Kijkcijfers: Chantal Janzen daalt, Wendy van Dijk stijgt

De kijkcijfers van zaterdag 14 november 2020 (SKO). De tv-strijd tussen Chantal Janzen en Wendy van Dijk woedt verder. Waar Chantal in de lift naar beneden zit, klimt Wendy juist wat omhoog.

Chantal Janzen en Wendy van Dijk Foto: RTL, SBS

Een jaar na hun veelbesproken bitchfight vechten Chantal Janzen en Wendy van Dijk een televisiestrijd met elkaar uit op de zaterdagavond. Chantal brengt op RTL 4 het van Linda ‘gejatte’ Oh Wat Een Jaar, terwijl SBS 6 het tweede seizoen van Wendy’s Wie Het Laatst Lacht vertoont.

Tijdens de eerste slag vorige week, trok Chantal tweeënhalf keer zo veel kijkers als Wendy. Het ging om bijna 1,8 miljoen kijkers (27 procent marktaandeel) versus 690.000 kijkers (11 procent).

In week twee laat Chantal een daling zien, terwijl Wendy flink stijgt. De tweede Oh Wat Een Jaar komt uit op ruim 1,6 miljoen kijkers (25 procent), terwijl Wie Het Laatst Lacht naar 949.000 kijkers (15 procent) klimt. Dat is voor beide zenders een hele mooie score.

Goud voor RTL 4

Het verschil tussen RTL 4 en SBS 6 was kleiner in het halftienslot: Geubels en de Hollanders zette 1 miljoen kijkers (17 procent) neer, waar Bingo! De 100.000 Euro Quiz er 788.000 (15 procent) had.

RTL 4 pakte zaterdagavond goud op prime time, SBS 6 brons. Het zilver is voor NPO 1: Kamp van Koningsbrugge trok 1,1 miljoen kijkers (17 procent) en Even Tot Hier had er 1,4 miljoen (24 procent).

Verder keken de meeste mensen op prime time naar Sterren op het Doek, ditmaal goed voor 940.000 kijkers (15 procent) op NPO 2.

Ook de middagtelevisie was voor de gelegenheid in trek. De intocht van Sinterklaas wist namelijk 2,2 miljoen kijkers (17 procent) te boeien om twaalf uur op NPO 1.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 3 scoorde met Morden I Sandhamn: 360.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Ready Player One: 252.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Helden van Hier: 225.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Flight: 184.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI NY: 179.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Private Eyes: 142.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,2 miljoen), Half acht nieuws (1,4 miljoen), Kassa (1,2 miljoen), Zesuurjournaal (1,2 miljoen), EenVandaag (1,1 miljoen), Sinterklaasjournaal (1,1 miljoen), RTL Boulevard (794.000) en Lachen om home video’s (710.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren De Zak van Sinterklaas (971.000), Hart van Nederland (740.000), Shownieuws (580.000) en Studio Sport (512.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 22 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en SBS 6 brons met 15 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Intocht Sinterklaas (NPO3) 2.225.00001. NPO1 / 22.4%
02. Journaal 20:00 (NPO1) 2.200.00002. RTL4 / 17.9%
03. Oh Wat Een Jaar (RTL4) 1.641.00003. SBS6 / 14.5%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.398.00004. NPO3 / 7.2%
05. Even tot hier (NPO1) 1.397.00005. NPO2 / 6.1%
06. Kassa (NPO1) 1.211.00006. Vero / 3.6%
07. Journaal 18:00 (NPO1) 1.188.00007. RTL8 / 3.0%
08. EenVandaag (NPO1) 1.109.00008. RTL7 / 2.8%
09. Kamp van Koningsbrugge (NPO1) 1.097.00009. RTL5 / 2.8%
10. Sinterklaasjournaal (NPO3) 1.056.00010. NET5 / 2.1%
11. Geubels en de Hollanders (RTL4) 1.015.00011. FS1 / 1.7%
12. De Zak van Sinterklaas (NPO1) 971.00012. Ziggo / 1.2%
13. Wie het laatst lacht (SBS6) 949.00013. SBS9 / 1.0%
14. Sterren op het doek (NPO2) 940.00014. BBC / 0.9%
15. RTL Boulevard (RTL4) 794.00015. RTLZ / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 35,7%
02. RTL Nederland 27,7%
03. Talpa TV 21,2%

106 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
PietjePuk
november 16, 2020 00:36

710.000 kijkers voor Lachen om Home Video’s. Zo’n goedkoop maar leuk programma. Bizar.

Gast
Opvallend en oneerlijk
november 15, 2020 19:04

Zojuist de 1ste helft van het Nederlands elftal gezien op NSO1.
Wat zo walgelijk grappig is, is dat de analyse van vd Vaart en Van Hooydonk niet langer dan 1,5 minuut mag duren want deze commerciële staats zender moet weer, buiten al het belastinggeld, nog wat extra centjes verdienen !!!!!
SCHANDE !!!

Gast
Bjornrdam
november 15, 2020 17:38

SBS6 gaat het vanaf 4 januari afleggen tegen Big Brother op Rtl 5. Zelfde doelgroep en Lingo gaat daar veel last van krijgen.

Gast
Bart
november 15, 2020 19:31
Antwoord op  Bjornrdam

Waarom zou Lingo daar last van krijgen als Big Brother dagelijks om 21.30u komt?

Gast
Mick
november 15, 2020 23:53
Antwoord op  Bart

Wordt dat dan een 44 minuten versie?

Gast
Mick
november 15, 2020 23:53
Antwoord op  Bjornrdam

Lingo dezelfde doelgroep als Big Brother?

Gast
ano@niem.nl
november 15, 2020 17:27

SBS krabbelt op op zaterdag. Wendy heeft gewoon een goed programma en scoort langzaam beter dan Linda.
Ook Kamp van Koningsbrugge is een meer dan vermakelijk programma.

Gast
Hans
november 15, 2020 16:07

Wie het laatst lach komt veelste gemaakt over en het wordt door een verkeerde vrouw gepresenteerd
Chantal zou dit veel beterder doen

Gast
[MikE]
november 15, 2020 16:42
Antwoord op  Hans

Veel beterder inderdaad.

Gast
Misutoria
november 15, 2020 16:57
Antwoord op  Hans

Niemand die ook maar in de buurt komt van hoe Wendy mensen in de maling neemt.

Gast
Anita
november 15, 2020 16:06

Misschien ligt het niet aan Chantal maar aan carlos want die denkt dat hij grappig is en niet is

Gast
Martijn
november 15, 2020 17:01
Antwoord op  Anita

Eens!

Gast
Opvallend en oneerlijk
november 15, 2020 19:05
Antwoord op  Martijn

Oneens

Gast
Kwaaie Pier
november 15, 2020 14:56

Trien trul zakt volgende week weer  naar beneden Verwendy is weer blij……

Gast
Oma den A
november 15, 2020 14:51

Onbegrijpelijk dat er mensen naar dat meisje van Galjaard kijken. Ze praat alsof ze het tegen kleuters heeft.

Gast
Dave
november 15, 2020 13:07

Sbs6 scoort goed nu op zaterdag. Vorige jaren hadden ze een film staan die 300.000 kijkers scoorde op zaterdag.

Over 1.5 jaar moet Talpa er echt staan (sept 2022). Dit is jaar 2 van opbouw en dit is al een beter jaar dan vorig jaar.

Gast
COkijkers
november 15, 2020 13:29
Antwoord op  Dave

Wat een onzin, SBS faalt bij alles alleen die hysterische Meilandjes scoren. De rest is allemaal bagger

Gast
Chiel
november 15, 2020 14:16
Antwoord op  Dave

Als ze aan nieuwe vooravond nummer 13 beginnen zal het vást een succes zijn.

Gast
Lau
november 15, 2020 15:43
Antwoord op  Chiel

Kan prima een succes worden, maar dan moet er tenminste een flink budget tegenover staan. Kijk naar Utopia, een groots project….
SBS6 kan vanaf 19.00 uur nog wel verder groeien met een goed nieuwsprogramma en een soap/serie als ONM/Spoed van de Belgen.

Gast
Fons van Oosterloo
november 16, 2020 21:39
Antwoord op  Lau

Heel simpel.
17.00 5 Uur Show (Gallyon/Catherine/Selma)
17.45 Hart van Nederland (Siham/Maarten)
18.00 Shownieuws (Celine Huijsmans)
18.15 Lang Leve de Liefde
19.00 Lingo (Jan Versteegh)
19.30 SBS Nieuws (Roelof Hemmen & Merel Westrik)
20.00 Rad van Fortuin / Prijzenslag (Rob Janssen)

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Fons van Oosterloo
Gast
Zo dan...
november 15, 2020 15:33
Antwoord op  Dave

Jaar 2 ?
Tel daar maar een paar bij op hoor
Ze zijn al jaren aan t opbouwen

Gast
WEST*
november 15, 2020 15:33
Antwoord op  Dave

Het is ook geen doel om RTL voorbij te gaan in kijkcijfers
Belangrijker zijn de vele geldstromen die uit de hele wereld
binnenstromen voor Talpa
met een totaal omzet van ruim 2 miljard
tegenover een RTL tak > RTL Nederland< die de 500 milj. niet eens meer haalt
Talpa is wel het grootse mediabedrijf van Nederland

RTL NEDERLAND is dat, voor een Duits , noem het een maar een… filiaal helemaal niet!
ook zijn ze niet toon aangevend meer , en ze moeten uitkijken hun marktleiderschap niet aan Talpa te verliezen

Gast
Opvallend en oneerlijk
november 15, 2020 19:06
Antwoord op  WEST*

Haha, gekkie is ook weer even uit zijn dwangbuis ..

Gast
Mick
november 15, 2020 23:55
Antwoord op  Dave

Hoe lang is het geleden dat zaterdagamusement bij SBS6 900.000 kijkers haalde? Sterren Springen was voor de 100% overname van Talpa denk ik het laatste grote succes op de SBS zaterdagavond.

Gast
Dave
november 15, 2020 13:04

Ik vind Chantal geen goede presentatrice voor een studio programma. En Carlo zeer irritant.

Gast
Peter
november 15, 2020 12:33

Televisie: het paradijs voor half talenten.

Gast
anonymous
november 15, 2020 12:22

Wat een onzin.
Wendy heeft 700.000 kijkers minder.

Gast
Sabine
november 15, 2020 12:04

Naar Even tot hier en De zak van Sinterklaas gekeken. Beide leuke programma’s! :) de NPO rules!

Gast
rob
november 15, 2020 11:36

Het marktaandeel van Sintintocht kan niet kloppen.

Met 2,2 miljoen kijkers een marktaandeel van 17%?
Dat zou ik houden dat er in totaal 12.94 miljoen tv kijkers zouden zijn om 12 uur s middags.
Dan ben ik benieuwd waar de overige 10.74 miljoen kijkers naar keken op dat tijdstip.

Volgens kijkonderzoek site keek 66.6% naar sinterklaas intocht.

Gast
Jo de Jong
november 15, 2020 10:52

Het is bijna 11 uur en de RTL trollen zijn weer terug in hun hok.

Gast
Bente
november 15, 2020 11:27
Antwoord op  Jo de Jong

Dat jij denkt in termen van trollen zegt genoeg. Anderen geven gewoon onderbouwd een mening in plaats van alles van één zendergroep af te kraken.

Gast
Jo de Jong
november 15, 2020 11:40
Antwoord op  Bente

Mag ik nu hard lachen? Ja, dat mag ik!

Gast
David Agstenribbe
november 15, 2020 12:17
Antwoord op  Jo de Jong

Je lacht als een boer met kiespijn, jodenjong.

Gast
Jo de Jong
november 15, 2020 16:46
Antwoord op  David Agstenribbe

Zonder n

Gast
COkijkers
november 15, 2020 13:31
Antwoord op  Jo de Jong

Ga eens heel snel in de talpa kooi jij, je praat nonsens

Gast
COkijkers
november 15, 2020 13:30
Antwoord op  Jo de Jong

Whaa ben jij dom zeg, jij bent zeker John’s schoothondje. Talpa trol

Gast
Ron
november 15, 2020 10:34

Wat een onzin, prima cijfers voor Oh wat een Jaar. Ik vond alleen het jaar wat behandeld werd niet zo interessant dus heb maar een halfuurtje gekeken en toen was ik er wel klaar mee en ben een film gaan kijken op Netflix. De Nacht van de Popmuziek was wel weer leuk via lineaire TV.

Gast
Wordt snel verwijderd..
november 15, 2020 10:30

Gunoten van Kassa.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Fuvuzela
november 15, 2020 10:30

Vier keer RTL4 in top 15
SBS6 slechts een keer en wel op nummer 13
Daaaag Talpa!

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Fuvuzela
Gast
Caat
november 15, 2020 10:18

Chantal kan uitstekend overweg met de autocue en lijkt nergens meer op de originele Chantal. Het programma is zo statisch geworden. Carlo is DE verrassing van het programma en daar steekt Chantal nogal magertjes bij af.

Gast
COkijkers
november 15, 2020 10:16

Het enige wat klopt is dat Wendy stijgt in het aantal flops op SBS, SBS is niet meer te redden. Alleen als ze de Meilandjes iedere avond uitzenden, want dat is het enige wat scoort op SBS.

Gast
Mick
november 15, 2020 12:54
Antwoord op  COkijkers

950.000 kijkers is hartstikke knap op SBS6. Zeker geen flop. Flirty Dancing dat was een flop. Ik denk dat Dance Dance Dance ook best terug mag komen nu je ziet hoe ongelofelijk populair The Masked Singer is. DDD tegenover The Voice zou het beter doen.

Gast
Max
november 15, 2020 10:16

Wie het laatst lacht is gewoon echt veel leuker dan die nep show Oh wat een ellende..eh jaar!

Gast
Arjan
november 15, 2020 10:07

Mark,enz

Zoals ik voorspeelt had, SBS6 met uitgesteld kijken boven 1 a 1.1 miljoen kijkers prima voor de zaterdag avond

Gast
Okay
november 15, 2020 10:39
Antwoord op  Arjan

Ga je ook nog de uitgestelde cijfers van rtl optellen? Dan zal je als Talpa fan moeten erkennen dat RTL gewoon SBS vernederd achter zich laat

Gast
Arjan
november 15, 2020 10:47
Antwoord op  Okay

Valt mee, Talpa is veel klein en Nederland bedrijf. RTL is Duits hoe ik
Niet zo van.

Gast
Ken De Geschiedenis
november 15, 2020 19:20
Antwoord op  Arjan

En weet je ook waarom RTL (Radio Tele Luxembourg) geen Nederlands station/bedrijf is?

Denk het niet.

Allemaal de schuld van hypocriet politiek Den Haag en zijn hypocriete staats radio en tv adapten/connecties o.a. VARA/KRO/NCRV/EO/VPRO/NOS enz….
Je kent ze wel, het staats circus van o.a. Bed 1,23 en Radio 1,2 en 3FM……..

Gast
Feitje
november 15, 2020 10:07

Wie het laatste lacht voor de 2e keer gekeken maar het is totaal niet grappig. Wat een jaar was ik vorige week al afgehaakt door Carlo. Nee zaterdag avond is ruk op dit moment.

Gast
De buurman van Bente
november 15, 2020 09:59

Wie is die stumpert met een been!

Gast
Bente
november 15, 2020 10:02

Mensen die een lichaamsdeel missen noem jij stumperts? Niet erg fraai.

Gast
Zo dan...
november 15, 2020 09:48

Kop boven dit artikel had gewoon weer moeten zijn: RTL verplettert SBS6

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Zo dan...
Gast
31% minder kijkers in slechts 3 jaar voor OWEJ
november 15, 2020 09:47

Gaat lekker met Oh wat een jaar.

“Oplagedaling van 31%”.

Gast
Frans van Meerveld
november 15, 2020 09:56

Het is toch wat als je ondanks de scores altijd negatief moet zijn over Rtl.

Gast
Ferry B
november 15, 2020 09:47

De tijd van Talpa is nu echt voorbij
Geen megascores meer met dure shows en weggekochte A-sterren
Daaaaag Talpa

Gast
Oets
november 15, 2020 13:01
Antwoord op  Ferry B

Dure shows?

Gast
Okay
november 15, 2020 13:05
Antwoord op  Oets

Ja dure shows ja, denk je dat die show van Wendy voor een paar euro’s opgenomen is?

Gast
Greet
november 15, 2020 09:46

Wat een onzin, Chantal scoort bijna twee keer zoveel kijkers! RTL is geweldig aan t scoren
SBS niet eens boven t miljoen met een zaterdagavond show, blamage!

Gast
Lau
november 15, 2020 10:23
Antwoord op  Greet

Ik denk dat ze hier toch echt blij mee zijn, als Talpa zijnde. Een miljoen op zaterdag is lang geleden!
Dat de rest, los van Meiland, het slecht doet, is gewoon jammer. Het zwalkt nog teveel…

Gast
Fuvuzela
november 15, 2020 10:34
Antwoord op  Lau

Wie verzint toch die onzin dat SBS genoegen moet nemen met 900.000 kijkers, met een duur weggekochte A presentatrice op de zaterdagavond als hoofdzender zijnde moet je gewoon dik in t miljoen zitten anders ben je gewoon een flop

Gast
Lau
november 15, 2020 11:16
Antwoord op  Fuvuzela

Dan pas wordt duidelijk wie er echt een A-ster is.
Hetzelfde geldt voor Art Rooijakkers. Wordt als A-ster binnengehaald, maar is het verre van.
Als Wendy dit op RTL had gepresenteerd, had het veel meer kijkers gehaald. Dat komt ook deels door de vooravond die bij RTL4 beter in elkaar zit.

Gast
Art Rooijakkers
november 15, 2020 16:17
Antwoord op  Lau

Ik behoor tot de A sterren stal van RTL.
Voor Peter vd Vorst ben IK het Perfecte Plaatje.

Gast
Patty Koot
november 15, 2020 09:44

Dag Top 12:
1 t/m 12, 0 maal Talpa.
Opbouwfase.

Gast
De buurman van de veranderende namen
november 15, 2020 09:57
Antwoord op  Patty Koot

Wat een originele naam!

Gast
Intocht Sinterklaas & The Masked Singer
november 15, 2020 09:44

Wat hebben Nederlanders toch met poppenkast en sprookjes?

Gast
Tim
november 15, 2020 09:41

SBS6 een keer in de top 15
Top Talpa

Gast
Jaap Aap
november 15, 2020 09:36

Niemand kijkt voor z’n plezier naar graatje Wendy. Als dat humor moet voorstellen is het triest gesteld. Irritant mens die het heel erg hoog in haar bol heeft.

Gast
JobF
november 15, 2020 09:31

Zo dit is een flinke verschuiving. Toch een goed besluit om Wie het laatst lacht om 20:25 te laten beginnen? Het marktaandeel van de hele avond:

8 november:
RTL 4 20.1%
SBS 6 10.8%

14 november:
RTL 4 17.9%
SBS 6 14.5%

Flinke verbetering voor SBS 6 vergeleken met vorige week

Gast
Tonnie Rober
november 15, 2020 09:17

Chantal brengt op RTL 4 het van Linda ‘gejatte’ Oh Wat Een Jaar,” Het is niet gejat van Linda. RTL betaald voor de licentie aan de rechthebbende dus is het van RTL

Gast
Buurman van de NPO
november 15, 2020 09:13

Kamp van Koningsbrugge (NPO1) 1.097.000 en Sterren op het doek (NPO2) 940.000

NPO 20.30 ruim 2 miljoen kijkers en is de terechte winnaar.

Gast
Bente
november 15, 2020 10:09
Antwoord op  Buurman van de NPO

Tuurlijk, als de cijfers je niet bevallen gewoon maar van alles bij elkaar optellen!

Gast
Johan
november 15, 2020 09:08

Grote Tuinverbouwing met 541k kijkers en 16,4% mad gaat ook knap door!

Gast
Buurman van de verschillen
november 15, 2020 09:07

13. SBS9 / 1.0%
15. RTLZ / 0.8%

Gast
geldgraaiers van Pulpa blijven onder de maat
november 15, 2020 09:01

Voor de onnadenkenden steuntrekkers blijft pulpa aantrekkelijk maar reclame technisch is het een ramp.

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 15, 2020 09:00

Het is dat ik MC op internet heb ontdekt, en mij het nieuws brengt , over bekende sterren . Het is even een verzetje voordat de dienst begint om half elf ! Maar snap de hetze van sommige mensen niet die hier negatief reageren tegen bepaalde TV zenders . Van onze lieve heer is iedereen gelijk toch?
Ik wens u een gezegende zondag!

Gast
Koekwaus
november 15, 2020 09:00

Allebei bagger en dat komt door die vreselijke Carlo Boshard en de zo niet grappige Nicolai bij OWEJ, en Wendy is sowieso niet om aan te gluren met haar schijtjolige troep. Linda lag vast en zeker weer in foetushouding in een hoekje te grienen.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 15, 2020 08:59

Zaterdag 14 november 2015
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.332.000
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.636.000
07. Hart van Nederland (SBS6) 1.275.000

Zaterdag 14 november 2020
02. Journaal 20:00 (NPO1) 2.200.000
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.398.000
17.hart van Nederland (SBS6) 740.000

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 15, 2020 08:53

Zaterdag 14 november 2015
9. RTL8 / 2.7%
15. SBS9 / 0.6%

Zaterdag 14 november 2020
07. RTL8 / 3.0%
13. SBS9 / 1.0%

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
How To Be Positive
november 15, 2020 08:51

Haha die kop weer, zo jammer van MC!

De erg leuke show OWEJ (RTL4) scoort overigens 1.641.000 en geen 1.398.000 en steekt er met kop en schouders boven uit!!!!!
Verder prima gelijkwaardige cijfers op primetime voor Ned1, Ned2 en SBS6.
Geen concurrentie deze week van de sportzenders Ziggo, Fox Sports en Eurosport.

Geweldige kwalificatie op Ziggo Sport14/Select in de middag met bijna 1.000.000 kijkers.
Dat wordt een record vanmiddag met de race!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 15, 2020 08:50

Zaterdag 14 november 2015
6. Vero / 4.6%

zaterdag 14 november 2020
06. Vero / 3.6%

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Opbouwen & afbouwen
november 15, 2020 08:45

Zaterdag 14 november 2015
07. Hart van Nederland (SBS6) 1.275.000

Zaterdag 14 november 2020
17.Hart van Nederland (SBS6) 740.000

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Helio
november 15, 2020 08:42

Nu nog de twee onnozele bijdragen van ‘wordt bijna verwijderd’ en een woordenstrijd tussen de inhoudsloze ‘pro -Talpa NPO-kijker-mevrouw’ en de rationele Bente en het topic is weer perfect.

Gast
Buurman van Bente
november 15, 2020 08:48
Antwoord op  Helio

Met humor reageren is VEEL leuker. Bente is grof en vervelend. Ook als buurvrouw.

Gast
Bente
november 15, 2020 09:15
Antwoord op  Buurman van Bente

Elke dag dezelfde onzin plaatsen is humor?

Gast
Jo de Jong
november 15, 2020 09:35
Antwoord op  Bente

Ga je nu ook al reageren door je door jezelf begonnen reactie, onder een andere naam, reageren op iemand onder je naam van de afgelopen week.

Bizar!

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Jo de Jong
Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 15, 2020 08:23

Zaterdag 14 november 2015 (Zaterdag 14 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 35,1% (35,7%)
2. RTL Nederland 32,2% (27,7%)
3. SBS Groep 16,2% (21,5%)

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Buurman van de kijkcijfers
november 15, 2020 08:27
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

NPO stabiel maar Talpa stijgt met stip!
RTL verliest fors aan Talpa!!!

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Buurman van de kijkcijfers
Gast
Caroline
november 15, 2020 08:36
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag onzinnige cijfers.

Gast
How To Be Positive
november 15, 2020 08:52
Antwoord op  Caroline

Helemaal met je eens.
Mooie dag!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 15, 2020 09:27
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

De enige echte “Opbouwen & Afbouwen”. Voor alle andere berichten heeft iemand de naam gebruikt (misbruikt)

Gast
Jasper
november 15, 2020 09:31
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Hahaha dat is humor. Iemand plaatst net zo onzinnige berichten en hij is beledigd. Hahaha

Gast
Mark2
november 15, 2020 08:21

Wie het laatst lacht was gisteren echt gewoon goed! Leuke show! Oh wat wat een jaar is te gemaakt gezellig. Chantal Jansen kan dit programma niet aan!

Gast
Lisa
november 15, 2020 08:44
Antwoord op  Mark2

Serieus? Chantal kan (net als Carlo) zingen, acteren en dansen, dat kon Linda allemaal niet. Ruben kan het ook niet en het lijkt of hij er helemaal geen zin in heeft ook.

En Carlo, Carlo is gewoon bloedfanatiek

Gast
Danny
november 15, 2020 09:01
Antwoord op  Lisa

Carlo is met alles gewoon heel irritant. Vreselijk om te kijken naar die man.

Gast
How To Be Positive
november 15, 2020 08:52
Antwoord op  Mark2

Hahahahahahahahahaha, wat een onzin weer!

Gast
Danny
november 15, 2020 08:57
Antwoord op  Mark2

Die Carlo is heel irritant en Chantal idd te gemaakt. Jammer want was altijd leuk met Linda en Jeroen die maakte het programma.

Gast
Lucy
november 15, 2020 09:27
Antwoord op  Danny

Jeroen was juist niet om aan te gluren. Wist nooit iets, dacht grappig te zijn en had er ook geen zin in..

Gast
Sinterklaas wie kent hem niet
november 15, 2020 08:16

Sinterklaas – Beau: 5-1

En dat in amper 6 dagen tijd. Gaat nog leuk worden t/m 5 december.

Gast
De Kerstman
november 15, 2020 08:58

U is niet echt, dus u bestaat niet, dus u blaft onzin!

Gast
Buurman van Chantal
november 15, 2020 08:16

Alles aan Chantal is fake en gejat!

Het is echt een verschrikkelijk mens.

Gast
Bart
november 15, 2020 08:45
Antwoord op  Buurman van Chantal

Alles aan Wendy is fake en gejat!

Gast
De Ex van Chantal
november 15, 2020 08:54
Antwoord op  Buurman van Chantal

Nee hoor, ik ken haar veel beter dan u buurman.
Ze is en blijft een geweldig mens

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen