Voor derde jaar op rij: RTL 4 wint Sinterklaas-battle van NPO 1

De kijkcijfers van zaterdag 5 december 2020 (SKO) – De Sinterklaas-show van RTL 4 heeft voor het derde jaar op rij meer kijkers getrokken dan de Sinterklaas-show van NPO 1.

Sinterklaas © Annemieke van der Togt / Amy van Leiden

Twee jaar geleden verhuisde Paul de Leeuw met zijn traditionele tv-show op Pakjesavond van NPO 1 naar RTL 4. Uiteraard besloot NPO 1 om óók een tv-show te blijven maken op Pakjesavond, maar dan met Dieuwertje Blok. Beide shows doen het prima, maar tóch blijft Paul de dominante partij op deze feestavond.

Paul wint van Dieuwertje

Twee jaar geleden stond de Sint-show van Dieuwertje om 20.30 uur en die van Paul om 21.30 uur en keken er respectievelijk 1,4 miljoen en 1,6 miljoen kijkers. Vorig jaar stonden de shows récht tegenover elkaar: Dieuwertje had er toen 1,1 miljoen, terwijl Paul er 1,3 miljoen had.

Van dat recht tegenover elkaar uitzenden is uiteindelijk vooral de kijker de dupe. Dit jaar overlapten de shows daarom maar een kwartier met elkaar: Heerlijk Avondje voor Sinterklaas scoorde bijna 1,1 miljoen kijkers (19 procent marktaandeel) op NPO 1 en Sint en Paul Pakken Uit trok ruim 1,1 miljoen kijkers (22 procent).

Stort RTL’s Pakjesavond in?

De grote vraag is nu: stort de Pakjes-avond van RTL 4 volgend jaar in? Paul de Leeuw besloot onlangs om zijn exclusieve contract met RTL niet te verlengen en nu is hij te zien als presentator van de talkshow Op1 op NPO 1. Het zou kunnen dat Paul op projectbasis de Sinterklaas-show van RTL 4 blijft maken, maar dat is volgens hemzelf allerminst zeker.

Op de vraag of dit zijn laatste Sinterklaas-show is bij RTL, zei Paul afgelopen week nog in Beau: “Ja, misschien wel. We zijn uit elkaar, maar niet uit elkaar voorgoed. Ik weet niet wat de toekomst gaat brengen, maar ik heb met heel veel plezier voor RTL gewerkt.”

Oh Wat Een Jaar aan kop

Niet de Sinterklaas-shows, maar de Chantal Janzen-show Oh Wat Een Jaar was de winnaar op prime time met ditmaal 1,2 miljoen kijkers (22 procent). NPO 1 trok na de Sinterklaas-show 806.000 kijkers (15 procent) met Kamp van Koningsbrugge.

Het brons op prime time gaat naar SBS 6, dat met De Top 4000 Muziekquiz 703.000 kijkers (14 procent) scoorde. Daaraan voorafgaand deed Wie Het Laatst Lacht met Wendy van Dijk 604.000 kijkers (11 procent).

Verder keken de meeste mensen op prime time naar Ajax – Twente met 548.000 kijkers (10 procent) op FOX Sports 1 en Sterren op het Doek met 533.000 kijkers (9 procent) op NPO 2.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Morden I Sandhamn: 406.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Mug: 215.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Sleepless in Seattle: 181.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI NY: 179.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Batman v Superman Dawn of Justice: 153.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met The Three Musketiers: 138.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (1,8 miljoen), Kassa (1,1 miljoen), Zesuurjournaal (923.000), Half acht nieuws (897.000), Autosport F1 GP BHR KW (816.000), EenVandaag (764.000), RTL Boulevard (688.000) en Lachen om home video’s (541.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (1,1 miljoen), Shownieuws (567.000), Hart van Nederland (564.000) en Studio Sport (444.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 21 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en SBS 6 brons met 12 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 1.796.00001. NPO1 / 20.6%
02. Oh Wat Een Jaar (RTL4) 1.248.00002. RTL4 / 18.1%
03. Sint en Paul pakken uit (RTL4) 1.135.00003. SBS6 / 11.9%
04. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 1.119.00004. NPO3 / 5.8%
05. Heerlijk Avondje voor Sinterklaas (NPO1) 1.077.00005. NPO2 / 5.2%
06. Kassa (NPO1) 1.071.00006. FS1 / 4.9%
07. Journaal 18:00 (NPO1) 923.00007. RTL5 / 2.7%
08. Half acht nieuws (RTL4) 897.00008. RTL8 / 2.6%
09. Autosport F1 GP BHR KW (Ziggo) 816.00009. NET5 / 2.6%
10. Kamp van Koningsbrugge (NPO1) 806.00010. Vero / 2.4%
11. EenVandaag (NPO1) 764.00011. RTL7 / 1.9%
12. Top 4000 Muziekquiz (SBS6) 703.00012. SBS9 / 1.3%
13. RTL Boulevard (RTL4) 688.00013. ZiggoSel / 1.2%
14. Wie het laatst lacht (SBS6) 604.00014. FS2 / 0.9%
15. Shownieuws (SBS6) 567.00015. Discov / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 31,6%
02. RTL Nederland 26,2%
03. Talpa TV 18,2%

62 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
J-tv
december 6, 2020 23:02
Gast
wordt vast verwijderd....
december 6, 2020 21:34

Ge-noten van Kassa.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Bart. M.
december 6, 2020 16:57

RTL- of NPO-Sint zal het verschil niet maken; beide sinten zijn geboren homo’s en daarom net zo’n slap aftreksel als die zogenaamde roetveeg Pieten.

Gast
😷Paulus
december 7, 2020 08:34
Antwoord op  Bart. M.

😷Poepstampers bedoel je. Voor de kleintjes hier: Poepstamper is iemand die een ander in de poepgat neukt. Ongeacht of ie op dat moment moet schijten of niet. 😁😁

Gast
Rob
december 6, 2020 15:46

Komt er nog een nieuw seizoen van All You need is love ?. Zo ja komt dit verwacht ik op de zondagavond om 20 uur. Er van uitgaande dat weet ik veel ? 10 weken op de zaterdagavond komt zijn er daarna nog 13 weken tot het ek-voetbal . Lego masters verwacht ik dan vanaf 13 maart om 20 uur . 21:30 ?
Zondagavond ?

Gast
Xxxx
december 6, 2020 15:16

Dieuwertje Blok zou het moeten weigeren om nog een Sinterklaasjournaal te willen maken zonder Zwarte Pieten. Zwarte Piet hoort bij Sinterklaas. Zonder Zwarte Pieten is het een kale bedoening. Blijkbaar is Dieuwertje al net zo slap als de rest bij de NOS.

Gast
Blokbreker
december 6, 2020 16:26
Antwoord op  Xxxx

Als het om de euries draait, valt Dieuwertje als een Blok en is Zwarte Piet subiet bijzaak.

Gast
Xxxx
december 6, 2020 15:08

Jammer dat er gisteravond geen ZWARTE PIETEN meer op tv te zien waren. Volgens enquetes is de meerderheid van de Nederlanders om om het fenomeen Zwarte Piet in de ban te doen. Ik weet niet hoe het bij u is vergaan maar bij mij is niemand aan de deur geweest om te vragen of ik Zwarte Piet er niet meer bij wil of wel met Sinterklaas. Bij de NOS zitten een stel schijtzakken die Nederland koste wat kost naar de kloten willen helpen door Zwarte Piet, waar hele generaties mee zijn opgegroeid, uit te roeien. Nederland is een land geworden zonder spierballen. Moeten wij het is in ons hoofd halen om Islamitische feesten te gaan verbieden dan pas zou de hel op aarde losbreken!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
december 6, 2020 14:41

Zaterdag 5 december 2015 (Zaterdag 5 december 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+

1. Publieke Omroep 35,0% (31,6%)
2. RTL Nederland 28,6% (26,2%)
3. SBS Groep 15,6% (18,2%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Merthe
december 6, 2020 15:17
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Dit keer daalt NPO het hardst. Geeft gelijk aan dat dit een onzinnige vergelijking is, want het beeld verandert per dag. Je moet naar trends kijken!

Gast
Ik ben mezelf
december 6, 2020 15:21
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Je bent er toch nog met je dagelijkse cijfers. Top!

Winst Talpa.
NPO verliest een keer. Moet kunnen

RTL verliest wederom.

Gast
Merthe
december 6, 2020 15:57
Antwoord op  Ik ben mezelf

Haha, dit ben jij zelf!

Gast
Ik ben mezelf
december 6, 2020 16:27
Antwoord op  Merthe

Haha, dit ben jezelf!

Gast
Bert
december 6, 2020 21:08
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
WEST*
december 6, 2020 14:34

Zou iedereen willen aanraden wat minder tv te kijken en eens meer naar de kerk te gaan! onze lieve heer heeft meer gelovige in aantal , dan wat de SKO opgeeft aan kijkcijfers !
en alles is ook in kleur natuurlijk

Gast
Paige Turner
december 6, 2020 14:14

Is er nog wat te roddelen?

Gast
Roddelpraat
december 6, 2020 13:57

Veronica Inside moet gewoon een hele uitzending maken met directeurtje als Sinterklaas. Heb je in ieder geval een avond met veel lol. Dieuwertje had jaren geleden al moeten stoppen. Over 20 jaar wordt de NPO Sinterklaasavond vanaf een kerkhof gepresenteerd omdat Dieuwertje daar ligt. Dump dat mens eens een keer! Ze speelt alsof ze het leuk heel leuk vindt om te doen, maar dat is helemaal niet zo.

Gast
Z. Piet
december 6, 2020 14:36
Antwoord op  Roddelpraat

Ach doe net als wij… Niet Kijken…

Gast
Sean
december 6, 2020 13:21

Goede scores voor beide, maar geen van beide waren nu eigenlijk goede programma’s. Die van de NPO raapte naar vanalles bij elkaar. Op een gegeven moment zijn ze gewoon The Masked Singer aan het doen en de Slimste Mens! Het enige originele was misschien dat Sinterklaas een huwelijksvoltrekking deed, wat nog wel bij zijn geschiedenis hoort. Maar eigenlijk zit je op van die Love Letters gekkigheid toch ook niet te wachten op Pakjesavond?

Gast
karindeb
december 6, 2020 11:31

Het wordt tijd voor een nieuwe Dieuwertje. Een enthousiast iemand die leuk met kinderen is. Dieuwertje speelt het allemaal te veel, dat kan veel beter en na al die jaren Dieuwertje moet iemand anders maar eens de kans krijgen.

Gast
Kuttien Vaginale-Schimmel
december 6, 2020 11:04

Elk programma waar Ruben Nicolai ,Jeroen van Koningsbrugge en Tijl Beckand zich mee bemoeien , daar moet een paar kilo zout bij . Zo ook ‘Oh wat een jaar’ .

Gast
Kuttien Vaginale-Schimmel
december 6, 2020 14:02

En ook Paul Witteman , daar moet ook een paar kilo zout bij . En Chantal Janzen .En jullie gaan nu je negatieve click weghalen .BEGREPEN ???

Gast
West
december 6, 2020 10:46

Heb er alleen de pee in dat er geen top 2000 is van de muzikale fruitmand bij de EO Daar zitten echt muziekwerken bij die de moeite waard zijn

In ieder geval zou mijn top 5 zijn…

1- U zijt de glorie
2- Psalm 84 1-6
3- Leeft in blijdschap
4-Psalm 104 vers1,8, 9
5-Eens zal op de grote morgen

Ja dat is tenminste muziek , die je iets meegeeft voor ongeluk en ongemakken

Gast
Ron
december 6, 2020 10:43

Ik vond de Sint uitzending van Paul zwaar tegenvallen. Alleen dat bezoek aan dat verzorgingstehuis met gay bejaarde was het hoogtepuntje van de uitzending. Daar heb ik hartelijk om moeten lachen. Verder werd de nadruk wel erg veel gelegd op alle corona maatregelen met afstand en 1,5 meter. Daar maak je geen gezellige amusementsshow van om juist dit soort zaken even te vergeten, zeker op pakjesavond. Erg flauw allemaal.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Ron
Gast
Bart
december 6, 2020 10:41

De show met Dieuwertje zat beter in elkaar dan voorgaande jaren. Mede door Hoofdpiet Niels die eigenlijk de presentatie over leek te nemen. Items waren leuk en de sfeer vanuit het Spoorwegmuseum paste goed bij de show. De locatie items met Frank ook.

De show van Paul, tja wel een paar keer gelachen maar voor de rest was het een rommeltje. Erg jammer want Paul kan beter. Het was weer net als in alle andere programma’s van Paul de afgelopen jaren een gecreëerde chaos i.p.v. dat de chaos spontaan ontstond zoals in zijn vroegere shows. Dat met die sneltest en iedereen in een Sinterklaaskostuum was echt totaal niet grappig. Typisch geval van een leuk idee aan de vergadertafel maar in de uitwerking totaal niet. Je wil toch de mensen die een cadeau of wens krijgen kunnen zien.

Dan nog zo’n ongeveer een keer of 80 corona en anderhalve meter benoemen. Totaal onnodig en we weten het nu wel Paul! Een show als deze dient ter ontspanning en lekker lang uit op de bank nog even Sinterklaas afsluiten voor dit jaar en een beetje lachen. Even geen conora en anderhalve meter! Daar worden de mensen die kijken al bijna een jaar dagelijks de hele dag door al mee geconfronteerd. Een gezellige show op de zaterdagavond moet dat even niet zijn!

Op locatie met de bus was veel leuker. Je gaat s’ochtends rijden en je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren en daar heb je dus die chaos die spontaan ontstaat wel. Hier had nog veel meer uitgehaald kunnen worden. Dit programma had zonder studiogedeelte en geheel op locatie velen malen leuker geweest.

Sinterklaas Hans is wel een stuk leuker dan Sinterklaas Stefan. We kunnen toch wel concluderen dan die laatste geen waardige opvolger van Sinterklaas Bram is.

Gast
Lynn Gerie
december 6, 2020 10:32

Dag Top 11:
1 t/m 11, 0 maal Talpa.
Opbouwfase.

Gast
ernie
december 6, 2020 14:02
Antwoord op  Lynn Gerie

dank voor het melden…..

Gast
Corry Jankbal
december 6, 2020 10:17

Paul de Leeuw was vroeger nog Zwarte Piet, in een zeer leuke Sint Nicolaas TV special. En nu is hij en niet leuk meer, en nogal schijnheilig.

Gast
Bart
december 6, 2020 12:03
Antwoord op  Corry Jankbal

Ik vind het vooral raar dat de Leeuw al jaren het personage gewoon helemaal negeert in zijn programma’s. Volgens mij is voor op televisie besloten dat het nu de roetveeg piet moet zijn. Dan kan hij deze toch laten verschijnen naast Sinterklaas of is Paul ook tegen de roetveegpiet?

Gast
Sean
december 6, 2020 13:14
Antwoord op  Bart

Na die Blote Tieten Pieten hoeft dat ook helemaal niet meer van mij.

Gast
Momo
december 6, 2020 15:50
Antwoord op  Bart

Waarschijnlijk omdat zijn publiek liever Zwarte Piet ziet en helemaal niet zit te wachten op poepveegpiet. Het toont wel aan dat Paul absoluut geen principes heeft.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Momo
Gast
Deug niet
december 6, 2020 10:09

Benieuwd naar de invulling volgend jaar door omroep zwart.

Gast
Sinterklaas-show van RTL4 'n programma zonder hart
december 6, 2020 09:36

De RTL Sinterklaas-show van RTL 4 was zonder visie, zouteloos en zonder warmte. 2 oude uitgebluste mannen die probeerde de tijd vol te maken zonder dat ze er veel voor wilde doen.

Ook dit programma is klaar . Paul en zijn maatjes moeten echt iets anders gaan doen want deze vorm van programma maken is beschamend, goedkoop en dat zal de kijker hebben ervaren.

Gast
Merthe
december 6, 2020 09:40

Het aantal spelfouten in deze tekst is nog erger dan dit programma!

Gast
Ik ben mezelf
december 6, 2020 09:30

NPO was kind niveau waardig. RTL was niveau Anouk en dus kind onwaardig.

Sinterklaas is een kinderfeest!

Gast
Merthe
december 6, 2020 09:35
Antwoord op  Ik ben mezelf

Ha, je hebt schijnbaar een keer RTL gekeken! Dat mag in de krant!

Gast
West
december 6, 2020 09:23

Zo jammer dat we nog steeds een zwart wit televisie toestel hebben dus we zien nooit de sint in kleur
Maar ja,,, mijn vrouw wil er niet aan! alles wat werkt moet je niet vervangen
Daarom is ook zwarte piet en de Sint bij ons thuis geweest

Kleine Jantje kreeg een Marklin Trein
Kleine Greetje een poppen huis
Mijn vrouw kreeg een Miele Wasmachine
en ik kreeg een gereedschap kist met alles er op en eraan
En…..we kregen als gezamenlijk kado een lidmaatschap van de EO
nou was ook een heerlijke avond met chocolademelk en krentenbollen speculaas en marsenpijn

Neen… alcohol drinken wij niet

Maar met de complete gereedschap set ben ik wel blij

Ja met een ouderwetse hand boor en schaaf ,kom je niet ver vandaag de dag kan ik eindelijk de zolder gaan verbouwen

Ook mijn vrouw is heel blij met de wasmachine ,deed altijd de was in de tobbe maar heb verleden jaar een Erres kunnen aanschaffen bij de spullen hulp . ja Erres uit de Philips fabrieken met draaivinnen uit 1957 was top kwaliteit Zeiden ze vroeger niet… gaat je hele leven lang mee ? maar van de week de laatste adem uitgeblazen maar nu heeft ze dan een nieuwe, t`is met een televisie toestel met een rond beeldscherm
hoop niet dat ze er voor gaat zitten, en denkt dat de EO er op komt , want oh ze is zo dom wat dat betreft, !

Laatst bewerkt 1 maand geleden door West
Gast
Rob
december 6, 2020 09:21

Er is weinig tv gekeken gisteravond.
Wie wint vanavond Om 20 uur

Gast
West
december 6, 2020 10:14
Antwoord op  Rob

Wij luisteren naar de EO op de diverse radiozenders
alleen mijn FM antenne op het dak moet ik bij stellen
krijg hem niet zuiver door ! , maar kan ook zijn dat er een radiobuis bijna op is , wij hebben nog een buizenradio uit 1958
superde lux model uit Eindhoven de eerste HIFI radiotoestellen met diverse aansluitmogelijkheden en kattenoog , en een geluid????? beter dan die hedendaagse rommel !

Gast
Zomaar
december 6, 2020 10:45
Antwoord op  Rob

Omdat veel mensen hun eigen sinterklaasfeestje hadden, en dan staat de tv uit.

Gast
Martijn
december 6, 2020 09:00

Het zijn kijkcijfers van niks vergeleken bij programma’s als Wie is de Mol, Heel Holland Bakt, The Masked Singer en Boer Zoekt Vrouw. Ik snap dat niet alles zo gigantisch kan scoren maar het komt niet eens in de buurt van die programma’s.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Martijn
Gast
Ray
december 6, 2020 08:59

Kan Ron Brandsteder vaker uitgenodigd worden voor dit soort programma’s (Oh Wat Een Jaar)? Nog steeds een vakman, scherp, en met veel humor.

Gast
Tv Junkie XL
december 6, 2020 08:59

Laat het maar de laatste keer zijn voor Paul. Was best flauw en zelfs de Sint had er niet echt zin meer in.

Gast
Lisa
december 6, 2020 09:08
Antwoord op  Tv Junkie XL

Welk programma heb jij ooit gekeken dan?

Gast
ome H
december 6, 2020 08:55

Wendy begint minder te lachen

Gast
Dnj
december 6, 2020 08:45

Chantal weliswaar nog lager (zoals ze hier altijd graag zien), maar was natuurlijk pakjesavond en ze stond wel maar mooi op plek 2.

Gast
Erno-BE
december 6, 2020 08:35

Wat zijn eigenlijk de 1e en 2e wereld? En wat is het verschil met de 3e wereld?

Gast
Sean
december 6, 2020 13:17
Antwoord op  Erno-BE

1e wereld: lid van de NAVO.
2e wereld: lid van het Warschau pact.
3e wereld: de rest

Gast
Erno-BE
december 6, 2020 14:09
Antwoord op  Sean

Dank je

Gast
Fan
december 6, 2020 08:20

Heerlijk avondje voor Sinterklaas was echt verrassend leuk. Sterk hoor hoe de VARA/BNN dit toch maar weer in elkaar weet te zetten. Prima amusument voor het hele gezin. En prima locatie om de show op te nemen.

Gast
Bart
december 6, 2020 10:18
Antwoord op  Fan

De show zat beter in elkaar dan andere jaren. Dit kwam mede door Niels die het programma volledig op zich nam en waardoor Dieuwertje bijna te gast leek in haar eigen programma. Zij kan ook eigenlijk niet zo goed zo’n amusement programma dragen. Geen slechte presentatrice maar beter op haar plek in andere programma’s.

Gast
Sender
december 6, 2020 10:38
Antwoord op  Bart

Haar liefde ligt bij Kunst en Cultuur ( programma’s) zei ze ook nog eens bij Op.
Een mens ontwikkelt zich ook in 40 jaar televisie en dat hoort zo en dat geldt zowel voor de maker alsook voor de kijker. Daarom verdient ze ook beter.

Gast
Bart
december 6, 2020 10:41
Antwoord op  Sender

Helemaal mee eens!

Gast
Sender
december 6, 2020 10:42
Antwoord op  Sender

Op1

Gast
Psrtyzone
december 6, 2020 08:17

SBS6 heeft weer het nakijken.
Volkomen kansloos.
Als die zender de hele avond op zwart was gegaan had ik er niks van gemerkt. En het zielloze tokkievolk dat gewoonlijk kijkt waarschijnlijk ook niet eens.

Gast
West
december 6, 2020 08:29
Antwoord op  Psrtyzone

SBS6 heeft wel een vaste kijkers groep met een beetje meer verstand dan de verslaafde onnozelaars die zelfs met een blinddoek RTL 4 kijken , de programma`, s zijn vaak beter dan RTL Maar pleeg ik heiligschennis zeker

SBS is een prima zender dat niet als doel heeft om van RTL te winnen , maar iets anders is…..Het bedrijf Talpa heeft meer gewonnen dan heel RTL Nederland als het om inkomsten gaat !

Gast
Lot
december 6, 2020 10:35
Antwoord op  West

Dat SBS niet als doel heeft om van RTL te winnen, laat me niet lachen, dat is zeker wel de bedoeling geweest, maar ze zien nu in dat dat toch nooit gaat lukken, en nu praten ze zo. Waarom wilde John de Mol dan bijna alle programma’s van RTL 4 op SBS 6 gaan uitzenden, en waarom heeft meneer de Mol dan bijna alle presentatoren, van show programma’s tot mensen die het weer, en journaal presenteerde, weggekocht bij RTL 4 het zijn te veel namen op te noemen, hij wilde van SBS 6 gewoon RTL 4 maken en dat is ze duidelijk niet gelukt!

Gast
Tjep
december 6, 2020 08:11

Hulde voor de show van de NPO. Voor het hele gezin leuk. Sinterklaas waardig!

Hans en Paul, flauw, plat….

Gast
Piet Puk
december 6, 2020 08:08

Sint en Paul Pakken Uit had 1.135.000 kijkers. Heerlijk Avondje voor Sinterklaas had 1.077.000 kijkers. Dan is het wat beter te begrijpen, want in artikel staat dat ze allebei 1,1 miljoen kijkers hadden.

Gast
tja
december 6, 2020 08:30
Antwoord op  Piet Puk

Sint en Paul pakken uit (RTL4) 1.135.000.. Pak even je leesbrilletje erbij schat.

Gast
Merthe
december 6, 2020 08:35
Antwoord op  tja

Wat zegt hij dan volgens jou? Misschien zelf even je leesbrilletje op zetten…

Gast
Merthe
december 6, 2020 08:02

Oorlog lijkt me een beetje overdreven aangezien de programma’s vrijwel na elkaar werden uitgezonden. Beide een prima score!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen