Chantal Janzen verliest opnieuw kijkers met Oh Wat Een Jaar

De kijkcijfers van zaterdag 21 november 2020 (SKO) – De voodoo van Linda de Mol begint te werken. Voor de tweede week op rij verliest Chantal Janzen een flinke bups kijkers met haar van Linda ‘gestolen’ show Oh Wat Een Jaar.

Oh Wat Een Jaar Beeld: William Rutten

Oh Wat Een Jaar keerde twee weken geleden terug met bijna 1,8 miljoen kijkers, een week later was dat met zeven procent gedaald tot ruim 1,6 miljoen kijkers en nu is nog eens veertien procent afgehaakt: er keken gisterenavond ruim 1,4 miljoen mensen (24 procent) naar het amusementsprogramma van Chantal Janzen.

Linda de Mol heeft Oh Wat Een Jaar twee seizoenen lang gepresenteerd. De eerste serie trok gemiddeld 1,9 miljoen kijkers en de tweede serie 1,7 miljoen. Over een aantal weken zal blijken of de kijker is afgehaakt nu niet Linda, maar Chantal de retroshow presenteert.

Ook Wendy levert wat in

De meest bekeken alternatieven voor de Linda-show waren Kamp van Koningsbrugge met 1,1 miljoen kijkers (19 procent) op NPO 1, Sterren op het Doek met 827.000 kijkers (14 procent) op NPO 2 en Wie Het Laatst Lacht met 773.000 kijkers (13 procent) op SBS 6.

Wie Het Laatst Lacht is de verborgen-camerashow van Wendy van Dijk. Het nieuwe seizoen begon twee weken geleden met 690.000 kijkers en vorige week keken er 949.000 mensen. Nu is dat kijkersaantal dus weer wat gedaald, al is bijna 800.000 kijkers op de zaterdagavond van SBS 6 helemaal niet verkeerd.

De winnaars om half tien waren Even Tot Hier met 1,3 miljoen kijkers (25 procent) op NPO 1, Geubels en de Hollanders met 922.000 kijkers (17 procent) op RTL 4 en de Bingo! 100.000 Euro Quiz met 678.000 kijkers (14 procent) op SBS 6.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Morden I Sandhamn: 315.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Batman Begins: 239.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Grand Slam of Darts: 185.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Private Eyes: 154.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Helden van hier: 149.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI NY: 136.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2 miljoen), Kassa (1,3 miljoen), Zesuurjournaal (1,2 miljoen), EenVandaag (1,1 miljoen), Half acht nieuws (1,1 miljoen), Sinterklaasjournaal (799.000), RTL Boulevard (763.000), Editie NL (675.000) en Lachen om home video’s (619.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (979.000), Hart van Nederland (703.000) en Shownieuws (502.000 het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 23 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 17 procent en SBS 6 brons met 13 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 1.955.00001. NPO1 / 23.0%
02. Oh Wat Een Jaar (RTL4) 1.414.00002. RTL4 / 17.1%
03. Even tot hier (NPO1) 1.331.00003. SBS6 / 13.2%
04. Kassa (NPO1) 1.326.00004. NPO2 / 7.5%
05. Journaal 18:00 (NPO1) 1.203.00005. NPO3 / 5.2%
06. EenVandaag (NPO1) 1.131.00006. Vero / 3.8%
07. Half acht nieuws (RTL4) 1.123.00007. RTL7 / 2.8%
08. Kamp van Koningsbrugge (NPO1) 1.100.00008. RTL5 / 2.8%
09. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 979.00009. RTL8 / 2.5%
10. Geubels en de Hollanders (RTL4) 922.00010. NET5 / 2.3%
11. Schaatsen NL Allround 5KM Heren (NPO1) 888.00011. Ziggo / 1.6%
12. Sterren op het doek (NPO2) 827.00012. FS1 / 1.3%
13. Sinterklaasjournaal (NPO3) 799.00013. SBS9 / 1.3%
14. Schaatsen NK Allround 3KM Dames (NPO1) 787.00014. Comedy / 1.0%
15. Wie het laatst lacht (SBS6) 773.00015. FS2 / 1.0%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 35,7%
02. RTL Nederland 26,3%
03. Talpa TV 20,6%

Meld u aan
Laat het mij weten wanneer er
96 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Talpaard
november 24, 2020 23:13

Talpa ging uit van 10,4% voor Wie het laatst lacht…. Daarmee scoort het programma scoort dus boven verwachting.

De cijfers inclusief uitgesteld kijken.

Wie het laatst lacht…
Verwacht 10,4%
Realiteit 14,6%

Gast
jmp
november 23, 2020 11:38

Volgens mij, Mediacourant, stond het programma nog steeds bijna bovenaan de kijkcijfers van zaterdagavond.
Ik zelf vind het ook schandalig hoe RTL met dit programma om gaat, het is zó vréselijk slecht geworden, tenenkrómmend. Carlo Boszhard kan heel veel, maar gebleken is dat hij dít dus duidelijk níet kan. En éigenlijk geldt hetzelfde voor Chantal Janszen, die heel geforceerd wil bewijzen dat dit programma zonder haar aartsrivale Linda de Mol kan, waardoor ze nu het tegendeel bereikt.

Maar kijkend naar de kijkcijfers zijn er toch nog aardig wat mensen die het kennelijk wel een goed programma. Mensen die kijken uit gewoonte, of bij gebrek aan een goed alternatief op de zaterdag avond, in het kader van ‘er is niets anders, dus zet dat dan maar aan.’ Want mbt dat laatste, het aanbod van goede televisie op prime-time op zaterdag is momenteel natuurlijk bár en boos.

Gast
Guttegut
november 23, 2020 10:11

SBS6 kan hier niets verkeerd doen he? MC zit vuistdik in de hol van ome John waarschijnlijk

Gast
Talpaard
november 24, 2020 23:14
Antwoord op  Guttegut

Talpa ging uit van 10,4% voor Wie het laatst lacht…. Daarmee scoort het programma scoort dus boven verwachting.

De cijfers inclusief uitgesteld kijken:
Verwacht 10,4%
Realiteit 14,6%

Gast
Carbidknaller
november 24, 2020 23:15
Antwoord op  Talpaard

Hoerenjong

Gast
Hans
november 22, 2020 19:36

Als rtl 4 700-800 kijkers heeft op zaterdagavond ( bv dancing white the stras ) dan is het een flop en komt er geen nieuw seizoen . Scoort Sbs dat dan is het goed.

Gast
Mick
november 22, 2020 20:49
Antwoord op  Hans

Dancing with the Stars haalde 550.000 op het dieptepunt geloof ik. RTL heeft met 4 nou eenmaal een betere positie op de afstandsbediening én een betere lead-in met het RTL Nieuws.

Gast
Mick
november 22, 2020 20:50
Antwoord op  Hans

Bovendien had Wie het laatst lacht… met uitgesteld kijken over het miljoen kijkers.

Gast
JobF
november 22, 2020 22:43
Antwoord op  Hans

Ja omdat RTL 4 een grotere zender is dan SBS 6. Dat is altijd al zo geweest en dat gaat nooit meer veranderen. Dat is het doel ook niet van Talpa. Die willen een sterker SBS 6. Dat daardoor misschien dichterbij kan komen maar zeker niet groter. Dat is totaal niet realistisch

Gast
Dorine
november 22, 2020 19:29

Best een leuk programma, maar een goede keuze van de gasten is wel erg belanrijk.
Beide gasten (Catherine en Barrie) wekten, vooral door hun gezichtsuitdrukking, niet de indruk het lekker naar hun zin te hebben. Dat werkt niet stimulerend.

Gast
OssyBear
november 22, 2020 17:52

Topprogramma, ze doet het goed Chantal.
Corona werkt een beetje tegen met publiek interactie.
Maar die Linda de Mol is uitgekakt en overjarig, Chantal kan dansen en zingen theaterdier ook.
Dus boven de miljoen is toch superrr

Gast
Mick
november 22, 2020 16:22

Wie het laatst lacht… met uitgesteld kijken gewoon over het miljoen. Prima cijfers voor beide zenders.

Gast
Robert
november 22, 2020 16:07

O jee, nu staan er twee comments, dacht dat de eerste mislukt was! Excuses..

Gast
Robert
november 22, 2020 15:52

Het is tenenkrommend slecht en akward niet leuk. De combinatie Boszhard en Nicolai werkt niet. De laatste mist een bv Tijl Beckhand. Boszhard mist de juiste geestigheid.

Gast
Robert
november 22, 2020 15:46

Het is tenenkrommend niet leuk en daardoor is het akward pijnlijk geforceerd een slecht toneelstukje. Carlo Boszhard is hier niet op zijn plek, niet witty genoeg en Nicolai mist daardoor de juiste trigger.

Gast
Buurvrouw Ali
november 22, 2020 15:30

Geubels en de ….. is erg leuk en goed dit seizoen. Lachen.
Top 👍

Gast
Paul Dino
november 22, 2020 15:28

Ach…..allemaal een station te ver uitgestapt,houwen zo, en alle andere stations SLUITEN.

Gast
@Roddel Tante van MC
november 22, 2020 15:23

Zielige kop weer van negatief en selectief MC.

Hallo, alle programma’s hebben minder kijkers dan de week ervoor!!!!!!!!!!

Gast
Marjan
november 22, 2020 14:56

Dit is echt niet om aan te gluren. Er is totaal geen chemie tussen de hoofdrolspelers. Dus proberen ze gemaakt grappig te doen. En dat heeft de kijker ook meteen door.

Gast
Ali
november 22, 2020 14:55

Chantal doet het hartstikke leuk, je kan Linda en Chantal ook niet echt vergelijken. Linda deed het ook hartstikke leuk, die betrok het publiek er meer bij, Chantal niet… maar dat kan ook vanwege de corona regels zijn! Ik kijk het programma via Videoland en loop dus steeds 1 week voor en ontwijk zo die irritante reclames…… dat wordt zeker niet meegerekend met de kijkcijfers?! Er zijn heel wat mensen die via Videoland kijken hoor! feit is dat het programma nog steeds leuk is, je moet alleen even wennen aan de nieuwe gezichten. Van mij mogen er zelfs nog veel meer beelden en geluidsfragmenten in, leuk voor de herinneringen!

Gast
Buurvrouw Ali
november 22, 2020 15:28
Antwoord op  Ali

Heerlijk die reclames. Kan ik lekker weer wat te eten en te drinken pakken, het hele jaar door. Gewoon voor de gezelligheid.
Maar ja, ik doe dan ook niet aan de ramadan.

Gast
Hans
november 22, 2020 14:37

Ik denk als Ooh wat een jaar tussen de 1.3 en 1.5 miljoen blijft scoren het gewoon goed is. Als Linda Ooh wat een jaar nu zou presenteren zou ze dan 1.8 miljoen scoren nog ???. De scores van ik hou van Holland zijn nu ook een stuk lager dan een paar jaar geleden. Oké Afgelopen seizoen stond het tegenover wie is de mol en HGT maar vorige jaar scoorde het ook al slechter met minder concurrentie.

Gast
aammehoela
november 22, 2020 12:39

Gisteravond genoten van Even tot Hier. Enkel dat item over het CDA was jammer. Altijd toch maar weer christenen aanpakken. Is jammer, voor de rest was dit misschien wel de beste aflevering. De rest van de avond was het voetbal kijken (ARD, Bundesliga), samenvattingen ere-divisie en Match of the Day (BBC). Tussendoor ook nog wat darts gezien. Mooie ontknoping in die wedstrijd tussen Price en The Asp.

Gast
Rianne
november 22, 2020 12:28

Hahaha, er is maar 1 Linda de Mol, en die zal C.Janzen nooit kunnen evenaren, het zullen er iedere weer steeds minder worden.

Gast
Jelle
november 22, 2020 12:02

1968 met de kleding en haarstijl van de beginjaren 70.
Het fonkelt niet meer bij Chantal. Het lijkt een verplicht nummer op de automatische piloot.

Gast
Onze Held Geert
november 22, 2020 11:58

Opflikkeren met die Lama’s

Gast
M52
november 22, 2020 11:28

Ik vind het niets , Het is van Linda en daar had het moeten blijven. Je kunt de baby niet met het badwater weggooien. En dat is nu wel gebeurd.

Gast
Bart
november 22, 2020 12:21
Antwoord op  M52

Dus als jij ergens werkt en je besluit ergens anders te gaan werken dan denk jij dat je alles mag waaraan je werkte bij het vorige bedrijf mee mag nemen?

Gast
Ikke
november 22, 2020 12:53
Antwoord op  M52

Het programma is gewoon een product van rtl4. De presentator is maar werknemer. Gaat die weg, blijft het product bij het bedrijf..

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 11:25

Vreselijk Juffrouwtje die Chantal. Tot nu toe heb ik een directe confrontatie met dat programma weten te voorkomen. Geef Koningin Linda haar programma terug!!!

Gast
Caat
november 22, 2020 11:07

Ik kijk Oh wat een Jaar via NL ziet dus zonder reclame en de reclame haalt de vaart uit het programma. Ik blijf erbij dat Chantal TE vaak zo duidelijk de autocue gebruikt want zonder is ze zoveel leuker.

Gast
Bennie Dood
november 22, 2020 11:00

Ik zie maar EEN been op de foto! Wat een blunder van de fotograaf.

Gast
Caat
november 22, 2020 11:08
Antwoord op  Bennie Dood

Toch wel bijzonder want de achtergrond staat er dan wel correct in. Het was ook wel een wild jaar dat 1968 :)

Gast
gea
november 22, 2020 10:56

15. Wie het laatst lacht (SBS6) 773.000

Best scorende SBS6 programma op een zaterdagavond,

Daaaaaag Talpa

Gast
Carlo
november 22, 2020 10:39

Mensen worden ziek of gaan dood , horeca moet dicht en Youp zeurt of 30 te weinig mensen is in de zaal…Youp van ’t Hek hoopt dat hij zijn tiende Oudejaarsconference mag spelen voor 250 man in Carré. Ga je schamen Youp.

Gast
Ronald
november 22, 2020 10:38

Het is ook een flauw programma. Het enige leuke zijn de terugblikken naar wat er gebeurde in dat jaar.

Gast
Oh wat een drama
november 22, 2020 10:30

Oh wat een jaar.

Meest bekeken aflevering

2017 – 2.345.000 kijkers

Gisteravond – 1.414.000 kijkers. Met dank slechts aan de “thuis blijf bonus “.

Verlies van bijna 50% aan kijkers in amper 3 jaar.

Gast
Joost
november 22, 2020 10:33
Antwoord op  Oh wat een drama

Sukkel. Ben je nu blij dat je dit hebt kunnen zeggen hier?

Gast
gea
november 22, 2020 10:57
Antwoord op  Oh wat een drama

Heb je al naar de SBS6 scores gekeken?

Gast
Laura herself
november 22, 2020 10:12

Rare kop boven dit artikel zeg, er keken gisterenavond ruim 1,4 miljoen mensen (24 procent) 

Gast
Sabine
november 22, 2020 10:11

Even tot Hier was weer steengoed!

Gast
Jaap Aap
november 22, 2020 10:06

Dus als Chantal 200.000 kijkers verliest is het slecht, maar als Snuifje er 200.000 verliest is het een prima score…? 🤔

Misschien moet een dergelijk artikel op zondag worden geschreven door iemand die wèl nuchter is…

Gast
Chantal verloor bijna 1.000.000 kijkers in 3 jaar
november 22, 2020 12:08
Antwoord op  Jaap Aap

Dat is pas nieuws.
Hoe groot wil je “oplagedaling” hebben?

Gast
Erno-BE
november 22, 2020 10:06

Waarom is het zo moeilijk om een leuk meisje te vinden?

Gast
Tonnie Rober
november 22, 2020 10:00

Wat mij betreft ligt het aan Carlo Boshard dat de kijkers weglopen. Hij is zo nep en zo niet leuk dus ongeschikt voor zijn rol in dat programma. Zet Ruben van de Meer op die plek en de cijfer vliegen sky high

Gast
Rita
november 22, 2020 10:15
Antwoord op  Tonnie Rober

De kijkers zijn niet weggelopen, overall zijn er minder kijkers, maar het marktaandeel blijft precies hetzelfde als vorige week.

En Ruben van der Meer? Dat is nog erger, Ruben schreeuwt alleen maar..

Gast
Sjaak
november 22, 2020 10:24
Antwoord op  Tonnie Rober

Helemaal mee eens, hij trekt alle aandacht naar zich toe. Vervelend

Gast
anonymous
november 22, 2020 09:59

Nummer 2 van de avond, valt dus allemaal best nee.
Media courant is Chantal gewoon weer aan het bashen.

Gast
Bart
november 22, 2020 09:36

De cijfers zijn overall minder dit weekend. Dit komt in de eerste plaats doordat we 2 weken geleden in een strenge lockdown zaten dan nu. De concurrentie van de andere zenders was niet echt anders dan nu.

Oh wat een jaar, het concept is heel leuk maar in de uitwerking kan er nog wel een en ander veranderen. Gooi a.u.b het spel met die ballen zakken er uit volgend seizoen. Wat een niveau en heeft helemaal niets te maken met de kapstok waaraan het programma is opgehangen. Het zelfde geld eigenlijk voor dat met die springende microfoons. Geef Oh wat een jaar gewoon lekker aan Linda

En kom met een eigen show met nostalgie: Chantal presentatrice, Carlo en Ruben (of Gerard teamcaptians, een wekelijks wisselde bn’r en 2 onbekende Nederlanders, met vragen rondes, diverse grote en kleine spellen uit oude shows, veel fragmenten en een band met de muziek van dat jaar.

Het is niet heel moeilijk om een betere nostalgische show neer te zetten dan Oh wat een jaar. Het zelfde geld voor Weet ik veel.

The Voice blijft een dingetje natuurlijk. Of nog verder uitmelken of ook hier uitgaan van eigen kracht en met een betere show komen (bij een andere producent) dan The Voice. Ik denk dat het programma X Factor bij een grootse aanpak The Voice (wat SBS6 dak gaat overnemen natuurlijk) zou kunnen verslaan. Moet het niet zo zijn als dat laatste seizoen maar van een paar jaar daarvoor. Met alles er op en er aan. Zowel een normale, kids als senior versie.

Gast
Tina
november 22, 2020 09:51
Antwoord op  Bart

Chantal is al bezig met het voorbereiden op een nieuwe grote show.. ben benieuwd wat dat gaat worden.

Gast
Tv Junkie XL
november 22, 2020 10:33
Antwoord op  Tina

Chantal gaat Beat the Champions presenteren.

Gast
Tina
november 22, 2020 10:51
Antwoord op  Tv Junkie XL

Is dat al zeker?

Gast
Bart
november 22, 2020 11:12
Antwoord op  Bart

Misschien had ik het anders moeten formuleren. Er zijn heel veel van dit soort shows in allerlei vormen bedacht bij Talpa (Ik Hou van Holland, Oh wat een jaar, Alles Mag….., Jongens tegen de meisjes, Mars vs Venus, Gordon tegen Dino en ga zo maar door) en het jammere er van is altijd dat de nadruk niet ligt bij het thema van de show maar meer bij de vorm en (van) de schijtlolligheid.

Met vaak vaste teamcaptains en de zelfde bekende gasten (valt in Oh wat een jaar overigens nog wel mee) die dan in een show zitten en die dat als vrijbrief zien om eens even lekker gek te gaan doen. Het volk moet vermaakt worden dus nu ga ik dat eens even doen. Het begin vaak al bij de opkomst. Om elkaar daarna constant te willen overrulen met de lolligste en de gekste te zijn. Ze doen het bijna allemaal. Houd daar gewoon mee op want mensen willen die gemaaktheid juist helemaal niet. Alsof het de opdracht vanuit Talpa (ITV) is. Dat maakt wat mij betreft vaak dit soort shows zo irritant om naar de kijken.

Nog los van de vele spoilers aan het begin van de show en voor elk reclameblok. Groot amusement is leuk als je als kijker het gevoel hebt dat iets op dat zelfde moment bezig is. Dit is in 90 van de 100 gevallen op televisie natuurlijk niet zo en dat weet de kijker ook wel maar ze zouden meer moeten proberen in elk geval die illusie te wekken. Het geeft de programma’s net even dat extra stukje power mee. Als een programma leuk is en goed in elkaar zit dan blijft de kijker echt wel kijken. Amusement programma’s zijn de laatste jaren heel erg geformatteerd en zo komen ze helaas ook over. Dit was met name goed te zien in de programma’s van Paul de Leeuw bij RTL4. Als je zijn programma’s gaat formatteren blijft er eigenlijk niets van over en kun je er net zo goed een andere presentator neerzetten. Nu was het gecreëerde chaos i.p.v. dat deze ontstond zoals dat in zijn vroegere shows het geval was of leek te ontstaan.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Bart
Gast
Frits van 't dorp
november 22, 2020 11:35
Antwoord op  Bart

Top commentaar!

Gast
Poehee
november 22, 2020 09:32

Het valt me op dat MC de laatste tijd zo poeslief is over Wendy. Krijgt de redactie misschien een leuk autootje kado van haar of JdM?

Gast
anonymous
november 22, 2020 10:00
Antwoord op  Poehee

Idd, lijkt er wel op.
MC mag waarschijnlijk niet meer negatief schrijven over SBS.

Gast
Deugpiet
november 22, 2020 09:30

Carlo en Ruben zijn dan ook rete irritant met hun kinderachtige aanstellerij. Een show voor zwakbegaafden is wat zij ervan maken.

Gast
COkijkers
november 22, 2020 09:28

Zielig persoon, ga snel terug naar het gekkenhuis jij.

Gast
Help
november 22, 2020 09:17

Heerlijke wedstrijd gezien op 14 (Ziggo): Athletico-Barcelona. Met een mooie rol voor Frenkie de Jong.

Gast
Ray
november 22, 2020 09:05

Raadsel waarom er nog zoveel mensen naar die slome Belg kijken. Die man vertelt mopjes uit een moppenboekje uit de jaren zeventig en staat erbij te glunderen alsof hij het zelf bedacht heeft.

Gast
Roos
november 22, 2020 08:57

Terug: Down the Road
Het Vlaamse programma Down the Road is terug met een nieuw seizoen, waarin de groep van het eerste seizoen opnieuw op reis gaat. De afleveringen zijn wekelijks twee dagen na de première op de Belgische televisie te zien op NPO 3, elke dinsdag om 21:15 uur.

Gast
Lot
november 22, 2020 08:49

En toch staan ze op de 2 plaats in de top 15 dus toch een hele nette scoren

Gast
*Buurvrouw Patty Koot*
november 22, 2020 09:43
Antwoord op  Lot

Pas op! Mijn buurvrouw is weer …..

Gast
anonymous
november 22, 2020 10:01
Antwoord op  Lot

Precies!

Gast
Wim
november 22, 2020 08:48

De kijkcijfers waren overall lager dan alleen maar RTL4. De show doet het nog steeds prima. Mediacourant moet eens stoppen met iedere week opnieuw Linda de Mol weer aan te kaarten. Linda heeft zelf gekozen voor SBS6 en de shows blijven bij RTL4.Ze heeft als bruidsschat al de miljoenenjacht meegekregen.

Gast
Lot
november 22, 2020 09:20
Antwoord op  Wim

En dat is niet het enige wat ze heeft meegekregen, ik vind het niet meer dan normaal als je iets maakt voor werkgever RTL en als je dan zelf besluit om op te stappen, dat het bij RTL blijft.

Gast
Fox Mulder
november 22, 2020 08:44

Tijdens de opbouwfase doet Talpa het toch bijzonder goed.

Iemand koffie?

Gast
David
november 22, 2020 08:26

Wat is er met NET5 gebeurd? 10e plaats.

Gast
Chiel
november 22, 2020 08:54
Antwoord op  David

POWERD BIJ LINDA .

Gast
ome H
november 22, 2020 08:55
Antwoord op  David

Tsja, powered by ……

Gast
Flip de Beer
november 22, 2020 08:21

Chantal doet het super leuk. Een verademing vergeleken met Linda

Gast
Denb
november 22, 2020 08:21

Carlo Boszhard is ook totaal niet grappig voor zo’n show.

Gast
Bart
november 22, 2020 09:25
Antwoord op  Denb

Carlo doet het juist geweldig. Misschien was het slimmer geweest om Ruben ook te vervangen. Voor bijvoorbeeld Gerard Joling.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 22, 2020 08:15

Zaterdag 21 november 2015 (Zaterdag 21 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 34,7% (35,7%)
2. RTL Nederland 29,0% (26,3%)
3. SBS Groep 14,9% (20,6%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag maar weer.

Gast
Merthe
november 22, 2020 08:18
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Cijfers kun je gebruiken om een standpunt te onderbouwen. Maar wat jij doet is hier elke dag dezelfde cijfers plaatsen zonder aan te geven welk punt je wilt maken. Dat is onnozel.

Gast
Mike
november 22, 2020 09:08
Antwoord op  Merthe

Er valt geen punt te maken als je dagcijfers vergelijkt. Deze persoon wil graag laten weten dat hij de cijfers paraat heeft van vijf jaar geleden. Hij weet dus hoe internet werkt. Zelf cijfers checken? https://www.mediacourant.nl/2015/11/linda-en-paul-blijven-aan-kop-op-zaterdagavond/

Gast
Daniël
november 22, 2020 08:51
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
Tv Junkie XL
november 22, 2020 08:15

En nog steeds best scorend op prime time voor Oh wat een Jaar, dus niks aan de hand…

Gast
Frans van Meerveld
november 22, 2020 08:13

Dat SBS 6 op zaterdagavond nu zelfs 2 uur lang homevideo’s uitzendt is niet echt normaal. En dat daar ruim 600.000 mensen naar kijken is ook zorgelijk.

Gast
Greet
november 22, 2020 08:53
Antwoord op  Frans van Meerveld

De reden dat het marktaandeel op de avond van SBS6 dus ook gezakt is ten opzichte van vorige week

Gast
Karbonade
november 22, 2020 09:01
Antwoord op  Frans van Meerveld

Met filmpjes van kinderen die van de glijbaan vallen of honden glibberend over het ijs uit het VHS tijdperk.
Bizar dat dit nog 600.000 kijkers trekt.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen