Telegraaf teleurgesteld in Anouk: ‘Ze is ordinair in The Voice’

De Telegraaf vindt dat Anouk vrijdagavond te ver is gegaan als coach van The Voice of Holland. Ze was onnodig onbeschoft en ordinair. Dat schrijft journalist Richard van de Crommert vandaag in de krant.

Anouk © William Rutten

Anouk ging om onduidelijke redenen helemaal los op kandidate Brenda Bee en viel daarna ook nog eens hard uit tegen collega-coach Jan Smit. ‘Hou je bek’, schreeuwde ze tegen hem. Het was allemaal een nogal ordinaire vertoning en dat past nou niet bepaald bij het familiegevoel dat RTL 4 wil uitstralen.

Botte hork

Het lijkt erop dat Anouk voor veel kijkers van The Voice een beetje heeft afgedaan. “We houden van Anouk. Maar in deze uitzending was ze toch teveel een botte hork. Onbeschoft bijna. Hoe ze tekeer ging tegen Brenda was teveel van het goede”, vindt Telegraaf-journalist Richard van de Crommert.

Richard begrijpt best dat het optreden van Brenda niet in de smaak kan vallen – ze probeerde heel veel technieken in anderhalve minuut te proppen – maar de reactie van Anouk was volstrekt onnodig, vindt hij. “Alles bij elkaar was het optreden van deze muzikale dame veelbelovend.”

‘Anouk werd ordinair’

Zelf werd de tv-watcher naar eigen zeggen stil van het optreden van Brenda. “Maar we zien Anouk niet genieten. Een ongezouten mening mag, maar Anouk zat direct op de kast. Het deed haar ’geen ene bal’.”

Dat mag, zegt Richard. “Maar de coach laat teveel blijken dat ze een hekel aan Brenda heeft. En dat is zo onnodig. Anouk werd ordinair. Zo jammer.”

De seriesblog over de derde auditieshow van The Voice of Holland kunt u lezen op de website van De Telegraaf.

186 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pietje
december 10, 2020 08:33

Anouk gaat echt te ver. Wanneer wordt zij nu eindelijk eens vervangen? Vre-se-lijk mens

Gast
Pietje
december 10, 2020 08:38
Antwoord op  Pietje

Was lekker in Marokko gebleven 🤮

Gast
Johan
december 8, 2020 23:00

Een eerlijke mening is prima, waar het hier om gaat is de manier waarop deze wordt gegeven.
Deze volslagen onzinnige gefrustreerde uitbarsting van Anouk, komt mischien voort uit onvrede over haarzelf.
Het hoort in ieder geval niet in een programma dat pretendeert een familie show te zijn.

Gast
A. Versteeg
december 8, 2020 15:26

Kijk niet meer naar de voice zolang dat blerrende wijf in de jury zit die denkt dat ze altijd maar d’r bek open kan trekken. Iets op een nette manier zeggen heeft ze niet geleerd.

Gast
Bianca
december 9, 2020 20:23
Antwoord op  A. Versteeg

Vind er ook niets aan zolang zij er in zit. Word tijd voor iemand anders. Er zijn meer zangeressen die hun mening kunnen geven. Maar wie, geen glennis grace in ieder geval. Of Angela groothuizen.. Davina Michelle is misschien wel een optie?

Gast
Pietje
december 10, 2020 08:34
Antwoord op  Bianca

Ja of Samantha?

Gast
Romy.
december 7, 2020 18:18

Wat doet dat onbeschoftmens op ‘T.V.?

Gast
Jan
december 7, 2020 15:17

Wat ik hier niet van begrijp is nou kijk ik altyd voice en heb Anouk ook vaak gezien Anouk is iemand die er niet omheen gaat draaien ze vindt je goed of niet als je de discussie van Brenda Bee heb gevolgd geef ik Anouk gelijk zei geeft aan dat je geen 5 nummers in een liedje kan zetten dat klinkt voor geen ene meter en ik vond dat ook niet als je van muziek houd net wat als anderen doen in de voice pak een nummer en zing het goed en mooi dan zul je zien dat Anouk anders zou reageren dan dat je liedje verpest en dan ook dood leuk tegen haar zegt als je al commentaar krijgt van dat niet juist is om te zeggen dat het wel kan 5 liedjes in 1 en ik vind ook van niet en als je mee gaat doen aan zo programma weet je van te voren al hoe Anouk is en dat het ook vooraf al bekend is dat ze er niet om heen gaat draaien want ze is gewoon eerlijk en hoeft ook niet lief te doen om mensen te winnen ze is eerlijk hoe ze erover denkt kijk zij zit daar om je een platencontract te geven mag ze dan ook kritisch zijn anders kan je beter niet mee doen als je niet tegen kritiek kan en ja ben wel mee eens dat soms op ander manier gezegd kan worden maar als je goed had gekeken gaf Brenda Bee ook een raar antwoord terug terwijl dat je weet als je van muziek houd ga je geen nummers door elkaar maken want je verpest de nummers dan en ik vond het ook slaapverwekkend en niet goed eigenlijk bij mijn was ze ook zeker niet doorgegaan dus Anouk heeft gelijk recht voor de raap en niet anders zeggen dat is eerlijkheid en kan je er niet tegen doe dan niet meegaan de voice het gaat daar om zang en niet om liedjes te verpesten dus mijn advies is doe mee pak een nummer en zing hem goed en verkloot geen nummers om op een raar mix te vertonen als je niet weet hoe je het over moet brengen en die mee als je tegen kritiek kan anders kan je beter niet mee doen Anouk ga zo door je doet het top alleen pas wel soms op hoe je het brengt maar verder ben je eerlijk en recht voor de raap en daar hou ik van

Gast
PS en nog wat
december 7, 2020 15:31
Antwoord op  Jan

Anouk moet zelf weer eens een auditie gaan doen met die ouwe nare rotkop. Zingen kan ze niet meer die uitgewoonde doos met die rollende ogen en gekke bekken die ze trekt. Brenda bleef heel rustig en beleefd ondanks het schofferende gedrag van Anouk.

Gast
Romy.
december 7, 2020 18:20
Antwoord op  PS en nog wat

Helemaal mee eens. Anoek moet es goed in de spiegel kijken, de zoef.

Gast
Paula
december 7, 2020 21:11
Antwoord op  PS en nog wat

Anouk heeft een prachtige stem, en het commentaar kwam er wat pittig uit, Anouk had wel gelijk, ze had beter gewoon 1 liedje kunnen zingen, ik vond het ook afschuwelink

Gast
Linda
december 7, 2020 16:00
Antwoord op  Jan

Dat dus…weer zo’n trieste reactie dat als je aan dit programma mee doet je mag verwachten geschoffeerd te worden. Je snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of ze het goed deed of niet. Die Breda werd publiekelijk vernederd en dat mensen zoals jij dit gedrag van een Anouk normaal vinden, is een teken hoe erg het gesteld is met de normen en waarden in Nederland!

Gast
Mousje
december 8, 2020 12:39
Antwoord op  Jan

Anouk is recht voor haar raap! Heerlijk zo eerlijk

Gast
Piet
december 8, 2020 23:49
Antwoord op  Jan

sjeezus wát een lange zin…

Gast
Roos
december 7, 2020 14:37

Anouk vind ik per definitie een goedkope, platte en ordinaire vrouw. Wat Anouk als jurylid heeft gedaan bij de naar mijn mening zeer talentvolle Brenda is een reden om haar per acuut weg te sturen als jurylid. Anouk vond ik grof, beledigend, onaardig, respectloos en zeer ordinair.

Gast
Romy.
december 7, 2020 18:23
Antwoord op  Roos

Ik OOK, kom a.u.b. niet meer op tv. Anouk.

Gast
Paula
december 7, 2020 21:14
Antwoord op  Romy.

Anouk is leuker dan de anderen

Gast
Paula
december 7, 2020 21:13
Antwoord op  Roos

Ze moet het beoordelen,ze ging wat te ver, Anoek.had wel gelijk, Bagger gezongen

Gast
Bianca
december 9, 2020 20:25
Antwoord op  Roos

Inderdaad, lil kleine is er ook uitgegooid. Waarom zij dan niet. Ze is niks meer dan lil kleine. Al denkt ze van wel. Ik mag haar echt niet.

Gast
Gewoon mijn mening
december 7, 2020 14:28

Jammer Anouk!

Gast
Pia
december 7, 2020 12:45

Ik ben fan van anouk eerlijk en recht door zee maar dit kon echt niet sorry
Je kan iets niet goed vinden maar moet dat op die manier
Nee toch en tegen jan eerst lil kleine en nou jan het pispasltje kan ook niet

Gast
Angelo de Jong
december 7, 2020 11:36

Die Brenda wekte bij mij meteen irritatie op. Een soort quinoa-Kate Bush op aanstellerige zilveren laarsjes die dan ook nog dat lawaaierige Eurythmics-nummer zingt. Eén grote wanhopige schreeuw om aandacht van dit fris gewassen bakfietsloedertje dat zich niet in hokjes wil laten plaatsen, bla, bla, blaaaaa. Anouk: Goed gesproken en laat de Heks van Borculo lekker thuis gaan kwelen. Wel de deur dicht doen hoor, anders loopt haar hondje weg. 🤮

Gast
Cor
december 7, 2020 14:49
Antwoord op  Angelo de Jong

Anouk die lelijke afgeleefde heks kan beter oprotten.

Gast
jeanette smit
december 7, 2020 18:25
Antwoord op  Angelo de Jong

Ik ben geen fan van Anouk, maar in onze familieapp spraken ze hierover dus heb even gekeken en inderdaad die Brenda zat ook gelijk in mijn allergie. Ik denk wel dat ze nog ver gaat komen, dus het gaat nog knallen denk ik.

Gast
Stanislav
december 7, 2020 07:53

Het schijnt dat je jouw eigen echo hoort als je tegen Anouk praat terwijl zij met haar benen wijd ligt.

Gast
Pris
december 7, 2020 07:41

O mij God Telegraaf hou je bek. Jullie weten alle seizoenen die gedraaid zijn hoe Anouk is. Nu word er echt drama neergezet. En het erge is zij word nu neergezet als de ergste boeman. Anouk is gewoon iemand die zeg wat ze denk. Neemt geen blad voor de mond. Die zeg waar het op staat dit vind zij en zo is het. We kennen Anouk niet anders. En ik vind haar eerlijkheid tegek het is een tegek mens met een eerlijke mening en ja soms zijn ze bot en hard maar je weet wel wat je aan haar heb. Ik heb liever zo iemand dan iemand die het zelfde denk maar anders neerzet.

Gast
Jordy
december 7, 2020 14:44
Antwoord op  Pris

Anouk is een stapelgek, lelijk, oud Haags wijf met een grote platte stinkmuil.

Gast
Thea
december 7, 2020 20:37
Antwoord op  Jordy

Heb je soms iets tegen Hagenezen?@

Gast
Bart
december 7, 2020 00:22

Volgend jaar in de jury, Johan Derksen, Rene van der Gijp, Jan Boskamp en Hans Kraaij. Wordt het echt leuk hier.

Gast
Muldrix
december 6, 2020 23:28

Anouk… Wanneer was de laatste keer dat ik haar heb horen zingen. Wellicht zelf eens auditie doen. Brenda stelt zich kwetsbaar op , doet haar best, heeft zich netjes opgemaakt en een rode jurk aangetrokken en ja wellicht iets to much! Maar dat neemt niet weg dat je je fatsoen moet houden en respect moet hebben naar de mede mens. Wie ben jij Anouk, Brenda heeft meer talent en heeft ook nog eens meer haar best gedaan er leuk uit te zien dan jij met je spookgezicht👻 Je mening hebben is prima maar hou het gewoon netjes, er is al genoeg haat in de wereld. Eindelijk heb je de ware een keer laten zien, lekker onbeschoft, onrespectvol, jaloers, bitch, hater, slecht voorbeeld, ongetalenteerd…. RTL zonde van de kijkcijfers, ik zeg weg met Anouk🤮

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Muldrix
Gast
Hans van der Eerden
december 7, 2020 09:41
Antwoord op  Muldrix

Hihi Anouk weet met zichzelf geen raad. Ze doet er alles aan om maar zoveel mogelijk in de schijnwerpers te staan. Geldt overigens ook voor Ali en Wailon.

Gast
Thea
december 7, 2020 20:39
Antwoord op  Muldrix

Lekker eerlijk!!

Gast
joost
december 6, 2020 22:45

Anouk, de enige die een gefunudeerde menig heeft liet haar frustraties over God mag weten wat, vrij op een kandidaat en op Jan Smit, die ze gewoon niet hoog heeft zitten. Stop er dan gewoon mee Anouk. Waylon is naast Anouk de enige die kan beoordelen of iemand ‘iets’ kan ja dan nee. Maar ja t format is de smaak van de middelmaat daar zit je mee opgescheept Anouk. En ja, ook Ali B en Jan.zijn geen grote zangers, zingen zelf vaak vals en zijn zeer matige talenten. Accepteren of anders stoppen.

Gast
Frans
december 6, 2020 20:49

https://youtu.be/7DZsIknkKJg

Als Brenda Bee dit bovenstaande liedje
Vertolkt komt ze zeker een ronde verder

Gast
Truus
december 6, 2020 19:44

Die Anouk zit daar puur voor het geld, zet ervolgend jaar maar iemans anders neer. Kan zei weer gaan werken voor der geld

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 20:02
Antwoord op  Truus

En de andere juryleden zitten daar niet voor het geld, Truus?

Gast
Piepmuis
december 7, 2020 00:33
Antwoord op  Donald Dumped

Jawel. Maar die gaan respectvol met deelnemers om. En laten zien dat ze er plezier in hebben. Anouk is een groot chagrijn met haar gemaakte lach.

Gast
Gon
december 6, 2020 19:28

Ze heeft groot gelijk Anoek ze was in een woord overdreven over de top niet om aan te horen.

Gast
Rob Sweijen
december 6, 2020 17:33

Anouk is gewoon een narcist van de bovenste plank!

Gast
Marc
december 6, 2020 16:26

De laatste jaren is Anouk allang niet meer alleen een Rock Bitch maar zich zelf verloren en een echte Bitch geworden. Een te hoge dunk van zichzelf. Jammer, sommige mensen groeien naarmate ze ouder worden. Bij Anouk zeker niet het geval.

Gast
Nora
december 7, 2020 12:40
Antwoord op  Marc

Anouk is altijd al een Bitch geweest. Kende haar van vroeger. Middelbare school. Toen nog ordernerder. Grote bek, dacht dat ze de blanke neger was. (Sorry voor het word.Neger, wil alleen aan geven hoe ze was/ is) inmiddels al bij 4 mannen een kind. Zelfs haar moeder behandelde ze met die houding. Golden Erings hebben haar ontdekt. Die mannen waren niet vies van een jonge blonde sloerie. Ze valt niet op blanke mannen. Maar om muziek haar te promoten maakt zij wel een uitzondering.

Gast
Thea
december 7, 2020 20:41
Antwoord op  Nora

Waar was die school?!

Gast
Ans de jong
december 6, 2020 15:23

Respectloos anoek verander de wereld en begin bij jezelf

Gast
Linda
december 6, 2020 15:03

Wat ik hieraan zo erg vind is dat de reacties van RTL en SBS op Anouk zijn alsof we dit gedrag in Nederland maar ‘normaal’ moeten vinden omdat ze nou eenmaal haar zogenaamde ‘mening’ geeft. Die vrouw staat daar om haar zangkwaliteiten te laten zien, en wordt vervolgens daar niet op beoordeeld. Maar omdat dat arrogante stuk vreten van een Anouk een pisbui heeft wordt ze publiekelijk geschoffeerd. Ik vind het een schande dat dit gedrag door de media als ‘normaal’ wordt gezien jullie moeten je kapot schamen. Als je op deze manier kijkcijfers wil scoren erg triest. Om te kotsen, RTL boulevard en die trieste Patty met haar zielige SBS Shownieuws zooitje. Waar zijn de normen en waarden gebleven respect voor de medemens is erg ver te zoeken. Ik ben geen fan van Jan Smit, maar ze ging veel te ver.’ Hou je bek’ tegen je collega…. goed voorbeeld is ze ook voor haar kinderen het zal je moeder maar zijn.

Gast
Piet
december 6, 2020 14:53

Beste Anouk, je vindt het blijkbaar normaal om iemand die best doet op een onbeschofte en respectloze manier tot de grond af te branden. En als Jan Smit daar iets over zegt op een uiterst fatsoenlijke manier, dan reageer je plat ordinair door ‘hou je bek!’ te schreeuwen. Ook dan vertoon je gebrek aan respect en zelfbeheersing.

Dit brengt mij tot de volgende vraag:
Als je al zo fel reageert op een fatsoenlijke tegenreactie van Jan Smit, hoe zou je dan reageren op iemand die JOU op jouw manier de waarheid zou toespreken?

Uit je reactie naar Jan Smit maak ik op dat je daar totaal niet tegen kunt. Hou er dan zelf ook mee op en probeer de wereld wat leuker te maken. #ongeschikt

Gast
Fred
december 6, 2020 13:25

Anouk besefte dat Brenda Bee beter kan zingen dan Anouk zelf kan.
Jaloerse domme reactie van Anouk

Gast
Minty
december 6, 2020 13:18

Dat kan wel zo zijn, dat Anouk te eerlijk was en ongezouten haar mening gaf, maar het is ook weer zo, dat jaren geleden, nog lang voordat The Voice Of Holland op tv kwam, ‘heel’ Nederland aan de buis gekluisterd zat bij het programma IDOLS, het programma waar bijna alle deelnemers, die hoopten artiest te worden met een lelijk woord ‘afgezeken’ werden!

Gast
Theo
december 6, 2020 12:56

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet. #zw@rte pikkon.

Gast
Sarien Helgers
december 7, 2020 09:52
Antwoord op  Theo

Zei Theo de racist. Eng mens jij.

Gast
ZWTEPIET
december 7, 2020 14:52
Antwoord op  Sarien Helgers

Anouk is eng.

Gast
Vassilis
december 6, 2020 12:54

Ik vind dit soort programma’s met een “jurylid” als Anouk waardeloos. Ze moet weg

Gast
Harry
december 6, 2020 22:40
Antwoord op  Vassilis

Klopt Anouk wegwezen totaal ongeschikt

Gast
Sjuufke
december 6, 2020 12:05

Anouk moet eens goed naar zichzelf kijken. Niets presteren, de kinderen bij ’n ander dumpen en zelf ergens zielig gaan zitten wezen. Wat moet er van die kids terecht komen met zo’ n voorbeeld.
Wij gaan de show iig niet meer kijken.
Gelukkig meerdere zenders met betere inhoud.

Gast
Sjuufke
december 6, 2020 12:02

Betreft Anouk.

Gast
Xxxxx
december 6, 2020 10:00

Wat me nog meer tegen staat is dat de Engelse taal in Nederland teveel wordt “opgedrongen”. Al die Engelse kreten die in Nederland te pas en te onpas worden geslaakt vind ik te belachelijk voor woorden. Het lijkt wel of we in Engeland leven ipv Nederland.

Gast
Jelleke
december 6, 2020 09:40

Anouk wordt betaald om jurylid te zijn. Het is haar baan en de overige juryleden zijn haar collega’s. Ze werkt “thuis” ivm coronacrisis. Misschien verstandig om eens goed na te denken wat de meerwaarde is van deze lastige tante binnen dit bedrijf? Ik zou niet blij worden van zo’n werknemer of collega. ZE ZIT ER ALLEEN MAAR VOOR HET GELD.

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 17:46
Antwoord op  Jelleke

De andere juryleden ook hoor.
Goed betaald baantje…

Gast
Xxxxx
december 6, 2020 09:33

Ik vind dit soort programma’s met een “jurylid” als Anouk waardeloos. Alles MOET in het ENGELS. Een andere taal zoals Duits, Nederlands, Frans, Spaans is in Hilversum sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw uit den boze! Daarom weiger ik naar dit soort “amusement” te kijken. Er komt geen enkele “ster” uit voort. Kortom: ik boycot als televisiekijker dit soort troep op de Nederlandse buis!

Gast
saperdeflap
december 6, 2020 10:47
Antwoord op  Xxxxx

En ik doe met u mee! Het is waardeloze troep.

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 17:50
Antwoord op  saperdeflap

Ik ook. Ik heb nooit gekeken naar shows die talentenshows worden genoemd maar keer op keer in falen talenten te vinden.
Allemaal bedrog…

Gast
Piewie
december 6, 2020 09:23

Verbluffend om alle ongezouten kritiek te lezen op iemand die ongezouten kritiek geeft. Anouk is geen Andries Knevel, en kiezen voor Anouk in het programma betekent duidelijke ongefilterde feed-back die voor de kandidaat aan duidelijkheid niets te wensen over laat. Dat geeft jus aan het programma concept.

Gast
saperdeflap
december 6, 2020 10:49
Antwoord op  Piewie

Ik maak op, uit uw reactie, dat het bij u thuis ook zo gaat! Niet gezellig!

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 17:57
Antwoord op  saperdeflap

Ja eerlijkheid is het beste piewie.
Kandidaten blijven voorliegen dat is pas oneerlijk.
Met loze termen als ‘wat goed’en ‘geweldig’ tegen iedereen die meedoet wekt valse verwachtingen…

Gast
Linda
december 8, 2020 14:30
Antwoord op  Donald Dumped

Eerlijkheid is een ding, maar dit is iemand de grond in boren. Je moet op professionele manier iemand feedback kunnen geven. Dit was asociaal en respectloos. Zo ben ik niet opgevoed jij blijkbaar wel Donald.

Gast
Onze Held Geert
december 6, 2020 09:18

Anouk heeft (altijd) gelijk

Gast
Harry:-D
december 6, 2020 08:53

Er zijn zóveel van die

eenheidsworsttalentenshows
dat ik best begrijp dat zo nu
en dan een van de malloten
die zich hiervoor leent, vol-
ledig uit zijn/haar plaat gaat.

Gast
Piet Pannelap
december 6, 2020 08:46

Belachelijk vrouwtje die Anouk, wat stelt ze eigenlijk zelf nog voor??!!

Gast
Bianca
december 7, 2020 14:55
Antwoord op  Piet Pannelap

Anouk stelt niets meer voor. Ze zit in de overgang of ze zit aan de drugs of beide, dus in de overgang en aan de drugs. Zo gestoord dat gedrag van haar.

Gast
CCNeeltje
december 6, 2020 08:37

Laat Anouk Anouk zijn anders wordt t programma erg saai hoor

Gast
Loesje
december 6, 2020 05:47

Ik denk,dat jullie ALLEMAAL jullie bek
dicht moeten houden🤪🤪

Gast
Pascale
december 6, 2020 05:29

Anouk is vanaf 1e seizoen vocaal een stuk grover dan andere coaches. Wanneer ze iemand niet moet, is dat aan haar gezicht meteen af te zien. Mag ze je wel, dan heb je een goede coach met kennis van zaken, die meteen merkt wanneer je stembanden verkeerd gebruikt of geïrriteerd zijn. Voor de Kids is ze zelfs superlief. Maar taalgebruik was vanaf begin al vaak eigenlijk ontoelaatbaar voor programma waar veel kinderen naar kijken.
Zo maakte ze in haar 1e seizoen ook alleen maar sneren (verbaal als non-verbaal) naar Marco Borsato, die misschien wel om haar is gestopt.
Voor diegenen die ze coacht, is ze denk ik wel een goede coach, maar je moet tegen haar gedrag kunnen.
Ik was het met haar eens dat deze kandidate al haar technieken in zo’n korte tijd wilde laten zien, zodat het idd “to much” was, mij werkte ze ook op de zenuwen met wel erg vol van zichzelf te zijn, maar dat had ook subtieler gezegd kunnen worden. En tegen mede coaches mag je ook respect tonen (terwijl ik absoluut géén Jan fan ben). Ali is de enige die haar kan plagen en onder de duim kan houden.
Ik mis Marco, Roel v Velzen en Nick & Simon. Deze konden ook kritiek geven, maar begonnen wel eerst met positieve punten zodat een kandidaat meer met kritiek kan.
Waylon vind ik ook een goede coach. En ondanks dat ik in begin sceptisch over Ali was (niet als persoon, maar qua zangervaring), heeft hij mij in pos zin verrast. Hij heeft wel team om zich heen die ook zangtechnisch kan helpen.
Maar diegene die deze kandidaat moet coachen krijgt hier harde dobber aan.
Aan iemand die al zoveel technieken heeft aangeleerd, is gewoon niet gemakkelijk.
Manieren zijn makkelijker aan te leren dan af te leren. En kandidaten die ongetwijfeld allemaal wel talent hebben, maar nog geen ervaring, zijn nog te ” kneden “.
Maar Rtl kiest zelf ervoor wat ze uitzenden. Er had ook in geknipt kunnen worden of een piep erdoorheen om kinderen te beschermen.
Al hoor je tegenwoordig genoeg kinderen die wel ergere dingen zeggen.

Gast
Leon
december 6, 2020 08:27
Antwoord op  Pascale

Opdonder met anoek

Gast
jeanette
december 7, 2020 18:36
Antwoord op  Pascale

Marco is gestopt omdat zijn prive-leven hem inhaalde, zat midden in een scheiding en er verscheen allerlei rare verhalen over hem in de media. Ook begonnen mensen zijn omgang met jonge dames in de show te bekritiseren. die moest duidelijk uit de schijnwerpers.
Ik kijk ook liever de voice kids, betere talenten en lieve coaches, ook Anouk.

Gast
Dutchie
december 6, 2020 02:28

Anouk? Zelf maar eens auditie doen? Allang niet live zien zingen! Enne gedraag je eens als een dame. Zo ben je toch opgevoed? Je mening mag je hebben maar uit het op een waardige manier. Zoals je zelf ook behandelt wilt worden, toch? Schaam je diep!

Gast
Petra
december 6, 2020 02:09

Wat heeft Anouk zich in de kijker gezet. Wat een niveau om iemand zo volledig af te branden. Brenda heeft zich met tranen in haar ogen uitstekend en heel netjes verweerd. Het sloeg ook nog eens nergens op. Wat een veelzijdige stem met een prettige en inspirerende persoonlijkheid en bovendien wat een performance! Van more naar less is makkelijker dan van less naar more….

Gast
Marion
december 6, 2020 01:16

Nou als die Anouk Niet opstapt fan laat ik de kids hier niet meer naar kijken.
Wat een voorbeeld is zij voor haar kinderen zeg met haar grote mond..Opstappen Anouk !

Gast
Bouwkuh Breda
december 6, 2020 09:33
Antwoord op  Marion

Het is ook geen the voice kids he

Gast
Ernst
december 6, 2020 11:37
Antwoord op  Bouwkuh Breda

Maar het is wel een rtl4 familie programma.

Gast
Donald Dumped
december 6, 2020 18:17
Antwoord op  Marion

Je laat je kinderen kijken naar een programma wat mensen voorliegt en waar bedrog aan de orde van de dag is? Juist ja…

Gast
Fons
december 5, 2020 23:13

Richard van de Crommert heeft blijkbaar een andere smaak dan Anouk.
Daar is niets mis mee, maar Anouk zit daar om zangtalenten te beoordelen op hun vocale kwaliteiten.
Zij geeft al sinds haar eerste seizoen als coach haar eerlijke mening, niet altijd politiek correct, maar je weet als deelnemer wel waar je aan toe bent.
Als coach zit je daar niet om kandidaten valse hoop te geven zoals in het verleden regelmatig gebeurde.
De muziek industrie is een keiharde business, waar alleen de sterksten het redden. Veel kandidaten bij TVOH redden het dus niet.

Gast
Bert
december 5, 2020 23:20
Antwoord op  Fons

Wat een onzin, alsof als je niet afgezeken wordt door Anouk het niet zou kunnen maken in de muziekbusiness

Gast
Trend
december 6, 2020 02:23
Antwoord op  Fons

Feedback geven is geen probleem. Maar een prof als Jan Smit vond het zelfs flauw. En daar op kon ze ook niet eens professioneel op reageren. Anouk is een ordinaire tv hoer. Een mening hebben mag. Maar je kan dat ook op een nette manier doen

Gast
Serge
december 5, 2020 22:26

Anouk zou haar eigen advies in haar rol als jury / coach het beste zelf hebben opgevolgd. Immers had ze haar punt al gemaakt door niet te draaien. Ik vond het optreden ook verschrikkelijk en ja, ik kan mij de frustraties voorstellen omdat iemand op haar 33ste al de foute, typisch ‘Neerlandsche’ keuzen maakt, terwijl ze alle technieken in huis heeft. Voer voor psychologen is dit, waar de allergie van Anouk wordt opgewekt. En waarom? Anouk heeft zichzelf zeer kritisch aangepakt voor het stukje dat Anouk haar credibility ook aan fluctuaties onderhevig was, omdat ze veel niet begreep wat ze later wel is gaan inzien. Authenticiteit is de eerste pré en dan komt er een hele tijd niks, en dan is het fijn dat je dit kunt matchen met liedjes die bij je passen en een fijne zangstem. Het ‘raken’ zit hem vaak in tekst icm dynamiek en zangexpressie. Maar natuurlijk kun je heel spannend doen over een nummer dat Annie + David van Eurythmics niet voor niets NIET zo hebben opgenomen. Brenda is een technische zangeres maar ik snap de kromme tenen. Of je jezelf dan zó moet laten gaan zoals Anouk in dit geval deed, soit.. Als je de spotlights in stapt dan heeft iedereen een mening. Ik vind het dit programma ten goede komen. De 9 van Jan is voor het glazuur dat van mijn tanden springt. Maar wat verwacht je dan ook van Jan onze palingpoppert?
Brenda zal net als Anouk nooit iedereen kunnen pleasen.

Gast
Josje quint
december 5, 2020 22:05

Dus woorden als … over een panellid zijn niet oké

Gast
Josje quint
december 5, 2020 22:03

Overigens is het niet de bedoeling om woorden te gebruiken die niet oké zijn.

Gast
Josje quint
december 5, 2020 22:02

Ik denk dat Anouk het niet verkeerd bedoeld. Zij is professioneel en serieus in haar mening en dus ook om iemand te coachen. Zij is zeker niet bezig met jaloezie. Onzin. Zij wil een goede kandidaat in haar team. Daar gaat het programma om.

Gast
Sjaak echt
december 5, 2020 23:07
Antwoord op  Josje quint

Als je professioneel bent ga je netjes met mensen om. Anouk is niet professioneel, zij is ordinair.

Gast
Bert
december 5, 2020 23:30
Antwoord op  Josje quint

Als ze serieus zou zijn moet ze haar mening wat meer op de achtergrond zetten en het belang van de artiest in spé wat meer op de voorgrond

Gast
Marion
december 6, 2020 01:18
Antwoord op  Josje quint

Professioneel? Dat mens is geschift ze denkt dat ze heel wat is.

Gast
Trend
december 6, 2020 02:25
Antwoord op  Josje quint

Haha serieus grap van jaar zeker. Als dat haar niveau is dan kan ze beter in Amsterdam in de red light district gaan werken

Gast
Niemand
december 5, 2020 21:21

Op rotten met dat kut wijf altijd iemand naar beneden halen en geen fatsoen tegen collega.s
Met hou je bek
Wie is zij dan wel stuk stront

Gast
Tjongejonge
december 5, 2020 21:43
Antwoord op  Niemand

Over fatsoen gesproken.

Gast
Sjaak echt
december 5, 2020 23:07
Antwoord op  Tjongejonge

Vuur met vuur bestrijden.

Gast
Klasiena
december 5, 2020 21:11

Anouk moet nodig iets zeggen wat een asociale actie in het panel , die vrouw zong prima ,zelfs beter als Anouk, ik denk dat Anouk jaloers is al was het altijd al een afgel.kte boterham . Kijk eerst naar jezelf , voor je een ander naar beneden haalt ,zat je lekker te ergeren aan de goede woorden van je collega’s hè.
Bah wat een zielige vertoning van jou .

Gast
A v Eijken
december 5, 2020 21:04

Dat Anouk zich zo laat gaan …….moet nodig gen…..worden zeker 😉Anoniem

Gast
Trend
december 6, 2020 02:28
Antwoord op  A v Eijken

Minimaal door 100 man en 100 vrouwen haha anders is ze nog niet tevreden

Gast
Inge
december 5, 2020 20:56

Ik vind dat je zó niet met mensen mag omgaan.
Elke kandidaat is zenuwachtig.
Houd het bij kritiek op het concreet waarneembare.
Dat deed Anouk niet; zeer onprofessioneel en niet te begrijpen.
Maat dít kán niet als je in deze positie bent.
Anouk mag voor mij uit het panel, ondanks haar vakkennis

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen