Hans Klok solliciteert naar baantje bij Holland’s Got Talent

Hans Klok verblijft in elk geval het komend jaar in Nederland nu zijn show in Las Vegas is stopgezet vanwege het coronavirus. Hij hoopt hier op tv-werk, bijvoorbeeld bij Holland’s Got Talent. Dat heeft hij vrijdagavond gezegd in de talkshow Op1.

Hans Klok Beeld: Op1

De illusionist heeft werk nodig. “Ik zoek een baan. Ik heb mezelf natuurlijk een klein beetje in de etalage gegooid. Ik zou ook jurylid kunnen zijn in Holland’s Got Talent, ik weet natuurlijk alles van variété. Dat soort dingen zoek ik nu, een beetje tv-werk”, vertelde Hans Klok aan de talkshowtafel.

Hans Klok past HGT

Het Holland’s Got Talent-seizoen zit er net op, dus Hans Klok zou nog dik een halfjaar moeten wachten, maar hij zou inderdaad goed passen bij de televisieshow. En er lijkt nog ruimte te zijn ook: jurylid Paul de Leeuw verbrak in september zijn exclusieve contract met RTL en is momenteel te zien als presentator van de NPO 1-talkshow Op1.

Daar komt bij dat jurylid Dan Karaty nog altijd uit de running is vanwege een zeer ernstige aandoening aan zijn oog, waardoor hij momenteel nauwelijks kan zien. Hij werd deze zomer vervangen door Ali B en het is nog maar de vraag of hij er volgend jaar wél bij kan zijn.

Sponsordeal

Het is niet zo dat Hans onder een brug moet gaan slapen. “Ik heb ook een ontzettend leuke sponsordeal die op mijn pad is gekomen, maar dat komt straks. Het loopt al wel. Er zijn dingen gaande, maar weet je wat het is? Wij hebben nu iets wat niet verkoopbaar is.”

“Entertainment is nu onverkoopbaar, maar je vaste lasten gaan door. Ik heb een gigantische loods in IJmuiden en ik heb nog één personeelslid over.”

Er moet dus iets meer geld in de kassa komen. Hopelijk krijgt hij een belletje van Peter van der Vorst.

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Arian
november 22, 2020 20:00

Begin dan een politieke partij, zoiets als “De illusionaire Partij”. De politiek is toch al één en al illusie en dat kan er ook nog wel bij.

Gast
Winterklaar
november 22, 2020 01:33

Niet alleen vriendschap is een illusie.

Gast
Doet ie niet
november 22, 2020 01:08

Maak maar een Goochelaars Ontmaskerd op SBS6. Al je dure trucs onthullen

Gast
Dikke m
november 21, 2020 15:50

Nee dank je

Gast
Doorverteld
november 21, 2020 14:06

Jarenlang miljoenen verdiend en heeft niets meer in kas?

Gast
Respect ✌️
november 21, 2020 13:31

AH zoekt vast nog wel wat vakkenvullers lapzwans.

Gast
Douwe Kwak
november 21, 2020 13:19

Nooit je naam te grabbel gooien bij roddel RTL!

Gast
mrGer
november 21, 2020 13:03

Goeie vent, ambitieus en altijd aan het werk, hoop dat hij wat goeds kan krijgen.
Keek gisteravond ook naar M; zag ik daar het vaste vrijdagavond onderkruipsel weer met die vettige verlopen kop zitten, wat moet die Marc Marie nou nog? Zat heel interessant ja te knikken over onderwerp Dolly Parton. Zielige vertoning

Gast
Thomas
november 21, 2020 12:46

Beter hem als jurylid ,juryvoorzitter dan de lachende dikke moronachtige Paul….

Gast
WILKE
november 21, 2020 11:55

DOM DOM DOM ER IS GENOEG PLAATS BIJ DE PVV MAAR DAN MOET JE WEL VOOR DE BELANGEN VAN JOUWZELF OP KOMEN EN DAN BEN JE VERZEKERD VAN EEN BAAN MAAR NEE WILDERS BASHEN IS LEUKER

Gast
Casa de Paplepel
november 21, 2020 12:52
Antwoord op  WILKE

zet het anders in kapitalen… gek

Gast
Caat
november 21, 2020 11:34

Hij heeft wel heel veel pech gehad. Een show met wannabe illusionisten lijkt mij wel leuk met Hans als juryvoorzitter.

Gast
Magician
november 22, 2020 01:09
Antwoord op  Caat

Hans, Victor en Christian.

Gast
Promo
november 21, 2020 11:09

Hard werkende sympathieke man die veel pech heeft gehad. Ik gun ‘m wel een paar leuke tv jobs.

Gast
Alex
november 21, 2020 11:04

Een show als ‘Penn & Teller: fool us’ kan nog prima (als het iets minder Amerikaans is).

Als het maar geen talentenjacht is.

Gast
Geox
november 21, 2020 11:01

Als hij de sstaatruifuitvreters van de NPO kan weggoochelen, krijgt hij mijn eeuwige respect!

Gast
Leo
november 21, 2020 10:50

Wordt wel weer eens tijd voor een nieuw goochel/magic tv programma. Hans kan dan zo de jury in.

Gast
Magician
november 22, 2020 01:09
Antwoord op  Leo

Christian Farla zou een programma op SBS 6 krijgen, nooit meer iets van gehoord.

Gast
Pettie Fart
november 21, 2020 10:47

Op hoge poten ging hij het maken in de USA, net zoals die andere met d’r grote bek, kom, hoe heet ze? Glenda Batta?
En nu weer met de staart tussen de benen terug om te bedelen voor een baantje bij HGT. Stumper. Misschien had hij wat minder moeten snuiven met Pammetje Anderson, dan had hij nog een baan gehad in de USA.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen