Uitgekafferde Voice-kandidate Brenda reageert op aanval Anouk

De kandidate van The Voice of Holland die vrijdagavond helemaal werd uitgekafferd door coach Anouk, heeft bij Shownieuws gereageerd op de ontstane commotie. Dat was zaterdagavond te zien in de uitzending op SBS 6.

Brenda Bee © RTL

Anouk zorgde vrijdagavond voor verbijstering bij veel kijkers door de talentvolle doch ietwat overambitieuze kandidate Brenda Bee af te slachten en daarna ook nog eens ‘hou je bek’ te roepen tegen collega Jan Smit. Ze is hiermee een grens overgegaan, vinden de Voice-watchers van De Telegraaf, die aanvankelijk juist fan waren van Anouk.

Brenda Bee

Brenda Bee vindt het niet zo leuk hoe Anouk heeft gereageerd, vertelt ze aan Shownieuws. “Ik begrijp ergens wel wat ze zegt, namelijk dat ze het veel vond, maar ik krijg maar anderhalve minuut om dat te doen. Maar ik zou het zelf niet direct zo hebben gedaan, denk ik, als ik in haar schoenen had gestaan. Ik weet oprecht natuurlijk niet wat zich in haar hoofd afspeelt.”

Jan Smit werd uitgescholden door Anouk, nadat hij het opnam voor Brenda. Uiteindelijk koos Brenda ook voor Jan als coach. “Ik vond het heel lief dat hij het voor mij opnam. Dat zij daar zo op reageerde, vond ik wel bijzonder.”

Te ver

Shownieuws is het eens met De Telegraaf dat Anouk iets te ver is gegaan. Deskundige Bart Ettekoven: “Ik ben al jaren dol op Anouk vanwege die eerlijkheid, het is alleen de vraag hoe je het uitlegt en welke woorden je gebruikt. Ik denk wel: je had wel iets andere woorden kunnen gebruiken. Dat ‘hou je bek’ hoeft van mij allemaal niet naar een collega toe.”

“Vorig jaar had ze natuurlijk ook al die fittie met Lil’ Kleine, dat ging ook al niet helemaal lekker. Maar je weet dat als je Anouk in die jurystoel zet, dat je dit kan krijgen.”

U kunt Shownieuws terugkijken via KIJK.nl.

214 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Peter
december 9, 2020 18:54

Waarom mag Anouk niet gewoon haar ding zeggen Jan reageerd toch ook dus kan hij een reactie terug verwachten.
Klaar slik door de drol ennnnnnnn doooooooorrrrr

Gast
Neertje
december 9, 2020 12:37

Anouk is heel er de grens over gegaan ik was van van haar maar nu niet

Gast
Marnick
december 9, 2020 17:04
Antwoord op  Neertje

Ja ik ooj hoor

Gast
Mark
december 9, 2020 09:15

Ik vond het eigenlijk wel leuk dat ze boos werd lekker amuserend.

Gast
Zekia Boudouft
december 9, 2020 04:22

Ik mis @DO

Gast
Zekia Boudouft
december 9, 2020 04:21

Mensen gaan dood aan honger, oorlogen ect en de meesten houden zich bezig met mensen die miljoenen verdienen voor hun acteer werk ik zou zeggen klapjes in handjes en bak taart en viert het

Gast
Fred
december 8, 2020 19:35

Anouk komt wellicht hard over maar geheel terecht. Je kunt als amateur heelint

Gast
Mar
december 8, 2020 16:11

Anouk op scherm is al een schreeuw om aandacht.en dan haar gedrag ze lopen allemaal op hun tenen dat is niet de bedoeling.afscheid nemen zou beter voor het programma zijn

Gast
Willem
december 8, 2020 15:59

Op donderen met dat kut wijf
Zo ga je niet met mensen om
Geen wonder dat ze van 3 verschillende donkere mannen kinderen heeft
Gek wijf wat denk zij wel niet wie zij is

Gast
Rottend lijk
december 8, 2020 21:53
Antwoord op  Willem

Wat doet de kleur er nou weer toe? Hou je bek man

Gast
Martin
december 8, 2020 15:43

Als ik Brenda had geweest had ik de eer aan mezelf gehouden en eruit gestapt en die Anouk eruit gezet want zo ga je niet met mensen om.

Gast
Ikke
december 8, 2020 15:39

Je kan op een nette manier je commentaar geven en iemand niet afblaffen. Als alle deelnemers nu zo slim zijn haar niet als coach te nemen verdwijnt ze vanzelf. Haar ziek zijn hoeft ze niet op een ander af te reageren, zoek je maar professionele hulp voor, heeft een ander er geen last van!

Gast
Donald Dumped
december 8, 2020 15:18

Wat een drukte over een ruzietje tussen een jurylid en een kandidate van een TV zangwedstrijdje. Uitkomst is jurylid heeft weer exposure, kandidate gaat het toch niet redden…

Gast
Arwen
december 8, 2020 15:15

Jammer, dat Anouk er alleen nog maar bij lijkt te zíjn om hetzelfde kunstje te herhalen: die van quasi stoere en vooral grof shockerende passé rockbitch-diva. Ze kon altijd zoveel meer….

Gast
A.j. Bus
december 8, 2020 15:07

Ik zal jullie zeggen ik kijk niet meer.
Of Anouk moet weg zijn.
Ik weet gelukkig waar de uit-knop van de tv zit

Gast
A.j. Bus
december 8, 2020 14:44

Anouk is zeer goed.
Maar ik erger mij dood aan haar.
Zij hoort in dit soort programma’s niet thuis.
AUB gooi haar er uit.
Afz. A.J. Bus.
E-mail ajbus@casema.nl

Gast
Edwin
december 8, 2020 12:57

Ach ja, Anouk denkt gewoon te veel in hokjes..

Gast
Janine
december 8, 2020 12:41

Dat heet jaloezie, is mij al zo vaak opgevallen bij die Anouk en daarom kijk ik al 2 jaar niet meer. Als een jurylid zijn of haar persoonlijk frustraties op getalenteerde zangers botviert, dan is ver geen sprake meer van een leuke spannende en vooral eerlijke wedstrijd

Gast
Donald Dumped
december 8, 2020 15:21
Antwoord op  Janine

The Voice. Eerlijke wedstrijd? Hahaha.
Dat is nooit eerlijk geweest. Al helemaal bedacht wie er wint. Als je gelooft dat zo’n programma eerlijk is, ben je erg naief…

Gast
Ronaldo
december 8, 2020 11:37

Belachelijk echt waar dat anouk zich zo gedraag vind ook dat het concequenties moet hebben die moet uit de voice dit is niet normaal heeft ze isseus ofzo kom op zijn wel een miljoen mensen die daar in die stoel willen zitten en dan kies je d’r zo een vind dat ze genoeg tijd heeft gehad in de voice tijd om ta gaan en tijd voor een ander leuk persoon!

Gast
Bennie
december 8, 2020 09:24

Ik vond het geweldig wat Brenda in die anderhalve minuut liet horen, daar kan Anouk met haar grote bek nog wat van leren,de concurrentie voor haar was waarschijnlijk te groot en steekt jaloezie de kop op, voor mij mag Anouk na Lil Kleine ook oprotten.

Gast
Seddie
december 8, 2020 08:31

Och,anouk is maar een domme kut die haar school niet heeft afgemaakt.
Wat kun je haar kwalijk nemen?
Ze weet niet beter.

Gast
Karin
december 8, 2020 00:33

Zo Respectloos,en Goedkoop!!!Zeker omdat er ook kinderen naar kijken, wat Geef jij voor “Voorbeeld” als Volwassen Vrouw!!Zulke mensen horen niet thuis in dit Leuke Progamma. Neem eens een voorbeeld aan the Voice USA 😊 Gezelligheid, opbouwende kritiek, geen Constante geïrriteerde blikken als iemand de hoogte in gaat!! Je bent toch een “ Coach je zit daar toch om mensen iets te leren en niet de grond in te Trappen!!!Helaas voor mij geen” Voice “ meer zolang zij er in zit!!! Ergernis ten Top!!😤 Heel Jammer🥲

Gast
Roos
december 8, 2020 07:36
Antwoord op  Karin

Wat een bot mens, vraag me af of dit soort brutale onbeschofte taaie talentloze vrouwen als Anouk…die het wat te hoog in haar bol heeft wel mee moet doen aan dit soort shows waar kinderen naar kijken.en waar mensen beschadigingen op kunnen lopen door zo’n egoïstische vrouw met haar respectloze commentaar

Gast
Kor
december 7, 2020 23:57

Weg wezen met dat domme wijf als Anouk voor haar 10 anderen

Gast
Renée
december 7, 2020 23:09

Het is prima om kritiek te leveren, maar dan wel echt opbouwende kritiek. En de afgezaagde zin dat het in showbizz een harde wereld is, vind ik zo kinderachtig. Anouk hoeft daar zelf nog niet aan mee te doen. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat het voor haar niet echt iets deed enz. Maar iemand neerhalen hoeft echt niet. Als ze dat bij mij zou doen, dan zou ze het recht terug krijgen. Ze is volwassen, laat ze zich dan ook volwassen gedragen. Mij zeggen ‘houd je bek’ en ‘fuck you’ en dat soort woordgebruik allemaal niks. Je bent pas echt wat als je iemand werkelijk vol respect kritiek kunt geven EN iemand tegelijkertijd ook kunt helpen door aan te bieden hoe het anders kan. Daar is ze coach voor. Daarom kijk ik de Voice in Nederland niet meer. Geef mij dan maar de Amerikaanse versie, waar opbouwende kritiek wordt gegeven. Net zo eerlijk, maar wel respectvol. Zo kan het ook.

Gast
Ana
december 7, 2020 22:40

Vreselijk hoe je iemand die vol passie met muziek bezig is nooit meer de oude zal zijn. Heb het zelf vroeger ook meegemaakt. Je denkt over elke noot na en je vraagt je af of je goed bezig bent. Brenda lijkt er goed mee om te gaan maar binnenkort sta je weer op de bühne te zingen en Anouk luistert mee…Einde professionele carrière.

Gast
Suus
december 7, 2020 22:18

Anouk heeft toch gewoon gelijk. Alles wat.ik over het optreden dacht heeft zij verwoordt.
Ze heeft het nog netjes gezegd, optreden was om te kotsen en Brenda’s aanstellerige overdreven gedrag was echt tenenkrommend!Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet meedoen.

Gast
Robert
december 8, 2020 04:14
Antwoord op  Suus

Ja gelijk heb je ik ben echt 1 topfan van haar respect krijg je van mij van jou bericht

Gast
Nance
december 8, 2020 07:31
Antwoord op  Suus

Het is niet erg om commentaar te leveren maar dan wel met respect. Brenda was gewoon haarzelf…zo performed ze. Kijk maar wat ze allemaal al gedaan heeft in haar carriere…dan begrijp je ook dat het niet overdreven was maar dat ze genoot van haar optreden..

Gast
Suus
december 9, 2020 13:52
Antwoord op  Nance

Sorry hoor, maar het is toch wel een super aanstellerig type met gemaakte maniertjes.
Snap niet wat ze bij de voice doet als ze al zoveel gedaan heeft in haar carrière. Als ze al zoveel heeft gedaan en ze is er niet bekend mee geworden zal dat op haar leeftijd ook wel niet meer gaan lukken.

Gast
ietje
december 8, 2020 10:35
Antwoord op  Suus

Het blijft een a sociaal typetje die Anouk

Gast
Suus
december 9, 2020 13:48
Antwoord op  ietje

En Brenda een hysterische aanstelster

Gast
Peter gielen
december 7, 2020 21:47

Anouk

Gast
Missy
december 7, 2020 21:32

Dit zegt meer over Anouk dan over Brenda. Brenda heeft haar best gedaan maar om de kijkcijfers omhoog te krijgen heb je wel iemand nodig die zo is het is volgens mij niet eens personelijk bedoelt maar zo kwam het wel over

Gast
ovolen
december 7, 2020 19:59

respecteert… met een t dus….

Gast
Dorine
december 7, 2020 20:20
Antwoord op  ovolen

Gemuggenzift …met een t dus……

Gast
Er bouhous
december 7, 2020 19:54

Ik ben al heel lang fan van Anouk,maar sinds vrijdag vind ik haar over t paard getild met zulke reacties,gaat ze zelf nog ooit wat presteren,het is de laatste jaren waardeloos wat ze maakt

Gast
Lawrence
december 7, 2020 19:36

Het gaat niet of je direkt bent of eerlijk,maar dat je elkaar respecteerd. Dat je ervan uit gaat dat als Anouk in de jury zit, dat je dit zou kunnen verwachten, geeft nog niet het recht om iemand te dissen. Als je op TV bent, dan ben je het voorbeeld van anderen. De manier hoe ze iets zegt geeft aan, hoe mensen tegenwoordig ook naar de politie, boa, brandweer, ambulances reageren.
Disrespectful, geen eerbied. Gewoon iemand uitkafferen is tegenwoordig in.

Slecht dat de media alles vergoeilijkt.

Gast
ovo len
december 7, 2020 19:56
Antwoord op  Lawrence

Respecteert … moet met een t..

Gast
Tiopaloeloe
december 7, 2020 19:08

De kwaliteit van de deelnemers is in de loop van de jaren flink gestegen. Die van de jury wordt helaas steeds minder. Dankjewel Anouk. Je hebt daar flink deel aan met jouw grote “bek”. Dus vooral door gaan.

Gast
Dorine
december 7, 2020 18:30

….een worst voor..

Gast
Dorine
december 7, 2020 18:28

Inderdaad technisch klopt het bij Brenda, maar de ruimte die deze dame inneemt en de hysterie waarmee ze het brengt is wellicht de oorzaak dat een echte doorbraak is uitgebleven. Ik vond het ook zeer ongemakkelijk om naar te kijken. Ze heeft geluk dat iedereen nu over de Anouk rolt, anders was zij al door het MC publiek af geserveerd.
Dit is het hoogste niveau op het gebied van talentenjacht en dan moet de kritiek van Anouk kunnen hebben. Straks krijgt ze de bagger van MC over zich heen, zoals iedereen. Dat is pas ernstig en ingrijpend.
Anouk is eerlijk en houdt niemand een wordt voor. En ja voor sommigen is eerlijkheid moeilijk, maar wel leerzaam

Gast
Ron
december 8, 2020 22:54
Antwoord op  Dorine

De discussie gaat volgens mij niet om de inhoud van het commentaar..maar om het taalgebruik en haar geweldige wijze waarop mevrouw haar bek een duw geeft

Gast
Dorine
december 10, 2020 22:28
Antwoord op  Ron

Bek………zoals houd je bek……??!!

Gast
Sas
december 7, 2020 18:17

Tja Anouk is gewoon wie ze is, en idd, wanneer je haar in die stoel zet zit ze daar en zal ze je eerlijk van repliek dienen. That’s Anouk. Ik mag haar, juist vanwege die oprechtheid. Ga lekker zo door Nouk!! 👍 😘

Gast
Roel
december 7, 2020 20:06
Antwoord op  Sas

Oprechtheid en gewoon letterlijk iemand voor lul zetten op nationale tv omdat je diegene niet aanstaat (dit is een aanname) is compleet iets anders. Vooral het punt dat ze aan het twijfelen was wie ze moest kiezen en dat Anouk haar dan belachelijk gaat maken… Er zijn wel zeker 5 kandidaten dit seizoen al geweest die er langer over deden en langer een woordje hielden dan deze dame. Oftewel niet direct en oprecht maar gewoon pure afgunst en discrespect. Dus idd als ze soms wat direct is en zegt waar het op staat is prima zoals bij lil kleine maar dit is gewoon echt een andere situatie waar ze naar mijn mening zichzelf zeer onprofessioneel en gemeen gedraagt

Gast
Blanky
december 7, 2020 20:26
Antwoord op  Sas

Oprecht en eerlijk…….. Bestaat alleen in de hoofden van mensen die in de arrogante veronderstelling zijn dat hun waarheid de enige waarheid is.

Gast
Yvonne
december 7, 2020 21:51
Antwoord op  Sas

Anouk, is respectloos

Gast
Tintje
december 7, 2020 22:33
Antwoord op  Sas

Hou ook van rechtuit zijn, maar wat Anouk deed was gewoon respectloos en ze heeft al met Marco en kleine overheen gelegen en nu doet ze het nog erger bij een deelnemer en Jan. Voor mij mogen ze haar er uit zetten. Brenda deed gewoon hun wat wou laten zien. En dan is het ook niet goed.

Gast
Marion
december 7, 2020 16:00

Ja daarom uit de stoel !

Gast
Fons
december 7, 2020 15:37

Ik vind dat Anouk helemaal gelijk had,zij is tenminste eerlijk,maar ja het is nou eenmaal zo als je de waarheid vertelt dan krijg je gelijk commentaar,ja toch.

Gast
Chris
december 7, 2020 18:11
Antwoord op  Fons

Gelijk ja en anouk is nu eenmaal extreem dus kan je wel of niet tegen en oke beetje hard ja dat wel maar ik had wel iets terug gezegd!

Gast
Roel
december 7, 2020 20:09
Antwoord op  Fons

Dus ik moet als ik een stevige man of vrouw zie lopen gaan zeggen hee vetzak ga is sporten lamme hond tering wat ben je dik ipv Jo beter let je wat meer op je voeding en je moet wat meer sporten??? Ze had gelijk bij haar commentaar maar hoe ze het brengt en vooral het stuk toen de kandidaat aan het woord was wat totaal niet langer was dan andere kandidaten…. Was gewoon pure afgunst en disrespect!

Gast
Yvonne
december 7, 2020 15:22

Weet ik denk dat ze allebei beter na hadden moeten denken Brenda maar ook Anouk weet je Breda haar stem was goed maar toch ze had de rol van Adelle aan moeten nemen hihi weet elkaar uit laten praten had ook wel gesierd , maar goed ver zal ze niet komen allebij niet met elkaar met modder gooien ik denk ook dat het een keer stop goed is niet verder op ingaan dan kun ook geen verkeerde dingen zeggen en dat is gebeurd ik denk voor de vrede ff sorry en zand erover . En wat Jan Smit wat een ……. Fijne dag en geen ophef over maken ze zeggen wel vaker dingen dus niet op iedere slak zout leggen , Telegraaf media!!!

Gast
Malou
december 7, 2020 14:56

Anouk heeft gewoon gelijk. Het was too much om Niet Aan te horen. Ze wilde te veel.

Gast
Astrid
december 7, 2020 14:47

Anouk had het anders kunnen brengen maar heeft in mijn ogen wel gelijk.
Ik vind het wel apart dat ze dan bij uitgerekend de concurrerende zender haar reactie geeft en niet bij de zender die het programma op de buis brengt. Ze wil toch via die weg bekend worden…….

Gast
Edwin mollen
december 7, 2020 14:44

Anouk is ook niet zo geweldig. Dat afblaffen lijkt meer jalouzie omdat Brenda misschien wel beter is.

Gast
Esther Tetelepta
december 7, 2020 14:16

Ik ken Anouk niet persoonlijk dus ik kan niets over haar zeggen…maar ik zie het zo…Anouk weet haar neer te zetten …omdat ze alle kwaliteiten heeft…ze is leuk om te zien…hoewel er zijn mooiere meiden…zoals Chantal Janzen…Lieke v Egmond allemaal mooiere meiden.

Maar Anouk weet dat ze veel in haar mars heeft…dus dat weet ze te gebruiken…maar voor mij is ze niemand bijzonder…dan een goede zangeres 👻

Gast
Linda
december 7, 2020 14:33
Antwoord op  Esther Tetelepta

Ze hoeft niemand af te blaffen.

Gast
Peter de Fretes
december 7, 2020 13:54

Nou ik geef Anouk volkomen gelijk want op die avond was ze zeer irritant bezig en dat heeft ze eigenlijk helemaal niet nodig want ze kan wel zingen.
Maar op dat moment was ze zeer irritant

Gast
Aad
december 7, 2020 14:25
Antwoord op  Peter de Fretes

Vooral anouk was irritant, dat ze toevallig aardig kan zingen geeft haar nog niet het recht om iedereen maar uit te kafferen. Niet normaal zoals ze in die uitzending deed. Kon in dit geval beter zelf haar “bek” houden

Gast
Chicky
december 7, 2020 23:39
Antwoord op  Aad

In Amerika bij Sony is zij eruit geschopt door haar grote bek,sterallures ?🤬🤑

Gast
Dorine
december 8, 2020 15:32
Antwoord op  Chicky

Verkeerd geïnformeerd! Zij is zelf weggegaan

Gast
Jannie van der Gaag
december 7, 2020 13:49

Ik vind haar heel vervelend overkomen een bitch zij denkt dat zij alles kan zeggen.ze denkt een diva te zijn niks hoor.ik spuug op haar.

Gast
Tim
december 7, 2020 13:11

Dat anouk gewoon gaat zet davina daar maar neer ze tekeer gaan tegen kandidaten en collega’s #wegermee

Gast
Merel
december 7, 2020 12:56

Anouk, let wat meer op je woord keus 😷

Gast
Jannie
december 7, 2020 12:50

Ik vond de reactie van Anouk precies past bij haar niveau passen ze heeft geen gevoel ze vindt zich zelf fantastisch

Gast
Richard van Hoove
december 7, 2020 12:38

Fantastisch Anouk!

Die Brenda liet zo ver naast haar schoenen echt walgelijk.
Brenda moet even weer haar schoenen aantrekken.

Anouk zei precies wat mijn gedachten waren. Jan Smit moet nog veel leren.
Hij krijgt veel nietszeggende zangers en zangeressen

Gast
Simon
december 7, 2020 12:18

Nou je kan haar nu uitzetten met een knop want ze zit er virtueel. Maar toch knap als ze dan nog zo’n impact kan hebben. Volgens mij zijn die relletjes gescript om de kijkcijfers te verhogen.

Gast
Mariska
december 7, 2020 12:13

Nou Anouk. Vind je nu roch te ver gegaan. Je kunt ook anders reageren. Je maakt vaker ruzie. Je bent toch n volwassen moeder. Doe normaal

Gast
Jan
december 7, 2020 11:49

Kijk het zijn geen live opnamens de opnamens zijn al gedaan.
Ze laten dit express erin om te zorgen dat er misschien meer mensen naar de voice gaan kijken.
MIJN ADVIES VOOR JAN EN DE KANDIDAAT BLIJF GEEN 1’5 METER VAN ANOUK VANDAAN MAAR 3 meter van met zo een bek als anouk ben je zeker niet veilig.
Hoop dat karma werkt.

Gast
Aad
december 7, 2020 14:28
Antwoord op  Jan

Die afstand is makkelijk aan te houden, anouk zit iets bij de opnames

Gast
ant takens
december 7, 2020 11:19

Anouk

Gast
ant takens
december 7, 2020 11:23
Antwoord op  ant takens

Ik ben ontzettend fan van Anouk maar wat ze nu flikt kan voor mij niet door de beugel.aso hoe het vrouwtje afkaffert dat had ook op een andere manier gekund en dan die woorden naar Jan sorry hoor Anouk dat je geen fan van Jan bent is duidelijk maar doe normaal

Gast
Rob
december 7, 2020 11:34
Antwoord op  ant takens

Ze moet gaan koken met Gordon Ramsay
Die is ook zo erg
Herrie in de keuken😂

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen