Kijkcijfers: Chantal Janzen vernedert Wendy van Dijk, scoort véél beter

De kijkcijfers van zaterdag 7 november 2020 (SKO). De televisiestrijd tussen Chantal Janzen en Wendy van Dijk kent een wel héél duidelijke winnaar: Chantal trok gisteren 2,5 keer zo veel kijkers als Wendy.

Chantal Janzen en Wendy van Dijk Foto: RTL, SBS

Een jaar na hun veelbesproken bitchfight, stonden Chantal en Wendy gisteren récht tegenover elkaar in de Hilversumse boksring. Chantal begon op RTL 4 met haar van Linda de Mol gekaapte show Oh Wat Een Jaar, terwijl Wendy begon aan het tweede seizoen van Wie Het Laatst Lacht op SBS 6. De winnaar is overduidelijk: Chantal Janzen.

De première van het derde seizoen van Oh Wat Een Jaar was zaterdagavond de grote winnaar op prime time met een score van bijna 1,8 miljoen kijkers (27 procent marktaandeel), waarmee ze alle concurrentie ver achter zich liet. Wie Het Laatst Lacht kon tegelijkertijd rekenen op een, voor SBS overigens niet beroerde, 690.000 kijkers (11 procent).

Linda zal nu vast woedend door haar kasteel lopen, want Chantal overtreft in één keer alle scores van Linda’s laatste Oh Wat Een Jaar-seizoen. Dat seizoen piekte eind 2018 op ruim 1,7 miljoen kijkers.

Prime time

Gedurende de tweede helft van prime time trok RTL 4 met Geubels en de Hollanders nog 1,1 miljoen kijkers (18 procent), terwijl SBS 6 met Bingo! De 100.000 Euro Quiz 670.000 kijkers (12 procent) neerzette.

SBS 6 moest niet alleen RTL 4 voor laten gaan, maar ook NPO 1 en NPO 2. Kamp van Koningsbrugge bleef op NPO 1 stabiel met 1,1 miljoen kijkers (17 procent), waarna Even Tot Hier 1,4 miljoen kijkers (24 procent) noteerde.

NPO 2 deed het top met Sterren op het Doek: de aflevering met Adriaan van Dis scoorde 829.000 kijkers (13 procent). Nieuwsuur hield ze daarna bijna allemaal vast; daar keken 823.000 mensen (13 procent) naar.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Morden I Sandhamn: 397.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Private Eyes: 239.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met The Edge of Tomorrow: 223.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Helden van hier door het vuur: 196.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI NY: 175.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met World Cup of Darts: 130.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,6 miljoen), Zesuurjournaal (2 miljoen), EenVandaag (1,8 miljoen), Half acht nieuws (1,5 miljoen), Kassa (1,3 miljoen), RTL Boulevard (976.000), Editie NL (679.000) en Zes uur nieuws (642.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (1,4 miljoen), Hart van Nederland (580.000), Journaal laat (564.000), Studio Sport (522.000), Het Perfecte Plaatje (469.000) en Shownieuws (424.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 27 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 20 procent en SBS 6 brons met 11 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.575.00001. NPO1 / 26.5%
02. Journaal 18:00 (NPO1) 2.027.00002. RTL4 / 20.1%
03. EenVandaag (NPO1) 1.829.00003. SBS6 / 10.8%
04. Oh Wat Een Jaar (RTL4) 1.761.00004. NPO2 / 6.8%
05. Half acht nieuws (RTL4) 1.519.00005. NPO3 / 4.4%
06. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 1.438.00006. RTL5 / 2.9%
07. Even tot hier (NPO1) 1.406.00007. Vero / 2.7%
08. Kassa (NPO1) 1.331.00008. NET5 / 2.7%
09. Kamp van Koningsbrugge (NPO1) 1.130.00009. RTL8 / 2.5%
10. Geubels en de Hollanders (RTL4) 1.096.00010. RTL7 / 2.3%
11. RTL Boulevard (RTL4) 976.00011. SBS9 / 1.2%
12. Sterren op het Doek (NPO2) 829.00012. RTLZ / 1.2%
13. Nieuwsuur (NPO2) 823.00013. FS1 / 1.0%
14. Wie het laatst lacht (SBS6) 690.00014. Ziggo / 1.0%
15. Editie NL (RTL4) 679.00015. Discov / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 37,7%
02. RTL Nederland 29,3%
03. Talpa TV 17,4%

88 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tonnie Rober
november 9, 2020 11:17

” Oh wat een jaar” is niet van Linda de Mol.Maar gewoon blijven roepen hoor, want dat staat zo lekker kek.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 8, 2020 20:39

Gunoten van Kassa.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
aammehoela
november 8, 2020 17:50

Even tot hier en het feit dat crimineel en leugenaar Trump de verkiezingen heeft verloren waren gisteren het hoogtepunt op de tv.

Gast
Marco
november 8, 2020 16:58

Ik denk dat Ralph Inbar van Bananasplit zich omdraait in zijn graf als hij ziet wat er van het programma is geworden. De grappen in ‘Wie het laatst lacht’ zijn te simpel voor woorden. Een schoonheidsbehandeling waarbij iemand wordt ondergesmeerd met rotzooi, wattenstokjes en fruit, een auto met pech waarbij de monteur zogenaamd de hele motor sloopt en wesley sneijder in een roeiboot die tot zinken wordt gebracht. Echt hilarische grappen waar heel lang over is nagedacht. Wat een niveau !! Maar het past daarom wel heel goed bij Talpa….

Gast
Tonnie Rober
november 9, 2020 11:16
Antwoord op  Marco

‘ Zijn programma’? Hij heeft het uit Amerika gehaald. er is helemaal niets van Inbar bi

Gast
Copy paste
november 9, 2020 13:24
Antwoord op  Tonnie Rober

In de televisiewereld was de formule ‘candid camera’ al succesvol toen de KRO in 1963 in Nederland een variant presenteerde onder de naam Kiekeboe, gepresenteerd door Teddy Scholten. De opvolger van Kiekeboe was Poets, van de AVRO, met Fred Oster als presentator. Medewerkers van Poets waren onder anderen Cherry DuynsC. Buddingh’Gerard van Lennep en Frits Bom.
In 1982 lanceerde Ralph Inbar Bananasplit, bij de TROS. De grappen werden gaandeweg steeds inventiever, maar ook ingewikkelder. Inbar voerde regelmatig bekende Nederlanders op als “slachtoffer”. Zo ontstak Ajax-voetballer Søren Lerby, toen nog getrouwd met Willeke Alberti, in grote woede toen Van Lennep een telefooncel ging plaatsen op zijn oprijlaan.

Gast
RTL trollen beu
november 8, 2020 15:03

En is Talpa te lui om een decor te bouwen ofzo. Vorig jaar toen Wie het laatst lacht… nog door ITV Studios (Talpa Producties) werd geproduceerd had het nog een decor. Nu bij Talpa Entertainment Producties (SBS Productions) is het gewoon in de Champions League/VI studio opgenomen. Wat straks? Linda’s Wintermaand aan de Shownieuws desk?

Gast
RTL trollen beu
november 8, 2020 14:59

Grappig dat de RTL’ers eerst zeiden. ”Oh, Wat Een Jaar is een flinterdun nageaapt format wat helemaal niet door paardenkop Linda is bedacht maar gewoon gestolen.” En nu is het ineens een ijzersterk geproduceerd format want Chantal presenteert het met een schelle stem.

Gast
John
november 8, 2020 13:21

ik vind Oh wat een jaar een stuk leuker geworden en vooral wat sneller en losser, net zoals Weet ik Veel!
De sneren tussendoor van Chantal zijn leuk en het is vooral duidelijk dat Chantal zo veel meer kan dan Linda in dit programma!

Gast
Linda
november 9, 2020 01:19
Antwoord op  John

Wat een rot streek van je John, om me zo openlijk af te vallen. Het was mijn format en Chantal heeft het van me gestolen. Ik wil het terug, anders stop ik met Miljoenenjacht !

Gast
Arie
november 8, 2020 13:18

Sjantal Janzzen: “nagemaakter kán het niet !

Gast
Alotta Fagina
november 8, 2020 22:46
Antwoord op  Arie

helemaal mee eens!

Gast
Bart
november 8, 2020 13:06

Wat was dat programma van Wendy slecht en langdradig.

Oh wat een jaar stond als een huis. Chantal past beter in het format en deelt ook tussendoor wat sneertjes uit. Programma mag wel wat verbeteringen doorvoeren het volgende seizoen. Dat met die springende microfoons slaat nergens op en dat met die balzak is wel heel erg onderbroekenlol. Het haalt de show naar beneden. Eerste spel volgend jaar gewoon normaal spelen zonder die microfoons en het 2e spel vervangen voor elke week een groot spel uit een amusement van vroeger.

Gast
Arjan
november 8, 2020 12:41

Mark, enz
SBS6 prima avond gehad
690.000 +250.000 + 150.000 herhaling zondag = dus 1.1 miljoen dus prima kijkcijfers!! 🥳🥳

Gast
Kwaaie Pier
november 8, 2020 12:23

Chantal kan alles  goed zingen en dansen de musical ster ten top….alles beter dan de oude dom giechelende de Mol die denkt dat ze God is

Gast
Mick
november 8, 2020 11:46

Ik vind Chantal echt niet passen in Oh, Wat Een Jaar. Daar hadden ze beter Irene Moors op kunnen zetten.

Gast
Max
november 8, 2020 11:34

Ik heb beiden niet gekeken en keek later op de avond Even tot hier! Ik had de voorstukjes al gezien met chantalleke en de overkill van Carlo en Ruben. Nee, het is niet aan mij besteed! Wendy kijk ik nog wel even terug, maar oh wat een jaar laat ik lekker aan mij voorbij gaan, net zoals de meeste RTL shows overigens!

Gast
Bouwkuh Breda
november 8, 2020 11:17

Als ik Carlo zie moet ik schijten aanstellerig type RTL4 is te veel Carlo

Gast
M. Kreukhoven
november 8, 2020 11:08

Gefeliciteerd SBS, Gefeliciteerd Linda de mol, Gisteren keken 1,7 miljoen mensen naar Linda’s Oh Wat Een Jaar, Wat geweldig!!! Linda blijft een bazin haar ideeën overstijgen alle succes.

Gast
COkijkers
november 8, 2020 11:58
Antwoord op  M. Kreukhoven

Wat ben jij dom zeg

Gast
Feitje
november 8, 2020 18:59
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ze is alleen niet heel slim geweest qua contract. Misschien kan RTL 10 euro overmaken als bedankje maar goed je kunt niet alles hebben, beetje extra botox erin dan lijkt het net of ze het niet erg vind.

Gast
Paula V
november 8, 2020 11:02

Hahaha best scorende SBS6 programma op een zaterdagavond 690.000 tuurders
Daaaaag Talpa!

Gast
Deef
november 8, 2020 10:59

Ik vond Carlo de verrassing van deze show, wat wist hij veel en wat was hij rustig en prettig om erbij te hebben. Ik moet altijd lachen als hij zijn typeringen doet die vaak raak zijn. Chantal doet dit subliem. Ik had Ruben alleen ook vervangen door een niet cabaretier, heeft dit programma niet nodig.

Laatst bewerkt 26 dagen geleden door Deef
Gast
johan
november 8, 2020 10:56

pulp

Gast
COkijkers
november 8, 2020 10:47

Chantal Janzen heeft niets weggekaapt van Linda, wanneer stopt Mediacourant nou met die beschuldigingen.
Linda heeft het programma misschien bedacht, maar de rechten lagen bij Talpa Media. John de Mol heeft zijn Talpa Media vervolgens verkocht aan ITV Studio’s, hierdoor zijn de rechten van Oh Wat Een Jaar terechtgekomen van ITV. Als RTL vervolgens het programma wil houden maar de presentatrice van het programma stapt over naar een andere zender, mag RTL met ITV in onderhandeling gaan om het programma verder te gaan uitzenden met een andere presentatrice. Chantal Blijft slapen was ook van Talpa Media maar mocht niet meer gepresenteerd worden door Chantal van John, terwijl hij de rechten niet meer had maar ITV. Dus wel bij de feiten blijven.

Gast
Pegode
november 8, 2020 13:57
Antwoord op  COkijkers

Precies zo is het!

Gast
Feitje
november 8, 2020 18:53
Antwoord op  COkijkers

Klopt maar de molletjes denken dat ze heel wat zijn. Alleen zijn de goed scorende programma’s van Talpa op 1 hand te tellen. Paar keer goed gescoord en nu denken ze dat Hilversum onder de mol valt.

Gast
Monique
november 11, 2020 09:04
Antwoord op  COkijkers

Linda kan het programma dan wel bedacht hebben, maar ze heeft het bedacht voor haar toenmalige werkgever RTL, als je dan opstapt vind ik het niet meer dan normaal dat het programma blijft bij je werkgever RTL waar je het voor gemaakt hebt, en toch heeft ze een aantal programma’s wel mee genomen naar Talpa, dus ik sluit me bij de woorden van Beau van Erven Dorens aan die hij zei in Jinek niet alles is voor Bassie!

Gast
Patty Koot
november 8, 2020 10:44

Dag Top 13:
Talpa 0 maal.
Opbouwfase.

Gast
Ron
november 8, 2020 10:39

Oh Wat een Jaar blijft een ijzersterk format en goed geproduceerd met alles in de stijl van het jaartal wat behandeld wordt. Chantal doet het op haar geheel eigen wijze en erg leuk. Mooie cijfers.

Gast
Feitje
november 8, 2020 10:28

Beide gekeken en beide waren heel slecht. Carlo is heel irritant bij elke vraag ging die weer een typetje doen. En Ruben weer in zijn rol als Duitser. Als je denkt dat je grappig bent moet je je blijven vernieuwen en niet elke week dezelfde kunstje doen. En Wendy zat geen 1 goede grap bij. De verliefde pubers aan het eind in het bootje was echt gescript.

Gast
Rob rtl
november 8, 2020 10:40
Antwoord op  Feitje

Echt he, jij zag het ook. Rolf Sanchez is zo verliefd op Wesley als een puberaal tienermeisje, giechelend en al en kroop er bovenop na afloop in het water. Hopeloos verliefd.

Gast
Feitje
november 8, 2020 11:02
Antwoord op  Rob rtl

Ja als er geen camera bij was geweest dan had er 1 nou moeite met zitten en lopen

Gast
anonymous
november 8, 2020 10:05

Best leuk alleen zo jammer dat Carlo er weer in zit.Die vind zichzelf geweldig en trekt alles baar zich toe.
Door hem haak ik af

Gast
Sabine
november 8, 2020 10:00

Mooie aflevering van Sterren op het doek. En ook Even tot hier was weer het kijken waard!

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 8, 2020 09:57

Wij kloosterlingen hebben gisteravond naar Paul Vlaanderen geluisterd , een oud radio hoorspel uit de vervlogen jaren. en andere radio uitzendingen van de KRO NCRV AVRO en de VARA In onze archieven had frater Johannes oude bandrecorder tapes gevonden , van radioprogramma`s . dus hebben we die maar eens opgezet
Ja we hadden in de kelder nog een band apparaat toestel waar je geluiden, gesprekken, en radioprogrammas mee kon opnemen ,en terug horen!
Jezus Maria wat hebben wij genoten ! Die goede oude radio van toen was wel veel leuker dan al het verderf op de tv van nu !
Eerst hadden we een tape met moeders wil is wet , met Mia Smelt
Daarna een de arbeidsvitaminen , en op een tape van de KRO Tierelatijnen ,en dat was lachen hoor met Joop Dodere en Jan Blaaser , toen de VARA met Showboat, en de NCRV een amusement programma met Johan Bodegrave, en als slot draaide frater Johannes dan Paul Vlaanderen , dat was echt spannend tjonge tjonge tjonge, En er stond ook nog een dagsluiting op !
We hebben een heerlijke avond gehad,

Gast
Sport 7 kijker
november 8, 2020 11:02

Er is geen groot komediant aan jou verloren gegaan

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 8, 2020 14:36
Antwoord op  Sport 7 kijker

Ik weet het mijn zoon! Wou vroeger altijd in de show biz
of bij het toneel, maar vader hield dat tegen , en bij de tv , ho maar ! Die kwam er bij ons thuis niet in ! Toen vader overleed , op jonge leeftijd, door het te vele ne*k*en met mijn moeder , kocht moeder dan eindelijk in 1989 een televisie toestel dus heb de begintijd van RTL
meegemaakt! Er ging een wereld voor ons open mijn 4 broers en 7 zussen , Konden eindelijk meepraten want ze wisten niet wie Mies Henny of Willen Duis waren
in 1998 ben ik in het klooster gegaan ! Had genoeg van de schijnwereld ,en van het materialisme van de mens

Wij in het klooster leven in eenvoud, en kunnen zelfs genieten van de eenvoudigste dingen !

Gast
Wat een afschuwelijke domheid en pover entertainme
november 8, 2020 09:47

Geldgraaiers Wendy en Chantal van Pulpa en RTL weggevaagd door de kwaliteit en inhoudelijke programma’s van de NPO.

Je moet wel erg geestelijk beperkt zijn om nog naar Chantal, Carlo en Wendy te gluren. Wat een afschuwelijke domheid en pover entertainment.

Het is voor een nadenkende kijker niet te doen om er naar te gluren.

Gast
Garry glamour
november 8, 2020 11:03

Volledig mee eens.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 8, 2020 09:42

Zaterdag 7 november 2015 (zaterdag 7 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 32,3% (37,7%)
2. RTL Nederland 31,1% (29,3%)
3. SBS Groep 17,4% (17,3%)

Cijfers zeggen alles.

Gast
Bente
november 8, 2020 10:12
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Toch opmerkelijk dat je deze cijfers gisteren niet hebt getoond, doe je alleen op dagen dat rtl daalt tov 5 jaar geleden.

Gast
Sjoerd
november 8, 2020 09:42

Show van Wendy was flauw en erg gedateerd.

Gast
MC bezoeker 45
november 8, 2020 09:40

Oh Wat Een Jaar was ook erg leuk in deze samenstelling. Dit type amusement is fijn op de zaterdagavond. HGT voorlopig in de ijskast en eventueel na een tijdje weer terugbrengen op de vrijdagavond. Graag in de setting van de tijd dat Robert ten Brink dit presenteerde.

Gast
Bente
november 8, 2020 09:28
  • RTL 5 scoorde met Helden van hier door het vuur: 196.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI NY: 175.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met World Cup of Darts: 130.000 kijkers.

O, wat ERG!

Gast
Bart
november 8, 2020 09:50
Antwoord op  Bente

Lastig hè dat Talpa verliest. Kom op man volgende keer kan jij weer lachen.

Gast
Bente
november 8, 2020 10:14
Antwoord op  Bente

Nou, nou, wat erg zeg! Kost ook nogal veel deze programma’s…

Gast
Henkie
november 8, 2020 09:26

Chantal gaat nog 500.000 zakken. Mensen waren nieuwschierig, volgende week 1.3 chantal 950 wendy

Gast
Bart
november 8, 2020 09:54
Antwoord op  Henkie

Wendy zakt ook nog verder weg. Iedereen heeft wel genoeg van die kopieën van Bananasplit. En dat met Wesley Snaijder was wel zo overduidelijk in scène gezet.

Gast
Berenboot
november 8, 2020 09:19

Misschien lag het aan de 1.5 uur superleuke home videos. Het SBS publiek was toen wel klaar met lachen

Gast
Help
november 8, 2020 09:18

Klinkt heel gezellig allemaal voor de bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes.
Intussen heb ik naar Netflix en Youtube gekeken.

Gast
caat
november 8, 2020 09:17

Het verschil tussen Chantal en Linda is ook heel duidelijk. Linda zat dit programma als gegoten terwijl Chantal behoorlijk statisch bleek en zich niet op haar gemak leek te voelen. de sjeu was er duidelijk af en ik vermoed dat dat toch te maken heeft met de klasse van Linda.

Gast
Zomaar een persoon
november 8, 2020 09:39
Antwoord op  caat

Chantal dient netjes haar contract uit, en voelt aan hoe fake dit soort ‘kijk ons eens leuk zijn’-tv is. Ik heb niet gekeken, maar heb wel de voorstukjes ontelbare keren gezien, en heb Linda’s versie bovendien weleens geprobeerd. Ik was er snel klaar mee.

Gast
Nieuw hier
november 8, 2020 10:17
Antwoord op  caat

Klopt! Chantal is v e r s c h r i k k e l i j k!!!!!!

Gast
Zomaar een persoon
november 8, 2020 08:59

In de verkleedkist duikende bn’ers die leuk denken te doen. Ik pas.

Gast
Mmmmmm
november 8, 2020 08:52

Flikker op met die irritante Videoland filmpjes die vanzelf op opstarten over het arrikel heen 🤮🤮🤮🤮

Gast
BezigeBuur
november 8, 2020 08:34

Usual suspects weer aan het ruzie maken over de vermeende prestaties of wanprestaties van televisiezendergroepen.

Triest

Gast
Kees
november 8, 2020 08:27

RTL is on fire. Mede dankzij sterke vooravond. Weer hoge score voor Boulevard en nieuws.

Gast
Claar Comen
november 8, 2020 09:06
Antwoord op  Kees

Kees, Get a life…

Gast
456
november 8, 2020 17:49
Antwoord op  Claar Comen

Want? doet de waarheid pijn?

Gast
Loes
november 8, 2020 08:24

Zodra Martien Meiland niet meer meedoet heeft SBS6 nauwelijks kijkers.

Gast
Storm ’t Hart
november 8, 2020 08:23

Kamp van Koningsbrugge en Sterren op het Doek goed voor ruim 2 miljoen kijkers.

Top NPO. Wat een kwaliteit!

Gast
Flor=
november 8, 2020 08:25
Antwoord op  Storm ’t Hart

Oh Wat Een Jaar en Gebubels en de Hollanders 2.8 miljoen kijkers.

Top RTL. Wat een superscore!

Gast
Rob rtl
november 8, 2020 08:17

Wat mij vooral is opgevallen aan ‘Wie het laatst lacht was dat Rolf Sanchez als een puberaal verliefd tienermeisje een crush leek te hebben voor Wesley Sneijder. Hij gedroeg zich als het ‘vriendinnetje van de ex-voetballer. Heel apart.

Gast
Henk
november 8, 2020 08:13

Dit programma pas Chantal als een jas.. zeker met haar zang en dans verleden. en Carlo een verademing vergeleken met Jeroen van Koningsbrugge. Opzich nu wel genoeg Ruben, Carlo en Chantal op de buis.

Gast
Jeroen
november 8, 2020 09:06
Antwoord op  Henk

Carlo gedroeg zich bloedirritant. Continu typetjes na doen. Vreselijk zelfingenomen mannetje.

Gast
Miranda
november 8, 2020 09:18
Antwoord op  Jeroen

Carlo was echt bloedfanatiek, nooit geweten dat hij zoveel wist, leuk om te zien juist.

Gast
Remi
november 8, 2020 08:11

Avondvullend pareltje op de zaterdagavond: ‘Das Supertalent’.
Duitse RTL.

Gast
ome H
november 8, 2020 08:10

Genoten van CNN en Foxnews

Gast
Arjan
november 8, 2020 08:08

SBS6 komt met uitgesteld kijken wel boven 850.000 a 900.000 prima avond gehad.

Gast
Anoniem
november 8, 2020 08:16
Antwoord op  Arjan

Onzin. Je voorspelde dat Van Dijk de grote winnaar zou worden met 1,4 miljoen kijkers. De verrassing noemde je het zelfs. Alles wat met SBS te maken heeft bekijk je door een roze bril. Wakker worden!!

Gast
Arjan
november 8, 2020 08:20
Antwoord op  Anoniem

Komt nog wel, rtl4 onder 1.4 miljoen kijkers. En SBS6 gaat stijgen volgende week. Let maar op!!

Gast
Wyatt
november 8, 2020 08:28
Antwoord op  Arjan

Ja Wendy keiharde flop ipv zogenaamde verassing!

Wat zat jij er zwaar naast met je voorspelling… Wendy zal vast alleen maar dalen.

RTL Nederland 29,3%
Talpa TV 17,4

Die kloof wordt steeds groter.

Gast
Meubilair
november 8, 2020 08:17
Antwoord op  Arjan

Dan wil ik weleens weten waar ik die cijfers kan zien.

Gast
Arjan
november 8, 2020 08:21
Antwoord op  Meubilair

Via kijkonderzoek, staat al 200.000 a 250.000 extra cijfers bij.

Gast
Verkiezings Fopspeen
november 8, 2020 08:07

M Rutjes schrijft gevoelig brief aan Renee Froger. Hij zegt ik ben totaal geen familie man en weet niet eens hoe een doos eruit ziet (closet h omo in de dop). Daarom begin ik mijn verkiezingscampagne door mijzelf met jouw te pimpen. Zo lijkt het nog wat langs de weg van emo- associatie.

Gast
Bente
november 8, 2020 08:02

De klasse straalt er vanaf bij Wendy op de foto. Plastic Chantal naast puur natuur. Alles is nep aan Botox Chantal. Zelfs de formats zijn gejat.

Wie het laatst lacht ………..

Gast
Flor=
november 8, 2020 08:06
Antwoord op  Bente

Jij kunt het wel heel slecht hebben dat Rtl 4 beter scoort dan Sbs 6! En Oh Wat Een Jaar is van Rtl, altijd al geweest.

Gast
Flor=
november 8, 2020 08:08
Antwoord op  Bente

Als je het al over jatten hebt dan heeft Talpa Wendy van Dijk gejat, maar daar hebben ze niet echt bepaald veel succes mee.

Gast
Miranda
november 8, 2020 08:15
Antwoord op  Bente

Maar Chantal kan wel zingen, acteren en dansen. Wendy kan alleen dansen

Gast
Och Och
november 8, 2020 08:26
Antwoord op  Bente

Als er iemand nep is ’t Wendy van Dijk veel te gemaakt!!

Gast
*west
november 8, 2020 08:36
Antwoord op  Bente

Linda heeft er zelf voor gekozen om weg te gaan! Dus onzin met jatten! En daarnaast is het een succes geworden door RTL, dus dan hadden ze het vanaf het begin al bij SBS moeten neerzetten, maar dan had het geflopt! RTL heeft er genoeg kosten aan gehad om de zender te krijgen waar het nu is + de programma’s. Einde discussie rondom jatten!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 8, 2020 07:55

Wat een tenenkrommend programma is Wie het laatst lacht. Alles in scène gezet, geënsceneerde grapjes aan tafel: bijzonder gênant.

Gast
M. Kreukhoven
november 8, 2020 07:54

Dankzij Linda de Mol de eigenaresse van het programma, heeft RTL Duitsland een mooi zaterdagavond. Lang leve Linda de mol, wat een powervrouw.

Gast
Flor=
november 8, 2020 08:00
Antwoord op  M. Kreukhoven

Als Linda de Mol de eigenaar was van het programma had ze het wel mee kunnen nemen naar Talpa. RTL is echter de eigenaar van dit programma.

Gast
Mike
november 8, 2020 07:51

Gaat goed met RTL 4!

Gast
Hans
november 8, 2020 08:44
Antwoord op  Mike

Klopt hele week al goede cijfers. Toch zijn er voor volgend jaar in de periode sep-Dec wel wat verbeterpunten:
De Woensdagavond: obese was het laatste seizoen. De erfgenaam kan prima op die avond en een uur.
De donderdagavond: Chantal komt werken was denk ik ook het laatste seizoen?. Als het weer kan zal ik op die avond love is in the air uitzenden ( kan prima anderhalf uur).
HGT nieuw seizoen ? Misschien is een seizoen leuker met alleen kinderen een x ?.
Zondag om 21:30 moet het beter !.
Maar in grote lijnen ziet het er wel goed uit inderdaad bij rtl 4. Expeditie robinson
Komt volgend jaar ook terug , laatste seizoen scoorde 17 weken ruim 1.5 miljoen kijkers .

Gast
Margreet
november 8, 2020 12:27
Antwoord op  Hans

Ik heb nog nooit een zo’n stelletje aanstellers gezien, wat een nepperige BNRs, met Chantal voorop. Brrr.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen