Bert van Leeuwen mag bij EO blijven na confrontatie met naakte man

Tv-presentator Bert van Leeuwen mag gewoon bij de EO blijven na zijn confrontatie met een groot geschapen man in het RTL 4-programma Het Perfecte Plaatje.

Bert van Leeuwen Beeld: EO

Bert van Leeuwen is een van de kandidaten in de razendpopulaire RTL 4-show en kon erop wachten dat hij in verlegenheid zou worden gebracht tijdens de jaarlijkse naaktshoot van de fotografiewedstrijd. De Familiediner-ster kreeg een zwarte man als model en die was zo groot geschapen dat Angela de Jong zich een hoedje schrok.

‘EO kan erom lachen’

Het had allemaal iets ongemakkelijks: Bert wist immers dat zijn vrome collega’s zich rot zouden schrikken bij het zien van de beelden. Dat het toch wat gevoelig ligt, bleek twee weken geleden, toen Bert het in RTL Boulevard niet meer over de naaktshoot wilde hebben.

Is de EO hier wel blij mee? Was het hallelujamuziekje dat er onder gemonteerd was de druppel? Mag Bert blijven? Vandaag geeft de presentator in het AD het verlossende antwoord. “Ach, dat is toch humor? Beetje luchtigheid. Ook mijn EO-collega’s kunnen daar wel om lachen.”

Bert wilde per se naakte man

Bert vertelt verder dat hij voor de foto-opdracht per se een naakte man wilde en geen naakte vrouw. “Zag je me snel de boxer pakken, zodat ik een mannelijk model had? Kijk, los van mijn EO-presentator zijn, ben ik ook gewoon een brave huisvader.”

“Ik heb een soort gêne als ik dan een of andere blonde naakte mevrouw moet gaan fotograferen. Dan heb ik liever een kerel, daar kan ik meer mee”, vertelt hij in het AD.

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Annah
november 17, 2020 20:01

Die laatste zin moest ik erg hard om lachen: ”Dan heb ik liever een kerel, daar kan ik meer mee.” Wat vind de EO hiervan ;)

Gast
Curryworst
november 16, 2020 23:54

Als Angela mijn worst ziet, dan wil ze niets anders meer zien zo groot. Zo dat is weer nieuwe altijd boeiende informatie van mij aan jullie. Zie het maar als lik trek stoot. Nu komen jullie de nacht door.

Gast
Nick E
november 16, 2020 22:53

Een braziliaanse ex vriendin van mij noemde die van mij ”Anaconda” kan je nagaan…

Gast
Nick E
november 16, 2020 22:51

Tuurlijk schrikt Angela de Jong zich een hoedje. Het iniminie pie meltje van haar vriend lijkt wel een cli toris vergeleken met dat derde been. Want sja je zult maar de man van Angela de Jong zijn…

Gast
Ilona vonk
november 16, 2020 19:16

”Dan heb ik liever een kerel, daar kan ik meer mee.”

Nee met die uitspraak zullen ze bij de EO blij zijn hahaha

Gast
anoniem
november 16, 2020 18:44

Ik heb inmiddels in de loop der jaren meer begrip gekregen voor het verbod op tv-kijken… :-)

Gast
Misutoria
november 16, 2020 18:14

Ik heb die piemel gezien en ik vond het een dood normale piemel. Ik vraag mij meer af, heeft iedereen dan blijkbaar zo’n kleine ? De vrienden die ik heb gehad hadden vergelijkbare dus ik snap niet wat er bijzonder aan was.

Gast
Pimp 🕶️
november 16, 2020 19:29
Antwoord op  Misutoria

‘De vrienden die ik heb gehad’ Pfff Jij bent grappig , half NL is over je heen geweest.

Gast
Bambam
november 16, 2020 19:41
Antwoord op  Misutoria

Ik ben homo, en heb best wel wat gezien. De man die Bert fotografeerde was wel fors geschapen. Overigens zegt de toestand in rust weinig over de toestand in erectie.

Gast
fikkie
november 17, 2020 14:50
Antwoord op  Bambam

Inderdaad. In opgewonden stand kan het nog behoorlijk groeien.:):)

Gast
William
november 16, 2020 18:06

Waarom zou dat een probleem zijn, hou toch eens op. Neem volgende keer eens een echte moslim, dan krijgt het programma de fatwah over zich.

Gast
Donald Dumped
november 16, 2020 17:57

Tja, daar komt het hypocriete weer van de (christen)geloofgekkies…
Oe, iets bloots, oei eng eng…

Gast
Frans.D
november 16, 2020 19:31
Antwoord op  Donald Dumped

Mee eens, de islam heeft er geen moeite mee

Gast
fikkie
november 17, 2020 14:52
Antwoord op  Frans.D

De Islam heeft er meer moeite mee dan andere religies. Alleen het woordje homo al is in Islam kringen not done. In principe pakken die alles als het maar een gat heeft.

Gast
Luister
november 16, 2020 17:19

Weet de EO dan niet dat er naakte mensen bestaan? En Adam en Eva dan, die waren toch ook bloot?

Gast
fikkie
november 17, 2020 14:53
Antwoord op  Luister

Nee nee, die hadden een vijgenblaadje voor de edele delen.

Gast
Laura herself
november 16, 2020 15:54

Zou ook belachelijk zijn als dat niet zo was.

Gast
Joris de Koor-aap
november 16, 2020 16:11
Antwoord op  Laura herself

Past. Laura.
Wat denk je ervan?
Fietsenhok?

Gast
De buurvrouw van Bert
november 16, 2020 15:50

Ik had niet anders verwacht!

Hij kan er niets doen dat het niveau van RTL zeer laag is!

Gast
Pastoor Urk
november 16, 2020 15:50

Oei.

Dat gaat God hem nooit vergeven.

Tenzij Bertolomeus vanaf nu op zijn knieën voor het slapen gaan 320 weesgegroetjes bidt met z’n kont naar Mekka en z’n vrouw hem onderwijl kastijdt met de kat-met-zeven-staarten.

En daarna een bak wijwater leegdrinken in één teug.

Misschien komt het dan toch nog goed.

Maar ik heb mijn oprechte twijfels.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Pastoor Urk
Gast
Coca Cola
november 16, 2020 16:09
Antwoord op  Pastoor Urk

Hey, dat jij nou geen geloof hebt, prima. Dat geeft jou niet het recht golovigen belachelijk te maken, nitwit

Gast
Victor van Wilgen
november 16, 2020 16:50
Antwoord op  Coca Cola

Nou nou, een beetje humor moet wel kunnen hoor.

Ik zal het je uitleggen:
De discrepantie tussen het gebeurde feit en de gevreesde straf was te groot.
Juist om dit tergend grote verschil extra aan te zetten heeft pastoor Urk de sanctie nóg verder uitvergroot om het belachelijke eraan nog verder te onderstrepen.

Het statement staat als een blok.
Daar heillge Bert er niks aan kan doen dat hij graag naar zwarte leuters gluurt is een straf of sanctie dan ook niet gepast in dit geval. Het is de natuur.

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Victor van Wilgen
Gast
Jan
november 16, 2020 19:58
Antwoord op  Coca Cola

Hij heeft het recht, maar ik wed dat hij het niet durft bij moslims. Hetzelfde geldt voor RTL. Die dachten laten wij die christen eens voor paal zetten.

Gast
fikkie
november 17, 2020 14:54
Antwoord op  Jan

Moslims hoef je niet te vragen want die staan sowieso, wat ze ook doen, altijd voor paal.

Gast
Paap Stefanus de smulpaap
november 16, 2020 19:55
Antwoord op  Pastoor Urk

Ik denk dat u de enige roomse bent op Urk. Er zijn daar meer moslims dan roomsen.

Gast
Dreetje
november 16, 2020 15:46

Ik ben ook zwaar geschapen en zwaffel er op los

Gast
Joris de Koor-aap
november 16, 2020 16:10
Antwoord op  Dreetje

Goed bezig Dré, de Heiland is trots op je werk.
Zwiep maar lekker in het rond.

Gast
Bridget
november 16, 2020 16:49
Antwoord op  Dreetje

Vond het nogal meevallen kleine Dree.

Gast
Norvo
november 16, 2020 15:45

Hemeltje, wat een lege huls van een nieuwtje…

Gast
Lies
november 16, 2020 16:12
Antwoord op  Norvo

Vond ik ook. Shocking? U viel ook van de bank?
Is er verder nog gay of Wilfred Genee nieuws?

Gast
Bridget
november 16, 2020 16:50
Antwoord op  Lies

Nog niet maar Fred is een nieuw filmpje aan het maken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen