Jeroen Pauw wil 06 van vrouw die hij nog nooit gehad heeft

Jeroen Pauw zou graag het 06-nummer bemachtigen van een aangetroffen vrouw die nog nooit met hem het bed heeft gedeeld. Dat laat hij weten in een tweet op Twitter.

Jeroen Pauw Foto: Annemieke van der Togt

De opmerking van Jeroen Pauw in het tv-programma Een Kwestie van Kiezen uit 2011 blijft hem altijd achtervolgen. De presentator onthulde daarin met meer dan 200 vrouwen het bed te hebben gedeeld. Gastheer Rick Nieman maakte daarop een diepe buiging voor hem.

Kleine Pauw in 200 vrouwen

Het getal van 200 vrouwen leidde her en der tot wat argwaan. “Als je ze niet telt, hoe weet je dan dat het er meer dan 200 zijn? Een beetje vent praat niet over zijn veroveringen, maar hult zich in mysterieus stilzwijgen. Zelfs na lang aandringen”, vond oud-tv-recensent Marcel Peereboom Voller.

En Thierry Baudet gaf aan: “Ik geloof er níets van dat Jeroen Pauw zoveel vrouwen heeft bemind. Dat is volgens mij pure grootspraak. Voor mezelf zou ik het écht niet kunnen zeggen. Het zou wel erg oneerbiedig zijn naar deze vrouwen toe als ik daar een administratie van zou hebben bijgehouden. Ik heb ze veel te hoog zitten om ze alleen maar te zien als een lustobject.”

‘Heb je haar nummer?’

Hoe dan ook: tot op de dag van vandaag staat Pauw bekend als een ware vrouwenverslinder en dat leidt zo nu en dan tot de nodige grappen.

Ene Steve twittert: “What’s your weakest claim to fame? I once dated the cousin of someone who played a cat nun on Doctor Who.”

Schrijver Oscar Kocken daarop: “Ik heb ooit gedate met een vrouw die niet met Jeroen Pauw naar bed was geweest.

Jeroen Pauw zélf bleek echter ook mee te lezen. “Heb je haar nummer?”, reageert hij gevat.

Het leidt tot hilariteit op de socials. “Hahahaha”, reageert Oscar.

Cabaretier Dolf Jansen: “Ik vind t niet prettig dat jullie op deze plek zo over mijn vrouw praten.”

Realityster Britt Dekker: “Hahaha briljante grap Jeroen!!!!! Rollend over de vloer van het lachen.”

En Susanne: “Voordat jullie deze reactie een like gaven, gingen jullie ook eerst stiekem checken of dit wel de ‘echte’ Jeroen Pauw is? 😂”

Tweet

De tweet in kwestie:

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
😷Paulus
november 6, 2020 08:23

😷Dat Pauw een geile vent is dat geloof ik wel, logisch, vanwege zijn positie bieden de vrouwen zich gewillig aan hem 😋. Anders was het nu een me-too toestand geworden. En het zijn niet de lelijkste dames. Pauw is een echte vent! Best wel jaloers op hem! Oops🤣🤣

Gast
shrink
november 5, 2020 15:13

Dolfie Dolfie toch, ook al ben je cabaretier, nooit proberen om over een grap van een ander heen te gaan!

Gast
Rokkenjager
november 5, 2020 14:18

Geen waslijn is veilig voor me.

Gast
Xxxxx
november 5, 2020 12:49

Jeroen Pauw goede journalist hoor maar kan hij zich niet eens een ander kapsel aan laten meten? Het lijkt wel een vogelverschrikker of iemand die net uit zijn nest komt. Geen gezicht een man van 60 met dergelijk kapsel of hij er nog uit wil zien als iemand van 20. Waarom niet eens leuk sportief model laten knippen. Snap niet wat vrouwen in deze rokkenjager zien.

Gast
anoniem
november 5, 2020 11:30

Jeroen

moeten we niet solidair zijn

voor de 9000

gedupeerden toeslagen affaire.

moeten we niet 1 keer met zijn allen naar het museumplein.

Gast
Jan de 💩
november 5, 2020 11:08

Ik dacht al dat ie een saaie hoereloper is die geen vrouw aan zich kan binden .

Gast
deug niet
november 5, 2020 10:51

hij houd wel van een nummertje zo te horen

Gast
Top Wap
november 5, 2020 10:33

Alles wat je aandacht geeft, groeit. Dat geldt voor de kleine sjarrel van Pauw en ook voor corona. Als je nu in het gewone griepseizoen steeds maar blijft testen, dan groeit corona (=de gewone seizoensgriep) met de hysterie en de angst. Er is geen angst voor corona maar er is angst voor boetes.
Vorig jaar kreeg griep geen aandacht, maar de stress op de IC’s was er ook al. Mensen stierven toen ook al onder grote benauwdheid.
De lockdowns worden gebruikt om klimaatdoeleinden te bereiken. De praatjes die geen gaatjes vullen, gaan steeds vaker over het milieu.
Klaus Schwab van het opvallend vaak in het nieuws zijnde World Economic Forum, beschrijft in zijn boek The Fourth Industrial Revolution, wat er nu gebeurt en wat in zijn ogen, de ogen van een communist, wenselijk is.
Kijk gewoon naar de officiële data over corona en griep. De cijfers spreken voor zich. Alles is gebaseerd op leugens, van de PCR-test tot het sterven met corona i.p.v. aan corona en de hysterische berichtgeving daarover. Het gaat om een grote reset en die gaat over lijken.
Graag zoveel mogelijk mijn bijdrage een min geven, a.u.b. Want dat willen wappies nu eenmaal graag.
Geen reacties is nog beter. Ik zit niet verlegen om domme commentaren.

Gast
Deep throat
november 5, 2020 11:34
Antwoord op  Top Wap

De WHO heeft jouw conclusie al begin oktober indirect bevestigd döoŕ te zeggen dat circa tien procent van de wereldbevolking toen al covid-19 had gehad. Er waren toen 1 miljoen mensen overleden aan en met covid-19. Dus de ksns dat je aan covid-19 sterft is ruim 0.1 procent. Met een vaccinatie die dezelfde bescherming geeft als een gemiddekde griepvaccinatie kom je uit op 0.04 procent.

Gast
Black Panther
november 5, 2020 10:07

Prima toch, zolang geen enkele tegen d’r wil een paar binnenhuidse stokslagen kreeg is er niks aan de hand en klinken die mensen vooral jaloers.
Voordat je aan een huwelijk en kids begint kun je beter even genieten van het leven.

Gast
annoniemus
november 5, 2020 10:05

Pauw , 200 vrouwen ?
Dat deden wij in de Paasvakantie .

Gast
Kritische statisticus
november 5, 2020 11:38
Antwoord op  annoniemus

Ik weiger dagelijks elke seconde met miljarden vrouwen het bed te delen.

Gast
Zwarte Sylvana
november 5, 2020 10:00

Wit privlegere!!!
Zwarte vrouwen van kleur willen ook gepauwd worden. In de bruine ster!

Gast
kim
november 5, 2020 09:52

Stop eens met die geveinsde afkeer van promiscuiteit. 10% van de kinderen is niet van de veronderstelde vader. Het is toch prima dat Dreetje H6 iedere avond met een ander klasgenootje van zijn moeder in bed ligt. Vrouwen en mannen zijn niet te vertrouwen.

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door kim
Gast
Janneman
november 5, 2020 09:51

Mooie grap, mooie vent. Slecht nieuwsbericht.

Gast
Maup Caransa
november 5, 2020 09:46

Thierry Baudet “Ik geloof er niets van, Nee die gelooft alleen complotten.

Gast
Maup Caransa
november 5, 2020 09:45

Thierry Baudet gaf aan: “Ik geloof er niets van, Nee die gelooft alleen complotten.

Gast
IngridHenk
november 5, 2020 09:44

MC, menen jullie dit echt?!? Hebben jullie echt niets interessants meer te melden? Wel een beetje zielig bij jullie in de redactie afdeling.

Gast
Pettie Fart
november 5, 2020 09:35

Mij heeft hij ook nog nooit gehad en zal hij ook nooit krijgen, ik vind hem zoooo niet aantrekkelijk!

Gast
Marco
november 5, 2020 09:27

Ik had liever een filmpje gezien van Jeroen Pauw dan van Fred van Leer.

Gast
Chil Persoon
november 5, 2020 09:24

Heerlijk!! Wat een humor. Gisterenavond was hij ook top bij Op1.
Zondagavond is hij weer op TV.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen