Eddy Keur zwaar teleurgesteld in ‘talentloze’ Wilfred Genee

Eddy Keur is buitengewoon teleurgesteld in Wilfred Genee, die zijn talkshow Keur met Peren het ‘slechtste tv-programma ooit’ heeft genoemd. Het is niet sympathiek. Dat heeft de radiomaker gezegd op NH Radio.

Wilfred Genee en Eddy Keur Beeld: Out TV

Wilfred Genee was in 2017, samen met Lange Frans en Kees Tol, te gast in het programma op homozender OUTtv, maar hij was er niet van onder de indruk. “Dat is het slechtste programma waar ik ooit in mijn leven in gezeten heb. Vond je het niet slecht dat programma? Alles ging mis. Alles viel om”, bitchte hij onlangs op de radio.

‘Groeten van Wilfred’

Eddy Keur reageerde dit weekend in zijn radioprogramma op die uitspraken, tijdens een telefonisch interview met Gordon. “Je krijgt de groeten van Wilfred”, grapte hij. Eddy daarop: “Nou, luister Goor, luister eens, jij hebt ook in die show gezeten. We hebben het toch ontzettend leuk gehad?”

Gordon toen: “Het was enig met jou. Ik snap ook niet – dat heeft Carlo ook al gezegd – dat je niet bent doorgebroken. Nou ja, met zo’n hoofd… Ha ha ha.”

‘Badinerend’

De uitspraken van Wilfred zijn een beetje jammer, vindt Eddy. “Nou, weet je? Ik heb een groot respect voor hem, voor Genee, dat mag ik je eerlijk zeggen. Ik bedoel: laten we eerlijk zijn, het is niet echt een radiomaker en dat je dan met zó weinig radiotalent toch nog op zo’n mooie plek komt te zitten…”

“Het enige wat ik vervelend vind is omdat hij gelijk had: er vielen steeds dingen om en er gingen steeds dingen mis, maar we maakten het met het ROC, met allemaal jonge mensen die het nog moesten leren. Dat wist hij aan de voorkant, dus ik vind het een beetje badinerend naar al die jonge mensen toe.”

De reactie van Eddy Keur ziet u onderstaand ook op beeld:

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Judas Genee
november 17, 2020 16:40

Naar iemand uithalen dat moet Eddy nog leren dit is eerder likken, neem ik voorbeeld aan mij, ik gooi graag met modder. Om vervolgens te spelen dat het allemaal wel mee valt.

Gast
Diana
november 17, 2020 15:45

Homo’tjes die het natuurlijk voor elkaar opnemen.
Misselijkmakend!

Gast
Alan
november 17, 2020 21:49
Antwoord op  Diana

Randdebielen die op het internet ongebreideld hun mening mogen spuwen.
Misselijkmakend!

Laatst bewerkt 14 dagen geleden door Alan
Gast
Koos
november 17, 2020 14:50

Eddy, mijn oud marine collega heeft gelijk! Een geinige en eerlijke gozer. Top Eddy!

Gast
Per Huismans
november 17, 2020 14:33

Een heel artikel om niks. Pfff.

Gast
Janneman
november 17, 2020 14:18

Lekker met modder gooien Keur, ga jij nou maar radio maken voor de lege polder. Laatst een fragment opgezocht omdat Carlo zo lovend was, maar het is echt niet om doorheen te komen. Slappe grappen en grollen. Hij zit prima op zijn plek in de marge.

Gast
Casa de Paplepel
november 17, 2020 14:12

die Keur is een soort robert jensen er zit net zoveel woede en frustratie in

Gast
Tonnie Rober
november 17, 2020 12:58

” Dat wist hij aan de voorkant”? Wat is dat voor een rare tekst? Dat moet ” Dat wist hij op voorhand” zijn. Zit er een nieuwe stagiaire bij MC?

Gast
Criticus
november 17, 2020 13:28
Antwoord op  Tonnie Rober

Niet zo vrouwonvriendelijk. Kan ook een stagiair zijn.

Gast
JanH
november 17, 2020 12:57

Dat wist hij aan de voorkant? Wat wist hij aan de achterkant?

Gast
Bastiaan
november 17, 2020 12:18

Eddy Keur, wat een mislukt figuur is dit toch, afgekeurd met peren!

Gast
Lisa
november 17, 2020 12:17

Wilfred wist dat Eddy werkte met studenten uit het 1e jaar en waar het nog wel eens fout kon gaan. Ook daar konden de studenten weer van leren. En dan zo doen? Ook knap lullig voor al die studenten

Gast
Frank Rijk
november 17, 2020 12:13

Genee is het talent van Nederland. Eddy Keur ziet het niet. Dat is zijn probleem!

Gast
Grolpunk
november 17, 2020 12:11

“Eddy is de slager die zijn eigen vlees Keurt”.

“Wilfred is de dokter die zichzelf Geneest”

Mwuhahaha, ja ik ben me er eentje.
Lachen, gieren, brullen.

Gast
bart
november 17, 2020 12:11

Nee, die Keur heeft talent, hahahahahahaha

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 17, 2020 12:11

Wilfred is het schoolvoorbeeld dat aantoont dat je met hielen likken heel ver kunt komen in Hilversum. Zoals hij zich presenteert in Veronica Inside is zo angstig: continu laat hij z’n onzekerheid doorschemeren terwijl Johan en Rene allang over het akkefietje zijn heengestapt. Ergens beseft Wilfred dat hij zo goed als niets kan en dat kan hij niet verbergen.

Gast
Remi
november 17, 2020 12:05

Eddy Keur is zo’n homosuele man die ziektes overbrengt …

Gast
John
november 17, 2020 12:12
Antwoord op  Remi

Weet jij niks van je zegt maar wat!!!!!

Gast
Demmink
november 17, 2020 11:56

Wilfred gelooft echt dat hij zich kan meten aan mensen die wat kunnen. Wilfred wist aan jaar geleden nog niet eens hoe een radiostudio werkt. Geen grap.

Gast
Echt Deugende CDA-er
november 17, 2020 11:55

Ik vind Keur met Peren beetje k utt. En Wilfred Genee een prutser en een neo nsb er.

Gast
Olcay
november 17, 2020 11:55

Ruud vond het ook een slecht programma zei hij net.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen