Tim Douwsma boos op media: ‘Ik ben géén virusgekkie!’

Tim Douwsma vindt het niet leuk dat hij door de media wordt weggezet als een soort virusgekkie. Je mag niets meer zeggen in dit land. Dat zegt hij in de podcast The Trueman Show.

Tim Douwsma © Op1

De 33-jarige Tim Douwsma, die net als de ietwat op hol geslagen en tevens coronakritische Ferry Doedens uit Drachten komt, was in september een van de gezichten van #ikdoenietmeermee. Met deze actie protesteerden een aantal BN’ers tegen de coronamaatregelen. Famke Louise vertelde erover bij Jinek, Tim Douwsma zat aan tafel bij Op1.

Impact

Tim is behoorlijk afgemaakt na zijn optreden bij Op1. “Ik sta volledig achter de standpunten die ik toen benoemd heb. Wat er toen qua impact gebeurd is, ook op mijn gezin en de mensen om me heen, is wel heftig. Ik vind het niet erg om uit te spreken wat ik ervan vind, maar ik voel wel het stukje strijd en de polarisatie daarin. Dat brengt ons niet verder.”

Inmiddels is Tim iets milder gestemd. “Ik ben heel lang discussies aangegaan met mensen die haaks staan op wat ik denk en op een gegeven moment liep ik alleen maar gefrustreerd rond door mijn huis. Toen zei mijn vriendin ook: ‘Tim, laat iedereen een soort in z’n waarde en het voor zichzelf uitzoeken.’ Dat gaf mij wel een stuk rust.”

Gekkie

Niet langer probeert Tim andere mensen ervan te overtuigen dat dit land compleet zou zijn doorgeslagen. “Ik dacht toen niet meer van: oh, ik ga vandaag weer de boel… Ik zal me altijd uitspreken, ook op Instagram en vragen blijven stellen maar ik weet ook dat mensen die het niet zo willen zien. Ook goed. Prima.”

De zanger wil echter niet worden neergezet als gekkie. “De polarisatie die gaande is en mensen in een hoek neerzetten omdat je kritisch bent en die je meteen afstempelen als gekkies… Daar heb ik heel erg moeite mee. Dat vind ik heel pittig.”

Framing

De media spelen volgens Tim een kwalijker rol. “Ik vind dat er vanuit de media veel te weinig kritische noten zijn en dat er alleen maar heel veel één geluid te horen is. Mensen met een ander geluid en die vragen stellen – en of ik dat nou ben of Doutzen Kroes of Katja Schuurman – worden meteen in een hoekje gezet. Van: kijk haar of hem eens even.”

“Je durft bijna niet meer, omdat je die framing van mensen ziet en wat er gebeurt als je je uitspreekt. Pfoe… Dat merk ik aan heel veel mensen die ik ook spreek en hetzelfde denken, maar zoiets hebben van: ik hou me maar stil.”

Podcast

De podcast The Trueman Show met Tim Douwsma als hoofdgast:

211 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Paul
januari 2, 2021 10:25

“Tim, laat iedereen een soort in z’n waarde en het voor zichzelf uitzoeken.’ Dat gaf mij wel een stuk rust.”
Een anakoloet geeft je rust?😏

Gast
joost
januari 1, 2021 17:52

Wie in vredesnaam is Tim Douwsma en wat heeft die jongen nou gepresteerd? Samen met een serie B artiesten als Femke Louise en Thomas Berge liet hij zich voor het karretje van Willem Engel spannen. Nu wordt die domoor weer een podium geboden en weer kraait dat grote hoofd of er ook maar iemand geïnteresseerd is in zijn mening. Deze jongen is de smaak van de middelmaat en ik zou het volgende willen zeggen ‘Heer heb erbarmen want zij weten niet wat ze doen.

Gast
Ikke
januari 1, 2021 15:48

Graag niet van dit soort idiote uitspraken!

Gast
kim
januari 1, 2021 13:02

oeps Tim ziet zijn inkomsten dalen en moet straks echt werken, dus nu met janken nog proberen te reden wat er te reden valt

Gast
Roelof Bos
januari 1, 2021 13:01

Naar mijn mening kan je je ook beter stil houden, alles wat je zegt heeft weinig inhoud.

Gast
Marry Hens
december 31, 2020 23:24

Tim zou er goed aan doen om gewoon weer in het magazijn van de supermarkt te gaan werken. Zijn vrouw hoeft niet overal voor op te draaien. Hou de eer aan jezelf Tim. Een carrière in de showbusiness zit er helaas niet meer in. Pak je verlies en maak een nieuwe start.

Gast
joost
januari 1, 2021 17:58
Antwoord op  Marry Hens

En AvroTros zou hieraan meteen consequenties moeten verbinden, hier zit de Grootste Familie van Nederland toch zeker niet op te wachten, dit soort types moet geen podium worden geboden. Mond dicht Tim.

Gast
Jensen
december 31, 2020 18:30

Hij is echt één virusgekkie.

Gast
Pascal va den Noort
december 31, 2020 16:10

Schoenmaker blijf bij je leest. Dat je een knap koppie hebt wil nog niet zeggen dat je tijd op tv moet nemen om een meninkje te verkondigen.

Gast
arie
december 31, 2020 13:19

Dacht altijd dat in Nederland ,zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat.
Dat je dus ook je eigen mening kan en mag ventileren.
Als Douwsma dit nu vindt, laat hem maar, hij beschadigd niemand!

Wat ik veel erger vindt, hetgeen helaas niet meer in de MC wordt aangegeven, is de waardering voor de TV zendtijd van de zender Veronica in de Kerst tijd.
Wat belazeren die weer de kijker door met TV films te komen die al “tig” keer op TV zijn geweest en dus door de meesten van ons al gezien zijn.
Veronica : ik weet wel dat het goedkoper is voor jullie om ooit voor zendtijd aangekochte films, zoals Die Hard, Back to the future, de Hangover films, etc etc. extra en vele malen weer op TV te brengen maar het is nep. Veronica is dus nep TV.

Gast
Koos
december 31, 2020 14:01
Antwoord op  arie

Inderdaad Veronica besodemieterd ons weer met ouwe filmpies.

Gast
Reteketet
december 31, 2020 11:46

Voor iedereen die hier niet veel meer weet te brengen dat schelden op wetenschap en kennis. Als je vind dat alles een complot , een hoax en onzin is, wees dan ook zo stoer om van alles af te zien dat je dankzij de wetenschap hebt.
Gooi je computer en je telefoon weg, weiger ieder medicijn en alle medische behandelingen, weiger electriciteit, doe je auto weg, stop met het kopen van voedsel uit de supermarkt, weg met je tv, geen internet meer, alles wat van kunststof is weg ermee. Dit zijn namelijk allemaal zaken die we allemaal rechtstreeks aan de wetenschap te danken hebben.

Gast
Wuhan laboratoriumvleermuisje
december 31, 2020 14:51
Antwoord op  Reteketet

Ik wist echt niet dat ik u zoveel aan u te danken heb. Reteketet bedankt reteketet. Rete goed zeg.

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:02
Antwoord op  Reteketet

Willen alleen maar wat ze uitkomt!!!!!

Gast
Robert
december 31, 2020 10:03

De jonge dacht er beter van te worden, maar gelukkig voor Nederland gebeurde dat niet, hoe dom kun je zijn !!

Gast
DE VIJAND VAN JE VIJAND IS JE VRIEND
december 31, 2020 09:10

Stem in maart op de helden Tunahan Kuzu en Farid Azarkan. Zij zijn als enigen tegen het vaccinatiepaspoort.
KUZU en AZARKAN plus aanhang HELDEN VAN DE VRIJHEID.
De rest van Nederland zijn SLAAFJES en zie ik als mijn vijand.

Gast
😷Paulus
december 31, 2020 09:50

😷Teveel thee 🍵gedronken zeker, met een goedtje 🥴erin. Kan niet anders. 😂😂

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:03

Die heulen met de wolven in ’t bos!!

Gast
Corona
december 31, 2020 16:32

Ik hou het wel bij Geertje als je het niet erg vind, En vind je het wel erg PECH VOOR JOUW…

Gast
WILKE
december 31, 2020 19:24
Antwoord op  Corona

IK OOK GEERT WILDERS IS DE BESTE PRESIDENT DIE WE ZULLEN HEBBEN OOIT WE GAAN MET HEM FLOREREN IN DE WERELD WE KUNNEN HET WACHT MAAR AF

Gast
kim
januari 1, 2021 12:59
Antwoord op  Corona

Geert dat is toch die man die overal tegen aan schopt en toen hij zelf mee mocht praten bakte hij er niets van.
Niemand wil met weg loper Geert regeren dus een weg gegooide stem, als je daar op stemt

Gast
Dennis
januari 1, 2021 11:26

Helden van de vrijheid je bedoelt die holmaatjes van die proleet Erdogan ook die heeft een IQ van een iglo visstick

Gast
Garry glamour
december 31, 2020 09:00

Tim moet niet zeuren , je wist het toch allemaal beter .
Wie hoog van de toren blaast , kan kritiek verwachten .

Gast
René
december 31, 2020 09:21
Antwoord op  Garry glamour

Hear hear

Gast
Gerda
december 31, 2020 06:02

Het is waar wat Maarten Spanjer zegt: 2020 wemelt van de onbenullige meninkjes van artiesten. Ik erger me dood er aan. De meesten hebben nauwelijks een opleiding gedaan en zijn al helemaal niet medisch onderlegd. Een vierde rangs dansertje jut iedereen op met belachelijke ideeën, zijn dansschool is natuurlijk op sterven na dood, sinds al die lockdowns..En de agressie die er vanaf druipt..

Gast
Youp poupt op de man, niet op de bal
december 31, 2020 09:20
Antwoord op  Gerda

“Medisch onderlegd” dat kan jij wel beweren. Maar het interesseert jou geen fluit. Als er honderden kritische wetenschappers zijn en een dikke man uit een gehucht weet die kritische meningen t.a.v. coronabeleid prima te verwoorden, dan gaan mensen als JIJ helemaal wappie op het feit dat die man dik is, tot de risicogroep behoort, dat hij zijn mond moet houden, dat die dikke schreeuwlelijk anderen in gevaar brengt met zijn “leugens” dat hij uit een achterlijk gehucht komt enzovoort.
Het is zinloos te proberen om de meesten hier, die vastgesnoerd zitten in het dwangbuis van de angst, op andere gedachten te brengen. Zij spelen altijd op de man.

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:06

Was dat maar waar van die dwangbuis van
angst, hadden we niet zo veel besmettingen!

Gast
Jakkes
december 31, 2020 03:46

Teringmongool dat je bent. Enige wat Timmetje in zijn hele leven bereikt heeft is 1 dag trending topic zijn in Europa tijdens een lullige voorleesmoment van de Nederlandse uitslagen.

Ik heb medelijden met je kind. Opgevoed worden door een groter kind lijkt me zwaar, randdebiel.

Gast
Jakkes bah
december 31, 2020 09:27
Antwoord op  Jakkes

Kreeg je je keutel niet doorgetrokken? Heb je daarna wel je handjes gewassen?

Gast
tim pietersen
december 30, 2020 22:33

alleen schaapmafklapmongolen volgen de msm nog..

Gast
WILKE
december 30, 2020 21:26

JE BENT WEL EEN VIRUS GEKKIE JIJ BENT EEN LINKSE OPROERKRAAIJERTJE DIE PROBEERT RECHTSE MENSEN TE LATEN DOOD GAAN AAN HET VIRUS DOOR BIJ ONS ONRUST EN VERWARING TE ZAAIEN ZODAT WE HET VIRUS KRIJGEN EN EERDER DOOD ZULLEN GAAN JIJ BENT RANZIG TIM DOUWSEMA OP TYFEN NAAR FRIESLAND GADVERDAMME

Gast
tim pietersen
december 30, 2020 22:29
Antwoord op  WILKE

schaapmafklapmongool

Gast
Harakierewied.
december 31, 2020 01:39
Antwoord op  WILKE

Willke heeft geleik.

Gekken en dwazen zeggen de waarheit.

Gast
André
december 31, 2020 10:26
Antwoord op  Harakierewied.

Als de kwaliteit van je visie net zo goed is als je spelling…. Dom, dommer, domst. Schat zelf maar in bij welke van de drie bovenstaande categorieën je het beste past

Gast
Loetje
december 31, 2020 03:13
Antwoord op  WILKE

Dus als ik je goed begrijp, krijgen rechtse mensen het virus omdat ze onrustig en verward raken en ook nog eens eerder doodgaan? Ben ik ff blij dat ik niet rechts ben!

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:08
Antwoord op  Loetje

Jij bent de slimste niet.

Gast
Het hysterisch landje aan de Noordzee
december 31, 2020 09:29
Antwoord op  WILKE

Gaat het lekker, arm vlindertje?

Gast
André
december 31, 2020 09:57
Antwoord op  WILKE

Dat je dom bent is niet erg, maar dat je ermee te koop loopt is ronduit zielig.

Gast
Dino-saurus
december 30, 2020 21:04

Het gaat gewoon om het eigenbelang. Daar is overigens niks mee, echter doe niet alsof het WO2 is en doe niet alsof je de nieuwe Galileo Galilei bent. Douwsma is niet anders gaan denken omdat hij zich serieus heeft ‘ingelezen’, maar omdat hij zijn banksaldo zag afnemen. Net als veel andere artiesten.
Zijn optreden bij Op1 was een genante vertoning. Hij dacht wel even uit te leggen hoe het precies zit, maar toen bleek dat er iemand aan tafel zat die zijn verhaal gemotiveerd kon weerleggen, was het niet de bedoeling om serieus te discussieren (“28.000.000 uitgestelde operaties” gevolgd door “dat zijn mijn feiten”). Douwsma zakte finaal door het ijs, net als de kritische arts in dezelfde uitzending die ook geen trek had in het bespreken van de feiten.

Artiesten zijn zo kritisch omdat ze bang zijn voor hun winkeltje. Als ze door de overheid tot in lengte van jaren volledig schadeloos zouden worden gesteld, dan zag je geen kritische Douwsma of Meijer op TV. Bij die laatste BN-er was dat heel mooi zichtbaar: pas toen de geldstroom vanuit het ministerie stopte werd ze kritisch.

Het is met artiesten niet anders als met cafės, restaurants, sportscholen en vuurwerk: op het moment dat consumenten doorkrijgen dat ze best zonder kunnen – of tegen een veel minder hoge prijs – is het verdienmodel weg.

Gast
Sven L.
december 31, 2020 09:34
Antwoord op  Dino-saurus

Hehe… eindelijk iemand die het perfect omschrijft.

Gast
Koen
december 30, 2020 20:03

Tim IkDoeNietMeerMeeVirusWappie- Douwsma, leuke naam, moet je iets mee doen Tim.

Gast
Het corona fabeltje
december 30, 2020 19:08

Ziekenhuizen en de IC liggen rond deze tijd elk jaar vol met grieppatienten!!

Corona is een hoax bedacht en uitgerold door de psychopatische elite !!

Gast
Koen
december 30, 2020 20:03
Antwoord op  Het corona fabeltje

Koekkoek

Gast
Het corona fabeltje
december 30, 2020 20:11
Antwoord op  Koen

Heeee kijk een coronagekkie!!! Moet jij nu niet braaf naar het NOS acht uur staatsprogaganda ‘journaal’ kijken ??

Gast
André
december 31, 2020 10:22
Antwoord op  Het corona fabeltje

Waren mensen zoals jij maar een fabeltje. Dankzij deze domheid gaat de pandemie (moeilijk woord!!) nog heel lang duren. Jou hersens zijn zo overbelast dat je alleen nog maar onzin uit kunt kramen. Dat je dom bent is sneu voor je. Gelukkig voor jou zijn er nog slimme mensen die in staat zijn om een ziekenhuis te runnen en een IC te bemensen. Zodat, wanneer jij of een van geliefden ernstig ziek wordt, er medische hulp is. Of ben je zo stoer om daar maar vanaf te zien. Het is volgens jou toch maar een hoax en fabeltje.

Gast
Corona
december 31, 2020 16:38
Antwoord op  Het corona fabeltje

Van welke planeet kom je..

Gast
Jouszef
januari 1, 2021 10:52
Antwoord op  Het corona fabeltje

Als Corona een hoax is, waarom liggen de ziekenhuizen te vol, wordt reguliere zorg uitgesteld, moet het leger worden ingezet om te helpen en valt het zorgpersoneel om van vermoeidheid? Dat is volgens jou bij elk griepje zo? En de hele wereld zit in het complot?
Als mensen die denken dat covid een hoax/complot is nu eens zouden verhuizen naar Noord Korea, daar is geen Covid? Kim Jong-un is het namelijk met jullie eens! Als jullie samen met Willem Engel vertrekken naar Noord Korea dan zullen de makke schapen voor jullie applaudisseren!

Mochten de Covid ontkenners dan toch ziek worden, svp geen zorg accepteren en geen financiële steun vragen. Ik heb namelijk het idee dat de ontkenners voornamelijk met hun portemonnee denken…

Gast
Thijs
december 30, 2020 17:41

Rivm trol alert!!!!!

Aan jullie rivm trollen:

Jullie zijn slechts slaven en prostituees van het rivm en geen knip voor de neus waard. Stelletje nsb-ers en landverraders zijn jullie. Jullie verkopen jullie ziel en de toekomst/vrijheid van jullie kinderen voor een paar rot euro’s. Jullie moeten jullie doodschamen. De waarheid zal vroeg of laat boven water komen en dan hoop ik dat jullie 1 voor 1 jullie straf zullen krijgen !!

Gast
Nick
december 30, 2020 17:44
Antwoord op  Thijs

Heb je je pilletjes weer niet ingenomen, mafklapper?

Gast
Thijs
december 30, 2020 17:46
Antwoord op  Nick

Kijk aan!! Hier heb je zo een betaalde rivm trol !!

Gast
Willem Engel
december 30, 2020 18:50
Antwoord op  Thijs

Je kan wel doen alsof je slim bent, maar dan moet je toch met een goed verhaal komen. Alleen maar roepen dat andersdenkenden rivm trollen zijn, maakt je weinig geloofwaardig.

Gast
tim pietersen
december 30, 2020 22:32
Antwoord op  Willem Engel

dodentalpercentage ligt zelfde als groepepidemie, mafklappermongool

Gast
Reteketet
december 31, 2020 10:39
Antwoord op  tim pietersen

Jij bent zeker alleen in staat om met een rekenmachine te rekenen. Dan nog blijkt dat je zelfs te dom bent om de juiste knoppen te gebruiken.
Hou je onzin alsjeblieft bij je als je NIETS te melden hebt.

Gast
Meindert Kramp
december 31, 2020 14:58
Antwoord op  tim pietersen

Nou dan! Wat is dan het probleem? Vorige seizoenen wist jij dit niet eens.
Fantastisch hoe gek de media mensen kan krijgen door het alleen maar elke dag over aantallen besmettingen te hebben.
In 2018 vonden ze het nog te vroeg om het steeds over de aantallen besmettingen over 2018 te hebben.

Gast
in your face
december 30, 2020 23:29
Antwoord op  Willem Engel

Hé panda, bij mij en 21 mensen hier op kamers komt Thijs overtuigend over en wij zijn zeker geen eerstejaars pisfeuten die laag zijn gegaan. Wij brallen dat Thijs vooral door kan gaan en da’s geen lullepot.

Gast
André
december 31, 2020 10:33
Antwoord op  in your face

Tja, ooit was er een toelatingsexamen nodig om te mogen studeren. Gelukkig vallen er nu veel af. Wel zonde van het geld

Gast
tim pietersen
december 30, 2020 22:30
Antwoord op  Nick

schaapmafklapmongool

Gast
Ome Cor
december 30, 2020 18:46
Antwoord op  Thijs

Nou, ben benieuwd, vertel me dan eens gauw wat volgens jou DE waarheid is.

Gast
paul dino
december 30, 2020 19:09
Antwoord op  Ome Cor

Nog even niet, hij moet eerst even overleggen met de RutteMaffia, anders krijgt hij de vergoeding niet.

Gast
Koen
december 30, 2020 20:07
Antwoord op  Thijs

Toch grappig dat mensen na 9 maanden nog niet snappen wat er precies aan de hand is en waar het knelt en waarom we die maatregelen dan nemen. Maar ja als je IQ gelijk van hoogte is als de gemiddelde kamertemperatuur mag je ook niks verwachten.

Gast
Toch grappig die gemiddelde kamertemperatuur
december 31, 2020 15:14
Antwoord op  Koen

Jij snapt het dus allemaal wel. Ik snap het gelukkig ook helemaal, tenminste als ik niet zelf nadenken en gewoon GEHOORZAAM. Mondkapje werkt niet, mondkapje werkt niet, mondkapje werkt nog steeds niet, mondkapje werkt ineens wel, omdat de mense het eise. Wie zijn die mense? Een halve man en een paardekop?
Wat een volksverlakkerij. Wie zo handelt, heeft wat te verbergen. Dat snap ik dus wel en dat snap jij dus niet Koen.
Eigenlijk best wel grappig hè.

Gast
Reteketet
december 31, 2020 10:42
Antwoord op  Thijs

Dom, dommer, domst. Ik vrees voor je dat je het beste in de laatste categorie past

Gast
Corona
december 31, 2020 16:44
Antwoord op  Thijs

Volgens mij moet jij na de dokter een spuitje halen. zieke beesten laaten ze inslapen.😆😆😆

Gast
Pietje Puk
januari 1, 2021 12:12
Antwoord op  Thijs

Weet mama wel dat jij wéér achter haar PC zit , knul ?

Gast
Gerda
december 30, 2020 17:35

Ik begrijp het even niet meer. De mensen, die bang zijn en het serieus nemen worden toch door deze critici als gekkies beoordeeld? Ik durf al tijden niet meer te spreken over mijn zorgen, want de meeste antwoorden zijn: dat juist IK een gekkie ben en me aanstel en zelfs het woord nazi, staatsgevaarlijk, mongool, pedo kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd. En getroffen mensen waren acteurs..

Gast
Gerda
december 30, 2020 22:38
Antwoord op  Gerda

En de ziekenhuizen kunnen het niet meer aan, het is te hopen dat al die artiesten, BN’ers en aandacht vragers, die coronaontkenners en complotdenkers een zeer pijnlijke aandoening krijgen, want nee daar hebben de ziekenhuizen geen plek meer voor, Ga maar hard gillen op de Dam, dat het een complot tegen jullie is… Ik leef met alle zieken en nabestaanden van het coronavirus mee en sla een arm om iedereen heen, die er behoefte aan heeft.. En wie zullen er morgen met vuurwerk naar hulpverleners gooien? Met Willem, Katja, Lange Frans, Tim voorop, let maar op.. Aandacht verslaafden

Gast
Jan
december 31, 2020 15:27
Antwoord op  Gerda

Maar jij leeft op jouw beurt weer niet genoeg mee met al die nabestaanden van bijvoorbeeld mensen, die zelfmoord pleegden vanwege de lockdown of al die mensen, al die zieken, die niet geholpen worden en doodgaan.
Jij wenst anderen zelfs zo’n droevig lot toe van het niet geholpen worden en op De Dam moeten staan gillen van de pijn.
Treurig zo erg als jij in de war bent. Waarom laat jij je niet opnemen? Misschien zitten daar in die inrichting complotdenkers en kan je eindelijk eens een verstandig gesprek met ze voeren.

Gast
Jouszef
januari 1, 2021 11:05
Antwoord op  Jan

Als je zelfmoord pleegt vanwege de lockdown was je voor de lockdown ws ook al ziek in je hoofd. Als je alleen vanwege de lockdown zelfmoord pleegt heb je ws geen nabestaanden, of je bent wel een heel zielig figuur met zoveel zelfmedelijden dat je er een eind aan maakt? Geloof ik helemaal niks van!
Covid ontkenners zijn mensen die zich door de lockdown financieel niet zo lekker voelen!

Gast
Corona dictatuur
december 30, 2020 17:21

Het valt op dat de betaalde rivm trollen op deze site steeds onder soortgelijke namen opereren.

Jos
Jopie
Jon
Josie
Etc..

Gast
Jos, Jopie, Josie, etc.
december 30, 2020 17:53
Antwoord op  Corona dictatuur

Gelukkig ben jij slim en zie je dat het ook hier een complot van rivm trollen is. Jullie wappies zijn nergens meer veilig!

Gast
Jaap
december 31, 2020 15:29
Antwoord op  Corona dictatuur

of Jordy. Zouden ze van de linkse website JOOP komen?

Gast
Tuinkabouter Geronimo
december 30, 2020 17:18

Ik vind dat deze jongen heel goed uitdrukt, wat vele mensen denken, maar kennelijk niet mogen denken. Je bent niet alleen Tim.

Gast
Lange Frans
december 30, 2020 18:24

Nee hoor Tim, je bent niet alleen. We zijn met zijn 3en!

Gast
The corona joke
december 30, 2020 17:17

Zijn er nog steeds mensen die geloven in corona hahahaha !!

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 18:38
Antwoord op  The corona joke

Jij niet? Jij loopt zonder mondkapje in winkels en bewaart geen afstand e.d.? Mooi man, gelukkig zijn er nog realisten als jij…

Gast
Het corona fabeltje
december 30, 2020 19:07
Antwoord op  Donald Dumped

Go fuck yourself met je mondkapje. Ik laat mij niet muilkorven door een corrupte overheid en vanwege een nep virus. Mondkapjes zijn schadelijk voor de gezondheid. Ga jij maar lekker de hele dag met een bekpamper lopen uit angst voor een nep virus SLAAFJE. Stumpers zoals jij verdienen het om onderdrukt en uitgebuit te worden door de ROVERHEID.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 20:20
Antwoord op  Het corona fabeltje

Ah dus jij loopt zonder die dingen overal? Mooi man. Prima.
Of ben je net zo’n bangerd als je held Jensen en heb je je thuis opgesloten en vanuit daar lekker aan het afgeven op alles en iedereen?
Zorg voor verandering dan…
Alleen roeptoeteren helpt niet…

Gast
Truus
december 31, 2020 15:32
Antwoord op  Donald Dumped

Ik heb Jensen gisteren nog bij de Dirk gezien. Kan jij lekker niet zeggen hè?

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:16
Antwoord op  Truus

Wat zag je dan een beer??

Gast
Reteketet
december 31, 2020 10:46
Antwoord op  Het corona fabeltje

Vroeger hadden we voor mensen zoals jij gewoon de brandstapel

Gast
Meindert Kramp
december 31, 2020 15:36
Antwoord op  Reteketet

Vroeger hadden WE. Hé ouwe nazi!! Gaat ie lekker?

Gast
Corona
december 31, 2020 16:58
Antwoord op  Het corona fabeltje

Volgens mij moet jij na de dokter een spuitje halen. zieke beesten laaten ze inslapen.😆😆😆

Gast
Meindert Kramp
december 31, 2020 15:30
Antwoord op  Donald Dumped

Een realist is iemand die kijkt of hij 95 euro over heeft voor een boete.
Een held is iemand, die schijt heeft aan die boete.

Gast
Het corona fabeltje
december 30, 2020 17:14

Ziekenhuizen liggen elk jaar vol rond deze tijd!!

Artikel uit 2018 van rtlnieuws:

“Ziekenhuizen in heel Nederland hebben te maken met grote capaciteitsproblemen door de aanhoudende griepgolf. Het Acute Zorgnetwerk Noord Nederland heeft een meldpunt ingesteld om beschikbare ziekenhuisbedden in die regio in kaart te brengen.”

Artikel uit 2016 en 2017:

“Ziekenhuizen hebben handen vol aan grieppatiënten.”

En:

“De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care zegt dat de patiënten die binnenkomen opvallend genoeg vitale, gezonde mensen zijn. Ze reageren heel heftig op de griep, waardoor sommigen aan een hart-longmachine moeten worden aangesloten. Die behandeling duurt relatief lang, waardoor de ic’s snel vollopen. In het Erasmus MC in Rotterdam zijn deze week dan ook enkele operaties uitgesteld, omdat de capaciteit op de ic beperkt was.”

Conclusie:

Corona is de grootste fraude in de geschiedenis van de mensheid!!

Gast
Neanderthaler
december 31, 2020 15:40
Antwoord op  Het corona fabeltje

Een fraude die miljoenen mensen het leven kost. Ik hoop toch zo dat de stokers van dat vuurtje voor een tribunaal moeten verschijnen en levenslang krijgen. Als ze voor die tijd gelyncht worden dan is dat jammer. Ik ga niet kijken. Ze gaan hun gang maar.

Gast
Geertje
december 30, 2020 17:07

hahahaha die Tim Freedepiepel.
sukkel.

Gast
Jensen
december 30, 2020 16:57

Hier reageren de grootste doelgroep de bijstandstrekkers, de minder intelligente Nederlander, de doorsnee PVV stemmer dus, kijkt naar sensatie en campingzender SBS6.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 17:43
Antwoord op  Jensen

Ja en types (niet al te snugger) als ‘zanger’ Tim D. Robert J. en (c)rapper Lange Frans zijn de grootste helden van deze types.
Type veel geschreeuw, weinig wol…

Gast
Corona
december 31, 2020 17:01
Antwoord op  Jensen

Daar hoor jij dus ook bij 😆😆😆

Gast
G.ossip
december 30, 2020 16:41

Luister eens de podcast van Yves en Erik de Vlieger op YouTube, een genot om naar te luisteren en niet alleen Corona gerelateerde onderwerpen,de heren zien de dingen met een heldere blik.

Gast
Leo
december 30, 2020 16:16

Maagband de Jager heeft zijn symbolische prik al. In Dubai woont ie om belastingvrij de opbrengsten van de verkoop van zijn bedrijf te ontvangen. Lucille zit bij de juiste partij dus. Eerst zorgpersoneel inenten, puur symbolisch want BCG en de jongere medewerkers zijn niet vatbaar, en niet de ouderen. Ik ben niet van de complotten, maar het vertrouwen in de overheid, medische wereld en de medemens ben ik kwijt. Nog nooit zoveel halve waarheden, leugens en valse solidariteit gezien als de laatste tijd.

Gast
Jensen
december 30, 2020 15:33

Willem Engel reageert op lied ‘Wappie’ Youp van ’t Hek: “mijn roem is over.

Gast
Jack
december 30, 2020 15:52
Antwoord op  Jensen

Haha, de sneuneus!

Gast
Kajsa FeeksNieuws Alert
december 30, 2020 15:56
Antwoord op  Jensen

Willem heeft het over “zijn” en niet over “mijn”.
Overigens is Robert Jensen intelligent en jij bent dom.

Gast
K. Leuter
december 30, 2020 16:01

Lekker puh, mag niet door mijn straatje gaan…..

Gast
Jopie
december 31, 2020 16:18

Wanneer is hij intelligent?

Gast
Jensen
december 30, 2020 15:32

Wij zijn de wappies jij en ik.

Gast
Tv Junkie XL
december 30, 2020 15:27

Tim wie?

Gast
😷Paulus
december 30, 2020 15:05

😷Niet druk om maken. Lekker feesten🍾🍾🎂 🍻🍻en polonaise.🕺🕺Koning, Keizer, Admiraal. ⚰️⚰️⚰️Gaan we allemaal. Amen

Gast
in your face
december 30, 2020 15:01

Tim, je hebt gelijk. Helaas zullen de gelovigen in de corona kerk, de ware wappies, het pas zien als het, ook voor henzelf, te laat is. Er is geen killervirus, er is een mediavirus, opgefokte angst en massahysterie, een hetze tegen de wereldbevolking en zijn de miljarden corona religieuzen het vertrouwen in henzelf kwijt geraakt en hebben hun lot, hun leven, vertrouwen en bestaan als makke honden in handen van corrupte, zelfs demonische machthebbers en farmaceutische gangsters gelegd.

Gast
Jon
december 30, 2020 15:30
Antwoord op  in your face

En de ziekenhuizen zijn zeker ook leeg, he! En al die doden zijn ook fake?
Wappie is echt een eigennaam. Die alleen past bij jouw soort. Voor de mensen met gezond verstand zul je zelf een naam moeten verzinnen.
En bedenk: “Zalig zijn de eenvoudigen van geest”. Ze hebben geen last van feiten en wetenschap. Hun wereldbeeld is simpel en overzichtelijk: het is een groot complot! wat een losers!

Gast
Wees geen Jonnie
december 30, 2020 16:05
Antwoord op  Jon

“Ze” zeggen dat de ziekenhuizen vol liggen. Allicht! Zorg ervoor dat ziekenhuizen door bezuinigingen verstopt raken en doe vervolgens je uiterste best de situatie niet te verbeteren en de Jonnies krijgen gelijk.
De doden waren ook gevallen door een stevige griep.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 20:25
Antwoord op  Wees geen Jonnie

Griep. Dat is pas een virusje waarmee men ons elk jaar bang maakt. Paar dagen op bed liggen en het is over. En die cijfers daarover geloof je wel?

Gast
Wees geen Jonnie
december 31, 2020 15:54
Antwoord op  Donald Dumped

Griep is geen griepje. Dat is ook de misvatting van Rutte. Aan griep gaan jaarlijks heel veel mensen dood.

Gast
Reteketet
december 31, 2020 10:50
Antwoord op  Wees geen Jonnie

Ik hoop dat deze stevige griep jou en je naasten meedogenloos zal treffen.

Gast
Wees geen Jonnie
december 31, 2020 15:55
Antwoord op  Reteketet

Daar hebben we onze ijzeren fascist, onze nazi weer.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 16:41
Antwoord op  Jon

Gek genoeg zie je degenen die dat het hardste roepen veilig binnenblijven (Jensen, Lange Frans)
Doen alles veilig via Zoom, YouTube e.d. vanuit hun veilige huis.
Als corona een hoax is, waarom bewegen ze zich dan niet vrijelijk buiten? Zo laten ze zich juist compleet knechten door een niet bestaand virusje…
Als Jensen de ballen heeft gaat hij zijn filmpjes onbeschermd buiten opnemen en bewijst hij wat hij beweert…

Laatst bewerkt 23 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Jensen
december 30, 2020 16:59
Antwoord op  Donald Dumped

Naar de winkel hoef ik ook niet. Boodschappen laat ik bezorhen
#schijtaanmondkapjes

Gast
Meindert Kramp
december 31, 2020 16:02
Antwoord op  Donald Dumped

Waarom beweeg jij je wel vrijelijk buiten? Je weet toch wat het advies van Rutte is? Ben jij een van degenen, die het meest riskant is voor de zwakkeren? Lekker ventje ben jij. Je moet juist zoveel mogelijk binnen blijven om de kans op het overbrengen van het virus te verminderen.
Ik houd me daar ook aan. Ik winkel om 7 uur ’s morgens en verder kom ik alleen ’s avonds laat buiten voor een ommetje. Aan mij zal het niet liggen.
Dat ik op de twee demonstraties op het Malieveld was, wil alleen maar zeggen dat ik niet zo’n schijtlaars als jij ben. Aan aangewakkerde angst heb ik schijt totdat de overheden eindelijk eens met de waarheid voor de dag komen en wij weten waar dit toneelstuk in werkelijkheid voor bedoeld is. Ik demonstreer voor vrijheid en voor de rest ben ik socialer dan jij, die waarschijnlijk de hele dag in de stad rondloopt en elke dag bij iemand op de koffie gaat, misschien het openbaar vervoer naar zijn werk neemt. Ga fietsen man, als je werk dichtbij is.

Gast
in your face
december 30, 2020 17:04
Antwoord op  Jon

Ziekenhuizen zijn leugenfabrieken en geldmachines geworden en het personeel trekt dat alles niet meer. Doden kunnen ze produceren aan de lopende band, zoveel ze maar willen en op de overlijdensaktes staat wat de Haagse kastnicht van Chepetto befehlt. En anders jagen ze wel wat dor hout over de kling, bij gebrek aan papier en lijken. Je onzalige en lege paardenkop kun je erop verwedden dat jullie soort nitwits straks het hardst jankt, als gebroken stumpers wanneer je na de Gateskillerspuit met qanqer of inwendige gangreen in je nest ligt weg te rotten. Jullie soort gedrochten, stuurloos en zoetsappig schapenvolk komen er nog wel achter. Tot die tijd: slaap lekker verder.

Gast
Reteketet
december 31, 2020 10:56
Antwoord op  in your face

Knap hoor om in één tekst zover nutteloze bijvoeglijke naamwoorden bij elkaar te zetten. Je kan er je domheid echt niet mee verbergen.

Gast
Meindert Kramp
december 31, 2020 16:08
Antwoord op  Reteketet

Jij Rete dinges bent ook al door de mand gevallen als een sadist, die prima zou passen in de setting van Das Vierte Reich.

Gast
Vrolijke Frans
december 31, 2020 16:06
Antwoord op  in your face

“Haagse kastnicht van Chepetto befehlt”
Die is sterk.

Gast
Jip en Janneke
december 31, 2020 15:52
Antwoord op  Jon

In Gloucestershire is er iemand gearresteerd omdat die lege gangen en afdelingen van een ziekenhuis filmde.
Gommers nog een aantal maanden geleden voor de tweede golf.
“Maar we hoeven echt niet naar standaard tweeduizend ic-plekken, no way! Vorig jaar was er al 25 procent leegstand op de intensive cares. Mensen vervelen zich dan rot. Dat gaan we echt niet doen, daar ga ik voor liggen.”

Ik ga dan twijfelen. Jon niet. Jon twijfelt nooit.
Jon gaat niet nadenken. Jon gaat liever schelden. Jon vindt wappie toch zo’n leuk woord. Jon wil dat woord best weleens uitproberen, zo’n mooi woord. Stilletjes oefent hij voor zichzelf. Wappie, wappie. Goed zo Jon.

Gast
Terry
december 30, 2020 16:01
Antwoord op  in your face

Er gaan meer mensen sterven aan de gevolgen van de lockdowns en door de vaccinaties dan aan corona.
Dat is de bedoeling.
Dat krijg je ervan als je de macht uit handen geeft aan figuren als Rutte, Merkel, Schwab en Macron.

Gast
Bart tv man
december 30, 2020 17:13
Antwoord op  Terry

Volgende week een crematie van een familielid. Te glazen genomen door die klote Virus. Bid voor je familie dat het jouw niet overkomt. Narcist!!

Gast
Terry
december 31, 2020 16:14
Antwoord op  Bart tv man

Mijn moeder stierf zogenaamd aan het virus. Zonder de symptomen. Ze was op, had geen zin meer, at en dronk niet meer, was hoogbejaard, dementerend, herkende haar kinderen niet meer, begreep dat hele gedoe met maskers en pakkken niet meer. Ze stierf eenzaam.
NIET AAN CORONA !!
Maar wordt uiteraard als corona slachtoffer genoteerd. LUL!!!!
Bid jij maar dat die God van jou, je zal redden van de hel op aarde, die de satanisten van de nieuwe wereld orde veroorzaken.

Gast
Jouszef
januari 1, 2021 11:28
Antwoord op  Terry

Hoogbejaard, dementerend en herkende de kinderen niet meer, dan is doodgaan toch een verlossing, wat maakt het dan uit wat er als doodsoorzaak wordt ingevuld. In dit geval de moeder van een covid ontkenner, wel jammer dat ze jou niet heeft besmet

Gast
Jouszef
januari 1, 2021 11:26
Antwoord op  Terry

Of we nou sterven aan Corona, lockdown of vaccinatie, doodgaan doen we toch. En dat is goed, want we zijn met teveel op deze wereld. Hoop alleen dat het de covid ontkenners, criminelen, kopschoppers en mensen die zelf graag willen het eerst aan de beurt zijn.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 16:30
Antwoord op  in your face

Ja al de zieke mensen in ziekenhuizen.
Ja die faken corona…
Jij bent blijkbaar zon zolderkamer internet wappie die sowieso niet buiten komt…

Gast
Virusvariant
december 30, 2020 16:48
Antwoord op  Donald Dumped

En jij bent zeker zo’n type die met een nutteloze beklap (vonden Hugo en van Dissel in den beginne ook)
al voor verplichting braaf met beklap op de winkels ingaat.
Mond en neus heb je om te ademen, je vergiftigd jezelf met een beklap op. Maar in jouw geval zou ik hem ophouden.

Gast
in your face
december 30, 2020 17:14
Antwoord op  Donald Dumped

Donald, stop met de corona ideologie verspreiden en de big media nakakelen. Verlaat de rukbunker van de staat, Rutte en de Jonge moeten zichzelf daar maar bevredigen, anders ga je er geestelijk verder aan onderdoor. Wakker worden knul, misschien kun je dan nog gered worden.

Gast
Terry
december 31, 2020 16:18
Antwoord op  in your face

Helemaal mee eens. Echt doen. Laat die rukkers maar.

Gast
Jouszef
januari 1, 2021 11:19
Antwoord op  in your face

Ja Tim, Famke, Lange Frans, Thomas, Bizzy, allemaal zeer intelligente mensen die kritische vragen stellen, als makke schapen van Willem Engel🤣

Gast
Herfst
december 30, 2020 14:59

Tim ?
Kijk naar jensen.nl
En volg de adviezen op. Geen sterveling gelooft echt in dit sprookje.
(Ab O. casht 5,6 miljoen, Van Dissel casht 6,0 miljoen, Kuipers casht 100.000 euro per maand).
De schapen knikken en kopen maar een staatslot.

Gast
Josie
december 30, 2020 15:32
Antwoord op  Herfst

Als Jensen je boegbeeld is, kun je eigenlijk niet eens serieus worden genomen. Er komt geen normaal geluid uit die lelijke, dikke plofkop. Get a life, wappie!

Gast
Josie leuke naam voor plofkip
december 30, 2020 16:07
Antwoord op  Josie

Lievv

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 18:08
Antwoord op  Josie

Jensen is een ongevaarlijke blaffende hond,Josie.
Kan alleen vanuit zijn huis roeptoeteren over een niet bestaand virus. Het virus is Jensen zelf. Iedereen blijft bij hem weg…

Gast
Truus
december 31, 2020 16:20
Antwoord op  Donald Dumped

Dat zal je tegenvallen trol..

Gast
Jan
december 31, 2020 16:19
Antwoord op  Josie

Dom gescheld.

Gast
Jordy
december 30, 2020 14:52

Dat Ben Je Wel Degelijk Douwsma #JIjDoetTochNietMeerMee Wat Zeik Je Dan Toch, Blijf Uit De Media Schijnheilige

Gast
Taalknutselaar
december 30, 2020 16:10
Antwoord op  Jordy

JoRdYjOrDyJoRdYjOrDyJoRdYjOrDy Dit is taalkunst. Ik werd geïnspireerd door Jordy’s comment.
Wat zeik je dan toch!?

Gast
paul dino
december 30, 2020 14:44

LET OP! al deze onderstaande posts, worden mogelijk/betaald door uw Maffia Rutte overheid!

Gast
paul dino
december 30, 2020 14:52
Antwoord op  paul dino

De Nederlandse Propaganda Omroep doet zijn werk goed en grondig. Inmiddels is 2/3 van de Nederlanders debiel en zit zich elke avond te vergapen aan linkse indoctrinatie zonder dat ze het door hebben. We willen dit kennelijk want zelf nadenken is moeilijk en vermoeiend…….

Geschreven door “blonde Nel”op Geen Stijl!!!

Gast
Jordy
december 30, 2020 14:53
Antwoord op  paul dino

Jouw Naam Doet Vermoeden Dat Jij Wordt Betaald Door Een Dino.. Damned

Gast
Jordy's HOOFDLETTER TIC
december 30, 2020 16:14
Antwoord op  Jordy

Vooral Dat “Damned”. Stoer Man. Cooool.

Gast
Johan
december 31, 2020 16:21
Antwoord op  Jordy

Jordy is de naam van iemand die niet kan voetballen en dan maar op de man speelt.

Gast
Rick
december 30, 2020 15:33
Antwoord op  paul dino

Geloof je ook in heksen en kabouters, wappie?

Gast
paul dino
december 30, 2020 16:06
Antwoord op  Rick

Wel in Kabouters en Heksen, niet in wappies.

Gast
Rick
december 30, 2020 16:10
Antwoord op  paul dino

Tja, dan ben je kansloos.

Gast
Virusvariant
december 30, 2020 17:13
Antwoord op  Rick

Weet je wanneer je kansloos bent?
Na de spuit!

Gast
Youpie de Poupie
december 30, 2020 16:17
Antwoord op  Rick

Intellectuele dwergen bestaan. Kijk maar eens naar jezelf. Scheldkabouter.

Gast
Virusvariant
december 30, 2020 17:11
Antwoord op  Rick

En geloof jij in onze overheid, Bill Gates, Klaus Schwab en meer van dit gespuis? Kijk eens geen msm, zoek andere kanalen. Man man, hoe naïef kun je zijn. 2009, inentingen tegen Mexicaanse griep, genoeg mensen die na deze prik een ondraaglijk leven hebben gekregen.

Gast
paul dino
december 30, 2020 17:46
Antwoord op  Virusvariant

Zeer Juist!

Gast
Bill
december 30, 2020 17:48
Antwoord op  Virusvariant

Griezelig allemaal, he! Wacht maar het wordt voor jou nog veel enger,
!

Gast
Captain Jack
december 31, 2020 16:24
Antwoord op  Bill

Maak ze nou niet nog banger Bill. Ze zijn al zo bang. Straks springen ze van paniek in de sloot.

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 18:51
Antwoord op  Virusvariant

Heb je daar ook een bronvermelding van?
Of heb je dat alleen maar van horen zeggen?

Gast
Karl Marx
december 31, 2020 16:26
Antwoord op  Donald Dumped

Niet vermelden hoor. De linksen houden van aborteren en kinderen met het badwater weggooien. Laat ze zelf maar zoeken. Zij betrappen je bijvoorbeeld op een spelfout en zeggen dan dat het hele artikel, de hele bewijsvoering niet deugt.

Gast
Danny Froger
december 30, 2020 14:43

Ik wil Tim pijpen

Gast
Jensen
december 30, 2020 14:20

Ach een Jensen volgeling, een complotwappie.

Laatst bewerkt 23 dagen geleden door Jensen
Gast
Jon
december 30, 2020 14:10

“Hee wappie, ik dacht dat jij niet… aan corona deed?”

Gast
Word geen Jonnie
december 30, 2020 16:18
Antwoord op  Jon

Jammer Jensen. Jij bent ook al een Jonnie geworden.

Gast
Bart tv man
december 30, 2020 14:07

Deze figuur is net als Willem Engel ook een verspreider van de Virus. En zo lopen er duizenden rond die andere besmetten. Maar geen nood. Eens komt hij zelf aan de beurt. En dan dikke pech! De ziekenhuis deuren slaan ze voor hem dicht! En mag hij op de stoeprand liggend creperen. Bingo!!!

Gast
Jensen
december 30, 2020 14:25
Antwoord op  Bart tv man

Het lijken er er duizenden maar ze reageren overal met wel honderden accounts.

Gast
Mik
december 30, 2020 15:50
Antwoord op  Jensen

Zo kun je proberen jezelf in slaap te sussen, maar je weet wel beter. Jouw wappie-soort is maar een heel klein splinter clubje. Halve zolen komen in alle tijden en in alle culturen voor. Gelukkig zijn het er altijd maar weinig.

Gast
paul dino
december 30, 2020 14:41
Antwoord op  Bart tv man

Jij ook al zo’n schaap? ik spreek je als je geschoren wordt!

Gast
Bart tv man
december 30, 2020 17:08
Antwoord op  paul dino

Als ik over 3 maanden jouw naam hier niet meer zie, is voor mij duidelijk dat je de rookpijp van de crematorium uit bent.

Gast
4 Mei herdenkingen waren zinloos voor Bart
december 30, 2020 16:21
Antwoord op  Bart tv man

De natte droom van een fascist, het creperen van andersdenkenden.

Gast
Bert
december 30, 2020 17:49

Nee, van gekken!

Gast
Jan
december 31, 2020 16:30
Antwoord op  Bert

Nog erger. Voor de wereldoorlog wilden ze in de VS ook van die mensen af. Hitler vermoordde hen.
Bert met de mentaliteit van een nazi. Wees maar trots op jezelf.

Gast
G.ossip
december 30, 2020 13:56

Op het moment dat jij anders denkt dan de overheid wordt je gebombardeerd als een gekkie/wappie what ever,als je vraagtekens zet bij het Corona beleid idem dito,en de media speelt er handig op in.Nee ik ben het totaal niet eens met het Corona beleid maar dat maakt mij nog geen wappie,hoogstens zelfnadenkend.

Gast
Jensen
december 30, 2020 14:24
Antwoord op  G.ossip

Hij is een gekkie/wappie.

Gast
G.ossip
december 30, 2020 16:35
Antwoord op  Jensen

Ach ik hou me niet zo met Jensen bezig of Engel,wat ik wel doe is regelmatig op YouTube luisteren naar Yves en Erik de Vlieger die heren hebben een podcast gewoon geweldig om te luisteren hoe zij het 1 en ander zien,niet alleen maar Corona gerelateerd hoor.

Gast
Wereldvreemd
december 30, 2020 13:46

Eens een virusgekkie altijd een virusgekkie.

Gast
M. Kreukhoven
december 30, 2020 13:45

Bekende Nietsnutten…. Tim Douwsma bah bah bah Wappies!!!

Gast
Bars
december 30, 2020 13:40

Gek dat overal in de wereld ongeveer dezelfde maatregelen worden getroffen door corona en dat wappies waaronder Timmetje dit onzin vinden.

Gast
Flip de Beer
december 30, 2020 13:38

Deze jongens moeten mooi zonder shirt in een soap rondhuppelen en verder nergens over nadenken.

Gast
Alex
december 30, 2020 13:37

Een van de kenmerken van virusgekkies is dat ze altijd zullen ontkennen dat ze dat zijn.

Gast
Jessie J
december 30, 2020 13:35

Tim is een totaal gestoord persoon met vrijwel geen talent behalve hielen likken bij de juiste personen. Deze man is niet alleen narcistisch, maar onderdrukt vrouwen en wil op welke manier dan ook aandacht.TRIEST! Zodra iedereen ingeënt is tegen corona zou het lekker zijn als er middel komt om van deze vent af te komen.

Gast
Ronald
december 30, 2020 13:35

Politicus Wybren van Haga. Verwijderd van LinkedIn.
Maurice de Hond. Verwijderd van LinkedIn.
Docus over Een andere kijk op Corona en Wie er verdient aan de pandemie. Verwijderd van YouTube.

Het is doodeng wat er momenteel gebeurt met tegengeluiden.
Het zijn niet alleen gekkie-bn’ers met een andere mening die monddood gemaakt worden.
Genoeg artsen en hoogopgeleide mensen hebben geen plek in het debat.

We moeten állemaal aan het vaccin.

Gast
paul dino
december 30, 2020 13:40
Antwoord op  Ronald

De MSM is inmiddels de roeptoeter van de Rutte Maffia, en werkt daar ook aan mee!

Gast
Dondersma
december 30, 2020 15:55
Antwoord op  Ronald

Tegengeluiden zijn altijd welkom, mits ze goed gefundeerd zijn en niet berusten op vage onwetenschappelijke gronden en onderbuik gevoelens.

Gast
Ronald
december 30, 2020 16:21
Antwoord op  Dondersma

Inderdaad. Daarom is het zo ontzettend raar dat ze gecensureerd worden.

En over mijn post. Direct na het plaatsen 7+jes. Nu dik in de min. Hoe meer – , hoe verder naar onder deze post zakt en hoe minder mensen deze feiten lezen. Heeft het trollenleger goed door

Gast
Donald Dumped
december 30, 2020 17:55
Antwoord op  Ronald

Ach gossie. Hij maakt zich druk over plusjes en minnetjes…stakker

Gast
Ronald
december 30, 2020 19:29
Antwoord op  Donald Dumped

Ik maak me zorgen om jouw grondrechten.

Gast
Lange Frans
december 30, 2020 18:18
Antwoord op  Ronald

Ja man, die plusjes en minnetjes zijn onderdeel van het Grote Complot.

Gast
Mark of the Beast
december 31, 2020 18:01
Antwoord op  Ronald

9 Mensen (dislikers) vinden wat u noemt niet verontrustend. Ze ruilen hun vrijheid graag in voor veiligheid.
Als het vaccin niet veilig is, dan accepteren zij die gok, want hun veiligheid gaat boven alles.
De overheden houden hun kaken stijf op elkaar. Als zij hun mond voorbij praten, gaan wij het hele plaatje zien.
Transparantie verknalt hun plannen.
In de tv serie A-team vond de baas het altijd prachtig als all comes together. De verschillende compartimenten van de overheden weten net genoeg van elkaars plannen om hun mond niet voorbij te kunnen praten.
Maar alles komt bij elkaar en dan gaat het helemaal los en hebben wij geen schijn van kans meer, want dan zitten we helemaal vast in het nieuwe abnormaal dat nooit meer weg zal gaan. Tenzij wij hulp van buitenaf krijgen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen