkig zijn wat dan nog kijk eerst in de spiegel en bedenk wat je zelf bereikt heb voor dat je gaat oordelen over een ander

Gast
PS uit de pas
december 6, 2020 13:53

Helaas, helaas. Sorry, T was idd niet goed. T was vlak,miste bezieling en overtuiging. De stemmen en het koor matige passen totaal niet bij deze vlammende tekst.
Freddy Mercury na willen doen kunnen maar heel weinig zangers. Risico is genomen en dat is heel moedig of overschatting. Maar dat je als zangeressen dan niet tegen de kriek kan is heel jammer
De zangeres Angelina Jordan kan het bijvoorbeeld wel.

Gast
Theo
december 6, 2020 13:43

Geef mij de versie van de muppets maar… ;-)

Gast
Blunt
december 6, 2020 13:36

Lieve schatjes van OG3NE, blijf met je fikken af van Bohemian Rhapsody!!

Gast
Blunt
december 6, 2020 13:33

Lieve

Gast
Jayjay
december 6, 2020 12:48

Die blonde had eerst een betere keus kwam vriend kunnen maken : wie gaat er in godsnaam met een turk een relatie aan ! Tja ze zijn niet wijzer in de familie want die andere gaan met een domme Belg mee.

Gast
Henk
december 6, 2020 12:56
Antwoord op  Jayjay

Schrijf eerst een de taal foutloos voordat je een mening geeft…..

Gast
Willem
december 8, 2020 22:02
Antwoord op  Henk

Ja idd Henk.. Nog veel te leren voor jou.. Met je “een de taal foutloos” hahaa

Gast
Betje
december 6, 2020 13:10
Antwoord op  Jayjay

Opvallend hoe bovenmatig je bent geïnteresseerd in deze dames.
Ben je soms afgewezen of durf je het niet eens zover te laten komen?

Gast
Trudy
december 6, 2020 13:39
Antwoord op  Jayjay

Jayjay, wat een zielige tekst.

Gast
Jaapww
december 7, 2020 15:12
Antwoord op  Jayjay

Gemiddelde Turkse Nederlander schijft beter Nederlands.

Gast
Fidel
december 6, 2020 12:40

Vooropgesteld. Ik vind het een gedrocht van een plaat. Moet er van kotsen.Zoals die hele top 2000 een plat getrapt pad is. Verschrikkelijk mainstream. Met platen die je elke dag hoort. Maar deze meisjes kunnen echt goed zingen. En zien er ook mooi uit. Ook dit hebben ze goed gedaan. Ze zien er mooi uit en hebben ook een prima stem. Maar dat roept als snel jalouzie op.

Gast
pipo de clown
december 6, 2020 12:31

Hoe arrogant moet je zijn te denken dat je zo een nummer ( Bohemian rhapsody )aankunt ? OG3NE was niks is niks en zal nooit wat worden.

Gast
Paulus de Boskabouter
december 6, 2020 12:33
Antwoord op  pipo de clown

Misschien moet ff hand aan jezelf slagen en heel snel je bek houden met je ongefundeerde kritiek

Gast
Rinus
december 6, 2020 14:31
Antwoord op  pipo de clown

Rot op met dat kutnummer van die Mongool !

Gast
Neela
december 6, 2020 14:44
Antwoord op  Rinus

Let een beetje op je woorden met Mongool daar kwets je mij mee en nog zoveel andere mensen ik weet wat het is om een Mongool te hebben(Down Syndroom)

Gast
Monique
december 6, 2020 17:31
Antwoord op  Neela

Precies! Wat een reacties allemaal. Verschrikkelijk. Getuigt niet van veel verstand en zeker niet van muziek.

Gast
PrinClausII
december 6, 2020 12:25

Over hun zangkwaliteiten heb ik geen oordeel, maar die 3 meiskes zijn wel hendig lekker! Zeker die tweeling!

Gast
Rene
december 6, 2020 12:07

Og3ne

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
december 6, 2020 12:00

Jammer dat ze dit nummer namen.Dit nummer ben ik helemaal zat. Waarom niet een mooi onbekender nummer uit de Top 2000. Er zijn zoveel mooie liedjes. Echt een gemiste kans.

Gast
Lieke Van Lexmond Lover
december 6, 2020 11:44

De og3ene meisjes zien er best wel lekker uit, vooral die donkere volle meid mag er zijn , maar die blonde meid (wat dikkere) mag er ook zeker zijn, die rode vind ik niet zoveel aan

Gast
ome H
december 6, 2020 11:39

Dat gezwijmel over iedere scheet van OG3NE begint me ook te irriteren

Gast
anonymous
december 6, 2020 11:04

Optreden was ook zwaar k*t
Van zo’n nummer hoor je af te blijven, moet je niet willen verkrachten met die vreselijke stemmetjes.
Ogene is sws al verschrikkelijk om aan te horen.

Gast
Respect ✌️
december 6, 2020 11:01

Twitter negatief? Moeten ze hier op MC eens kijken..

Gast
Penny de Wafel
december 6, 2020 10:55

OG3NE doet al jaren schaamteloos West Phillips na, net zoals bijvoorbeeld Talpa RTL nadoet .
Beiden zonder succes.

Gast
Henk Jan
december 6, 2020 13:09
Antwoord op  Penny de Wafel

Je bent in ieder geval een muziekkenner Penny

Gast
Vera
december 6, 2020 10:54

Dat zullen wel van die anonieme trollaccounts zijn, sneue mensjes.

Gast
Piepmuis
december 6, 2020 10:51

Og3ne is altijd hetzelfde. Met die zielige handjes. Dit Bohemian Rapsodywas een aanfluiting. Schande voor een trio dat zich Dolly Parton waant.

Gast
Bart
december 6, 2020 10:48

Dit hebben die meiden toch prima gezongen? Ik vond juist weer zo voorspelbaar om juist dat nummer weer zo uit te lichten. Je kan niet om de kuddedieren stemmers heen maar je moet zeker niet nog meer aanwakkeren. Kuddedieren stemmers zijn mensen die niet even de moeite nemen om bij zichzelf na te gaan wat nu echt de 35 nummers die zij zelf leuk vinden maar stemmen op nummers omdat deze nu eenmaal altijd in de TOP 2000 staan. Een van de motto’s luid vaak dat dit traditie is.

Gast
anonymous
december 6, 2020 11:06
Antwoord op  Bart

Prima gezongen?
Was verschrikkelijk!!!!

Gast
Bart
december 6, 2020 12:05
Antwoord op  anonymous

Ze zongen toch prima? Niet dat ik verder fan ben ofzo maar op zang was niet echt iets aan te merken.

Gast
Pettie Fart
december 6, 2020 10:47

Dat ze kunnen zingen staat vast maar al die irrtante maniertjes erbij zoals altijd met hun ogen dicht en hun handje omhoog zorgt ervoor dat je er snel klaar mee bent. TE serieus, TE perfect, TE,TE altijd alles TEveel van het goede.
De versie van Jaap vond ik daarom veel beter en vooral rustiger. Mooi stemgeluid.

Gast
Lynn Gerie
december 6, 2020 10:40

OG3NE doet al jaren schaamteloos West Phillips na, net als Talpa schaamteloos RTL nadoet
Beiden zonder succes.

Gast
Gerrie Lijntje
december 6, 2020 13:53
Antwoord op  Lynn Gerie

@Lynn Gerie
Als je niet eens weet dat je zelf Wilson Phillips bedoelt gaat het niet helemaal goed met jou.
Het zijn zusjes die samen zingen. Wat moeten ze dan doen?
Bovendien hebben de zangeressen eerder nog lof ontvangen van Bryan May (jij zal hem Ryan Mee) van Queen (in jouw optiek waarschijnlijk Queer) vanwege hun vertolking van Bohemian Rapsody (volgens jou vast Boreal Tapenade) en ook Dolly Parton (volgens jou vast Dolle Pardoes) heeft haar waardering onlangs uitgesproken over hun vertolking van Jolene.

Gast
Ans
december 6, 2020 14:11
Antwoord op  Lynn Gerie

@Lynn Gerie en jij praat Penny de Wafel schaamteloos na!

Gast
Onze Held Geert
december 6, 2020 10:31

Ik vond het prachtig, knap gezongen, fantastische begeleiding, prima gedaan ✔️

Gast
Bartje
december 6, 2020 10:29

De meeste twitteraars hebben hun gehoor laten verpesten door o.a. TVOH-achtige programma’s, waar juryleden zitten die zelf enkel bagger produceren !

Gast
Mark2
december 6, 2020 10:23

Ik vond het niet mooi gezongen! Was vlak, en oninteressant gezongen. Was niet alleen de stemmen, maar vooral het arrangement

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen