Wilfred Genee kat Eddy Keur af: ‘Slechtste programma ooit’

Wilfred Genee vindt dat Eddy Keur met Keur met Peren het ‘slechtste tv-programma ooit’ heeft gemaakt. Hij zat in 2017 in de talkshow van homozender OUTtv en was niet onder de indruk, bitcht hij op BNR.

Wilfred Genee en Eddy Keur Beeld: Out TV

De Veronica Inside-ster zat destijds samen met Lange Frans en Kees Tol op de talkshowbank. “We hebben één keer samen in een programma gezeten. Dat programma heette niet Kut Met Peren maar Keur Met Peren”, zegt Wilfred in zijn radioprogramma tegen Kees.

Slechtste programma ooit

Wilfred Genee vond het echt héél slechte televisie. “Dat is het slechtste programma waar ik ooit in mijn leven in gezeten heb. Vond je het niet slecht dat programma? Alles ging mis. Alles viel om.”

Kees: “Het was ook een beetje een uitprobeersel. Ik deed het ook een beetje voor Eddy Keur. Dat is toch een vriend van me. Ik ken hem al jaren en ik vond het leuk om voor hem te doen.”

‘Ik deed het voor Eddy’

Eddy is toch een beetje de mediapersoonlijkheid waar veel mensen medelijden mee hebben: hij wil heel graag, maar het lukt maar niet. Net als Kees, was ook Wilfred destijds te gast uit medelijden. “Ja, ik ook. Dat is een aardige gozer. Maar het was echt een heel slecht programma.”

Kees: “Het was slecht en volgens mij is het ook nooit uitgezonden.”

Wilfred: “Nee, daarom. Zo slecht was het. Moet je nagaan.”

Keur met Peren is overigens wel gewoon uitgezonden geweest. Tijdens het programma herinnerde Wilfred zich niet dat hij ooit bij Kees in een programma had gezeten:

Lees ook: Carlo Boszhard begrijpt niet waarom Eddy Keur geen A-ster is (dinsdag)

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
M52
november 15, 2020 10:40

Wat denkt deze Genee wel niet, ik vind Eddy persoonlijk.sympatieker dan die geverfde geld verslindende mode pop van een Genee. Die vind ik pas eng. En hij gedraagt zich ook nog eens veel te decadent. Eddy is meer van het gewone, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Daar kan die omhoog gevallen Wilfred nog wat van.leren.

Gast
Kwaaie Pier
november 14, 2020 12:16

Eddy Keur vindt zichzelf vooral   leuk   en die lachband wordt je ook  naar van    slecht geluid

Gast
mrGer
november 14, 2020 11:03

Genee heeft recht van spreken; praatprogramma met Helene was 3x helemaal niks en ander tv-werk ook met peren. Hij verkeert in de veronderstelling dat 7 ton per jaar per definitie betekent dat je gelijk hebt; hij heeft dus echt helemaal niet door hoe ongelofelijk achterbaks hij is. Johan zegt 3 ton weg te geven en heeft het weer helemaal naar zijn zin met hem en dus denkte hij dat alles welgedaan is.

Gast
Jaja
november 14, 2020 07:57

Wilfred is gewoon een valse nicht met geverfd haar! Zure man

Gast
Leo knots
november 14, 2020 00:50

Oprecht nog nooit gehoord van deze zender

Gast
Gerard Reve
november 13, 2020 22:12

Boys2Night was het beste programma ooit.

Gast
Kritisch Avrolid
november 13, 2020 16:45

Eddie Keur is gewoon eng. Hij heeft een vlotte babbel maar dat heeft een tweedehands auto verkoper ook. Maar die laatste foezelt tenminste niet aan de billetjes van je zoon.

Gast
Jeroen Smit
november 13, 2020 16:32

De hamvraag zou Wilfred zijn haar verven ? Zou zomaar kunnen. Wat heeft dit menneke toch allemaal commentaar op anderen.

Gast
Jo de Jong
november 13, 2020 16:23

Ze mogen er beide best wezen!

Gast
John s
november 13, 2020 15:57

Eddy Keur is eng, heel erg eng.

Gast
Ik John van het hol .je weet wel van die camping z
november 13, 2020 15:34

Wilfred die 700000 is dat bruto of netto. Dan is het behoorlijk veel bij die nekkensnijders en die twee duffe collegas krijgen zeker meer toch want jij hoeft alleen maar je collegas de nek af te snijden n.s.b.er

Gast
Maarten
november 13, 2020 15:12

Lange Frans was er ook…interessant…

Gast
Camera man
november 13, 2020 15:11

Selfs sjeggie van de bus deet het beter kwa stabielitijt in de vroege vooravont programmering. Die vaste schaar aan vaste kijkers kom echt niet terug die jaaren zijn voorbei, dat heb ik wel geleert van al die jaren werken in de Tv busnes

Gast
Johan D.
november 13, 2020 15:07

Uit medelijden met Genee schuiven René en ik bij VI aan. Aangezien mijn helft van de vergoeding, die ik voor dit programma, Koffietijd voor Mannen, krijg, weggeef, doe ik het absoluut niet meer voor het geld…

Gast
Judas Genee
november 13, 2020 15:04

Ik prik en steek graag, om mensen te prikkelen. Om zeg maar een bepaalde reactie uit te lokken. Daar ben ik de afgelopen jaren steeds beter in geworden. De komende jaren ga ik daar mij nog meer in verdiepen.

Gast
Ralf
november 13, 2020 14:37

Weer die Eddy Keur? Die heel jonge jongens betaalde voor onveilige seks. Die HIV besmet waren of raakten.

Deze man is gewoon te vies om aandacht aan te besteden

Gast
rollie
november 13, 2020 15:03
Antwoord op  Ralf

En nu je niet meer zo jong bent kom je ineens klagen.

Gast
Jean
november 14, 2020 16:53
Antwoord op  Ralf

Wat een triestheid deze Ralf. Lekker anoniem steeds hetzelfde zeggen. Wordt tijd dat je eens met naam woonplaats en telefoonnummer hier jezelf bekend maakt. Dan pas ben je een echte Ralf

Gast
Umfufu
november 13, 2020 14:27

Ooit was Genee een rijzende ster: VI, en waar hij in talkshows aan schoof, ontstond altijd wel reuring. Zijn VI collega’s hebben hem alle kans gegeven door met hem over te stappen naar Talpa, en daar ook alle carriere kansen voor Genee in uit te onderhandelen.
Tot zover.
Vervolgens flopt zijn Hendriks & Genee show, Cambuur degradeert en de Akwassie rel ontstaat, en maakt hij een draai die hem voor altijd zal achtervolgen.
Tot zover.
Ik denk dat Genee een beetje is doorgeslagen en, zoals van der Gijp wel eens zegt, erg in zichzelf is gaan geloven.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Of het nijd is, onzekerheid, overspannenheid, paniek ?
Maar hij schopt nu tegen alles aan wat hij maar raken kan.
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.

Gast
Fox Mulder
november 14, 2020 01:48
Antwoord op  Umfufu

Vergeet zijn slecht beluisterde radioprogramma niet. Veel te weinig luisteraars voor dat tijdstip. Inmiddels mag hij nu de ochtendshow bij Veronica verkloten. GeNEE is over en uit! Zijn ogen zeggen meer dan dat hem lief is.

Gast
Rtd
november 13, 2020 14:26

Kan het ook eens een dag niet over die kwal genee gaan?

Gast
Frans
november 13, 2020 13:52

Maak het uit. Voor 7 ton zou ik ook niet moeilijk doen.

Gast
MolTalk
november 13, 2020 13:52

En weer een mes in de rug van een collega door backstabbing Farizeeer Genee.

Gast
Talpa Persvoorlichting
november 13, 2020 13:51

Wilfred zeikt alleen maar anderen af, maar produceert zelf helemaal niets. En dat voor 7 ton per jaar. Wilfred is gewoon een gehaaid mannetje dat goed voor zichzelf kan lobbyen. Als programmamaker stelt hij niets voor.

Gast
Wimmie
november 13, 2020 13:49

Correctie: het slechtste programma waar hij ooit in gezeten heeft was de racismeaflevering van VI.

Gast
Remi
november 13, 2020 13:57
Antwoord op  Wimmie

Touché … helemaal waar.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen