EO-Bert wil het niet meer hebben over naaktshoot

Bert van Leeuwen wil niet meer praten over het feit dat hij in Het Perfecte Plaatje geconfronteerd werd met een groot geschapen man. Dat liet hij woensdagavond weten in RTL Boulevard. Er is her en der flink gelachen over het ongemak dat van Bert afstraalde tijdens de traditionele naaktshoot van de BN’er-fotografiewedstrijd. Bert zat gisteren met een live-verbinding in Boulevard om te praten over het Concert van Hoop, maar werd ook nog even gevraagd naar de Schwanz.

Het ging eerst nog even over corona. Presentator Eddy Zoëy: “Bert, hoe is het met jouw familie? Je hebt een grote familie en zijn zwaar getroffen. Hoe is het nu?

Bert: “Nou, dat valt reuze mee. Ik heb aangegeven dat mensen ook in mijn familie corona hebben, maar gelukkig valt dat reuze mee. Ze zijn allemaal aan de beterende hand.”

Vervolgens bracht Luuk Ikink het gesprek op de naaktshoot. “Ben jij ook wel een beetje aan de beterende hand, Bert, want gisteren zagen we bij Het Perfecte Plaatje een hele heftige aflevering, met een man en een piemel… Hoe is het met je?

Het was overduidelijk dat EO-Bert daar niet zo veel zin in had. Vakkundig bracht hij het gesprek terug naar het onderwerp, waarvoor hij in de show zat. “Weet je, ook dat is weer voorbij, dat hebben we gehad, daar hebben we ons doorheen geworsteld. Maar vandaag richt ik me echt op dit Concert van Hoop.

Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker, om mensen even een steuntje in de rug te geven. Dat wil ik heel graag promoten.

Foto: RTL

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bastiaan
oktober 29, 2020 17:17

man man, wat een aansteller

Gast
Maria
oktober 29, 2020 16:29

Waarom geeft RTL aandacht aan een potloodventer?

Gast
Bart
oktober 29, 2020 15:11

@William Helemaal mee waar. Het zegt eigenlijk meer of de gene die het programma maken en RTL Boulevard dan over Bert en de andere kandidaten. Hij kletste er mooi professioneel omheen.

Gast
😷Paulus
oktober 29, 2020 15:03

😷Bert heeft wel gelijk, het is ook een ophef van niks. Het had net zo goed een blanke banaan kunnen zijn, in mijn omgeving ken ik genoeg blanke broeders met een enorme komkommer. Je hoeft niet perse zwart te zijn. En bovendien, niet alle vrouwen zijn tuk op een enorme komkommer. 😁😁

Gast
Mark
oktober 29, 2020 13:55

Wel berichten over een gígantische tróusersnáke op M C, maar niks over de díkke cámeltoe gisteren bij Hótter Than My Dáughter. Je kunt zie dat M C door héaumeau’s wordt gerund.

Gast
Mark
oktober 29, 2020 13:53

Wel berichten over een gigantische trousersnake op MC, maar niks over de dikke cameltoe gisteren bij Hotter Than My Daughter. Je kunt zie dat MC door heaumeau’s wordt gerund.

Gast
aef
oktober 29, 2020 13:18

Logisch dat ze het vragen. En zeikerds hou je hier altijd; als ze het niet vragen, zeuren mensen dat ze het niet vroegen omdat het vriendjes zijn. Als ze het wel doen, is het ook niet goed.

Gast
Merle
oktober 29, 2020 13:17

@Luuk Dingetje, waarom steeds zo afgeven op Luuk Ikink.

Laten we het eens hebben over die uitermate irritante (presentator) Eddy Zoëy.
Is het domste wat ze ooit hebben kunnen doen om Eddy Zoëy binnen te halen bij RTLBoulevard. Zo van zichzelf overtuigd, druipt er gewoon van af. Dan heb ik het nog maar niet over zijn stem.

Gast
Luuk Dingetje
oktober 29, 2020 13:02

De lulligste van het stel mag de lullige vraag stellen en vindt dat nogal opwindend.

Gast
William
oktober 29, 2020 12:55

Waar hebben we het eigenlijk over? Bert zal wel eens eerder een piemel gezien hebben. Hij heeft er bovendien zelf ook één. Stop eens met dit gezeik. Blootgewoon.

Gast
Anymouse1
oktober 29, 2020 12:51

Natuurlijk was het een goed omzeild antwoord van Bert. Maar ook zo’n typisch EO antwoord. Een ander antwoord was ook zeker niet goed gevallen bij z’n omroep EO.

Gast
colette
oktober 29, 2020 12:41

De Heilige Bertje mss vond hij het wel lekker

Gast
Pro
oktober 29, 2020 12:41

Waarschijnlijk vond Bert het gewoon heel opwindend, maar dat kun je natuurlijk niet zeggen als EO coryfee…

Gast
idioot
oktober 29, 2020 12:35

deed Bert echt goed!

Gast
Karbonade
oktober 29, 2020 12:08

Dat was balen voor RTL Boulie dat Bertje daar zo professioneel omheen laveerde zonder zijn gezicht te vertrekken.
Viel geen eer aan te behalen.

Gast
Janneman
oktober 29, 2020 12:05

Prima opgelost en logische reactie. Stroeve dag qua nieuws MC?

Gast
Mijn naam is privé
oktober 29, 2020 12:05

Groot gelijk. Past meer bij het niveau RTL plebs.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen