‘Arie Slob racist als hij Akwasi-omroep weigert’

Rapper Akwasi is hard op weg om voor het eind van het jaar de benodigde 50.000 leden binnen te halen voor zijn nieuwe omroep ZWART, maar dan is hij er nog niet. Met al die leden onder zijn arm moet hij straks naar mediaminister Arie Slob in de hoop op een vergunning. De rapper moet aantonen dat zijn omroep echt iets zou toevoegen aan de NPO, maar volgens tv-tuurder Angela de Jong staat zijn beslissing nu al vast. Ze denkt dat Arie namelijk geen zin heeft in racismeroepers.

Als Arie de omroepvergunning zou weigeren, dan zou Akwasi zomaar eens zijn activistische leger van racismeroepers kunnen mobiliseren, denkt Angela.

Ze schrijft in haar column: “Gelukkig hebben ze daarna een doorwrocht plan nodig en kan minister Arie Slob de boel afwijzen. Maar doe dat maar eens. Als hij Omroep Zwart blokkeert, zal het racismegeschreeuw niet van de lucht zijn.”

Angela denkt dat een afwijzing meer dan op zijn plek zou zijn. Ze vindt dat de NPO nu al veel te links is. “Nu zelfs KRO-NCRV BNNVARA links inhaalt, ziet een kind nog dat het omroepbestel geen goede afspiegeling is van de stemverhoudingen in Nederland.

Ze pleit voor meer rechts bij de publieke omroep, maar dan niet het rechts van Arnold Karskens’ omroep Ongehoord Nederland. “Waarom wordt het rechtse geluid in de media zo vaak gekaapt door rare types als Karskens en Robert Jensen?

Aan de andere kant hoopt ze dat beiden het NPO-bestel in komen. “Karskens versus Akwasi tijdens het omroepoverleg. Ik pak vast de popcorn.

Foto: RTL

65 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jan x
oktober 17, 2020 21:17

Nieuwe zender genaamd zwart.
He mannen wel tandjes bleken anders is het beeld helemaal zwart.

Gast
Polderkolder
oktober 17, 2020 12:26

Ik ben gematigd rechts. Schaam mij daar totaal niet voor. En ik ben geen racist, moet er niet aan denken.
Waar ik wel aan denk is het gedrag van bepaalde mensen die zo aan de subsidiepot lurken, dat ze van gekkigheid niet meer weten wat te verzinnen.

Gast
Tja
oktober 17, 2020 11:55

treiteren treiteren treiteren treiteren treiteren, slachtofferen slachtofferen slachtofferen slachtofferen…
Nog nooit 1 dag hard gewerkt..sta ik voor lul dat ik elke maandag om 5:30 opstaat om in de haven te gaan werken.
Verdeeldheid zaaien als verdienmodel.. de schaamte allang voorbij……………………
Er is geen eer meer in nederland

Gast
JasperV
oktober 17, 2020 10:30

Omroep zwart onder leiding van Akwarium? En die beweert dat hij tegen racisme is? Laat me niet lachen roetmop.

Gast
Tycho Graagnat
oktober 17, 2020 10:04

@ Andrew,

Heb de reacties onder dit bericht nog eens herlezen. Sluit mij aan bij jou mening. Na eerst alle fusies,is dit wel heel vreemd en moet er dringend iets worden gewijzigd omroepbestel. Er rest Slob nog weinig tijd maar kom met een goed plan aub.

Gast
Piet Pannelap
oktober 17, 2020 09:50

NPO is een groot communistisch DDR66 media bolwerk.

Laat geen ruimte voor de zwijgende meerderheid… handelt alleen in belang van de schreeuwende minderheid.

NPO maar ook RTL is een walgelijke 🤮linkse bedoening.

Gast
Chelsey
oktober 17, 2020 07:40

Mocht de Minister van Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media een vergunning verlenen aan omroep Zwart, dan kan de naam Arie S. met pek en veren eervol worden toegevoegd aan extreem fanatieke BLM-ers zoals Arie B.!

Gast
Gerald M.
oktober 17, 2020 07:00

Naar aanleiding van het lezen van bovenstaande reacties ben ik lid geworden van omroep Zwart.

Gast
Piet Lut
oktober 17, 2020 04:40

AlexF, dat loopt toch helemaal niet?!

Beter halen we De Spelbrekers van stal: Kleine kokette Akwasi… lalala…

Gast
AlexF
oktober 17, 2020 02:20

travasie zal wel met een nieuwe nummer komen:

Kleine Akwassie grote Akwassie stop ze in een..

Gast
Robert
oktober 16, 2020 20:46

Als die omroep er al zou komen kijkt er toch geen hond

Gast
Dikkiedik
oktober 16, 2020 20:45

Kan die piet niet gaan solliciteren bij sinterklaas?

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 16, 2020 20:01

Zie je wel. Soros heeft voldoende ‘voorgeschoten’ om dit mogelijk t e maken.

Gast
WEST*
oktober 16, 2020 19:45

@ WEG ERMEE En hoeveel verwacht terug te halen ? Dat is niet veel hoor! Dan moet u bij uw provider zijn die steelt het meeste van de kijker , en schrappen iedere keer zenders uit het pakket !

Gast
Weg Ermee
oktober 16, 2020 19:38

Als Arie doet wat Angela denkt, dan zijn we gelukkig verlost van deze discriminerende Zeur Piet.

Kon ik mijn belastinggeld maar terug halen van de staats tv en deze zenders op zwart zetten!

Gast
Lariekoek
oktober 16, 2020 19:31

@Donald Dumb
Mij maakt het niet uit of er heel veel land in de VS overblijft, als de blanken vertrekken. Als we met z’n allen alles weer bij het oude willen hebben, moeten de Israëliërs het land teruggeven aan de Palestijnen. Israël is in 1948 gesticht door de Engelse minister Balfour.

Gast
WEST*
oktober 16, 2020 19:27

de statuuten woordjes zo gemakkelijk horen er niet in

Gast
WEST*
oktober 16, 2020 19:26

@ Robb ook al heeft hij genoeg leden, de stazo gemakkelijk tuten zal toch worden getoetst en aan alle eisen moet worden voldaan Gaat m echt niet zo gemakkelijk worden

Gast
WEST*
oktober 16, 2020 19:22

Zal er nooit komen Vele zijn er voor gegaan die ook zo graag een omroep wilde beginnen Maar ze kwamen van een koude kermis thuis !En als A .Slob geen vergunning verleend , heeft dat te maken een eenzijdige doelstelling van zijn omroep vereniging / stichting/ dat in de statuten vastgelegd moet worden !
ook het Com v d media moet zijn goedkeuring geven zodat omroep zwart een radio en of tv programma mag verzorgen !
ik geef ze weinig kans Als omroep Llink al niet aan de eisen voldeed (volgens de politiek dan en de lobbyisten ) , de omroep had toch duidelijk een gezicht , en wisten waar ze voor stonden, maar hun waarheden over produkten en hoe de consument belazerd werd,
ja dat mocht de kijker niet weten, was schadelijk voor grote bedrijven!

Gast
robb
oktober 16, 2020 19:01

Als hij genoeg leden heeft recht op zendtijd of we het nu leuk vinden of niet .

Gast
L. Koopmans
oktober 16, 2020 18:55

Aspirant omroepen moeten behalve genoeg leden een doorwrocht plan presenteren tav hun programma’s. Dan zal het kaf van het koren worden gescheiden. Met alleen wat lucht kom je er niet.

Gast
Miriam
oktober 16, 2020 18:11

Arie kan wel een persoonlijke voorkeur hebben maar zo werkt een democratie niet.

Gast
Haatzaaier
oktober 16, 2020 18:11

Is er geen ruimte op Ghana 1,2, of 3?? John de Mol kan toch wel wat regelen voor al die mafklappers die hier niks te zoeken hebben?

Gast
Bran
oktober 16, 2020 17:52

Maar wat vindt Angela de Jong hier eigenlijk van?
Oh wacht… eh…

Gast
Jan x
oktober 16, 2020 17:18

Julske dus jij staat achter ali zo te horen

Gast
Grenzenloze optimist
oktober 16, 2020 17:13

Die omroep voor uitgeprocedeerde asielzoekers komt er ook nog wel.
Het is een kwestie van geduld dat heel Holland heel anders lult.

Gast
julske
oktober 16, 2020 17:01

@from Russia with love @ Henk, jullie kinderen zullen ervoor komend boeten. God”s molen malt langzaam, maar zeker. En wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf ….. Vullen jullie het maar zelf in. Akwasie wilt die karikatuur in zijn gezicht schoppen, maar jullie willen de kalasjnikov pakken. Nou, Nou wat kleinzielig en gestoord zijn jullie in je kop.

Gast
Jan x
oktober 16, 2020 16:41

Hij is er weer de zwarte rat.
Ik zal de vallen maar weer zetten.
Het is wel een hardnekkige plaag.

Gast
Donald Dumb
oktober 16, 2020 16:25

Lariekoek..

En VS alleen weer voor de oorspronkelijke bewoners?
Als daar de blanken weggaan hou je heel veel land over…

Gast
Lariekoek
oktober 16, 2020 16:22

Het zou beter zijn als alle blanken uit Azië, Afrika en Zuid-, Noord- en Midden Amerika terug gaan naar Europa en alle zwarten uit Europa terug gaan naar Afrika. Is dat mogelijk, of is dat een utopie?

Gast
Jan
oktober 16, 2020 16:10

stfu angela overgewicht…wat is jouw talent? stukjes schrijven die door kansloze kazen gewaardeerd worden, man nederland medialand is zo zielig, ga je schamen.
Om nog maar te zwijgen over alle zielige talentloze homos die verheerlijkt worden.

Gast
Robbie de Repper
oktober 16, 2020 15:50

Zal echt onwijs gaaf zijn. Leuk man! Talentvolle entertainer en onwijs goeie rapper. Weliswaar nog nooit van hem gehoord maar hij is zo prominent en belangrijk geworden. Die wordt nog wel een keer MP der Nederlanden!

Gast
Wim
oktober 16, 2020 15:28

Zou mooi zijn als omroep Zwart het Zwarte Pieten journaal zou uitzenden.

Gast
Maarten Spanjer
oktober 16, 2020 15:24

Zegt zij nou…… Robert Jensen?

HOE OUD BEN JIJ JENSEN?!

Gast
Piet de Zwart
oktober 16, 2020 15:19

Angela de Jong is nog veel dommer dan ik dacht. Kan die vetklep gewoon niet even haar typhusmuil houden? Dank u voor de medewerking, redactie van MC.

Gast
Mark
oktober 16, 2020 15:17

Kan die Akwasi dat witte shirt op de foto even uit doen. Als het andersom was geweest waren de rapen gaar geweest. Als ik dus een donker shirt aan zou hebben, dan zou die Akwasi gezegd hebben dat ik de kleur zwart belachelijk zou maken.

Gast
COkijker
oktober 16, 2020 15:08

We willen af van hokjes plaatsing en inclusie, met omroep zwart krijgen we weer hokjesplaatsing. Akwasi moet gewoon weg uit Nederland, hij is het niet waardig om Nederlander te mogen zijn. Hij Demoniseert met zijn uitspraken en uitingen

Gast
Deep throat
oktober 16, 2020 15:00

Dit maakt deze provocerende racist niks uit. Elke jaar dat hij minstens 50.000 leden heeft, kan hij ruim een half miljoen per jaar op zijn bankrekening bijschrijven. Zie: voorwaarden lidmaatschap.

Gast
AlexF
oktober 16, 2020 14:57

op zich wel een goed idee:

Omroep Zwart word mede mogelijkgemaakt door:

Dickman, Nescafe, domo blanke vla, boefjes de snoepjes, Flexa Wit

Gast
Bolke de Beer
oktober 16, 2020 14:55

Laat je tv uit, dan ziet je scherm ook zwart

Gast
From Russia with love
oktober 16, 2020 14:46

Iemand nog een kalasjnikov in de kast…?

Gast
Sjaak echt
oktober 16, 2020 14:35

Iedereen is racist behalve zwarte mensen uiteraard.

Gast
anoniem
oktober 16, 2020 14:28

angela de jong

van buiten lelijk wit

van binnen roetzwart

je bent maandloner

je leeft van geld van anderen

eigen bedrijf/risico nemen zit niet in je /jullue genen

wij hebben een eigen toko / geen maandloner we hebben lef..

Gast
Bart
oktober 16, 2020 14:22

Akwasi gaat het echt een heel groot probleem krijgen als hij in Nederland blijft wonen denk ik.

Gast
Bea
oktober 16, 2020 14:18

Aquarium vind ik een griezelige n e g e r.

Gast
Bea
oktober 16, 2020 14:18

Aquarium vind ik een griezelige neger.

Gast
Geert
oktober 16, 2020 14:15

lol. haat

Gast
Geert
oktober 16, 2020 14:14

Akwasi is de grootste haarzaaier van Nederland.

Gast
Luister
oktober 16, 2020 14:12

Wat doet die schoft in ons mooie Nederland?

Gast
Sjaak
oktober 16, 2020 14:05

Hoe meer zwart hoe beter.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen